Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 09.09.2025 în toate secţiunile

  1. 11 points
  2. In penultima saptamana din august am mai facut o Grecia . Grecia oferă o experiență completă, cu peisaje variate, istorie bogată, gastronomie delicioasă ....... garantând o vacanță de neuitat. Masina sa comportat exemplar indiferent de situatie ,deal/vale asfalt/nisip +40 grade....
    7 points
  3. Si in sfârșit am reușit să atingem un obiectiv major: E U R O T R I P! După mai bine de 4 luni de planificare concedii, planificare drumuri, căutare și rezervare cazări, cumpărare vignete, verificare mașină, etc am reușit să plecăm. Traseul propus este Galați - Timișoara - Budapesta - Bratislava - Viena - Brno - Praga - Auschwitz - Cracovia - Oradea - Galați. Au venit copiii de la București vineri seara, așa că având reintregită echipa "fantastic five" 😁, sâmbătă dis dimineață am pornit la drum, plini de entuziasm, cu rezervorul plin și cu bancheta spate dată în față pentru a face loc tuturor bagajelor. Am plecat pe ruta Focșani - Târgu Secuiesc - Brașov - Sibiu - A1 până la Timișoara si ca de obicei când ajung în părțile astea, am oprit la Ozun și am răpit 2 kürtőskalács, unul cu nucă și unul cu scorțișoară! 😁 Aici erau la răcorit puțin! După 8 ore si 24 de minute, având 647km parcurși, cu o medie orară de 77km/h și un consum de 6.5l/100km (la pompă a ieșit 6.63l/100km) am ajuns într-o parcare de lângă Piața Victoriei. Am plecat într-o scurtă vizită prin Timișoara si după ce am vizitat ce ne propusesem am plecat spre cazarea din Budapesta. La plecarea din Timișoara, nu am fost atent ce scria pe Waze, am văzut un Add pass și exit și am apăsat pe exit. La un moment dat am observat că nu mergeam pe autostradă ci numai pe drumuri naționale. Intrigat oarecum, am repus destinația pe Waze și de data asta și cu ochelari am văzut că dacă nu selectezi Add pass și adaugi vigneta, te duce DOAR pe drumuri naționale... așa că după ce i-am adăugat vigneta de Ungaria, am urcat pe autostradă și ne-am continuat drumul către Budapesta. Foarte aglomerat, pe ambele benzi de circulație, mai ales în apropierea Budapestei. Se întunecase destul de bine afară, când am ajuns la destinație și am parcat alături de astea două exemplare. Total 12 ore si 41 de minute, 929 de km parcurși, cu o medie orară de 73km/h și un consum de 6.3l/100km. Asta si din cauza greșelii mele, că am mers cu 90km/h o bucată bună din timp! Somn și de la capăt! 😁
    5 points
  4. Se poate inchide. Masina a fost vanduta si inlocuita cu o alta jucarie (BMW XM 4.4 V8) la care, din pacate, nu ii pot face thread aici.
    5 points
  5. Salutare! Dețin varianta PHEV 272 cp, de aproximativ 5 luni. Echiparea R Line Alb (oryxwhite pearleffect) Pachetele : Faruri IQ.Light HD Matrix Infotainment Discover Pro Max Jante Leeds 20" Black Style Family Iarna Plus IQ Drive R exclusive Servodirectie progresiva Sistem TPMS Rulare pur electrica, are autonomie de 100km +, am reușit sa fac 110 dar greu. Pt rulajul de zi cu zi, as spune un 100km. În modul hybrid, apare consumul de benzina, care nu mi a depășit 3-4% în situația în care mai ai ceva curent în baterie, după ce s a dus curentul din baterie, consumul creste undeva la 6-6.5% Spațiul atât la șofer cat și la pasageri este foarte bun, poziția la volan mie mi se pare f bună, ce nu mi place, sunt scaunele R Line, care nu ți dau voie sa te miști mai deloc pe scaun, au aripioarele acelea la șezut, care te țin în scaun cam fix, poate este și o varianta buna în caz de impact. Sistemul infotaiment este foarte ușor, răspunde foarte bine la comenzi, iar legat de ce spuneau colegii de mai sus : zvacul într-adevăr nu este fenomenal, dar doar dacă mașină folosește motorul termic, fiind unul de cilindree mica, în momentul când ai curent în baterie, se simte ca te ajuta foarte mult. Nu este o mașină pt pasionații de turații, tind sa cred ca este o mașină mai mult pt familii, nu exceleaza dar nici nu dezamăgește, spațiul în portbagaj este suficient pentru cam orice, plus ca are ceva compartimente în laterale și sub podea, geamurile sunt duble, laminate, dar într-adevăr, antifonarea mi se pare foarte slaba (dacă claxonezi, ai impresia ca au montat claxonul sub bord, se aude foarte tare și prost), zgomotul motorului este prezent în mașină, în rest senzori, sisteme de asistenta etc sunt destule pentru orice nevoie. DCC Pro a fost interesant la început, acum am setat o pe comfort și asa a rămas.
