Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 07.10.2025 in Postări
-
13 points
-
@dercosMisto! Nu imi place sa ma repet, imi pare rau ca nu se citesc pagini din spate si revin la aceleasi subiecte dezbatute deja, dar revin cu completari, nu e problema! Am avut mai multe BMW, printre care acest E39 sedan 2.5 d manual, cumparat de nou din Olanda, al2-lea proprietar de la care l-am cumparat eu il tinea intr-un garaj incalzit, pe gresie, intr-o casa impunatoare pe langa Dortmund. Dupa vreo 10 ani de "forja", l-am reconditionat total, i-am achizitionat un set de jante BBS RC 090 din Germania (style 5, jantele veneau echipare OEM pe 540i V8) le-am reconditionat si pe astea, exista un istoric pe forumul e39.ro si bmwclub.ro, masina inca e in familie, in momentul de fata a trecut de 400 000 km. Am avut si e39 Touring FL, imi plac break-urile foarte tare, am postat si acel 530XD Touring LCI pe paginile anterioare desi am avut si 5 e60 LCI sedan si F10 sedan (3.0D X-drive): In 2009, aveam deja un X5 3.0 D M57 luat nou de zi cu zi si am hotarat sa iau o masina mai "de pasionat", "de weekend", un 630i manual facelift, ultimul motor cu 6 cilindri in linie aspirat facut de BMW, pe care l-am si tinut vreo 12 ani? Am dat X5-ul intre timp, o cunostinta mi-a pus o oferta pe masa pe care nu aveam cum sa o refuz, insa am luat pe comanda acel GTI DSG "tornado RED" prezentat si pe acest forum, 6-le nu era chiar o masina de mers zi de zi prin traficul nenorocit din Bucuresti. Nu ca GTI ar fi fost, dar era automata, motor mai mic, mai usor de parcat, nu trebuia sa "nenorocesti" ambreiajul ala, pana la urma era un GOLF, fie el si de pasionat, 6-le avea 3 pedale, era misto pe curbe virajate montane sau de coasta, insa nu in Bucuresti bara la bara! Vorbeam mai devreme de masina asta comandata de cineva, cu avans de 20k platit, masina a venit si clientul a renuntat la ea. A ramas in stoc la Bavaria niste luni bune. Am prins "castana"! ❤️ @marius1982.11Ai spus, te citez: "Voiam sa evidențiez ce inseamna reparații si mentenata pt unii. Sarma si surub de lemn." "Este unu' la mine pe ulita, de vanzare unde sunt si alte masini. Dintre toate cotetele care s-au perindat pe acolo si au disparut(vandut) asta cam de un an de zile tot acolo rugineste in continuare, mai ia o cheie din cand in cand sa se umfle suspensia. de ce, nu stiu? O fi impozitul prea mare. Nu stiu care o fi publicul target pt un Phaeton, dar cand alegi sa repari asa unu', nici nu stiu ce sa mai spun." S-a mai dezbatut subiectul asta pe topic la pagina 7 si nu numai. V-am aratat grupuri de Phaeton de p-afara cu oameni pasionati care intretin aceste masini superbe. De ce e plin de "cazaturi" de Phaeton in RO? Am mai spus! Va trebui sa ma repet: Impozitul, asigurarea si consumul sunt ultimele probleme la masina asta! E plin de "cazaturi" de orice fel de masina de lux, nu doar de Phaeton, de la S class la Cayenne si Panamere, ca sa nu zic ce "panarame" am vazut. Unii conationali vor sa mearga cu masina de lux "pe gratis". Mentenanta 0 si KM cat se poate! De aia! Drumurile proaste, traficul infernal, modul de exploatare si "reparatiile" facute de "DOREL" contribuie si ele la degradarea unei masini. Daca o mai tii si parcata pe marginea drumului, iarna in ploaie si ninsoare si ger de -15 grade si vara in soare si +45 de grade...se va transofrma foarte rapid intr-o "COAJA" sau "CAZATURA" sau "COTETZ", mai ales o masina care are deja 15 ani vechime, indiferent de cat a costa de noua! Bineinteles, nu generalizez, exista si oameni pasionati, v-am aratat ce a facut DYC cu 7-aru ala de 25 de ani si cu 850-ul, ambele V12. BTW, asta e Phaetonul lui, mai exista oameni in Romania care stiu cu ce se mananca masina asta, eu ma raportez la ei 😉: Ma consider si eu pasionat, de asta am postat si cele 2 "jucarii". Pe una dintre ele am reconditionat-o total, pe cealalta am cumparat-o la 0 km din vitrina. ❤️ Marius "draghe", ne aflam totusi pe un forum auto dedicat, cred ca majoritatea de aici sunt pasionati, nu cred ca trebuie sa-i mentionezi pe topicul asta pe cei care isi "repara" masina cu sarma, negrese si "surub de lemn" si/sau cei care au "ruginituri" parasite in balarii, nu poti baga pe toata lumea in aceasi oala. Am aratat grupuri de Phaeton de p-afara, oameni care au investit bani grei in aceste masini sa le mentina in stare ireprosabila, am prezentat si acel V10 facut cap/coada de Callum, visiniu cu interior bej, btw, am prezentat si excursia organizata de el, invitandu-ma si pe mine cu grupul din UK Phaeton la fabrica transparenta de la DRESDA! Am aratat si alti proprietari de Phaeton care le-au condus mai mult de 500 000 km. Am aratat si Phaetonul lui Sarbu' W12 cumparat de nou in RO si care acum este la vanzare! REPET: Eu ma raportez la oamenii astia si ii apreciez pe cei care isi iubesc masinile si au grija de ele, indiferent de brand! ❤️ Restu' nu conteaza! 