Jump to content

Probleme si erori instrument cluster


St3ff
 Share

Postare recomandată

O diagnoza cu VCDS nu ai? CA asta se foloseste pentru masinile din grupul VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu , atat ... :(

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci te invit sa postezi o diagnoza cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Bună ziua am și eu o Skoda Octavia 2 din 2007 2.0 TDI Cod motor BMM

Acum cateva zile am scos toate siguranțele începând cu cele de la ușa soferului pentru a vedea daca este vreuna arsa, apoi le-am verificat pe cele de sub capotă. Dupa asta am observat ca tot ce era in bord consumul, ora si toate cele se reseteaza de fiecare data cand se opreste motorul, respectiv se scoate cheia din contact. Precizez ca am calculatorul cel ce are si navigatia si tote cele in el nu mai stiu exact cum ii spune acestei optiuni. Vă mulțumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

În Ebox ai pus siguranța greșit. 

Maxidot se numește. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bună seara. Am și eu o 'mica' problema legata de Maxidot și nu numai. Acum 2 zile, ceasurile din bord erau decedate(umiditatea excesiva și-a spus cuvântul) . Le-am desfăcut frumos, le-am luat în casa unde le-am pus lângă o sursa de căldură sa iasă umiditatea. Ieri dimineață le-am montat și la prima cheie toți martorii aprinși, entuziasm maxim pana am realizat ca domnul Maxidot e tot mort. Nu e chiar mort de tot pentru ca seara se vede backlitul destul de bine iar erorile sunt cumva colorate cu portocaliu, numai informațiile lipsesc și vad ca a început sa arate ca în poza atașată. 

Întrebarea mea este: se poate rezolva cumva problema asta sau singura soluție este sa pun alte ceasuri?

Va mulțumesc 

Screenshot_20181205-224311.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alt display, nu alte ceasuri.

desfa ceasurile si curata conectorul de pe placa de baza, precum si de la afisaj, cu alcool izopropilic.

Daca tot nu isi revine, alt display.

Daca vrei/crezi ca solutia sunt ceasuri la mana a doua, nu uita ca acestea trebuie imperecheate cu ECU motor, chei, etc - ca sa porneasca motorul - altfel nu merge.

Modificat de kthor
Moderare conținut cu caracter comercial.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult pentru sugestie. O sa le mai iau încă o data în casa sa vad cum fac sa scot toate ornamentele de pe placa și sa o curat. 

Dacă nici asa nu își revine, te voi contacta pentru display. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti acele si scalele, rama de plastic e prinsa in cleme si o extragi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operație reușită, pacient viu. A fost nevoie doar sa scot și sa bag iar mufa de la maxidot și o curățare cu alcool izopropilic. 

Mulțumesc mult încă o dată! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Domnilor, întâmpin următoarea mare problema:

Octavia 2 FL RS 2011, oprit motor stand pe loc, apoi ceasuri moarte, absolut nimic aprins. Verificat siguranțe si din interior si alea de langa baterie, totul ok. Scoase borne, lăsată 10 minute, puse la loc, nimic. Avariile merg, dar clipește doar butonul de avarie, nu ticăie si nici in bord nu imi arata săgețile stânga-dreapta.

Din senin isi revine si merge un drum București-Busteni fara probleme. Ajung acasa, o opresc si la următoarea repornire moarta definitiv. Nu-si mai revine neam... 

 

Ce credeți ca poate avea ? Se dau greu jos ceasurile sa le verific ?

 

aveti un sfat ? Please help!!! ?

Modificat de AndreyPH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub rama de plastic ai doua șuruburi torx T20. Le scoți... După care ai doua cleme sus. Cred ca găsești pe YouTube. La non facelift de se demonteaza identic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te apuca sa umbli in ele, ca pe urma iti pare rau (doar ecranul de plexiglas costa undeva la 300 lei..) asa ca stai cuminte si duci masina la cineva care se pricepe ce sa vada acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat! In Busteni, sunt șanse nule sa gasesc pe cineva priceput.

De dat jos si verificat macar vizual, sunt in stare. Eventual le iau si le bag in casa cateva ore pe un calorifer si vad apoi ... trebuie cumva sa ajung in București cu masina, acolo apelez la unul din experții de pe forum si stiu ca scap rapid. 

Nu-mi prea vine a crede sa fie mufa scoasă, dar cine stie ... am avut multe zile la rând scurgerea de la stergatoare plină de gheata, o fi intrat apa la ECU, naiba sa-l ia.... maine dau la o parte plasticul ala de sub stergatoare si inspectez macar vizual care e situația. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura cu calculatorul de motor.

Tu la ceasuri ai probleme....  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, AndreyPH said:

Mersi de sfat! In Busteni, sunt șanse nule sa gasesc pe cineva priceput.

De dat jos si verificat macar vizual, sunt in stare. Eventual le iau si le bag in casa cateva ore pe un calorifer si vad apoi ... trebuie cumva sa ajung in București cu masina, acolo apelez la unul din experții de pe forum si stiu ca scap rapid. 