    4 points
  6. Bun.. legat de probleme dupa inlocuitul bordului (ce este taiat am rezolvat): - Am rupt grila de ventilatie parbriz (cea neagra de pe bord ) - am comandat alta împreună cu senzorul de soare - Am reusit sa zgârii puțin folia de pe gurile de ventilatie laterale - comandat alte grile - Am uitat sa scot microfonul de la bluetooth cand am montat bordul, tre sa dau iar jos partea de sub picioare - Am rupt 2 mufe, cea de la senzorul de pe bord si cea de la lumina picioare sofer - Camera marșarier nu mai merge probabil ceva mufa prin spatele playerului - Playerul nu mai intra pana in spate sa fie la nivel cu bordul si sta putin iesit, nu îmi dau seama daca de la plansa noua sau doar trebuie vazut daca din cauza firelor din spate Nu Camera marsarier aparent e problema.. am observat ca masina nu mai intra in marsarier decat mecanic. Adica merge in marsarier doar ca nu se mai aprind becurile de marsarieri si nici camera. Acum aici este de investigat de ce... as tinde sa zic ca este sonda de marsarier de pe cutie.. sa fi cedat? desi concidenta pare mare dar nu vad ce altceva poate sa fie. Am verificat siguranta, all good. Nu am verificat becurile dar sa cedeze amandoua deodata? prea prea... erau si LED. Totusi..... ce am observat azi, este ca atunci cand bag in marsarier, oglinda pasager coboara, deci masina stie ca intra in marsarier. Dar nu merg becurile si camera.. Any hints? Nu stiu cine comanda oglinda aia sa cobare, dar ma gandesc ca un input ar fi ca viteza sa fie R. Iar despre clima.. solved but not solved. Am rezolvat problema radiatorului din interior, insa conducta ce intra in radiatorul de clima din fata scapa. Trebuie aici facut ceva custom. O sa ma ocup si de ea dar nu acum, nu mai am nervi. Plus ca vremea deja e ok, nu mai cere clima. Recunosc ca buguri de genu, ma scot din sarite si imi vine sa imi bag ceva.. am pretentii prea mari de la masina asta. Si depind cateodata de oameni care nu au timp s.a.m.d. Si mie imi stau pe creier problemele ce apar. Plus timpul foarte limitat de a ma ocupa de ea. Ceea ce face ca unele fixuri sa dureze luni in loc de zile. Intre timp am mai imbracat si toate manerele din interior in alcantara. For more premium feel. Am mai sabotat si o intalnire de golfisti 4 de pe forum Ah, si apropo, m-am inscris si la Dropddown 5, in Bucuresti, 25-26 octombrie. Daca treceti pe acolo, ne vedem la o vorba
    4 points
  7. Salutare dragi cititori, cu aceasta ocazie tin sa va multumesc pentru interesul acordat lui "Baloo" 🐻, ursul supraponderal, numarul de vizualizari a depasit 100 000! WOW ❤️! Nu am mari updateturi despre "Bentley-ul de saraki", masinoiul asta de peste 2 tone a fost folosit DAILY, fara sa fie menajat, inclusiv in weekenduri, ne-a dus oriunde am avut treaba, atat in trafic aglomerat, in oras, cat si pe autostrazi plutind la fel ca si in prima zi. In afara de servisarea anuala, inlocuire fluide, un bec xenon, frane spate si anvelope fata, masina nu a necesitat interventii. Am mentionat tot ce i-am facut in postarile anterioare in caz ca sunt useri curiosi. Dupa inca un an de munca, a venit si vremea de relaxare, asa ca dupa cateva dezbateri cu sotia legate