😉 Credeam ca lumea si-a facut deja o parere despre masina din acest topic! Unii tot nu pot sa "priceapa" sau nu vor....dar eu sunt aici ca sa le explic, nu e problema! O sa revin curand cu update din vacanta petrecuta de Baloo pe Coasta de Azur 2.0! N-am prea avut timp de editat. Masinoiul a mai halit 5000 km intre timp, zburand spre Riviera Franceza si inapoi, mananca autostrazile pe paine, sau pe "croissant", dupa caz! 🥐 Va multumesc inca o data pentru interesul acordat!7 points
-
5 points
-
nu vad legatura dintre problemele din Europa si "structura profunda" a romanului... Europa are o infrastructura care pt noi poate fi descrisa doar ca "extraterestra", sa ai 14000 km de autostrada in Germania doar si sa o si intretii? wow. Metrouri, trenuri care sa si functioneze? Noi ne-am chinuim sa pacalim in 2020 FIFA ca avem un tren intre Buc si Otopeni, e inca semi-functional (pe o singura sina, nu reusim sa facem 2 sensuri...). Localitati legate cu mijloace transport? La noi a luat viitura podul de pe Arges si nu l-am refacut in vreo 15 ani... se faceau 2 ore intre Buc si Giurgiu cu trenul... Multe rute sint mai lente ca acum 40-50 de ani de altfel. Nu stiu cu ce ne-a ajutat modul nostru de a fi... foloseam tactici unice, incendiam casele si ne otraveam fantanile... Daca e ceva bun ca nu avem regenerabile la nivelul altora, cu siguranta ne dorim sa avem mai multe. Chiar Hidroelectrica (care in 2012 era in insolventa, apropo de calitatile noastre de manageri), a cumparat parcuri fotovoltaice si va continua. Oricum, debitele de apa pe rauri nu mai sint de mult cum erau... Efectiv niciunul din raurile pe care le stiam nu mai sint cum erau acum 20-30 de ani cand eram copii... Tot ce vedem la TV cu populismele cu hidrocentralele neterminate sint in mare povesti, despre puterea INSTALATA care nu are legatura cu puterea pe care o vor produce efectiv. Care centrala aflata in functiune a mai produs la 100% capacitate in ultimii 15 ani? Niciuna. Si nici povestile cu carbunele nu sint asa cum le servesc populistii unei audiente nu f educata in domeniu... Puterea instalata era mare dar din cauza unor erori de proiectare sau din cauza calității proaste a cărbunelui aproape niciun grup nu scotea cât scria la proiect.Vezi Mintia care a fost mai tot timpul o gaura neagra care a consumat mai mult decât a produs. Carbunele era prost pentru ca la proiectare s-a folosit carbune din Polonia pentru a justifica randamentul, dar huila noastra era sub nivelul optim. Cu toate astea, mergeau 24/24. Da, in ziua de azi este o problema pentru ca ai pret bun ca producator cateva ore pe zi si in rest pretul per MWh este sub 300 de lei, ceea ce face ca o termocentrala sa nu fie profitabila daca nu are consum maxim mereu la un pret decent. Energia nucleara este ieftina la noi pentru ca reactoarele sunt facute si amortizate de mult, dar daca le faci de la 0 merita si nu prea, dar fiind ca nu avem consum constant. Ce faci de sarbatori? Opresti reactoarele 2 zile ? Europa e afectata de un razboi. E unul din acele evenimente care nu se pot prevedea... Ca si pandemiile. Evenimente exceptionale. Gazul rusesc ieftin s-a terminat brusc, dar regenerabilele se dezvolta. E totusi o diferenta mare intre o centrale pe orice combustibil fosil in curte sau in casa cuiva si un sistem fotovoltaic care tacut si fara poluare isi face treaba. Cand ma uit cat chin e cu transportul si taiatul si manipulatul lemnelor... e mult de discutat. Pornisem de la nesimtirea unora care nu pot respecta niste reguli... nu vad cum am putea sa zicem ca asta e un avantaj... Toti laudam disciplina germana sau elvetiana pana la urma. Sper4 points
-
