Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.09.2025 în toate secţiunile

  1. Si in sfârșit am reușit să atingem un obiectiv major: E U R O T R I P! După mai bine de 4 luni de planificare concedii, planificare drumuri, căutare și rezervare cazări, cumpărare vignete, verificare mașină, etc am reușit să plecăm. Traseul propus este Galați - Timișoara - Budapesta - Bratislava - Viena - Brno - Praga - Auschwitz - Cracovia - Oradea - Galați. Au venit copiii de la București vineri seara, așa că având reintregită echipa "fantastic five" 😁, sâmbătă dis dimineață am pornit la drum, plini de entuziasm, cu rezervorul plin și cu bancheta spate dată în față pentru a face loc tuturor bagajelor. Am plecat pe ruta Focșani - Târgu Secuiesc - Brașov - Sibiu - A1 până la Timișoara si ca de obicei când ajung în părțile astea, am oprit la Ozun și am răpit 2 kürtőskalács, unul cu nucă și unul cu scorțișoară! 😁 Aici erau la răcorit puțin! După 8 ore si 24 de minute, având 647km parcurși, cu o medie orară de 77km/h și un consum de 6.5l/100km (la pompă a ieșit 6.63l/100km) am ajuns într-o parcare de lângă Piața Victoriei. Am plecat într-o scurtă vizită prin Timișoara si după ce am vizitat ce ne propusesem am plecat spre cazarea din Budapesta. La plecarea din Timișoara, nu am fost atent ce scria pe Waze, am văzut un Add pass și exit și am apăsat pe exit. La un moment dat am observat că nu mergeam pe autostradă ci numai pe drumuri naționale. Intrigat oarecum, am repus destinația pe Waze și de data asta și cu ochelari am văzut că dacă nu selectezi Add pass și adaugi vigneta, te duce DOAR pe drumuri naționale... așa că după ce i-am adăugat vigneta de Ungaria, am urcat pe autostradă și ne-am continuat drumul către Budapesta. Foarte aglomerat, pe ambele benzi de circulație, mai ales în apropierea Budapestei. Se întunecase destul de bine afară, când am ajuns la destinație și am parcat alături de astea două exemplare. Total 12 ore si 41 de minute, 929 de km parcurși, cu o medie orară de 73km/h și un consum de 6.3l/100km. Asta si din cauza greșelii mele, că am mers cu 90km/h o bucată bună din timp! Somn și de la capăt! 😁
    5 points
  2. Salutare! Dețin varianta PHEV 272 cp, de aproximativ 5 luni. Echiparea R Line Alb (oryxwhite pearleffect) Pachetele : Faruri IQ.Light HD Matrix Infotainment Discover Pro Max Jante Leeds 20" Black Style Family Iarna Plus IQ Drive R exclusive Servodirectie progresiva Sistem TPMS Rulare pur electrica, are autonomie de 100km +, am reușit sa fac 110 dar greu. Pt rulajul de zi cu zi, as spune un 100km. În modul hybrid, apare consumul de benzina, care nu mi a depășit 3-4% în situația în care mai ai ceva curent în baterie, după ce s a dus curentul din baterie, consumul creste undeva la 6-6.5% Spațiul atât la șofer cat și la pasageri este foarte bun, poziția la volan mie mi se pare f bună, ce nu mi place, sunt scaunele R Line, care nu ți dau voie sa te miști mai deloc pe scaun, au aripioarele acelea la șezut, care te țin în scaun cam fix, poate este și o varianta buna în caz de impact. Sistemul infotaiment este foarte ușor, răspunde foarte bine la comenzi, iar legat de ce spuneau colegii de mai sus : zvacul într-adevăr nu este fenomenal, dar doar dacă mașină folosește motorul termic, fiind unul de cilindree mica, în momentul când ai curent în baterie, se simte ca te ajuta foarte mult. Nu este o mașină pt pasionații de turații, tind sa cred ca este o mașină mai mult pt familii, nu exceleaza dar nici nu dezamăgește, spațiul în portbagaj este suficient pentru cam orice, plus ca are ceva compartimente în laterale și sub podea, geamurile sunt duble, laminate, dar într-adevăr, antifonarea mi se pare foarte slaba (dacă claxonezi, ai impresia ca au montat claxonul sub bord, se aude foarte tare și prost), zgomotul motorului este prezent în mașină, în rest senzori, sisteme de asistenta etc sunt destule pentru orice nevoie. DCC Pro a fost interesant la început, acum am setat o pe comfort și asa a rămas.