Nu-mi prea vine a crede sa fie mufa scoasă, dar cine stie ... am avut multe zile la rând scurgerea de la stergatoare plină de gheata, o fi intrat apa la ECU, naiba sa-l ia.... maine dau la o parte plasticul ala de sub stergatoare si inspectez macar vizual care e situația. 

Bagă-l întâi la uscat.... Sa vedem dacă își revine. Dacă nu, cam greu de reparat, dacă nu ești în domeniu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat cu feonul vreo ora pe el, ținut si pe calorifer cateva ore, facuta proba si tot mort... ?

 

Modificat de andrei_221
despre prestari servicii se discuta in privat !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Nu stiu daca am ales topicul cel mai bun pentru problema mea dar sper sa ma ajute cineva, am o Octavia Combi 2 si in aceasta dupa amiaza am avut neplacuta surpriza sa imi apara mesaj in bord in momentul in care am pornit masina cu trei erori ( senzor presiune ulei, Fault ESC si eroare Start-Stop ), pictogramale pentru ESC si presiune roti au ramas aprinse in prima faza nu am dat prea mare importanta mai ales ca dupa 100 de metri acestea sau stins.   Cand am ajuns la destinatie am oprit pentru cateva minute masina, iar in momentul in care am vrut sa introduc cheia in contact a aparut mesajul Key not in range insa  eu am putut sa pornesc si sa merg cu masina.

Dupa cateva ore am verificat masina sa vad daca mai apare sau nu dar a facut la fel poate chiar mai rau, am scos cheia din contact si totusi motorul mergea am inecat-o ca sa se opreasca iar dupa ce inchideam masina din cheie ramaneau pictogramele aprinse ( pentru bujii, servo, filtru particule etc )  dupa mai multe incercari sau stins.

Am verificat si cu a doua chei si la fel a facut, am scos borna la baterie pentru cateva minute si nimic erorile persistau unele pictograme clipoceau si se auzea un bazait cred din calculator, motorul mergea chiar daca cheia era scoasa iar pentru a am scos siguranta motorului. Am reusit sa inchid masina.

Am discutat cu un prieten care are un parc auto si mi-a facut rost de numarul unui amic cu care sper sa ma intalnesc maine si sa pun testerul sa vedem ce poate fi.

As fi recunoscator celui care ma poate ajuta cu un raspuns la problema mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta nu are nicio legatura cu instrument cluster si e necesar sa faci o scanare si sa o postezi in topicul corespunzator ca sa primesti un raspuns competent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A zis ca are Octavia 2, dar nici la asta nu am vazit acesl mesaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, n-am vazut. Dar asa e. Nici asta nu are keyless

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua. Detin o Skoda Octavia 2, 1,9 TDI, an fab. 2006

Pana acum nu am avut nicio problema cu masina.
Azi dimineata cand am vrut sa-i dau cheie, dupa ce am pus contactul ceasurile de bord au ramas moarte. Niciun semnal. 
Bordul central functioneaza (clima, lumini).
Am dat cheie,a pornit si dupa 2 secunde s-a oprit. S-a repetat figura de 2-3 ori.

Am desfacut cheia si am curatat placa si contactele. Am fost la un magazin de reparatii GSM si mi-au verificat CIP-ul din cheie cu un aparat si au zis ca cipul este bun.
Am verificat cele 2 blocuri de sigurante, niciuna nu pare a fi arsa.

Am pus VCDS si am urmatoarele erori:

Thursday,07,February,2019,13:23:59:00006
VCDS Version: Release 18.2.0 (x64) Running on Windows 10 x64
www.Ross-Tech.com

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.clb
Control Module Part Number: 03G 906 016 DJ    HW: 028 101 188 3
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  6250
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
                      VCID: 6ED378BA79970334FA-803A
5 Faults Found:

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) 
            P0672 - 000 - Electrical Fault - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 172.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.32 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Temperature: 0.9°C
                    Bin. Bits: 00110000

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) 
            P0673 - 000 - Electrical Fault - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 206.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.40 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Temperature: -3.6°C
                    Bin. Bits: 00110000

18058 - Powertrain Data Bus 
            P1650 - 000 - Missing Message from Instrument Cluster
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 162.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 10.18 V
                    Bin. Bits: 00101111
                    Torque: 0.0 Nm
                    Torque: 110.0 Nm

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 000 -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    RPM: 1134 /min
                    Torque: 42.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 10.18 V
                    Bin. Bits: 00101111
                    Bin. Bits: 11000000
                    (no units): 1.0

18058 - Powertrain Data Bus 
            P1650 - 000 - Missing Message from Instrument Cluster
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 162.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 10.18 V
                    Bin. Bits: 00101111
                    Torque: 0.0 Nm
                    Torque: 110.0 Nm


Readiness: 0 0 0 0 0 
 

P.S. In atentia moderatorilor. Am diguit profund inainte sa deschid acest topic si singurul pe care l-am gasit asemanator a fost acesta: 
https://vwforum.ro/topic/100006-probleme-si-erori-instrument-cluster/


Insa am citit toate raspunsurile si se pare ca nu am gasit nicio solutie.
Un electrician mi-a zis ca ar fi de la baterie.
Ce ma sfatuiti? Multumesc anticipat !

 

Modificat de andrei_221
exact acolo este locul intrebarilor tale !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!