Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 09.11.2025 în toate secţiunile

  1. Salutare ! Daca tot putem prezenta alte mărci aici, vin si eu cu al meu bob de orez koreean. Si anume un Kia Ceed 3 GT-Line, 1.4T-GDI, cutia 7-DCT, ambreiaje uscate, FWD. Masina luată de noua in 2020. Cum am ajuns fix la Kia? Pai in 2019, pe final de an, isi luase un coleg un Proceed GT (1.6T, 204 hp). Omul mega încântat de masina, tot trăgea de mine sa mi-o prezinte. La vremea aia, eu cand auzeam Kia, ma gandeam la Sorento-urile alea vechi, urate si la Kia Picanto (Lastun-ul koreean). Practic nu aveam o părere buna, dar nici argumentata. Proceed 3 al colegului in schimb, m-a lasat placut surprins. Materialele, dotarile, design-ul si... raportul calitate-pret. Noi la vremea aia, ne si cautam o masina, dat fiind ca vindeam daily-ul vechi (Golf mk5, 1.6 mpi). Iar Golf 7 sincer nu m-a incantat. Next day, ață la dealer-ul Kia. Aveau pe stoc un Ceed cu cu configurație similara față de ce vroiam noi. Puțin mai dotata chiar, pe care am și luat-o. Am vrut Ceed deoarece ne doream un hatchback. Cat despre echipare, nu am vrut GT-ul din simplu fapt ca aveam Superbul pentru apucături de GT. Adica mai galagios, suspensie mai rigida. Voiam un hatchback cat mai silentios, si cat mai comfortabil. Bun, si prezentarea mașinii. Are linia de echipare GT-Line, cutie 7-DCT, culoare: Dark Penta Metal. Optiuni extra: - Tapiterie scaune - piele intoarsa (practic, scaunele de pe Ceed GT) - Suport lombar scaun sofer cu reglaje electrice - Suport lombar scaun pasager cu reglaje electrice - Faruri Full Led - Geamuri spate si luneta fumurii - Semnal schimbare directie de mers incorporat in oglinda laterala - Oglinzi exterioare electrice si incalzite - Oglinzi exterioare pliabile electric - Scaune fata incalzite - Volan incalzit - PTC - ECM - Padele volan - duze spalare parbriz incalzite - Senzor ploaie - Schimbator de viteze imbracat in piele Ca si modificari, stage 1, facut relativ repede, cred ca avea sub 10k km masina. In prezent 90k. De la 140 cp la 179 cp. Link aici. Ce sa zic, se simte diferența binișor. E si ușoară masina, avand 1300 kg daca nu sub. Foarte agila, cutia DCT de la Kia e ok, nu ma plâng, deși am auzit unele probleme despre ambreiajele lor. Ca si probleme, pana acum, in 6 ani, am inlocuit pe garanție flansa cap telescop, bobina electromotor si ceva bucsa de la coloana volan. Feedback despre masina: PRO: - Raport calitate pret foarte bun. Si fata de concurenta. Tin minte ca am configurat un Golf 7 1.5TSI cu dotari similare, si sarea peste 27k. Kia a fost 21500. - Scaunele foarte comfotabile - Suspensia comfortabila - Kitul GT-Line merita banii. O face mai speciala fata de un Ceed normal - Incalzirea in volan care vine impreuna cu scaunele incalzite - Plastice foarte bune la interior. M-as arunca sa spun ca sunt peste cele de la VW Golf 7. CONTRA: - Camera marsarier are o rezoluție slabuta. - insonorizare slabuta - Butoane reglaj oglinzi nu sunt luminate - Nici o lumina ambientala seara / noaptea. Face ca interiorul sa para foarte saracacios - Fara lumini la picoare, lumini la usi sau sub usi. - Sistemul audio standard - o mizerie. Mai ales cum schimb mereu din Superb in Kia, nu pot sa nu compar.. este o mizerie mare. Dar aici sunt subiectiv, colegul de mai sus cu Proceed zice ca lui ii se pare ca se aud foarte bine boxele. - Toata masina LED si la numar au pus becuri normale.. - Fara telescop capota - Evacuare fake. Cel mai enervant e ca evacuarea relala are doar o iesire pe dreapta. Tipsurile fake sunt pe ambele parti. Iarna e enervant sa o vezi cum scoate aburi doar pe o parte. - Faruri full led dar fara auto-level. Dap, desi sunt full led, au reglaj manual. Si nu au functii adaptive (sus-jos, stanga dreapta). Cam atât, enjoy!
    9 points
  2. Zici bine. La noi nu prea merge cu vorba buna, cei care asculta de ea au inteles de multa vreme, nu ei sunt problema. Cu restul (multi) e problema, ii doare-n ..cot ca polueaza si se otravesc si pe ei si pe noi. La fel cum ii doare in cot cand arunca tigara pe geam, mizeria pe jos sau opresc pe bulevard pe banda 1 si pun avariile blocand tot traficul. Cu astia nu merge cu vorba buna pentru ca sa ma ierte D-zeu, au un grad de nesimtire "sky's the limit". Drept urmare eu unul i-as arde (dar rau) la buzunar pe unde i-as prinde: ai aruncat tigara pe geam? Nu e bai, scoate 5000 lei amenda si arunc-o si pe doua sa iti iau 10.000 lei. Ai blocat banda ca "stai dAcat 5 minute" ? Super, mai da-mi 5000 lei si stai pe bara 30 zile. Esti recidivist in primul an? Suuuuperr!, baga x 2. Ai parcat ca bizonu' si ai blocat intersectia/tramvaiul/pe colt, la fel, te ard de nu te vezi. Ai masina E (- infinit) ca iti place tie , trece itp-ul ok te las, dar platesti nene, pentru ca tigaia ta polueaza. Eu cand am vazut saptamana trecuta ce impozite de 2 bani platesc cei care polueaza fata de masinile noi, am crezut ca nu vad bine. Asta dupa ce in urma cu luni de zile se bateau in declaratii "poluatorul va plati" si alte minciuni. Evident, Statul ca un jepcar nenorocit, era de asteptat ca vrea sa mulga de la cat mai multi, am crezut ca poate poate se indreapta ceva - ti-ai gasit..
