Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 14.12.2025 în toate secţiunile

  1. Aventuri cu Steve... Pe 9 iulie făcusem curățarea filtrului de particule la cei de la AVD TURBO (nu îi recomand, cel puțin în cazul meu au fost niște jăpcari, 1.171 lei pentru montat/demontat plus un colier, fără să spună de la început că asta ar fi costul fără curățare... cel puțin asta a fost impresia mea, că "l-au agățat" pe fiumiu, nemaiputând pleca fără DPF... Pe la sfârșitul lui august, bateria nu a mai vrut să pornească. Am bănuit un cablu slăbit la subwoofer, ținând cont că era ultima modificare la mașină, așa că i-am spus băiatului meu să verifice. Nu a găsit nimic in neregulă, doar că și-a adus aminte că la o curbă l-a auzit prin portbagaj cum se rostogolea. După ce l-a ajutat un vecin cu o pornire cu cabluri, mașina s-a comportat normal. După scoaterea alimentării de la subwoofer, mașina nu a mai avut probleme cu pornirea. În septembrie a venit cu mașina la Galați după care am plecat în Eurotrip, nu înainte de a-i cupla la loc alimentarea la subwoofer. Eram curios dacă rămâne fără baterie și când ne-am întors și am vrut să o pornesc... nu a pornit. Am pus cabluri, i-am dat curent de la Tiguan a pornit și au putut pleca la București. Bun, deci am scos din noul cablul de la alimentarea subwooferului. Pe 5 octombrie, la nici 3 luni de la curățarea făcută de cei de la AVD TURBO, s-a aprins martorul DPF în bord, mașina nereușind să facă regenerarea, nici după plimbarea pe autostradă, nici cât a mai stat în fața blocului. Variantele erau: 1. DPF OFF 2. Filtru nou OEM 3. Filtru SH OEM 4. Filtru nou aftermarket După o discuție cu @nikos, am renunțat la variantele 1, 2 și 4, urmând să căutăm un filtru de 2.0TDI 170CP de pe o Skoda și să-l verifice înainte de achiziție. Pe 11 octombrie am găsit un filtru in Dâmbovița, a vorbit Nikos cu tipul respectiv si a reușit să îi facă o diagnoza de la distanță. Am bătut palma cu vânzătorul și pe această cale o să îi mulțumesc lui Ștefan (vânzătorul) care mi l-a si adus în București, unde s-a întâlnit cu băiatul și acesta l-a luat. Pe 17 octombrie mașina a ajuns cu ajutorul lui Nikos la @spido la service și s-au apucat de înlocuit DPF-ul, nu înainte de a-l și curăța pe cel nou. Țeava de la cel cumpărat recent, s-a dovedit mai îngustă având alt diametru, așa că au făcut sudurile necesare. S-a înlocuit și sonda lambda, având erori. Pe 24 octombrie a ajuns băiatul meu să-l ia pe Steve din service și după un timp a apărut o zornăială, când erau turații mici ale motorului. I-am spus că e ceva care atinge undeva, mai ales având in vedere schimbările recente. După ce a ajuns acasă mi-a zis că mașina era in regenerare, dar că nu și-a făcut-o și s-a aprins martorul DPF in bord din nou! S-a întâlnit cu Nikos mai spre seară, au ieșit pe autostradă si cu testerul, dar nimic, nu s-a atins martorul. La testare a ieșiți senzorul 1 de pe DPF defect (implauzibil signal). A doua zi iar la service, diagnoza, îmi spune Nikos că ECU a fost scris cu succes de 3 ori si de 9 pri s-a încercat fără succes. I-am spus că aveam soft făcut la ea și e posibil să fi fost făcut și VW dieselgate. A fost dat jos ECU și făcut flash pentru a elimina și acest aspect. Zornăială provenea de la o mufă nestransă, care atingea în caseta de direcție și se transmitea in volan. După strângere nu s-a mai auzit nimic. Apoi Nikos a vorbit cu Ștefan, de la care luasem filtrul și i-a trimis si senzorul 1, direct la Spido. După montarea acestuia, i-au făcut o regenerare forțată cu testerul și a făcut până la capăt. Dar totuși mașina nu își făcea regenerare singură. A mai urmat o diagnoza și s-a schimbat