Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Salut, ajutati-ma va rog cu o parere.

Cand am luat G7-ele in primavara nu aveau si jante de tabla pe stoc (pentru gumele de iarna). Au fost comandate (pe serie de sasiu) si au venit in Iunie. Le-am montat atunci anvelopele si le-am bagat la beci.

Ieri am vrut sa le pun pe masina si surprize-surprize: dupa ce incadrez janta de tabla pe butuc, inainte de strangerea prezoanelor, se vede clar ca janta nu sta lipita de butuc si ramane o distanta mare intre ele, de 5-6 mm. Daca as strange prezonul ar intra prin janta efectiv....

In plus pe janta de aliaj scrie 6,5 J x ET 46, iar pe cea de tabla 6J x ET 48.

Ambele sunt pe 16 inch.

Unde-i problema ?

Merci

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru jantele pe 16 inch am mers la pag. 22.

Ok, caracteristicile tehnice sunt in regula (ce este pe carte este si pe teren, la mine).

Totusi, dupa cum vedeti in pozele de mai jos, intre gaurile prezoanelor si butuc ramane peste juma' de centimetru. Daca strang prezoanele vor intra pur si simplu prin janta de tabla. Unde gresesc ?

 

PS janta se lipeste de butuc (pe poza atentie in zona celor 3 gauri mai mici de centrare) dar in dreptul prezonului ramane distanta mare

post-128304-0-12560400-1384100489_thumb.

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au cum sa nu ne potrivesca. Insista putin.

Ce pui tu ca nu intra pe butuc de parca ar avea alta dimensiune la gaura centrala desi nu cred.

ET-ul si cu latimea nu au nicio treaba si oricum sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele 2 prezoane pe care le-ai montat tineau janta? 
Erau bine fixate?

 

Daca da atunci strange prezoanele pe la 120 newtoni si aia e. Ele vor apropia janta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau putin stranse, cat sa tina janta lipita de butuc, dar vazand distanta la celelalte gauri, mi-a fost frica sa le strang mai tare.

Daca erau 1-2 mm, ma riscam dar vezi si tu din poza cat este..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:-P

De vreo lina ma tot tim sa intru sa pun o poza, abia acum am reusit. Arata bine, nu?:-)

post-124194-0-69100600-1384110851_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raman la parerea ca masina nu e suficient de agresiva sa dea bine pe alb dar cu pachetul asta, e exact ce trebuie. Sa-ti traiasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor, strange cu incredere ca nu indoi nimic. Pur si simplu asa stau ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita banii pachetul R-line interior si exterior. Fara el e inca un Golf care se confunda in anonimat :( .

E aceeasi poveste si cu celelate modele de Golf, dar pachetul R-line de pe 7 e printre cele mai reusite :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca versiunea standard nu spune mare lucru. De aia am liat pachetul R line care dupa parerea mea chiar arata bine mai ales in combinatie cu bixenon si lampile fumurii cu led. Si pe pachetul asta mie chiar imi place alba. Cred ca o sa arate si mai ok cand o sa i pun folie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 R-Line cred ca e cel mai frumos, dar asta e in mod sigur numarul 2 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor, strange cu incredere ca nu indoi nimic. Pur si simplu asa stau ele.

 

Gata, le-am strans si este ok. Distanta ramasa intre gaura jantei de tabla si butuc este egala cu grosimea jantei de aliaj in acelasi loc, la intrarea prezonului.

De aceea aparea asa. Merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare: la prima revizie mi-au pus ulei Castrol Longlife 5W30, apoi la a doua revizie - Castrol SLX 5W40...

De ce ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ai zis in alt post ca asa ai vrut tu, ca ala Longlife e scump (parca 85 lei/l din cate imi amintesc) si te-a tinut doar 15000 de km?

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun ce au ei pe stoc atunci atat timp cat respecta normele VW.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ai zis in alt post ca asa ai vrut tu, ca ala Longlife e scump (parca 85 lei/l din cate imi amintesc) si te-a tinut doar 15000 de km?

Pai da, nu asta era problema ci de ce au trecut de la 5W30 la 5W40 ? Este ok ?

Numai Longlife este 5W30 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am prins acum care-i diferenta: pentru interval de service flexibil se pune ulei Longlife 5W30 (VW 50400), iar pentru interval de service fix se pune ulei normal 5W40 (VW 50200). Eu am renuntat la prima varianta si mi-au pus ulei pentru a doua.

Stiti cumva daca mi se accepta o anume marca de ulei (daca respecta normele VW) fara sa afecteze garantia ? Am fost intotdeauna incantat de Motul.

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se accepta. Nu au dreptul sa iti conditioneze garantia de utilizarea uleiului luat de la ei.

Trebuie sa fie conform si sa ai factura.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!