Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 11.07.2025 în toate secţiunile

  1. Am coborat garda la sol cu aprox 3 cm ,nu schimba cu nimic confortul. Butonul de low mai scade 1 cm Am ales varianta cea mai simpla (codare model GTS) ,revenirea se poate face in cateva minute doar din taste . Am pus si flanse de 15mm Bimecc.
    5 points
  2. Din seria, "ce masini am mai fotografiat pe care nu le vezi in Herastrau sau Pipera?" Cateva din exponate au fost prezente si la Silverstone, la Marele Premiu F1 si la Goodwood Festival of Speed, "MECCA AUTO" care a avut loc in acest weekend. Le-am auzit pe toate pe pista, "chinuite la maxim" , nu pot sa descriu STRIGATELE si URLETELE evacuarilor, oricum, acesti MONSTRI, chiar si stand pe loc, ai impresia ca merg cu 300 km/h, ultimul HYPERCAR din lista este electric, le-a cam batut pe toate, cel putin cand vine vorba de accelerare, doar ca "in liniste".🤫 M-am gandit sa postez si o masina "verde", Rimac Nevera care are vreo 2000 de 🐴 (Hammond a avut un accident serios intr-una asemanatoare, a si stat in spital o perioada) nu de alta, dar sa nu o suparam pe URSULA si pe GRETA, vorba aia, "incalzire globala"🌎! 🙄 Din punctul meu de vedere, Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce este cel mai "vocal" concurent! ❤️ Chiar daca are vreo 15 ani...i-a "bagat in buzunar" pe toti concurentii, inclusiv pe "tenorii V12": Daytona SP3, Enzo, Lambo SVJ, sau Pagani Huayra, cel putin cand vine vorba de "voce"! Desi nu e V12, Porsche Carrera GT cu al sau V10, avand o evacuare aftermarket a reusit sa imi puna o lacrima in coltul ochiului, dupa Murcielago SV! Doar Lexus LFA si M5/M6 cu evacuare Eisenmann cred ca pot fi adversari veritabili, i-am "ascultat" pe toti! Am si condus un M5 E61 V10, Touring. In momentul in care schimbi treptele SMG in zona rosie, incepi sa razi, iar dupa 200 km/h incepi sa plangi in acelasi timp! Probabil ca variantele mai vechi Audi RS6/S6 V10, dotate cu motorul VAG pus si pe Gallardo/R8 pot oferi o senzatie similara, desi am condus Gallardo V10 (si Audi R8 V8) si mi s-au parut mai "cuminiti" , cel putin acustic. Cand vine vorba de putere, cam toate se invart in jurul a 500 cai. N-am cronometrat acceleratiile insa masinile "te baga in scaun", iar cutia de viteze te plezneste peste ceafa cu tetiera la fiecare schimb in zona rosie. La mers normal, schimburile treptelor par obositoare. Nu sunt masini de mers la LIDL. Noile cutii de viteze sunt mult mai "smooth". BMW a reusit sa faca UN SUPERCAR cu valente F1! Am condus doar varianta BREAK! Doamne fereste! Nu o sa uit prea curand experienta! SMG-ul nu e placut la mers "ca restul traficului", nici asta nu mi s-a parut o masina de folosit "daily" desi este "de familie". V8-urile sunt silent si linistite daca e sa le compari insa oricine ar visa la asemenea motorizari. ❤️ Va pot oferi detalii suplimentare despre ele daca aveti intrebari, cateva sunt branduri britanice (Aston Martin Valiant, McLaren Senna, McLaren P1, Gordon Murray T.50) enjoy:
    4 points
  3. @halamadridDaca tot l-ai mentionat pe McRae, adaug si eu o povestioara cu o "escapada de weekend" facuta cu ceva timp in urma, care are o legatura cu legenda britanica a WRC-ului. Vezi? De asta nu imi iau elicopter! Dumnezeu sa-l ierte, imi pare rau pentru gluma macabra! 🙄 In 1995 Colin McRae castiga primul campionat mondial de raliu WRC cu o etapa care s-a organizat pe domeniul de la Chatsworth House, Derbyshire. M-am gandit sa surprind un cadru cu varianta in miniatura a "Subarului" celebru, in aceeasi locatie, care, pe linia dreapta de "gravel" din padure a stage-ului de rally, in urma cu 30 de ani, atingea viteze de peste 230 km/h, asta asa, legat de "riscul" din cursele F1 din prezent, pe vremea aia, daca "greseai" cu covrigu , ieseai in decor si mureai instant "incolacit" de un copac! Am mai spus ca de cand eram copil colectionez masinute la scara 1:18, un fel de "bibelouri" de pus in vitrina. Cei de la Top Gear au refacut acest traseu in masina legendarului pilot, aducandu-i un tribut. Tin minte ca am inceput sa ma joc Colin McRae in 1998 pe PC, terminand toata seria cap/coada, de mai multe ori chiar, cu diferite masini, apoi a urmat seria DIRT RALLY cu care am reusit sa rup un volan Logitech G25 facand upgrade la un Logitech G29 ulterior, dar HEI, asa am reusit sa bat recorduri la mine in camera! Sunt convins ca am transpirat la fel ca si McRae pe STAGE-ul de la Monaco, oricum platisem ceva in plus sa primesc jocul cu semnatura lui! ❤️ Mi-a stricat poza asta cu Rollsu', nevasta-mea face poza la "castelul" Ducelui de Denvoshire, pe un domeniu de 14 000 de hectare', eu incercam sa il suprind pe Baloo🐻 :
    4 points
  4. Vacanta de vara ,aprox 3000 km , Pelion /Pagasetic Gulf (Volos ,Agria,Mylopotamos.....) O zona deosebita pentru cei care prefera natura.