    6 points
  3. Super tare! O masina fantastica, am avut ocazia sa conduc un M2 Comp (S55) si am fost la milimetru sa o si cumpar, insa la momentul respectiv intentionam sa am in posesie o singura masina, si nu se potrivea cu nevoile de familist si drumurile de 1500-2000km. Dar masina este una dintre cele mai reusite ale diviziei M si ofera niste performante si un feedback incredibil la un pret mai mult decat decent. In plus, si design-ul este apogeul BMW. Ma bucur si ma uit cu admiratie de fiecare data cand vad cate una pe strada. Te invidiez maxim si in acelasi timp ma bucur pentru tine pentru ca ai posibilitatea sa te bucuri de ea asa cum trebuie, pe circuit. La cat mai multe ture, seturi de anvelope si placute tocite care sa-ti puna zambete pe fata! PS: Ce tare ma bucur ca s-a introdus sectiunea asta! Sper sa reusesc in curand sa-mi prezint si eu aici atelajele, vwforum este una dintre cele mai frumoase comunitati de pasionati auto.
    5 points
  4. La sfarsit de octombrie am facut un mic city break la Varna - un oras surprinzator de fain, ocazie in care am mai incercat niste drumuri din tara vecina - inclusiv o zona cu calcul viteza medie. Sa vedem daca mi-a "iesit" Detour-uri pe la Shumen pana la Monumentul fondatorilor Bulgariei, manastirea rupestra Aladza (nu imi e clar cum se scrie de fapt), ca doar e pacat sa faci doar drumuri directe. Apoi dat fiind vremea ploioasa si tot felul de drumuri mai "utilitare" am reusit sa nu misc Golf-ul o luna de zile, folosind la greu dinozaurul. Si in iarna, intentionez sa il menajez, nu vreau sa il afecteze excesiv sarea de pe drumuri si noroaiele. Insa, dupa o luna a pornit fara ezitare, dovedind ca Ultron-ul a fost o alegere buna. Nu m-am putut abtine la niste poze "urbane", la intoarcere, de pe acoperisul parcarii supraterane.
    5 points
  5. @voineape la altii exista o sectiune in Off Topic de tipul "Ce masini mai au membrii....". Creata una aici pe forum si s-ar putea respecta toate regulile actuale. Doar zic.
    5 points
  6. S-a facut. Eu unul nu am ce prezenta acolo caci atelajele actuale nu prezinta vreun interes. Insa evolutia forumului vine curge natural pentru ca si membrii evolueaza. In plus de asta, cu greu reusesti sa mai gasesti masini in line-up-ul VAG care sa fie decente la pret si sa starneasca vreo urma de sentiment. Spor la prezentari!
    4 points
  7. O dată revenit acasă și sosită și camera comandată, m-am apucat de desfăcut. Cu WD40 trecerea cablurilor prin manșon a fost mult mai ușoară. Am profitat de cablajul vechi si l-am tras pe cel nou cu ajutorul lui până la unitatea media. Deosebirea între cele două, exceptând cablajul (in dreapta cea nouă) Am închis hayonul si am testat, apoi am tăiat firul verde pentru a scoate liniile de ghidaj, care erau degeaba fiind foarte scurte. După probă, am reansamblat totul si am aruncat cealaltă mizerie Rezultatul final este ok Camera are imagine bună si in condiții de iluminare mai slabă.
    4 points
  8. Ce am patit azi la service-ul Porsche din Pipera a fost pur si simplu antologic! Asa cum se poate citi mai sus, am facut programare pentru azi inca din 19 noiembrie, pentru problema cu camerele 360 care s-a acutizat intre timp. Ajung la ora 9:18 in parcare, intru si las masina si iau o masina la schimb (pe cheltuiala mea). La ora 2:41 primesc urmatorul mesaj Deja imi suna cam dubios. Ma uit in aplicatie si observ cu stupoare ca masina era nemiscata de la ora 9. M-am urcat repede in masina de schimb si am plecat spre Porsche Pipera unde am ajuns la ora 16, iar masina mea tot astepta linistita in parcare. Am cerut si am vorbit cu managera consilierilor de service care a verificat veridicitatea spuselor mele apoi si-a cerut scuze si a ramas ca maine dimineata imi vor rescrie software-ul unitatii care controleaza camerele video, iar daca nu functioneaza nici asta, imi va face un dosar sa il trimita la fabrica. De asemenea, a ramas ca masina la schimb (250 de lei / zi) e din partea lor de data asta. Totusi, e peste puterea mea de intelegere de ce chemi un om la service, ii faci programare cu 2 saptamani inainte si in ziua respectiva nu bagi deloc masina in service. Putea sa ma sune ieri sa imi spuna ca azi e prea ocupat atelierul si sa reprogramam, va jur ca nu ma suparam, macar nu ma punea pe drumuri. Eu macar stau in Otopeni, ajung in 30-40 de minute. Dar unul care sta in Constanta, Bacau, Iasi etc. ce face? Numele consilierului este Stelian Mina. Poate unii pe aici il cunoasteti, poate chiar e omul pe forum. Nu am nimic personal cu el, dar sfatul meu e sa il evitati. Asa lipsa de profesionalism eu nu am vazut in niciun domeniu de activitate. Pana si