@corad0, la masinile cu suspensie pe perne DE FABRICA, sincer nu stiu. Cu siguranta este in manual ce actiuni ar trebui luate. Si intervalul de schimbare. La cele de pe Superb, eu le-am schimbat dupa 5 ani aprox. Pernele nu aratau rau, dar deja se vedeau urme de uzura pe ele. Ca si mentenanta, eu sincer nu le-am facut nimic. Am inteles ca unii le mai curatau / ungeau cu ceva solutii, nu mi-am batut capul. Desi ar trebui din cand in cand sa fac si eu asta. Macar odata pe an la revizia anuala. Bun, actiunea de azi, am reusit in sfarsit sa scalez RPM-ul la ceasuri. Montat foita de benzinar, evident ca am uitat sa pun si foita de la martori, iar in loc de EPC, am martorul de DPF . Dar o rezolv si pe aia urmatoarea data cand le dau jos. Dar RPM-ul arata corect, in sfarsit ! Cum ziceam, urmeaza un detailing interior, exterior peste 1 saptamana. Voi reveni cu poze. Pana atunci, sper sa imi fac timp intr-o zi sa rezolv cu marsarierul. Sonda de marsarier am scos-o din ecuatie. Am primit confirmare la banuiala mea, si anume o problema electrica SI NU sonda. Faptul ca oglinda dreapta se lasa in jos cand bag in marsarier e practic o confirmare ca sonda functioneaza ok. Probabil cand noul bord a fost montat, s-a intamplat ceva.. sper ca problema sa fie in spatele plasticului de sub volan si sa nu fiu nevoit sa desfac iar tot bordul pentru problema asta.3 points
-
Crezi ca textul de mai sus ma afecteaza intr-un fel? Nu. Schimba abordarea. Nu ne mai facem bine? Ca am cerut moderatorilor sa pastreze putin curatenia pe un topic care trebuie sa prezinte o masina? Eu ma mir, totusi, ca nu ne-ai spus din ce masina ai scris textul de mai sus. Am mai vazut o postare pe un topic asemanator, cineva se plangea ca a lovit un caine. A venit un membru, nu-mi amintesc numele, sa ne spuna imediat ca a lovit si el un caine dintr-un BMW seria 5 nu mai stiu ce generatie. A se retine ca nu l-a intrebat nimeni, dar el a tinut sa precizeze masina si apoi a inceput sa "balmajeasca" despre ce a patit atunci si nu mai stiu ce. Trebuie sa mai zic mai multe? Oricum, ceea am mai observat acum, moderatorul a sters tot offtopic-ul de care m-am plans, dar a lasat postarea mea. Postare care nu mai are aceeasi relevanta in contextul sters. Probabil a lasat-o ca sa-mi primesc ceea ce "merit". Da, am o problema. Nu se mai pot urmari aceste topic-uri de prezentare propria masina, de altfel foarte interesante, de cativa "narcisisti" care tin, cu tot pretul, sa se "bage" peste colegi cu propriile (foarte interesante) experiente, in ce masini s-au bronzat ei pe mana stanga - sau mana dreapta in alte cazuri etc. Da, am mai avut o astfel de inteventie pe un topic, m-am plans, dar nu am plans. A fost ceva de genul: lasa naiba omul sa povesteasca despre acel Porsche, da, am inteles, ati avut sau ati mers si voi cu asa ceva. Poate si alti colegi au mers, daca e ceva greu de crezut. Texte ca cele din postarea de mai sus, sunt sigur ca au incins creierul autorului, dar au un efect minim asupra mea. Sper sa nu se stearga repede aceasta postare. Va salut!3 points
-
Bai, frate, nu mai sunt moderatori pe forumul acesta? Nu se poate face un alt topic pentru astfel de discutii? Este un topic de prezentare a unei masini, nu pot sa cred ce postari sunt pe aceasta pagina. Cei 2, 3 membri isi bat joc, efectiv, de propriile topic-uri si acum de acest topic. Eu urmaresc doar topicurile Skoda, Masina mea si inca 2, 3. Nici nu-mi imaginez ce debiteaza pe alte sectiuni ale acestui forum. Asa o demonstratie gretoasa de: "ce cool suntem noi si ce le stim pe toate si ce masini am condus noi si ce ne pricem la toate" nu am vazut de multa vreme.3 points
-
Raspund tot eu Variantele erau reset total cu borna minus baterie scoasa 5 minute sau calibrare Asa ca am scos masina la drum , am citit pe un forum strain undeva ca mergand cu ea se recalibreaza asa ca hai sa vad daca e real Am mers pana la Pitesti 60 km pe Dealul Negru ca era liber si inca 10 km pe autostrada In cei 60 km incet incet cumva s-a recalibrat totul pas cu pas , acul s-a deplasat treptat pana la maxim , range-ul a crescut treptat pe afisaj Si s-a ajuns la normal , adica un 1340 km maxim pe plin 1260 + 76 + 4 ieri in oras dupa plin = 1340 km la un consum mediu de 7 / 100 extern - cam asa am avut mereu deci s-a calibrat ok3 points
