Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 16.08.2025 in Postări

  1. Ce nu prea înțeleg este pt ce anume este adusa si cadita in discutie. Cineva a scris la un moment dat pe aici pe forum o treaba foarte desteapta: cantitatea de bagaje este determinata de mintea nevestii.
    4 points
  2. Adaug niște poze daca interereseaza pe cineva.
    4 points
  3. Ne incadram lejer la tari cu nivel ridicat de praf
    3 points
  4. Daca ar fi doar dupa neveste, toti am conduce minim Caravelle.
    2 points
  5. Iti spun din proprie experienta: cutia Thule e una din cele mai bune investitii! Arata urat, dar "gets the job done"! Vara caram haine extra, jucarii de plaja, etc. Iar iarna ski-uri, placa snowboard. Merita toti banii!
    2 points
  6. Passatului i s-a alaturat si un T-Cross pentru sotie. Nu stiu daca voi face topic pentru T-Cross dar mie mi se pare ca le sta bine impreuna.
    1 point
  7. De ieri sunt fericitul posesor al unui Passat B9. Joia trecuta m-am hotarat ca trebuie sa schimb masina anterioara, Passat B8, vineri am gasit-o pe stoc si am achitat-o si luni am fost si am luat-o. A fost expusa in mall, are anul de fabricatie 2024 si 7km la vanzare. Motorul este 1.5 eTsi mild-hibrid, cutie DSG 7 trepte DQ200. La drum lung e super placuta, putere suficienta, consum super mic. De la Sibiu la Iasi am avut consum de 4.7% si am mers normal, nu la consum, adica pe autostrada la Bacau am mers cu 130+ km/h si in rest putin peste viteza legala.
    1 point
  8. Mai bine pui arcuri de masina blindata si ai rezolvat. Am mai avut unu' la fostul loc de munca care era stresat cu garda la sol la un b5.5. Serios, a gasit arcuri pt passat care venea blindat. Fara caterinca. Atata era de inacat ii bateau telescoapele pe denivelări, ele fiind tot cele stoc. Pana la urma si-a luat un pajero. Mi se pare corect! Oameni buni, daca vreti masina de offroad luati de offroad. Pe atatia vad cu SUV, care le freaca doar pe autostrada si oras si unde le e habitatul acolo nu. Ia un G class sau un F150 si gata...poti sa parchezi peste un spring Un octavia scout e decent.
    1 point
  9. Am pus si un set de jante super usoare Weds TC105X Et 38 18x8.5 forjate (7.3 kg/buc) cu 245 40 18 cup2 ca sa fie treaba buna ( la cald ). Acum pare ca ar vrea coborata putin.
    1 point
  10. Wow, ce discutie s-a aprins. Momentan in portbagaj am bicicleta si trotineta baiatului peste care am pus caruciorul pliabil si landoul. Mai am loc sa arunc un ac, dar cu grija :)). Pana la primul concediu mai avem si oricum las bicicleta acasa. Vom vedea, totusi, mersi de sfaturile constructive.
    1 point
  11. După discutii cu reprezentanta si cercetări personale
    1 point
  12. Eroarea e foarte clara : - Excessive Soot Accumulation DPF-ul necesita curatare/inlocuire
    1 point
  13. Eu inca nu am vazut Octavia cu cutie de bagaje pe plafon. Volumul portbagajului si lungimea masinii sunt suficiente ptr a cara o gramada de lucruri, iar skiurile incap foarte bine pe lungime in habitaclu, puse cu spatele pe langa cutia de viteze si cu varful spre luneta. Am mers asa cu Octavia 2 face-lift si au incaput skiurile, cum sa nu incapa in Octavia 4, care este si mai lunga si cu portbagaj mai mare? Parerea mea ca nu se justifica o astfel de cutie pe Octavia 4, dar fiecare este liber sa faca ce vrea cu masina si cu banii lui. Doar ca eu unul nu mi-as pune.
    1 point
  14. Un Passat 😀 prins in trafic dimineata. Foarte ingrijta masina, a virat dreapta intr-o zona unde sunt spitale, posibil sa fie a unui medic, caz in care bugetul de intretinere e generos.
