Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

E vorba de antena vizibila pe plafon, celebra shark fin. Stiam ca doar la navigatii vine sau cu ceva conectivitate avansata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego Eu am avut shark fin la scirocco, doar cu un RCD 510 amarat, fara BT fara nimic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de configurator si motorizarea 1.4 TSI 125 CP am o nelamurire :  cum de la HL nu exista varianta cu manuala ci doar DSG, pe cind la CL avem doar manuala.

Asta in conditiile in care CL 1.2 TSI are ambele :  manuala si DSG, iar HL 1,4 TSI 150CP are si manuala si DSG ! :banghead:

Cine hotaraste ce putem cumpara , de sintem limitati in alegeri  ?

Am catalogul din nov 2013 si acolo sint mult mai multe variante. chiar si 1.2 TSI  pe HL !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu e posibila aceasta alegere : CL cu 1.4 125 cp + DSG; probabil o strategie de a impinge cumparatorii catre HL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, tudy_cnu said:

@The_Ego Eu am avut shark fin la scirocco, doar cu un RCD 510 amarat, fara BT fara nimic 

Eu nu am avut la Golf asa, iar multe golf 7 doar cu composition media nu au. De asta mi se pare ciudat. Sa fie primit :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap, pare ca acum are antena shark standard :

1. Radio CD Composition Colour 4x20W cu functie MP3, display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 12,7 cm, cititor de carduri SD, interfata AUX-IN, 8 incinte acustice (4 fata / 4 spate), tuner FM/AM cu antena diversity pentru receptie imbunatatita si egalizator cu 3 frecvente

2. http://it.volkswagen.com/it/innovazioni_volkswagen/glossario/glossario/antenna-diversity.html

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pe 7 antena diversity este exterioara  tip aripioara, un pas inainte ca in luneta receptia nu era grozava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Interesant GTI Clubsport VS GTI Performance. La Clubsport au inclus standard jante 18", faruri bixenon + drl led, cotiera si (cred) led spate iar diferenta intre modele ajunge sa fie de aprox 1800euro (am calculat la modelul DSG si adaugand optionalele la performance).

Plus, Clubsport are varianta de paintjob cu plafon negru.

Tentant. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mai pui si diferenta de sasiu, si de putere...chiar e f bun pretul.

din pacate, clubsport S nu se va aduce in RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu Clubsport S o sa fie super limitat ca productie, deci masina de colectie care probabil va fi vanduta pe lista speciale unde trebuie sa fii invitat. :)

Despre Clubsport normal, da, pratic de 1800euro primesti motorul(setup-ul) de pe Golf R. Nu imi dau seama daca este si alt diferential fata de gti performance. Oricum, o combinatie ce ma face sa pun GTI-ul meu la vanzare. :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta dintre Tungsten silver si reflex silver

28jz4lh.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine amandoua dar un lucru imi sta pe chelie la amandoua, capacelul de carlig, oare nu puteau sa il puna in spatele placutei sau cumva mai putin vizibil.

Pe 6 mi se parea ca arata urat reflexul(il comandasem initial si am schimbat comanda pe ultima suta de metri cand am vazut cum da) dar pe 7 sade foarte bine.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma jucam cu asta micu azi si m-a lovit o întrebare referitoare la geamurile electrice. La vectra am o funcție de siguranță care coboară geamurile daca in urcare au un obstacol. Golful 7 are la fel? E o chestie faina si buna.

p.s. Am dat search si am căutat un topic mai potrivit dar fără sa găsesc unul

Modificat de laduncaag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru echiparea CL, pachetul Style este sau nu compatibil cu farurile Xenon + LED si Dynamic Light Assist? Incercand sa selectez toate trei am confuzat configuratorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Aș dori să achiziționez un Golf 7, TSI 1.4 (125CP) Comfortline. Ca opționale mi-am ales/mi-aș dori:

  • Pachet Style (669 Euro)
  • App-Connect (177 Euro)
  • Car-Net "Guide&Inform" servicii mobile (0 Euro)
  • Computer de bord "Premium" (140 Euro)
  • Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED (1300 Euro)
  • Jante aliaj usor "Toronto" 6 1/2 J x 16 (463 Euro)
  • Keyless Access (333 Euro)
  • Oglinzi exterioare rabatabile electric (155 Euro)
  • Pachet Business (FA si ACC)   (250 Euro)
  • Pachet conectare Comfort pentru navigatie (27 Euro)
  • Parbriz incalzit (301 Euro)
  • Park Assist inclusiv Park Pilot (689 Euro)
  • Radio CD Composition Media (301 Euro)
  • Roata de rezerva din aliaj usor (170 Euro)
  • Scaun sofer ergoActiv (588 Euro)
  • Selectarea modului de conducere (140 Euro)
  • Sistem de navigatie Discover Media (672 Euro)
  • Volan multifunctional piele (3 spite) (477 Euro)

Problema este că am depășit bugetul (18 000 - 19 000 Euro). Din câte am observat prețul este de 24 667,20(cu reducerea Syle Golf), dar se mai aplică o reducere Remat 2016, Avantaj client și ajunge undeva la 21 600 Euro. Acum nu știu cum ar trebui să prioritizez optionalele și ce ar trebui să mai elimin pentru a reduce prețul la 20 000. Am încercat să obțin o reducere de la un dealer, dar fără succes. Ideal ar fi fost dacă puteam obține și un avantaj Remat (1450 Euro), dar am înțeles că sunt foarte multe cereri și mai există puține fonduri. Credeți că pot obține o reducere de 1500 de euro in altă parte?

Ce credeți că ar trebui să mai elimin din listă? Care sunt cele mai folositoare? Pe an fac aproximativ 15 000 Km din care 5000 Km în oraș și 20% noaptea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul as renunta in primul rand la Discover Media, pt ca in momentul de fata poti folosi orice telefon pe post de navigatie, downloadand hartile offline. Eu personal am navigatie pe masina, dar pana in Grecia tot cu Google Maps am fost :) De asemenea, vad ca ai app connect selectat, deci cu atat mai mult poti renunta.

Apoi as renunta la parbriz incalzit, o optiune pe care nu cred ca o vei folosi mai mult de 2-3 ori pe an.

Si daca as fi constrans de buget, as renunta si la Park Assist + Park Pilot, si as pune o camera spate care e mult mai ieftina.

Si daca tot nu m'as incadra in buget, as mai renunta si la Kessy.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am ales o configuratie asemanatoare iar masina costa 19500 fara remat. ce nu am luat eu din lista ta a fost:

Computer de bord "Premium" (140 Euro) - o optiune doar de design

Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED (1300 Euro) - am luat simple, economie 400 euro

Keyless Access (333 Euro) - asta e singura de care imi pare rau, dar e doar o chichita personala, se poate trai f bine si fara

Pachet Business (FA si ACC)   (250 Euro) - vezi in topicul masina mea a lui The Ego, are cateva situatii explicate despre cum merge ACC, iti poti face o idee daca iti trbuie sau nu

Sistem de navigatie Discover Media (672 Euro) - nu l-am luat pt ca vreau sa merg pe navigatie cu telefonul, prin app-connect, asa cum spune si Tudor mai sus ( diferenta 390 fata de composition media)

Park Assist inclusiv Park Pilot (689 Euro) - eu am ramas cu park pilot care vine la style ( diferenta 160 euro )

Oglinzi exterioare rabatabile electric (155 Euro) - oglinzile golfului sunt destul de mici si aproape de masina, cred ca nu e atat de periculos sa iei oglinzi normale si sa nu le rabatezi decat ocazional cand e musai

Recapituland economiile : 140 + 400 + 250 + 330 + 155 + 160 + 390 = 1880 deci poti pastra ceva de ~ 300 ( te rog pastreaza Keyless  si facem schimb de masini ! :) )

Numai bine !

P.S. eu personal nu as renunta la parbrizul incalzit, mai ales pt ca e si anti uv si sper eu, va fi f util in verile lungi si fierbinti din Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai buget fix, renunta la jante si la rezerva de aliaj. Volanul multifunctional nu merge in vreun pachet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La jante nu poate renunta din cauza pachetului Style. Iar volanul nu merge in pachet. Se poate opta pt volanul simplu, doar cu piele, si se mai castiga 300 euro. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vi se pare normala gandirea asta? " Hmm...am x euro disponibili si vreau un golf neaparat! Ia sa vedem la ce pot sa renunt doar ca sa imi iau un golf!"????