de unde vom petrece 2 saptamani de concediu in aceasta vara, am ajuns din nou la un numitor comun si ne-am hotarat sa mergem din nou in Sudul Frantei cu BALOO. Stiam deja "cu ce se mananca", de anul trecut (desi eu am fost de mai multe ori si la volanul Cayenne-ului, cand eram mai "tanar") si ne-a placut atat de mult incat am hotarat sa ne facem vacanta in acelasi loc, insa am hotarat sa exploram zona, imprejurimile, sa incercam noi restaurante si sa ne bucuram de ce ne poate oferi mai bun Coasta de Azur. N-am regretat nici de data asta si am fost surprinsi zilnic de multe locuri si experiente noi. Vremea este superba la final de august, pana in 30 de grade, Mediterana se mentine la 26-27 grade (ciorba) iar puhoiul de lume pleaca, mai ales cei care au copii, avand in vedere ca incepe scoala: fix ce imi doream! ❤️ Desi masina a avut inspectia tehnica si reviza facuta cu 2 luni inainte de plecare, am hotarat sa o mai verific o data, inainte sa parcurg 4000 km estimati si am programato la service, cu ocazia asta s-au verificat inca o data franele, anvelopele, suspensia, directia, fluidele, aerul conditionat, roata de rezerva etc. Better be safe than sorry! 🙄 Am verificat din nou actele masinii, asigurarea este valabila in toata Europa+RECOVERY, cu repatriere in caz de "Doamne fereste", accident, am facut asigurari de sanatate, taxa de poluare pentru Franta era platita de anul trecut, abtibildul lipit in parbriz, abtibild de UK pe bara spate aveam deja, am facut bagajele, am scos de la "naftalina" umbrelele, scaunelele de plaja si am plecat la drum de dimineata spre Sudul Insulei Britanice sperand sa prindem feribotul care urma sa traverseze Canalul Manecii la ora 10:30. Altii care plecau in vacanta: 95% din drumul parcurs a fost pe autostrada, distanta pana in port fiind de aprox 500 km: Centura Londrei M25 are vreo 200 de km, traversata rapid, fara dureri de cap: Portul DOVER: "BOSSu" slovac cu 5-aru' alb s-a bagat in fata mea, n-a avut chef sa stea la coada spre feribot, l-am lasat, doar nu urma sa imi fac nervi in vacanta, intre timp s-a dat drumul la o banda noua de procesare imbarcare in stanga si fiind vigilent, am reusit sa "ma infig" primu', "bossu" a ramas la coada pe cealalta banda, Doamne-ajuta! ❤️ Am reusit sa "prind" feribotul Irlandez care urma sa traverseze Canalul Manecii la 10:30: All aboard! L-am parcat pe "urs" cu frana de mana trasa, sa nu balanseze pe valuri si sa uzeze cutia de viteze, am setat farurile in modul "TRAVEL", sa isi schimbe sensul de iluminare si m-am dus direct sa comand o cafea! ☕ Urma inca un drum de vreo 600 km pe autostrazile FRANCEZE pana la prima oprire la hotel. Ma gandesc sa o luam incet cu aventura, sunt multe de povestit, nu va faceti griji, Bentleyul a "plutit" in maxim confort si siguranta si de data asta fara efort, despicand si Marea Britanie si Franta de la Nord la Sud cu 140 km/h pe pilot automat, ca un adevarat "IAHT de uscat" 😄. Asa cum v-am obisnuit: Va urma! 😋
    4 points
  8. Fix cand intrebam daca se mai fac masini V8. Sa o folosesti sanatos(intre semafoarele din București ) . cam cat consuma? stiu ca e ca si cum ai intreba p doamnă cati ani are, but still.