Doreii pe care ii mai chemi cu ziua, sa iti sape in curte, sa stranga buruieni sau mai stiu eu ce, pana si aia sunt mai seriosi. E deja a 3a experienta neplacuta la acest consilier, dupa faptul ca a zis ca revine cu raspunsul fabricii si nu a revenit, si nivelul de antigel cu 2 degete sub minim dupa ce chipurile la revizie mi-au facut si "inspectie service" de 1500 de lei + tva. I-am explicat si doamnei manager ca cele 2 experiente din martie si aprilie au contat decisiv in decizia mea de a nu prelungi garantia la aceasta masina. Dar probabil afacerea merge din inertie, fiind doar ei si PBV2 acreditati sa se ocupe de masini Porsche pe o raza de multi km patrati, asa ca ii doare pe ei undeva de garantia mea. No offense, imi place masina, nu imi pare rau ca mi-am facut damblaua, o viata am, dar e primul si ultimul Porsche. Al 2lea doar daca mi-l da cineva pe gratis. Si chiar si atunci, m-as gandi foarte bine End of rant
    4 points
  9. sincer subwooferul ala arata ca la cocalari... iti mai lipseste o naveta cu sticle de bere si o plasa de rafie in portbagaj 😄
    4 points
  10. @Doomy , am testat masina ptr ca si mie mi-a placut , senzatia cand o conduc e de masina mai mare ca a mea , mai confortabila si mai luxoasa Definitv merita ptr confortul la drum lung chiar daca prin off-road se va strecura mai cu atentie Si asa cum am spus , la 50k primesti cu sacul , de toate @marius1982.11 , C-HR-ul e un piticut , nu il poti compara cu Tiguan Cu 47 k poti lua un C-HR nou sport , care e tot SUVulet , nu ? Adica de 49k primesti monstrul asta si de 47k soarecele ala sportiv de la Toyota
    4 points
  11. Daca te face sa te simti mai bine poti sa ma injuri pe mine pentru asa zisele limitari pe care ti le impune o institutie fara fata, pe care nu o poti scuipa pe strada. Pe de alta parte, fiecare dintre noi suntem victimele alegerilor personale. Sunt de acord ca suprareglementarea este gresita sau ca anumite decizii afecteaza o minoritate pentru a (teoretic) avantaja o majoritate. Dar, ca acceptam sau nu, toti suntem parte a problemei. Asa ca ar fi mai util sa discutam constructiv si sa propunem solutii. Doar zic. Spre ex, si stiu ca nu e o parere populara, eu as propune urmatoarele: - impozit anual pentru vehiculele sub 2000 cc sa fie marite x3 sau x4. Exemplu personal --> as plati vreo 1000 ron pe an versus 250 acum - sub valoarea de 500 de lei a impozitului sa nu existe reduceri de tipul ( ai hibrid clasa x/electric, platesti x% din impozit); - eliminarea tututor exceptiilor de la impozitarea automobilelor cu mentirea a 2 categorii: vehicule de epoca si cauze medicale REALE!!! - obligativitatea ca parcul auto institutional "de strada" sa fie minim E5. Discutia e lunga si evident polarizanta. Revenind la topic, Introducerea fortata a BEV-urilor si in general a limitatilor Green Deal, prin legislatie restrictiva la pachet cu incentive-uri nerealiste sau suprataxare, din punctul meu de vedere a facut doar rau. Pe de o parte a pus pe butuci industria europeana, a scumpit serviciile "de baza" inutil si a distribuit fonduri prin programele de "Rabla" de la toata lumea catre (in general) cei cu venituri medii si mari. Ca doar cine isi ia un VW electric de 40-50k nu poate sa spuna ca e sarac sau ca o duce rau...
    4 points
  12. Salut, S-a intamplat pana la urma si A2 este momentan singura masina in familie. Nu pot sa zic ca ma plang, face treaba buna, este enorm spatiul interior raportat la dimensiunile ei. Am ramas suprins de cata agitatie este in jurul la A2 prin afara, la noi slabut. Anul asta a devenit si masina clasica si a fost mare eveniment la Audi in Neckarsulm. Raman mare fan Mercedes dar o sa mai imi iau S Class cand voi fi blindat, daca voi fi vreodata. La A2 tocmai am facut o revizie cu ulei si toate filtrele, inclusiv cel de motorina. Ieri i-am pus rotile de “iarna” si cred ca avea dreptate cineva care mi-a zis ca fata e mai ridicata, nu-mi bat capul acum sa investighez. Astea de iarna au balonul pe 50 fata de 65 cat aveau cele de vara dar pe jante de tabla. In fine, la vara voi pune un balon mai mare pe Pepperpotsurile astea. Pompa tandem am observat ca are scurgere (cred ca ar fi mai ciudat sa nu aiba la varsta asta), o sa am in vedere garnitura in prima faza. Dezaburirea pe spate nu funct si nici incalzirea in oglinzi ca sunt pe acelasi circuit dar nu prea am chef sa desfac acum, mai vedem. Am patit o nasoala dupa ploile acelea nasoale din Buc si anume mi s-au infundat niste guri de scurgere de la capota si cand am pornit climatizarea, mi-a tras toata apa din capota pe la filtrul de polen…n-am mai vazut asa ceva, mi-a luat mult sa usuc. Cam atat momentan.
