Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 26.10.2025 în toate secţiunile
-
Salutare din nou! Incep direct, sa ma racoresc: Consuma, ma, nene, nu se incurca. 🤣 Bun, sa incepem povestea. M-am vazut ramas fara Superb si zic, incotro s-o iau ? Mi s-a deblocat instant o amintire cu o veche pofta ramasa nesatisfacuta, un Arteon galben, musai cu trapa, musai R-Line, musai 272/280cp. Iau zile la rand site-urile de pe la noi, o singura masina indeplinea toate criteriile, la Brasov. Dezavantaje ? Da. Rulajul: 150.000 km la momentul achizitiei. Zic totusi sa ii dau o sansa si sa merg la Tess s-o verific, in cel mai rau caz pierd vreo 500 lei. Numai ca la Tess imi prezinta oamenii tot istoricul, curat, intretinuta, fosta masina a unui boss de la VW din Germania, apoi luata de cineva din Brasov pentru un an si putin. Configurata modest, fara zgarieturi, vopsea originala, totul perfect pe sub ea. N-am avut ce negocia la masina decat niste anvelope de iarna pe 20" pe care nu le-am dorit si o baterie, fiind putin obosita cea de pe masina. Am hotarat sa risc putin cu rulajul si problemele ce ar putea sa apara in jurul acestei valori si am luat-o. Zic, aia e acum, o tin maxim un an si o dau, sa nu prind devalorizarea mare la mine. Asadar, dotarile mai de soi: - Virtual cockpit - Navi Discover Pro Gen. 3 - Webasto - Masaj si incalzire fata - spate - Trapa - pACC, Line, Side, Park assist. - DCC - camere 360 - DLA - hayon electric - kessy - rezervor 70 litri ?! (aici nu sunt sigur, dar la primul plin, cand am luat-o, am bagat 65 litri si abia se aprinsese rezerva) Probabil mai sunt dar nu imi vin in minte acum. Dupa 2500 de kilometri in ultima luna, pot spune ca ne-am obisnuit unul cu celalalt si am devenit un intreg. 😁 Ansamblul motor / cutie / transmisie este fantastic in modul Sport si foarte enervant in Drive. In Drive, cel putin in oras, subtureaza foarte mult masina, fiind aproape imposibil sa te strecori rapid, atunci cand situatia o impune. Rotile pe 20" sunt o provocare destul de mare, chiar si pe Confort, tot zguduie masina ca toate alea. In general, merg cu grija in oras, trec foarte incet peste liniile de tramvai si alte asemenea. Arata fenomenal si nu voi trece la 18 sau 19" pentru vara, stricand tot farmecul masinii. Cateva aspecte care imi plac / displac la masina: - franare excelenta - faruri ok, dar personal, sub cele Matrix Led de pe Superb - webasto, o incantare, l-am folosit deja la Busteni si pot spune ca face banii, insa e putin greoi de configurat din masina, il poti seta pentru maxim 3 zile, nu ii poti face un program Luni - Vineri, de exemplu. - scaunele ok, confortabile, masajul e cam meh, e nice to have dar nu poti spune ca te dai in vant dupa asa ceva - mult mai antifonata decat Skoda, eu nu am intalnit celebrele zgomote de aer pe la chedere, masina este foarte inchegata per total. Ce nu prea imi place la ea: - sonorizarea, o medie si un tweeter amarat in fiecare usa, care la volum peste 65-70% incep sa distorsioneze, bleah, ceva oribil. - "socul" acela la pornirea cu motorul rece, trebuie sa stau uneori 1,5-2 minute sa coboare relanti-ul la 850 rpm si sa ma pun in miscare. - este foarte rigida in modul Sport, gratie si anvelopelor pe 20" cu balonaj mic, iar in Bucuresti, singurul mod in care imi place sa conduc, e destul de haos, mai ales cand am si copilul in masina. - tips-uri fake, ma nene, la asemenea motorizare ? Imi pui capace de plastic si tevile indoite in jos ? Si iarna scoate aburi pe sub bara ? WTF ?! - sunetul fake din boxe, in modul Sport. Voi cauta sa dezactivez cu VCDS, imi suna a Aliexpress. Daca vreau sunet, pun clapeta sau o evacuare de Doamne ajuta. - nu trec la aspecte negative, consumul, doar va povestesc putin si despre el. Stiam foarte bine la ce ma inham, am citit mult inainte, fac doar haz de necaz. Dupa Octavia vRS cu 5-6% consum, la Superb hybrid unde aveam 1,5-2% in Bucuresti, zbeaammmm la Arteon, 20-21% dimineata la ora 8:30 sau 13-14% dimineata la 6:00 ori seara dupa 21:00. 🤣 Si merg linistit, uneori si pe Eco, dar nu am obtinut mare economie. Tot pe Sport prefer. ❤️ In afara orasului, nu am reusit sa scot mai putin de 9,2% , cu tempomatul setat la 105 km/h. Ca un long story short, fac un plin de ~500 lei pe saptamana. 😲 Bine ca au rezolvat problema consumului de ulei, daca mai bagam si cateva bidoane de ulei, ala eram. Vine si partea mult asteptata de unii, gandurile de upgrade: - Arteonul R-Line arata foarte bine la exterior, dpmdv, asa incat nu gasesc ceva ok ce i-as mai putea adauga. Posibil, posiiiiibil, un diffuser pentru bara spate, portiunea dintre tips-uri (fake, wtf ?!) fiind cam goala, acolo merge un difuzor cu aripioare, cum aveam la Superb. - deja i-am luat un set de jante de Golf 7 GTI, pe post de bocancei, urmeaza curand niste anvelope de iarna 245/45/R18. - ma tot invart in jurul ideii de a-i monta benzile de led-uri care practic unesc farurile, piese OEM, la fel ca cele de pe Arteon facelift. Mi se pare ca e un upgrade de bun gust, inca ma gandesc daca sa le comand sau nu. - neavand ce sa fac prea mult la exterior, as vrea sa ma ocup la masina asta mai mult la interior, si mai exact, la sistemul de sunet. Din pacate, neamtul s-a zgarcit la Dynaudio, iar sistemul actual suna incredibil de prost, mult, mult sub sonorizarea Skoda. Imi place sa ascult muzica tare, foarte tare, mai ales cand sunt singur. Iar masina asta sufera foarte mult la capitolul sonorizare. Antifonat usile, ceva de la Audison sau Deaf Bonce + o amplificare corespunzatoare si deja as fi peste orice Canton sau Dynaudio. - schimbat culoare etrieri, cei facuti de fostul proprietar mi se par oribili - stage 1 ? Intentionat am lasat-o la urma. Nu sunt inca, 100% convins sa i-l fac, sa merg pe un stage 1 ecu/tcu sau sa ii arunc si o admisie R600 ? Voi vedea. 🙂 Ma chinui sa scriu textul asta la birou de cateva zile, intrerupt fiind de 100 de ori. Daca mai suna incoerent pe alocuri, ma iertati si voi. Mai scriem si de acum incolo. Las mai jos cateva poze cu agregatul:12 points