Eu unul nu inteleg chestia asta...daca tot ai de gand sa faci un efort ( din modul in care colegul pune problema e considerabil) sa iti iei o masina pai zic ca ar fi ok sa ti-o iei echipata cum trebuie, nu cum iti permiti. Daca nu iti permiti un golf echipat cum trebuie inseamna ca nu iti permiti un golf si poate ar trebui sa iti reconsideri optiunile...

O masina ti-o iei pentru un numar destul de mare de ani, timp in care s-ar putea sa iti dai seama ca ai nevoie de toate optiunile alea pe care le-ai dat jos doar ca sa-ti iei golful...

N-am scris asta ca sa primesc aplauze de simpatie dar zic ca e cazul sa fim realisti cateodata...

 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as merge pe ce zice laduncaag, dar as renunta la kessy si as tine poate xenoanele  adaptive (daca mergi mai mult noaptea)

Sau ,  as renunta tot la Kessy si as tine ACC.

Pt mine Kessy nu inseamna nimic, dar depinde de fiecare ce considera important pt el.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi511 : sunt de acord cu tine ca o masina ar trebui sa fie un echilibru intre nivelul ei auto si dotari la nivelul financiar de care dispui; dar oglinzi electrice si computer de bord color si kessy chiar sunt doar de moftul tau , fara ele nu e golful mai putin golf, xenoanele dau lumina si daca nu au drl led.

Iarasi adevarat ca un buget nu e batut in cuie, e orientativ, dar limita exista. Claudiu insusi a spus ca a plecat de la 18-19000 si acum ar vrea sa stea in 20. Cu totii ne entuziasmam la fata locului si am vrea de toate, dar sumele se aduna repede si na, mai sunt si alte lucruri in viata de cumparat.

Inchei totusi dandu-ti din nou dreptate la general, decat un auto superior fara dotari mai bine unul mai slab dar dotat corespunzator. trebuie sa fie un echilibru. Tot asa putem discuta de motorizarea aleasa si cutie vs dotari, in cadrul aceluiasi model. sunt diferente f mari intre 1.2 tsi si 1.4 tsi act. 

Totusi, chiar si cu economiile propuse, configuratia lui Claudiu ramane una echilibrata si placuta sa zicem pt un golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma intelege gresit, este bine ca fiecare dintre noi sa tindem si sa vrem mai bine, dar cateodata trebuie gandit la rece.

Personal ( desi recunosc spre rusinea mea ca nu am facut asta pentru ca am luat masina de pe stoc cu plata cash) m-as gandi in primul rand la confortul in habitaclu:

- scaune incalzite

- ergo

- parbriz incalzit

- media plus

- parking sensors

- volan multifunctional

Pe urma vin mofturile:

- xenon/led

- tehnologie de conectare

- park pilot

- dsg

- si altele.

Din moment ce colegul se uita la 1.4 de 125....oare nu ar fi mai castigat daca ar lua 1.0 si diferenta ar baga-o in dotari? Ca e clar ca motorizarea nu conteaza. :) 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poate mai bine isi/ne explica el ce vrea mai exact de la masina.

Ce pot spune eu despre cum am ales echilibrul este: am dorit o masina silentioasa si dinamica (nu neaparat rapida) care sa fie fun to drive in limitele amatorului cu copil si nevasta langa el. Acestea pt mine s-au tradus in golf (calitate all-round) + motor 1.4 (suficient de dinamic si susp indep) + selectie mod de condus. Apoi au urmat dotarile de comfort si siguranta obligatorii (scaune ergo, climatronic, volan multifunctional, , privacy glass, pachet lumini si vizib. ,xenon, airbaguri laterale spate, app connect, comp media) apoi de ce maruntis am mai avut am luat culoarea alba si parbrizul incalzit. Am ajuns la 19500 in conditiile in care plecasem tot de la 18 ca buget propus.

 

Later edit : am fost la cafea si mi-au venit 2 exemple de dat : 

1. mi se pare corect ce a facut TheEgo de exemplu luandu-si un golf configurat cu tot ce si-a dorit in loc sa isi ia un audi a3 unde ca sa stea in aceiasi bani ar fi trebuit sa faca multe compromisuri (fara sa rezulte un a3 chel, dar unul de mijloc)

2. mi se pare corect sa iei un astfel de golf, cum propune Claudiu la 20k, cu compromisuri, decat un skoda rapid configurat complet (am facut acum repede un rapid 1.4 tsi dsg cu xenon+trapa+sport+kessy+etc) care ajunge tot 20k.

Modificat de laduncaag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!