Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Intrebare, cred oarecum stupida, dar o adresez: la un model de motor cu punte rigida, daca se comanda DCC, puntea se transforma in multilink? Am zis sa intreb sa imi scot asta din minte :)

 

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(nu pentru 1.2 TSI 85 CP, 1.2 TSI 105 CP şi 4Motion)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

Puntea rigida este valabila pana in 120 de cai iar multilink este peste 120 , daca iti iei 1.2 TSI sau 1.6 TDI cand alegi jantele ai doar suspensia sport , la 1.4 TSI 122 sau 140 sau 2.0 TDI iti apare si DCC-ul, deci parerea mea este ca nu poti pune DCC pe punte rigida. Sper ca m-am exprimat corect.


Doar la Golf 7 Variant poti pune roti pe 17 si dcc pe 1.6 TDI 4motion si pe 1.6 TDI 110 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe configuratorul vw.ro la G7 1.6TDI 105CP poti selecta pe configurator DCC. Posibil sa fie o scapare a importatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar in PDF-ul de prezentare apare asa:

 

Suspensie cu reglare adaptivă DCC, inclusiv selectarea modului de a conduce
Suspensia cu reglare adaptivă reacţionează automat în funcţie de condiţiile de condus,
ţinând cont de acţionarea frânelor, acceleraţiei şi direcţiei.În plus, şoferul poate alege una
dintre cele trei configuraţii prestabilite: confort, normal sau sport.
garda la sol coborată cu cca.10 mm
(nu pentru 1.2 TSI 85 CP, 1.2 TSI 105 CP şi 4Motion)

 

De 1.6 TDI nu zice nimic. Ciudat... chiar mi s-ar parea aiurea.

 

PS: posturile astea ar tb mutate in sectiunea de Configurare, ca nu prea au treaba cu impresiile posesorilor. :)

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, 4Motion are punte independenta spate, cum ar fi si logic. Deci DCC pe 4Motion n-ar fi nicio problema.

 

Tehnic nu este vreo problema oricum, DCC insemnand niste amortizoare "inteligente", care nu au nimic de a face cu structura in sine a bratelor suspensiei. E o exagerare, dar teoretic, se poate monta un amortizor de DCC si pe o bicicleta, daca se pune si modulul de comanda. Aici este vorba doar de politica de marketing a grupului. End of ...  :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

Am citit pe volkswagen.com ca Sistemul proactiv de protectie utilizeaza senzorii de la ESP si Front Assist , in configurator se poate opta doar pentru Sistemul proactiv dar intrebarea e cum este el functional daca nu exista front assist. Sa fie o greseala pe site-ul volkswagen ? Exista cineva care a optat pentru acesta optiune si sa jucat intr-o parcare cu el sa vada daca functioneaza ?

 

The proactive occupant protection system uses the sensors from the ESP and the Front Assist ambient traffic monitoring system to detect critical situations with elevated accident potential.

If the system detects such a situation, the vehicle occupants and the vehicle are prepared for a possible accident:

  • The front seat belts in use are tensioned to securely hold both the driver and the passenger.
  • Open windows and the sunroof are closed to just a crack.

If a safe condition is restored and the vehicle has been stabilised, the front seat belts are relaxed. The side windows and the sunroof can be returned to their original positions.

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca iti intra ESP in functiune, fara sa fie nevoie de FA (adica de exemplu derapezi de unul singur intr-o curba), se activeaza si te strange de gat cu centura si-ti inchide geamurile sa nu te auda nimeni cum tipi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca iau 1.6 de 110 CP 4 motion (indiferent daca e DCC sau nu) primesc suspensie multilink pe spate. Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

daca e 4 motion in mod sigur ai independenta pe spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La xenonul cel mai scump, in momentul virarii stanga/dreapta, se misca lupa cu fascicolul luminos stanga/dreapta?

Intreb pentru ca am vazut un xenon pe g7 la care, in momentul virarii, in interior se aprindea un bec, iar lupa era statica.