    3 points
  9. S-a dus vara si nu am mai scris nimic pe topic. In luna iulie am facut un drum de Grecia. Nimic deosebit de raportat, poate doar ca nu a mai fost atat de cald ca anul trecut. Masina a functionat ireprosabil, am condus zilnic vizitand obiective (plaje, sate, orase). O singura poza am facut acolo. La inceput de august am facut o interventie la caseta de directie: reconditionare. Motivul: uneori la viraj spre dreapta auzeam un ‘clanc’, iar pe denivelari exista o oarece troncaneala. Dupa reparatie, ambele simptome au disparut, directia fiind mult mai precisa/legata. Au fost inlocuite practic toate internele din caseta. Bineinteles ca am inlocuit toate suruburile de la puntea fata si caseta, o bucsa metalica la caseta (are una metalica si una de cauciuc), burdufuri noi la bieletele de directie, bucsele antibalans de la cutie si cam atat. Luasem si bielete antiruliu, dar nu a fost nevoie de ele inca. Pe urma am mai facut o revizie, de data asta am pus LM Top Tec 4200 5W-30. Prima data cu acest brand, nu as spune ca sesizez vreo diferenta fata de Castrol, cel putin temperatura e tot cam la fel. In rest luna august a fost dedicata plimbarilor prin tara, am mai pus km la rulaj, ajungand la 231k km.
    3 points
  10. Nu ti-a crapat inca motorul de la injectoarele alea problematice ?
    2 points
  11. @pronetSuperba si zona vizitata de tine, iti recomand pe wishlist si Como+Venetia daca nu le-ai vazut iar daca esti fan Marea Mediterana, nu rata Sardinia, din punctul meu de vedere ofera topul "apelor/plajelor" din Europa si asta vine de la cineva care vreo 8 ani la rand "a facut" insulele de la Marea Ionica (Grecia) inclusiv cu barca/jetski! Grecia e frumoasa in zona de Sud cand vine vorba de ape "albastre" ce-i drept, e cel mai departe de Romania insa GARANTAT ofera cele mai spectaculoase ape/plaje. 😋 Italia este in topul culinar mondial, nimic de zis, si la vinuri sunt "ciumegarie", totusi, dupa explorare si documentare amanuntita si in Italia si in Franta, pot sa spun ca francezii sunt ceva mai rafinati cand vine vorba de mancare/vinuri, mai ales deserturi, patiserie! ❤️ Nu neaparat mai buni, stii cum e, gusturile nu se discuta, dar mie mi se pare ca sunt....mai "fini", mai "pa finesse"! Am vizitat de mai multe ori si Roma si Paris, imi plac ambele orase in egala masura. Niste poze din telefonu lu' nevastamea, facute pe mod "auto" in Sardinia cu un Iphone roz, nu mai stiu ce generatie, d-ala cu 2 camere, 13 cred: @marius1982.11NFS 5 PORSCHE UNLEASHED 2000 este NFS-ul meu preferat! Tin minte ca ma jucam cu tovarasi in retea cu volan cand eram pustani, ce tare era! Factory Driver, Evolution... Oare cum ar fi un nou NFS Porsche acum? Au trecut 25 de ani de la lansare si au aparut ceva modele noi intre timp! Ar trebui sa semnam o petitie, sa o trimitem la EA, noi astia, mai "mosi" sa faca un joc nou! 