Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 03.05.2025 in Postări

  1. 25-26-27 Aprilie a fost etapa de Rodrag. Fiind membru din staff, am fost prezent in toate cele 3 zile. Recomand tuturor sa veniți la următoarea etapa, a ieșit chiar ceva frumos! Legat de Skoda, am lăsat-o la zona de expo. Și niste poze funny, cu fata ridicata maxim si spatele lasat maxim: Cât despre mine, cam asta a fost biroul meu in acel weekend:
    6 points
  2. Aproape 55000 km Azi s-a finalizat si operatiunea schimbat tampoane motor hidraulice si tampon (bucsa) cutie, am schimbat si uleiul diferential fata ( am vazut ca iese cel mai negru, cu timpul o sa le schimb pe toate). Am mers pe tampoane hidraulice Meyle si tampon cutie Lemforder (m-am documentat mult si pe forumuri din strainatate Audi/Porsche/VW, doar Meyle au acelasi comportament ca cele OE pe masinile cu 3.0 tdi). Operatiunea mi-a confirmat ce am invatat in timp ( la toate masinile SH pe care le-am avut am schimbat la un moment dat tampoanele motor, moment in care m-am intrebat de ce nu am facut asta de cand am luat masina. Ei, la asta mi-am invatat lectia si le-am schimbat de la inceput). Masina e transformata, la relanti oricum nu avea vibratii mari, dar in mers, mai ales in drive daca da cutia a 6-a sau a 7-a pe la 60-70 km/h nu se mai simt vibratii in masina, parca pluteste. Schimburile de viteze iar nu se mai simt. Au disparut si niste vibratii in volan si a disparut si vibratia pe care o aveam in decelerare de la 30 la 10 km/h. E ca noua. Acum pot sa ma bucur de ea cum trebuie.
    4 points
  3. Am mai trecut o graniță. Am fost atât de preocupat cu chestiunile de la serviciu încât mi-am dat seama când am oprit că, deși de 2 săptămâni urmăresc kilometrajul, mi-a scăpat exact atunci... 😁
    4 points
  4. @dan_ionutArata boboc Phaetonul tau la 270 000 km! ❤️ Cat mai multi km fara evenimente neplacute iti doresc! 😉 E adevarat ca depinde foarte mult si cum a fost exploatata masina, mai jos avem un exemplu german fabricat in 2005, care a "mancat" autostrada 30 000 km/an, revizia facuta la 2 ani si 60 000 km! Asa recomanda producatorul la mers exclusiv pe autostrada, am citit si eu in manualul masinii acest aspect , desi eu as avea emotii SA NU schimb uleiul anual la maxim 15 000 km! In cartea service a Phaetonului din poze, ultima revizie este la 537 557 km in 2022, in prezent masina are 594 504 km si cica merge perfect, a schimbat franele in 2020, oare a cata oara? 😄 Oricum nu exista nici un martor aprins in bord, apreciez acest aspect, se poate observa ca motorul este pornit, vezi turometrul! Eu "ma laudam cu fiabilitatea" cand am facut 330 000 km cu un Cayenne luat nou in 2009 dotat cu acelasi motor 3.0 V6 TDI cu revizii facute anual! Sunt "copil mic", vorba aia, "pistol cu apa"! Altii au facut dublu si cu revizii la 2 ani/60 000 km! Mai am sa il "alerg" si eu pe Baloo 🐻 vreo 480 000 km si vreo 20 de ani ca sa il prind din urma, nu depasesc in medie 20 000 km/an. Verdictul celor de la TOP GEAR: "Without the Phaeton, we would never have had the Bentley Continental" iar Jeremy spunea ca "the car was meant to devour continents"! 🌎 @dan: "Sper ca ai observat si tu ca atunci cand opresti la primul semafor, daca te uiti in oglinda retrovizoare, se vede cum se lasa fundu sau cand o incui in parcare dupa un drum, se aseaza putin suspensia, e mai funny cand se lasa cu sunetu specific, uneori nu-i convine si mai umfla putin fata, e de admirat..." Da, se ajusteaza suspensia in functie de traseu, de denivelari si de viteza, am observat ca se coboara si ca isi schimba si duritatea daca depasesti o anumita viteza, sa fie mai "lipita de sosea" isi schimba comportamentul de condus instant ca sa fie mai stabila si mai usor de controlat la viteze ridicate! Pernele se ajusteaza si in curbe pentru ca masina sa ramana pe plan orizontal, compresorul umfla mai tare pernele din exteriorul curbei! Senzorii de nivel isi fac treaba incredibil! Inca ma impresioneaza si ma surprinde masina asta, chiar si dupa 2 ani! Cand o pun in modul sport devine rigida, sincer nu imi place, nu o caracterizeaza, suspensia se intareste, probabil modul asta este apreciat de cei care merg mai tare, chiar si cutia isi schimba modul de exploatare, schimba mult mai rapid, vitezele retrogradeaza pentru a avea cuplu disponibil insant, turatia e mai mare, LAG-ul turbinei dispare si te pregateste sa faci o "decolare", pardon, o depasire! 😄 Eu folosesc masina 90% in modul CONFORT mai ales ca nu am ce sa depasesc mergand in mare parte constant pe autostrada, poate doar cand schimb banda si depasesc o masina mai lenta folosesc un sfert/jumatate din cuplu disponibil si/sau cand intru de pe bretea pe o alta autostrada.😛 E bine de stiut totusi ca Phaetonul poate sa fie si incisiv, daca vrei sa mergi tare, ELpoate, oricum nu pentru asta a fost creat, am impresia ca nu e in largul lui sa fie alergat cu schimburi de viteza in zona rosie! Masina are 5 metri si cantareste 2.5 tone! 