Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Park Pilot sunt senzorii normali de parcare. Eu ii folosesc la absolut fiecare parcare, sunt f utili si imi pare rau ca nu am si pe fata (Leonul are botul destul de rotunjit si coborat, mai greu la estimat la centimetru in fata). Eu as zice ca ordinea ar fi Park Pilot si pe urma daca ai buget si vrei sa astepti si camera. Am incercat sistemul de camera pentru inapoi pe mai multe marci si e si util si iti da impresia de tehnologie avansata, de impresionat pasagerii. :)

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Voi pune park pilot si selectarea modului de conducere.

Cam la cat sa ma astept pentru discount?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de dealerul la care o comanzi...undeva la 5%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A montat cineva roti mai mari de 16'' fara sa aiba suspensie sport?

Nu inteleg de ce e obligatorie optiunea de suspensie sport la jante de 17. 

Stie cineva daca sunt probleme la montarea de jante mai mari aftermarket pe suspensia normala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt probleme, doar ca se inalta masina, diametrul rotii fiind mai mare. De aici si necesitatea de a comanda suspensie sport odata cu jantele mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se inalta masina. Diametrul ramane acelasi (creste diametrul jentii, dar se subtiaza balonul cauciucurilor). Impresia este totusi de masina ridicata tocmai din cauza  jantelor.

 

Suspensia sport oem este mai coborate cu 15mm si vine cu un amortizor mai dur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George, ia vezi ce diametru are o janta de 19 cu 235/35 si ce diametru are una de 17 cu 225/45. Suspensia sport coboara aproape cat diferenta de diametru.

La fel, rotile de 17, respectiv 18 care se pun pe Golf au diametre mai mari decat cele de 16, motiv pentru care ei impun suspensia sport. Aparent 50mm nu sunt mult, dar schimba look-ul masinii si o fac sa arate aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: daca diametrul e acelasi, de ce se impune suspensia sport? Sau diferenta de diametru de la 16 la 17 e exact cat coboara suspensia? Atunci link-ul lui cris g mai sta in picioare? Ca mie mi se pare logic sau logica mea e in vacanta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diametrul ramane acelasi. Daca s-ar schimba diametrul ar trebui refacuta logica din ECU pt viteza etc. Toate tin de diametrul rotilor, inclusiv pana la consumul masinii si distantele parcurse. Cu o roata cu diametrul mai mare, iti iese 2*pi*r-ul mai mare :) si prin urmare strabati distante mai mari la aceeasi turatie.

 

Suspensia nu se impune dpdv ingineresc, e o gaselnita de marketing VW. Vrei jante mai mari si mai frumoase/sportive, scoate si banul pt suspensia sport (se presupune ca nu te intereseaza asa mult confortul masinii). A se vedea ca nu te impiedica nimeni tehnic vorbind, sa-ti iei masina cu jante de tabla pe 15" si sa le schimbi pe urma cu jante pe 19" (daca sunt trecute in talon, la Golf ar trebui sa fie pentru GTI/R).

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diametrul este cu 0.1inch mai mare, iar asta se traduce in 0.3 inch mai mult in circumferinta (7,6mm), adica nesemnificativ. Ma refer la 205/55/16 vs 225/45/17.

 

Este un motiv foarte simplu. Jantele mai mari arata bine cu o masina ceva mai coborata. Alte avantaje ar fi coborarea centrului de greutate, suspensie ceva mai dura care sta putin mai bine pe curbe.

 

Pe Golf 6 suspensia sport era 0 euro :D.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diametrul nu este acelasi, acesta variind cu pana la 15mm intre jantele de 16 si cele de 19. Intre 16 si 18 sunt 50mm s.a.m.d. Asadar, credeti-ma cand va spun ca VW alege sa impuna aceasta suspensia ca sa pastreze aspectul placut si chiar sa aplice o tenta sportiva masinii.