😄 Nebuneala in Sudul Frantei cu Porsche, cred ca am vazut toate generatile si modelele posibile, cu numere de inmatriculare din toata Europa, inclusiv de epoca, full de ele, 550-ul mi-a ramas intiparit in minte, mai ales ca e foarte rar. Am vazut si un Carrera GT Gemballa portocaliu, Porsche SINGER gri ...nebuni la cap! ❤️ @halamadridDaa...s-a bagat "Maestro" la intimidare, cu fortare...se grabea omu', l-am lasat, cat tot pe vaporu' ala urcam toti dar cand au dat drumul la banda din stanga, iesise un politist de frontiera sa faca semn, l-am vazut instant si m-am infipt primul, de-al dreq sa-i dau o lectie, s-a facut coloana instant in spatele meu, slovacu' saracu'...a ramas tot acolo la coada, a vrut sa se mute si el, n-a fost pe faza, statea pe telefon, bineinteles ca nu l-a mai lasat nimeni, a trebuit sa astepte iar la coada. Feribotul oricum asteapta sa urce masinile pana se umple la capacitate, nu prea conteaza cand urci, decat daca vrei sa prinzi loc in fotoliu si vrei sa bagi o cafea mai repede sau te-ai plictisit sa stai cu motorul pornit. Dupa procesare bilete/pasapoarte se fac iar coloane si trebuie sa astepti. Un steward da drumu' la coloane care sa urce in ordine pe feribot. Nu te bagi tu cum ai chef... Cand vine vorba de numere de inmatriculare preferentiale, cocalari exista in orice tara, am vazut M5 in UK cu numar PU55Y! Poate ii placeau la om pisicile🐈, cine stie? 😄 Uite inca unu': Cam atat platesc unii in UK pe numere de inmatriculare private: The most expensive number plate in the UK is currently JB 1, which was sold for a record-breaking price in July 2025. Prior to this, the most expensive plate was 25 O, which sold for £518,480 in 2014 and is currently on a classic Ferrari. Here is a list of some other expensive number plates and their sale prices: G 1 - £500,126 (sold 2011) RR 1 - £472,000 (sold 2018) F 1 - £440,625 (sold 2008) S 1 - £404,063 (sold 2008) 1 D - £352,411 (sold 2009) JB 1 - Price unknown (sold July 2025) 25 O - £518,480 (sold 2014) X 1 - £502,676 (sold 2012) "F1" (nr de UK) cica ar apartine lui Bernie Ecclestone, "patronu' F1"...il avea pus pe un F40 care statea pe IAHT la Monaco in timpul Marelui Premiu...mda...probleme! 😭 @halamadrid"Astept cu rabdare pozele cu masinile sarakilor." Am facut poze intr-o singura zi la masini, dupa ce am parcat, la plaja, m-am dus pana la bar, cred ca am surprins vreo 10 Porsche in 5 minute, aveau nr de Monte Carlo, Elvetia, Germania, UK, Italia, Franta etc, oricum plecau si veneau masini de vis nonstop. Deja par toate normale, si UK-ul este plin de masini de orice fel, supercaruri, epoca, tuning, orice masina din orice generatie...ma lovesc de ele zilnic pe autostrazi si la munca, nu ma mai "dau pe spate"... Nu mai conteaza, ce sa mai fotografiez dupa ce am postat masinile de la SUPERCARFEST? 😄 7 Bugatti la un loc, mai toate modelele de Pagani, Koenigsegg alaturi de Shmee, echipa Gumball 3000 si Stig..si McLarenul F1 al lui Mr Bean care s-a dat cu 25 000 000 GBP? Ce as putea surprinde mai tare? Am filmat Ferrari 250 GTO la Londra, pe strada, am fost la Muzeul Ferrari in Italia, Muzeul Porsche in Germania, am fotografiat BUGATTI LA VOITURE NOIRE 1 din 1 la Geneva Motor Show...am cam terminat cu "vazut si surprins masini"...😄
    2 points
  12. Salut, Astea sunt codurile de motor, cel mai smecher este DNKA de pe VW Taos de US, ~118KW cu cutie cu convertizor Kangaroo se rezolva partial cu ultimul update sau total cu un stage 1-low, poti vorbi cu Voinea.