🙄 Ideea e ca poate merge constant cu 240 km/h iar in interior sa fie liniste, varianta W12 merge cu 300 km/h la 50 de grade temperatura exterioara, cu aerul conditionat setat la 22.5 grade pentru 24 de ore, fara nici un fel de problema! Asta a fost una din conditiile lui Piech cand a creat Phaetonul! Oricum, la viteze ridicate, nu ai zgomot de vant sau anvelope, vibratii 0 si sa poti sa vorbesti in soapta cu persoanele din spate! Mie asta mi se pare impresionant, cred ca este principala calitate pentru care am ales modelul asta! Da, stiu trebuia sa fiu politician/diplomat, desi mie imi place la volan, nu pe locurile din spate! 😄 Mie totusi imi place suspensia sa fie setata pe cele 2 moduri CONFORT, Phaetonul este un TANC, un YACHT la propriu, care pluteste pe "valurile" autostrazii in liniste suprema! ❤️ De mentionat, atunci cand o parchezi, daca parcarea este putin inclinata sau daca de exemplu o urci cu 2 roti pe trotuar, pe strada, in momentul in care inchizi masina, senzorii de nivel ajusteaza suspensia instant din compresor, ca sa o tina pe plan orizontal, o urca/coboara cat este nevoie pentru a ramane "dreapta/plana". Se "fasaie" in sus si in jos pentru 2-3 secunde si se poate observa cum isi schimba nivelul caroseria atat fata/spate cat si lateral stanga/dreapta. Mi se pare SF! 😄 Masina este sigura si ofera confort maxim, chiar si PAPA a avut masina de protocol un Phaeton, Dumnezeu sa-l ierte:
    3 points
  5. De ieri sunt fericitul posesor al unui Passat B9. Joia trecuta m-am hotarat ca trebuie sa schimb masina anterioara, Passat B8, vineri am gasit-o pe stoc si am achitat-o si luni am fost si am luat-o. A fost expusa in mall, are anul de fabricatie 2024 si 7km la vanzare. Motorul este 1.5 eTsi mild-hibrid, cutie DSG 7 trepte DQ200. La drum lung e super placuta, putere suficienta, consum super mic. De la Sibiu la Iasi am avut consum de 4.7% si am mers normal, nu la consum, adica pe autostrada la Bacau am mers cu 130+ km/h si in rest putin peste viteza legala.
    3 points
  6. Thx @cristi511 👍 Ca si mic sfat: pentru tari non SEE, gen Serbia, Monaco etc. recomand pentru trafic date (waze, google map, whapp etc) un e-sim, cel mai usor de achizitionat, din punctul meu de vedere, fiind cel de la Revolut (sper sa nu fie considerata reclama mascata). Ptr 1 Gb, ptr toata regiunea, este 20 lei, valabilitate 1 saptamana, in conditiile in care operatorul meu de telefonie m-ar fi taxat 18 euro ptr un pachet de date de 4 Gb.
    3 points
  7. Am trecut si de 120000 Km, am luat cauciucuri GY Eagle F1 Asymmetric 6 si le-am si montat pe masina, impreuna cu un set de distantiere +15mm pe spate. Azi i-am facut o spalare si i-am schimbat si filtrul de polen. Vreau sa merg zilele acestea sa fac si o geometrie, ca tot am cauciucuri noi. Deocamdata nu am fortat gumele, am doar vreo 350-400 Km cu ele, sunt multumit, par o idee mai confortabile si silentioase decat vechile Asym 5. Un aspect negativ insa e faptul ca acum m-am trezit cu +1 litru la consum..
    2 points
  8. 2 points
  9. So...cam asta a fost plimbarea mea, astept inca una in vara, tot in Italia, dar de data asta in Bogliasco/Linguria, Cinque Terre/La Spezia....si clar, daca ma duc cu masina dau o tura si in Monaco...macar sa clatesc ochii la super car-uri si sa savurez ceva specialitati locale.
    2 points
  10. Cea mai buna pizza mancata in Italia- Berberè Pizzeria-Verona Pentru Verona, recomand parcarea de la tribunal - Parcheggio del tribunale di Verona, foarte accesibila si aproape de centru. Pentru Venetia, cea mai ok parcare, din punct de vedere cost, respectiv proximitate de zona pietonala, este Parcheggio S. Andrea AVM S.p.A. Se plateste orar fractionat (7eur/ 2 ore), fata de majoritatea unde tariful este pe zi-45 la 60 euro, depinde de parcare, plus ca trebuie lasate cheile in masina. Ca sfat, trebuie ajuns relativ devreme, ca sunt locuri relativ limitate-max 100 cred-eu de ex am ajuns in jur de 09.50, parcarea fiind plina cam 90%. Alta parcare ok, dar cu tarif nefractionat ar fi City Parking Garage /Autorimessa Comunale.
    2 points
  11. Taxe autostrada in Croatia -apx.22 euro, se plateste functie de parcurs. In Slovenia este nevoie de vigneta, eu am ales sa o cumpar online, direct de pe site-ul lor oficial - https://evinjeta.dars.si/selfcare/en, pret ptr 1 luna-32 euro. In Italia nu e nevoie de vigneta, se plateste functie de parcurs, eu platind undeva la apx 21 euro, iesind la Sommacampagna. Dupa ce cateva zile m-am delectat cu produse traditionale, am planificat iesiri la Verona, Venetia, respectiv Peschiera del Garda.
    2 points
  12. Eu am nivelul pana la dunga rosie in atasamente, sper ca nu e nevoie de mai mult. Iar ca uzura, la mine sunt si rampe, o cam forjez asa, dar nu in ture, o pornesc de multe ori pe zi, de multe ori nu trece apa de 70gr. Legat de comparatia cu alte marci, am mers cu A8, Seria 7, ML-uri, GLE-uri, etc E-Class V6, BMW X6, X5, am mers cu toate, Volvo S60, cel mai mult m-a impresionat X6 2020 dar Phaeton are ceva special, ca o liniste, cred ca e de la sasiu, efectiv nu se simt anumite categorii de vibratii. I-am facut si cunostinta cu un elicopter, hi hi, era mai greu Phaetonu, chopper-ul avand 1.7t.
