Jump to content

Probleme si erori instrument cluster


St3ff
 Share

Postare recomandată

Vezi daca ai alimentare in conectorul ceasurilor.Daca nu,e o problema de cablaj sau sigurante.Daca ai tensiune,e o problema in ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99%.. sunt ceasurile de bord cazute... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am incercat sa dau ceasurile jos. Am dat jos cele 2 suruburu torx de la baza ceasurilor dar nu reusesc nicicum sa le dau afara...mi-e frica sa treag mai tare sa nu pocneasca.
Am bagat o surubelnita dreapta in partea de sus dar a pocnit si n-am mai insistat. Exista un tutorial de demontare ceasuri la skoda octavia 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia 2 carduri de bancomat... si baga-le deasupra ceasurilor si pe urma scoate ceasurile afara. Acolo are niste cleme, ce vor fi declipsate de carduri

poti incerca cu 2 spatule de cafea de lemn, dar sunt cam inguste si nu nimeri bine clemele. Orice carton/ plastic subtire si tare te ajuta... 

https://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/vehicle_electrics/electrical_system/instruments_gci/dash_panel_insert/removing_and_installing_the_dash_panel_insert/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Andrei pt sfat. Voi incerca maine dimineata solutia ta.
Intre timp am pus o baterie incarcata pe masina. Deschid masina se aprind ledurile de pe consola: radio, climatronic, etc. 
Pun contact, se sting cele de pe consola de tot. Daca pun avarie se vede doar lumina intermitenta dar nu se mai aude acel ticait.
Dau cheie se aude un zgomot ca cel atasat (electromotorul nu mai invarte deloc).

 

Sunet motor.aac

Cred ca am blocat electromotorul de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin cu noutăți. Am reușit sa dau ceasurile jos. Pe placa cea mica aveam pori de apa pe ea. Am curățat-o însă poate sa îmi zică cineva cum pot măsura mufa de la întrare în placa cu un voltmetru? Ce pini TB sa masor? Am atașat poza. 

Menționez ca înainte sa scot mufă din ceasuri se auzea ca o paraiala de contact imperfect. 

15496166665454860400882854852147.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curățat placa cu alcool tehnic. Am băgat mufă înapoi.. Mi se aprind martorii și Maxi dot-ul dar îmi pâlpâie.. Și se aude un țâuit în continuu.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era bateria slaba. Am înlocuit bateria cu alta (o am de la un vecin și cică ar fi buna). Pun contact, dau cheie și se aud niște piuituri ca în filmulețul de mai jos. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si porneste masina? electromotorul invarte? 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nici asta nu e buna. Cel puțin asa vad eu din acest video. Pune una pe care o scoți de pe o mașină pe care ai văzut-o Pornita înainte 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai clipul nu e de pe masina lui, eu asa am inteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am o problemă cu martorii de semnalizare din bord.Cand semnalizez dreapta, martorul de semnalizare din stanga pâlpâie alternativ cu martorul de fază de intalnire cu intensitate redusă. Necesita inlocuirea ceasurilor din bord?Mentionez ca pe VCDS nu am nici o eroare. Acum sunt in bucuresti si imi este teama daca bordul moare nu mai pot pleca acasă. Aș dori sa mai adaug faptul că toata instalația iluminare-semnalizare funcționează normal. Masina e octavia 2facelift combi 1.6 tdi,105 cp.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incearca sa deconectezi borna cateva minute - poate sa faca bine...sau rau - depinde ce problema au ceasurile. De acolo pare sa fie problema.

Daca sau cand te vor lasa, nu iti poate preciza nimeni, din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat borna jos , dar nu s-a schimbat nimic.

Oricum multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufele din faruri si vezi daca mai face la fel cu ele scoase

Nu cumva ai xenon aftermarket montat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am xenon.

Am scos mufele si face la fel.

Am dat jos farurile am verificat contactele, becurile...si  față si spate..

Am obsevat ca becurile de semnalizare din față au vopseaua aia galbena putin exfoliata , in rest e ok totul.

 

Modificat de Scapetz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut , am o skoda octavia 2 din 2008 si aseara in mers s-au aprin toate becurile din bord inclusiv presiune de ulei , am oprit masina si am incercat de cateva ori sa pornesc , pornea si se oprea dupa 1 sec , cand am reusit dupa 5 min sa pornesc am ramas cu becul de airbag aprins iar A/C nu mai functioneaza , poate fi acceasi problema cu umezeala?

Va multumesc

PS am cautat in forum si nu am gasit alt topic legat de problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

In teorie, nu prea are de ce sa fie condens acum. Dar le poti desface si verifica.

Acum, vezi daca se sterge eroarea cu VCDS ul, pe airbag si vezi ce erori ai pe AC si ceasuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut. Am si eu o intrebare... computerul de bord imi arata cosumul, timpul, km etc de la  ultima pornire pe canalul 1 .. canal care se reseteaza dupa cateva ore de stat cu masina oprita.  Pana aici totul  normal.  Cand apas pe buton sa ma duca pe canal 2 unde imi arata toate cele mentionate mai sus dar pe o perioada lunga de timp nu merge . Care ar putea fii problema ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adică nu merge? Fa o filmare, încarc-o, sa ne putem uita cum se comporta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda octaiva 2 2010 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apeși scurt pe butonul reset? Sau ai volan multifuncțional? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Apas scurt pe butonul reset sa trec de pe canalul 1 pe 2 si nu trece . 

Modificat de vdragos
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in alte meniuri merge butonul de RESET? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!