Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Nu știu cum de pe motor de 1.8 benzina puteai simți diferența la plecare la roti de 17 /16... Eu pe 1.4 tsi nu am simțit niciodată nimic diferit...Iarna am de 16, vara de 17. Mașina pornește și fuge la fel de bine. La 1.4 TSI cat și la 2.0 TDI este suspensie spate multilink care ajuta mult la confort. Cu cauciucuri Pirelli Cinturato P7, eu pana pe la 90-100km/h nu aud mai niciun zgomot în mașină... Suspensie sport am și eu și sunt foarte mulțumit . Am condus și varianta cu suspensia standard și diferența se simte, stabilitate mult mai mare atât la drum drept cat și pe serpentine/curbe luate în viteza. Eu am făcut trecerea de pe roti de 15 și în primii 5-6000 km mi se părea un pic prea tare suspensia, dar după aceea s-a mai lăsat și de atunci ma face sa zâmbesc de multe ori în curbe. La motor de 1.2 tsi sau 1.6 tdi nu știu cata sportivitate ai avea, de aici și necesitatea roților de 17 cu suspensie sport eu o pun sub semnul întrebării. Categoric mașina ar arata mult mai bine, dar în rest nu știu dacă merita pe configurația menționată... Recomand sa arunci o privire și pe motorul 1.4 tsi, ACT, 150 CP ;-)... Eu as alege-o fără să clipesc în fata unui 2.0 tdi :-)... Bafta la noua mașină, oricare o sa fie!!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatii. Din pacate configuratia standard nu se poate modifica si daca vreau highline, primesc rotile pe 17" si suspensia sport indiferent de motorizare.

 

Golf HL 1.2 TSI DSG7 aici ajunge cam 28.000Euro iar 1.4 TSI DSG7 e la acelasi pret cu 1.6 TDI DSG7, adica 30.000Euro si inca sunt la pragul asta psihic unde parca 30.000Euro e prea mult, mai ales ca eu am mers acum pe ideea de economie. (adica sa iau 1.2 TSI sau 1.6 TDI, sa ies mai ieftin la taxe si la consum comparativ cu Octavia si chiar daca dau mai mult pe masina pe o parte, ies mai ieftin pe cealalta parte (e.g. la Octavia taxa de drum e de 570E/an))

 

Oricum pentru un motor mai puternic cu acelasi consum (cel putin declarat cu 1.2 TSI) unde primesti si suspensie independenta pe spate, parca nu ar fi atat de mult 2000E....

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare,

 

stiti cumva unde se afla senzorul de monitorizare presiune pneuri? cumva pe janta? 

Intreb intrucat as dori sa trec la cauciurile de iarna, deci implicit necesita schimbarea jantelor. 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista fizic. TPMS functioneaza prin intermediul senzorilor ABS.

Modificat de Hayate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta daca e indirect, ptr ca exista si sist de monitorizare radio-pe valve cu senzor. Depinde ce sist are colegul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pronet, VW ofera ca dotare pe Golf 7 doar indirect TPMS. Doar despre asta vorbim: TPMS pe Golf 7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. My bad. Acum am vazut ca se refera la Golf vii.

Nu stiam ca nu exista si sist radio pe golf vii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O observatie: cam nasol ca in RO nu poti pune stopuri LED si pe CL... Oare altii (din alte tari) sunt mai breji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la unguri spre exemplu se poate. Insa pe CL nu au 1.2TSI, de la 1.4 in sus.

Bine ei au si pachetul care se gaseste prin Austria/Germania "Sky" cu trapa, privacy, cb color, composition media la vreo 1150 euro care se poate pune pe toate echiparile, inclusiv TL.

La noi optiunile astea luate separat ajung la 1600 euro. Porsche Romania a zis ca nu merita romanul sa beneficieze de asa ceva, iar ce avem noi Tech Pack merge doar pe HL.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la 1150 parca iti vine sa le pui. Mai ales ca se si potrivesc. Este cineva din vestul tarii care a luat masina de la HU? Ne poate da detalii despre proceduri, discounturi etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au in configurator optiunea "Használtautó akció" ,(probabil un fel de rabla), in valuare de 500.000 HUF (~1600 euro), dar din astia se scad 200.000 HUF "service and handling tax", deci ramai cu un discount de ~1000 de euro.

