Jump to content

Problema turbina 1.2 TSI 105CP


Adrian D.
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Anul trecut in jurul sarbartorilor am avut probleme cu masina (Golf 6 1.2 TSI 105CP 2010). Cateodata mi se aprindea martorul EPC si de catalizator si pierdeam puterea motorului complet (efectiv abia mai tragea motorul). Daca opream motorul si reporneam dispareau toate, dar apareau in alta zi. Am dus-o la service si mi-au facut o diagnoza, actiunea cu distantierul si un update soft calculator. Si problema nu a mai aparut o vreme.

 

Din pacate a reaparut saptamana trecuta. Am dus-o iar in service (exact la timp pentru revizia de 3 ani). Au facut iar diagnoza, un update soft motor, si mi-au spus ca e o problema cu ceva piesa mica care face parte din asamblul turbinei (pompa,actuator, din pacate nu stiu exact) si din pacate trebuie inlocuit cu totul turbina.

 

Mi se pare foarte ciudat si nefericit sa am probleme cu turbina la 3 ani si sub 30k km, in conditiile in care am folosit-o cu foarte mare grija (nici vorba de turatii mari, etc).
A mai avut cineva aceeasi problema? Stiu ca problema cu EPC-ul aprins si rezolvat prin actiune a mai fost. Dar cineva la care nu a rezolvat problema si a fost nevoit sa schimbe turbina.

 

Mersi,

Adi D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur de ceea ce iti zic ei ? Mai incearca si in alta parte poate nu este chiar atat de grav. Si sa nu te mai mire nimic pentru ca eu cu a mea la1an jumate aproape de 30k km a inceput sa.mi troncane discul de ambreiaj. O am si akm in service si astept

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot fi sigur de ce zic ei. Dar am facut toate reviziile in aceeasi loc si pana acum a fost totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Vezi ca este un loc la Tehnic-Probleme si rezolvari motorul 1,2 TSI unde sunt centralizate defectiunile ce apar la motorul asta.

http://vwforum.ro/topic/99046-motor-12-tsi-probleme-si-rezolvari/

   Eu zic ca esti norocos ca ai prins atatia Km fara sa schimbi lantul macar odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au schimbat turbina la 27.000 km. (+/-). Am patit exact ce-ai zis tu (intr-o dimineata cand sa plec la servici, dupa vreo 200 m. mi-a aparut EPC in bord; am tras pe dreapta, am oprit motorul, am scos cheia, 10-15 sec., am pus contactul, am pornit motorul, totul OK; mi s-a intamplat doar o singura data) , am dus-o la service, mi-au facut o diagnoza si mi-au zis ca le-a dat la ceva parametri cu virgula si, ca sa fie "on the safe side", mi-o schimba.

Era chiar inainte sa ma intorc in tara de sarbatori, destul de frig afara (cca. -15C), daca ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu erai in Germania...din pacate, in Romania garantia unei masini nu inseamna acelasi lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate a nu mai e in garantie. Are 3 ani, dar sub 30k km la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu la fel cu turbina, pe la 21.000 km a trebuit schimbata intrucat axul care deschide ceva in turbina a ramas blocat pe pozitia deschis si nu mai culisa in pozitia initiala.

Mi-au schimbat toata turbina in 20 min (am asteptat 2 saptamani pana au adus piesa), pe garantie si nu m-a costat nimic.

Imediat mi-am prelungit garantia contra cost la 4 ani de la 2 ani cat aveam initial.

Golf 6 14.TSI 122 DSG7, 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu' nu as vrea sa fiu carcotas, si offtopic, dar turbina e facuta sa mai vada si turatii mari din cand in cand. in conditii optime (ulei cald, racita ulterior pe loc inainte de a opri motorul) dar ii face bine sa mai curete downpipeul.

1.2TSIul meu are 8500, a terminat rodajul facut ca la carte si din cand in cand va vedea si turatii mari. 

1.8Tul are 198 000km, si d-abia pe la 170 000 a avut probleme cu turbina. dupa stage 2+ si multe..muuulte zone rosii vazute pe turometru. 

 

pre multa subturare strica la turbate. fie ele diesel sau benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicatia data din service a fost ca turbina e compusa din mai multe piese fabricate de diversi furnizori. Acel ax cu toate ca a trecut testele initiale VW, la unele turbine se blocheaza din motive diverse, cel mai probabil din cauza materialului din care a fost fabricat. Sincer, mie mi s-a blocat cand eram pe rosu cu turometru, insa nu le-am spus celor de la service asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina de pe 1.4 122 este MHI (Mitsubishi)...nu stiu ce furnizori viseaza ei.

Turbinele japoneze se pare ca sunt mai problematice..eu am avut probleme cu turbo IHI pe A Klasse(se blocase tija de actionare a wastegate-ului ).

Sunt sigur ca si la tine tot acea tija se blocase si trebuia doar curatata.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema apare in oras dupa vreo 15min de condus la pleacare de pe loc cand schimb din 1 la 2 sau 2 la 3 (turatii mici ~ 2000).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Vezi ca multi si-au reparat masina gratis sau cu mare reducere chiar daca nu a mai fost in garantie. Au apelat la Kulanza, care se aplica daca este defect de fabricatie - si in cazul acesta este. (mai ales ca ai asa de putini Km.). Eu zic sa lupti pentru drepturile tale. ( vezi si cazul injectoarelor PD care se schimba gratis pana la 7 ani de la data fabricatiei ).