    4 points
  5. Dupa multe drumuri lungi pe afara,fara probleme , mi-am luat roata de rezerva . O roata cu un ET atipic ,destul de rare in EU.
    4 points
  6. @DB86CLPStii cum e, "ale tineretii valuri"! Am iubit masina aia, de fapt am iubit toate masinile pe care le-am avut si am suferit de fiecare data cand le-am vazut ca pleaca. Fiecare era speciala in felul ei. Nu suntem Tiriac sa ne permitem sa le tinem pe toate deodata, deci trebuie facute anumite compromisuri si sacrificii. Consider ca fiecare etapa din viata ofera cate ceva si fiecare masina te multumeste cu ce ofera in momentul cand o ai. O data cu varsta incepi sa apreciezi altceva la o masina si nu e nimic rau in asta. Cel mai important e sa reusesti sa gasesti echilibrul si sa fii multumit cu masina pe care o ai. Daca vrei altceva, o dai si iei alta! Bineinteles ca mi-as fi dorit sa le pot tine pe toate. Si SUV si Cabrio si HOT HATCH si limuzina de clasa mare si break si limuzina de clasa de lux si motoare aspirate si motoare turbo atat benzina cat si diesel si cutii automate DSG si convertizor, si cutii manuale si motoare cu 4/6 cilindri in linie aspirat si turbo si V6 si V8 biturbo, as mai fi vrut si un supercar V10/V12 si atunci as fi putut spune ca le-am avut pe toate! ❤️ Garajul perfect nu exista, mai toti colectionarii inca achizitioneaza masini, le schimba, le vand, cumpara altele, atat noi cat si vechi, unele la licitatie si tot asa. Am intalnit un colectionar prin intermediul muncii care detine 12 Lamborghini Countach. N-am inteles de ce. Sunt convins ca daca il intrebam, imi explica. Nu mi-am permis sa il intreb, ma consider prea mic, oricum, eram si pe fuga, presat de timp, ne intindem toti atat cat ne permite plapuma. Asta e unul dintre Countach-uri, am mai mentionat de Amari, are o gramada de masini, exista videouri pe youtube cu el, cred ca nici un milionar nu detine doar o masina, nu exista masina perfecta care sa te multumeasca intru totul dar sunt convins ca noi, muritorii de rand, putem alege o masina care sa ne bifeze cat mai multe dintre asteptari.
