Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Ok, perfect. Si atunci de ce au mai scris 20-30 de linii de cod la soft?! Sa consume un pic mai mult? Sau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0tdi eu6 my2015 vin cu 340nm in loc de 320.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca si-au modificat marjele de siguranta, stiti prea bine de celebrele 1.4 160 cp cu ale lor missfire-uri.

ACT 150 cp are 0-100 mai bun cu 0.2 s fata de ACT 140 cp, cu acelasi cuplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt piticu' din reclama: da' consumu', consumu' la cat a crescut??

Modificat de Catalin_AC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Juma' de litru. :blah:

 

Asta e tweak, nu m-ar mira sa fi scazut oleaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul chiar nu cred sa fie afectat. In definitiv vorbim de 10cai nu alte modificari, ceva infim.

Intradevar e posibil sa fie optimizat acum cu noua varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt piticu' din reclama: da' consumu', consumu' la cat a crescut??

Daca te intereseaza consumul eu iti sugerez insistent sa iei un TDi. Am vazut ca e printre criteriile tale de a alege viitoarea masina si TSi-ul, ca sa scoata consum bun, trebuie condus...calm.

Centii mei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[emoji4] tare Mike... Mersi. Foarte apreciata sugestia mai ales ca vine de la un tsi'st.

Nu vreau sa fiu inteles gresit, dar daca schimb ce am acum, evident vreau sa consume macar cat asta. Orice e sub e de apreciat si nu e foarte capital. Mie, ca sofer imi e de ajuns 1.6 tdi dar lipsa suspensiei independente (stiu ca ma repet, obsesiv chiar) ma face sa ma uit si la alte motoare. Iar ACT-ul era unul dintre ele.

Inca o data, mersi Mike

Modificat de Catalin_AC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu recomand 1.4 tsi ACT ...pe probate :001: ...5000 km in 2 luni m-au convins ca se apropie de consum de diesel..dar asta-i deja pentru alt topic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Catalin, te asigur ca daca iti e suficient un 1.6 TDI, iti va fi suficienta si puntea simpla spate. Nu vei simti diferente pentru stilul in care se conduce un motor gen 1.6 TDI. Ia-l pe ala si-ti vezi linistit de viata si de buzunar. Ceilalti bani in motorina si vacante. Spor! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[emoji4] tare Mike... Mersi. Foarte apreciata sugestia mai ales ca vine de la un tsi'st.

Nu vreau sa fiu inteles gresit, dar daca schimb ce am acum, evident vreau sa consume macar cat asta. Orice e sub e de apreciat si nu e foarte capital. Mie, ca sofer imi e de ajuns 1.6 tdi dar lipsa suspensiei independente (stiu ca ma repet, obsesiv chiar) ma face sa ma uit si la alte motoare. Iar ACT-ul era unul dintre ele.

Inca o data, mersi Mike

Sper ca nu mi-ai luat-o in nume de rau, nu am vrut sub nicio forma sa fiu rautacios, atata doar ca ce vezi pe forum la consumuri de la TSi-uri (in afara de ACT - care e foarte avansat tehnologic si de care mie mi-ar fi frica inca niste ani) sunt obtinute la un stil de condus..moale. Ori daca iei benzinar ca sa il conduci pana in 2500rpm, e pacat si nu simti nici cuplul cu care esti obisnuit, o sa ai impresia ca e lesinata; daca o calci, consuma.

Eu am motorul de generatie veche; mi-e ciuda ca nu am apucat sa fac poza la Long-term (s-a resetat la 99:99 h) cand aveam 9.6 L / 100km pe ultimii ~3600km dintre care cca 70% extraurban. Poate am eu un stil nu tocmai economic de a conduce, insa nici cand am mers la consum nu am reusit < 6% extraurban. Nu contest ca noile motoare sunt mai eficiente, dar ma indoiesc ca diferenta e atat de mare cat ti-ai dori tu.

Inca o data, sper sincer ca nu ai considerat remarca mea ca una acida, intentia mea a fost sa iti dau un sfat - sper eu, folositor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ mike: sfatul, a fost dimpotriva foarte apreciat, mai ales prin prisma faptului ca tin minte posturile in care poveateai despre consumurile tale. Mersi de sfat ;)

@Tudor M: sper si eu sa imi fie de ajuns puntea spate, asa cum e de ajuns 1.6.

Mersi baieti si hai sa incheiem subiectul pana nu inchide un moderator topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 1.4 TSI ACT cu 150 cp este cu doar vreo 400 euro mai scump decat 1.6 tdi, 110 cp ....Si chiar daca este diferenta de consum vreo 2 l/100-avantaj diesel- eu cred ca merita foarte bine cantarita alegerea...mai ales ca in mod normal o masina noua iti cumperi pentru a-l pastra macar vreo 4-5 ani, si aici deja apar si costurile de intretinere benzina vs.diesel...

Deci...din diferenta de pret Tudor M, poate iasa de un weekend undeva, dar nu de vacante lungi si frumoase...si sa nu uitam, ca 1.4 tsi cu 150 cp iti poate desena cate un zambet luuung si laaaarg :001: pe fata din cand in cand...oricand simti nevoia sa o calci un pic pe serpentine si nu numai.... :001: ...

