Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

poti face orice fel de modificari in primele zile de la trimiterea comenzii (maxim o saptamana). Atata timp cat masinii nu i-a fost generata o serie de sasiu ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti - m-am lamurit. Citisem mai demult, cand a aparut G6 despre DCC care atunci avea confort si sport. Nu imi dadeam seama care este diferenta la G7. Foarte util linkul de pe vwvortex multumesc cris. g. Sper ca atunci cand o sa merg la drive test sa si gasesc o masina care sa aiba DCC sa vad cum merge.Din ce citesc aici imi dau seama ca toti veti spune ca merita banii, voi din practica, eu din teorie - imi dau seama ca merita :)

 

Ma gandesc un pic si la confort - eu vin pe pe jante de 15 - si as vrea la G7 sa raman la cele de 16 (talon un pic mai mare comparativ cu 17, confort un pic mai bun, cred eu ca nici suspensia nu ia toate socurile drumurilor nostre asa cum le-ar lua cele de 17). Acum intrebarea: rationamentul de mai sus, cum ca jantele de 16 ar fi mai OK decat cele de 17, mai ales in ceea ce priveste protejarea suspensiei (amortizoare, bucse etc) este valid? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta, jantele pe 15" preia cel mai bine denivelari, gropi ale carosabilului.Eu am avut si pe 15 si pe 17 la suspensia adaptiva. Diferenta era stabilitatea masini la jante de 17 in detrimentul jantelor de 15'.Pe 17 si setare sport a suspensiei adaptiva, dupa 30-60 minute de mers ma durea capul de la vibrati, dar puteam aborda o curba cu 30km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti.

Eu acum pendulez intre 1.4 ACT si 1.6 TDI. Din ce am citi pe aici la 1.4 ACT nu se pot pune jante de 15, deci daca optez pentru motorizarea asta voi ramane la jante de 16 vara/iarna. Daca merg pe TDI o sa raman la 16 vara si 15 iarna pentru ca stiu ca se potrivesc. Singurul lucru care nu ma apropie de TDI este arhidiscutata susensie spate. In ceea ce priveste ACT-ul, singurul lucru care nu ma apropie de el este consumul...

Sent from my Nexus S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu jante pe 15 arata nasol, cu 16 arata ok  si este si comfortabil, cu 17 arata bine dar sacrifici din comfort.

La g7 CL-ul nu vine automat cu minim 16"?

Eu am vara/iarna 16" si este foarte ok.In plus daca vei vrea sa treci pe discuri de 312 nu iti intra decat minim 16".

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CL vine cu 15 dar de aliaj, HL vine cu 16 automat. Dar nu vreau CL pentru ca nu poti pune stopuri LED... deci iese din schema. Discurile de care zici sunt pe ACT, corect?

Sent from my Nexus S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti.

Eu acum pendulez intre 1.4 ACT si 1.6 TDI. Din ce am citi pe aici la 1.4 ACT nu se pot pune jante de 15, deci daca optez pentru motorizarea asta voi ramane la jante de 16 vara/iarna. Daca merg pe TDI o sa raman la 16 vara si 15 iarna pentru ca stiu ca se potrivesc. Singurul lucru care nu ma apropie de TDI este arhidiscutata susensie spate. In ceea ce priveste ACT-ul, singurul lucru care nu ma apropie de el este consumul...

Sent from my Nexus S using Tapatalk

 

Tocmai ca ACT-ul are un consum foarte bun. S-a vorbit de trecerea intre 2 si 4 cilindrii care e sesizabila, dar in rest vad numai plusuri fata de 1.6TDi.

