Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Daca te simti bine in G7 1.6 TDI, la fel va merge si O3 1.6 TDI (au greutati aproape identice).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiecare isi ia in functie de buget, mai mare sau mai mic .. putea sa-si ia G7 de 15000eur sau peste 30000eur .. DSG este +2000EUR iar 2.0TDI este +4600EUR fata de 1.2TSI .. VW nu mai este de mult masina poporului, vad ca ai G6, ti se pare masina poporului? masina poporului este Dacia :) un G7 configurat bine incepe de la 18000EUR (cu 1.2TSI "motorul poporului"), daca adaugi 3 chestii scumpe si anume: xenon, DSG si motor diesel, ajungi la 25000EUR .. nu le poti avea pe toate la pret de Golf Trendline

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar fi mega-avantajul pentru 4 motion daca nu sunt indiscret ?

fata de FWD? in special la masinile cu cuplu maricel (gen GTD)??? sau macar TDI? pt ca nu poti pune puterea jos. nu toti caii si nu tot cuplu. decat la viteze mari. 

discutia e atata de mare..de cred ca sunt zeci de pagini pe forum. tu chiar nu vezi nicio diferenta? tu crezi ca trebuie sa mergi tot timpul la limita ca sa vezi diferenta? faptul ca sunt idioti care rup masini in 2 doar pt ca au 4x4...asta nu inseamna nimic. la fel sunt si cu fwd, si cu rwd. 

eu am mers vreo 300 000km cu fwd de toate felurile si cam 100 000 cu 4x4. si crede-ma ca l-am simtit mereu. nu doar cand mergeam extrem de tare. 

daca merita fata de DSG, asta e parerea fiecaruia, in functie de nevoi, eu as alege 4x4 in fata lu DSG, dar ideal ar fi amandoua..gen S/RS3.

 

oricum, discutia este dezbatuta pe net, si nu am de gand sa o pornesc iar. singurul dezavantaj pe care-l vad la 4x4 e ca de obicei, viteza maxima este mai mica decat la fwd, si se ajunge acolo mai greu, o data ce ai trecut de 100 km/h. dar pana acolo nu. 

 

tdr, tudorM, posturile alea sunt flames, menite doar sa va porneasca nervii. ignore..e parerea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel cu 4motion este altceva. Mi s-a parut mai avantajoasa combinatia asta decat benzina + 4motion cel putin iarna.

 

Oricum fiecare cum ii place. La mersul preponderent in oras merge DSG, desi locul perfect pentru diesel e la drum lung. Pe serpentine cu atat mai mult se simte cuplul  :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan_wrc: stiu la ce foloseste 4WD dar intrebarea era retorica....

Cine ia 4WD pe o masina compacta (deci clar nu iese cu ea in off-road) se gandeste ca are nu stiu ce avantaje de stabilitate si va calca mereu pedala la maxim. Posibil ca dupa colt, intr-o statie de autobuz sa astepte cuminte chiar mama sau bunica ta.

La asta m-am referit. Pentru 95% din soferii obisnuiti/maturi, 4WD nu face absolut nicio diferenta fata de FWD. Cred ca suntem datori sa incurajam pe acest forum condusul precaut, legal, sa nu-ti fie teama sa iti astepti copiii care vin singuri de la scoala si care pot spulberati de nu stiu ce pushti teribilist ce tocmai a primit masina de 30 k euro de la taticu' sau mamica'. Ii vedem pe bizoni zilnic la stirile de dimineata :(

Pentru senzatii tari exista spatii/zone/piste special amenajate, unde poti elibera adrenalina din tine cat doresti.

 

PS Firmele mari au inceput sa verifice viteza masinilor din parc pe sistemul GPS si sa te amendeze la salariu ori de cate ori ai depasit cu mai mult de 20 kph viteza legala. Mi se pare super tare.

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a mai spus ca 30.000 este mult prea mult pentru un golf...Dar decat sa imi iau un A-class sau A3 semi-chel am preferat golf care sa fie cu de toate ! VictorGolf , legat de culoare, eu am vazut golfu pe culoarea albastru inchis (ca are un vecin) si arata genial ! Intr-adevar este o culoare pretentioasa si necesita mai multa atentie dar arata super ! Fiecare cu parerea lui :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic, dar nu ma pot abtine: CC nou la 31k? De 29k incepe chel si cu motorul de 1.4tsi 160 (multa bafta cu acest motor).