Modificat de DDoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DDoc punctezi foarte bine a mea problema. Dar, o sa reflextez asupra ei, mai fac calcule, mai citesc review-uri (am citit cam toate drive testurile facute la noi, cele de afara nu ma intereseaza ca pe drumurile alea nu voi merge prea mult si nico combustibil de acolo nu voi pune prea des). Si mai vad ce iese la socoteala, eu oricum compar 1.4 ACT cu 1.9 TDI al meu care, ultima data cand am facut consumul se invartea intre 5 si 6.5, depinde de cum merg.

Raman in pronuntare...cum se zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Principala diferenta intre cele doua tipuri de motoare este aceea ca la cele pe benzina consumul creste foarte mult in sarcina. La diesel in schimb, chiar si alergat, consumul nu urca foarte mult.

Cel mai bun sfat pe care ti-l pot da: drive-test cu modelele de interes; 1.6 tdi sigur gasesti, nu stiu in ce masura vei gasi 1.4 ACT, dar e obligatoriu sa conduci si un TSI ca sa-ti poti face o idee.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comparatia 1.4tsi act cu 1.9tdi e ridicola, mai ales fiind axat pe consum.

Mers extraurban oricat in doi cilindri ar merge tot nu se compara cu 1.6tdi la acelasi regim de mers. 

In oras va consuma benzina ca orice 1.4 TSI.

 

Luat TSI care va fi condus 90% din timp la consum in detrimentul unui TDI care satisface cerintele e deplasat. Cu atat mai mult nu vei simti puntea spate (chiar daca e mult placebo).

Apoi e tehnologia noua de pe ACT  de care momentan am rezerve. Cand a inovat la motoare mici vw a dat chix, 1.2tsi, 1.4tsi 160/180.

1.6tdi 110 este evolutia unui motor cu ceva hibe la inceput, dar fiind de ceva timp pe piata au fost corectate.

 

In locul tau as merge pe 1.6tdi fara nicio rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cris.g: multumesc, oricum nu as cumpara ceva netestat. Voi testa si 1.6 tdi chiar daca am in familie unul (ce-i drept de pe G6) dar diferentele nu cred ca sunt prea mari. Cuplul e acelasi, plaja difera, puterea mai mare dar pe plaja, nu la punct fix. Dar la dinamica nu cred sa se simta prea mult. In fine, vedem.

@ The_Ego: da, stiu ca e ridicola comparatia... Dar compar cu ce am, nu? Foarte util si sfatul tau, multumesc, ideea e ca ma gandeam ca ACT-ul ar salva consum, dar poate nu atat de mult pe cat ma asteptam eu. DDoc mi-a povestit detaliat cum stau lucrurile (multumesc frumos). Urmatorul pas ar un drive test, vedem apoi. Poate in ritmul asta ajung sa iau Golf 8 [emoji3]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSi ACT nu stiu daca gasesti la dealeri.... Eu nu am gasit niciunde...am testat 1.2 tsi si atat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te gandesti strict la consum- 1.6 TDI. Pentru orice altceva (placerea condusului, reprize, vibratii, zgomote, un zambet pe fata) recomand Tsi-ul. PS Am condus de curand 2.0 TDI-ul de 140 CP si sa fiu al naibii daca nu am dus dorul Tsi-ului meu de 1.2 (cu care nu am avut nici un fel de problema pana acum la 42k km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Merita Dynaudio la G7 peste cum se aude din boxele standard? Nu sunt audiofil, insa petrec ceva timp in masina aproape zilnic. Ma intereseaza calitatea, claritatea nu sa se auda tare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru calitate/claritate ai nevoie si de o sursa buna. Daca asculti mai mult radio sau format MP3 (Composition Media nu stie sa citeasca flac-uri, de exemplu), parerea mea este ca nu prea merita banii - asta e si motivul pentru care eu personal nu am ales acest optional.

Totusi trebuie sa asteptam si parerea cuiva care are Dynaudio pe G7, desi evident cel mai bine ar fi sa le compari chiar tu side by side.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o paralela, cris.g are dreptate, pe Cantonul de la Skoda se aud imediat toate imperfectiunile unei surse mai slabe gen FM sau mp3 cu bitrate mic. Uneori chiar deranjant de evident. Daca te intereseaza un asemenea optional trebuie sa vii automat si cu toata colectia in format lossless. Banuiesc ca si Dynaudio de pe G7 e tot cam la acelasi nivel (+/-). Cu o sursa audio buna, eu zic ca imbunatatirea peste sistemul stock este maricica, iar difuzorul central schimba destul de mult auditia. Si subwoofer-ul (desi la Canton e diferit constructiv fata de Dynaudio) da f mult bas. Sa nu te astepti totusi la un bas ca cel generat de unitati care umplu jumatate de portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ales Dynaudio pe Golf 7 si pot face doar o comparatie cu sistemul stock de pe Passatul CC (RCD 510) pe care l-am avut inainte. Intradevar cum precizeaza TudorM si cris.g la FM nu este o diferenta care sa se merite. La fel daca asculti MP3uri de 128. In schimb de la 256 in sus sau pe Audio CD apare o diferenta foarte mare. Se aude impecabil si la volum mare, fara distorsiuni si foarte clar. Wooferul din roata de rezerva isi face treaba si nu ai nevoie de ceva mai mult. Deja la volum o treime vibreaza toate oglinzile. De exemplu am ascultat un Queen la 320 kbps si se aude incredibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca s-au terminat brusc fondurile cand am ajuns la Discover Pro, nu pot rula FLAC-uri  :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!