    4 points
  3. Nu ti-a crapat inca motorul de la injectoarele alea problematice ?
    2 points
  4. @pronetSuperba si zona vizitata de tine, iti recomand pe wishlist si Como+Venetia daca nu le-ai vazut iar daca esti fan Marea Mediterana, nu rata Sardinia, din punctul meu de vedere ofera topul "apelor/plajelor" din Europa si asta vine de la cineva care vreo 8 ani la rand "a facut" insulele de la Marea Ionica (Grecia) inclusiv cu barca/jetski! Grecia e frumoasa in zona de Sud cand vine vorba de ape "albastre" ce-i drept, e cel mai departe de Romania insa GARANTAT ofera cele mai spectaculoase ape/plaje. 😋 Italia este in topul culinar mondial, nimic de zis, si la vinuri sunt "ciumegarie", totusi, dupa explorare si documentare amanuntita si in Italia si in Franta, pot sa spun ca francezii sunt ceva mai rafinati cand vine vorba de mancare/vinuri, mai ales deserturi, patiserie! ❤️ Nu neaparat mai buni, stii cum e, gusturile nu se discuta, dar mie mi se pare ca sunt....mai "fini", mai "pa finesse"! Am vizitat de mai multe ori si Roma si Paris, imi plac ambele orase in egala masura. Niste poze din telefonu lu' nevastamea, facute pe mod "auto" in Sardinia cu un Iphone roz, nu mai stiu ce generatie, d-ala cu 2 camere, 13 cred: @marius1982.11NFS 5 PORSCHE UNLEASHED 2000 este NFS-ul meu preferat! Tin minte ca ma jucam cu tovarasi in retea cu volan cand eram pustani, ce tare era! Factory Driver, Evolution... Oare cum ar fi un nou NFS Porsche acum? Au trecut 25 de ani de la lansare si au aparut ceva modele noi intre timp! Ar trebui sa semnam o petitie, sa o trimitem la EA, noi astia, mai "mosi" sa faca un joc nou! 😄 Nebuneala in Sudul Frantei cu Porsche, cred ca am vazut toate generatile si modelele posibile, cu numere de inmatriculare din toata Europa, inclusiv de epoca, full de ele, 550-ul mi-a ramas intiparit in minte, mai ales ca e foarte rar. Am vazut si un Carrera GT Gemballa portocaliu, Porsche SINGER gri ...nebuni la cap! ❤️ @halamadridDaa...s-a bagat "Maestro" la intimidare, cu fortare...se grabea omu', l-am lasat, cat tot pe vaporu' ala urcam toti dar cand au dat drumul la banda din stanga, iesise un politist de frontiera sa faca semn, l-am vazut instant si m-am infipt primul, de-al dreq sa-i dau o lectie, s-a facut coloana instant in spatele meu, slovacu' saracu'...a ramas tot acolo la coada, a vrut sa se mute si el, n-a fost pe faza, statea pe telefon, bineinteles ca nu l-a mai lasat nimeni, a trebuit sa astepte iar la coada. Feribotul oricum asteapta sa urce masinile pana se umple la capacitate, nu prea conteaza cand urci, decat daca vrei sa prinzi loc in fotoliu si vrei sa bagi o cafea mai repede sau te-ai plictisit sa stai cu motorul pornit. Dupa procesare bilete/pasapoarte se fac iar coloane si trebuie sa astepti. Un steward da drumu' la coloane care sa urce in ordine pe feribot. Nu te bagi tu cum ai chef... Cand vine vorba de numere de inmatriculare preferentiale, cocalari exista in orice tara, am vazut M5 in UK cu numar PU55Y! Poate ii placeau la om pisicile🐈, cine stie? 😄 Uite inca unu': Cam atat platesc unii in UK pe numere de inmatriculare private: The most expensive number plate in the UK is currently JB 1, which was sold for a record-breaking price in July 2025. Prior to this, the most expensive plate was 25 O, which sold for £518,480 in 2014 and is currently on a classic Ferrari. Here is a list of some other expensive number plates and their sale prices: G 1 - £500,126 (sold 2011) RR 1 - £472,000 (sold 2018) F 1 - £440,625 (sold 2008) S 1 - £404,063 (sold 2008) 1 D - £352,411 (sold 2009) JB 1 - Price unknown (sold July 2025) 25 O - £518,480 (sold 2014) X 1 - £502,676 (sold 2012) "F1" (nr de UK) cica ar apartine lui Bernie Ecclestone, "patronu' F1"...il avea pus pe un F40 care statea pe IAHT la Monaco in timpul Marelui Premiu...mda...probleme! 