-
new turbo - GARRETT 921474-5001S Turbocharger POWERMAX GT2563 Features • Complete assembly with calibrated electric actuator for OE fitment • 550BHP | 410kW turbo capability (on-vehicle results 520BHP | 383kW – with conservative tune) • +20% compressor flow compared to OE turbo • +37% turbine flow compared to OE turbo • Customized modern compressor wheel aero for application • Modern gasoline turbine wheel aerodynamics constructed of Mar-M alloy rated for up to 1050°C • Stainless steel turbine housing rated for up to 1050°C • Fully machined speed sensor port • Integrated thrust bearing – reinforced for application • CARB Emissions Certified D-871-2 vs OEM:3 points
-
2 points
-
Eu raman la parerea ca acel galben mustar arata foarte bine pe masina ptr care asteptam un nou topic In rest , voi nu va uitati la meci ? Poate poate ii batem pe redbuli ... , asta asa off topic , ca tot se va inchide acest topic Later edit No ca i-am batut , am avut gura aurita2 points
-
Pai asta este problema, atentia mi-a fost afectata de obiectul "plangerii" mele. Esti baiat "bun", dar nu exagera, laudele de sine sunt bune doar la locul potrivit, depinde de tine sa stapanesti care este acela.2 points
-
@DB86CLPImi place cand vad cat sunt de pasionati unii, ii vezi ca sunt cu adevarat pasionati, ar putea sa iti vorbeasca despre masina lor, cu orele, ii vezi si in trafic de multe ori, cu masini vechi, unele la care nici nu te-ai gandi sau pe care nu le-ai vazut niciodata, de la VAN-uri, la orice tip de masina, dar in stare impecabila, poate unele care nu mai valoreaza 2 bani, dar pentru proprietarii in cauza, poate inseamna ceva! Cine ar mai merge cu o broasca d-aia VW BEETLE din 1945? sau o "duba" Ford Transit din 1965? Am vazut Ford Cortina, Ford Sierra Cosworth RS500, Ford Escort Cosworth, Vauxhall Omega, Calibra 2.0 TURBO 4x4, Kadett GSI, Mercedes 190 EVO sau Aston Martin V8 ca in "JOHNNY ENGLISH" filmul cu Rowan Atkinson! Am vazut la clienti Lancia de tot felu, unul avea o Delta Integrale Martini Racing! Am vazut pe autostrada chiar si Stratos, in trafic, omu' avea o varsta considerabila, avea casti pe urechi sa il protejeze de "galagie" si manusi de piele. Mi s-a facut pielea de gaina! ❤️ E plin de oameni de acest gen! Eu raman impresionat cand ii vad. Poate omu' ala a facut sacrificii in tinerete sa isi poata permite acea masina si a tinut-o toata viata, are amintiri cu ea, a calatorit peste tot cu ea si are grija de ea ca de un membru al familiei. Intalnesc multi oameni care fac parte din categoria asta, la munca, in garajele de reconditionari. Pentru mine oamenii astia si povestile din spatele acestor masini reprezinta de fapt PASIUNEA pe care o impartasim de fapt, cu totii! Cum zicea cineva mai sus, apreciez acest comentariu: este greu sa poti sa iti permiti in ziua de azi masina pe care ti-o doresti sau la care ai visat si/sau cea care te face fericit! ❤️ Am mentionat acest eveniment care a intrat in cartea recordurilor cu Ford Transit. Sunt "dube" prezente din toate generatiile, cat de pasionat sa fii sa ai una din 1953 in stare "noua"? La fel exsita intalniri cu VW TRANSPORTER, de la T1 pana la ultimul model de California. Platesc astia peste 100 000 lire pe o "duba", acu' fie vorba intre noi, cat de nebun sa fii sa dai atatia bani pe o utilitara pana la urma? Eu apreciez orice fel de pasiune pe 4 roti, indiferent de cat costa "fieru"! PRETUL, din punctul meu de vedere este irelevant, conteaza de fapt cat valoreaza masina respectiva "emotional" pentru proprietar! ❤️ Prin 2013 s-a batut recordul si pentru intalnirea cu cele mai multe PORSCHE 911 din istorie, aniversarea de 50 de ani organizata la Silverstone, a fost prezent inclusiv actorul Jerry Seinfeld, cel mai mare colectionar de PORSCHE din lume: Cica s-a batut recordul si cu intalniri de LAMBO, acum 2 ani, au fost prezenti o gramada de colectionari, inclusiv CEO LAMBO, Stephan Winkelmann!2 points
-
2 points
-
Sunt ieftine de la Hella noi faruri de ceata I-ai pus spirt pe buba la masina ?2 points
-