-
Nu de aia , bateriile OE sunt baterii de top , dar la randul lor selectate , nu toate sunt perfecte Pe masinile de top s-au pus in anii anteriori baterii OE selectate cu performante maxime Daca iei 20 de baterii identice fabricate la aceeasi data si le masori vei obtine indicatii diferite Cu cat o baterie e mai noua are sanse sa fie mai buna , nu e neaparat perfecta Poti comanda la reprezentanta o baterie OE si sa le fie trimisa una stata undeva , nu m-ar mira , trebuie sa scape si de alea Asa ca mai bine AM cat mai noua , Varta Dynamic ca serie , cu eticheta galbena , au inceput sa fie fabricate in 2025 , deci sanse sa fie proaspata f mari La Varta noi se codeaza cu cateva caractere , se gasesc pe google decodarile Ex la maine a fost UZFG = 15 Iulie 2025 Germania - Zwickau6 points
-
Un mic video de la evenimentul Dropdown. A fost frumos. Recunosc ca cea mai interesanta parte, pentru mine, NU a fost evenimentul, ci drumul Timisoara - București - Timisoara. M-am bucurat de tot ce știe masina, sunetul VR6-lui, sistemul audio, confortul si insonorizarea. Un drum unde cutia de TDI pe benzinar si-a aratat avantajele. Nu am simțit deloc obositor sunetul motorului, nici pe autostrada. Si asta datorita RPM-ului scăzut cu care a rulat motorul, chiar si la viteze mari. Am prins si porțiuni de drum rele, mai ales cel dinainte de a intra pe noua porțiune de autostrada. Am fost cu Kia in urma cu 3 săptămâni, si mi s-a părut rău. Am zis clar nu vin cu Skoda pe aici. Am ajuns tot pe acolo, fara sa vreau, si culmea, nu l-am simțit asa rău cum credeam ca il voi simți. Deci pernele fac foarte mult. In ciuda anvelopelor 225 35 19. Înapoi am venit duminica noaptea datorita unei urgente. Noaptea pe ploaie, unele părți chiar torențială. Din nou, nu a fost asa rău cum credeam ca va fi. All good, nu s-a stricat nimic 😄. La eveniment a fost frumos, masina a prezentat mult interes pentru multi. Am discutat cu multi oameni. Cea mai amuzanta parte a fost cu 2 copii care cautau cele 2 chiulase si nu înțelegeau de ce scrie V6 pe motor dar are o singura chiulasa I-am lasat asa, vor găsi ei răspunsul cândva M-am întâlnit si cu câțiva oameni de pe forum, a fost o placere sa ii cunosc! A fost si @voinea, am schimbat cateva vorbe6 points
-
Probabil are pachetul optional Vanity Plus care arata viteze mai mari si consumuri mai mici6 points
-
Asta ar insemna sa renunti la pasiunea pentru EV Cand ai de mic microbul asta cu EV nu mai poti scapa de el indiferent cat te costa4 points
-
No , daca asta te-a atras ca nu e revopsita , de ce freci furtunul ala de la pompa de vopsea ?4 points
-
Odata ce motorul a pornit alimentarea/incarcarea e sustinuta de alternator . Bateria slaba NU genereaza erori de piese defecte . Regenerarea se face in mers cand alternatorul sustine incarcarea Regenerarea nu are nevoie de forta ,are nevoie de turatie constanta ,motorina ,temperatura …. si lipsa erori .4 points
-
Nu ai cum sa intelegi ,nu esti pasionat ,nu ai microbul . Te uiti la un V6 cum ma uit eu la un fumator si nu inteleg de ce fumeaza . Te miri de un impozit de 3000 lei cum ma mir eu de ce un fumator plateste 3 impozite pe an pe tigari ca sa-si strice sanatatea. Pentru tine masina e doar sa te duca unde ai nevoie indiferent de confort,materiale…. ,ieftin sau poate degeaba . Un pasionat NU cauta asa ceva .4 points
-
Intotdeauna vor exista pasionati si utilizatori , ptr orice gama de orice Nu trebuie blamati niciunii Dar utilizatorii nu trebuie sa dea sfaturi la pasionati ptr ca fiecare are pasiunea lui si trebuie respectata Unii sunt pasionati de masini Altii sunt pasionati de EV-uri Restul sunt utilizatori Eu personal sunt mai mult utilizator , departe de pasionatii pe care ii vad postand pe forum Imi place masina mea foarte mult , majoritar o conduc fara niciun scop absolut necesar , doar din placere , fac 20k pe an fata de 7k cat faceam cu Sorento , doar din motivul ca imi place sa o conduc - cand sunt f ocupat si nu pot pleca departe , in fiecare weekend merg la Sibiu si si la Pitesti doar asa sa ma plimb Nu e deci pasiune neaparat cat placerea de a conduce , sa nu mai vorbim de peisajul de toamna de acum , Valea Oltului este oau , niste culori de zici ca esti la expozitie de pictura Ptr oras , da , mi-as lua o electrica micuta dar nu am ce face cu ea , lucrez peste drum de casa deci nu vad rostul , dar electrica in oras e faina In rest , nu ma atrage ca unica masina Dar nici nu pot spune ca am mers cu Panamera si nu m-a impresionat , abia am asteptat sa ma dau jos si sa revin la electrica mea draga3 points
-
3 points
-
69300 km Terminat tinichigeria, s-au schimbat plasticele, carenajele, fusta cu cele luate din dezmembrari. Am pus proiectoare de ceata noi Hella ( le-am schimbat pe ambele ca arata urat doar cu unul nou, celalalt fiind mai matuit de la pietre). Am pus si sticla noua la farul care aburea, avea vreo 3 fisuri sticla veche.2 points
-