    2 points
  13. Am terminat cu zgomotele pe față... not Când viram dreapta cu spatele pe un drum cu diferență de nivel, pe fața se auzeau niste zgomote de ziceai că iese amortizorul de pe stânga prin caroserie. Cand viram pe drum drept nimic, când veneam cu fața nimic, când viram stânga cu spatele nimic... Schimbasem flanșele si rulmenții de la amortizoarele față pentru că, am crezut că în urmă montării greșite de acum un an și ceva s-a strâmbat ceva și am zis să le elimin din ecuație. Oala amortizorului fusese puțin tăiată unde lovea arcul, deci eliminase si acest aspect. Singurul suspect care mai rămăsese era chiar arcul în sine... Pff, asta e, schimbam și arcurile dacă atinge o spira în caroserie. Plecăm la test, să găsim ceva care să simuleze ce pățeam acasă. După câțiva km și câteva încercări nereușite de a auzi zgomotul, găsesc ceva care semăna cât de cât cu drumul unde auzeam zgomotul. Dăm cu spatele cu volanul virat dreapta, scârț!! Se dă jos mecanicul din mașină, bagă o lampă lângă roată și reîncep manevra. Nu se mai auzea nimic. Mă intorc pe drum, dau din nou și scârț... iar se aude. Are loc următorul dialog: - Gata, știu de la ce e! - De la ce? - De la carenaj. Atinge când dai cu spatele, doar intr-o anumită poziție și se agață în rizurile cauciucului vârful protecției de la carenaj. Plecăm înapoi, pe drum râdeam cu jumătate de gură, ajungem, urcăm pe elevator și când învârte roată, se vede "zgomotul"... Șurubul de pe bara față, care ținea carenajul căzuse cândva și carenajul se mutase 5-6 mm mai spre roată. Când am pus roțile de vară, fiind mai mari anvelopele (235×55 în loc de 235x50) spațiul s-a micșorat. Cumva se curbase vârful protecției și atingea. Soluția: am scurtat câțiva mm vârful caenajului astfel încât să nu mai atingă, am tras carenajul înspre față și am prins șurubul la loc și am plecat la test în același loc și evident zgomotele au dispărut! 🤣🤣🤣 Continuăm! 😁
    2 points
  14. Din pacate de ce mi-a fost frica n-am scapat. Mi-a venit masina (Kodiaq scout 2019, 127.000km, 2.0 TDI 190 cp 4x4, DSG DQ500), toate bune si frumoase, la o saptamana de mers cu ea cutia de viteze intra in modul de urgenta si nu functioneaza decat treptele impare. Masina mergea impecabil cca 45 min, pana crestea temperatura uleiului din cutie. Eroare P1736, senzor ambreiaj 2. Am mers pe varianta reparatiei mecatronicului + schimbat ulei si filtru. Va tin la curent cu evolutia.
    2 points
  15. @cristi511orasul e mic..iti fac o poza la consum
    1 point
  16. Discutia poate continua pe ipoteze legate de cauciucuri dar vad ca de distantiere nu zice nimeni, credeti ca metalul suplimentar plus aerodinamica stricata de ele pe un benzinar fara prea mult cuplu nu influenteaza consumul ?
    1 point
  17. Cred ca e de la geometrie sau poate hankook sunt mai economice. Daca sunt aproximativ la fel, banda de rulare, zic de caneluri, de cum evacueaza apa ... cele de pe margine influenteaza mult consumul ... Si un alt factor important este presiunea din roti. Eu am observat la a mea care are 1.0 diferenta de la 2.4 bar la 2.2 bar la consum de aproximativ 1l - 0.5l la consum la aceleasi anvelope, Ventus Prime 4 ...
    1 point
  18. Am testat niste faruri din generatia 1 de care vorbesti si au mers din reglaj plug an play. Doar trebuie sa ai cablu adaptor de la mufa cu 10pini la cea de 12 pini al farurilor noi. Acum sunt in procesul de a adapta farurile pe masina(farurile Gen2 Bosch), insa ajustarea manuala ca si la cele cu halogen. Poate ajuta pe altii: tot ce trebuie sa faci la cele de dupa 2002 e sa scoti firul negru care intra in mufa aceea care intra in droser(cutia patrata de aluminiu din spatele farurilor), ori il tai il is scoti din mufa si il impreunezi cu firul care iti vine din pinul 5 din mufa cu 10pini al faurilor cu halogen sau pinul 11 al mufei farului cu xenon(cu 12 pini), la mine a fost fir galben si iti va merge reglajul de la reostatul din bord. Motorasul are 3 fire, 2 vin direct in mufa cu 12 pini iar unul in droser, de acest fir vorbesc. Evident faci asta pe ambele faruri.
