Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Vorbim inca de un Golf..nu de Bentley, nici macar Audi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am diferenta asa mare intre stopul de pe aripa si marginea haionului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acelasi sistem, probabil nu mai sunt mk7 cu caroseria asezata descentrat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un simplu luft, se slabesc suruburile de prindere de pe spate, se centreaza stopul si se strang inapoi, datorita caldurii se dilata si contracta de aici si migrarea lor in jos,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La marea majoritate apare acest luft. Sigur ca este un lucru minor. Ideea este ca stopurile intre ele sunt aliniate. Asa ca daca il ridici pe cel de pe aripa nu vor mai fi aliniate la fel de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Nu cred ca este cazul sa se slabeasca suruburile de la hayon. As zice mai debraba ca este o chestiune de reglare a inchiderii hayonului. Apasati pe el , in pozitia inchis, si daca stopurile se aliniaza, reglati pozitia carligului de prindere a hayonului de caroserie astfel incat sa apese mai bine pe cheder.

 

Pe mine nu ma deranjeaza. M-ar fi deranjat daca nu erau simetrice luft-urile :-)

Modificat de Not_used_calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat in numeroase poze, chiar si in cele oficiale ca stopurile de pe aripa nu sunt aliniate cum trebuie. Pare o discrepanta destul de mare. Se intalneste doar la cele cu led?

Stopurile sunt aliniate daca te uiti la linia led-urilor, inclusiv marginea de sus, ce lipseste la stopul de pe aripa este "buza" celui de pe hayon care face legatura cu tabla, la cel de pe aripa nu este nevoie de acea "buza" pentru ca nu se leaga de nimic in sus.

 

Inteleg ca la Golf 6 era mai mic spatiul acela, intradevar mai puteau merge cu hayonul 5mm in jos insa probabil au avut motivele lor sa lase acel loc, nu cred ca a fost trecut cu vederea aspectul.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@codz

 

E posibil sa fii lasat proiectantii acel spatiu acolo pentru a nu fi sparte stopurile de catre marginile hayonului, atunci cand e trantit bine de tot.

Modificat de Not_used_calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fix asta au calculat ei cand au proiectat Golful 7. Poate au tinut cont si de flexibilitatea metalului din care e facut haionul la 30* C si au lasat spatiul ala fix cat sa nu atinga in stop deloc.

Sau poate nici nu au bagat in seama chestia asta. E Volkswagen; Golf. Chiar credeti ca se da atata atentie acestor detalii?! Nu ar mai conduce nimeni MB, Audi si alte marci premium de ar fi asa. Le-a scapat detaliul asta; cine poate sa traiasca asa, isi ia Golf; cine nu, cauta in alta parte.

Am zambit la ultimele posturi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@mike.

 

Mai, cu bune, cu rele, eu sunt overall multumit de masina mea si nu as lua la misto marca, echipa care a dus la bun sfarsit realizarea ei. Este loc de mai bine oricand, in orice lucru. Sunt convins ca nemtii sunt oamenii detaliilor si in mod particular marca asta nu e chiar una conceputa pe genunchi. E si ea in "lantul trofic" undeva pozitionata si are bineinteles "pradatorii" ei.

 

Pana una alta asta conducem si vorbind urat nu facem decat sa ne amaram pe noi insine (uneori nejustificat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercam sa fiu realist, nu sa amarasc pe nimeni. Imi cer scuze daca asta am provocat. Cu toate astea, imi mentin parerea sus-enuntata.

Numai bine!

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

stie  careva cand va aparea si la noi e-golf sau modelul hybrid GTE ca la noi pe site nu apare nimic pret sa alte chesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este daca se va comercializa la noi. Avem foarte multe lipsuri, pt ca stie PIA mai bine, din cercetarile lor. Asa mi s-a zis la reprezentanta. Cel mai bine acolo intrebi.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu știu când va apărea inca, știu ca GTE-ul pornește de pe la 35k. Mașina este senzațională, am condus-o la un eveniment afara: TSI de 150 plus un electric de 52 sau ceva de gen parca... Autonomie vreo 50km, am chițait-o vreo ora cu guidance și am reușit sa nu cobor autonomia sub 40...

Însa, aceiași vânzători care au servit-o cu PIA știe mai bine (oarecum confuzie în termeni, PIA fiind rețeaua de dealeri a importatorului PoRo) , sunt aceiași care o vor și vinde asa ca... You do the math

post-3944-14344743157896_thumb.jpg

Nu știu dacă as da atâția bani pe mașină asta însă de fun, e fun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e 150 + 102 :) Fuge bine de tot :)

Pur electric 0-100: 10,4s

Benzina+boost de pe motorul electric: 6,3s (adica bate la fund GTD-ul si se ia cu GTI-ul)

 

Sincer, chiar as face schimb cu ce am, doar ca n-am unde sa o incarc ... poate daca stateam la casa.

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O incarci pe unde apuci dar cat te costa schimbul bateriei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria presupun ca e lifetime.

Parca in combo scoatea 7.5 din cauza masei destul de mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cezar, e posibil, eu țin minte ca avea puțin peste 200cp combinat ... Eram prea ocupat cu ochii în ceasuri, moduri de conducere, cutie - care, BTW, are PRNDB, unde B-ul era un fel de frână puternica de motor când luai piciorul din gaz și dădea încărcarea maxima pt acumulatori

Și da, trainerul ne confirma ca, în hibrid, bate gtiul datorita cuplului dat de electric

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, baieti!