Ieri am fost la un service să "spăl" instalația și caloriferul schimbat acum un an si jumătate, pentru că, iar nu am căldură in mașină (foarte puțin pe stânga, rece pe dreapta). După conectarea furtunilor la calorifer, când a pornit curățarea manometru indica 40 ca și presiune și domnul de acolo mi-a zis că este blocat de obicei la valoarea aia. După o primă curățare, valorile sunt scăzut, dar și la a doua tranșă a ieșit mizerie din calorifer (aici e poza de la a doua tranșă, la prima era de 2 ori mai mult) a mai urmat a treia tranșă de curățare si presiunea a scăzut la valorile normale, între 10 și 20. După aceasta operațiune, a urmat curățarea "motorului", care nu a mai scos mizerie aproape deloc și proba de drum. Din păcate nu s-a încălzit, decât pentru o scurtă perioadă de timp. Ne-am întors și a recuperat utilajul la mașină și a venit caldura in mașină. Domnul de acolo a spus că bănuiește pompa de apă cu probleme, in sensul in care nu face presiune suficientă. Menționez că nu am erori pe motorașe de la clapete și termostatul funcționează corect. A doua posibilitate ar fi tot caloriferul, fiind cumva colmatat iar presiunea din pompa de apă nu este suficienta, pe cand cea din utililaj da. Săptămâna viitoare o să ajung in service să vedem verdictul. Azi am plecat cu mașina dimineață și pe display-ul unității media apărea cam așa După repornirea motorului, a funcționat normal. După ce ne-am oprit undeva iar a apărut așa, cand am ajuns acasă a funcționat corect... o să cumpăr un filtru 12V și sper să se regleze (mă gândesc la paraziți, diferențe de tensiuni). Să vedem după montarea acestuia ce se întâmplă. Pentru că m-a intrebat @starchaser , o să raspund si aici, poate mai interesează pe altcineva. Pe RCD360/440/780 PRO modificările de pe climatizare nu apar, ca la RNS510, fiind afișată doar temperatura exterioară în dreapta sus. to be continued...2 points
-
2 points
-
2 points
-
Pai marca aia nu degeaba sponsoriza concursurile cu vele, e pana la urma o barca pe roti 😆2 points
-
Un numar rotund ieri. Adunam kilometri, camerele merg doar cand vor ele, senzorii mai dau si ei cate un fail, dam restarturi si mergem mai departe. Scuzati praful, dar stau intr'o zona in care inca se construieste la greu, asa ca e imposibil sa ramana masina curata si interior si exterior. In weekend am facut test drive cu acea masina care nu poate fi numita pe acest forum Propulsia electrica a masinii e mult mai bine integrata, la putere similara a motorului electric se simte mult mai fasneata masina respectiva. La o capacitate aproape identica a baterie, reuseste aproximativ 50-60 km pe electric, comparativ cu 30 la a mea. Probabil ajuta destul de mult si modul B, prezent pe toate masinile electrice dar care mie imi lipseste la Cayenne. De asemenea, sistemul audio Bowers & Wilkins e o incantare, dar vorbim de un optional de 3600 de euro. Asa probabil si Burmesterul de pe Cayenne livreaza tot o experienta wow. In schimb, suspensia e la fel ca si pe cealalta masina pe care am avut'o, adica de autobuz.2 points
-
In oras electricul bate motoarele pe benzina/Diesel, fara discutie. Raspuns, comoditate samd. In extraurban electrica e ultima alegere,daca iti place sa conduci si/sau daca vrei sa nu fii stresat de deficientele acestuia. Benxina e, de departe, cea mai buna alegere, daca e si manuala, cu atat mai bine. Sunt si automate bune, unele foarte bune, dar putine se compara cu o manuala de calitate cu un motor bun. Vorbim de implicare, placerea de a conduce, nu de 0-100 sau rapiditatea schimbarii vitezelor.2 points
-
Welcome to the dark side of 2.0 turbo petrol.2 points
-
Like Like ! Aspect exterior perfect Furtunul de la pompa tras dupa masina arata in schimb naspa2 points
-
A sosit si cablul hdmi ca să "leg" navigația android de noul bord. Acum pot sa vad pe bord ce e si pe navigație sau pot face split screen si sa am pe bord waze si altceva pe navigație. Dupa ce am făcut poza am mai ajustat marimea hărții pe bord. Se poate face si full screen si dispar ceasurile. Acum mi-am dat seama, navigatia android cu 4g ram care era initial pe masina incepuse sa faca figuri si a fost inlocuita cu alta cu 8gb ram.2 points
-
Astfel de scenarii nu au nicio legatura in realitate. Cu astfel de teorii ale conspiratiei nu ajungem nicaieri. Cata vreme nu vorbim despre radiatii ionizante, restul este praf in ochi. Avem si bugetari care luau spor de antena sau de calculator. Cred ca tot asa, pe principiul ca poate nu mai apuca pensia...2 points
-
Gata si cu detailingul, las cateva poze mai jos. Ce pot sa zic... am rămas foarte placut surprins cand am vazut cum arata.. a meritat! 🥰 Daca doriți sa ne cunoaștem, va astept la evenimentul auto Dropdown 5, weekendul acesta, pe stadionul Ghencea, in Bucuresti. Superbul va fi expus acolo, si eu voi fi prezent.2 points
-
Revenim in forta cu noutati 😀 Pai in primul rand, in cursul verii am recurs la un schimb de volan. Gasisem unul nou si pe deasupra cu aceeasi configuratie de butoane ca pe masina, deci totul a fost plug & play. Vechiul volan nu pot zice ca prezenta ceva uzura. In afara de acel luciu tampit ce persista (chiar daca il curatam in mod obsesiv si mai reuseam sa obtin acel efect de mat) nu avea nicio problema. Insa, gasindu-l pe acesta, si la un pret mai mult decat decent, am zis ca merita. E nou, original, feeling de masina noua pana la urma 🤣 Apoi a venit recent timpul sa ma inham la inlocuirea celor 2 gemulete custode de pe stalpii A ai masinii. De ce ? Pai o sa las poza de mai jos sa vorbeasca. Cam asa ajunsese chederul (chederele mai bine zis, pentru ca pe ambele parti situatia se prezenta cam la fel) dupa 9 ani ai masinii. Calitate de top, nu am ce sa zic ! 