Jump to content

Clasament

  1. mirceateodor

    mirceateodor

    Membru Level 2


    • Puncte

      67

    • Număr postări

      300


  2. marius1982.11

    marius1982.11

    Membru Level 2


    • Puncte

      9

    • Număr postări

      5.164


  3. CristiALF

    CristiALF

    Membru Level 2


    • Puncte

      9

    • Număr postări

      1.213


  4. tetea

    tetea

    Membru Level 2


    • Puncte

      7

    • Număr postări

      202


Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 18.06.2025 in Postări

  1. Cam asa arata in linii mari. Rama xenon vopsita gri metal; sigle negre.
    8 points
  2. Rezervor nou de antigel. Capace printate amortizoare.
    8 points
  3. Merge un golf si la a 2-a tinerete. Mersi frumos. Am scos cotetul la o mica plimbare. Nu e perfecta dar arata bine. Mai sunt multe detalii de corectat (ex. Aripile aftermarket imi dau cea mai mare durere de cap. Greu de aliniat cu bara si capota). Masina se conduce ca un cart: suspensia destul de rigida, usoara si f rapida ( la cei 180cp). Iti pune un zambet mare pe fata. 😄
    7 points
  4. De ce nu ii recomanzi colegului un logan, alb, chel, fara radio, fara ac? E si mai ieftin parbrizul, nu ai ac, nu te intereseaza daca se strica... Pe bune acum, daca se pune problema ca nu mai luam senzori de parcare ca sunt scumpi de inlocuit, atunci AUTOBUZ. Si la fel la multe chestii, ne intoarcem la nokia 3310 ca alea nu se stricau. Un moderator sa faca niste curatenie prin ineptiile astea?
    5 points
  5. Sa fie lumina: 2 lampi led albe + lampa rosie cu bec. In felul acesta nu mai pacalesc cu rezistenta si reusesc sa vad si eu ceva.
    5 points
  6. Exista..doar e nemontat. 😁 Am si pragurile dar inca nu sunt hotarat daca sa le montez.
    5 points
  7. In pregatirea pentru sezonul calduros, am decisa sa imi pun folii pe spate. Motivul principal pentru care mi-am pus este legat de protectia solara/UV. Ma mai gandesc daca sa pun si pe fata un Air 80/90 Blue...
    4 points
  8. Salutare prieteni! Buun, a trecut ceva timp. Cel mai bine fac o lista (insotita de cateva poze). 1. Instalat MIB3 (unitate RW cu GPS incorporat) si OCU complet functional. 2. Instalat TPMS (modul, senzori de presiune) 3. Instalat Subwoofer Canton (cu amplificator ''special'') 4. Dataset MIB3 (5F) custom 5. Instalat parbriz facelift (incalzire fara linii vizibile), camera 2Q0980653H (2025), cu patch si dataset custom (mentinere 10 min si LA 40km/h) 6. WEBASTO 7. Jante 19'' --> URMEAZA Frane GOLF7R
    4 points
  9. Cateva detalii: Fagura pe interiorul grilelor. Am incercat mai multe versiuni pentru fusta de V6. Am ramas la asta :
    4 points
  10. Pot sa zic ca undeva la 10K euro + . Nu mai tin socoteala ca nu are rost. Doar in linii mari : 1. masina + 2 donatoare undeva la 2000-3000 euro. 2. Refacut motorul 3000 euro 3.Vopsit complet 13.500 lei 4. Piese nenumarate, retrofit, seturi xenon (vreo 4 doar aici undeva la 4000-5000 lei)...etc
    4 points
  11. Am ieșit la niște poze 😀
    4 points
  12. Îl reîmprospătează mereu, ce rost are să mai schimbe...
    3 points
  13. Nimic notabil in ultimul timp cu Superbul in cauza. Folie pe faruri, stopuri si cam atat. Haleste kilometri cu nemiluita. 14.800 din Ianuarie pana acum, iar pun de-o revizie. 🙄 Incerc sa gasesc timp pentru a face chrome delete si ce mai trebuie, dar tot mai greu acum, cu perioada concediilor. 😕 Ma bucur de un consum foarte bun pentru stilul meu de mers.
    3 points