Aceasta suspensie trebuie sa asigure aceste aspecte atat pentru 17", cat si pentru 18 sau 19(mai putin in cazul R-ului care e sensibil mai greu si mai puternic, motiv pentru care are o suspensie dedicata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul motiv dpdv ingineresc ar fi faptul ca odata cu marimea jantei creste si greutatea (nu se pun jantele specializate!) si prin urmare o suspensie sport face fata mai usor fortelor mecanice ce rezulta dintr-o masa mai mare.

 

@JUG, diametrul rotii nu are cum sa creasca cu 50mm (adica 5cm!) intre cele de 16 si cele de 19. Ar fi enorm, cand o suspensie sport OEM reduce garda la sol cu doar 15mm. Un exemplu bun e link-ul de mai sus, care arata ca diferenta de diametru este de 8,2mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am spus 15mm in cazul descris de tine si am gresit in al doilea spunand 50 in loc de 5mm. Era logic, de altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsuri. 

Inca o intrebare: are cineva lampi pe spate cu led? Ma intereseaza daca modifica in vreun fel look-ul masinii (asa cum o fac xenoanele pentru fata). Parca vazusem pe forum undeva un filmulet cu ele dar nu il mai gasesc.

Daca are cineva poate pune niste poze?

Modificat de d00ku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o intrebare: Radio CD Composition Media are HDD inclus? Daca nu, care este capacitatea maxima a cardului SDHC? 32 GB cumva? Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ieri in trafic stopuri led pe un G7. Din pacate eram in mers si nu am putut sa il fotografiez. 

Arata foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut... e vorba de cele de aici: http://www.carsystems.pl/golf-7-led-taillights-gti-look,id680.html ? (din stanga in poza  :) )

 

Also inca o intrebare: vad ca masina de mai sus are S si I din TSI scris cu rosu... semnifica ceva?

Modificat de d00ku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S si I rosu pe G7 inseamna motorul de 140cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Astăzi am dat și eu avansul pentru un Golfuleț....me so happy.

 

M-am gândit ceva vreme ce configurație să fac, și până la urmă, după ce am citit toată informația concludentă de pe acest minunat forum(merci pentru contribuția voastră), am ales următoarea versiune:

 

Golf 7 1.2 TSI 105CP Highline

 

Culoare:

Limestone Grey + interior negru

 

Opțional:

Climatronic, Faruri Bi-Xenon Adaptive cu DRL Led, Light Assist, Oglinzi rabatabile electric, Pachet lumini și vizibilitate, Radio CD Composition Media, Scaune ergoActive, Sistem pro-activ de protecție.

 

Discountul primit a fost de 5%, din ce-am văzut, cam la fel ca și restul. Un prieten ce a luat G6 acum 2 ani de la același agent a primit 2%.

 

Ce părere aveți de configurație? Aș zice eu că are cam tot ce e de bun simț din configurator, fără să fie nimic exagerat, sau uitat.

Acum așteptarea începe...wish me luck.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce vrei sa spui prin "interior negru" ? Inclusiv plafonul ? Sau restul (stalpi) ? Bi-xenon adaptive = dynamic light assist ? Alt adaptiv nu stiu, ca, in fond, orice xenon e "adaptiv" ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă refer la configurația obligatorie pe negru la selectarea ergoActive, nu include plafon și stâlpi din ce țin minte. Referitor la xenon, la 7 sunt 2 versiuni, unul simplu și unul ce se mișcă la viraje. Eu l-am luat al 2-lea.

Modificat de 1-Q
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bi-xenon adaptiv nu este acelasi lucru cu dynamic light assist.

 

"Dynamic Light Assist optimises illumination of the carriageway for even greater safety on the road.

 
The system with variable road illumination allows the main beam to be left on continuously without dazzling oncoming traffic. This is possible thanks to a masking function which can partially dip the main-beam headlights. The information on other road users and the street lighting is captured by a camera on the interior mirror and relayed to the Dynamic Light Assist system. This significantly improves illumination of the entire carriageway.
 
Dynamic Light Assist produces a brand new lighting sensation that is always perfectly tailored to the traffic situation."
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!