    1 point
  19. Pai se putea? Eu speram sa produca benzina. Plus ca la 60k km n am terminat încă rodajul 😀
    1 point
  20. Salutari, dupa cum postam in topicul cu Passatul, eram in cautari ( nu foarte active ) de a-l inlocui, desi oarecum ma obisnuisem cu ideea ca-l mai tin 1 an - 2. Long post ahead: Aflandu-ma saptamana trecuta cu treaba de serviciu prin Bucuresti si scrolland anterior pe olx, vad un anunt cu un Touareg 2017 , frumusel, dragutel, la 27000 eur, cu 51000 km. Cum orice anunt din asta starneste alarme si senzatii de teapa din start (era si redactat cam ciudat, cu ceva dotari in plus fata de ce parea ca are masina in poze, cu ceva greseli), am zis ca mai mult ca sigur e o teapa la mijloc, dar aflandu-ma acolo zic hai sa sun. Raspunde o doamna, imi spune ca e al ei de nou, dar nu poate sa ne vedem decat pe vineri ca e foarte ocupata, nu stia sa-mi dea detalii gen puterea motorului, dotari, dar am primit seria de sasiu. Vorbesc cu o cunostinta , o verificam pe istoricul de reprezentanta, toate reviziile la reprezentanta la 10.000 km cu ulei cu tot, placute / discuri frana fata noi , inclusiv stergatoarele schimbate in reprezentanta. Apare si o dauna frontala, schimbate faruri , bara fata, radiator, senzorii aferenti si revopsit capota si o aripa pe casco in 2021, facuta la PBN. Fara structura, fara airbaguri. Carvertical o da maricica ( peste 24000 lei ) , dar oricum n-am baza in ei si pretul e normal la preturi de reprezentanta ( + camera frontala, senzori etc ). Vine ziua de vineri si fara prea multa tragere de inima ( la cate masini am vazut in viata, eram sigur ca-i gasesc ceva sa nu-mi convina ), ma vad cu proprietara. O iau la puricat, niste defecte cosmetice rezolvabile la polish pe la colturi si pe o usa, vopseaua ok, inclusiv pe elementele revopsite din fata, pe afara cam nespalata, pe dinauntru ca noua, cu miros de nou. Lonjeroanele neatinse, farurile dot 2021. Fac un test de drum, pun testerul pe ea ( incarcare f mica pe filtrul de particule 0.09 l oil ash ) , erori nema ( doar niste voltage low pe ici pe colo), km reali pe toate modulele ( cutie etc ) , corectii injectoare minime ( toarce ca pe benzina la relanti ) , ma bag pe sub ea, nimic curs, nimic rupt, singura problema reala erau anvelopele praf, care erau cele de fabrica ( dot 26 ) , masina mergand foarte putin, fiind tinuta in garaj. Proprietara f ok, necunoscatoare in ale masinilor ( cred ca am speriat-o cu verificarile mele ) , cu un program foarte incarcat ( pleca dupa-amiaza din tara cand abia sosise cu o zi inainte ) , sotul strain cu o functie importanta in mediul privat, amandoi cu masini de serviciu noi f scumpe, nu dau mai multe detalii, totul era in regula, o vindeau pt ca pur si simplu nu o mai foloseau, ea ceruse o evaluare si rugase pe cineva sa redacteze anuntul. Am mers impreuna cu ei la Porsche Bucuresti Nord unde mi-au oferit tot istoricul si un set de jante de iarna care erau in hotel acolo, au fost sinceri cu privire la eveniment, au lasat si la pret mai mult decat convenabil ca nu era o chestiune de bani pt ei, vroiau doar sa rezolve fara batai de cap situatia, masina are si revizia facuta cu o luna in urma. Pe scurt si spre surpriza mea, am luat-o ). Am adus-o la Sv ( consum 8.6 cu tot cu partea de iesit din Bucuresti ) , am pus-o pe rol fiscal. Facut RCA ( 780 ron la Allianz fara decontare directa, 930 cu, am facut cu DD - mai ieftin ca la Passat ). Comandat un set de Goodyear Ultragrip 6 pe 19" noi de vara ( 3700 RON minus 500 RON oferta cashback de la Goodyear pana la sf lui aprilie ). Urmeaza ITP ca expira, inmatriculare pe 28.04 ( la Suceava e greu cu programarile la inmatriculari dupa arestarile de pe acolo ). Estetic, am niste benghiuri mici prin PDR de rezolvat pe o usa ( vinovat copilul proprietarei ), un polish usor pe exterior. Poate gasesc trimurile de lemn interioare, ca mi-ar placea. Tehnic, nu stiu ce sa-i fac.. ) o s-o duc la o verificare, dar nu bate nimic la drum ( in afara de anvelopele praf , dar alea se rezolva saptamana asta ). Poate o revizie la cutie, ca are anii. Un gresat de panoramic. Alte idei nu-mi vin momentan, decat sa ma bucur de ea. Si sa citesc manualul ala , ca ma bate. Mi-a luat juma de zi sa ma prind de ce o descuiam si se misca scaunu singur si pe urma o descuiam si nu se misca ( avea memorie pe cheie si avand 2 chei le foloseam aleatoriu cand pe una cand pe alta fara sa-mi dau seama ). Mi-a mai luat ceva sa scot alerta cu cafeaua din bord. Poate un android ar merge, dar nu-s sigur ce solutie sa aleg ( unitate cu totul sau modul adaptor la unitatea existenta), plus ca muzica de pe YT music si apelurile merg asa.. A, si o baterie noua, e cea de fabrica si e cam trista, am reusit s-o ridic la 12.2V oprita dezactivand coming home/leaving home, oglinzi pliabile, parbriz incalzit automat si alte chitibusuri, dar nu cred ca tine si iarna urmatoare. Despre ce e vorba: Touareg 4motion 3.0 TDI 262 cai, cutie automata in 8 ( Aisin? ), trebuie sa cer o lista cu dotarile ca habar n-am tot ce e pe ea, din ce am descoperit: - piele partiala incalzita ( nu si ventilata din pacate , dar e bej, ceea ce ii spala multe pacate ) - pilot automat simplu ( fara ACC ) - bucuria mea, ma enerva la Passat - side assist ( luminite in oglinzi ) - parbriz incalzit + panoramic ( pasare rara , n-am mai vazut masina cu parbriz incalzit de mult, cred ca e si atermic, sper sa-mi mai mearga detectorul ), imi vine sa fac un Casco mic pt astea 2.. - volan incalzit, oglinzi incalzite, incalzire stationara ( hydronic II SF, habar n-am cum se foloseste ) - padele pe volan ( iupii, eram necajit ca le pierd daca iau Touareg, iaca ca am gasit unul cu ele ) - suspensie perne - faruri xenon cu faza lunga automata - alarma din fabrica - camere 360 parcare - carlig - roata de rezerva de urgenta - compresor - portbagaj electric - jante pe 19 vara, 18 iarna ( cam urate, nu-mi plac, le-as schimba ) si sunt sigur ca mai sunt si habar n-am eu de ele, dar le-oi gasi. E euro 6 cu AdBlue, deci macar de taxe pe poluare sper sa scap cat o am. Rezervor de adblue mai ciudat pozitionat n-am vazut, zici ca-i GPL pus de ultimul service, dar asa e la toate Touareg 7p, pare un afterthought. Impresii comparativ cu Passatul: se simte ca e alta generatie, desi e doar 1 an intre ele. Culmea, imi place mai mult generatia mai veche, adica Touaregul, ca senzatie / materiale / culori ( bordul maro inchis a cam disparut pe modelele noi etc). Mai antifonat. Ca tren de rulare si motor/cutie, nu are rost comparatia, mere cu pere, e cam acelasi raport putere greutate. Ca spatiu interior , pe latime castiga detasat Touareg, sta mult mai bine un adult langa 2 copii. Pe lungime, culmea, castiga Passat, mai ales la portbagaj ( e mai putin practic la Touareg, nu incape nimic la roata de rezerva din cauza tulumbei de adblue, nu are spatii de depozitare laterale etc ) , dar se poate trai cu Touaregul. Apropo, am Passat de vanzare ). Si, desigur: poze.