    3 points
  7. Cea mai fun to drive si practica masina ever cand vine vorba de best buy! Ofera si putere si spatiu si consum decent si confort si usor de condus/usor de parcat si look si calitate si prestanta/istorie! ZA BEST HOT HATCH! ❤️ @DB86CLPAveam nr de inmatriculare asemanator! Tin minte ca m-a durut sufletu' cand am dat-o, deci te inteleg! 😄 La cateva ore dupa ce am pus anuntul, a venit un baiat cu un prieten cu un Subaru Impreza STI albastru si a luat-o fara sa dea o tura macar cu ea, nici macar nu s-a urcat in masina..doar dupa ce a cumparat-o, ca sa plece cu ea. 😄 Am gasit niste poze de la camping de prin 2011 cred, in padure pe mal langa lac, aproape de ponton (Surduc) mergeam des cu niste tovarasi din copilarie, (si cu fetele, bineinteles) el avea acel Audi A4 Avant verde din prima poza, V6 2.5 TDI Quattro, manuala, cu interior de piele cognac, era deosebita masina aia, imi pare rau ca nu mai gasesc poze cu ea, pe ce munti si zapezi am mai urcat, fereasca Mniezo' ❤️ ! O masina tot din "era" PIECH! 🙄 Asta asa, referitor la faptul ca inca merg la camping chiar si dupa 15 ani cu Bentley-ul "de saraki". Ce focuri de tabara, ceaune (tocanita/papricas/gulas, fasole/varza cu ciolan etc), gratare, pescuieli, plimbari cu barca si "shpritzuri" mai trageam, in natura, la aer curat, la lumina lunii si a focului, cu cortul, nu la 5 stele, la 1 miliard de STELE, in acordurile MP3 redate de sistemul audio RCD 510 din GTI, faceam "discoteca" in padure! Ce vremuri! ❤️ Generatiile astea noi nu stiu daca o sa mai apuce "d-astea"! 🙂 Azi tinerii "se distreaza" pe TikTok si la "Beach, pleaseeee!" Am imbatranit, stiu, sunt un mos expirat, fac 39 la anu'! 👨‍🦳 Vorba aia, viata-i grea, noroc ca-i scurta! 🤗
    3 points
  8. @halamadridSi cand zici CASTEL, nici macar nu e castel! Cladirea pe care am fotografiato e un fel de "vila", proprietarii sunt niste "verisori" de departe cu baba, "ZA QUEEN", fie-i tzarana usoara, "dacat" niste dukes (duci) care si-au construit acel "MANSION" prin 1687 pe un domeniu de 14 000 de HECTARE! Bah frate, 14 MII de HECTARE!!! Cam asa traiau "jmekerii" englezi, ma rog, inalta societate, pe vremea cand noi inca ziceam "Sarumana" la turci.. 🙄 Si cica Becali e bogat, latifundiar...El considera ca are palat... Am vizitat acest mansion si in interior, in perioada Craciunului, are 126 de camere, avea brazi impodobiti in aproape toate incaperile. "Bogatzala" dar la alt nivel..vorba aia, diferenta dintre milionari si miliardari.. Si aici, unde locuiesc, e in nord, e mai "pe sarakie", vorba vine, dar e sub Londra, daca e sa povestim de castele, sa vezi ce e in SUD, Westminster, Buckingham, palatul lui Churchill, Blenheim etc...Sunt sute de domenii de acest gen, pe toata insula, partea tare e ca fac parte din NATIONAL TRUST, administrate de stat si sunt disponibile pentru vizita publicului. Cam tot ce tine de "castele" sunt ale poporului..."gen"...😉 Se organizeaza nunti, evenimente private, expozitii, concerte si intalniri de masini de tot felul, tare, nu? In loc sa mergi in parc de exemplu, te poti plimba la astia in curte, pe malul lacurilor, printre caprioare, pauni si lebede, in natura, admirand gradini cu plante exotice si te poti opri sa bei si o bere, ma rog, ar trebui sa spun ceai 😄. Lumea isi aduce de acasa scaune pliabile, cearceafuri, jante frigorifice si fac picnic in natura, impreuna cu copiii si cu catelul fara sa comenteze nimeni NIMIC! Sunt curios in cat timp vine cineva sa iti atraga atentia la PELES, Corvinilor, Bran sau Cantacuzino ca ai calcat iarba..Bine, la Peles cade tencuiala si inca sunt probleme cu achitarea facturilor de caldura, dar asta e alta poveste...🙄 Din banii incasati pe biletele de intrare, aceste domenii si cladiri sunt intretinute si astfel isi pastreaza grandoarea, oamenii au joburi, in incinta se gasesc restaurante, cafenele, magazine, in care gasesti produse alimentare si bauturi (cam orice iti doresti, de la carne de vanat si mezeluri la produse lactate, legume, fructe, deserturi, conserve, gemuri, orice, toate produse artizanal) suveniruri, haine etc! Toate astea sunt facute prin fermele gestionate tot de ei, oamenii valorifica orice, inclusiv blana oilor din care fac super stofe. Ca exemplu, Becali isi procura stofa pentru costume din UK, fiind cea mai calitativa la nivel mondial, peste cea italiana. "Daca ai putea alege pentru o saptamana una din masinile de sus, pe care ai alege-o?" UAU! Grea intrebare! Foarte grea! Hai sa spunem altfel, pentru niste ture de circuit sa zicem, as alege ENZO. Pentru o zi acasa cred ca as alege Huayra, pentru o luna acasa, Veyron, dar daca ar fi sa o primesc de tot, sa o bag in garaj forever, probabil LaFerrari. Este hypercarul meu preferat, dar in cazul de fata, noul Ferrari Daytona SP3, stie Triac ce stie, tocmal a intrat si in colectia lui. A intrat si in colectia mea, mi-a fost livrat pe masa din bucatarie : Daca va plac pozicile cu "papusile" din colectia mea, o sa mai pun! ❤️