E destul de complicata procedura de achizitie a unui autovehicul nou din alt stat membru UE, pentru ca se plateste TVA-ul in tara de achizitie (27% in Ungaria), aduci masina in RO mai platesti odata TVA-ul (24%), o inmatriculezi, dupa care depui online pe site-ul ANAF o cerere de rambursare TVA (27% platiti in Ungaria, formularul 318), urmand ca in termen de 6 luni sa ti se solutioneze cererea. Mai castigi cateva sute/mii de euro si din diferenta de TVA (3% momentan, 7% din 2016).

Un alt aspect negativ e ca masina trebuie adusa in tara pe platforma.

 

Pe de alta parte configuratorul din Ungaria e mult mai flexibil si ofera ceva mai multe optiuni decat cel mioritic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos! Cam complicat.

Nu inteleg de ce trebuie adusa pe platforma! Astia care aduc SH-uri le aduc 'pe roti' alea noi de ce pe platforma?!...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nu ai voie sa circuli in tara cu numere provizorii (rosii) eliberate intr-un alt stat. Nici nu cred ca te lasa sa treci prin vama. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia ar fi ca un Golf cu ceva dotari e destul de scump la noi, mai ales comparat la puterea de cumparare a romanului.

In varianta de baza e ok, dar cum ii pui dotari ajungi la preturi comparabile cu ce e in vest. Tocmai si pentru ca e asa inflexibil configuratorul.

 

Pana si bulgarii au in configurator jante 18" atat Durban cat si Salvador pentru R-line. Sa mai spun ca tot ei au si

"R-Line" sports package
- Sports suspension, about 10 mm lower ground clearance; 
- Progressive steering
- Tinted rear windows, 65% light absorption
Din leva in euro ar veni 336,4 euro.
 
La noi poti lua Leon cu asa ceva, dar nu si pe Golf, bravo importatorului. Nu inteleg de ce este asa ciuntit configuratorul, ca nu dau de la ei optiunile astea. Am vorbit cu mai multi dealeri si n-am obtinut un raspuns clar de ce.
Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe impachetari sunt aiurea si scumpe la noi. Dar tine de importator si raportat la marca. La O3 de exemplu pachetul cu xenon adaptativ vine si cu scaune incalzite, mai ieftin decat la VW aceleasi optiuni. Ma rog, ideea e ca vrei VW platesti, dar marja este cam nesimtit de mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au in configurator optiunea "Használtautó akció" ,(probabil un fel de rabla), in valuare de 500.000 HUF (~1600 euro), dar din astia se scad 200.000 HUF "service and handling tax", deci ramai cu un discount de ~1000 de euro.

E destul de complicata procedura de achizitie a unui autovehicul nou din alt stat membru UE, pentru ca se plateste TVA-ul in tara de achizitie (27% in Ungaria), aduci masina in RO mai platesti odata TVA-ul (24%), o inmatriculezi, dupa care depui online pe site-ul ANAF o cerere de rambursare TVA (27% platiti in Ungaria, formularul 318), urmand ca in termen de 6 luni sa ti se solutioneze cererea. Mai castigi cateva sute/mii de euro si din diferenta de TVA (3% momentan, 7% din 2016).

Un alt aspect negativ e ca masina trebuie adusa in tara pe platforma.

 

Pe de alta parte configuratorul din Ungaria e mult mai flexibil si ofera ceva mai multe optiuni decat cel mioritic.

 

 

 

Golf R  (fara tichet rabla, deci pretul normal), este cu fix 5000 euro mai ieftina la ei decat la noi, atat varianta de baza cat si cea echipata full... De ce si mai ales cum se poate asta... habar n-am ....  Ori la asa diferenta deja merita sa faci anumite calcule .....

Modificat de DDoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca la ei TVA-ul este mai mare decat la noi... WTF?! Astia ne cred cam prosti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Catalin, diferenta de pret la optionale intre Skoda, VW si Audi o inteleg intr-o oarecare masura.

 

Ce m-a determinat pe mine cel putin sa astept poate la anul si mai ales poate altceva este ca au scumpit cu 1700 euro aceeasi configuratie de masina intre vara 2014 si 2015. Am avut ofertele in fata si am vazut cum au scumpit putin la climatronic, putin la privacy glass si tot asa. A se intelege ca nu era masina configurata cu multe optionale, daca erau si mai multe scumpirea era pe la 2000 euro. Nici nu s-a putut discuta de un discount mai mare, asa ca aceeasi masina doar mai scumpa. Nu mersi. Imi oferi aceeasi masina dar mai scumpa desi e trecuta de jumatea generatiei. Imi oferi mai putine optionale, pachete, iar ce oferi le scumpesti.