    4 points
  13. Faina rau culoarea. Insa cred ca nu sunt fan embleme negre
    4 points
  14. De pe urma masinilot termice guvernele incaseaza sume astronomice (taxe si accize combustibili) Pe masura ce termicele sunt inlocuite de electrice cineva trebuie sa acopere sumele respective ,doar nu or veni guvernantii cu bani de acasa . Gandul ca vom merge cu masini fara intretinere,fara schimburi de ulei ,placute…,impozite mici ,incarcare acasa ieftina ….e doar o iluzie de moment. …si magnatii din spatele petrolului se vor apuca de cultivat panouri solare…
    4 points
  15. Sa nu zici ca nu ai fost avertizat
    3 points
  16. Salutare din nou! Incep direct, sa ma racoresc: Consuma, ma, nene, nu se incurca. 🤣 Bun, sa incepem povestea. M-am vazut ramas fara Superb si zic, incotro s-o iau ? Mi s-a deblocat instant o amintire cu o veche pofta ramasa nesatisfacuta, un Arteon galben, musai cu trapa, musai R-Line, musai 272/280cp. Iau zile la rand site-urile de pe la noi, o singura masina indeplinea toate criteriile, la Brasov. Dezavantaje ? Da. Rulajul: 150.000 km la momentul achizitiei. Zic totusi sa ii dau o sansa si sa merg la Tess s-o verific, in cel mai rau caz pierd vreo 500 lei. Numai ca la Tess imi prezinta oamenii tot istoricul, curat, intretinuta, fosta masina a unui boss de la VW din Germania, apoi luata de cineva din Brasov pentru un an si putin. Configurata modest, fara zgarieturi, vopsea originala, totul perfect pe sub ea. N-am avut ce negocia la masina decat niste anvelope de iarna pe 20" pe care nu le-am dorit si o baterie, fiind putin obosita cea de pe masina. Am hotarat sa risc putin cu rulajul si problemele ce ar putea sa apara in jurul acestei valori si am luat-o. Zic, aia e acum, o tin maxim un an si o dau, sa nu prind devalorizarea mare la mine. Asadar, dotarile mai de soi: - Virtual cockpit - Navi Discover Pro Gen. 3 - Webasto - Masaj si incalzire fata - spate - Trapa - pACC, Line, Side, Park assist. - DCC - camere 360 - DLA - hayon electric - kessy - rezervor 70 litri ?! (aici nu sunt sigur, dar la primul plin, cand am luat-o, am bagat 65 litri si abia se aprinsese rezerva) Probabil mai sunt dar nu imi vin in minte acum. Dupa 2500 de kilometri in ultima luna, pot spune ca ne-am obisnuit unul cu celalalt si am devenit un intreg. 😁 Ansamblul motor / cutie / transmisie este fantastic in modul Sport si foarte enervant in Drive. In Drive, cel putin in oras, subtureaza foarte mult masina, fiind aproape imposibil sa te strecori rapid, atunci cand situatia o impune. Rotile pe 20" sunt o provocare destul de mare, chiar si pe Confort, tot zguduie masina ca toate alea. In general, merg cu grija in oras, trec foarte incet peste liniile de tramvai si alte asemenea. Arata fenomenal si nu voi trece la 18 sau 19" pentru vara, stricand tot farmecul masinii. Cateva aspecte care imi plac / displac la masina: - franare excelenta - faruri ok, dar personal, sub cele Matrix Led de pe Superb - webasto, o incantare, l-am folosit deja la Busteni si pot spune ca face banii, insa e putin greoi de configurat din masina, il poti seta pentru maxim 3 zile, nu ii poti face un program Luni - Vineri, de exemplu. - scaunele ok, confortabile, masajul e cam meh, e nice to have dar nu poti spune ca te dai in vant dupa asa ceva - mult mai antifonata decat Skoda, eu nu am intalnit celebrele zgomote de aer pe la chedere, masina este foarte inchegata per total. Ce nu prea imi place la ea: - sonorizarea, o medie si un tweeter amarat in fiecare usa, care la volum peste 65-70% incep sa distorsioneze, bleah, ceva oribil. - "socul" acela la pornirea cu motorul rece, trebuie sa stau uneori 1,5-2 minute sa coboare relanti-ul la 850 rpm si sa ma pun in miscare. - este foarte rigida in modul Sport, gratie si anvelopelor pe 20" cu balonaj mic, iar in Bucuresti, singurul mod in care imi place sa conduc, e destul de haos, mai ales cand am si copilul in masina. - tips-uri fake, ma nene, la asemenea motorizare ? Imi pui capace de plastic si tevile indoite in jos ? Si iarna scoate aburi pe sub bara ? WTF ?! - sunetul fake din boxe, in modul Sport. Voi cauta sa dezactivez cu VCDS, imi suna a Aliexpress. Daca vreau sunet, pun clapeta sau o evacuare de Doamne ajuta. - nu trec la aspecte negative, consumul, doar va povestesc putin si despre el. Stiam foarte bine la ce ma inham, am citit mult inainte, fac doar haz de necaz. Dupa Octavia vRS cu 5-6% consum, la Superb hybrid unde aveam 1,5-2% in Bucuresti, zbeaammmm la Arteon, 20-21% dimineata la ora 8:30 sau 13-14% dimineata la 6:00 ori seara dupa 21:00. 🤣 Si merg linistit, uneori si pe Eco, dar nu am obtinut mare economie. Tot pe Sport prefer. ❤️ In afara orasului, nu am reusit sa scot mai putin de 9,2% , cu tempomatul setat la 105 km/h. Ca un long story short, fac un plin de ~500 lei pe saptamana. 