Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

In cazul CL, Pachetul Relax e un must (parerea mea).

Daca faci o configuratie CL + Pachet Relax + ErgoActive + BiXenon cu LED + Kessy si o echipare similara HL (cu Pachet Technology), diferenta de pret e de vreo 900 de euro in favoarea CL. Pentru cei 900 de euro in plus pentru HL primesti stopuri LED (nu si la Variant), lumini interioare cu LED, benzi cromate si covorase textile, consola piano black specifica HL, precum si Alarma si CB Premium la care vin cu PT. Daca aceste detalii sunt importante pentru tine, sau daca merita 900 de euro in plus, tu decizi.

 

Eu personal as fi ales HL doar daca as fi optat pentru DCC sau 1.4TSI 150CP, care la noi sunt disponibile doar pe HL.

 

PS: te-ai hotarat pe 1.4TSI ACT? M6 sau DSG7?

Modificat de iou.paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La hatch diferenta este de 400 de euro (selectand si cb premium). Alarma nu vine automat cu pachetul tech.

Optional doar pe HL mai este si Dynaudio. Mai degraba as lua Dynaudio decat DCC.

 

Exclud DSG7. Rational 1.4tsi act e cel mai ok pentru mine. Luat 2.0tdi doar de dragul dsg6 ca sa il folosesc in regim de 1.4 si mult urban, drumuri scurte e o risipa de motorina si de bani.

Oricum s-a discutat suficient pe tema asta. E bine sa ramanem sa expunem aspecte care ar interesa pe mai multa lume.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Eu am luat CL cu scaune ErgoActive , bixenon cu LED si merita toti bani.

ErgoActive este altceva fata de niste scaune.Am optat special pentru asa ceva fiindca am probleme la coloana si la drum lung  e dureros. Practic ai un scaun clasic cu reglaj manual pe care suplimentar ai masaj si reglaj electric lombar.Apoi mai ai posibilitatea de extensie a sezutului spre volan cativa centimetri.Dar toate astea evident la sofer.Deci este un scaun unde iti faci cochilia cum doresti.

Revinind la configurare optiunea ErgoActive schimba interiorul masini si treci de la textil pe usi si cotiera la piele.Este altceva vizual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Extensia sezutului se si ridica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca are si optiune de reglare pe inaltime doar a sezutului.

Reglajul electric lombar adica se poate seta inaltimea acestui reglaj pe langa profunzime?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma interesa daca extensia se ridica separat de restul sezutului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Extensia sezutului nu se ridica, are doar reglaj inainte-inapoi cativa centimetri. Eu gasesc mai confortabil la minim, nu extins.

 

Unghiul sezutului doar cu totul se poate modifica. Eu gasesc mai potrivit un unghi aproape de 90 de grade, nu mai mult (mai pe spate).

 

Reglajul electric lombar are doua dimensiuni, adica se poate regla si sus-jos si profunzimea. Este de fapt piesa care face si masaj cand il pornesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Extensia sezutului nu se ridica, are doar reglaj inainte-inapoi cativa centimetri. Eu gasesc mai confortabil la minim, nu extins.

La drum lung se merge cu el extins si in oras retras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca la persoanele mai mici de inaltime e cam degeaba extensia aia, ca nu prea poti sa stai cu ea altfel decat stransa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaunul pasagerului ce reglaje are comparativ cu cel de HL?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Extensia aia + ridicarea sezutului te scapa de multe dureri dupa 300-400 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dadu are perfecta dreptate, la drum lung scaunul acesta este o binecuvantare pentru spate/coloana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt pe punctul de a achzitiona un Golf 7 Variant nou dar sunt nehotarat in privinta motorizarii... eu vreau 2.0 TDI + DSG (cam scump), sotia vrea 1.4 TSI 150 CP manuala (mai pragmatica)... :) 

 

Asa ca am urmatoarele intrebari pentru specialisti:

1. Care ar fi cea mai reusita motorizare cu sau fara DSG pe Golf 7 Variant nou, peste 125 CP, in conditiile unui rulaj anual de aprox. 20.000 km, 60% urban?

2. Exista probleme cu DSG-ul in 7 trepte regasit in combinatie cu motoarele pe benzina? Ar fi mai degraba recomandat DSG cu 6 trepte cu diesel?

3. Merita diferenta de pret intre 1.4 TSI 125 CP si 150 CP din punct de vedere al fiabilitatii/consumului?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arunca un ochi pe topicul asta, vei gasi multe informatii utile, este cam aceeasi discutie.

 

1. TDI vs TSI este eternul diesel vs benzina pe care nu are niciun rost sa il reaprindem, vei primi sfaturi in ambele directii. Cel mai bine ar fi sa faci un drive-test, chiar daca nu sunt disponibile exact cele doua motorizari, mergi cu 1.6 TDI si 1.2 TSI ambele 105 CP, ar trebui sa fie suficient pentru a-ti forma o parere despre diferente, ca feeling.

 

2. Cam toata lumea te va sfatui sa te feresti de DSG7. Cu DSG6 riscurile ar trebui sa fie mult mai mici, dar... sunt niste bani in plus si un risc suplimentar, daca esti dispus sa ti le asumi pentru confort, go for it.