Mă alătur si eu acestui forum cu o intrebare. Stie cineva ce reprezinta acest led din portbagajul unui golf 7? Chiar nu-mi dau seama ce poate fi. Am văzut zeci si zeci de poze cu diferite modele si dotări si e prima dată când văd acel bec.

Mersi!

post-151902-14350840321999_thumb.jpgpost-151902-14350840425377_thumb.jpg

Modificat de Eddi28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este pentru modelele cu carlig electric, care se actioneaza de sub acea usita. E doar o presupunere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Da cu zice cristi este pentru carlig. Tragi tare de el si coboara carligul . Normal becul ala e verde. Daca il vezi rosu inseamna ca ai o eroare sau nu ai finalizat procesul.

Nu e chiar o comanda electrica . Se simte cum tragi de un cablu ce actioneaza ceva din acea zona . Fata de vechiul sistem de la mk6 (cum am pe GTI) cel de pe mk7 chiar e foarte comod la actionare

PS: mare atentie la configuratia discovery pro cu Car-net. Am platit aceasta optiune dar in afara de Google Earth si search-poi-online nu ai altceva in Romania (desi manualul spune si de steet-view si informatii trafic online ! Desigur spune si ca serviciile nu sunt disponibile in toate tarile dar culmea este ca nu sunt chiar in tara de noastra ... deci e cam aiurea sa-ti vanda 4-5 functii ale car-net dar de fapt nu e nici jumatate disponibila. In plus cu car-net activ (SIM de date bagat in locasul special) carkitul nu mai este utilizabil pe bluetooth . Apelurile se pot face cu SIMul din torpedou iar pe bluetooth mai poti face doar player muzica dar NU apeluri ! Sotia mea prefera fara hotspot si cautare google POI-online dar sa-i mearga car-kitul cu telefonul.

Ciudat alegere sa activezi datele => nu mai ai carkit. Am inteles ca era asa si la Audi de acum cativa ani cu MMI 3g dar se poate seta din codari sa ramana telefonul via bluetooth si nu pe SIMul infipt in masina . Am sa investighez .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaunele de R-line cum se prezinta?

Din poze mi s-au parut considerabil mai slabe decat ErgoActive in privinta confortului cat si in privinta panzei de pe centru. Plus nu vad diferente in suportul lateral.

Nu-mi place ideea de alcantara pe margini doar si in rest panza (mai e si gri ca sa iasa in evidenta). Arata ieftin si fata de scaunele standard de HL si clar sub ErgoActive ce vine cu piele.

HL apoi R-line si ErgoActive:

2013-golf-mk-vii-vw-6.jpgVW-Golf-1-4-TSI-Cup-R-Line-2483082-4-1.jIMG_2114.jpg

Au sezutul extensibil ca la ErgoActive? Nu par sa aiba.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt scaune de HL cu alta tapiterie, la fel ca pana acum. N-au nimic special!

 

De-aia ziceam eu ca cea mai buna optiune e un CL, pentru ca te lasa sa iei doar R-Line exterior ( la HL trebuie sa iei si interior si jante ) si poti sa pui ErgoActive, pe care eu le vad peste cele de HL / R-Line.

Dotarile diferite se pot comanda la cam aceeasi bani asa ca nu e un capat de lume, si faptul ca lipsesc detaliile care tin strict de HL ( consola neagra, lampile led ) sunt chiar un plus pentru unii, sau se poate face retrofit foarte usor si, per total, ajungi tot la banii pe care i-ai da pe un HL.

Cel putin eu asa am vrut sa fac cand il comparam cu Leon-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De dragul strict a unor elemente stilistice la exterior se renunta la multe pentru CL. In primul rand ErgoActive pe CL 600, pe HL 300. Apoi Pachet Technology + adaptiv 1600 in total si vine cu xenon, drl led, cb premium, kessy, stopuri led. La CL nu ai acest pachet si doar farurile adaptive sunt 1300, selectand kessy 342 si cb premium 142. Asadar cu 200 euro mai mult si cu stopuri led in minus.

Diferenta reala intre un CL si HL configurate ambele cu R-line este de 1100 in plus pentru HL. Diferenta fiind de 700euro daca nu e luat Pachet iarna de 400 doar pentru niste scaune incalzite.

 

In cei 1100 euro intra jante 17", stopuri led, bordul glossy, luminile ambientale, lumini la picioare (pe CL apar indisponibile), LED-uri la interior, volan R-line, plafon negru, pedale "sport". 

Se pierd insa scaunele ErgoActive.

 

A, si 1.4 tsi act nu e disponibil pe CL.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu ma gandeam la 1.4 TSI simplu. Si decat sa iau HL, sa dau foarte multi bani, apoi sa schimb scaunele cu ErgoActive, preferam sa iau CL cu ErgoActive si sa iau stopuri led ulterior.

Per total iesea cu cam 1.000 de euro mai putin asa, Kessy nu ma interesa oricum. Dar pana la urma am ales cu totul altceva :))

 

LE: Configuratia mea era ceva de genul asta:

http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro?SVC=XHTML2PDF&TEMPLATE=/CFG/VW%21ro%21%21%21V%21%21%21/cc3pdf.xml%3FMODELL%3D5G13HX46%26F%3DZ1Z1%26P%3DTW%26M%3D9WT@KA1@9S6@0NA@PXB@PF1@W90@WIE@%247X7X5@ZCB@PB4@PDA@PSF@%26AKT%3D%26FAB%3DV%26showpicture%3Dtrue%26showserie%3Dtrue%26showmaus%3Dtrue%26showtechnicaldata%3Dtrue%26showfinanzierung%3Dfalse

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!