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TDR : si turbina de pe 1.2 tsi tot IHI este si tot cu wastegate-ul are probleme.Aparent au o problema serioasa , daca tot fac turbine cu aceleasi defecte pentru mai multe marci.

 

Nu cred ca este nevoie de inlocuirea turbinei.o sa iti monteze saiba minune.Eu am avut turbina inlocuita la 25K si ulteiror saiba.Poti sa te folosesti de faptul ca exista o actiune in acest sens , dar nu ai fost instiintat..

 

@Ebi : treaba cu inlocuirea injectoarelor a aparut dupa o perioada in care aproape nimeni nu  mai avea injectoarele originale pe masina , iar condiitle pentru care se acorda kulanta erau destul de stricte.

 

Este foarte urat cand ramai in intersectie cu masina noua  si trec oameni cu Trabant blana pe langa tine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Al meu TSI a facut 25000km,dar spre fericirea mea mai am 3 ani de garantie.Sincer nu prea am menajat motorul si am dat in el cand am avut nevoie si chef peste 5000rpm.Sper totusi ca nu ma va lasa la drum lung.Pana acum merge totul perfect.Cand va picat turbina a dat vreun semn inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Primul semn e ca se aprinde EPC in bord si masina nu mai are putere. Tragi pe dreapta, opresti, scoti cheia, bagi cheia, pornesti, totul OK. Iti spui "poate a fost o intamplare." De fapt, ala e primul semn :)

Mie mi-a facut figura asta la 28.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Pesso: Turbina nu a avut nimic. Problema a fost actuatorul (o piesa mica legata de turbina). Acesta dadea niste semnale false si masina intra in limp-mode (modul de avarie, in care ai putere limitata si ti se aprinde EPC pe bord). Dupe ce reporneai masina, de obicei disparea problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Hai ca iar am probleme :

 

De data asta imi apre in bord doar ESP-ul si intra in limp.Mereu se intampla la stat pe loc.Niciodata in mers.In conditiile in care am avut la 25000km turbo nou , ulterior montate seibe + softuri , etc....

 

Ma iau cu mainile de cap!!!!

 

Offfff

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry to hear that. Nici mie nu mi-a mers cu saibe+soft nou. Dar dupa actuator nou (vine doar cu tot cu turbina) nu am mai avut nici o problema de mai bine de jumatate de an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta imi era si frica.....problema este ca o sa  sa scot banii din buzunar pentru o noua turbina.Tu ai inlocuit turbina pe garantie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara, sunt noua pe forum, dar  am problemr mari cua ceeasi masina  si motorizare ca a ta. eu am schimbat turbina in garantie ca atunci s- a intamplat, insa problema este din fabricatie ls turbina. eu acum am probleme siaiari. are 3 ani masina, 47000 km si a caxut motorul adica a cazut de la punct, cu alte cuvinte inlocuiieste motorul. nu mai am garantie si ma costa14.500 lei, ii dau in judecata, nu este normal ce se intampla. daca mai stor cineva de aceasts problrma sa  ma contacteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 100% nu ai nicio contributie la defectarea turbinei / motorului ? incearca sa scrii mai citet......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, sunt noua pe forum, dar  am problemr mari cua ceeasi masina  si motorizare ca a ta. eu am schimbat turbina in garantie ca atunci s- a intamplat, insa problema este din fabricatie ls turbina. eu acum am probleme siaiari. are 3 ani masina, 47000 km si a caxut motorul adica a cazut de la punct, cu alte cuvinte inlocuiieste motorul. nu mai am garantie si ma costa14.500 lei, ii dau in judecata, nu este normal ce se intampla. daca mai stor cineva de aceasts problrma sa  ma contacteze.

E plin forumul de 1,2 tsi inclusiv la polo si la tehnic( ca de la skoda au scos acest topic).

Daca ai reviziile la reprezentanta cere kulanza!

Daca nu, incearca cu un avocat bun, problema lanturilor e deja publica si de notorietate, nu are nimic de a face cu reviziile( unde daca nu ai ureche muzicala sa le spui, nu iti inlocuiesc lantul, ca si rechemare din fabrica) sau cu tipul uleiului, e viciu de fabricatie , de proiectare, etc, si sigur poti castiga!

Succes!

Si 100% nu ai nicio contributie la defectarea turbinei / motorului ? incearca sa scrii mai citet......

Tu ai auzit de 1,2 tsi? Daca da, ai postat degeaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, sunt noua pe forum, dar  am problemr mari cua ceeasi masina  si motorizare ca a ta. eu am schimbat turbina in garantie ca atunci s- a intamplat, insa problema este din fabricatie ls turbina. eu acum am probleme siaiari. are 3 ani masina, 47000 km si a caxut motorul adica a cazut de la punct, cu alte cuvinte inlocuiieste motorul. nu mai am garantie si ma costa14.500 lei, ii dau in judecata, nu este normal ce se intampla. daca mai stor cineva de aceasts problrma sa  ma contacteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copy paste cu greseli!!!!!!!!!!!!!!

Nu vezi ce am scris, altceva ce mai e de spus! Sunt destui care au patit, cauta-i tu pe forum in sectiunile dedicate, slabe sanse sa intre acum un posesor exact cu aceste probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!