    2 points
  9. @Baxxon , despre DPF - a fost scanat cu o interfata Launch si este inca ok totul O sa studiez cand o sa am timp cum se face cu OBDeleven , din asta am eu , ca sa monitorizez periodic @acidone77 , chiar nu m-am gandit , ma enervez pe motorul de 3 la inceput de an cand creste mereu impozitul si apoi uit Probabil va fi schimbata masina in urmatorii 2-3 ani doar daca ma vor obliga prin ceva legi / taxe / restrictii care sa ma deranjeze In rest nu ma deranjeaza , ca sta afara toata ziua 😎 Masina nu e o prioritate ptr mine , imi stiu lungul nasului si am o varsta la care ma gandesc si cum imi asigur viitorul acolo dupa 65 de ani daca ma ajuta Dumnezeu Desi imi permit , nu as da niciodata mai mult de 20-25k pe o masina , niciodata mai mult de 150k pe o casa si tot asa , tot ce am cumparat masini si apartamente au fost ocazii la pret bun cu banul jos , pana si haine cumpar cand nu am nevoie si doar de calitate , la oferte din alea gen jumate de pret la tot ce e redus Cel mai rentabil e sa cumperi ceva cand nu ai nevoie , altfel platesti si dublu Exemplu prin 2000 cand inca mergea treaba bine pe la mine , eu din dividende un apartament de 4 camere 100mp zona buna si colegul un Megane , au costat la fel
    2 points
  10. @lambda_dryver esti multumit de camera FitcamX ? Asa vrea sa iau si eu una dedicata pentru BMW X3, tot asa plug and play, doar pt fata. Multumesc!
    2 points
  11. nu exista coincidente, doar cauze mai mult ca sigur ca si injectorul ala a "ajutat" la problemele DPF-ului.
    2 points
  12. Până o să desfac din nou ușile să văd cum fac oglinzile funcționale pe deplin, am schimbat parbrizul, cel vechi fiind foarte sablat și devenind deranjant la condus noaptea sau când era soarele în față. Apoi am montat un mic subwoofer in portbagaj Hertz Dieci DBA 200.3, 8"/20cm 300W care deși e mic sună foarte bine. Practic am adăugat o profunzime sunetului din mașină. Zambetul fiică-mii când a realizat că are bass în mașină, mi-a dat certitudinea că am făcut lucrarea cum trebuie!
    2 points
  13. Am fost informat ca actiunea 90EE e importanta si dureaza ~2h, asa ca m-am programat pe 30.07 la Avia.
    1 point
  14. Hello! Astazi povestim despre episodul clima: Dupa swap la VR6, clima a fost funcțională câteva luni fara probleme, pana intr-o zi cand a inceput sa bage mai slab si la scurt timp nu a mai bagat. Fiind pe final de vara (asta anul trecut) nu mi-am bătut capu. Anul asta, înainte de a veni caldurile, am zis ca rezolv. Am bagat solutie de contrast, am gasit un leak mic la radiator. Am zis easy peasy, schimb radiatorul si rezolv. Între timp vine etapa de drag, caldurile au venit deja, am zis ca bag freon cat sa am clima pentru drumul către etapa si schimb radiatorul dupa etapa. Bag freon, incercam clima si nu pornește compresorul Mirific! Noroc cu Luci de la Carsx care are vreo 5 VR6 longitudinal pe stoc, am luat un compresor de la el. Si ce sa zic de locația compresorului... între alternator si pompa servo... o distracție sa il înlocuiești fara sa dai tot botul jos. Dupa etapa, direct la garaj, inlocuit compresor, oringuri si radiatorul (prima oara cand regret ca au trebuit prinse ventilatoarele de radiatorul de clima la swap, o placere sa le fixam pe radiatorul nou), rezolvat un mic por ce l-am avut la o țeavă de pe traseul de clima. Teoretic totul ok, nu? Da de unde, de aici începe nebunia. Bagam presiune pe instalatie si lasam asa. In 1 ora, din 5 bar mai avea 3. Pe la compartimentul motorul era curat lacrima tot, 0 urme de solutie... si știți ce înseamnă asta... radiatorul din interior. Care erau șansele? 