Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Sunt interesat de incalzirea stationara insa nu am gasit pe nimeni care sa fi bifat aceasta optiune. Pentru mine este ceva la care visez de foarta multa vreme, imi place mult ideea de a avea masina calda in diminetile reci de iarna si de a nu mai rascheta gheata de pe geamuri. In plus de asta, si motorul porneste deja cald lucru ce ajuta la reducerea uzurilor.

De ce se fereste lumea de ea? Stie cineva cu cat creste consumul?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am "ferit" din cauza pretului , aprox 1500 de euro. Probabil asta e motivul pt majoritatea celor ce nu  il cumpara.

Dar daca ai banii si vrei dotarea, nu vad de ce nu ai lua-o. Mi se pare foarte utila, si faptul ca iarna la -25 pornesti cu motorul deja cald, cred ca reduce foarte mult uzurile.

Consumul trebuie sa fie specificat dar nu cred ca e mai mult  0.6 - 1l /ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca vine si cu scaune incalzite deci diferenta e cam 1000EUR ptr ca nu mai pui pachetul de iarna. Plus rabatul dealer-ului pe mine ma duce cam la 800EUR, care mi se pare chiar decent.

Ca si comparatie, la Opel Astra se cer 2000EUR pe aceasta optiune si nu are nici scaune incalzite. Pacat, chiar imi placea motorul de 1.6 200CP insa la dotari comparabile nu esti in mare avantaj fata de Golf.

Multumesc de info Mihai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am observat ca de vreo 2 saptamani, golful a disparut din configuratorul de pe volkswagen.ro si a ramas doar e-golf..

Aveti idee de ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca se face trecerea de la NEDC la WLTP si cel putin pana la 1 Septembrie, cand intra in vigoare WLTP, n-o sa fie disponibil. Asta e valabil cam la toate masinile de la toti producatorii, nu doar la Golf si nu doar la VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

http://europe.autonews.com/article/20180830/ANE/180839988/vw-brand-says-half-of-models-in-germany-have-no-clearance-for-new

Se pare ca WLTP va lasa urme serioase pe motorizarile actuale VAG. Nu s-a reusit inca omologarea WLTP integrala pe Golf. Extrem de ciudat este ca noul 1.5 TSI nu trece testele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o perioada grea pentru cei care vor sa cumpere acum. Noile metode de test i-au dat peste cap pe minunatii producatori. Greu cand nu mai merge cu softu’ :) 

Bine ca nu ma intereseaza nimic nou in viitorul apropiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nah, in ultimii ani buni Grupul VAG n-a produs niciun motor care sa fie monument de fiabilitate. Cam de pe la motorul de 1.6 16V de pe Golf 4 incoace...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

O întrebare - ce fel de cutie este DSG 7 AT care este pe Golf 7 1.6 110 CP TDI?

Este DQ200?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The one and only, DQ200 cu ambreiaje mai uscate decat bugetul de rezerva al Guvernului !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aveti idee ce inseamna configuratia "WLTP Promisiune de vanzare"  la Goldf1.5 TSI stoc?

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Promisiunea de vanzare tine locul contractului de vanzare-cumparare pana cand producatorul ofera toate datele tehnice pentru modelul si motorizarea aleasa de utilizator/client: consum WLTP vs. NEDC, emisii CO2 WLTP vs. NEDC, putere WLTP, capacitate cilindrica WLTP (daca aceasta se schimba). Motorizarea 1.5 TFSI/TSI nu a fost omologata inca, din cauza introducerii OPF-ului. Se va rezolva pana la finalul acestui an. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Inseamna ca nu se poate inmatricula, chiar daca e cu livrare imediata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ales cineva Pachet sport R Line (suspensie coborata 15mm, servodirectie progresiva si amortizoare sport spate) in loc de suspensie sport odata cu jantele de 17"? E mai ieftin decat suspensia sport (costa cca 80 euro). Sunt curios cum se comporta si daca e mai tare decat suspensia sport simpla, adica daca devine deranjanta. Cum evaluati suspensia sport cu jantele de 17, e prea tare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca alegi Pachet Sport R Line la 80 de euro, te obliga la Privacy Glass care costa 280 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, dar oricum vreau si privacy glass. Eram curios daca aduce ceva in plus fata de suspensia sport, in afara directiei progresive. Acele amortizoare spate sport exista si pe suspensia sport standard?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as da mult mai mult de atat doar pe directia progresiva... Dar nu e legat de pachetul R-Line mare? Sau il luai oricum pe acela?