 

Ok, daca faci peste 20.000km in regim de naveta atunci iesi mai castigat cu TDI, dar in rest nu merita in opinia mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a facut nimeni un test comparativ(filmulet) cu cele doua variante?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GolfTDI: p'asta cu delayul nu am mai auzit-o. Am facut imediat dupa primii 10.000 km, intr-o fuga nebuna, cca 3.5 ore Buzau-Sibiu (in mod normal il faceam in 5 h). Am ras toate curbele pe acel drum la maxim si nu am simtit nicio clipa ca puntea spate semirigida mi-ar fi dat vreun....delay .... :))

A fost ireprosabila....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit:

 

Dynamic Light Assist si Lane Assist 647.28euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumim Hayate :) luni adaug la comanda :)

optiunea aia mi se pare geniala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce-ți folosesc cele 2 optiuni in viața reala? Am eu Light Assist si il folosesc doar in afara orașului pe drumuri cu trafic redus. Lane assist-ul e mai util, dar suprafetele vitrate si oglinzile mari dpmdvd reduc necesitatea lui. Aceeași chestie se aplica pentru Sign Recognition (nu exista pe Golf) care in România e total inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

edi10000, Dynamic Light Assist e altceva fata de Light Assist.

C Z R, aceeasi parere o am si eu despre optional. Pacat ca pe G7 (inca) nu exista optiunea Dynamic Light Assist in combinatie cu parbriz incalzit + protectie la radiatii infrarosii (cum este pe Passat B7)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hayate, iti respect opinia, stiu ca DLA este diferit de LA dar dpmdvd pentru utlizare curenta in Bucuresti nu merita optiunea. Am avut la drive-test pe un Audi A4 acum 2 saptamani optiunea asta si nu i-am vazut utilitatea (nici macar pe DN1, care e un drum aglomerat). Eu as investi in sistemele active sau pasive de protectie (mai multe airbag-uri, sistem proactiv de protectie, Front Assist etc.).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca nu e pentru mersul urban, cum nici faza lunga nu e pentru mersul urban...cat despre utilitate, asta ramane la aprecierea fiecaruia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa nu mearga ? Unde ai vazut ? Nu de alta, dar parbrizul vad ca iar a disparut din configurator. Eu am parbriz incalzit in comanda (da, cel cu reflexie UV). Imi confirma dealer-ul luni daca e vreo problema combinatia DLA+Parbriz incalzit si scriu si aici.

Dintre cele 2, as renunta la parbriz :) Chiar daca mereu mi-am dorit parbriz incalzit. Asa cum m-am descurcat in fiecare iarna (si nu am folosit niciodata o racleta - am alte metode), asa ma pot descurca si pe viitor.

Pentru scepticii utilitatii DLA-ului. Nu puteti compara optiunea asta cu nimic.

 

Later edit:

 

Din contractul meu:

PKS Parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii 244,-- 302,56

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CZR, si eu voi adăuga cu siguranță DLA-ul... am asteptat sa fie disponibil si la noi... Mi se pare cea mai mare investitie in sigurantă pasivă care se poate face la masina asta! Asa că sper ca in următoarele două săptămâni sa fiu pe lista celor care vor mai comanda un Golf 7 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C Z R, nu il vad pe configurator, de aceea am zis. Probabil ca optionalul e doar in sistemul dealerilor. Nu inteleg de ce nu il pun si pe configuratorul de pe vw.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parprizul incalzit nu este in configurator, l-am vazut pe lista de optionale, acum vreo doua saptamani. Intrebare: se poate pune si pe motoare pe benzina? Intreb pt ca pe lista de optionale era mentionat "nu pt tsi". Ceea ce mi se pare cam prostie...

Sent from my Nexus S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine este interesat, va mentionez urmatoarele :

 

- Parbriz incalzit se poate pune doar pe TDI, nu si pe TSI

- In cazul lui CZR,  dynamic light assist merge si cu parbriz incalzit , cel putin la mine in sistem asa apare. Nu are restrictie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca am mai intrebat o data, dar atunci raspunsurile au fost cam evazive, asa ca, mai intreb o data, cu scuzele de rigoare:

 

- Daca se pune DCC pe o masina cu suspensie semi-independenta pe spate, atunci va veni cu multilink?

 

Si o a doua intrebare, prospata, care nu a mai fost pusa :( , DCC-ul imbunatateste simtitor dinamica unuei masini cu punte semi-independenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!