    1 point
  21. Intre timp am rezolvat si o problema pe care o aveam de ceva timp si anume faptul ca atunci cand bagam intaia si marsarier caraia si pedala de ambreiaj scartaia, s-a rezolvat cu inlocuirea discului, furcii, rulmentului si a volantei, volant de pe masina fiind blocata, discul de ambreiaj tocit ... Cel de pe masina fiind Sachs atat disc cat si placa si volant am pus tot Sachs pe Original. Am facut cateva poze, cat am putut ... Dar dupa inlocuire, masina nu mai trepideaza la pornire, trepida pana ii scadeau turatiile, eu am crezut ca e normal ... Pedala este moale, intra si iese din viteze corect. Ca si cost, 2 luni mananc pateu 5000 lei, in jur de 1600 lei discul, vreo 300 furca cu rulmentul si 1700 parca volant, restul manopera, dar masina a fost dusa la un service ce repara masini de la scoala de soferi ... am mers pe experienta si am stat si pe langa masina. Cat lucrau ei, eu am profitat de ocazie si am spalat scutul de plastic fiind numai de nisip, pietricele ... I-am facut si geomeria pentru ca ii s-a dat cadrul motor jos cu caseta pe el si a trebuit refacut. La navigatie l-am contactat pe cel ce mi-a vandut-o si am cumparat de la el Card SD cu Hartile pentru Europa si i-a montat si antena gps.
    1 point
  22. Si eu le am, 90% ca si la tine, dar momentan sunt doar in colt, si vizibile doar de aproape, nu ma deranjeaza. Daca se vor extinde (desi nu cred), voi apela la garantie. Oricum, clar nu de la soare este, pentru ca eu am luat masina la sfarsit de octombrie anul trecut, cand soarele nu era puternic si nici prea prezent, iar din ianuarie pana inainte de Paste a stat in service, in interior, acoperita cu folie, deci ce ti-a spus tie agentul de vazari, nu are legatura cu realitatea. Probabil de la cum fac condes iarna, combinat cu praf, raman ceva urme. Eu nu cred ca sunt inchise ermetic. De exemplu, la stopurile din spate, la bara led care este pe usa de la portbagaj, in interior am un fir de par/ata/plastic, care, daca totul era etans, nu avea cum sa ajunga acolo. Doar daca cumva nu a intrat in momentul cand a fost asamblat, dar cred ca l-as fi observat de la inceput. Un lucru e clar, calitatea nu mai este cum a fost si trebuie sa ne obisnuim cu asta. Probabil trebuie sa multumim si la UE pentru "calitatea" din ziua de azi, deoarece cu toate reglementarile lor (Euro 7, sisteme de asistenta, etc.), care ridica costul productiei, determina producatorii sa taie de pe unde se poate, pentru a mentine costurile cat de cat competitive.
    1 point
  23. Sunt de doua saptamani am observat ca au aparut prima data cat buricul degetului apoi s-au extins
    1 point
  24. @sandumbogdan Superb iV nu face referire la Superb 4, e doar o denumire comerciala pentru modelul hibrid la Superb 3.
    1 point
  25. Și facuta o igienizare cu ozon, pt a scoate mirosurile + eliminarea bacteriilor de pe evaporator, instalatie AC+ habitaclu
    1 point
  26. mai bine lasi filtrul de polen la locul lui si tot ce cade pe el o sa le poti scoate atunci cand dai filtrul afara. daca scoti filtrul tot ceea ce cade ramane in aeroterma.
    1 point
  27. Pentru ca a venit vremea reviziei masina a beneficiat de schimbul de ulei motor (Mobil 1 ESP 5w30) cele 4 filtre precum și de schimbul lichidului de frana, operatiuni efectuate la Nurvil Ramnicu Valcea. Totodata a fost efectuata si o verificare a acesteia (din punct de vedere mecanic). In rest masina circula doar in exteriorul orasului, plimbari prin tara cu copilasii.