 

3. Urmarind topicul de consum Golf 7 ai sa descoperi ca TSI-ul ACT are un consum usor mai bun decat restul. Probabil insa nu vei scoate diferenta de bani din consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alegerea sotiei este mai buna si mai ieftina, cu acelasi rezultat, diesel plus DSG-este super, dar pretentios, intretinere mare, diferenta de pret pe masura,  este o feerie. Eu as lua 1,4 cu 150cp, si de diferenta mai multe optionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate ACT nu e disponibil la Golf Variant, dupa spusele unui consilier vanzari VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4  150 manual. Diferenta fata de 2.0tdi dsg la pret este de 3000 euro, in care pot intra multe optionale sau ramane masina mai ieftina la achizitie. 

Daca insa vrei neaparat DSG, atunci tdi dsg. In primul rand pentru ca e mai fiabil, iar diferenta intre TSI DSG si TDI DSG este de doar 1000e. Zic doar pentru ca in acea mie de euro primeste o cutie mai buna si daca masina va fi rulata 4-5ani la noi in tara conteaza acest aspect. Apoi este cu cutie care s-a dovedit rezista si la resoftarea motorului, adica ce poate tine la cuplu de peste 400nm.

 

L.E.: Diferentele spuse de mine se aplica pe hatch unde exista ACT. La variant vad ca de fapt intre tsi dsg si tdi dsg ar fi 1700euro. Cu atat mai mult 1.4 150 manual.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am oscilat multa vreme intre 1.4TSI de 140/150CP si 2.0TDI, ambele manuale, tot pe G7 Variant. Un testdrive cu Passat-ul B8 2.0TDI DSG mi-a luat mintile si am optat pentru 2.0TDI DSG. 

Daca faci drumuri lungi (chiar si prin oras) si te-ai saturat de manuala, si ai bani suficienti incat sa nu renunti la alte optionale, mergi pe TDI+DSG.

Daca ai constrangeri finainciare, alegerea inteleapta e 1.4TSI, nu vei fi dezamagit. Varianta de 125CP pe mine nu m-a convins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu am 1.4TSI 150cp fara ACT (la sportvan si variant sunt cum a fost spus deja doar fara ACT). Regret mult ca nu e ACT dar e bine ca sunt 150cp. Diferenta de bani intre 2.0TDI 150 si 1.4TSI 150 desigur e buna sa cumperi alte dotari dar cel mai important este cum se simte in traficul urmban masina. Si sicner am fost nemultumit de 2.0TDI CR 150cp cu al lui start-stop ce misca masina la fiecare oprire-pornire. Da sunt poate foarte subiectiv eu conducand 2.0TSI zi de zi, anterioara masina fiind 1.4TSI CAXA 122cp (remapata la 142cp) tot cu DSG7 . Dupa test cu cele doua motoare am ales fara discutie tot 1.4TSI. Sotia il conduce 70% din timp si doar urban, iar eu il conduc restul de 30% la drumuri in afara Bucurestiului (cu toata familia la bord).

Consider o alegere mai buna pentru cine merge sub 15.000km anual un TSI, cosuri mai mici de exploatare in 5-6 ani de expoatare (deci sub 100.000km). Probleme cu DSG7 stiu ca au fost , DSG7 generatia actuala din mk7 e mult mai buna decat ce am avut din 2010 in vechiul golf si cu siguranta as alege tot DSG pe viitor la masina ce este folosita in oras mai mult decat in afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin offtopic, Voinea ai putea sa faci te rog o mica comparatie intre 1.4tsi dsg (inainte sau dupa soft) de pe Golf 6+ si 1.4tsi dsg de pe Sportsvan?

 

Ar putea fi relevanta in ideea de 1.4 125 mqb cu/fara soft (ajunge la aceleasi valori cu caxa stage 1) comparat cu 1.4tsi 150.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sunt forte diferite motoarele ca sunet. 1.4TSI CAXA 122cp cu soft era mai slab decat e 1.4TSI 150cp MQB . Si turbo pe asta de 150cp intra mai de jos. Un pas bine facut in fata de catre VW (nu stiu cum e 1.4TSI de pe MQB cu 125cp dar daca bugetul permite eu recomand pe cel de 150cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca 2.0 TDI manuala ar iesi din discutie vs 1.4 TSI, 150 CP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar trebui sa iasa din discutie daca doresti fiabilitate.

 

De asemenea poate te gandesti si la pretul de revanzare, caz in care singura optiune ramane diesel-ul.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Pentru cine nu are cunostinta de asa ceva si analizeaza la o prima vederea aceste scaune nu pare mare lucru.Adica un scaun cu reglaj electronic al zonei lombare si masaj.Daca privim lucrurile detasat orice inventie pare la prima vedere un lucru banal.

Revenind la scaune va pot confirma ca doua persoane de staturi diferite si evident diferenta de greutate au testat la drum lung (peste 250 km) scaunul soferului si concluzia a fost :"sunt bestiale".Nu resimti deloc oboseala drumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!