🤪 Bine, problema este cam cunoscuta cu chederele la aceste gemulete pe Golf-ul 7. Adica am tot citit si pe forumurile straineze si e cam des intalnit acest defect, mai ales la modelele pana in 2017 (adica pana la facelift). Dar culmea e, ca nu e neaparat o regula generala. Sunt Golf-uri din 2013-2014, care au aceste chedere tzipla si sunt Golf-uri 2016 de exemplu (ca al meu) la care sunt praf. Si cand spun praf, pai crapaturi, deja bucati desprinse, o lipiceala aiurea cand le atingi, deci pur si simplu oribil. Tind sa cred ca tine de lotul din care au facut parte aceste gemulete in momentul in care s-au montat pe masina (deci cum ti-o fi norocul) si in acelasi timp unii mai aminteau de calitatea spumei de pe la spalatorii, felul cum dai cu jetul cand clatesti masina, cat de mult sta la Soare, etc etc. In cazul meu sincer, masina de cand o am, a vazut si parcare subternara si parcare doar la umbra la domiciliu. De spalat, mereu am avut grija unde o spal si cum o spal. Pana la urma consider ca o fi fost doar calitatea slaba a chederelor. Ca idee, aceste gemulete se gasesc doar pe original, costul fiind de aproximativ 150 euro/bucata. Eu am optat la a le cumpara din dezmembrari. Am gasit o pereche de asemenea gemulete in stare extrem de buna, demontate perfect. Am dat 300 de lei pt cele 2 gemulete. Si pe langa asta, mi-am cumparat un kit de demontat/montat parbrize + o scula cu lame subtiri pentru a putea curata resturile de mastic. Pus pe treaba, taiat vechile gemulete, curatat frumos, pregatite suprafetele, lipit tot la loc. Cost total undeva la 450 de lei si cam 3 ore de mestereala intr-un ritm relaxat si linistit, sa iasa treaba buna. Nu am mai dorit sa iau cele 2 gemulete la pret de noi, deoarece in primul rand costul mi s-a parut cam maricel si in al doilea rand, cam pe anul viitor planuiesc sa dau masina. Si atunci daca am putut sa rezolv problema asta cam cu 100 de euro, am zis ca e mai sanatos pentru buzunar. Si nu in ultimul rand, o alta mestereala: am inlocuit si garnitura de la stergatorul spate. Cost 27 de lei pe original. Probabil tot o calitate mai slaba a cauciului, deoarece era deja intarit, plin de fisuri si in ultima perioada cam zamuia deja. Cel putin dupa ce spalam masina si ridicam hayonul sa sterg, un firisor de apa se tot prelingea pe interior la luneta. Deci pe undeva, garnitura nu mai etansa bine, aduna apa, pe care o scapa in interior. Si cum vine toamna/iarna, mai multe ploi, parca nu vroiam surprize de si mai multa apa sau umezeala prin portbagaj. Deci cam astea ar fi sa zic asa micile sau marile modificari din ultima perioada. Si daca nu vor mai fi surprize neplacute, ma astept doar la revizia anuala de filtre si ulei in curand. 😁1 point
-
@davidut5 mulțumesc. Deci bănuiala ta ar fi tot caloriferul. O sa vorbesc cu mecanicul săptămâna viitoare și o să îi spun și cele spuse de tine. In altă ordine de idei, am adăugat un filtru 12V înaintea alimentării camerei și se pare că s-a rezolvat problema imaginii cu dungi. Voiam să adaug că pe lângă opțiunea de Fish eye, utilă în anumite unghiuri, camera are o imagine bună și in condiții de iluminare scăzută. Weekend fain tuturor!1 point
-
Adeziv de parbriz. Eu cand am patit asa ceva am trecut pe la un centru de schimbat parbrize si mi-au pus cateva puncte subtiri de adeziv pe spatele oglinzii1 point
-
Termica ,dauna totala economica ,din cauza unei defectiuni eu inca nu am vazut/auzit ,nici macar cu vechime 5-10 chiar si 15 ani1 point
-
In tara respectiva ,cu media de 40.000/an …lejer . Ajung multe la mine cu 200.000 cu filtrele de fabrica 😀 Ieri am avut una de la weltauto ,49.000 km ,2022 ,filtrele de fabrica . Iti trimit filmare si poze daca vrei 😀1 point
-
Cine se gandeste la “economie” sa-si faca bine calculele pana in garantie dar mai ales dupa . In functie de cat ia acum pe masina daca o vinde (daca o poate vinde) cei 152.000 nu par ieftini 😀 Masina costand de noua in jur de 50.000 €1 point
-
Salut! Mărimile din civ/coc ce au MS specificat au fost omologate MS. Au mărimi mai mici și indice de viteză mai mic. Practic pe mărimea aia constructorul zice ca sunt potrivite doar MS. Restul mărimilor din civ poți pune ce vrei MS sau de vară. Important e să respecți mărimea indicele de viteză și de greutate. Care pe mărimea MS poate fi și mai mic ( indice viteza ). Cat privește casco decide contractul de asigurare. Dar toate companiile se prevalează de lege. Adică legea zice ca tre să ai anvelope de iarnă, dacă nu ai ești în afara legii. RAR zice ca poți pune MS pe orice mărime din civ. Deci casco nu poate contesta o anvelopa MS care are mărimea trecută în CIV. Indiferent ca in CIV acea mărime are sau nu MS specificat. Pt roata de rezervă mașina e omologata cu o singură mărime pt roata de rezervă, nu contează ce mărime ai tu când faci pană. Dacă vei introduce mărimile într-un calculator anvelope vei vedea ca aia pe 16 are aceiași circumferință cu cea de rezervă slim ( sau va avea o diferență infimă ). dacă îmi dai VIN mașinii îți zic exact ce roata de rezervă are mașina (dimensiune)1 point
-
4 ani ,152.000 km ,3 module de la baterie defecte La 160.000 se termina garantia 😀1 point
-
Incredibil. In era tehnologiei si a internetului, sa nu aiba acces la un TPI si sa trebuiasca sa mearga clientul cu indicatiile printate.....fara cuvinte. Si vorbim despre reprezentanta de la Porsche care este importator oficial de autoturisme din gama VAG in Romania.1 point
-
@tudy_cnu scaunele sunt maro, precum bordul, iar exteriorul e culoarea aia bej deschis, parca spre culoare mata, coaja de ou ii zic eu... nu mai retin cum ii zice la culoare in gama oficiala.1 point
-
Generațiile și vremurile se schimbă. Nici eu nu mai consider mașina o pasiune sau un simbol al statutului, am dezvoltat alte pasiuni. Pe vremuri conduceam cu plăcere câte 14 ore, acum vreau să ajung cât mai repede la destinație, cu avionul sau trenul de mare viteză, iar la destinație închiriez o mașină oarecare. Dar când conduc mașina personală, vreau să fie cât mai silentioasă si ușor de întreținut. Fără regenerări de filtre de particule sau să aștepți încălzirea motorului. Am mers și cu Porsche Panamera si cu Mercedes AMG, nu m-au impresionat. Probabil că pentru tot mai mulți oameni, mai ales din noua generație, mașina devine doar un mijloc de deplasare pe distanțe scurte și să fie cât mai autonom condusul.1 point
-