    1 point
  28. Eh, stiam legat de sasiu, asta m-a si intrigat la masina asta.Aici ar fi de mentionat ca atunci cand treci peste anumite denivelari mai abrupte sau inclinari, nu trosnesc plasticele din interior, nu stiu daca ai observat.Fata de alte masini unde se aude acel crack/trosc.😄 Totusi, fata de GP1/2, asta are intre elementele de caroserie si sasiu, izolatie fonica, niste patratele de burete, unde la modelul GP1 erau pernite, oarecum mai buna solutia acolo, dar macar pielea miroase la fel, in special cand pornesti ventilatia in scaune, se simte mirosul specific de piele.In rest, nu cred ca sunt diferente intre GP1\2 si 3\4, poate doar cele de varsta/uzura. Am saltat-o ca s-o bag pe campu ala dar nu-i place ei pe teren accidentat, suspensia simte orice denivelare, ea fiind pe asfalt drept in mediul ei. Sper ca ai observat si tu ca atunci cand opresti la primul semafor, daca te uiti in oglinda retrovizoare, se vede cum se lasa fundu sau cand o incui in parcare dupa un drum, se aseaza putin suspensia, e mai funny cand se lasa cu sunetu specific, uneori nu-i convine si mai umfla putin fata, e de admirat... Am inspectat-o si pe dedesubt la schimbul de ulei si nu are scurgeri motor, cutie sau bratele de directie/planetare.La 270.000, eu zic ca e ok. Frumos elicopterul, cred ca era nou, avea interior cu scaune de piele de parca era Bentley Flying Spur.Nu lasa proprietarul pe nimeni sa se atinga de el, dar ce-i drept era plin de senzori si tot felul de antenute peste tot.
    1 point
  29. Mama lor de poze....ft misto trip-ul. S a notat ca sursa de inspiratie.
    1 point
  30. La intoarcere am oprit in Belgrad, unde m-am simtit ca in anii 90 in centrul Bucurestiului 😀😀😀. Zona centrului pietonal se aseamana cu a noastra, difera insa preturile. Mancarea si bautura f ieftine, avand in vedere fluxul turistic din zona centrala.
    1 point
  31. Pe drum spre parcare am prins si un convoi de epoca, probabil pregatit pentru ceva filmari Peschiera del Garda este o localitate in apropierea Lago di Garda, destul de animata, ideala insa pentru plimbari.
    1 point
  32. Venetia e un oras impresionant, sufocat in schimb de turisti. Pentru acces se plateste o taxa, de 5 euro (programat cu 3 zile inainte acces), respectiv 10 euro (ptr programari din scurt 1-2 zile sau on the spot). Nu ne-a verificat nimeni pass-urile de acces cu cod qr, dar nici nu cred ca merita riscul sa nu te inregistrezi. Piata San Marco era efectiv full, la fel si canalele de plimbat cu gondola (90 euro / 5 pax / 30 min). Exista taxi pe apa si vaporetto- transport public, dar noi am preferat sa exploram pe jos, mai ales ca Venetia are un farmec aparte in zonele mai retrase.
    1 point
  33. Si...sa mai stergem un pic praful, dupa un concediu de apx. 2 saptamani prin Italia, si un parcurs de cca. 3500km, rulaj majoritar pe autostrada cu un consum mediu de 6.8%. Traseul ales a fost prin Serbia, Croatia, Slovenia, respectiv Italia, cu 1 escala la dus in Croatia, respectiv 1 escala in Serbia la intoarcere. Vama, atat la iesirea, cat si la intrarea in Romania a fost f.rapida, max. 10 min asteptat. Din Serbia in Croatia am stat cam 45 min, iar la intoarcere, din Croatia in Serbia cam 20 min. Traficul a fost f.lejer (plecat pe 17.04 si intors pe 01.05), cea mai buna infrastructura fiind in Italia. La dus am facut o scurta oprire pe malul sarbesc, recomand Restoran Jorgovan. Mancare f.gustoasa portii consistente, preturi mici si personal f.amabil. Taxele de autostrada in Serbia-apx. 730 dinari, se plateste functie de parcurs. Oprirea in Croatia a vizat o podgorie, superba, din toate punctele de vedere-Stupnički Dvori Winery Hotel.
    1 point
  34. Salut! Cam așa se prezintă Bănuiesc că se va mai lăsa puțin. În orice caz, eu sunt mulțumit de drop-ul lor. De curiozitate, eibach-urile în comparație cu arcurile stock, ți s-au părut mai tari? Întreb deoarece arcurile astea par mai moi sau doar e “placebo”
    1 point
  35. Acum sper să nu revii pe topic peste 3 luni! În altă ordine de idei, când ai timp, lasa-mi te rog pe mesagerie, câteva sfaturi legate de Budapesta, întrucât schițez deja drumul și mi-ar prinde bine niște idei de la tine, mai ales că tot te-ai dus pe acolo (ceva despre parcare - o sa ajung sâmbăta și duminica, vreun loc de servit masa). Mersi anticipat! PS: Nu mă grăbesc.
    1 point
  36. Salut. Îți dau eu, dar luni, deoarece le am la service
    1 point
  37. Mai continuăm cu seria de upgrade-uri! Arcuri ST by KW de 2 cm. Arcurile se simt bine, doar când trec peste anumite denivelări, să zicem că este mai pronunțat… Și dacă tot am fost la mecanic, am schimbat (iar) și pompa de apă după cea pusă la HEPU a rezistat…30.000 de KM. :))
    1 point
  38. Intre 2.0TDI 190 cai si 1.5 eTsi 150 cai este o diferenta destul de mica la putere. Se simte ca e putin mai lenta cea de 150 cai dar nu e deranjant. La consum, 2.0TDI 190 cai scot de obicei la drum lung cam 6 - 6.5% iar acum vad ca la 1.5 eTsi 150 cai consumul e cam 5% +- deci avantaj clar pentru benzinara, are consum mai mic, carburantul e mai ieftin, pornirea e mai fina, zgomotul mai mic.
    1 point
  39. Rezolvat problema cu dif de temp. Aveam doar 250g freon in instalatie. Dupa incarcare totul a revenit la normal. Mersi !
