Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

golf7 r-line<>

Salutare baieti,am o intreebare pe highline se poate comanda dynaudio?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf7 r-line<>

Banuiesc ca acum au rezolvat si cu asta ptr ca acum o luna cand am lansat comanda nu mergea decat pe gti si gtd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A comandat cineva Pachet Technology? Știți cumva dacă "faruri bixenon cu ajustare dinamica a distantei de iluminare si functie de cornering" sunt aceleași cu cele ce oferă "ajustare dinamica a fasciculului luminos la virare"??

Vreau să mai ajustez puțin comanda luni și mi-a sărit în ochi lucrul ăsta uitându-mă prin opționale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf7 r-line<>

Am pus pachetul technology si am mai platit in plus 400 euro pentru lumina de zi permanenta Led

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de răspuns. Deci cei 400E sunt doar pentru LED? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf7 r-line<>

S ar putea si pentru ca ele sa fie adaptive nu stiu sigur o sa ma interesez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aia aș vrea să aflu, dacă acel "cornering" e același lucru cu "adaptare la viraje"...că atunci prefer să iau cu bec normal pe fază scurtă și să am restul de opționale din Technology...că ăla am impresia că e LED-ul, nu?

 

http://www.golfmk7.com/forums/attachment.php?attachmentid=289&stc=1&d=1365629767

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf7 r-line<>

Daca comanzi pachetul technology o sa vina cu xenonul ala de 800 euro si optional se poate pune cel cu led cu 300 si ceva de euro in plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de Dynaudio, uite aici un raspuns:

 

@dadu: la 620EUR ai putea spune ca e pomana. De ce? Pai un amplificator pe 4 canale(de doamne ajuta) incepe de la 400EUR, iar patru sisteme de difuzoare(mid bass si tweeter) costa minim 100EUR perechea, la toate adaugandu-se montajul. Daca nu bagi curent in ele, poa' sa fie mama boxelor, iar dup-aia o sa vrei sursa ca lumea, caci aia e buba mare.
Sistemul suna binisor/rezonabil, dar asta in comparatie cu ceva high-end, caci altfel e mult peste VW Sound System pe care il am pe Passat si a costat 350EUR, totusi, si, evident, peste sistemele standard.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aș vrea să vă întreb ceva...pe cei care ați fost puși într-o situație asemănătoare sau credeți că aveți o opinie fondată:

 

Ce ați alege între (Xenon Adaptiv pe viraje + Park Pilot/Assist) și DSG?

 

Sunt foarte nedumerit pentru că toate le văd destul de folositoare. Xenon-ul ar fi o opțiune bună pentru drumurile de noapte. În general le evit, dar am ajuns la concluzia că asta se întâmplă pentru că de-obicei e obositor, și aici cred că bi-xenon-ul ar ajuta mult.

Park pilot, având în vedere că e mașină nouă, ar ajuta să o păstrez ne-zgâriată. Dacă iau și assist, e și folositoare on it's own.

 

DSG am condus o singură dată zilele trecute înainte să dau comanda(care momentan e doar cu Xenon), sincer n-am fost impresionat, dar în general cred că din cauză că Golf-ul respectiv nu avea padele, și-atunci trebuia kickdown de fiecare dată, nici eu nu eram obișnuit, am și înfipt piciorul stâng în frână ca în ambreiaj. E adevărat, schimbă minunat, e confort, dar în același timp poate fi și plictisitor, și mai și costă 2000Euro. Tot timpul cât am condus mașina aia am stat cu mâna pe schimbător :))

 

Așa că vă întreb, fie pe cei care ați avut de ales, de ce ați ales una din variante, fie pe cei care aveți, dacă ați schimba pe una din variante ce dețineți.

Vreau să-mi ajustez comanda luni și nu știu dacă să adaug Park Pilot sau să scot Xenon-ul și să pun DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Dintre cele 3, DSG ar trebui sa fie prima optiune. Ca multe lucruri (si cum condusul e o chestie de reflexe) la prima intalnire nu iese altceva decat o bulversare totala a creierului. La rece si la o alta intalnire, incepi sa-i intelegi menirea. Asta e primul lucru la care nu ar trebui sa renunti.

  Apoi, ar fi xenonul adaptiv. Diferenta fata de sistemul clasic e imensa. Cel mai important e faptul ca, pe faza scurta, in viraje, apar zone oarbe in care farurile nu bat (mai ales in stanga unde farul trebuie sa bata mai jos) pe cand la cele adaptive, zonele acelea dispar. Xenonul neadaptiv insa, nu prea m-a incantat.

  De Park Pilot, poti sa te lipsesti, si implicit si de Park Assist. Am condus aproape 7 ani masina de 4 metri fara senzori si n-am avut nici o problema iar parcarile laterale le-am facut mai bine ca niciodata.

  Dintre cele 3, mergi neaparat pe DSG si bixenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xenon vei folosi probabil sub 10% din timp (chiar mai putin, daca zici ca eviti drumurile de noapte), DSG-ul il vei folosi 100% din timp si-ti va asigura confort sporit.

 

Relativ la situatia ta si depinzand de buget, eu as lua intai DSG, pe urma senzori (eventual doar spate, daca nu ajunge si pt fata/spate/pilot) si la final xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as lua motorul de 1.4(care vine cu bonusul multilink)daca intentionezi sa mergi si in afara orasului.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspunsuri, keep'em comming!

 

Din ce-am văzut pe forum, lumea ce și-a luat 1.2 cu punte semi-rigidă e mulțumită. Așa că nu văd în asta un imens avantaj, plus că măcar în teorie, 1.2 ar trebui să-mi fie destul.