Imi dai Bonus Remat doar la 1.2TSI, 1.6TDI si numai TL si CL. Daca vreau HL indiferent de motorizare nu mai esti generos ca simti ca e o vaca de muls.

Oricat imi place Golful si e o masina foarte buna, felul in care importatorul intelege sa se comporte ma determina sa zic pas. 

 

Sigur Porsche Romania face bani seriosi din afaceri cu statul (VW Polo si Politia Romana) asa ca pot sa aplice o politica de preturi complet nejustificata in privinta clientilor obisnuiti. Poate mai scad preturile cu acest scandal, in sensul in care se poate negocia mai mult. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego: exact acelasi rationament al Porsche l-am observat asta vara cand cineva din familie si-a luat masina. Discount maxim, la O3 a fost de 3,5%. Masina, aceeasi configuratie, a fost luat de la alt dealer cu 8.2%. Si nu sunt povesti. Ok este Skoda dar daca treci la VW brusc se considera ca ai bani. Ah! Si a fost echiparea Style cu ceva dotari pe ea, deci nu ChelLine.

Apropo de G7 scumpirea am observat-o si eu in aprilie cand am vrut sa iau. Dar nu la jecmaneala, la mine diferenta mergea spre 2k. Dar cred ca voi trece la O3 si gata, oricum la aceeasi configuratie imi raman si bani de combustibil. Ramane sa ma impac cu suspensia pe spate, dar parca nu ar fi asa un capat de tara.

Referitor la configurator, la CC ai in lista de optionale posibilitatea de a alege de care parpriz incalzit vrei (cu fire, ca la O3 sau cu folie metalica ca la G7). La G7 doar din diferenta la parpiz incalzit pui alte optionale. Dar nu le mai comparam, astia de vor VW au bani... PORO thinking

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O foarte mare parte din profitul producatorului vine din optionale.Diferite repere/module/piese care in trecut erau made in Germany sunt acum fabricate in Cehia, Polonia, Malaezia ,China etc de asemenea platforma MQB a adus cheltuieli de productie mai scazute lucru declarat de VAG asadar marjele de profit au crescut dar curios au crescut si preturile :) Vreau sa schimb Golful si ma gandeam la G7 dar cred ca o sa ma orientez spre Superb 3 sau O3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

 

Are cineva printre dotari si incalzire/ventilare stationara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu exact asa patit cu skoda la Cluj... aici Skoda are vanzari foarte mari, aproape ca stau la coada viitorii posibili clienti la vanzatorii din showroom...si la predare sunt puse 10-12 masini(de fiecare data cand am fost pe acolo asa era) numai pentru ziua respectiva... deci devin increzuti si nu lasa din pret. Seatul care este tot acolo...are vanzari mai putine, de ce? Ca romanul de rand nu prea stie de seat si are frisoane de la formele seatului...astfel nu are asa vanzari... de la skoda la O3 style 2.0TDI si ceva optionale, am primit 500 euro reducere... de la Seat 2100... pe Leon ST 2.0TDI FR si ceva optionale... desi dealerul seat face parte tot din imperiul Compexit (dealer principal skoda Cluj) - probabil au voie la reduceri ... 

Cu VW la fel... au si vanzari si renume...deci daca vor, lasă din pret daca nu, NU .... nu le pasa !!! Si uite asa desi imi placea O3 , am ales seat(unul dintre motive) , nu imi place sa faca ei pe desteptii pe banii mei!!!!

@The_Ego: Bine faci ca astepti daca nu vrei altceva. Si daca o sa mai scada si TVA-ul...si mai bine. NUmai bine :)

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Astazi am observat in configurator, scumpiri la echiparile de baza !

 

de ex:

Comfortline 1.2 TSI 110 CP , de la 17.996 euro in august, la 18.186 euro. Cu o stationare la 18.004 eur de la 1 octombrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate pretul la Golf (cel putin la 7) a tot crescut de la lansare incoace.

 

In martie 2013 pretul de baza la masina mea era 20.942 eur, acum este 22.255 eur, cu 6,3% mai mult. Cu toate optionalele bifate si de mine pretul masinii este cu 6,5% decat acum doi ani. Cum se justifica aceasta crestere de 1,600 eur?

 

La VAG ori iei masina cand apare, desi nu au pret promotional, lanseaza un model nou si apoi cresc pretul, nu invers cum fac alte marci, ori la finalul de serie cand dau reduceri de cca 10% dar oricum nu mai merita sa iei un model de 5 ani cand iese cel nou cu maxim 10% mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!