@corad0, eu zic ca e alta mancare de peste cu un compresor de fabrica in ideea in care cel de pe o masina de fabrica este utilizat mult mai putin, deci clar tine mai mult. Eu am abuzat mult de el, mai ales primii ani, cand toata ziua ma jucam sus-jos cu ea. Eu zic ca te va tine mult mai mult, fara probleme! Nu cred ca tine de drumuri sincer.. cum ziceam, am abuzat de el mult la inceput mai ales. Ma astept cu cel actual sa tina mult timp, avand in vedere ca nu mai joc cu sistemul atat. Acuma cat despre perne... nu stiu la cat recomanda producatorul sa le schimbi la o masina de fabrica dotata cu perne. Dar ma astept sa fie intre 5-10 ani. Pana la urma e un cauciuc acolo, care mai imbatraneste, comparativ cu un arc. Eu mi-am propus sa le schimb la 5 ani, pentru siguranta. Ziceai de contra-cost, deja nu mai e vorba de contra-cost, ci mai degraba de timpul pierdut si situatia in care te pune cand se strica ceva. Imi place mult VR6le. Asa de mult incat merg cu ea cu orice ocazie prind, e folosita in regim daily as putea zice. Si cand folosesti o masina veche in regim daily, inevitabil apar problemele si vin problemele. Daca as tine-o bibelou, si mers cu ea odata la weekend, sunt convins ca ar trece mult timp fara sa se mai strice ceva.2 points
-
@haroMulti "cunosc" din auzite, altii vorbesc din experiente traite pe buzunarul propriu. 😬 A raspuns @halamadrid si pentru mine. Mersi. 🫡 @DB86CLP Bineinteles ca nu merita sa iei din UK ca sa mergi in Ro, pe langa problema volanului mai trebuie platite si taxe vamale. UK face export in Japonia si Australia de exemplu si invers. Masinile cu nr de UK din RO, majoritatea sunt "cazane" pentru ca sunt conduse tot de conationali care nu au grija de ele, nu mai zic ca merg fara ITP, fara asigurare...ITP-ul trebuie facut in UK, nu il poti face in RO. La noi orice e posibil. Multi aduc "cotete" ca sa le dezmembreze. Nu circula in UK cu ele, ar fi trase pe dreapta instant. Fereasca Mniezo' sa te loveasca unu' din ala. Marea majoritate a parcului auto pe care il vad eu prin trafic nu e mai vechi de 5 ani iar masinile vechi, multe dintre ele sunt impecabile. Asa cum am mai spus, verificarea tehnica autorizata este foarte stricta. La un coleg i-a ridicat politia numerele, amenda 300 gbp si i-a anulat ITP-ul pentru ca a mers cu usa din spate un pic infundata. A gasit-o lovita in parcare. A trebuit sa o repare si sa ii faca iar ITPul ca sa primeasca numerele inapoi.2 points
-
Probabil ai vazut numai masini aduse spre vanzare de catre romanasi din UK, masini cumparate ieftin, eventual avariate si reparate ieftin in Romania, Ori e masina normala, ori de nisa? Cam le stie, pentru ca le invata pe propria piele sau din experientele apropiatilor. Eu am avut o singura masina cumparata sh, dar intamplarile unor prieteni nu au fost din cele fericite.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
E lucru mare in ziua de azi sa iti permiti masina pe care ti-o doresti, mai ales cand este una destul de rara. Cred ca este unul din motivele pentru care in Romania majoritatea sunt intr-o stare proasta.2 points
-
In tara numai cazaturi sunt Probabil ca putine sunt ok peste tot , avem noroc sa vedem in acest topic una din ele2 points
-
2 points
-
Regulament Primaria Capitalei: ''Staţiile de încărcare a autovehiculelor electrice vor fi considerate funcţiuni cu caracter de servicii, legate sau înrudite cu cele existente- parcări pe domeniu public şi privat al municipiului Bucureşti, proprietăţi particulare, străzi, drumuri.'' ''(4) Ocuparea staţiei de încărcare de către o maşină care nu este electrică sau plug-in hibrid constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă cuprinsă între 500 lei şi 1.000 lei pentru persoanele fizice şi între 1.000 şi 1 .500 lei pentru persoanele juridice." (5) Constatarea şi sancţionarea contravenţiilor stabilite în prezentul Regulament se face de Primarul General prin împuterniciţii acestuia şi alte instituţii abilitate în control.''2 points
-
@Emy D in mod normal da, asa este. Voi verifica. Timp sa fie.. Pana atunci, a mai cedat ceva, compresorul de la airride. Merge din 2018, deci nu am ce sa ma plang, dar din nou, vine si asta si se alatura unor serii de probleme care parca nu se mai termina, chit ca sunt oarecum minore. Dar ma scot din sarite. Anywayz, am comandat altul, am facut un upgrade.. De la Viair 444c am trecut la Streetec Comp 2 Evo. Incarca foarte repede, aproximativ de 2 ori mai repede fata de compresorul vechi. Ceea ce e ok. M-am putut folosi de masina, chit ca nu mai mergea compresorul, totul functiona ok, doar ca aveam aer "limitat". Pe 20 octombrie, am programat masina la un detailing interior / exterior / compartiment motor / jante. Practic un pachet complet. Dupa ce e gata, ma pornesc spre Bucuresti, pentru evenimentul celor de la Dropdown. Daca sunteti din Bucuresti, si vreti sa ne vedem, va astept acolo2 points