😲 Bine ca au rezolvat problema consumului de ulei, daca mai bagam si cateva bidoane de ulei, ala eram. Vine si partea mult asteptata de unii, gandurile de upgrade: - Arteonul R-Line arata foarte bine la exterior, dpmdv, asa incat nu gasesc ceva ok ce i-as mai putea adauga. Posibil, posiiiiibil, un diffuser pentru bara spate, portiunea dintre tips-uri (fake, wtf ?!) fiind cam goala, acolo merge un difuzor cu aripioare, cum aveam la Superb. - deja i-am luat un set de jante de Golf 7 GTI, pe post de bocancei, urmeaza curand niste anvelope de iarna 245/45/R18. - ma tot invart in jurul ideii de a-i monta benzile de led-uri care practic unesc farurile, piese OEM, la fel ca cele de pe Arteon facelift. Mi se pare ca e un upgrade de bun gust, inca ma gandesc daca sa le comand sau nu. - neavand ce sa fac prea mult la exterior, as vrea sa ma ocup la masina asta mai mult la interior, si mai exact, la sistemul de sunet. Din pacate, neamtul s-a zgarcit la Dynaudio, iar sistemul actual suna incredibil de prost, mult, mult sub sonorizarea Skoda. Imi place sa ascult muzica tare, foarte tare, mai ales cand sunt singur. Iar masina asta sufera foarte mult la capitolul sonorizare. Antifonat usile, ceva de la Audison sau Deaf Bonce + o amplificare corespunzatoare si deja as fi peste orice Canton sau Dynaudio. - schimbat culoare etrieri, cei facuti de fostul proprietar mi se par oribili - stage 1 ? Intentionat am lasat-o la urma. Nu sunt inca, 100% convins sa i-l fac, sa merg pe un stage 1 ecu/tcu sau sa ii arunc si o admisie R600 ? Voi vedea. 🙂 Ma chinui sa scriu textul asta la birou de cateva zile, intrerupt fiind de 100 de ori. Daca mai suna incoerent pe alocuri, ma iertati si voi. Mai scriem si de acum incolo. Las mai jos cateva poze cu agregatul:
    3 points
  17. Cred ca o sa il foloseasca, la ce am vazut ca a facut cu Tiguanul. La vara planuiesc sa revin pe Strategica - de data asta pe uscat - si ii voi lansa invitatia - are timp sa se invete cu tancul pana atunci
    3 points
  18. Asta cu asigurarea din bara in bara am muscato urat de tot cu toyota. Se bateu cu pumnul in piept ca 6 ani garantie, care defapt erau doar 3 din bara in bara, cand am aflat in al 3-lea an si a 2-a zi!!! a 2-a zi dupa 3 ani deci, ca difuzorul nu intra in garantie si ca costa fabuloasa suma de 1700ron, pt 1 bucata difuzor. De banii aia aproape ca imi pun linie audison in regim prorpiu. Puteam sa merg si mai rapid, ca doar stiam ca am 6 ani garantie, nu? sase! ei, fraiereala. Asa e cand crezi orbeste tot ce ti se spune. Chiar ma miram cum de nemtii au "decat" 3 si noi, fraierii lumii, avem 6. Fain, fain, adevat SUV, dar intrebarea e: il veo folosi vreodata ca SUV sau doar ca astia cu gleznele goale in Q8, la mall? urcati pe bordura, ca de aia le trebuie gip. Sa te bucuri de ea asa obiectiv cum ai facut alegerea, cu un excel 😐 Ai vazut video-ul lui Vlad Micsunescu? Fix asa incepe! Cu aia care cumpara masini pt "statut", care nu ar lua in considerare asa masina.
    3 points
  19. Ai atins 50k sau ai scos pretul sub ? Oricum nu vad ce alt tanc poti lua cu 50k Posibil sa te plictisesti 5 ani sa stai sa te uiti cum altii fac revizia si lucreaza la masina
    3 points
  20. Salutare tuturor! Din păcate, chiar și cu acest filtru în 6-7 cazuri din 10, camera tot nu funcționează. Așa că am comandat altă,pe care o să o montez in decembrie. Si tot din păcate,nu am mai putut face rambursare la ea, întrucât trecuse perioada de grație. Am dus Tiguanul l-am service pentru remedierea problemei cu căldură pe partea dreaptă. Am schimbat termostatul întrucât rămânea blocat uneiri și caloriferul. La termostat am mers pe original Iar la calorifer pe Denso A fost ceva de lucru, mai ales că la schimbarea anterioară se pare că s-a lucrat puțin neglijent... De asemenea la o observare mai atentă, vasul de expansiune prezenta microfisuri Așa că l-am schimbat cu unul nou și de asemenea s-a înlocuit și antigelul complet. I-a facut si un test de presiune peste noapte! 😁 Din când în când apare o eroare pe motorașul din dreapta și i-a apărut si acum, dacă aveți ceva sugestii, vă ascult. Deocamdată pare rezolvată problema, caldura vine și pe dreapta și in plus la maxim chiar bagă fierbinte. Oricum urmează un drum mai lung și o să verific. Apoi i-am schimbat roțile de vară cu cele de iarnă. Chiar dacă mai rămăsese ceva vaselină, am gresat atât discurile cât și distanțierele dar și prezoanele, care rămăseseră gresate din primăvară Apoi am spălat, degresat și curățat și rotile de vară și după uscare au mers la păstrat, in magazie. Azi am pus un suport pentru telefon pe marginea ramei de la RCD, întrucât la tentativa de a-l prinde de grila de aerisire s-a soldat cu scoaterea ramei și repuberea lamelelor pe poziție... Am incercat spre volan, dar e prea sus și incomodează vederea așa că l-am mutat in dreapta și pare a fi ok. O sa văd la drumul lung care urmează.
    3 points
  21. ITP pe bune, si descurajarea totala a tot ce tine de dezactivarea sistemelor de noxe ( DPF, EGR, ADBLUE, etc ). Aici pe vwforum inca vad ca e destul de permisiva situatia si se dau chiar sfaturi in sensul asta. Doar ca exemplu pe alt forum similar ( nu dau nume ) orice discutie de genul asta despre DPF off, EGR off, ABDLUE off, etc, este sanctionata, topicul inchis/sters, si sigur nu se primesc sfaturi sau indicatii in acest sens de rezolvare a problemelor unde sistemele sunt dezactivate. Poate nu ar strica ca si aici pe forum sa se ia o atitudine similara Nu costa nimic pana la urma.