    2 points
  13. @haro@pronetPlacerea este de partea mea! Atunci cand postarile imi sunt apreciate, inseamna ca timpul si efortul de a impartasi cu voi din experientele mele nu sunt in zadar. Urmeaza si poze cu masini din camping si de la plaja...stay tuned, o sa le iau in ordine. Imi pare rau ca nu am surprins in fotografii masinile pe care le-am intalnit in trafic, de la Ferrari F40 si Mercedes Gullwing la Porsche 550 Spyder, dar multe le-am prezentat indeaproape pe paginile precedente. Tot am zis ca o sa instalez o camera de bord dar m-am luat cu altele...
    2 points
  14. Nice! Multumim. In alta ordine de idei…ce saraki aia cu cortul pe Porsche…ce o fi in capul lor…? Umbla asa aiurea in loc sa mearga la 15 stele…
    2 points
  15. asta zic. Am avut si inca am un x3m (l6) pe care l-am condus cateva saptamani si l-am pasat in familie, eu revenind tot la Tiguan. Am renuntat la tiguan abia pt XM Am avut citroen c4 coupe model 2006 -> mereu mi-au placut lucurirle atipice, unii zic urate. XM-ul mi se pare o chestie hidos de frumoasa. Imi place fata masiva si dreapta iar combinatia de cuplu instant si V8 te surprinde. Si zic asta conducand o multime de alte masini cu cp extrem de seriosi.
    2 points
  16. Aaa....vai! Multumesc! 🙄
    2 points
  17. @haroAsa e! ❤️ M-ai "racorit"! "Rusii sunt de vina!" N-o sa ne facem bine prea curand...din pacate...🙄
    2 points
  18. Daca iei contactul 🙃
    2 points
  19. Aprox la fel ,nu am observat diferente
    2 points
  20. Hai ca ar trebui sa schimb numele topicului in "ghici pe cine am mai vazut in trafic"? 🙄 @halamadrid"In lipsa de stiri de pe Costa de Azur" Ai un pic de rabdare, abia am ajuns in seara asta, mi-au ajuns 2 saptamani de vacanta pe "Cote D'Azur"! 😄 Sper sa am chef in weekendul asta sa descarc din poze...sa editez etc...vad ca sunt doritori! 😄 "Cere si ti se va da!"
    2 points
  21. Am mai ajuns si eu pe la benzinarie azi. Ultima data fusese pe 21 iulie
    2 points
  22. LM la 40 grade pe autostrada
    2 points
  23. Din cauza unei suspiciuni personale am renuntat la Ravenol (suspiciune confirmata ulterior de reprezentantul Ravenol). Ca alternativa am ales LM . Se comporta bine la temperaturi exterioare ridicate ,autostrada...
    2 points
  24. Această întrebare n-ar putea fi pusă nici de elevii din ciclul primar, dar na... Dacă un motor de 150 cai nu poate face față, eu zic să încheiem discuția, e clar, ție îți trebuie elicopter pentru drumuri în urcare.
    2 points
  25. Daca ai aspirator karcher care suporta si aspirat lichide deja prin casa, poti sa cumperi duza de extractie. Ea este pt modele care evident au injectie extractie, dar fizic potriveste si pe un aspirator normal cum am eu, modelul WD3. Eu folosesc pe acela si am un foamer manual si solutie de la koch chemie(pol Star sau MZR) care face treaba grozava, aplic spuma, am perie circulara care o bag in bormasina, spray cu apa si apoi extractie. Dau de mai multe ori cu apa si extrag sa ramana cat mai putina solutie de curatat impregnata in tapiterie.