-
Amenzi e putin ,poate permis suspendat de la 3 luni ,masina ridicata si confiscata 6 luni…nu ne putem civiliza fara legi stricte .2 points
-
Salutari, dupa cum postam in topicul cu Passatul, eram in cautari ( nu foarte active ) de a-l inlocui, desi oarecum ma obisnuisem cu ideea ca-l mai tin 1 an - 2. Long post ahead: Aflandu-ma saptamana trecuta cu treaba de serviciu prin Bucuresti si scrolland anterior pe olx, vad un anunt cu un Touareg 2017 , frumusel, dragutel, la 27000 eur, cu 51000 km. Cum orice anunt din asta starneste alarme si senzatii de teapa din start (era si redactat cam ciudat, cu ceva dotari in plus fata de ce parea ca are masina in poze, cu ceva greseli), am zis ca mai mult ca sigur e o teapa la mijloc, dar aflandu-ma acolo zic hai sa sun. Raspunde o doamna, imi spune ca e al ei de nou, dar nu poate sa ne vedem decat pe vineri ca e foarte ocupata, nu stia sa-mi dea detalii gen puterea motorului, dotari, dar am primit seria de sasiu. Vorbesc cu o cunostinta , o verificam pe istoricul de reprezentanta, toate reviziile la reprezentanta la 10.000 km cu ulei cu tot, placute / discuri frana fata noi , inclusiv stergatoarele schimbate in reprezentanta. Apare si o dauna frontala, schimbate faruri , bara fata, radiator, senzorii aferenti si revopsit capota si o aripa pe casco in 2021, facuta la PBN. Fara structura, fara airbaguri. Carvertical o da maricica ( peste 24000 lei ) , dar oricum n-am baza in ei si pretul e normal la preturi de reprezentanta ( + camera frontala, senzori etc ). Vine ziua de vineri si fara prea multa tragere de inima ( la cate masini am vazut in viata, eram sigur ca-i gasesc ceva sa nu-mi convina ), ma vad cu proprietara. O iau la puricat, niste defecte cosmetice rezolvabile la polish pe la colturi si pe o usa, vopseaua ok, inclusiv pe elementele revopsite din fata, pe afara cam nespalata, pe dinauntru ca noua, cu miros de nou. Lonjeroanele neatinse, farurile dot 2021. Fac un test de drum, pun testerul pe ea ( incarcare f mica pe filtrul de particule 0.09 l oil ash ) , erori nema ( doar niste voltage low pe ici pe colo), km reali pe toate modulele ( cutie etc ) , corectii injectoare minime ( toarce ca pe benzina la relanti ) , ma bag pe sub ea, nimic curs, nimic rupt, singura problema reala erau anvelopele praf, care erau cele de fabrica ( dot 26 ) , masina mergand foarte putin, fiind tinuta in garaj. Proprietara f ok, necunoscatoare in ale masinilor ( cred ca am speriat-o cu verificarile mele ) , cu un program foarte incarcat ( pleca dupa-amiaza din tara cand abia sosise cu o zi inainte ) , sotul strain cu o functie importanta in mediul privat, amandoi cu masini de serviciu noi f scumpe, nu dau mai multe detalii, totul era in regula, o vindeau pt ca pur si simplu nu o mai foloseau, ea ceruse o evaluare si rugase pe cineva sa redacteze anuntul. Am mers impreuna cu ei la Porsche Bucuresti Nord unde mi-au oferit tot istoricul si un set de jante de iarna care erau in hotel acolo, au fost sinceri cu privire la eveniment, au lasat si la pret mai mult decat convenabil ca nu era o chestiune de bani pt ei, vroiau doar sa rezolve fara batai de cap situatia, masina are si revizia facuta cu o luna in urma. Pe scurt si spre surpriza mea, am luat-o ). Am adus-o la Sv ( consum 8.6 cu tot cu partea de iesit din Bucuresti ) , am pus-o pe rol fiscal. Facut RCA ( 780 ron la Allianz fara decontare directa, 930 cu, am facut cu DD - mai ieftin ca la Passat ). Comandat un set de Goodyear Ultragrip 6 pe 19" noi de vara ( 3700 RON minus 500 RON oferta cashback de la Goodyear pana la sf lui aprilie ). Urmeaza ITP ca expira, inmatriculare pe 28.04 ( la Suceava e greu cu programarile la inmatriculari dupa arestarile de pe acolo ). Estetic, am niste benghiuri mici prin PDR de rezolvat pe o usa ( vinovat copilul proprietarei ), un polish usor pe exterior. Poate gasesc trimurile de lemn interioare, ca mi-ar placea. Tehnic, nu stiu ce sa-i