    1 point
  40. Salut @lambda_dryver , am tot amanat instalarea lor, incerc saptamana viitoare sa le instalez impreuna cu kitul de frana de clubsport (achizitionat din considerente economice, sa fie nou si bolt on fara alte implicatii gen distantiere, jante , recalibrare, mastercilinder etc), chiar daca am cochetat mult cu kit-ul de akebono vz5 care era peste buget si discuri mai grele, m-am tot documentat si cei care au acest kit instalat au precizat ca nu au nevoie de un upgrade la frane, la urma urmei "Having more powerful brakes on a car with poor or even average tires makes 'ZERO DIFFERENCE', as the tires will not be generating enough traction to keep your wheels rolling upon heavy braking, hence causing your tires to simply skid and thereby causing the ABS to kick-in even quicker than before"
    1 point
  41. Salutare, De o saptamana am montat si noile anvelope de vara, Continental Sportcontact 7. Performeaza bine, in special pe asfalt uscat dar mi se par cam zgomotoase la rulare. Mentionez ca inca nu am verificat presiunea, cred ca este 2.4 cum au lasat-o la vulcanizare. O comparatie cu Michelin Pilot Sport 5 gasiti in linkul de mai jos: https://www.tyrereviews.com/Compare/SportContact-7-VS-Pilot-Sport-5.htm In review-uri am citit ca ar rezista mai bine ca Michelin, vedem supa 3 sezoane
    1 point
  42. Salutare! Revin cu feedback dupa ce am ajuns la aproape 8k km. Ca sa raspund intrebarii de mai sus, da, cu certitudine masina poate fi un daily foarte bun, atat in oras, cat si extern. Eu o folosesc destul de mixt. In fiecare zi am macar 20km in Bucuresti si in fiecare saptamana am macar un drum lung. Per total, imi place masina si sunt incantat de achizitie. Ma vad conducand-o vreo 5-6 ani fara sa ma plictisesc de ea. Ansamblul motor-cutie mi se par foarte faine. Masina consuma extrem de putin pentru puterea pe care o are si pentru felul in care merg cu ea (acceleratii energice, viteza maricica in extern, autostrada destul de mult). Acum ca s-a mai asezat motorul, consumul este socant de mic. La 130-135 pe autostrada, daca nu faci accelerari puternice & stuff si mergi constant, termini autostrada cu un consum de 6.5. Absolut impresionant. In Bucuresti depinde foarte mult de trafic. Eu variez intre 8.5 si 12.5 in oras. Daca mergi in eco, are un mod foarte interesant de operare a vitezelor. Practic, nu mai face frana de motor, cand nu mai accelerezi o duce la 900 rpm, ca si cum ar fi pe neutral (dar nu stiu tehnic daca asta face) si te lasa practic sa mergi mult si bine fara sa mai accelerezi. In felul asta, daca mai tii si start-stopul on, scazi consumul cu 1.5 litri in oras. Dar mie nu imi place nici start-stopul, nici eco, de aia am luat GTI 😁. Atasez si un screenshot din aplicatie sa vedeti niste date de consum. Intre timp, am mai avut de a face cu reprezentanta vw cu o alta masina si efectiv experienta este groaznica. Oamenii sunt doar schimbatori de piese si nu stiu sa faca nimic. Sunt incapabili sa desfaca ceva fara sa strice. Voi merge la ei pentru revizii, ca sa am un istoric oficial cand o voi vinde, dar nu o sa fac nicio interventie la vw daca va fi cazul, oamenii isi bat joc pur si simplu de masini. Pe masina respectiva au vrut sa schimbe tot blocul de sigurante pentru o eroare care nu disparea, pe un passat 2019. Am fost la un service oarecare si au gasit siguranta arsa… a costat 250 de lei cu totul. Nici nu mai stiu cat voia reprezentanta, ca am facut apoplexie cand am auzit ca vor sa schimbe tot blocul. Mai sunt unele aspecte aiurea la masina care nu ar trebui sa fie pe o marca upper medium. Spre exemplu, aeratoarele din spate, cand clima e setata pe rece, suiera de zici ca bate vantul in masina. Am descoperit totusi ca daca le asezi intr-o anume pozitie, devin mai silentioase. Clima automata este foarte proasta spre deosebire de alte masini in care am mers. In golf, este foarte simtibila. Bate pe tine din toate directiile in timp ce in unele zone ale corpului iti este cald (cap, picioare). Inacceptabil. Este plina de functii smart aceasta clima dar de fapt e proasta de da in gropi, nu face lucrul basic pt care a fost conceputa: sa mentina o temperatura constanta fara sa te bata direct si sa iti inghete anumite parti ale corpului, in timp ce altele stau incalzite. Din acest motiv, stau mereu cu ea pe manual si tre sa o tot ajustez in functie de situatie. Iar sa ajustezi o clima pe display e ceva neplacut. Toata ziua butonez la ea si ii injur pe aia care s-au gandit sa scoata butoanele de clima. In BMW clima era top. Te racea si incalzea si nu simteai niciun vant pe tine. Concluzia mea cu VW este ca masinile sunt faine, livreaza in mare masura ce promit in pretul platit. Totusi, daca esti dispus sa platesti diferenta, BMW livreaza mai mult si mai frumos. Eu am vrut masina noua de 200+ cp, pe benzina. Bugetul era 40k. Atat mi-am permis
    1 point
  43. Cauta jante originale, pur si simplu aranjeaza mult mai bine masina.
    1 point
  44. Modurile de conducere sunt mai mult un moft. Nu văd o mare diferență între D și S. Doar mai mult zgomot."" Cu fraza asta ai anulat tot softul DSG! ce e aia eco, drive, sport? Zgomote. Depaseste pe autostrada in drive si apoi in sport si vezi cum e.