    3 points
  22. Ziua de ieri a fost dedicata in intregime pentru a pune, in sfarsit, muzica sus pe masina. Instalarea am facut-o la baietii de la android-auto pe care ii recomand. Oameni seriosi care stiu ce fac, nu bajbaie, atenti cum lucreaza, fara cleme rupte, plastice zgariate, s.a.md. Las mai jos o lista de piese folosite de mine si apoi impresiile: - 2x Difuzoare Audison APK 165, care vin insotite de Tweetere Audison AP 1 - Amplificator Hertz DP 4.300 cu care am amplificat difuzoarele - Subwoofer activ DD Audio, 400W - Kit cablu Audison Plug&Play AP T-H AVS02 - Prima T-Harness Audi-VW 52PIN - Kit cablu plug&play CN ISO 560P&P I/O - ISO EXTENTION IN/OUT 560CM/220" - Kit cablu alimentare Connection FPK 700, 4 AWG (20 mm2) - Adaptor semnal HI-LOW Connection SLI 2.3, 2 canale Instalarea a fost 90% plug&play, acesta fiind principalul motiv pentru care am ales piesele de mai sus. Integrare OEM cu instalatia masinii, fara taiat, cositorit si alte asemenea. Insonorizarea masinii in 3 straturi o voi face personal, cred ca in primavara, cand temperaturile revin la valori mai prietenoase si poti lucra de placere la masina, afara. Mai am cateva reglaje fine de facut pe parte de amplificator si subwoofer, pentru a suna perfect dpmdv, ieri nu a mai ajuns timpul. Amplificatorului i-am gasit culcus in spatiul din dreapta, unde statea in mod normal trusa medicala. Nu este o integrare perfecta, date fiind dimensiunile, insa sunt foarte multumit ca am scapat fara a-l fixa pe spatarul banchetei sau lateralele portbajului, cum o fac multi. Vreau sa vin cu ceva burete insonorizant sa acopar partea de cablaj inestetic. Cu subwooferul am in continuare ceva de lucru, intrucat nu reusesc sa ii gasesc o pozitie cat mai ergonomica. Podeaua portbagajului la Arteon nu este perfect dreapta de la un capat la celalalt, are o portiune fix sub spatarul banchetei unde mocheta urca brusc la 45 de grade, avand polistiren dedesubt. Nu am inteles inca rostul acestei minuni si cercetez in continuare o modalitate de fixare mai omeneasca. Am cumparat deocamdata niste cordeline elastice cu carlige la capete, si il voi ancora asa. Legat de calitatea sunetului, am luat-o treptat: prima data inlocuite difuzoare si tweetere apoi testat. Deja se auzeau muuuult, mult mai bine decat boxele stock din carton presat. Diferenta mare. A urmat instalarea amplificatorului Hertz, trase cablajele din torpedo, prin praguri, pana in locul final. Montat, dat cheie, auditie. Nu am cuvinte sa descriu rezultatul. Am ramas gura casca, nu ma asteptam la asa ceva nicio clipa. La volum 25% din meniul MiB-ului, nu te mai poti intelege in masina fara sa urli de la unul la celalat, in timp ce la 50% volum, deja devine deranjant pentru timpane, si nu in sensul ca distorsioneaza notele muzicale, sunetul este in continuare clar si ascutit, dar iti pui problema daca nu cumva poate produce leziuni ale urechii. Cireasa de pe tort a venit dupa finalizarea instalarii subwoofer-ului, care completeaza minunat gama de frecvente. Am ales un reglaj mediu, de inceput, pana ne mai imprietenim si isi face si acesta rodajul. Chiar si asa, vibreaza toate organele in tine si nu simt nevoia de mai mult. Costul total al pieselor + manopera, a ajuns la 6000 lei. Daca recomand achizitia ? Fara nici cel mai mic regret, pentru cei care cauta un sunet mai bun decat optiunile de fabrica, sa aleaga cu incredere. Fata de Dynaudio ce vine pe Arteon, Bang & Olufsen pe A4 B9,5, A5 B9, ceva Bose de pe Q7 si Hyundai pe care le-am ascultat recent, acestea par niste glume in materie de sunet. Ceva rau ... Difuzoarele sunt in rodaj si se vor mai "aseza" peste ceva timp, de aceea nu voi abuza de ele. Ma astept la un upgrade masiv dpdv sunet dupa ce voi insonoriza usile si portbagajul. Abia astept. 🥰
    3 points
  23. intre timp noi astia cu 17" sau chiar 16" iarna....
    3 points
  24. Tiriac si-a donat toata colectia de masini termice deci viitorul este electric Ok , si le-a donat tot lui dar gestul de donator conteaza Parca tot el si-a donat anterior toti banii , tot lui
    3 points
  25. Nici fabrica si nici angajatul nu sunt scutiti de surprize , au avut ghinion , next Doar nu crezi cu ai tu ghinion si la ei totul a mers super ok cat au avut masina Eu nu mai am incredere in nimeni si nimic , m-am lamurit demult cum merge lumea asta , de prin armata cand iti furau iarna boneta de pe cap cand ieseai de la dus ptr ca era intuneric iar solutia era sa furi si tu de la altcineva
    3 points
  26. Asa cum zicea Creanga , nu stiu altii cum sunt , dar eu ... - nu mai am curaj sa investesc in tara asta pe termen lung - nu mai am curaj sa cumpar sau sa construiesc o casa in tara asta Deci de masini electrice sau nu , noi , scumpe , nici nu se pune problema Momentan poporul este ocupat sa umple magazinele , cosurile si targurile , cu ochii in telefoane Viitorul ii va lovi ca un baros pe majoritatea si oricat m-as pune eu la adapost nu am cum sa nu imi pese Pentru ca o tara saraca e o tara in care mi se va da in cap la fiecare colt de strada
    3 points
  27. Dupa 10 ani, fac cunostiinta si eu cu domnul nostru sfânt "check engine". Chiar ma gandeam... cu 1.9 TDI stage 3, nu a apărut niciodată. Uite ca apare la benzinar aspirat stoc Speram ca senzorul si nu altceva. Masina merge ok, nu simt vreo diferență.