 

Inapoi la ale noastre. R-line arata foarte bine, dar intreg pachetul ajunge la 2400euro (asta cu jante si suspensie) si ajunge la nici 2000euro de GTI DSG daca se incepe configurarea de la un Golf HL 1.4tsi act dsg. GTI-ul nu ar avea keyless si alarma, in rest ar fi aceleasi dotari (pt mine xenon si drl led, stopuri led, climatronic, scaune incalzite, privacy glass, rear assist cu composition media, selectarea modului de conducere, pachetul lumini& vizibilitate, jante 17"). Plus ca la GTI se poate negocia mai mult decat la un Golf.

 

Ca sa il scoti din banal parca ajunge la un pret putin cam aproape de un GTI care e altceva. Motor, cutie, design si sigur emblema de GTI care isi merita cei 2000euro in plus.

 

 2.0TDI 150cp DSG6 R-line cu aceleasi optionale ajunge la 1700euro mai putin decat un GTD DSG. Din nou gtd-ul fara kessy si alarma, neavand pachetul technology.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce crezi ca la GTI/GTD poti negocia mai mult ca la un Golf normal? Din experienta proprie discount-urile sunt tot pe acolo procentual vorbind, ba chiar avem colegi care au obtinut mai mult decat mine la negociere. Poate n-am stiut eu cum sa pun problema, dar am incercat in mai multe locuri cam cu acelasi rezultat. Poate mai degraba in orase mai mici unde au vanzari mai slabe sa obtii un discount mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volum mult mai mic din vanzari pt GTI/GTD/R si faptul ca diferenta intre pretul din Germania si cel din Romania cu aceleasi dotari si in 2 usi spre exemplu este de 1300euro (in conditiile TVA-ului diferit) pt GTI. In cazul Golfului diferenta este de 2100euro in aceeasi configuratie. 

 

Exista o marja mai mare la aceste modele.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sa fie precum spui, desi, cum am zis, eu n-am "simtit" asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan_wrc: stiu la ce foloseste 4WD dar intrebarea era retorica....

Cine ia 4WD pe o masina compacta (deci clar nu iese cu ea in off-road) se gandeste ca are nu stiu ce avantaje de stabilitate si va calca mereu pedala la maxim. Posibil ca dupa colt, intr-o statie de autobuz sa astepte cuminte chiar mama sau bunica ta.

La asta m-am referit. Pentru 95% din soferii obisnuiti/maturi, 4WD nu face absolut nicio diferenta fata de FWD. Cred ca suntem datori sa incurajam pe acest forum condusul precaut, legal, sa nu-ti fie teama sa iti astepti copiii care vin singuri de la scoala si care pot spulberati de nu stiu ce pushti teribilist ce tocmai a primit masina de 30 k euro de la taticu' sau mamica'. Ii vedem pe bizoni zilnic la stirile de dimineata :(

Pentru senzatii tari exista spatii/zone/piste special amenajate, unde poti elibera adrenalina din tine cat doresti.

 

PS Firmele mari au inceput sa verifice viteza masinilor din parc pe sistemul GPS si sa te amendeze la salariu ori de cate ori ai depasit cu mai mult de 20 kph viteza legala. Mi se pare super tare.

e clar ca nu ai inteles discutia. daca ai 4x4 nu inseamna ca trebuie sa mergi tare. dar in caz ca te prinde vreo portiune de drum nepregatit...ai mai mari sanse sa controlezi. sau in caz ca e ud poti sa pleci mai usor, mai ales cand ai cuplu sau cai. poti sa urci o panta mai usor (la munte, pe asfalt vorbesc) iarna...samd.

 

crede-ma ca lucrez la o firma care are probabil cel mai strict sistem de urmarire al masinilor din RO. pana si acc si frana brusca ( >10km/h pe secunda) sunt urmarite si penalizate. curbele luate cu anumite forte mai mari decat normal..la fel..

si totusi se dau masini de strada (adica nu SUV) 4x4.  octavii si golfuri. si pe 700 de km nu am luat nicio alarma. asa ca daca ai 4x4 nu inseamna ca trebuie sa mergi tare. 

 

90% dintre SOFERI!! (pun accent pe soferi, nu conducatori auto) stiu SA FACA DIFERENTA intre awd si fwd. aia care nu stiu, sunt conducatori auto.

 

inchei aici discutia pt ca e clar ca nu intelegi la ce foloseste zi de zi 4x4 pe o masina compacta.  (vezi semnatura; in 6 ani, aproape 7 de cand am masina nu am luat niciun radar cu ea, nicio penalizare pt viteza).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine da 30.000 pe un Golf, nu cauta sa iasa in evidenta. Pentru asa ceva, strangea din c*r si isi lua un A-Class chel, ca doar asta conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un ultim off-topic... Bogdan_wrc si dadu sunt pe aceeasi conceptie ca si mine :) Si ca o completare la ce a spus dadu, pt iesit in evidenta poti lua si un Scirocco Verde sau culori din astea care ies in evidenta... si asta e... in jur de 23000 :)

Apropo de off-topic...de ce mi s-a sters commentul unde explicam faptul că ma simt vizat de anumite afirmatii?