    1 point
  45. O experienta interesanta este drumul din Karlovy Vary in Plzen - drum prin sate, si apoi prin mijlocul padurii, plin de zapada batatorita si gheata. Mers usor, fara stres, asteptam sa iasa ursii sau lupii din padure 😃. Chiar ma gandeam ca poate iar a luat-o waze-ul razna si ma baga iar pe drumuri forestiere. Spre final am mai avut un partener de trafic, un B7 de Germania, foarte rezervat in abordarea drumului. Plzen, al patrulea oras din CZ, destul de interesant, multe restaurante cu specific traditional si berarii.
    1 point
  46. @riderrr77 verifica cu alt cablu si un telefon Android - ala ar trebui sa mearga ok si cu portul USB vechi. Asta ca sa verifici daca ai activat corect sau nu. Nu trebuie schimbat cablajul, ci doar portul USB (ala cu mufa verde - o sa vezi ca e mai lung putin decat cel pe care il ai acum pe masina). Codul parca era: 5Q0035726E
    1 point
  47. Salut, Dupa 5 ani de pauza in care am condus doar masini inchiriate, am ales un R32. E greu de explicat cat de mult am vrut masina asta si de cand. Unii vor intelege, altii vor pune in balanta costuri vs beneficii comparativ cu alte modele, dar pentru mine a fost doar acest model sau nimic. Nu am luat mai devreme ca nu mi-am permis si aveam alte prioritati. Dar acum, cand folosesc masina doar in weekend, am decis sa o iau. Pozele sunt de pe siteul dealerului de la care am luat-o, acum 5 luni. Si acum arata la fel, nu vreau sa ii modific nimic. Defapt poate jante, dar inca sunt indecis. Am cautat 6luni una fara modificari de nici un fel si tratata omeneste. Adica nu mers incet sau putin, ci service-ata la timp, la oameni care stiu ce fac si piese de calitate. Si am gasit-o. Nu m-a speriat ca a avut 8 proprietari inaintea mea sau ca are 160k km, ci m-a interesat cartea service plina pana la ultima pagina si dosarul cu facturi de la service-uri. M-a interesat ca istoricum Mot(in UK, Rar la noi) zice ca l-a luam mereu din prima fara advisories (chestii care necesita atentie in viitor). M-a interesat ca dealerul cumpara si vinde doar masini R,S,RS,M,AMG si nu face volum, ci calitate. Am vrut cateva lucruri la ea: 2usi, cotiera si dsg. Restul can pielea, trapa, culoarea, maxi dotul imi erau indiferente. Dar le are si pe alea. M-am gandit la una albastra dar sare in ochii asa cansi la asta am dat jos badgeul cu r32 din fata si din spate. Tevile sunt acolo dar poate ma confunda lumea cu un kit r32 si ma lasa in pace. Am luat-o pentru sunetul motorului si nu pot sa nu zambesc de fiecare data cand o conduc, pur si simplu nu pot. Am schimbat, pt linistea mea, lanturile de distributie desi are fi lifetime si bag benzina in ea+revizie la 5k mile. Am fost cu ea in tara, 10l/100km consum cu viteza legala peste tot si cat se poate acolo unde e voie in DE. Nu consuma sub 9 orice as face si 19 daca e in Sport cutia, insa consumul nu m-a interesat, e chiar sub asteptari. Il mentionez ca poate intereseaza pe unii. Masina e de UK si se conduce in UK. Oamenii daca o recunosc dupa tevi se opresc in parcari si vb despre ea, in Ungaria am luat un thumbs up de la un baiat cu M3. A fost 7500£, costa road tax(impozit) 560£ an, asigurarea e 113£/luna si sta in garaj. Da, e mai grea decat gti si mai scumpa la tot. Da, e greu si scump de tunat motorul. Da, e cam mult 14la suta cand iese vreo 200km in weekend doar cu benzina astora premium dar astea nu conteaza pentru mine, nu pt ca ma scald in bani(caci evident nu ofac) dar senzatia pe care o am cand o conduc e ceea ce conteaza. Am luat in calcul masini mai noi, mai puternice, mai economicoase, noi noute dar ,pt mine, sunetul si simplitatea unei masini mai vechi, cu motor aspirat, care te lasa sa conduci fara sa te anunte ca depasesti banda, ca trebuie sa franezi, ca e mai important sa ai iluminat frumos cu led in X culori la interior, ca etc, este ceea ce a primat. Poate manuala era mai potrivit pentru un driver's car dar cred ca dsgul se descurca mai bine decat o faceam eu in manual. Cred ca ce putea fi pus pe ea si nu are sunt:scaune wingbacks si oglinzi rabatabile electric+mfd2 si poate ceva upgrade la sistemul audio in rest are xenon(standard pe modelul asta oricum) piele, dsg, oglinzi electrice incalzite, trapa, senzori lumina/ploaie, coming -leaving home, cotiera, maxidot, volan multifunctional cu padele. Pentru mine, e perfecta si se misca perfect pt o masina de 13ani. Daca aveti intrebari, cu mare placere, daca stiu, ca raspund.
    1 point
  48. "Gandacul" a avut parte de o plimbare de aproape 3 saptamani si vreo 4500 km: Bucuresti-Timisoara-Budapesta-Viena-Tirol-Munchen-Zurich-Luzern si retur prin diferite locuri. S-a comportat exemplar, un consum mediu de 7.5 l/100 km, 4 persoane+bagaje, drumul fiind strabatut atat in regim de autostrada cat si drumuri nationale, montane cu zapada destul de serioasa, (unde a facut sens 4motion) cat si in regim urban, orase cu trafic aglomerat etc. Incerc sa atasez cateva din miile de poze pe care le-am facut (bonus niste poze cu masinute mai deosebite de prin subteranele elvetiene) Enjoy:
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!