si senzorul de presiune motorină, nu arăta valori corecte. Pe 7 noiembrie baiatul meu s-a dus și a luat mașina din nou, fără martori aprinși, între timp Nikos identificase că RCD360 PRO consuma curent după încuierea mașinii, așa că i-a mutat alimentarea pe contact. (Deci nu era camera pentru mers înapoi ci chiar unitatea). Băiatul mei a programat mașina la ITP, pentru data de 8 noiembrie. Tot pe data de 7 noiembrie a schimbat și bateria, eu considerând că după toate descărcările pe care le-a avut, nu o să-l ajute în iarnă, optând pentru un Exide Premium de 77Ah. A doua zi pe drum spre ITP s-a aprins martorul DPF... iar la ITP, mașina a fost blocată de RAR. După ce a venit reprezentantul RAR, a trecut ITP-ul cu brio. Dacă gazele au ieșit, gândul meu s-a dus tot la senzori sau cablaj întrerupt. A vorbit băiatul meu cu Nikos urmând să ajungă din nou în service... Pe data de 14 a ajuns la service, eroarea era tot pe senzorul 1, așa că am hotărât să cumpăram unul nou OEM, pe care spido l-a comandat după vin-ul mașinii. La regenerarea forțată cu testerul a efectuat-o, dar pe tester a apărut eroare, iar senzorul 1 arată 20°C iar, senzorii 3 și 4 arătau peste 400°C. Dar in final regenerarea forțată a mers și martorii au putut fi șterși. Pe 20 noiembrie a ajuns senzorul nou, a fost montat, s-a făcut din nou o regenerare forțată, martorul s-a stins. Pe 28 noiembrie a luat băiatul masina din service, fără martori aprinși, totul părea in regulă. A doua zi, pe 29, ghiciți ce martorul s-a aprins în bord. Eu eram în drum spre Istanbul, băiatul meu era frustrat maxim. I-am spus să o lase așa, că o voi lua la Galați când mă întorceam din Turcia. La întoarcere, am luat Superb-ul (martorul rămăsese aprins) și am plecat spre Galați. Imediat ce am terminat autostrada s-a aprins spira și check engine-ul iar motorul s-a plafonat spre 2500rpm, făcând depășirile dificile, mai ales că era și noapte deja. Soția care venea cu Tiguanul din spate, mi-a spus că iesea fum destul de dens când am turat-o. A doua zi mă prezint la mecanicul meu, îi prezint tot istoricul de service cu ce s-a făcut-o până acum. A analizat-o si mă sună a doua zi, suspectand cablaj senzori 3 si 4 sau chiar senzorii defecți sau o problema cu ecu. La test a încălzit senzorul 1 si a crescut temperatura pe tester, deci senzorul 1 functiona corect. Iau masina și ma duc la @andrei.toledo, îi spun si lui istoricul până acum si după ce vorbește cu un electrician, rămâne masina la el. A doua zi, il rog sa rescrie ecu cu softul inițial avut de Superb, să eliminăm si posibilitatea unor erori de scriere sau codare de la flash-ul anterior. Între timp vine si electricianul, verifică senzorii, mufe si cablaj, Andrei aduce si un alt ECU si il verifica si cu acesta, poate ECU-ul meu a luat-o razna. Mai rămâne de testat senzorii 3 si 4, care erau de pe filtrul achizitionat și se pare că nu erau compatibili cu motorul meu. A fost comandat si senzorul 3 pentru test si in următoarea zi m-a sunat electricianul si mi-a spus ca si acesta indica temperatura normală. I-am spus sa il comande si pe ultimul, iar in ziua următoare după ce a montat si ultimul senzor, la testarea de drum, in sfârșit, mașina si-a început și terminat regenerarea fără să apară martorul in bord. Între timp am mai pus 200km, atât prin oraș cat si in afară si masina mergea chiar foarte ok, răspunde imediat la accelerație. I-am făcut astazi schimbul de filtre si ulei, mai erau cam 2-3 luni, dar am zis sa i le fac pe toate aici. Tot astăzi am prins si o regenerare când am ajuns la service, motorul fiind turat puțin peste 1000 ture, iar când a terminat-o, a revenit in jurul valorii de 850 ture