Frec configuratorul ăla acuma ca nebunul. Faza e că în ochii mei cel puțin, Golf 7 fără xenon arată ca fânu. Sunt așa mirate cumva farurile. Și asta mă cam deranjează.

 

Momentan am făcut o configurație în care am renunțat la Light Assist și Xenon și am adăugat DSG și Park Pilot. E cu vreo 500E mai mult decât să fi adăugat doar Park Assist la configurația curentă, care deja e scumpă având în vedere că am pornit în gând să iau mașină de 16k și cea cu Xenon e 19300.

 

Grea decizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 vs 1.4 este mai eficienta ca bani, este si mai ieftina si consuma pot sa zic mult mai putin, avand in vedere ca 1.4-ul meu consuma cam mult si in oras si in afara, poate si din cauza DSG, pe manual consumul e mai mic. DSG-ul e confortabil dar schimba in plata lui, vitezele pe care le vreau eu (nu a 7-a mereu) le obtin din padele, e mai confortabil si mult mai rapid decat din schimbator dar si costul creste cu 2000€ si riscul de a se strica, DSG7-urile sunt fragile, se vede chiar din limitarea la 250Nm.

Prin urmare eu iti recomand 1.2 cu xenon, de care vrei tu, adaptiv sau nu, oricum masina o sa arate foarte bine, iar intre 1.2 cu M6 vs 1.4 cu DSG sunt cam 4000€ care nu merita neaparat. Pune senzori fata-spate, eu am camera si in situatii complicate cu sunt parcarile pe la munte camera nu mai ajuta. Daca mergi mult interurban si afara din Ro, pune-ti ACC, nu o sa regreti aduce mult la confort. Iar daca mai esti in buget pune suspensie adaptiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul ar trebui să fie mai mic pe DSG, tocmai pentru că schimbă cum vrea el. Asta cu fiabilitatea e într-adevăr o problemă des întâlnită.

 

Dezbaterea e între 1.2 Manual cu  Xenon și Park Assist și 1.2 DSG cu Park Pilot și încă vreo 2 opțiuni rase jos(Light assist și Sist proactiv de protecție).

Diferență de preț de 200E. Dacă las doar Park pilot și pe prima configurație devine deja 380, și am și cele 2 opționale scoase la a 2-a configurație.

Modificat de 1-Q
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codz despre ce limitare vorbesti? Eu am pe tiguan 320Nm cu dsg..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum dsg 6 e alta mancare de peste mai ales la fiabilitate..

@Codz : Cat iti consuma in Bucuresti?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce tot citesc sunt destule probleme cu DSG 7...și chiar n-aș vrea să fiu în situația să stau prin service cu ea, să mă cert cu mecanicii să mi-o repare pe garanție, că după cum știm așa funcționează la noi. De-aia îmi schimb acum mașina, că m-am săturat să repar la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe 1.2 TSI manual cu Xenon si Park Assist...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspuns. Îmi spui și un motiv pentru recomandare? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

park assist nu-l vei folosi aproape niciodata. intreaba-te de cate ori ai fost pus in situatia de a gasi un loc suficient de incapator pentru parcarea laterala si nu ai fost in stare sa bagi masina acolo iar apoi n-ai mai gasit niciun alt loc.

 

o sa fie distractiv o data sau de doua ori intr-o parcare frumos amenajata...pe un drum cu o banda pe sens cand ai masini in spate n-o sa stai cu 10 la ora sa detecteze locul si apoi s-o manevreze pentru ca o bagi singur de 15 ori mai repede.

 

xenon n-am avut personal pe nicio masina pana acum si iata-ma batand 500.000 de km din care, probabil vreo 150.000 noaptea si n-am murit.

 

si, in cele din urma, iata-ma cu DSG (si alte cutii automate) pe ultimele 3-4 masini si n-am avut probleme la absolut niciuna.

 

daca mergi preponderent in oras si ziua n-ai de ce da xenon + park assist pe un minunat dsg care te va unge pe suflet.

daca mergi preponderent afara si noaptea, atunci tot n-ai ce sa faci cu park assist insa manuala nu mai e asa ucigatoare si xenon-ul poate ti-ar fi mai potrivit.

 

depinde si ce fel de condus in oras faci. daca mergi dupa 7-8 seara la supermarket/club/restaurant/parc - nu simti nevoia de DSG. daca mergi la serviciu dimineata si seara + alte drumuri imprevizibile sau necesare indiferent de trafic atunci cutia automata e optiunea nr. 1 iar xenon si park assist = pa!

 

cam asa vad eu lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici Touareg-ul n-are xenon?

 

DSG6 nu are probleme asa mari, DSG7 umed la fel, pe cand DSG7 uscat are (cel care si vine pe G7). Schimbate ambreiaje in garantie la o gramada.

 

Daca mergi preponderent in oras si la ore de varf merita DSG-ul chiar si cu aceste riscuri.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg în general la 9 și-un pic la serviciu, când e rezonabil traficul, fac 5-7 min până la serviciu, și mă întorc pe la 5 jumate-6, când iar e cât de cât ok.

Bineînțeles că sunt și zile când e mai aglomerat.

 

De park assist ai dreptate, e așa mai mult de fiță, park pilot e obligatoriu.

Grija mea cea mai mare e cu fiabilitatea, că la fel cum îmi spune un prieten, la Xenon pot face retrofit în jumate de an la preț rezonabil.

Să nu am bătăi de cap cu o mașină pe care dau 20k euro că mă urc pe pereți. Și cum zicea și unu pe youtube, un ambreiaj e ieftin, un megatronic, nu. :)

 

Dar încă nu-s convins încă în nicio direcție, așa că dacă aveți păreri, sunt bucuros să le aud.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!