@dercos Ai zis bine "relativ". Diferentele sunt aceleasi ca si intre un Macan 3.0, Panamera 3.0 sau Golf R. Am comparat cu termice doar ca sa dau exemplu, modelele mentionate se fac de fapt de mai bine de 15 ani, doar ca "noile" modele, fiind electrice, nu mai expun atatea diferente, nu iti mai transmit nimic in afara de performante liniare pe hartie fara sunet, fara feedback, fara "suflet". Aia cu bateria mai mare merge mai tare! Diferentele ar fi legate de materialele folosite la interior, oricum, sunt mai slab calitative fata de modele precedente. Vad sute de Taycane in trafic, multe dintre ele "break", as alege oricand o Panamera noua, fie ea si Sport Turismo, "de familie" daca ar fi nevoie, ca sa nu zic Lusso V12, nu cred ca e mare diferenta de pret, asta daca e sa ne raportam la "pasiune". Este loc pentru toata lumea, fiecare cumpara ce doreste, cu "pasiunea electrica" as lasa-o mai moale! Nu stiu cati pasionati de tramvaie si trolebuze avem, insa pasionati de SCANIA V8 exista multi! 🫠1 point
-
@EEXCALADE "Pentru tine masina e doar sa te duca unde ai nevoie indiferent de confort,materiale…. ,ieftin sau poate degeaba . Un pasionat NU cauta asa ceva ." +1 Confirm! @detinator"Aici e diferenta.. majoritatea care avem o electrica am condus vreo 30 de termice inainte. Invers nu e valabil." Eu am detinut 16 masini termice, am condus pe putin 100 de masini de orice fel, din orice clasa, PE putin, atat diesel, benzina, motorizari si cutii de viteze din toata gama, nu le-am numarat, nu ma laud, dar cred ca pot mentiona toata gama Porsche, BMW M POWER, inclusiv Ferrari si Lambo pe circuit. Consider ca pot sa imi expun si eu parerea. Am voie? Pot fi luat in considerare? 🤔 N-are nimeni nimic cu tine, nu te ataca, dar hai s-o lasam pe asta cu "paiunea EV" jos, ca macane! Confirm si eu si Jeremy Clarkson despre EV-uri, am primit masina de firma nou nouta, un e-208 GT line dotat cu toate "alea"...cum spuneam, e ok sa te duci unde ai treaba cu ea si sa nu te ploua, nu imi displace, dar nu e o masina de pasionat, oricat de tesit ar fi volanul si cat de profilate ar fi scaunele, oricate ecrane LCD cu rezolutie mare ai avea si cat de repede face 0-100 km/h! Rimac a batut toate masinile pe 400 de metri la un eveniment auto la care am fost, asa si? Oamenii au venit pentru show, pentru sunet, pentru mirosul de benzina, pentru fumul de anvelope, pentru experienta! ❤️ Publicul a intrat in delir cand a intrat pe pista F40, Porsche 959 si Countach, nu cand a intrat RIMAC! Pasiune? Incerc sa imi dau seama ce se dezbate la intalnirile "pasionatilor" de TESLA. Pareri despre EV-ul pe care il conduc? Imi displace ca trebuie sa o bag la incarcat in fiecare zi, la fel ca si telefonul! 🤢 Imi displace ca nu ofera nici un feedback real, imi displace ca seamana cu orice masina electrica, nu ma refer la design, cel putin cand vine vorba de concept si propulsie, plasticele si ecranele sunt prezente cam in toata industria auto, nu doar EV, inteleg, plasticul chinezesc are profit mai mare, de asta castiga teren esticii ❤️ bravo lor, BYD a depasit TESLA in vanzari, din punctul meu de vedere, tot un "drac" 👿! Au ajuns chinezii mai tari decat in americanii in industria auto EV? La fel de bine dorm noaptea! Oricum, o masina electrica este pur si simplu "banala" si aici pun toate masinile EV in aceasi oala, indiferent de brand, am mers si cu TESLA si cu EQC si cu PRIUS, nici una nu iasa cu nimic in evidenta! TOATE MERG LA FEL! De UBER si mers strict urban, sunt bune, nu contest! Desi exploatarea si devalorizarea, din punctul meu de vedere sunt mai costisitoare in comparatie cu o masina conventionala. Fiabilitatea este sub, va trebui sa ma crezi pe cuvant! Muncesc in industrie si compania face bani frumosi din "baterii". Doamne-ajuta, cumparati in continuare! ❤️ ca sa imi permit sa ma bucur de un Phaeton si managerul de o Alfa Giulia Quadrifoglio in continuare! ❤️ Ce-i drept, eu pe banii mei, el pe banii companiei! Probabil ca acasa are Ferrari, ma rog, oricum si-ar permite, desi am inteles ca si ei vor face EV! 🤢 BATAIE DE JOC! FERRARI ELECTRIC! S-a terminat cu era TOP GEAR si GRAND TOUR tocmai din cauza "electrocasnicelor" pe care unii le considera masini, ce sa mai zici de raliuri si formula 1, motorsport etc AMIN, hai sa nu ne mai dam "pasionati" cu "masini de spalat" si prelungitoare si stechere. As putea sa iau masina EV noua acasa, "pe gratis", sa ma folosesc de ea in interes personal, totusi, ma consider PASIONAT, ce drq! Masinile au fost "viciul meu"! Sa ascultam ce zice Jeremy despre EV:1 point
-
Ce se “plangea “propietarul e ca trei persoane din familie au ramas fara permis intr-o vara ,deci masina merge bine 😀1 point
-
Sa stii ca nu zice rau, eu la Passat cand am avut bateria slaba, masina pornea mai greu, dar doar putin sesizabil, si nu imi pornea ACC si imi dadea eroare. Asta la prima pornire dupa o zi, doua de stat. Daca o opream si porneam din nou mergea ACC-ul. Dupa ce am schimbat bateria nu am mai vazut nicodata eroarea respectiva. Am inceput sa vad eroarea cand se stingeau becurile din spate la cluster la pornire, asta insemnand ca nu am suficienta incarcare in baterie, desi masina pornea relativ ok. La test la baterie mai avea 20%.1 point
-
Si uite asa au aparut si au devenit "normale" defectele in industria automotive. Merge si asa... Ps: asteptam anuntul pe olx1 point
-
Salutare. Referitor la aplicația myskoda, ieri am făcut în drum de vreo 370 de km, iar în aplicație sunt înregistrați 580 km (totodată, o deplasare într-o zi nu a fost înregistrată). Iar în timpul deplasării de ieri m-am confruntat cu o problemă. Am pornit mașina într-o benzinărie și mi-au apărut erori legate de frana de parcare și autohold. Nu am reușit să pozez sau să filmez erorile. Când am oprit-o, a intrat frâna de parcare, dar a făcut un zgomot foarte urât. La repornire nu au mai apărut erorile și pe toată durata deplasării, cu opriri și porniri dese, nu au mai fost probleme. Mașina este în garanție, luată în decembrie 2024. Skoda Octavia 1.5 tsi 116 CP. Tocmai ce am făcut revizia de 1 an și nu au identificat probleme. Mulțumesc1 point