fac.. ) o s-o duc la o verificare, dar nu bate nimic la drum ( in afara de anvelopele praf , dar alea se rezolva saptamana asta ). Poate o revizie la cutie, ca are anii. Un gresat de panoramic. Alte idei nu-mi vin momentan, decat sa ma bucur de ea. Si sa citesc manualul ala , ca ma bate. Mi-a luat juma de zi sa ma prind de ce o descuiam si se misca scaunu singur si pe urma o descuiam si nu se misca ( avea memorie pe cheie si avand 2 chei le foloseam aleatoriu cand pe una cand pe alta fara sa-mi dau seama ). Mi-a mai luat ceva sa scot alerta cu cafeaua din bord. Poate un android ar merge, dar nu-s sigur ce solutie sa aleg ( unitate cu totul sau modul adaptor la unitatea existenta), plus ca muzica de pe YT music si apelurile merg asa.. A, si o baterie noua, e cea de fabrica si e cam trista, am reusit s-o ridic la 12.2V oprita dezactivand coming home/leaving home, oglinzi pliabile, parbriz incalzit automat si alte chitibusuri, dar nu cred ca tine si iarna urmatoare. Despre ce e vorba: Touareg 4motion 3.0 TDI 262 cai, cutie automata in 8 ( Aisin? ), trebuie sa cer o lista cu dotarile ca habar n-am tot ce e pe ea, din ce am descoperit: - piele partiala incalzita ( nu si ventilata din pacate , dar e bej, ceea ce ii spala multe pacate ) - pilot automat simplu ( fara ACC ) - bucuria mea, ma enerva la Passat - side assist ( luminite in oglinzi ) - parbriz incalzit + panoramic ( pasare rara , n-am mai vazut masina cu parbriz incalzit de mult, cred ca e si atermic, sper sa-mi mai mearga detectorul ), imi vine sa fac un Casco mic pt astea 2.. - volan incalzit, oglinzi incalzite, incalzire stationara ( hydronic II SF, habar n-am cum se foloseste ) - padele pe volan ( iupii, eram necajit ca le pierd daca iau Touareg, iaca ca am gasit unul cu ele ) - suspensie perne - faruri xenon cu faza lunga automata - alarma din fabrica - camere 360 parcare - carlig - roata de rezerva de urgenta - compresor - portbagaj electric - jante pe 19 vara, 18 iarna ( cam urate, nu-mi plac, le-as schimba ) si sunt sigur ca mai sunt si habar n-am eu de ele, dar le-oi gasi. E euro 6 cu AdBlue, deci macar de taxe pe poluare sper sa scap cat o am. Rezervor de adblue mai ciudat pozitionat n-am vazut, zici ca-i GPL pus de ultimul service, dar asa e la toate Touareg 7p, pare un afterthought. Impresii comparativ cu Passatul: se simte ca e alta generatie, desi e doar 1 an intre ele. Culmea, imi place mai mult generatia mai veche, adica Touaregul, ca senzatie / materiale / culori ( bordul maro inchis a cam disparut pe modelele noi etc). Mai antifonat. Ca tren de rulare si motor/cutie, nu are rost comparatia, mere cu pere, e cam acelasi raport putere greutate. Ca spatiu interior , pe latime castiga detasat Touareg, sta mult mai bine un adult langa 2 copii. Pe lungime, culmea, castiga Passat, mai ales la portbagaj ( e mai putin practic la Touareg, nu incape nimic la roata de rezerva din cauza tulumbei de adblue, nu are spatii de depozitare laterale etc ) , dar se poate trai cu Touaregul. Apropo, am Passat de vanzare ). Si, desigur: poze.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
SAlut! Cu scuzele de rigoare pentru răspunsul târziu îți trimit mai jos pozele cu zona unde se află și plasticul, ce este imediat sub plastic și ce seaflă sub apărătoare și cum arată grila aceea. AȘADAR: Aici este zona din dreptul pasagerului, iar grila se poate desprinde după ce se scot două cleme de metal de sub chederul de caiciuc: unul în sânga și unul in mijloc, acolo unde se unesc cele două grile/ măști. Pentru a avea accesa facil, poți desprinde încet grila de la baza parbrizului. Iese destul de ușor și se poate pune la loc prin presare ulterioară. Plasticul respectiv este suficient de flexibil. Chiar sub grila respectivă,se găsește un alt plastic care protejează un senzor (cel maro din poza de mai jos). Cu grijă, se poate desprinde și acest plastic. Al meu pare că nu este fixat nicăieri și trebuie tras stânga-dreapta, înclinat spre exterior și iese. ATENȚIE că acest plastic nu este atât de flexibil ca cel al grilei de sub capotă și nu se poate scoate de tot pentru că pe el are atașat un alt senzor, bamda de conectare a incălzirii parbrizului etc. După ce muți/ scoți cu gijă acel plastic (pt că are firele destul de lungi) poți observa grila din imagine care poate fi curățată apoi facil Dacă scoți filtrul de polen din spatele torpedoului ai să observi că privind prin grila respectivă poți părivi direct în...mașină. Așadar pe aici se face admisia aerului în habitaclu! SPOR!!!1 point