la relanti. La testarea senzirilor acestia indica temperaturi corecte, iar la ridicarea turației senzorul 1 a crescut de la 20°C la 170°C, după care a început să scadă cand nu a mai fost turat motorul (și ceilalți doi senzori si-au modificat temperaturile indicate). După această nouă aventură cu Superb-ul sper să fi închis seria reparațiilor și să se plimbe și baiatul meu in sfârșit, cheltuind doar consumabilele aferente. Le mulțumesc lui @nikos, @spido, @andrei.toledopentru sprijinul lor la aceste reparații și continuăm aventura pe acest forum și pe străzile patriei.
    3 points
  2. Asta da "cadou" de Craciun. Este superba, sa va poarte fericiti si fara eveimente la cel putin atatea locuri frumoase ca si acum deja The Old Explorer. E prima data cand aud asa ceva ca ceva sa soseasca cu 3 luni mai repede. N-am avut norocul acesta niciodata. Abia astept sa deschizi topic la The New Explorer, ma voi abona categoric.
    3 points
  3. Avand in vedere ca intotdeauna nu am mers mai mult de 10.000km cu uleiul si pentru ca este o perioada cu libere am efectuat o noua revizie chiar daca parcusesem aproximativ 8000km si acestia doar in regim extern. Am mers in principiu pe aceleasi piese Ulei Mobil 1 ESP, si filtre Mann si Mahle. Am efectuat si o verificare si nu am identitifcat probleme (fara scurgeri, fara pilitura, fara jocuri mecanice).
    2 points
  4. Salut, de ce nu mergi la Florin VAG garage, sau Sabin mQBcode, Vagguide romania ai in zona ta cel putin 3 mari firme care numa asta fac, reprezentanta e absolut inutila, cel putin 2 dintre firmele astea fac cercetari zilnice tot ce tine de grupul VAG iti pot face rost si de piese original, exact ca reprezentanta, doar ca la un alt nivel mult mai profesional. Dai un ban dar o sa fii mult mai multumit de masina, cu siguranta pot sa o imbunatateasca toate masiniile din ziua de azi au Bug-uri, materiale proaste, asta e lumea in care traim si trebuie sa ne adaptam fiecare si sa gasim solutia cea mai buna. Eu daca as fii in locul tau, indiferent daca as avea garantie sau nu inca, as apela la serviciile lor. 100% pot sa te ajute
    2 points
  5. Ei bine, aia e parerea unui politist sau fost politist in timpul liber si nu e parerea oficiala. In realitate, stiu cazuri in care au ramas fara talon (da, stiu, mici sanse)datorita unui politist mai zelos: Deși OUG 195/2002 stabilește cadrul general, omologarea tehnică este detaliată de Registrul Auto Român (RAR). RAR este instituția care certifică dacă o modificare (inclusiv aplicarea de folii) este permisă. Regula RAR: Aplicarea oricărui tip de folie pe faruri (sau lămpi) este interzisă dacă nu este făcută de producătorul vehiculului sau nu este omologată individual de RAR. Farurile au o omologare specifică (marcate cu litere precum "E" urmat de un număr) care garantează că emit lumina la o anumită intensitate, culoare și formă. Foliile modifică aceste caracteristici, anulând omologarea. Deși intenția de a proteja farurile (mai ales cele din plastic, predispuse la zgârieturi și matuire) este de lăudat, legalitatea este strictă în România și se bazează pe principiul omologării. Conform prevederilor din OUG 195/2002 și normelor tehnice impuse de Registrul Auto Român (RAR), răspunsul scurt și cel mai sigur este NU. Deci, din punct de vedere strict tehnic și al omologării, orice strat suplimentar aplicat pe lentila farului poate altera performanța optică a acestuia, chiar și un lac transparent. 😐 Edit: nu ma intelege gresit ca sunt impotriva acestei metode de protejare a farurilor (ba chiar o recomand la cat costa un asemenea far), ci doar ca ui... se gasesc specimene sa fie mai catolice decat papa.