-
De la o reprezentanta din tara am primit oferta de 1070lei pentru schimb ulei, manopera plus piese. Doar uleiul fara filtre. Pt un tiguan 2.0tdi1 point
-
Pun si eu asta aici...se schimba si la DQ 200... A DSG DQ200 transmission has two separate fluid reservoirs, both of which require servicing despite Volkswagen's "sealed for life" designation. A proper fluid change involves replacing the oil for the mechanical gearbox and the hydraulic fluid for the mechatronic unit. Fluid change interval While Volkswagen does not prescribe a service interval, experienced mechanics strongly recommend changing the fluids to avoid premature transmission failure. Recommendation: Change the DQ200 gearbox and mechatronic fluids every 5 years or 100,000 kilometers (~60,000 miles). Severe conditions: In hot climates or heavy stop-and-go traffic, consider more frequent fluid changes, such as every 60,000 kilometers (~40,000 miles). Required DQ200 fluids The DQ200 uses two different, non-interchangeable fluids for the gearbox and mechatronics. The total capacity for both is less than 3 liters. Gearbox oil: Part number: G 055 512 A2 Quantity: 1.7 to 1.8 liters Mechatronic (hydraulic) fluid: Part number: G 004 000 M2 Quantity: 1 liter1 point
-
Si tu crezi ca normele in constructii interzic pentru ca ...e periculos pentru oameni ? Sunt teste facute referitoarele la radiatiile de sub liniile de inalta tensiune - cu rezultate normale. Evident ca nu as recomanda nimanui sa locuiasca sub niste linii de inalta tensiune (si din alte motive decat cele legate de electromagnetism), dar ideea e ca acele interdictii sunt in primul rand din alte motive. Si apropos, limitele de siguranta sunt chiar mici luand in considerare linia lor centrala (ca asa se reporteaza acele limitari).1 point
-
Nu ma pricep, cei care au masini electrice pot confirma, dar am impresia ca la statiile Eldrive de ex (si poate mai sunt si altii), poti incarca cu niste costuri rezonabile gen 1.6 lei / kWh si cand calculezi costul total (ca este si un abonament lunar) ajungi la maxim 2 lei / kWh parca. Ceea ce mie mi se pare decent. La sfarsit, in functie de ce masina electrica ai si unde o folosesti poti iesi cu un cost foarte bun (gen o masina micuta Inster / asemanator) sau cu un cost putin mai mic sau maxim egal cu o benzinara mica sau hibrida. In acest caz insa, poti sa mergi cu o masina mai puternica si mai dotata fata de cea pe benzina. Daca este cineva care mai are si panouri electrice, situatia se schimba si mai mult.1 point
-
Nu, liberalizarea preturilor la energie electrica a inceput gradual inca de prin 1996 si complet din 1 ian 2021. Din ian 2021 pana in iulie 2025, Hidroelectrica a spus ca poate sa vanda fara probleme la 0.28 ron pe kw (pret fara taxe, pe la 0.65 cu tot cu taxe) Apoi brusc, de la 1 iulie 2025, nu mai poate sa vanda decat cu 1.1ron... pai cum asa? Poate imi scapa ceva, dar nu am inteles ce s-a schimbat, pretul apei pe rauri, sau ce anume... La altii, care vindeau cu 2ron si chiar mai mult, a avut loc o scadere de pret dupa 1 iulie 2025, culmea... acum sint multi care vand cam cu 1.3ron Unde au disparut preturile alea de 3 ron pe kw? Atasez tabelul Cand se caseaza zeci de mii de masini, nu putem zice ca ele nu circulau si de aceea nu poluau... Oricum la cum au disparut de pe marginea drumului si din parcari o gramada de rable, pot zice ca s-a fluidizat un pic si circulatia, nimeni nu avea niciun motiv sa scape de fumigena veche, pt ca in bunul stil romanesc, nu avem reguli stricte ca in alte tari (ocupi chiar si cu o roata domeniul public, trebuie sa ai RCA si ITP valabile). Dar raspunsesem acelei intrebari "iar cu pomana de la stat?", pai da de ce vorbim de pomeni numai la electrice, cand termicele primesc si ele pomeni dar de mult mult mai multi ani... Am vazut ca si anul asta tot termicele primesc sumele cele mai mari.1 point
-
https://www.motor1.com/news/776498/skoda-superb-fuel-efficiency-record/ The Superb averaged just 2.61 liters per 100 kilometers (90.1 mpg), far better than its official 4.8-liter (49 mpg) rating. While driving through France, a tailwind helped achieve an impressive 2.2 liters per 100 kilometers (106.9 mpg) over a 124-mile (200-kilometer) stretch. The car’s small 16-inch wheels, Eco mode, and relatively low weight, 3,505 pounds (1,590 kilograms), also worked in its favor.1 point
-
1 point
-
Revin cu un consum tot după un drum mai lung, pentru 2.0 TSI 204 CP FWD. Ca să fie mai clar, e vorba de ruta București - Zakynthos și retur. Din cei 2700 km, aproape 240 km au fost parcurși pe insulă, unde consumul a urcat spre 9%. Estimarea mea reală pentru tot traseul (pe baza metodei plin-plin) este de 6.26 l/100 km. Mașina cu două persoane și portbagaj full, iar stil de condus relaxat, în general viteza legală (abateri minore ☺️ ).1 point
-
1 point
-
La multi ani tuturor si fie ca 2021 sa fie un an cat mai bun, daca este posibil lipsit de covid. Dupa o perioada de odihna am trecut la urmatorul retrofit si anume lumina ambientala pe Octavia 3. Anul trecut prin vara am inceput proiectul instaland RGB la picioare, inlocuind BCM Bosch mid fara lumina ambientala cu BCM high Bosch 086BR. Configurarea nu a fost usoara deoarece pe Bosch 086BR nu putem avea mai mult de 1 zona RGB si aceea este lumina de pe trimurile usilor. Ceva mai mult de o zi m-am chinuit sa inteleg codarea am reusit sa o fac sa mearga. Acum am trecut la finalizarea proiectului, adaugand lumina ambientala pe trimurile si buzunarele usilor, si in spatiul central de depozitare de sub panoul clima. Drept urmare am comandat cablajele, am comandat BCM high de la Conti 084DH, care suporta 3 zone de lumina ambientala, cu intensitate variabila (totodata