 

Dar ca sa fiu si on-topic, are cineva o fotografie cu luminile Led de pe fetele de usi care se aprind odata cu iluminarea bordului la Highline? De asemenea sunt curios daca vin si dungile alea Led in prag.

Modificat de Golf TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan_wrc: multumesc de precizari privind utilizarea unei masini si in mod special 4x4.Pe mine nu m-au inteles cand in  urma cu ceva pagini am afirmat ca daca vrei senzati faceti ca mine.Mergeti la Bologna in Italia, la Maranelo iar acolo va inchiriati o masina si simtiti 500 de cai la pedala. 

Deci optiunea 4x4 te ajuta in utilizarea masini pe portiuni de drum unde o tractiune simpla nu are aderenta.

 

Referitor la optiunea de a iesi in evidenta, cred ca aici nu isi are locul.Golful este o masina cu traditie la care fabricantul nu asta a dorit cand a proiectat masina (prima optiune).

 

Se pare ca acest topic "configurator a ajuns un topic "calibrator", de cati bani avem de optiunea x sau y.Personal am muncit 3 ani, 12 ore pe zi si am bani sa imi cumpar orice masina.Am facut si cateva drive test-uri dar asta e...tot golf . 

 

Referitor la culoare: Fiti foarte atenti cand comandati.Esantioanele de culoare de care dispune dealerul nu va pot crea o imagine exacta a masini.Cautati masini la dealer cu o culoare similara cu cea pe care o doriti astfel incat sa identificati exact culoarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Dadu, sunt un plus binevenit, mie cel putin imi plac cum arata.

Modificat de Golf TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un ultim off-topic... Bogdan_wrc si dadu sunt pe aceeasi conceptie ca si mine :)

 

bogdan_wrc: multumesc de precizari 

 

Referitor la culoare: Fiti foarte atenti cand comandati.Esantioanele de culoare de care dispune dealerul nu va pot crea o imagine exacta a masini.Cautati masini la dealer cu o culoare similara cu cea pe care o doriti astfel incat sa identificati exact culoarea.

n-am nimic personal cu nimeni si nu vreau sa schimb parerea nimanui, dar hai sa ne gandim ca ce e scris ramane si pt altii..peste X ani cei care vor sa-si cumpare golf VII (cum poate sunt si eu), si citesc aici si vad niste chestii nu f corecte. asa cum toti am invatat ceva de pe forumul acesta, si daca cineva cauta topic-uri vechi poate gasi informatie multa si utila, hai sa incercam sa lasam asa si pt altii, pe viitor.

 

da, cu culoarea asa am patit cand am comandat Polo...hot orange era diferit in esantion fata de ce era pe masina. la fel si toffee brown. iar albul perlat, acel oryxwhite, e mai frumos in realitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Studiam acum optiunea Dynamic Light Assist, si am vazut ca e 100 si ceva de euro. Cine poate sa-mi dea niste detalii despre ea? Merită? Nu orbeste ceilalti participanti in anumite conditii? Se poate dezactiva in caz ca nu-mi place cum functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce stiu eu, la ~100 E este faza lunga automata, care e separata de Dynamic Light Assist (care e mult mai scump si mai complicat), iar multi s-au plans de optiunea asta (anume faza lunga automata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, pe configuratorul online nu apare, dar pe listele de pret, apare Dynamic Light Assist si Lane Assist undeva la 550 de euro. Ramane intrebarea daca isi merită banii Dynamic Light assist-ul, si daca nu există vreo variantă sa il iei doar pe el, fara Lane Assist.

Modificat de Golf TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E super ok Light Assist, nu deranjeaza cu nimic pe cei din trafic. La cca 200-300 metri cand sesiseaza lumina farurilor din sens opus, faza lunga trece automat in faza scurta dupa care isi revine. Mi se pare una dintre cele mai utile optiuni dupa masina.

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este adevarat, dar la xenon la golf 7, diferenta intre faza lunga si scurta (la mine) este ca peste faza scurta la trecerea pe faza lunga imi apare o perdea de lumina.Practic se completeaza faza scurta cum priveste inainte ca si cand ai suprapune pe vertical doua spoturi.

Deci sa zicem ca de la nivelul solului pina la 50 cm ai faza scurta, apoi pina la 70 cm ai faza lunga.In zona de 50 cm nu se schimba intensitatea lumini de la trecere faza scurat catre faza lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!