Jump to content

Probleme si erori instrument cluster


St3ff
 Share

Postare recomandată

Buna seara.

 

Ma lovesc de o problema delicata din punct de vedere electronic si financiar ... schimbarea ceasurilor de bord (4800 ron).

 

Este vorba de o skoda octavia 2 1.9 tdi din 2008 care nu a avut probleme pana astazi cand nu a vrut sa porneasca. Ceasurile de bord sunt moarte , masina porneste dar se opreste la o fractiune de secunda dupa (pe radio apare afisat "safe" si "0000", banuiesc ca intra intr-un safe mode).

Au fost chemati cei de la Avia, au tractat-o, au desfacut ceasurile si au dat verdictul -> inlocuire ceasuri bord, respectiv suma de mai sus.

M-am mai documentat si rezolvarea pentru o problema identica a constat in scoterea ceasurile si curatarea contactele.

 

Ce alternative am: ?

-ceasuri de bord SH ?  100 de euro (dar nu am gasit cu maxidot inca) 

-ceasuri de bord skodateile.cz? 300 USD ( oare risc sa nu se potriveasca?)

-alte sfaturi va rog

 

Am inteles ca de reprezentanta tot nu scap, nu pot face codarea noilor ceasuri altundeva. Este adevarat?

 

Cei din reprezentanta au zis ca adaptarea o vor face doar daca vin cu ceasuri de bord noi.

 

Va multumesc.

 

LE: o sa fac si o scanare cu vag-com-ul personal 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol moment,pai daca ai vag-com personal de ce te-ai dus pin' la la AVIA?? teoretic am vazut parca aici pe site un link catre un site in ruseste unde explica care-i buba si anume un microprocesor cu 8 pini si 2 "tranzistori" care se verifica si se inlocuiesc Cei de la AVIA nu ti-au dat lista cu erori??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu  colegul terrabyt. Sigur te poate ajuta cu adaptarea ceasurilor pe masina.

Mai e o varianta, cu immo off , daca-ti convine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol moment,pai daca ai vag-com personal de ce te-ai dus pin' la la AVIA?? teoretic am vazut parca aici pe site un link catre un site in ruseste unde explica care-i buba si anume un microprocesor cu 8 pini si 2 "tranzistori" care se verifica si se inlocuiesc Cei de la AVIA nu ti-au dat lista cu erori??

nu eram de fata cand s-a petrecut asta. Tata trebuia sa plece cu ea la tara si i-am zis sa apeleze la Avia (distanta spitalul sfantul pantelimon -  Avia Motors fiind mica) crezand ca se rezolva rapid. De aceea nu s-a mai putut astepta sa ajung eu acasa sa verific cu vag-com-ul. Prin telefon eu tot insistam ca a ramas fara baterie, neintelegand sintomele descrise. 

 

 

 

Vorbeste cu  colegul terrabyt. Sigur te poate ajuta cu adaptarea ceasurilor pe masina.

Mai e o varianta, cu immo off , daca-ti convine.

deci sa inteleg ca cei din service daca o puneau pe immo off, masina mergea doar ca ceasurile erau oprite? Pot seta din vag-com immo off?

- o sa iau legatura cu terrabyt, multumesc frumos

 

 

Oricum pana luni nu pot face nimic ... voi mai astepta sfaturi si ma voi documenta. 

Modificat de St3ff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cu VCDS se face immo off si cred ca nici la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca se poate sa porneasca cu ceasurile actuale si cu immo off( trebuie immo off si la ECU).

Reprezentanta nu v-a face asa ceva niciodata.

Immo off = pornesti masina cu orice cheie.

 

Mie terrabyt mi-a "clonat" modelul nou de cluster, cu lumina alba , am schimbat doar immo din cheie si a pornit masina.

Nu le am pe masina deoarece nu comunica cu ABS-ul si-mi piuie enervant buzzerul si am permanent mesaj de avertizare pe CB.

Modificat de florin r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BA porneste. Immo off se face doar pe ECU. Cu IMMO OFF porneste si fara ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu ceasuri de bord rog pe cine se pricepe la asa ceva sa ma ajute cu informatii;;;;;este vorba de un wv polo clasic an fabr 96 si as schimba ceasurile cu cesuri de la un wv polo 6n din 98;;;;mentionez ca motorizarea este de 1400cm ...daca se poate face asta si daca nu risc sa intervina altfel de probleme la motor,,imo etc

Modificat de sorin07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceasta dimineta a pornit si ceasurile merg dar am o eroare "airbag fault".

sa vad daca scap de ea dupa o scanare.

totusi nu vreau sa ma culc pe o ureche, ce contacte mai trebuie verificate pentru a nu se fi oxidat? cele de la ecu si de la ceasuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu ai de ce sa te culci.... ca o sa faca iar. Problema este pe placa cu immo - de acolo incepe problema.

 

Oricum, se rezolva - eventual cu alte ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ori sunt stricate si nu mai functioneaza ori sunt ok si functioneaza  .... merg dupa vremea de afara? eu cred totusi ca a fost ceva ce nu facea contact pe undeva. masina are doar 5 ani si 69k km uzura normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa ma liberez si sa fac scanarea.