🙆‍♂️ Buuun, știind ca bordul de pe Superb era cam șubred, pot spune ca singurul minus ce il mai aveam la interior, in sensul ca avea mai multe cleme rupte ceea ce ducea la anumiti greierasi pe drumuri mai rele. Iar cum masina este complet insonorizata, orice greieras se aude mult mai tare.. Am zis ca daca tot il dau jos, iau altul impecabil, fara cleme rupte si cu toate la locul lor sa fie treaba bună. Găsește tu acum bord de Superb impecabil si fara cleme rupte.. la telefon cu vanzatorii, toate erau impecabile, pana ajungeai sa le vezi. Cred ca aveam eu standarde prea înalte cand vine vorba de cuvântul "impecabil". Dupa ce am vazut câteva, certat cu câțiva ca m-au pus pe drum degeaba, găsesc coaja de bord in stare buna. O iau. Plasticul de sub volan l-am luat din alta parte, torpedou din alta parte, si tot așa am ajuns sa am un set complet de piese pentru bord, fara cleme rupte. Singurul minus este ca bordul actual are locas pentru buton senzor parcare care e ft rar pt Superb 1. Fiind rar, am comandat buton nou.. 20 euro + 25 transport Bun, daca tot dau bordul jos, am încercat sa schimb cat mai multe in spatele lui, sa ma asigur ca o perioada bună nu mai am treaba acolo. Am înlocuit si radiator de căldură, si încă câteva piese. Astfel, reușesc in sfarsit sa rezolv problemele ce tin de clima, masina baga rece foarte bine, temperatura se comuta ok. Iar masina este in sfarsit tanc la interior. Adica bordul este prins bine, nu mai aud greierasi, indiferent de drumul pe care merg. Insonorizarea este acum completa pot spune. Nu va imaginați ca acest swap de planșe de bord a mers smooth: - Am rupt grila de ventilatie parbriz (cea neagra de pe bord ) - am comandat alta împreună cu senzorul de soare - Am reusit sa zgârii puțin folia de pe gurile de ventilatie laterale - comandat alte grile - Am uitat sa scot microfonul de la bluetooth cand am montat bordul, tre sa dau iar jos partea de sub picioare - Am rupt 2 mufe, cea de la senzorul de pe bord si cea de la lumina picioare sofer - Camera marșarier nu mai merge probabil ceva mufa prin spatele playerului - Playerul nu mai intra pana in spate sa fie la nivel cu bordul si sta putin iesit, nu îmi dau seama daca de la plansa noua sau doar trebuie vazut daca din cauza firelor din spate Bine, sunt chitibusuri, le rezolv zilele astea, dar ma plâng si eu 😅
    1 point
  15. Avea dreptate Gigi Becali, degeaba ai castel, daca nu sunt si niste oi langa el.😃 Daca ai putea alege pentru o saptamana una din masinile de sus, pe care ai alege-o?
    1 point
  16. La mine la Leon 2019 sta la 700 fara AC si aprox 950 cu AC. Si daca opresc AC-ul nu scade pana nu apas acceleratia o data.
    1 point
  17. Este in parametri si atunci cand sta la aprox 1000rpm. Posibile cauze: 1. daca este in D si pedala de frana e apasata foarte putin atunci cutia de viteze este partial cuplata si turatia sta la 1000, daca se apasa mai tare frana atunci turatia scade si cutia decupleaza complet, comportamentul l-am observat si la diesel si la benzina si la cutie cu ambreiaje umede si uscate 2. necesar electric iarna, de obicei primii 2-3 km alternatorul incarca mai puternic si atunci motorul va sta ceva mai turat 3. temperatura lichidului de racire daca este foarte rece la primele 2-3 intersectii dar probabil se suprapune cu 2 4. cat de tare trebuie sa munceasca compresorul de AC vara La Passat B8 scria pe bord la informatii despre start-stop si cand era start-stop dezactivat era si turatia la 1000 si scria pe ecran o lista de motive.
    1 point
  18. Prezint si eu Skoda mea, prima dealtfel, este din 2021 , ca optiunui are multe, sunt cateva pe care le-as fi vrut dar depesea cu mult bugetul Este varianta cu 150CP Scaune material textil electrice,incalzite,memorii, sistemul Columbus, incalzire in volan , ACC adaptiv, l-am testat pe autostrada si drum national bine marcat, se comporta foarte bine , ia curba fara sa ating volanul, pastreaza si accelereaza in functie de masina din fata. Are lumini ambientale, ce ma enerveaza ca nu are bricheta decat in portbagaj si a trebui sa leg camera la panoul de sigurante dar cu ocazia asta am montat si kitul 4G pentru camera , pentru parcare. Muzica e cea standard dar se aude decent. Ce nu are si mi-as fi dorit sa le am portbagajul electric, scaune piele si ventilate, head-up display si muzicantii de la Canton. Se conduce bine, imi place cum sta pe drum, suspensia e ok, foarte confortabila, de consum nici nu are rost sa zic..:) inca nu am avut nicio masina care sa consume 4 l/100 km Are farurile Led Matrix, inca nu am apucat sa o conduc noaptea sa vad de ce sunt in stare, farurile astea sunt adaptive si lumineaza in curbe?