    3 points
  28. Astazi, conducand pe autostrada spre munca, pe o ploaie torentiala, in deplin confort, in fotoliul incalzit, cu temperatura setata la 23 C, l-am auzit pe James May live in boxele Phaetonului, invitat la o emisiune radio. Ma luase un pic nostalgia si imi parea rau ca ERA masinilor adevarate a cam apus si TOP GEAR nu mai exista in formatul celor 3, emisiunea care avea 350 000 000 adica 350 MILIOANE de urmaritori, pe vremea cand social media nici macar nu era "a thing"! Nici o emisiune AUTO nu a mai avut acest succes si dupa parerea mea, nici nu mai va avea vreodata! As putea spune ca ei "m-au inspirat" cu denumirea acestui topic, eu visand de mult la un Phaeton, Jeremy a spus ca pentru 45k GBP less (51 000 euro) primesti "Same basic engine (pentru varianta W12) same 4 wheel drive system" (Quattro Torsen distributie fata/spate 50%/50% " , as mai adauga niste lucruri: aceeasi transmisie (cutie de viteze ZF6 HP) aceeasi articulatie si suspensie pneumatica cu 3 nivele de confort si reglare pe inaltime, interiorul creat cu aceleasi materiale HIGH end, geamuri duble, acelasi sistem de climatizare pe 4 zone cu dezumidificator integrat si grile folosite pentru dezaburirea geamurilor laterale, acelasi sistem infotainment si electric conectat la 2 baterii, una pentru pornirea motorului, cealalta pentru optionalele etc! Impartasesc cu voi un clip din perioada de glorie TOP GEAR, lansat in urma cu 20 de ani, chiar si Bentleyul din clip este fabricatie 2005, se poate observa din numarul de inmatriculare "05", pe vremea aia, cea mai rapida masina de serie cu 4 usi, atingand o viteza maxima de 315 km/h, enjoy:
    3 points
  29. Va prezint Touareg-ul meu. Motor CRCA, 245CP. Transmie 4xMotion. Echipare Exclusive, echipare cu FP4 (off-road), cu Terrain Tech. Cumparat la 265.000 km, functional, dar cu semne si uzura specifice varstei si rulajului. Primele interventii au fost in schimbarea fluidelor de ungere, la motor si transmisie. Mi s-a parut destul de scump, inteleg ca din cauza transmisiei. La o luna dupa ce l-am achizitionat, m-am lamurit ca este o masina potrivita pentru ce voi face cu ea: deplasari lungi prin tara, intercalate cu plimbari in overlanding si, mai rar, cate o escapada off-road. Deci, fiind decis sa ma bazez cat pot de mult pe ea, am inceput sa intervin si la alte elemente: - motor: revizie generala cu remediere pierderi de ulei, inlocuire distributie, inlocuire pompa de ulei, inlocuire pompa de apa, reparatie turbina. (am inteles ca ar fi fost prima interventie de acest gen, la masina) - articulatii: o serie de componente inlocuite atat pe puntea fata, cat si pe spate - trapa: revizie generala (cred ca era necesara, chiar daca functiona) - cosmetizare interior si exterior (aparatori de noroi, covorase din cauciuc la interior si portbagaj) - inlocuire roti din dotarea initiala (erau R19), cu altele 235x65/R17 si anvelope AT (adecvate utilizarii preconizate) Primele impresii dupa circa 5.000 km: - masina mi se pare foarte potrivita sa te plimbi la drum lung. In regim urban este manevrabila, dar nu se strecoara. - consumul e undeva intre 9,5 si 10,5 l/100km - dotarile masinii o fac deosebit de confortabila (sistem audio, suspensii perne, climatizare 4 zone, scaunele ventilate si incalzite, etc.) - prin comparatie cu cealalta masina de o folosesc, un XC60 D4 din 2019, pot sa remarc confortul superior oferit de o masina din clasa superioara (Touareg). Dar si costurile sunt superioare ... - o masina din 2019, chiar cu rulaj mare, este evident mai "inchegata", dpdv al zgomotelor caroseriei, ornamentelor interioare, etc. Ce ar mai fi de facut: - reparare mecanism rabatere carlig electric (are carcasa rupta a actuatorului mecanismului de rotire, probabil a fost lovit, cumva) - farurile, de schimbat sticla (sunt fisurate usor, ceea ce le face sa se abureasca) - o chestiune ce inca ma deranjeaza si nu am rezolvat-o, este zgomotul interior de la interior la regim de relanti. Se simte o vibratie destul de pregnant, in volan. Au fost schimbate d bucele de cadru motor, dar nu am umblat si la tampoane. Sper sa fie de acolo, sa nu ajung la concluzia stupida ca "asa face toate" .... Imi doresc sa ma intalnesc si cu alti posesori de Touareg similar, sa inteleg daca starea masinii mele este similara sau mai am si alte treburi de verificat la ea.
    2 points
  30. Recent a beneficiat si de un detailing interior + exterior (polish + ceramica). Vopseaua a fost destul de afectata aparent, chit ca nu am pus peria pe ea niciodata. Oricum, a meritat din plin!
    2 points
  31. Greu de crezut ca angajatii isi fac de cap fara acordul conducerii. Marlaniile acolo sunt o normalitate ,nu exceptii . M-am ingrozit ce am putut sa aud in 4-5 ore cat am stat acolo.