 

Cum arata log-ul dupa ce vineri seara masina nu pornea (si fusese pe zi la diagnosticare la avia)

->https://docs.google.com/file/d/0B3k0YWrtu7uQNHZ0dWJuMVd2YTA/edit?usp=sharing

Cum arata logul dupa ce am sters erorile :

->https://docs.google.com/file/d/0B3k0YWrtu7uQQi10ZFZ1azVXR2s/edit?usp=sharing

La ce se refera nu am mai avut eroarea aceasta pana acum:

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl

   Part No SW: 1Z0 907 044 AB    HW: 1Z0 907 044 AB
   Component: ClimatronicPQ35 120 0600  
   Revision: 00120022    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 76E9977C01DC22E
 
1 Fault Found:
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 
            000 -  -  - Intermittent
 
PS: Pot face plangere la OPC pentru diagnosticare gresita / mail porsche / mail fabrica ? pe factura au scris "NECESAR INLOCUIRE CEASURI BORD"
Modificat de St3ff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa... ori sunt defecte - ori nu - sunt defecte, trebuie desfacute si vazut ce e in ele.... daca nu aveau nimic, nu aveai astfel de probleme.

 

Plangere - ce sa rezolvi cu ea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum de s-a remediat problema brusc peste o noapte uscata? Eu tind sa cred ca totul se datoreaza faptului ca am mers 2 zile pe ploaie (umezeala) pe distanta scurta 1-2 km si cu toate gaurile de scurgere de la stergatoare astupate de frunze.

Dupa cum se poate vedea log-ul 2 in care nu mai apar probleme legate de ceasurile de bord. (exceptand becul ars de care stiu).

 

De ce plangere ... pentru ca un service oficial NU a fost in stare sa diagnosticheze corect problema ..... nu au verificat cablurile care intra in ECU, nu au verificat nimic. Singura chestie care au facut-o a fost sa scoata ceasurile si sa le lase la soare sa se usuce. ASTA ESTE DIAGNOSTICARE DE SERVICE OFICIAL in 20 de minute? (las ca plateste prostu ce sa ne batem noi capul cu problema lui). S-a platit pentru un diagnostic gresit. Daca ceasurile nu au probleme si toata problema consta intr-un contact imperfect/oxidat?

 

La cat de complexe sunt circuitele de la ceasurile de bord nu cred ca se pune problema astazi sa mearga, maine sa nu mai mearga.

 

LE: nu vreau sa ma cert cu nimeni sau sa ma contrazic ... doar ca REPEDE in Romania se pune problema inlocuirii piesei (nimic nu se repara totul se schimba). Si cum se face ca problema nu e la o piesa mica/ un cablu / un circuit amarat/ problema e acea componenta care costa exorbitant de mult.

LE2: poate a fost one time only acum ce mi s-a intamplat si sa nu se mai intample niciodata in viitor .. nu arunc cu banii pe geam daca cumpar ceasuri noi? 

Modificat de St3ff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, stai linistit... nu sunt singurele ceasuri care fac asa - trebuie desfacute si verificate. In timp, te vei convinge daca e asa sau nu.

 

Contact oxidat la ceasuri - nu prea am intalnit - mufa este exact in spatele lor si in mod normal nu ajunge apa la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am mai citit pe ici color contactul imperfect ar fi fost la cablurile care intre in ECU (acelea erau oxidate).

 

Cat referitor la oo verificare a cablurilor am zis s-o fac cand ma duc in service peste 2 luni pt schimbul de distributie.

 

De la Al Bundy am inteles ca ceasurile de bord nu se repara sau el nu a auzit pe nimeni sa fi reusit sa repare asa ceva (sper ca am inteles bine, eram agitat cand am avut convorbirea telefonica).

Modificat de St3ff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se si repara - dar ca sa poti spune ca se repara sau nu, trebuie sa le desfaci si sa incerci sa depistezi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O recomandare catre cineva de incredere? (o sa mai caut doar ca timpul momentan nu imi permite)

 

Da stiu sunt nitel panicat de toata situatia ... sa patesc iar si sa fiu plecat din bucuresti ma ingrozeste . Si mai ales ca service-ul oficial nu a stiut sigur cu ce se confrunta.

Modificat de St3ff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am si eu problema cu ceasurile nu imi arata nimic cand pun contactul,dupa circa 3 sec dupa ce pun contactul incepe sa se invarta radiatorul chiar daca motorul este rece am incercat  sa scot borna de la baterie dar tot degeaba am incercat si solutia cu siguranta 15 cu motorul pornit dar degeaba alta solutie? Am fost la tester si nu dadea eroare.Atasez poze cum am scos siguranta 15


poze


In schimb masina porneste si pot sa ma deplasez cu ea daor ca nu imi arata nici un martor de bord cata maotorina am turatia si temperatura lichidului de raciere

post-159254-0-10297700-1445071010_thumb.

post-159254-0-41293700-1445071023_thumb.

post-159254-0-96737600-1445071034_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa clusterului. Sa nu fie oxidat vreun contact. Desfa-le si curata acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu siguranta merge la Octavia 1.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la octavia 2 cu care siguranța sa încerc? Așa la prima vedere nu pare nimic oxidat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca ai o pb de comunicare acolo, altfel nu vad de ce nu ar merge. Vezi daca se alimenteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!