😭 @halamadrid"Astept cu rabdare pozele cu masinile sarakilor." Am facut poze intr-o singura zi la masini, dupa ce am parcat, la plaja, m-am dus pana la bar, cred ca am surprins vreo 10 Porsche in 5 minute, aveau nr de Monte Carlo, Elvetia, Germania, UK, Italia, Franta etc, oricum plecau si veneau masini de vis nonstop. Deja par toate normale, si UK-ul este plin de masini de orice fel, supercaruri, epoca, tuning, orice masina din orice generatie...ma lovesc de ele zilnic pe autostrazi si la munca, nu ma mai "dau pe spate"... Nu mai conteaza, ce sa mai fotografiez dupa ce am postat masinile de la SUPERCARFEST? 😄 7 Bugatti la un loc, mai toate modelele de Pagani, Koenigsegg alaturi de Shmee, echipa Gumball 3000 si Stig..si McLarenul F1 al lui Mr Bean care s-a dat cu 25 000 000 GBP? Ce as putea surprinde mai tare? Am filmat Ferrari 250 GTO la Londra, pe strada, am fost la Muzeul Ferrari in Italia, Muzeul Porsche in Germania, am fotografiat BUGATTI LA VOITURE NOIRE 1 din 1 la Geneva Motor Show...am cam terminat cu "vazut si surprins masini"...😄
    2 points
  5. Fix cand intrebam daca se mai fac masini V8. Sa o folosesti sanatos(intre semafoarele din București ) . cam cat consuma? stiu ca e ca si cum ai intreba p doamnă cati ani are, but still.
    2 points
  6. Se deschide si cand te apropii si se inchide cand te indepartezi daca ai Keyless Access. Exista o setare. Intri in meniurile masini, alegi Autovehicul, apoi vezi sa fie setat pe Exterior si la inchidere/deschidere activezi keyless access, dupa care activezi si optiunile inchidere vehicul cand te indepartezi si deschidere vehicul cand te apropii. Daca e activata doar optiunea keyless Access, atunci masina se va deschide doar daca bagi mana la maner si se va inchide doar daca pui degetul pe maner (sau din cheie, desigur). Poti vedea in video-ul asta, incepand cu minutul 0:18, este identic si la Tiguan:
    1 point
  7. Va fi destul de greu , trecerea la o masina de clasa inferioara indiferent ca e noua cu multiple jucarii va necesita compromisuri pe care trebuie sa le accepti Am testat si eu diverse si m-am desumflat , mai pastrez 7P Conteaza foarte mult de la ce la ce vrei sa faci trecerea
    1 point
  8. Am pus si aici o poza, pacat ca nu se si aude
    1 point
  9. 1 point
  10. Bun.. legat de probleme dupa inlocuitul bordului (ce este taiat am rezolvat): - Am rupt grila de ventilatie parbriz (cea neagra de pe bord ) - am comandat alta împreună cu senzorul de soare - Am reusit sa zgârii puțin folia de pe gurile de ventilatie laterale - comandat alte grile - Am uitat sa scot microfonul de la bluetooth cand am montat bordul, tre sa dau iar jos partea de sub picioare - Am rupt 2 mufe, cea de la senzorul de pe bord si cea de la lumina picioare sofer - Camera marșarier nu mai merge probabil ceva mufa prin spatele playerului - Playerul nu mai intra pana in spate sa fie la nivel cu bordul si sta putin iesit, nu îmi dau seama daca de la plansa noua sau doar trebuie vazut daca din cauza firelor din spate Nu Camera marsarier aparent e problema.. am