Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Bancheta din spate este super ok la ergoactive da un feeling mai bun celor care stau in spate ca sa nu mai vorbim de aspect, cotiera este piele sintetica full. Am scaun de copil in spate si daca nu este unul care sa aiba ceva ascutit pe "fund" nu se zgarie pielea ci doar se taseaza putin in cateva locuri (l-am scos dupa vreo 6 luni sa curat interiorul), pe total eu zic ca este mai ok cu ergoactive pentru bebe in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cand apare noua lista de modele si dotari? Cat si actualizarea configuratorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

Asta astept si eu...la Audi s-a configurat deja de vreo sapt... doua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti golf sportsvan pt preturi de 1.4tsi 150 comparativ cu 1.4 125.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

unde ai gasit asa ceva? :) un link te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La configurator, langa Golf exista Golf Sportsvan :). Adica noul Plus, nu stiu ce era asa greu de gasit.

 

Golf Sportsvan Comfortline1.4 TSI Benzina 1.4l / 92kW/ 125CP Manuala - 6 trepte 4 Usi 20.499,68

Golf Sportsvan Comfortline 1.4 TSI Benzina 1.4l / 110kW/ 150CP Manuala - 6 trepte 4 Usi 22.285,28

 

Pentru dsg inca 1900euro in plus.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

Multumesc..da...foloseam configuratorul gresit special pt modelul Golf :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai interesanta e diferenta intre 1.4 125 si 2.0 tdi 150 de aproape 3500 de euro.avand in vedere ca nici cu 2.0 tdi nu faci "racing" iar diferenta de consum e suportabila merita luat in calcul motorul asta.raport pret/putere/performante/consum foarte bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

daca tot faci comparatie fa-o corect: 1.4 tsi 150 Hp vs 2.0 tdi 150 Hp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Categoric 1.4 TSI 150 CP este cea mai potrivita varianta.

Vei pierde doar la valoarea de revanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul The Ego pusese o comparatie intre cele doua versiuni de 1.4 tsi care ajunge la aproape 2000 de euro.voiam sa punctez ca 3500 de euro pentru doar 25 de cai diferenta si un consum cu 1-2L% mai mic nu prea merita(1.4 tsi 125 vs 2.0 tdi 150) la fel cum nu merita aproape 2000 de euro intre cele doua benzinare (125 vs 150 benzina).eu personal as merge pe 1.4 125cp cu "de toate". desigur daca banii nu sunt o problema ambele motoare de 150 cp (tsi&tdi) sunt alegerea  buna(e logic, cu cat mai multi cai  cu atat mai bine) dar vin cu un pret destul de piperat pentru ceea ce ofera in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

O intrebare pentru cei care au motorizarea 1.4 tsi ACT...nu am gasit nici una pt test drive la Ploiesti

Daca se merge in limite normale (pana in 3000 turatii) se simte forta motorului?(calutii in plus) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compara un grafic de putere ca sa-ti dai seama.

 

 

Cum se pun stergatoarele in pozitie Service cu Kessy?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum scrie in manual, banuiesc, nu? Apesi pe buton, opresti motorul, apesi in jos pe maneta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru cei care au motorizarea 1.4 tsi ACT...nu am gasit nici una pt test drive la Ploiesti

Daca se merge in limite normale (pana in 3000 turatii) se simte forta motorului?(calutii in plus) 

 

Si eu am luat 1.4 TSi ACT fara sa fac test drive, nu am gasit la niciun dealer din zona mea.

Da, se simte forta motorului, trage foarte bine si in a 5-a cat si in a 6-a, iar consumul este foarte ok, se apropie de 2.0 tdi. Pe benzina am incercat la test drive doar 1.2 tsi, cu care nici nu se poate compara.... Acum oricum este ACT cu 150 cai, unde diferenta de putere este si mai mare...deci eu zic, daca iti permiti, nu ezita...alege 1.4 ACT si o sa te faca sa zambesti ori de cate ori mergi pe serpentine si nu numai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum scrie in manual, banuiesc, nu? Apesi pe buton, opresti motorul, apesi in jos pe maneta?

 

Ce le-as transmite alora care l-au tradus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

eu am intrebat pentru ca eu conduc destul de calm..km pana in 3000 de turatii... si ma intereseaza ceva care sa se miste bine in plaja asta de turatii cu rezerve decente de putere: am doua configuratii (si sincer as vrea sa aleaga altcineva in locul meu ca eu nu stiu :)))) 

1. as putea merge pe golf 1.4 tsi 150 hp cum spui tu DDoc (euro 6 acum dupa cum spune dealer-ul) - nu ma indoiesc ca este un mic monstru :)) dar nu stiu daca trebuie turat zdravan ca sa-si arate calutii (ma gandesc ca daca merg in stilul meu nu prea beneficiez de avantajele motorului?)

2. cealalta varianta este Audi A3 1.6 tdi 110 Cp euro 6 (aici ma bucura ca are cutie cu 6 trepte spre deosebire de golf)...si e mai scump

 

Grea alegere..era usor daca amandoua erau Golf-uri...avand in vedere ca o optiune este Audi si interiorul ala este suuuuper :D

Modificat de distrugatorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depasirile cu peste 3000 rpm sunt exceptii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi interiorul super, dar cred ca tu te referi la acel A3 chel din promotie unde nu ii poti adauga niciun optional, iar rezultatul va fi un motor care consuma putin dar fara performante. 1.4 150 are si el consumuri foarte ok plus ca discutam de performante net superioare.

Sigur ca fiind benzina turbo se simte bine si dupa 3000rpm, avand puterea max probabil pe la 5000rpm.

Oricum alege intai motorul, nu brand-ul de pe grila.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe scurt, ca sa clarificam treaba, la TSI ACT nu trebuie renuntat, in nici un caz in fata unui A3 chel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe scurt, ca sa clarificam treaba, la TSI ACT nu trebuie renuntat, in nici un caz in fata unui A3 chel.

 

Sunt perfect de acord cu dadu.

Toti cei care au 1.4 TSi ACT Highline + optionale (eventual si DSG), puteam cumpara si Audi A3, lejer...si totusi...sunt aici, pe forumul de GolfVII...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

da..corect.. ati ales cu inima :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca e vorba de alegerea rationala.

 

Irational ar fi un A3 chel. Daca era vorba de un buget de peste 30k euro atunci discutia se muta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

nu e chel...are mai multe optiuni :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-ne concret o configuratie a Golfului si una de la A3, ca sa fim in cunostinta de cauza. Care e diferenta de pret intre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!