Suspensia tine de parere personala, pentru unii oameni si cea standard + jante 16” e foarte dura, pentru alti oameni e foarte ok suspensia sport + jante 17”. Depinde ce masina ai condus inainte. Iti recomand sa testezi o masina cu jante 17” ca sa-ti faci singur o idee.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, pe unde am sunat, toti aveau doar motorizari de 1 litru cu suspensia simpla pe spate. Se poate lua independent de alte pachete R-Line (obliga la privacy glass) in momentul selectarii modelelor de jante mai mari. Am condus diverse masini, inclusiv cu jante mai mari, suspensie sport si run flat, inseamna ca nu trebuie sa imi fac griji, Golf-ul e pana la urma unul dintre cele mai confortabile modele din clasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele de 1L sunt o mizerie. Daca folosesti masina ca sa te plimbi de colo-colo prin oras, e ok. Daca vrei ceva mai mult de la el, o sa ramai foarte dezamagit. Sa depasesti un TIR cu el va fi o aventura. Si pe mine a incercat sa ma tromboneasca la reprezentata cu motorul de 1L, pentru ca alea le au pe stoc. Cand am optat pentru cel de 1.5L pe varianta Highline, pana la urma mi-a zis chiar el ca mororul de 1.5 e mult mai smecher, iar varianta de Golf Highline e facuta in Volksburg si in plus vine din start cu suspensie independenta pe fiecare roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragut pamfletul, problema este ca cel referitor la motorul de 1.0L reflecta si realitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca si pamfletul acela este cat se poate de real, dar pentru alt gen de oameni...

Fiecare trebuie sa isi cumpere o masina dupa nevoile pe care le are... Da, Polo este o masina micuta, dar daca nu ai nevoie de spatiul in plus pe care ti-l ofera un Golf de ca ai da banii in plus? Da, 1.0 TSI este un motor slabut, dar daca nu ai nevoie de avantajele oferite de 1.5 TSI de ce ai da banii in plus pe el? Si da, 1.5 TSI este un all-rounder foarte bun, dar daca tu vrei o masina mai potenta cu care sa te joci nu este cel mai indicat motor. 

Dar de aici pana la “e o mizerie” e drum lung! O exprimare mai finuta ar fi “nu este ideal pentru cei care adopta un stil de mers mai sportiv” de exemplu... Pentru ca sunt unii oameni care nu vor sa depaseasca un TIR fix atunci cand ajung in spatele lui si pot astepta pana cand drumul se deschide si pot depasi in siguranta si cu un motor mai mic. Sunt oameni care fac asta si cu motoare mari, chiar mai mari decat 1.5 TSI, pentru ca asta este stilul lor de condus, dar asta nu inseamna ca acele motoare sunt “mizerii”...

Cumparati-va masini / motoare / dotari dupa nevoile voastre, nu dupa ce zice X, Y sau Z! ;) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mizerie de 115 cai si 200 nm la  1500-3500 rpm ?

Da'  1.6 urile aspirate de  90-100 cai si cuplu de 150nm la 4000-4500rpm,  alea ce erau ? 

Da' 1.9 "TeDeI" de 90 cp si 200 nm de prin '98 ? alea erau "monstrii", alea "rupeau" .... asa-i ?  alea depaseau tirul ?

Cand e super aglomerat pe V. Oltului de exemplu, nu ai unde depsi nici cu FERRARI. sau depasesti o masina , cinci...si apoi iar stai .

Pe autostrada , in RO viteza legala e 130 km/h si un 1.0 TSI cu 6 trepte merge lejer 130-150 deci nu vad problema.

Daca nu poti  "depasi tirul" care merge cu 90 km/h cu 1.0 tsi de 115 cp turbo,  ar trebui sa "depui" carnetul de conducere  ! ?

 

Clar ca la unele faze e mai slabut 1.0, nu demareaza asa repede ca un 1.5,  "sufera" mai mult cand e incarcat ,  etc.

daca mergi mult la drum lung trebuie un motor mai mare da' chiar asa mizerie sa fie ? n-as zice . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa apara un moderator si sa faca curatenie, zic ca am condus A3 1.0 TSI si am fost placut surprins de el (si nu negativ). Mie ca posesor de > 400 de cai nu mi s-a parut "mizerie" absolut deloc.

... going back searching google for "Volksburg"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!