functioneaza si rabatarea oglinzilor perfect, cand revenim la masina acestea se deschid la punerea contactului), am comandat un set complet de fete de usi cu lumina ambientala si toate lampile necesare. Fetele de usi le-am gasit in dezmembrari de pe Octavia Scout 2018/masina cu 30.000km (impecabile) RGB lumina buzunare usi: 8W0 919 390 A 8W0 919 390 B 8W0 919 390 F 8W0 919 390 E RGB lumina picioare 8W0 947 415 A 8W0 947 415 B 8W0 947 415 C 8W0 947 415 D RGB sertar depozitare consola 5F0 947 355 C Inlocuirea BCM-ului presupune CP (component protection), adapt immo (codare chei) si parametrizare. Pt traseul firelor se desfac toate fetele de usi, toate pragurile, stalpii, etc. Pentru trimurile usilor RGB se leaga in mufa cu 27 pini respectiv pinii 15,16. In BCM se leaga in mufa C, conectorul T73C, pinul 29. Firul plus"+" se ia din panoul de sigurante, repectiv SC8, iar "-" de la surubul de pe pragul de la sofer. Pentru lumina de la picioare, in BCM este acelasi pin, "+" se afla pe aceeasi siguranta iar "-" de pe acelasi surub. Cablajul lampilor RGB din buzunarele usilor si cel de la sertarul de depozitare din consola este facut de bunul meu prieten Andrei (la dimensiune cu mufe, pini sertizate etc). Totodata solutia aleasa pentru iluminarea RGB a sertarului este proiectul lui (unul foarte reusit) - am incercat 2 variante si aceasta este castigatoare (poze atasate) *pentru cei cu trapa care doresc asa ceva am pus cateva poze de pe masina lui Andrei (tubul RGB utilizat este OEM, cablajul este executat de Andrei, si amplasamentul este proiectul lui). Codarea: Pentru BCM Conti 084 CG/DD/DH avem urmatoarele: [LO]_p_adaption_kundenwunsch_fussraum: 1.00 [LO]_p_helligkeit_entriegelt_fussraum: 0 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_max_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_HD_auf_zuendung_ein_fussraum: 125 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_HD_auf_zuendung_aus_fussraum: 127 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_dieseTuer_auf_zuendung_ein_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_andereTuer_auf_zuendung_ein_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Fzg_geschlossen_zuendung_ein_fussraum: 125 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_dieseTuer_auf_zuendung_aus_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_andereTuer_auf_zuendung_aus_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_einausstieg_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Fzg_geschlossen_zuendung_aus_fussraum: 127 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Tueren_geschlossen_HD_auf_zuendung_aus_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Tueren_geschlossen_HD_zu_zuendung_aus_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Tueren_geschlossen_schluessel_ab_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Fzg_geschlossen_schluessel_ab_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_dimmfaktor_farbwechsel_auf: 1 [LO]_p_dimmfaktor_farbwechsel_ab: 1 [LO]_p_farbwechsel_delay: 0 [LO]_p_farbauswahl_HMI: 11001 [LO]_p_ambienteumfang_mehrfarbig_HMI: 100 [LO]_p_ambienteumfang_mehrfarbig_HMI_2: 1100 [LO]_p_ambienteumfang_mehrfarbig_HMI_3: 0 [LO]_p_ambienteumfang_mehrfarbig_HMI_4: 0 [LO]_p_ambientelicht_verbauinformation_HMI: 1 [LO]_p_ambientelicht_verbauinformation_HMI_2: 10001 [LO]_p_ambientelicht_verbauinformation_HMI_3: 10 [LO]_p_ambientelicht_verbauinformation_HMI_4: 0 [LO]_p_verzoegerung_berechnen: 0 [LO]_p_t_HMI_verzoegerung_helligkeitswerte: 200 [UN]_ms [VO]_ambient_lighting_lin_slaves_modules: [LO]_pa_einzeladresse_slave_1: 1 [LO]_pa_verbauinfo_slave_1: [VN]_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_1: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_2: 2 [LO]_pa_verbauinfo_slave_2: [VN]_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_2: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_3: 3 [LO]_pa_verbauinfo_slave_3: [VN]_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_3: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_4: 4 [LO]_pa_verbauinfo_slave_4: [VN]_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_4: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_5: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_5: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_5: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_6: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_6: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_6: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_7: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_7: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_7: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_8: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave8: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave8: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_9: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_9: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_9: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_10: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_10: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_10: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_11: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_11: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_11: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_:12: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_12: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_12: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_13: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_13: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_13: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_14: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_14: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_14: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_15: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_15: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_15: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_16: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_16: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_16: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_17: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_17: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_17: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_18: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_18: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_18: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_19: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_19: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_19: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_20: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_20: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_20: 0 [VO]_ambient_lighting_lin_slaves_groups: [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_1: [VN]_Multi_color [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_1: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_1: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_2: [VO]_3_not_defined [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_2: [VN]_Center console [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_2: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_3: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_3: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_3: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_4: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_4: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_4: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_5: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_5: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_5: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_6: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_6: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_6: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_7: [VN]_Multi_color [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_7: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_7: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_8: [VN]_Multi_color [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_8: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_8: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_9: [VN]_Multi_color [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_9: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_9: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_10: [VN]_Multi_color [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_10: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_10: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_11: [VN]_monochrom [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_11: [VN]_Footwell [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_11: 1.20 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_12: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_12: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_12: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_13: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_13: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_13: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_14: [VO]_3_not_defined [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_14: [VN]_Footwell [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_14: 1.20 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_15: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_15: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_15: 1.00 [VN]_Interior_light_lamp_configuration: [LO]_Ambiente_Applikationsleisten_in_Tuertafel: [VN]_installed [LO]_Fussraumbeleuchtung: [VN]_installed [LO]_Ambientemenue mit globalem aus: [VN]_active [LO]_Ambientemenue mit alle Zonen: [VN]_active [LO]_Ambient_Farbliste_HMI: [VN]_active [LO]_Ambience_light_colorlist_default: 1 [VN]_Interior_light_2nd_generation: [LO]_weicher Farbwechsel: [VN]_active [LO]_Tuertafelbeleuchtung mehrfarbig: [VN]_active [LO]_BAP Farbwert Farbe 1: 1 [LO]_BAP Farbwert Farbe 2: 4 [LO]_BAP Farbwert Farbe 3: 5 [LO]_Ambiente_Farbliste_HMI_mit_Farbtransformation: [VN]_active [LO]_Helligkeit Instrumententafelbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Helligkeit Cockpitbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Helligkeit Lautsprecherbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Helligkeit Mittelkonsolenbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Helligkeit Dachbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Helligkeit Panoramaschiebedachbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Instrumententafelbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Cockpitbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Lautsprecherbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Mittelkonsolenbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Dachbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Panoramaschiebedachbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Ambiente_Fahrprofil_Individual: 1 [LO]_Innenlicht: [VO]_Keine_Spannungsanforderung [LO]_Ambiente_Fahrprofil_Offroad_Individual: 11 Succes!1 point
-
Pentru cei la care se aprind martorii ABS si ESP atentie la switch-urile pe care le cumparati. Am cumparat si eu unul insa am aflat abia dupa ca nu era original si tot se aprindeau martorii ABS si ESP. Am cumparat unul original si problema s-a rezolvat.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