    2 points
  32. asta-i cea mai amuzanta chestie in mecanica evident ca proprietarul intotdeauna! Pai ce? vrei sa stiu mecanica si sa schimb piesa care trebuie? E mai simplu sa schimb piese pe banii proprietarului pana rezolv problema
    2 points
  33. Depinde unde sunt conectate exact acele doua rezistoare smd de putere arse BH-16 este un npn de tip BCP56-16T1G 1.2A 80V si nu pare sa aiba trasee conectate la rezistoare
    2 points
  34. Pana acum e cu succes inversarea furtunelor, am trecut sub jumatate de rezervor si nici un simptom. O sa merg cu rezervorul pana la minim, pt siguranta. Multumesc mult tuturor de solutia furnizata si rusinica la mecanic.
    2 points
  35. Interesant cum un "povestotor cu har" @Doomydeschide noi cai noi pentru acest forum. Sunt convins ca nu sunt singurul care apreciaza atat "oratorul" cat si noua subcategorie. @voinea stiu ca si tu ai un junior, cum e cu sistemele de siguranta obligatorii pentru copii pe Nürburgring?
    2 points
  36. Pai ce e aia 40k Kodiaq 1.5 albastru ? Banii cresc pe garduri si doar trebuie culesi ? 40k era un 7P Mountain alb cu panza la sfarsit de generatie , ala era pret corect Asta e rezultatul
    2 points
  37. @voinea Bravo ,buna idee ,macar o perioada, pana revine la grupul VAG
    2 points
  38. Sportiv in ce sens? LOL. Nu e sportiv absolut nimic la o toyota hibrida cutie cvt. Gr sport? Da, sigle de gr sport si niste cusături. Un fel de "r line" da' mai pe sarakie. In realitate nicio legatura cu sportul sau cu gazoo racing. Nu stiu, nu e un versus si nu am studiat de ce asta si de ce nu aia. Am luato pe ca "japoneza" si pt ca mai speram la fiabilitate si are un design mai îndrăzneț, mai alea in comparatie cu ce era toyota mai demult. In 2020 nu costa 50k mizeria asta cu 1 usb si nu as da atata amar de bani pe asta noua. A fost un bucket list bifat. Masina noua. Alta cu siguranta nu. Cand mergi putin nu(prea) se justifică masina noua. Dar ca un plus: masina asta nu trebuie dusa din an in an la "splalat pe dinti" aka curata admisia de tone de carbon pt ca are 2 injectoare pe cilindru. More to go wrong, haha. Nu are nici intervale de servis de 30k ci de 15k, evident de acum incolo le voi micsora la 10k cum e si la golf, sau mai exact cum a fost pt ca acum e masina de promenada de ocazie.
    2 points
  39. Felicitari pentru curajul de a face asemenea schimbare ! (unii ar spune : blasfemie !)
    2 points
  40. Conteaza norma ,NU vascozitatea . Orice ulei care respecta norma nu afecteaza motorul
    2 points
  41. Eu am tot zis: golf 4! Ce e drept, poate sa taie astia pompele de combustibil la benzinarie Mai vad anunturi de alea, vand(dau un exemplu) nokia6310....si zice in anunt ca e telefon care nu se poate urmari :)). Poate se refera la social media sau gps, ca prin celulele GSM se poate din din anii 90 incoace.
    2 points
  42. M-am uitat si eu la Enyaq, Sportline, 65K Euro?! Masa remorcabila franat (la panta max. 12%) 1.200 kg Apoi la Elroq. Tot asa... 56K Euro... Masa remorcabila franat (la panta max. 12%) 1.000 kg No, iar eu vara trag rulota dupa mine de 1400 kg cu Golful 4 + DSG. Consum de ~9% = 500 km safe cu un plin. La electrica, in modul ideal, o sa fac 500 km. Probabil cu rulota in spate o sa fac 250-300 km? 😐 Si sa dau si atati bani pe ea? Veti zice ca deh, in CO trebuie sa inchiriez masina, dar da, greu de gasit masina cu carlig la inchiriat si la pret decent. + ca zi-le alora de la rent-a-car ca o sa tractezi cu ea sa vezi ce pret iti dau. Si sa se incadreze si la permis (MTMa 3500 ) si la MTMA remorca, etc. Apai, nu-mi complic eu asa viata si mai bine raman la ICE? Vibreaza motorul? si ce? da-l in spanac sa vibreze ca imi chiar place, inseamna ca are viata in el si trage. Next one: Tiguan, Kodiaq, etc (dar ICE!).
    2 points
  43. Exact. Dynaudio pe langa Audison este pistol cu apa.
    2 points
  44. Si cum nu puteam sa ma abtin sa nu incep si la asta cu cate ceva, hop mi-a alunecat mouse-ul cu o comanda si incepem cu sistemul audio, capitolul unde suferim cel mai tare. Trebuie neparat schimbata mizeria stock, se aude execrabil de la volum jumate' in sus, iar la maxim volum, poti vorbi cu pasagerul din dreapta si va intelegeti perfect. Pentru mine a fost o mare, mare dezamagire cum se aude. Dar facem sa fie bine ... Urmeaza partea de montaj si totodata, rugaminte, daca aveti o recomandare de un baiat serios, tipicar, care sa-mi puna si mie astea sus pe masina ? Nu vreau cleme rupte, greierasi prin fetele de usi, plastice zgariate. Nu-mi spuneti de Acoustic Essence, Audiolab si alti guru din domeniu, unde mi-au cerut 3000 lei manopera pentru dat 4 fete de usi jos, inlocuit plug & play niste dif-uri si legat un amplificator in spate la torpedou. 😕
    2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!