    2 points
  26. Când prinzi deja experiență, încerci și pe lucrul tău... De mult timp vream să iau un aspirator injectie-extracție, să fac la mașină curățenie corectă. Zis și făcut, luat acu 2 săptămâni ceva de la Lehman, cu 2 trepte, 800 wați. Testat pe o canapea pe care se plimbă, în voie, 2 pisici. Rezultate foarte bune. Sâmbătă încercat pe Octavia, rezultatul e nemaipomenit. De la 2 scaune și o cotiera cu tentă spre alb (vorbesc de cele față) la textilul original, de fabrică...din cotieră a iesit cea mai multă negreală, de acu încolo va fi un prosop pe ea. Apa a ieșit neagră, 83k km și 6,5 ani de folosință și-au spus cuvântul. Poza 1 - extracție de pe scaun șofer Poza 2 - scaunul meu era făcut, cel al pasagerului urma. Poza 3 - cotiera, extracția murdăriei Poza 4 - scaunul pasagerului, după curățare Pozele 5 și 6 - curățare plastice cu Pol Star și apă dedurizată. Apoi am aplicat soluție de la Mafra, Gloss Formula Pozele 7 și 8 - nu reflectă munca de jumătate de zi, soarele e de vină și, probabil, și eu, dar eram deja istovit. Cert e că eu sunt super mulțumit și simt că am redat culoarea interioară a mașinii. Într-o notă umoristică, a mai crescut valoarea cu 500 euro. Drumuri bune!
    2 points
  27. Update: 213.000 km Încă o revizie efectuată; peste două luni mașina împlinește 11 ani. Recomandare schimbare amortizoare spate; va urma. Și un consum pe ruta București - Timișoara - Cluj-Napoca. Nici o problemă, mașina merge brici. În decembrie dau comandă la mașina nouă ...
    2 points
  28. Se deschide si cand te apropii si se inchide cand te indepartezi daca ai Keyless Access. Exista o setare. Intri in meniurile masini, alegi Autovehicul, apoi vezi sa fie setat pe Exterior si la inchidere/deschidere activezi keyless access, dupa care activezi si optiunile inchidere vehicul cand te indepartezi si deschidere vehicul cand te apropii. Daca e activata doar optiunea keyless Access, atunci masina se va deschide doar daca bagi mana la maner si se va inchide doar daca pui degetul pe maner (sau din cheie, desigur). Poti vedea in video-ul asta, incepand cu minutul 0:18, este identic si la Tiguan:
    1 point
  29. Va fi destul de greu , trecerea la o masina de clasa inferioara indiferent ca e noua cu multiple jucarii va necesita compromisuri pe care trebuie sa le accepti Am testat si eu diverse si m-am desumflat , mai pastrez 7P Conteaza foarte mult de la ce la ce vrei sa faci trecerea
    1 point
  30. 1 point
  31. Va salut! Dupa lungi cautari am 'reusit' sa gasesc o masina care sa ma multumeasca, si pe restul membrilor fam. Va scriu din Germania, unde astept sa primesc numerele sa plec in tara cu masina. Este vorba despre un passat b8 din 2023 cu un motor 2.0 si 122cp. Am cautat motorul de 150cp dar nu era pus pe masini care sa indeplineasca alte criterii, asa ca am ales motorul de 122cp. Masina are foarte multe optiuni, si starea optica este destul de buna. Are 190k km, a fost la o societate, de aceea a si alergat-o 90k km/an. Vin de pe un golf7 1.6 diesel cu cutie manuala. Masina a costat 15000euro.
    1 point
  32. E super interesant, chiar daca vezi locuri noi prin "ochii" altuia. Eu unul am fost recent in zona Liguria-riviera italiana-Genova, Portofino, Cinque Terre etc. si am ramas impresionat atat de peisaje, cat si de bucataria zonei. Next trip, mai mult ca sigur, riviera franceza. 👍
    1 point
  33. La drum lung, mi se pare util sa am acea rezerva considerabila de putere. Dar in oras, cu stilul meu de condus, imi sunt suficienti cei 136 de cai de pe motorul electric, chiar si pe cele 2.5 tone ale masinii. Plus ca masina are mult mai multe de oferit decat puterea pe care o are. Poate veti rade, dar cel mai mult si cel mai mult imi place pozitia la volan: In masina asta, nu ma dor genunchii cand ma urc in ea, precum la un sedan, dar in acelasi timp nu ma simt ca in tractor, precum alte suv'uri pe care le'am mai condus. @haroam patit si eu de cateva ori fenomenul pe care l-ai descris tu.