Multumesc

Modificat de Catalin_AC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, deci este cornering si pe far si pe proiector? Si daca se misca lupa odata cu coloana de directie, care mai e treaba cu cornering-ul in far?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe proiector nu mai este la G7 cu bixenon si drl led. A fost inlocuit cu acest bec din far. Una este cornering si altceva adaptivul (lupa care se misca).

 

Nu stiu cum functioneaza exact cele 2 functii la 7, dar banuiesc ca s-a pastrat obiceiul. La semnal se aprinde cornering, la virare pe loc la fel si adaptivul nu functioneaza. Acest bec functioneaza pana la o anumita viteza, uneori se suprapune si cu adaptivul, dar spre exemplu la o curba luata cu 60-70kmh va functiona doar adaptivul.

 

Cornering-ul ajuta la manevre executate la viteze mici.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel, cel static se aprinde cand semnalizezi sau cand volanul e rotit mai mult de jumatate din cursa, cat sa te ajute la curbe stranse - 90 de grade - prin oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca si eu m-am pacalit, pentru viitorii posesori vin cu o lamurire obtinuta din ETKA.

 

Pentru G7 sunt 3 tipuri de faruri cu xenon:

Bi-xenon cu functie de cornering - incluse in pachetul technology

Bi-xenon cu LED si adaptare dinamica la virare - aproximativ 400 de euro suplimentar fata de optiunea precedenta

Bi-xenon cu Dynamic Light Assist - nedisponibile in Ro. 

 

Eu luat pachetul technology crezand ca functia de cornering mentionata este aceeasi cu cea de adaptare dinamica la virare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La peste 30 km/h, merge si adaptivul

 

Pentru adaptiv, trebuia sa mai mai plusezi cu 400 euro peste Technology pack.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dynamic light assist nu este doar o functie ce necesita o camera in oglinda retrovizoare interioara? Difera constructia farului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu e far separat. Functia e o dotare separata si independenta de far, asa cum e si LIght Assist, dar cere farul adaptiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dadu - 400 de euro pentru LED-uri nu am vrut sa plusez dar pentru adaptiv as fi plusat. Nu am stiut la momentul respectiv.

@The Ego - Pentru Dynamic Light Assist, difera constructia farului (e alt cod) si se adauga o camera. Camera este aceeasi pentru Lane assist, Sign assist si Dynamic Light Assist. 

 

Pentru Light Assist, exista o alta camera mult mai mica in carcasa oglinzii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ultimele posturi inteleg ca xenonul din Technology Pack nu este varianta cea mai scumpa (cu DRL LED) ci este cel care are DRL pe halogen. Corect?

Modificat de Catalin_AC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ultimele posturi inteleg ca xenonul din Technology Pack nu este varianta cea mai scumpa (cu DRL LED) ci este cel care are DRL pe halogen. Corect?

 

Din configuratorul VW:

 

Pachet Technology

  • faruri bixenon cu ajustare dinamica a distantei de iluminare si functie de cornering
  • instalatie spalare faruri
  • computer de bord "Premium"
  • keyless access
  • lampi spate rosu inchis cu LED
  • iluminare placuta de inmatriculare spate cu tehnologie LED
  • avertizor pentru nivelul scazut al lichidului de spalare parbriz
 

Nu scrie nicaieri ca au DRL Led. Cele cu DRL Led sunt acestea:

Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED

(pret redus impreuna cu W92-Tehnology)

  • lumini de drum permanente cu tehnologie LED
  • ajustare dinamica a fasciculului luminos la virare
  • ajustare dinamica a fasciculului luminos in functie de viteza
  • reglare automata pe inaltime
  • instalatie spalare faruri
  • indicator pentru nivelul lichidului de spalare parbriz
  • Care sunt o optionala in plus peste Pachetul Technology. Astea sunt cele mai scumpe

     

    Da.

    Vezi mai sus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu mai gasesc Adaptive Cruise Control la configurator. Am incercat si in Germania, Romania, Uk, Olanda, nimic. Ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

Vezi ca e bagat la pachet asistenta sofer cu Front Assist. Cred ca la 1.2 nu exista

post-122073-13813123482281_thumb.jpg

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!