    1 point
  15. Faina masina! Mare, spatioasa, confortabila! Recunosc, cred ca as fi optat pentru un 2.0 TDI/2.0 TSI, desi motoarele noi mici TSI cred ca sunt suficient de potente. O alegere corecta, arata bine break! Imi place si culoarea! Sa te bucuri de ea! ❤️
    1 point
  16. @dercosAsa este, sunt de acord! Am condus atat Boxster S PDK cat si Cayman S manual, 3 pedale si scaunele optionale de curse, acele "bucket" seats (scoica), care in opinia mea nu sunt comode, dar te tin "strans" in brate atunci cand intri tare in curbe! Masina avea si evacuare optionala de curse! Motorul amplasat central si distributia maselor pe punti de aproape 50/50 % o pun in topul masinilor "de condus" din punctul meu de vedere, este pur si simplu un KART! Sunetul este magnific! 🏎️ Desi stiu ca motorul asta e mai "redus" decat la GT4, 3.4 litri, tot 6-BOXER, 325 cp parca, oricum isi "face treaba"! 😄 Cutia PDK ofera acele "partzuri" in evacuare la schimbarea treptelor, la fel ca si la GTI DSG/Audi S-tronic, iti pun un zambet pueril pe fata, dar cutia manuala + pedala de ambreiaj te fac sa simti ce inseamna cu adevarat CONDUSUL! Ambele variante sunt grozave, tine doar de gust in alegerea potrivita, avantaje si dezavantaje! La manual imi placea ca poti da din treapta 2 in 4 in 6 si invers, sarind cate o treapta, ceea ce nu poti face cu PDK-ul, trebuie sa treci prin toate vitezele consecutiv, de exemplu, in schimb e mult mai comod de condus in oras! Ma gandesc ca GT4 RS este EXTREM, set-up facut din fabrica special pentru curse. Oricum, astea sunt masini "de weekend" de "dat pe circuit" si pe serpentine pana vomiti 🤢...❤️ Cayman S mi s-a parut chiar mai "fun to drive" decat 911, am condus mai multe generatii de 911 de-a lungul anilor, dar daca ar fi fost sa aleg, oricum stiu cu care as fi plecat acasa! 😄 De fapt cativa ani mai tarziu, baietii de la Porsche m-au si chemat la lansarea modelului cu "dunga" luminata in spate si "am plecat acasa" cu una, pentru 2 zile doar, in fine, bune si alea! Am facut 3 plinuri de benzina in 2 zile, imi va ramane mereu in suflet 911, am condus o Carrera S si pe circuit, e dementa! Nu vreau sa ma repet cu pozele, cred ca am mai postat pe topicul Cayenne-ului Turbo, dar ala e inchis de mult.
    1 point
  17. Garanția de 8 ani la baterie pt sistemul hibrid este valabila doar pt primul proprietar.
    1 point
  18. Da stiu, e mai greu sa scrii de pe telefon, sa nu mai zic de citit... 🤣 nu era nimic acid, daca te-ai "simtit" ofensat nu era CAZUL, nu asta era ideea 🤣
    1 point
  19. Nu, nu as putea! 😄🫠🤗 E mai "vizibil" bolduit! Ghilimelele reprezinta sarcasmul si/sau varianta figurata, nu credeam ca e nevoie sa explic unor cititori aspectul asta! 🥴 Aveam pretentii! 🙄 Vad ca urmaresti topicul de la inceput chiar si asa, nu e problema! Cum am mai spus, daca pe mine ma deranjeaza sau nu ma intereseaza ceva, dau skip si ignore, nu imi "dau cu parerea"! 🤐 Iti recomand sa faci si tu la fel! 😙 Lasa comentarile "acide" @acidone77! 🤡 Eu nu iti atrag atentia ca incepi o propozitie cu litera mica sau ca mananci litere si nu pui cratime! 🤫
    1 point
  20. @corad0 nu ai putea renunta la atat de multe capslock uri, ghilimele, emoticoane, bolduituri, etc ? ... e f greu e urmarit si citit ce scrii... toate postarile sunt f incarcate... mai urmeaza si underline si italic si ne ai spart... 🤣
    1 point
  21. @pronetDa, oricum asta parca seamana mai mult cu Phaetonul din prima generatie care a fost proiectata in 1999 si scoasa pe piata in 2002, ambele modele avand stopurile (rotunde) cu LED-uri.
    1 point
  22. Rezolvat, mulțumesc joeperry! In Odis masina trebuie identificata ca VW Passat 2015. La grosimea plansei(cea printata) puneți valorea de 5mm. Planta de calibrare trebuie sa fie la o distanta de 1200-1500mm măsurat de la centrul rotii spate pana in dunga neagra a plansei de calibrare. După ce poziționați plansa in spatele masinii, adăugați la valoarea măsurată valoarea de 330mm, in caz contrar o sa primiți eroarea calibrare eșuată(Passat B8 este mai lung decat Golf 7). De exemplu avem 1500mm de la axul rotii pana in placa de calibrare, adăugăm in Odis valoarea de 1830.
    1 point
  23. Cum nu am mai avut timp de postat pe forum au aparut "mici" schimbari: - Masina a facut 71000km - "Am famas fara spatiu pe bancheta din spate". De acum in formula completa: 2 in fata 2 in spate
    1 point
  24. 1 point
  25. mai e si alt bec ce nu functioneaza?