  14. Un pic de update si la interior. Vreau sa pastrez MFD1 ca look oem si am folosit : - bluetooth pe aux - magazie de CD in torpedou.
    3 points
  15. Cam dupa aproape un an a venit si randul nostru sa ne prezentam. Suntem un cuplu nedespartit: Volkwagen Passat Motor de 1.9 TDI (131CP AVF 96 kv) / cutie manuala in 6 trepte Culoare Gri metalizat Dotari: - climatronic - scaune cu incalzire fata - scaune reglabile pe inaltime si cu suport lombar - scaune din piele - 4 airbag-uri (2 frontale + 2 laterale) - cotiera fata/spate originala - geamuri electrice fata/spate - instalatie audio originala (radio casetofon + 8 difuzoare) - oglinzi laterale electrice si incalzite - duze pentru spalarea parbrizului incalzite - pachet piele (volan + schimbator + frana de mana+ scaune) - jante de aliaj 15'
    3 points
  16. Salut. Nu vreau sa fac nici un upgrade la masina sau motor. O tin cat mai aproape de stock. Nu e neaparat masina de circulat zilnic. Consider ca sunt suficienti cei 180cp la 1300kg. O sa fie doar modificari minore care pot si reversibile ( daca e posibil).
    3 points
  17. In aceeasi nota eu zic sa taie 30% din salarii si pensii, ce zici ? Nu sunt de acord cu ce spui tu si o lasam asa.
    3 points
  18. Bun asa dar as fi in mare pericol ;@marius1982.11 m-ar astepta la colt ... Eleronul si pragurile au fost cea mai buna investitie : 200 lei eleronul si 100 lei pragurile, de pe un taxi.
    3 points
  19. Frane noi , rulmenti noi si kitul H&R montat.(fata si spate).
    3 points
  20. Daca ai player modern poti trece la flac-uri. Dar eu prefer aspectul OE(plus) al masinii pe cat posibil. Chiar daca nu imi merge NAVI-ul doar in germania dupa niste harti de acum doojdeani , macsim pe post de busola merge, daca te pricepi pt ca afiseaza real time coordonatele GPS.
    2 points
  21. M-am jucat cu setarile de la Canton si nu este pe placul meu, astept sa apara parametrizare de sunet poate asa se va schimba sunetul in masina (la fosta masina, Octavia 3 fl, dupa parametrizarea de sunet s-a schimbat efectiv toata experienta cu sistemul standard al masinii). Ca sa spun si lucruri care mi se pare foarte bine facute, ar fi o data polita din portbagaj retractabila automat (geniala), sistemul de parcare automat mi se pare foarte smart, mai ales ca poti memora locuri de parcare (util pt sotie, pt ca am o parcare foarte dificila la bloc si surprinzator se descurca excelent sa parcheze singura masina), tetierele cu suport lateral pt cap (super utile pt ai mei copii) si multe altele. Deci avem si lucruri foarte faine la masina.
    2 points
  22. Nu trebuie să împarți 4,3 litri la câte dungi ai acolo. Ala nu este tot uleiul din motor ce vezi acolo. Toate dungile de la minim până la maxim înseamnă aproximativ 1 litru de ulei.
    2 points
  23. @Alexandru Gabriel să o stăpânești sănătos și fără probleme! Pe cât posibil, încearcă să ții curată zona camerei din parbriz și grila din față, acolo unde e radarul. Dacă se murdăresc foarte tare senzorii de parcare sau parbrizul, mai ales iarna, o să apară un mesaj în bord care îți spune să cureți senzorii, fie cei de parcare, fie parbrizul. La spălătorie, eu pun cheia în suportul pentru pahare, acolo unde ai simbolul cheii. În felul ăsta, mașina nu se mai încuie/descuie și nu se activează aiurea asistenții sau alte funcții când o pornești. Referitor la pedala virtuală, trebuie să te poziționezi în spatele mașinii, fix pe centru. Apoi miști piciorul drept înainte și imediat îl retragi înapoi, NU stânga/dreapta, doar mișcare clară, înainte-înapoi. Când te apleci în portbagaj, ca