    2 points
  6. Corect ce a spus colegul @Yasmin, la ce am prezentat eu mai sus am omis cu ce s-a injectat in retea si practic ai un sold la ei care teoretic il vei recupera candva. Si in aceasta situatie iese o economie anuala de aprox 4700 ron care se amortizeaza in cazul prezentat si de mine din familie in aprox 8-9 ani(sistemul a costat undeva la 40000ron chiar putin peste), la preturile actuale dar sa nu uitam ca in 2021 curentul era undeva la 0.65 deci amortizarea la vremea respectiva se intindea si pe mai multi ani. Ramane de vazut ce se va intampla cu asa zisele taxe pe soare sau ce tampenii le mai trec astora prin cap dar un lucru il vad benefic din toata situatia, tehnologia s-a ieftinit si un sistem casnic de 3-5kw a devenit foarte accesibil chiar si fara AFM.
    2 points
  7. Folie transparenta de protectie ? Impiedica matuirea farurilor, deci asigura vizibilitatea in timp Probabil te referi la foliile care aduc o alta nuanta farurilor , alea care fac faruri negre sau ceva de genul , orice care impiedica lumina sa fie ca cea initiala Nu gasesc textul de lege care spune clar ca nu ai voie
    2 points
  8. Felicitări! Ma bucur când ii merge cuiva bine, in tarisoara asta(cred ca si Explorer-ul "a pus o vorba buna", ținând cont la cum ai avut grija de el)
    2 points
  9. In rarele momente in care mai am timp sa o spal cum trebuie, ceruita si stearsa, redevine pentru scurt timp un Touareg cu doar 70.000 km. Pe urma, la noroiul omniprezent, trece inapoi in anonimat :)). I-am facut si codarea de cutie de Cayenne din long coding, diferente simt doar in modul sport, dar se crede Porsche acum.
    2 points
  10. Dupa multe discutii cu cei de la Volkswagen ID de pe Facebook, multe emailuri la importator si o vizita la reprezentanta AVIA, masina a primit actualizare GRATUIT la 3.8.2 si s-a rezolvat problema cu scaderea puterii de incarcare de la 11 la 7 Kw. Stiam de existenta acestui 3.8.2 dar masina nemaifiind in garantia de 4 ani ( doar bateria mai are garantie) toti imi spuneau ca trebuie sa platesc pentru acest update care corecteaza problema din SW 3.7. Nurvil mi-a spus ca trebuie facuta asistenta catre importator care decide daca suporta sau nu costurile. Dupa emailurile trimise la Porsche am fost sunat de cei de la AVIA, presupun ca importatorul s-a adresat lor,mi-au spus ca au facut asistenta si importatorul a decis sa suporte costurile. NU am fost curios sa vad cat m-ar fi costat , dar la urmatoarea vizita o sa-i intreb.
    1 point
  11. Ai tras ceva c nenorocirea asta de filtru. In parte te inteleg - am tras vreo doua luni de zile la dinozaur cu erori pe DPF si limp-uri (inclusiv la drum lung - de am oprit in ploaie sa scot mufa de la senzorul de presiune diferentiala sa pot continua drumul normal) - doar ca am reusit sa il diagnostichez singur cu ajutorul topdon-ului - a fost "doar" senzorul cu probleme. Noroc ca e ieftin si se schimba super usor. Trecusem si eu prin gandurile de DPF delete...