    1 point
  19. S-a facut si revizia la 345.150 km la Nurvil Toyota 15.150 km - 8 luni si jumatate de la ultima revizie Schimbat toate filtrele si 8L ulei Nu exista scurgeri de ulei dupa lucrarea de schimbare a distributiei de acum 60.000 km , totul curat si uscat in zona si pe scut 1658 lei fata de 1500 lei acum 8 luni jumate
    1 point
  20. Am lăsat azi mașina la ei, mi-a apărut in bord o acțiune de update soft. Mi-au zis că mai avea încă un update de făcut din urmă. Azi nu a mai pomenit nimic de anularea garanției, mi-a zis doar sa nu fi intervenit eu sau altcineva asupra unor componente. Aștept finalizarea actualizărilor și verificărilor.
    1 point
  21. Bun pret! Unii schimba discuri si placute in banii astia. Sau numai placute fata/spate daca mergi la reprezentanta.😀
    1 point
  22. Pai ce schimb sa mai faci ca tu l-ai facut deja numai din complectari?😆
    1 point
  23. @DB86CLP Jantele sunt pe 19 ,originale Porsche . Anvelopele sunt continental sport contact 5 N0 (dimensiunile din carte) ,asta le face mai deosebite ,sunt mai late cu aprox 4cm fata de cele fara N0 ,doar buza de protectie are 2cm . Am doua seturi de vara ,aprox identice ,OE ,unele sunt facute de CMS si astea de pe masina de BBS. Un set vreau sa le fac de iarna si cele de iarna pe 18 cu anvelope noi o sa pe pun la vanzare. Astea pe 18 o sa intre la vanzare :https://vwforum.ro/topic/140925-porsche-macan-s/page/5/
    1 point
  24. Suntem de-o seama aproape:) anul acesta la final fac si eu 39. Iti pare rau ca ai dat masina?
    1 point
  25. Feedback de la un utilizator de Kodiaq PHEV: 1. Comutator S-ACC (94EW) Am fost sunat de dealer la sfarsit de Mai, s-a rezolvat in cateva ore. Mentionez ca nu am avut nici o problema cu maneta ACC. 2. Actualizare S la PV4 (90EE) Am primit notificare pe infotainment Sambata, urmeaza sa ma programez. Nu am avut nici o problema din cele listate, doar am avut erori sporadice in timpul utilizarii, nu la pornire, care au aparut cand ma fataiam pe scaun si dispareau la fel de usor.
    1 point
  26. Eu am rezolvat problema la inceput de aprilie in Ungaria la reprezentanta VW din Debrecen ...de atunci nu am mai avut probleme...totul functioneaza normal! Cand am mers la D&C Oradea la inceput de aprilie..cei de la noi au zis ca dupa VIN nu am nici un update de soft...nu vedeau nici ca trebuie modificat cablajul din bara spate! A doua zi am mers in Ungaria si vedeau ca este update de soft ca trebuie modificat si cablajul ca sa nu mai franeze masina cand dadeam cu spatele fara a detecta nici un obsatacol. Update-ul era aparut pe final de Martie...au spus cei din Ungaria de la VW. Mă întreb justificat: cum este posibil ca o altă reprezentanță VW (Debrecen) să identifice clar problema,existenta update-ului de soft si faptul ca trebuia modificat traseul electric din bara din spate a masinii deoarce frana masina singura fara sa detecteze vreun obstacol cand dadeam cu spatele ( o alta eroare grava ), iar la D&C Oradea să nu se regăsească informații oficiale VW? Aceste discrepanțe imi ridică semne de întrebare serioase cu privire la competența, buna-credință sau implicarea echipei locale! Ai facut update de soft? Ai modificat cablajul din bara spate?
    1 point
  27. Aceleași probleme am și eu. 4 mesaje de eroare iar azi când am vrut să o pornesc totul este mort. Masina am cumparat-o de la Oradea în iunie 2024 și am doar 9k cu ea ! Și anul trecut am avut probleme cu martorii la bord.
    1 point
  28. Un drum pana la Viena, 3 pers în mașină, portbagajul plin. Consumul la pompa a fost de 4.85, mai mic decât îmi arata computerul de bord. AC setat pe 22 grade tot drumul.
    1 point
  29. @sdR+ dacă te referi la parbriz, a fost 650 lei cu tot cu montaj (are senzor de lumină). Nu știu dacă e la fel cu Variant-ul, că m-a întrebat cel de la parbrize dacă e hatch sau variant.