-
Din 17 bucati Phaeton ce sunt acum la vanzare in Romania, 16 sunt V6 3.0 tdi, unul singur e V8 4.2 benzina, fiind si cel mai scump. normal. Cam cu acelasi kilometraj sunt si 2 V6 3.0 tdi. Preturile sunt accesibile, V8-u' e 26.100 de euro, cele 2 V6 se invart pe la 12-14.000 euro. Celelate V6 se insira pe la 6-7-8.000 de euro, cel mai ieftin e 4.600 de euro. M-as mira ca mai mult de 2-3 masini sa fie intretinute ca la carte sau pe aproape. Probabil ca trebuie sa cauti sa cumperi un Phaeton dintr-o tara unde exista o cultura auto, cu service-uri cu personal inalt calificat pe la toate colturile de strada. Daca as fi pasionat de model, cred ca as cauta 2 exemplare absolut identice, in stare buna, sa am o masina donatoare. Impozitul e marisor dar ti-l asumi, parcarea e intre 500-1000 de euro/an si unde locuiesc acum, eu ma numar printre norocosii din partea inferioara a intervalului. Cred ca la CASCO nici nu te iau in calcul, firmele de asigurari refuza sa asigure masinile de peste 10 ani vechime, dar la Phaeton iti dau reject din prima, daca nu e nou. Mai ramane si problema mecanicilor priceputi, daca trebuie sa strabati distante mari pana la un "meserias". Una peste alta, ii inteleg pe cei din Romania care isi vand Phaeton-ul.1 point
-
A fost vreo 1500lei androidul cu camera spate și de bord, 4g etc. Cei de la care a fost cumpărată au spus ca doar asa poate merge ca are sistemul audio de baza. Nu prea am găsit nici o informație online nici ca merge ori ba, sau ce trebuie ca să meargă. Mi se pare o mare țigănie.1 point
-
Am rezolvat problema cu ce cod de module trebuie pe mașină ca sa meargă plierea, trebuie 1K0 959 793 M sau R 1K0 959 792 M sau R Sunt hightline si suporta plierea din buton, dar as vrea sa fac si plierea din telecomandă revin cu edit daca rezolv ceva.1 point
-
1 point
-
Pff, ai vandut-o deja? eu chiar nu inteleg cum pot unii sa faca asa multi km, lucrai ca livrator sau ride sharing? ca deh, cu skoda superb ma gandesc ca nu esti ceva independent financiar cu timp liber cat cuprinde.1 point
-
Eu am primit amenda de la politia locala in parcare de mall in Cluj pe motiv ca am intrat pe contrasens , parcarea respectiva fiind atunci recent vopsita cu sensuri unice pe fiecare culoar1 point
-
Posibil ca ai “spalat” si ce nu trebuia din filtru ,asa el devine ineficient .1 point
-
Daca crezi ca doar la noi e asa, sa vezi cat de rapid pune neamtul pe telefon, mai ales daca esti auslander. El se gandeste asa mai pe scurt: legea e doar pentru catei?1 point
-
@Emy D știi că nu mă deranjează să le repar atât timp cât mă și folosesc de ele! 😁 În altă ordine de idei, fiică-mea azi dimineață: "Băi tata, zici că e altă mașină! Nu mai huruie, mă bagă în scaun când accelerez! Mersi!" Mai mult de atât nu-mi trebuie! ❤️1 point
-
The final day! Am plecat spre centrul Oradei, pe unde ne-am plimbat cam in jur de o oră, totul fiind cam închis peste tot, doar la biserici era deschis! 😁 Pentru că ne aștepta un drum lung până acasă, ne-am îndreptat spre parcare și am plecat spre Galați. N-am mers prea mult pentru că in față a fost un accident. A durat cred 10-15 minute cu totul, până au venit poliția, pompierii, ambulanța, smurd-ul era deja la fața locului, s-a acordat primul ajutor, s-au facut primele investigații și s-au dat la o parte niște conuri de pe axul drumului, astfel încât, dirijată de un polițist, circulația a fost reluată pe o bandă de pe contrasens. Mai departe drumul a continuat fără probleme până am ajuns acasă, cei 644km fiind parcurși in aproape 10 ore, cu o medie orară de 65km/h și un consum de 6.4l/100km. Somn și concluzii! 😁1 point
-
S-a rezolvat. Era garnitura de la stopul dreapta de pe Hayon. Am montat și capacele alea 2 de scurgere înapoi și am prins ploi zdravene și totul e în regula cost: 3g9 945 395 - 45 lei1 point
-
Fiecare cu abordarea lui. Eu nu ma apuc se inlocuit componente pana nu verific cablaj. Am mai intalnit cazuri similare cu problema ta, de aceea am zis sa verifici LIN ul, pana in BCM1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00