    1 point
  12. Or fi , doar nu ma duc sa las masina o sapt la Bucuresti si sa vin cu autocarul acasa daca ar fi sa schimb distributia Eu ma referam aici la mine ca reprezentantele Nurvil nu mai au oameni de calitate Asa mai bine ma duc sa fac reviziile si restul lucrarilor la Catalin la Bacau Timpul e problema , nu gasesc nicaieri , dispare pe zi ce trece
    1 point
  13. "Back to gas" https://youtu.be/vzbQN-XDKuo?si=qIeMjLg7tdOmTAaH
    1 point
  14. Probabil ca un om hotarat poate sa bage degetul pe la busonul de umplere cu ulei si tot reuseste sa-l miroase. Acusi vor urma postari ca uleiul meu are aroma de trandafiri, altul de capsuni.
    1 point
  15. Toate sansele ,la ce incompetenti ne conduc…orice tampenie e posibila.
    1 point
  16. Cand am fost la Cătălin (EEXCALADE) pentru niște lucrări de mentenanță, mi-a relatat o chestie care are mai mult sens decât ai crede. Filtrul de particule este precum si in denumire, un filtru, nu? Pai atunci mi-a spus așa. Ia mașina noua, 0 KM, TDI. Scoate-i filtrul de particule si pune-l in garaj. După 200k km, filtrul ăla o sa fie nou, pentru ca din nou, e un filtru, deci nu are ce sa filtreze, nu? In schimb, lasă-l pe motor, iar după 200k km o sa trebuiască să-l arunci. De ce? Pentru ca el se înfundă daca ce trece prin el pentru a fi filtrat nu este curat, iar amplasarea lui este dupa motor, la începutul evacuării. Ce înseamnă asta? Ca tot ce intra in filtru si îl înfundă vine din motor, ceea ce înseamnă ca motorul nu are o funcționalitate corecta. Morbid vorbind, cancerul pleacă din interior si îți ataca corpul in exterior ulterior. Așa e si cu motorul unei mașini. Daca mașina rulează bine, nu înseamnă ca si 'funcționează' in parametri. Consum de ulei scăzut sau deloc nu înseamnă automat ca motorul rulează in parametri. Faptul ca nu o simți la ralanti nu înseamnă ca motorul funcționează neaparat in parametri. Adesea probleme pe injecție (care apropo, vizualizând niște valori pe VCDS nu îți indica daca ele funcționează sau nu corect) care nu sunt depistate decât pe banc duc la probleme cu DPF si nici schimburile de ulei făcute a la Germania (OCI 20-25-30k km) pana când Romanul ia mașina la 180-200-220k km nu ajuta deloc. Scriu asta de la volanul unui Passat B7 2.0 TDI CFGB cu ±310k km care încă își face regenerări urbane la ±350-370km si extra-urban la ±550-600km, fără sa fi fost curățat vreodată. Schimburi de ulei 8-10k km, EGR 80-100k km si motorina de calitate. Ai face bine sa asculți sfatul lui Cătălin si sa ataci problema de la cap (verifica uzura motorului si a anexelor), nu de la picioare (DPF- curățare, senzori etc.). Spor!
    1 point
  17. Nu poti sa te folosesti exclusiv de panouri daca nu ai baterie, asta ziceam. Tu vad ca ai scos si din buzunar, deci nu contrazici ce am afirmat eu.
    1 point
  18. Ultima data cand am verificat, Bratislava nu era in Cehia. Iar diferentele continua, cehii beau bere, slovacii beau vin.😀 Intre Passat si Octavia e si diferenta de greutate.