să aranjezi bagaje sau cureți ceva, e posibil să se închidă haionul dacă picioarele îți intră puțin sub mașină. Nu prea ai ce face în situația asta, decât să fii atent să nu stai cu picioarele foarte aproape de bara spate. Legat de camere, din păcate, toate 4 sunt de calitate slabă și imaginea e destul de distorsionată. Nu prea ai ce să faci, așa vin din fabrică. Cât despre Canton, joacă-te cu setările, cu egalizatorul, da bassul la maxim, activează/dezactivează chestii pe acolo. Se simte un pic mai bine cu o aplicație de muzică gen Apple Music sau Spotify, față de radio sau Bluetooth simplu. Sunt mici neajunsuri, într-adevăr, dar per total rămâne o mașină faină. Să te bucuri de ea fără probleme😁
    2 points
  24. Prefer o Octavia vRS 2.0 tsi de banii aia, sau o Octavia noua 2.0 tsi si cateva vacante. Deocamdata, intentionez sa mai fac 150.000 km cu masina actuala si sa bag banii in vacante. Masinile electrice ce merita luate in considerare devin prohibitive, iar eu intr-o masina chinezeasca nu ma vad. Am urcat, nu e de mine, am blocaj, imi pare rau.
    2 points
  25. Masinile "astea" asa sunt facute in comunitatea "row" care nu sunt entuziasti. A mea e etichetata "cutie de conserva" de ex Pe ăștia ii mock-uim in felul asta. PS: Donez aripa oem cu puncte de rugina incipiente pt matrita de carbon.
    2 points
  26. Salutare ... Azi a ajuns și a mea la dealer. După circa 8 zile de stat la Curtici. Fiind weekend nu o o pot ridica deocamdată pentru că nu are numere roșii. Probabil miercuri să o iau acasă. Atașez câteva foto trimise de dealer.
    2 points
  27. Ferdinand Piech a avut multe ambitii, dupa cum unii stiti deja, a stat la baza crearii multor masini consacrate, inclusiv Porsche 911, a creat Porsche 917 care a facut istorie in LeMans, a inventat sistemul QUATTRO TORSEN (disponibil si pe Phaeton), Audi Quattro facand istorie in WRC, sistem 4x4 revolutionar, inca disponibil pe o serie de masini din prezent. Omul a tranzactionat cumpararea Lamborghini, Bentley, Porsche si Bugatti de catre grupul VW, probabil ca fara aceasta "mutare strategica" am fi vorbit la trecut de aceste branduri HIGH-END. Desi a fost foarte dur si a "calcat pe cadavre" ca sa isi atinga obiectivele, a lasat in urma sa 2 modele de care vorbim si in prezent: VW PHAETON si BUGATTI VEYRON, singurele modele auto din istorie care au avut un buget individual alocat de dezvoltare de 1.5 MILIARDE de EURO si PROPRIA FABRICA! Ambele modele au "scurs" compania de niste milioane, pierderile au fost evidente datorita vanzarilor, care nu au fost dupa asteptari. Piech si-a atins totusi obiectivul, a creat niste masini de TOP, impunand niste detalii de domeniul fantasticului inclusiv pentru ziua de azi! Desi, daca e sa ne raportam la ce "plastice" se construiesc azi, cred ca nici n-ar mai trebui sa compar, inclusiv in gama "de LUX". Azi, in fabrica transparenta de la Dresda, unde era creat Phaetonul, chiar si Bentley pentru o perioada scurta, se fac modele electrice, ID3, ID4 si Golf E, VW si-a scos "parleala", ba chiar e pe plus bine de tot. Nu era o problema, oricum VW a castigat enorm din vazarea altor modele "de masa", deci e irelevant. Lambo, Bentley si Porsche fac profituri mari in gama de lux, deci au acoperit de mult gaura facuta de Bugatti si Phaeton care e foarte mica comparativ cu vanzarile globale. Bugatti inca se vinde pe pierdere! VW isi permite si vrea sa ramana in TOP cu aceste HYPERCARURI la nivel global, doar pentru ca poate, nu e problema! ❤️ Grupul VAG se afla pe locul 2 la nivel global, dupa Toyota in acest moment! Chiar azi citeam un articol legat de acest aspect. Niste poze "umile" din telefonul meu cu "niste VW BEETLE"🐝 create de Piech: DIVO-vandut cu 10 000 000 euro la licitatie! Chiron SUPER SPORT 300+ vandut cu 8 000 000 GBP tot la licitatie! 0-200 km/h 5.8 secunde Viteza maxima 440 km/h Grand Sport Vitesse, record pentru cea mai rapida masina decapotabila din lume 408.84 km/h:
    2 points
  28. Fagurele il am de f mult timp. Gasesti aici exact ce am cumparat in urma cu vreo 8 ani. https://pimpauto.ro/product/plasa-fagure-din-abs-plastic/ Fixarea : - grilele oem - soricei negri (zip ties) - grilele printate - le-am creat zone de fixare cu surub.
    2 points
  29. Facand abstractie de motivul invocat, orice program de genul asta are o durata de viata limitata. Doar la noi ele sunt ținute in aplicare pana cand ajung sa distorsioneze piata. Pe de o parte se creaza falsa impresie ca "beneficiezi" de o reducere substantiala pe de alta parte se muta niste bani direct din bugetul statului in bugetul comerciantului. Personal consider ca programul si a depasit misiunea si ar trebui regandit complet sau chiar oprit.
    2 points
  30. Niste cretini, fondurile nu vin de la bugetul de Stat.
    2 points
  31. Deci, ai fost corupt si tu
    2 points
  32. M-a mancat undeva sa fac upgrade la airbaguri ( de la 4 la 8). Am luat tot kitul de la un Golf 4 1.6 : airbaguri, senzori impact, cablaj complet, suporti, modul airbag,plafon, stalpi etc. Aici problema devine un pic complicata: modulul momentan nu e recunoscut de masina.
    2 points
  33. @vvede parametrizarea sunetului se referă la activarea sau ajustarea unor setări ascunse ale sistemului audio, care din fabrică nu sunt expuse utilizatorului, chiar dacă hardware-ul sistemului (boxe, amplificator, subwoofer) ar putea susține un sunet mai bun. Modificarea se face cu ajutorul unor instrumente de diagnosticare VCDS, OBD11 etc. prin care se activează sau modifică un sound profile specific sistemului audio montat pe mașină fie el standard sau Canton. Problema este ca modificările software sunt momentan blocate/restricționate din cauza implementării sistemului de protecție SFD2. @Luciosunu am observat zgomot la apăsarea pedalei dar o să fiu mai atent și revin cu detalii.
    1 point
  34. Nu, dar se observa foarte greu (au o tenta usor albastruie) si nici nu atrag atentia astfel incat sa se ia cineva de tine. Si eu am de 5 ani pe ambele masini si recomand tuturor sa o faca. Diferenta de confort este foarte mare. @CristiALF eu iti recomand sa pui si pe fata.
    1 point
  35. Un RAV4 cu garantie 10 ani te costa pe zi in medie 90-100 lei timp de 10 ani ( la valoarea de azi a banilor ) Valoare masina de noua + 20.000 km pe an combustibil + revizii + anvelope si alte jucarii Consideram ca dupa 10 ani o arunci , cazul extrem , deci nu iei nimic pe ea Evident ca marea majoritate se vor duce la cumparare masina cu banii jos ( am ales acest mod de cumparare ) Asa ca real mai adaugi 30 lei lunar , bani care ar veni din dobanzi daca ai pune 40k in titluri de stat sa zicem pe 10 ani Deci daca nu simti 120-130 lei /zi , iti permiti un RAV4 nou hibrid echipare de baza
    1 point
  36. Asta doar la luminile controlate de modulul de confort, ca in rest nu are BCM si e destul de "prost". Asta nu imi place nici mie la astea Aftermarket. am si eu si bara nu sta prea bine acolo. Caut unele OEM prin dezma, le sablez, le duc la zincat si apoi le vopsesc, sperand sa reziste. Daca nu, facem matrita si ne facem de Carbon? o.O Doamne feri, cum sa zici asa ceva de masina asta?