    1 point
  26. In sfarsit am comenzi pe volan Am luat spira cu ....AL, de pe un Q3 cu tot cu manete, am montat cu tot cu manetele de Q3 (parca da mai bine cu manetele astea si in plus ai tempomatul pe maneta separat), am facut codari si adaptari. Aproape totul functioneaza corect in afara de tempomat. Am codat modulul cu tempomat separat pe maneta, cand dau pe ON dispar KM si apar liniutele alea si KM, dar cant apas SET nu se activeaza. Sa fie swichul de SET defect sau am ratat vreo codare?
    1 point
  27. @corad0 dada, stiu! Nu ma las Multumesc ! @Emy D e o operatiune urata.. cel mai naspa a fost cautatul de piese, sa gasesti piese in stare buna.. bordul cred ca se da jos mai usor la tine decat la superb, dar tot e de lucru enorm. Si daca tot il dai jos, ar fi indicat sa schimbi tot ce se poate inlocui prin spatele lui, sa stii ca nu mai ai treaba acolo. Ce sa zic.. multa bafta ! Si rabdare
    1 point
  28. Observând foarte multe mașini frumoase pe forum cred ca a venit vremea sa imi prezint și eu mașina 😁 Este o jetta mk6 1.4 Tsi 125 Hp 6MT pachet style din anul 2016. Mașina a fost cumpărată de noua de la Midocar Vitan, singura dilema majora a fost alegerea motorului, 1.2 Tsi sau 1.4 Tsi, intr-un final cred ca am facut alegerea corecta. Fiind prima mea mașina ca începător nu stiam la ce sa ma astept, dar m-am îndrăgostit iremediabil de ea. Pe parcurs au urmat modificări pe care le voi enumera in cele ce urmează. Cam așa arată mașina in prima zi In Martie 2018 mașina a primit folie LLumar CTX Premium transparentă 5% peste Privacy Glass-ul din fabrica. Folia a fost montata la cei de la FxAuto. In Martie 2019 am decis sa modific după părerea mea cel mai mare minus al masinii, farurile cu halogen. Am apelat la băieții de la Xenon Tuning Garage care nu m-au dezamagit și au facut o treaba perfecta. Intr-un final mașina a primit un soft Stage 1 la băieții de la TCM Tuning. Am primit o surpriza foarte placuta când mașina a scos stock 137 Hp iar după Stage 1 165 Hp, un plus de 40 Hp care se simt foarte bine. Ultima și cea mai importantă modificare a însemnat o colantare integrala in culoarea Cristal White Pearl făcută cu ajutorul celor de la ColorTuning, niște oameni de nota 10 pe care îi recomand cu toată inima. Din păcate pozele nu reflecta atât de bine detaliile colantului, in realitate fiind spectaculos.
    1 point
  29. Salut! Cateva accesorii achizitionate de pe superskoda.com:
    1 point
  30. Salutare. De ceva vreme ma tot irita treaba cu butonul pentru sistemul start-stop. Cateodata uitam sa il dezactivez si ma trezeam ca se opreste motorul. Ulterior am citit de twek-ul cu voltajul (l-am aplicat) si a fost chiar bine o perioada. Insa nu era....OEM ca sa zic asa. Poate erau momente cand l-as fi dorit activ...dar nu aveam cum sa fac asta. Drept urmare dupa ce am cautat cateva zile am gasit un dispozitiv care rezolva problema. Un releu cu 3 fire. Care trebuie intercalat pe cablajul existent al masinii. Practic cu acesta se obtine memoria butonului start-stop. Acum de fiecare data cand pornesc motorul sistemul este OFF (daca in timpul mersului doresc sa il activez, apas butonul si functioneaza normal). In atasamente gasiti poze cu schemele electrice pentru Karoq. Am atasat si un link cum se testeaza dispozitivele inainte de expediere. youtu.be/66R9OU1gfaI Dispozitivele se pot comanda in Rusia. Mai exista unele similare pe Ebay (Din Polonia). Succes!
    1 point
  31. Florin, Cosmin R multumesc pentru interesul acordat! Lipsea o codare de Instruments. Acum este perfect functional . Pentru colegii care mai doresc sa faca acest retrofit sa stiti ca acel data set de pe site-ul indicat de Cosmin functioneaza doar pe Passat. Daca aveti alta marca, versiune puteti cumpara datasetul de pe Geko. Eu am versiunea de radar 3Q0 asa ca sunt mult mai putine codari de facut decat la 3QF/5QF.
    0 points
  32. Ambele variante sunt ok. Dupa caz vei avea nevoie de: flash/conversie, dataset, codare, calibrare
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!