observat ca masina nu mai intra in marsarier decat mecanic. Adica merge in marsarier doar ca nu se mai aprind becurile de marsarieri si nici camera. Acum aici este de investigat de ce... as tinde sa zic ca este sonda de marsarier de pe cutie.. sa fi cedat? desi concidenta pare mare dar nu vad ce altceva poate sa fie. Am verificat siguranta, all good. Nu am verificat becurile dar sa cedeze amandoua deodata? prea prea... erau si LED. Totusi..... ce am observat azi, este ca atunci cand bag in marsarier, oglinda pasager coboara, deci masina stie ca intra in marsarier. Dar nu merg becurile si camera.. Any hints? Nu stiu cine comanda oglinda aia sa cobare, dar ma gandesc ca un input ar fi ca viteza sa fie R. Iar despre clima.. solved but not solved. Am rezolvat problema radiatorului din interior, insa conducta ce intra in radiatorul de clima din fata scapa. Trebuie aici facut ceva custom. O sa ma ocup si de ea dar nu acum, nu mai am nervi. Plus ca vremea deja e ok, nu mai cere clima. Recunosc ca buguri de genu, ma scot din sarite si imi vine sa imi bag ceva.. am pretentii prea mari de la masina asta. Si depind cateodata de oameni care nu au timp s.a.m.d. Si mie imi stau pe creier problemele ce apar. Plus timpul foarte limitat de a ma ocupa de ea. Ceea ce face ca unele fixuri sa dureze luni in loc de zile. Intre timp am mai imbracat si toate manerele din interior in alcantara. For more premium feel. Am mai sabotat si o intalnire de golfisti 4 de pe forum Ah, si apropo, m-am inscris si la Dropddown 5, in Bucuresti, 25-26 octombrie. Daca treceti pe acolo, ne vedem la o vorba
    1 point
  11. La drum lung, mi se pare util sa am acea rezerva considerabila de putere. Dar in oras, cu stilul meu de condus, imi sunt suficienti cei 136 de cai de pe motorul electric, chiar si pe cele 2.5 tone ale masinii. Plus ca masina are mult mai multe de oferit decat puterea pe care o are. Poate veti rade, dar cel mai mult si cel mai mult imi place pozitia la volan: In masina asta, nu ma dor genunchii cand ma urc in ea, precum la un sedan, dar in acelasi timp nu ma simt ca in tractor, precum alte suv'uri pe care le'am mai condus. @haroam patit si eu de cateva ori fenomenul pe care l-ai descris tu.
    1 point
  12. Din ce observ cred ca pe proprietar nu-l interesează absolut deloc, doar posta si el păreri de utilizare. In fine. Ca o mica paranteza, am vândut de vreo 2 săptămâni un w221. Cele mai mari frustrări ca șofer le-am acumulat cu aceasta mașina pt ca toată lumea se aștepta sa arunc cu banii pe peste tot doar pt ca am am un s class... Nu cel mai important insa unul din motivele pentru care am vândut-o are legătură directa cu acest lucru. In rest, ce sa zic, îmi plac la maxim postările astea, cu consumuri mici cu 1 miliard de cai, eu unul îți mulțumesc! Îmi arată un om asumat si educat.
    1 point
  13. 190 000 km in 2 ani...buun! M-au depasit baietii, eu cu masina de transport am facut 160 000 km in ultimii 2 ani...😄 Arata bine Passatul, sa te bucuri de el! 🙂
    1 point
  14. Se poate inchide. Masina a fost vanduta si inlocuita cu o alta jucarie (BMW XM 4.4 V8) la care, din pacate, nu ii pot face thread aici.
    1 point
  15. Exact - lasa cheia în masina
    1 point
  16. Mai degraba lasa cheia in interior ... nu ai ce setari sa ii faci, spuna/apa care ajunge pe maner "pacaleste" senzorul capacitiv din maner si e ca si cum ai tine mana pe maner.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!