    1 point
  30. De curiozitate cat a costat, al meu noaptea este pericol public, altcineva nu a vrut sa mi conduca masina prin afara tarii de frica asta.
    1 point
  31. I feel you! 😁 La Superb am schimbat 1 injector, apoi egr-ul, acum a picat dpf-ul... asta pe lângă distribuției și alte mofturi ale mele, in nici un an de când am luat-o si nici 10k km. Sper sa ii fi dat de cap de aici încolo. La Golf fix in ziua de ITP l-a apucat regenerarea sau mai bine zis cred ca nu a reușit să facă una,că scotea un fum de ziceai că am egr si dpf off. După câteva zeci de km cu a 3-a la 2800rpm si-a dat drumul și nu a mai scos fum de loc. Nu mai zic de upgrade-ul la oglinzi care nu merg deși era un upgrade "simplu". Sper după ce mă intorc din Grecia să îi dau de cap! AC-ul din când în când refuză să dea rece. Luni o duc la verificat. Tiguanul l-am urcat pe capre pe partea dreaptă și am zis să-l urc si pe stânga să lucrez mai repede si să fac toate 4 etrierele o dată. După ce am ridicat-o pe cric si am început să scot prezoanele de pe stânga față am observat ca l-a ultimul prezon roata s-a înclinat dar nu puteam să o scot. Am dat încă 2-3 ture la cric și am observat că pleacă cu totul in față. M-am oprit si m-am dus sa văd caprele, cea din față stătea doar in 2 picioare ca si cum atunci când am ridicat fața stânga a împins in capră. Am chemat un vecin, a ținut mașina din dreapta, am coborât stânga pe a 3 a capră, neputând să scot nici roata, nici prezonul cu speranța să nu se rupă/îndoaie. Am ridicat dreapta față și am reasezat capră, apoi am mers din nou pe stânga, am pus cricul pe niște pavele, am ridicat din nou si am pus prezoanele la loc. Până la urmă am facut separat dreaptă si apoi stânga. Concluzia: când e să se întâmple, se va întâmpla orice ai face. Văd că ai ajuns la aceeași concluzie cu mine in ce privește trapa - raportul cost/beneficii. Și noi ne pregătim de plecare, mai mult de ai face plinul in rezervor si la lichid de parbriz nu mai am ce verifica. Ii mai trag un exterior/interior inainte de plecare, cumpăr vignete, fac o cruce mare și Doamne ajută să fie un concediu frumos și asta! Concediu frumos să aveți și drumuri bune!
    1 point
  32. Dar grosimea cum ai masurat o, ca sa vezi ca difera? nu, nu vreau glume de la colegi😄
    1 point
  33. Aici e problema, au pus dop in loc de jojă. Acum fiind in România, suspiciunile sunt. Chiar trebuie sa mergem pe incredere?
    1 point
  34. la vag ceasul arata fix 90 pebtru orice temperaturi intre 75 si 110 grade.
    1 point
  35. Dintr-o grota va urez drum bun si concediu placut !
    1 point
  36. Noaptea trecuta am facut cu succes și retrofitul pentru pACC cu radar 3qf . Am urmat ghidul de aici, tradus in edge cu translate ul default din browser. Observ ca bajetii cer intre 200 si 350 euro pentru asta. Eu am sa las detaliile astea mai jos, suplimentar celui de acolo, gratis in speranta ca ajuta pe cineva. 1. Am inlocuit radarul cu unul de pe ebay, din Lituania. L-am prins cu ~400 lei.hw: 3qf 907 572 2. Pentru ca a fost sh n-a fost necesara calibrarea. In plus n-a fost nevoie nici sa mai declansez eu manual component protection pentru ca e străină masini mele. 3. Aveam deja 6154a de la retrofit ul camerei pentru lane assist.cu 30 usd am cumparat si acces la cont pentru odis online.(Gasiti usor cautand odis online geko) 4.Am cuplat bateria la o sursa programabila care ofera maxim 10A si a fost suficient. Am dezactivat drl urile, pus faruri pe off, stergatoare pe oprit, nu auto(cand faci flash la firmware o ia toate razna, in trecut, cand am actualizat camera de lane assist am fost nevoit sa ud manual parbrizul timp de o jumatate de ora fiindca au pornit singure si nu mai raspundea nicio comanda) 4.1.Am pus firmware ul cu x 5. am instalat odis s 23.0.1 primit din acelasi loc de unde am cumparat si accesul la cont.Ce aveam eu nu era compatibil cu tool ul oor) 6. Am inlaturat component protection cu succes. Am bantuit putin prin meniuri fiindca sunt contraintuitive, mult diferite de odis s 24(ce aveam eu) - trebuie pornita prima data aplicatia lor, geko, care este vazuta ca malware, apoi odis service, listat componente, apoi intr unul dintre meniuri trebuie apasat pe eroarea de component protection de la modulul 13(radarul), la mine a fost un Guided Something.cand apare popup ul din odis pentru introdus username si parola, se introduce codul cumparat in aplicatia geko. Apoi se urmeaza guide ul din odis pentru component protection. 