    1 point
  19. Mesajul anterior --> TOP! Hai cu topicul nou!
    1 point
  20. Pare sa fie ceva senzor care e in scurt. Daca tot esti electronist masoara terminalele pe senzor si vezi daca el sau cablajul. Should be ez. E pt audi, dar asa o fi la a ta. https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk3/heating_ventilation_air_conditioning_system/auxiliary_heater/aux._heater/heater_booster/dismantling_and_assembling_auxiliary_heater/removing_and_installing__flame_monitor_g64/ Mai sunt niste dudes care s-au lovit de asta: VEzi temp pe blocurile de masura, apoi in : ou have two options: 1. Go to VAG-COM and enter furnace 18 -> data blocks 08 -> block 001 -> and read the second window. This shows the flame temperature. 2. Lower the furnace, unscrew the mounting plates, and remove the controller. Measure the resistance between pins 13 and 14 on the 14-pin plug, which is the flame sensor, with the brown and blue wires in the thick black rubber sheath.
    1 point
  21. Mea culpa. Credeam ca aveai all season rulate inainte.
    1 point
  22. Bun, deci trebuie sa joc la Loto. Mai am 6 luni sa câștig... 😀
    1 point
  23. Nu stiu daca a reusit cineva dar nu vad rostul unei asemenea modificari. Cilindrii se uzeaza la fel pentru ca pistoanele se misca in continuare insa fara combustie. Doar supapele si injectia sunt oprite pe doi cilindri. Toata treaba asta ajuta in primul rand la reducerea consumului cu vreo 20% si deci ajuta si la reducerea emisiilor. E interesant cum inginerii inventeaza si duc lumea inainte iar altii resping aceste tehnici noi fara ca macar sa studieze chestiunea.
    1 point
  24. Daca incerci sa deduci 100% cheltuielile cu masina pe firma sunt pe capul tau non stop astia de la ANAF , daca stai linistit la 50% te lasa in pace Asa ca mai bine 50% @tudy_cnu , https://www.emag.ro/1set-82mm-74mm-bmw-emblem-badge-front-rear-trunk-logo-replacement-for-bmw-e46-e39-e38-e90-z3-z4-x3-x5-x6-gm-k0274-0408-027/pd/DFY2ZZYBM/ Poate nu se prind
    1 point
  25. Va ajunge cat sa acopere procentul actual din taxele si accizele din combustibili + impozitele + profiturile reprezentantelor si a producatorilor …. Doar nu visam ca vom conduce masini electrice cu incarcari foarte ieftine ,poate gratuite,fara costuri de intretinere,impozite zero ,parcari gratuite…. Costurile de la termice se vor transfera la electrice care vin cu durata de viata mult mai mica si reparatii ridicol de scumpe inafara garantiei .
    1 point
  26. Da pai acum înțeleg de ce unii "șoferi" de bmw sunt agresivi în trafic...li se trage de la ofertele alea agresive
    1 point
  27. Mi-a scris Fuchs Ro pe email, ei recomandau Fuchs Titan Flex3 5w40.Deoarece Gt1 simplu nu se mai fabrica. Merg pe Valvo Synpower MST schimbul acesta.
    1 point
  28. ideea ca respectati ce zice producatorul masinii cu schimburi la 30000, e foarte buna, mai ales ca nici unul poate nu tine masina mai mult de 150000 km. Pana acolo , puteti sa-l schimbati si la 50000, ca 3 schimburi va merge Ulterior, ce probleme vor fi, le va avea viitorul proprietar PS , eu schimb intre 10 si 15000. Stiu, bani aruncati, dar nici o masina cumparata de noua, nu stiu cat o voi tine. Poate 2 ani, poate 10, depinde de contextul financiar si alte planuri de familie
    1 point
  29. In primul rand uleiul ar trebui schimbat la NUMARUL DE ORE DE FUNCTIONARE, aprox 250-300H, care pot insemna atat 5000km daca stai in bucuresti si mai mult stai pe loc decat mergi, sau pot insemna si 15k km daca mergi probabil mai mult extraurban. Schimburile dese de ulei PREVIN uzura, daca intelegeti cum functioneaza un motor si ce rol are uleiul. Dar pe banii lui fiecare e liber sa schimbe la cat doreste, 10/15/30/50/100k km (cu nr de ore specific) ca doar uleiul e LONG LIFE, si oricum stie producatorul mai bine ( o sti el, dar nu-l intereseaza decat cei 2-3 ani de garantie ).