    1 point
  37. Da. Dupa cateva secunde cu led iti taie alimentarea din lipsa de consum.
    1 point
  38. Oricum modalitatea de oprire nu e tocmai kosher, firmele deja au incasat avansuri, rablele se casau pentru acest program, sunt dealeri care au mii de masini in vama si platesc chirie, etc. Sunt costuri deja angajate in baza acestui program anuntat si deja bugetat. Cred ca oamenii de la Ford RO nu-s foarte incantati, incepusera sa produca 3 modele electrice in RO si probabil au facut investitii si planuri de business serioase in RO in baza programelor anuntate si asumate de AFM. Inteleg sa intrerupi un altfel de program la sfarsitul anului financiar astfel incat sa nu afectezi clientii si firmele implicate. Dar asa, fix in derulare. Eu ma bucur acum ca am dat avans fix 1000 Euro pt. un Ioniq 5, care este deja in curtea dealerului, daca pierd suma, nu e tragedie. In unele cazuri oamenii au dat vanduri destul de mari pentru masina, va fi deranj mare. Plus TVA marit, etc, etc.
    1 point
  39. Vreau sa zic ca retrofiturile sunt facute ca si cum ar fi venit din fabrica, firere incorporate in manunchiul original al masinii, mufe schimbate pin cu pin unde e cazul, sigurante puse in blocul de sigurante. Asa ceva nu iti face nimeni, nici daca il platesti. Nici eu nu am facut asa ceva . Deci "priceless".
    1 point
  40. Na, ca m-am bagat sub dânsul. Asta il aveam de fabrica. Vedere de sub, fara acel scut.
    1 point
  41. 1 point
  42. Hmm, faine capacele alea. ne dai si noua fisierul STL?
    1 point
  43. Clar. Axa "coruperii : tu, @marius1982.11, eu si urmeaza fratele meu...si tot asa. 😁
    1 point
  44. A fost intentie setupul Sa am in campul vizual (al pozei) ce e mai frumos in zona. Aproape tot 🙄 Casa este in zona Campina - este tzara mea prin adoptie (de prin 1995 incoace) - si pe vremea aceea am putut sa luam ditamai livada la pret de 1/2 Cielo edit: Acum am realizat - de 9 ani suntem impreuna. Golful si cu mine.
    1 point
  45. Asa imi spuneau si mie cei de la Oradea de la reprezentanta ...dupa seria de sasiu NU EXISTA NICI UN UPDATE ! Am mers in Ungaria...EXISTA UPDATE pe toate modulele ...si pt senzorii spate...modificare cablaj... Tind sa cred ca ai nostrii sunt foarte slab pregatiti...nu stiu unde sa se uite sau rea vointa...sa scape de clienti...interesul lor e doar sa vanda...nu sa si repare...cred 100% ca au acelasi program ca si cei din Ungaria! De cand am fost in Ungaria nu mai am probleme cu pornirea...senzori parcare ...etc
    1 point
  46. Buna seara , Avem si noi un Tiguan 2024 luna 11 2.0 tdi 150 cp dsg , Asemena multe erori, se sting se aprind martorii singuri, gen :ACC -ul a aparut prima data ca eroare apoi senzorii de parcare pe partea dreapta portbagajul cand se deschide cand nu si-au revenit in schimb fara interventii, Si mai nou am postat si in sectiunea geamuri ,luneta faruri etc, au aparut niste pete in faruri in interiorul acestora .... La reprezentanta cel ce a intermediat vanzarea, telefonic spun sa o lasam asa .... Masina de slaba calitate raportat la cat a costat din pacate.
    1 point
  47. Ultima e asta: https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/P390_N60S5MIBH3_EU.7z
    1 point
  48. Da, se poate. Am gasit un topic despre codari http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=260248.0 Sper sa nu deranjeze faptul ca am pus un link de pe un alt forum.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!