7. Dupa ce am inlaturat component protection cu succes, am luat contactul apoi l am pus inapoi. Inainte sa fac asta inca aparea public key ul vechi(nu cel menționat acolo) 9.Mers inapoi in odis s, selectam acc ul apoi prin meniurile urmatoare. 9.1. Measuring values(sau ceva de genul asta) aici cautam individualisation code sau VCRN, sau ceva de genul asta.E important sa fie luat acum, nu mai devreme fiindca se schimba candva dupa înlăturarea component protection.mai trebuie vin, și cele 4 coduri fec. Eu le am ales pe astea 4: 10009008 10009103 10009205 10009307 . Sunt specifice radarului 3qf.Ar trebui sa fie maximul posibil pentru acest radar. 9.2 .deschidem acfg.exe si introducem dupa cum cere aplicatia: vin, vcrn, si codurile fec. O sa genereze codul swap. 10.mergem in odis in Block 009 — Diagnostic session → alegem End of line mode (EOL) . Doar o sa dispară pop ul. Nu are mesaj de confirmare. 11.Block 008 — Access rights → code 20103 12.Block 007 — Adaptations - Transferring the SWaP unlock code → Entering the generated code in the "Data entry" field 13.Block 005 — Basic UDS setup → Unlocking the SWaP function.la mine aparea activation of Swap, something,am făcut click pe el, apasat sageata dreapta, next next, start(butonul verde de play) si ar trebui sa apara mesaj pozitiv. Altfel ati gresit ceva. Reluati cu atentie de la pasul 9. 14.Block 003 — Measured values → Status of all SWaP functions. Aici doar confirmam ca au aparut cele 5 coduri fec adaugate mai devreme si sunt toate enabled dau active. 15. Luam contact si punem din nou, si confirmam din nou daca inca sunt toate 4 16. Punem firmware ul normal. Eu l am pus pe cel cu 771 la sfarsit. 17. Facem parametrizarea selectand xml ul cu arbeits datei. 18. Coding, adaptation, whatever. 18.1 Pentru modulul acc puteti porni de la codul asta, apoi sa faceti modificări conform restului de dotari: B31DFF73DFFFC728969F81B683579F00000000000099400006 Coding ul cred ca mai necesita atenție, dar e functional. In caz ca are cineva sugestii in privinta coding ului le primesc bucuros. Comentariul asta l am scris in graba, de pe telefon.
    1 point
  37. cateva schimbari: - dupa ce am schimbat torpedoul, masina beneficiaza acum de MIB2 + ecran 8 inch inclusiv cu iesire fibra pt un viitor retrofit la AID.. am facut si update firmware la MIB sa fie ultima versiune am ramas cu o problema.. cablul pentru USB e scurt si trebuie sa schimb, astept comanda de pe aliexpress.. in prezent nu merge USB-ul pt acces la Carplay/Android Auto - am schimbat lampile din habitaclu cu tot cu suport ca sa fie cu LED si suport ochelari.. inclusiv in portbagaj cu cea OEM - am schimbat suport motor si suport cutie de viteze Am avut o problema cu butonul.. a intrat trinunghiul inauntru rezolvat si asta. Ce planuri mai am pe viitor: - camera high pentru retur - ambreiaj + volant - retrofit senzor RLS - se pare ca e tras deja cablul deci doar sa schimb senzorul.. trebuie timp - oglinda interioara heliomata - achizitionata deja + cablaje - buton switch lumini auto - achizitionat deja - urmeaza sa trag cablu la BCM - boxele.. inca neinstalate pe spate
    1 point
  38. Alea de acum vor arata la fel de bine si peste 10 ani, dar ceasurile digitale se vor demoda rapid. In plus, arata mult mai bine in combinatie cu cutia manuala.
    1 point
  39. Mda, inseamna ca aia sunt cei mai destepti, si noi astia, care stim cum se face, si dupa update nu se mai descarca bateria, suntem mai prosti.
    1 point
  40. In cele din urma am reusit sa gasesc datasetul pe Geko. Dar poate ma ajuta un coleg cu codarile. Sigur nu sunt bune pentru ca am tot felul de erori de mesaje de CAN.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!