    1 point
  30. Da pentru crlb sunt 8 nm + 270 grade injectoare crlb.pdf crlb.pdf capac crlb.pdf capac crlb 2.pdf
    1 point
  31. Unul din secrete la drum lung este sa mergi mai tare, pentru ca atunci esti mult mai atent. Daca mergi incet sau constant e mai periculos, paradoxal.
    1 point
  32. scuze de intarziere pt raspuns. Seria ta VIN zice ca masina nu are roata de rezerva din fabrica . Oricum pt B8 este o singura marime pt roata de rezerva 125/70 R18, codul vag 3G0 601 011. Daca bagi datele rotii de rezerva si a tuturor marimilor din CIV intr un calculator pt dimensiuni roti ( sunt site uri ) vei vedea ca diferenta este infima . Altfel, daca circumferinta de rulare nu ar fi identica , ai avea diferente in bord la vitezometru si la inregistrare km in odometru. De asta nu we bine sa pui ce marimi te taie capul cum fac unii . 2. indicele de greutate si marime poate fi diferit , dar cu plus nu cu minus. 3. toate marimile din civ au circumferinta egala, sau cu diferente f mici. 3.1 parerea mea o roate de rezerva e mai sigura. Plus ca daca folosesti acel kit anvelopa nu mai e reutilizabila
    1 point
  33. Ai gasit cauza . Prima data trebuie sa rezolvi problema consumului de ulei . Gasesti acel ulei consumat in dpf .
    1 point
  34. Aveti 20-30 de ani sau cum de puteti conduce 18 ore continuu ? Bravo daca puteti asa ceva Eu dupa 4 ore trebuie sa opresc sa ma dezmortesc , pentru mine mersul e pozitia preferata , cand merg ma simt cel mai bine , statul jos nu prea ...si mai mult jos stau Pana la 38 de ani plecam de la firma dimineata la 10 cand veneau angajatii , dormeam si reveneam , verificam ce si cum , puneam totul la punct si cand plecau angajatii inchideam firma si ma puneam pe munca Acum nici sa imi dai milioane de euro nu as mai putea nici jumate din ce faceam , s-a terminat
    1 point
  35. Odata ce motorul a pornit alimentarea/incarcarea e sustinuta de alternator . Bateria slaba NU genereaza erori de piese defecte . Regenerarea se face in mers cand alternatorul sustine incarcarea Regenerarea nu are nevoie de forta ,are nevoie de turatie constanta ,motorina ,temperatura …. si lipsa erori .
    1 point
  36. 1 point
  37. Am gasit un topic mai jos despre bujii cu senzor multumesc
    1 point
  38. si totusi, ramane o solutie ilegala de protectie a farurilor/ stopurilor. Un politist mai zelos te lasa fara talon pt "infoliat farurile" add: hai cu rename la topic: Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The Old Explorer
    0 points
  39. Foarte tare - prima data cand aud de asa o devansare a termenului! O chestie remarc - nu are trepte laterale. Cu garda asta la sol pentru mine sunt utile (sa nu mai zic de prietena mea - la 1.55 inaltime) Si daca te hotarasti sa faci drumuri acum iarna - fa-ti timp sa te duci la infoliat faruri...
    0 points
  40. Asta da cadou de Craciun! Superba noua jucarie, sa va bucurati de ea! Arata foarte bine.
    0 points
  41. Felicitari pentru noua achizitie. Arata foarte bine, mai ales in realitate.
    0 points
  42. A mai fost postat clipul cu cateva pagini in urma, multumesc oricum! 😁
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!