    1 point
  34. @skodamenImi cer scuze, te-am confundat cu acidone77...si el a avut o problema cu treningul la pagina 11 a acestui topic, am atatia hateri ca deja nu mai stiu "cine? ce? cum?"...😄 S-a mai scris aici ca "am glumit", "daca te-ai simtit ofensat"....bla bla...😴
    1 point
  35. Ok....bell the cat....tot ca englezu'👍
    1 point
  36. @skodamenAi mai "glumit" pe topicul asta, ti s-a mai atras atentia...n-a ras nimeni! 🙄
    1 point
  37. @pronet😄 "Avelo rabdari!" ar zice tiganu'...😄 sau "Hold your horses! 🐴" ar zice englezu'... A facut nevastamea vreo 3 GB de poze...sa le iau in ordine...tre' sa sap printre ele, sa ma gandesc la o descriere, stii ca mie imi place sa prestez/postez "premium", la fel ca masina din topic... ❤️ 😄
    1 point
  38. te salut. cand /daca o sa mai ai probleme cu PCV, iti recomand upgrade la pcv de golf 8, cel cu tub venturii. Daca ai cot admisie turbo cu volum marit, PCV originale aproape ca nu mai fac deloc vacum. Eu d aia l am facut - gaseam des ulei destul in cotul ala Este si acum ulei acolo dar mult mai putin. Si am si tot motorul reffacut din temelii ( arbore, pistoane, chiulasa, echilbrori, pompa ulei, racitor...tot). Spor!
    1 point
  39. Nu ,mult mai aproape ,zona Iraklitsa : Glastres,To Nisi ,Vrasidas,Ammolofoi Beach.
    1 point
  40. Si eu tot hybrid am si ma chinui cu management, Sport e singurul program care iti permite sa mearga doar termicul. Trebuie sa il pornesc sa isi incalzeasca catalizatoarele, merg 5 minute sa fie cald uleiul, merg electric pana la autostrada, muta pe termic din nou, mergi pe autostrada termic, nu opresti termic cum ajungi ca trebuie sa se raceasca turbina, tot managementul asta e facut de mine si ma cam enerveaza.
    1 point
  41. 34kmh e o viteza medie foarte mare pentru Bucuresti, se vede clar ca au fost si "imprejurimi" @darksun niciun hybrid nu incalzeste motorul/uleiul la mers doar electric. nu are cum. de aia deobicei hybridele astea merg cu uleiuri foarte subtiri gen 0W20, si au un sistem de ungere putin diferit, care asigura o ungere mai rapida a intregului sistem. Oricum, si mie mi se pare ciudata si complicata solutia, cu intrarea motorului termic rece direct in sarcina la 3-4000rpm, cand e nevoie brusca de acesta.
    1 point
  42. Depinde in primul rand de starea motorului dar si distantele parcurse
    1 point
  43. Parere personala: SUV non 4x4 e ca berea fara alcool. Mai bine bei apa. Altfel, Tiguan 2.0 tsi 4x4 cu DSG e altceva, doar ca, daca vii de pe berlina, nu te impaci spatiul interior, mai ales din portbagaj.
    1 point
  44. Citeste pe forum , sunt zeci de postari ale diversilor colegi legate de consum pe diverse masini
    1 point
  45. Multumesc, Smile2me. Da, pe ambele le schimb. Am gasit niste Phillips D1S pe care scrie 'original equipment' si 'xenon standard', albe, preturi intre 300 si 320 de lei per bec. Am inteles ca astea ar fi cele cu care vine masina, cel putin ca aspect al luminii, putere etc. Am atasat cutia. Am vazut de la Phillips pe D1S si mai scumpe, tot albe, se numesc Xtrem Vision, la 380 de lei pe bec, ei spun cu 50% mai multa lumina. Pe mine m-ar interesa ca noile becuri sa aiba aspectul aproapiat de ceea ce a fost original pe masina, pe care ma sfatuiesti sa le iau. Inca un lucru: farurile sunt din fabrica bixenon adaptiv, se poate schimba usor becul sau trebuie dat jos bara, far etc?
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!