Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 06.06.2025 în toate secţiunile
-
Si.. cum vine vacanta si am de tras dupa mine rulota de 1400 kile 😟 pana in Grecia... am zis ca neaparat trebuie sa reconditionez chiulasa inainte de a pleca la drum lung. simptome: - Consum marit (cam 7.5 - 8 mixt in ultima perioada). - motor zgomotos -> devenea o corvoada sa mergi cu golful pe Autostrada la 130 kmph. - putere mica sub 2000 rpm. Practic, era lenes, nu avea vlaga in el. - miros de motorina nearsa. in special iarna. - fum usor in accelerare. Nu stiu ce culoare avea ca il vedeam in special noaptea in farurile celui din spate. - miros de motorina in ulei, desi nu prea crestea nivelul. sau crestea dar prin pierderi nu imi dadeam seama. - multe pierderi de ulei (admisie, retur turbo, etc). - Presiune in vas, antigel oribil de murdar, ruginiu. ce am schimbat: Chiulasa reconditonata cu urmatoarele: -supape noi -ghiduri supape -simeringuri supape - Cuzineti Glyco - Ax came Kolbenschmidt - simering ax Came - ganrituri noi admisie, evacuare, pompa tandem, flansa antigel Injectoare de ARL de pe un motor din afara cu vreo 200k km. Reglate la 180 grade. Garnituri injectoare si suruburi noi, evident. Suruburi chiulasa de ARL Suport cutie cu 3 prinderi, pt DSG. Gasit nu mai stiu de pe ce masina, nou. suruburi si piulite noi, garnituri etc, pe unde a fost nevoie. Turbo, a ramas momentan turbo de pe masina. aproape 400K, originala, fara joc in ax. Da, compresorul nu mai arata ca nou, dar se tine bine la batranete. Actuatorul in stare buna, geometria merge bine. si amu' niscaiva poze. Asa se pleaca cu masina spre sala de operatie: Si poza de la final inainte de plecarea spre casa. si.... valorile pe VCDS dupa operatiune: mno? Faina treaba! Rezultat: Consum de 4.8 pana la Sibiu mers in ritm alert. valori la injectoare aproape de 0. motorul se simte mai elastic, mai vioi nu mai este lent sub 2000 rpm. Turbo incarca bine acum si la ture mai mici. nu mai e zgomotos. E o placere sa mergi cu el pe autostrada la 130 kmph ca nici nu-l prea auzi. "0" presiune in vas. Daca inainte plecam de acasa, mers prin oras sa las copii, sotia la lucru si apoi eu la birou imi lua 8% acum imi ia 6%. Ce as mai fi facut: radiatorul de apa si cel de clima. DAR cum o sa trec la turbo, traseu si IC de ARL le voi schimba atunci. Ca...cam gata cu banii. S-a ajuns la fundul sacului momentan. Apoi soft, fara fum (vedem cat iese -> target - 170-180 cp). De acum, schimburile de ulei vor fi la 10K. Si cam atat. Va mai tin la curent - 10A11 points
-
8 points
-
8 points
-
7 points
-
Merge un golf si la a 2-a tinerete. Mersi frumos. Am scos cotetul la o mica plimbare. Nu e perfecta dar arata bine. Mai sunt multe detalii de corectat (ex. Aripile aftermarket imi dau cea mai mare durere de cap. Greu de aliniat cu bara si capota). Masina se conduce ca un cart: suspensia destul de rigida, usoara si f rapida ( la cei 180cp). Iti pune un zambet mare pe fata. 😄7 points
-
7 points
-
Cred ca multi dintre noi am avut in copilarie, la un moment dat un poster pe perete cu cel putin una din masinile pe care le-am postat mai jos. Eu inca am ramas "baietel", cel putin in suflet si ma bucur si in prezent la niste "jucarii" la scara 1:18 pe care am inceput sa le strang de cand eram mic. Maicamea strangea bibelouri si le punea in vitrina, eu am pus masini! Fiecare cu ale lui! Colectia mea de supercaruri in miniatura a depasit 100 de modele in prezent si tot creste. Alti baieti de pe grupuri de machete au peste 1000! Deh, hobby! 😁 La acest eveniment, am avut ocazia sa intalnesc masinile la care visam din copilarie in "CARNE SI OASE"! Le-am mai vazut pe unele dintre ele pe strada in vacante sau la muzeu, insa cu multi ani in urma, pe graba. Intrand in contact cu oameni si masini, atat la munca dar si in timpul liber, afli si povestile care stau in spatele acestor masini, Countach-ul de mai jos l-am vazut anul trecut, actualul proprietar l-a luat de la Amari Supercars, un dealer foarte mare de supercaruri din UK. Am avut ocazia sa il intalnesc prin intermediul muncii si pe Sheikh Amari, nu stiam cine e, insa m-am documentat, pe urma, omul m-a lasat sa ii fotografiez niste masini pe care le avea in showroom acum vreo 2 ani si am aflat ulterior, dintr-un interviu acordat unei publicatii auto, ca ar fi unul din cei mai mari colectionari de Lamborghini Countach din lume, are in jur de 12 modele, colectia sa de Countach (si nu numai) scade si creste constant, omul "trade"-uie masini de colectie, la nivel planetar, le schimba, le vinde, cumpara altele, samd. cateva dintre ele sunt unicat si spunea ca nu o sa le vanda niciodata. Shmee spunea intr-un timp ca avea 300 de supercaruri in colectie cat si la vanzare, multe dintre ele cu circuit inchis, deci disponibile doar intr-un anumit grup. Omul a vandut masini la multi politicieni, vedete, cantareti, actori, pe tot mapamondul. O sa revenim la subiect daca sunteti doritori. Colectia sa este privata si nu este disponibila publicului. Permanent cica ar avea in jur de 70 de masini disponibile la vanzare, astea sunt doar cele de pe site, cand am fost la el avea 2 hale industriale pline de masini. Disponibile acum la vanzare: https://www.amarisupercars.com/for-sale O parte din ce a tradeuit: https://www.amarisupercars.com/previously-sold O sa postez si masini din showroom daca vreti si nu v-am plictisit insa pozele de pe site sunt mult mai calitative. Ce-i drept eu am fotografiat masini disponibile atunci care probabil in prezent nu mai exista, nu le vad nici macar in arhiva siteului, fiind vandute de mult. Sa revenim la showul auto si sa vorbim despre Porsche 959, masina langa care am stat vreo jumatatea de ora. A concurat Ferrari F40 si a depasit-o tehnologic, in urma cu 40 de ani, azi reprezinta o caramida fundamentala care a stat la baza termenului de "SUPERCAR"! ❤️ Daca v-ati intrebat de ce masina din imagini are acele abtibilduri negre pe faruri se datoreaza faptului ca, avand volan pe partea stanga, farurile sunt setate pentru drumurile din Europa, unde circulatia este cu sens pe partea dreapta iar acele "stickere" umbresc lumina in asa fel incat sa nu deranjeze ceilalti participanti la trafic din UK care circula pe partea stanga. In prezent, multe masini pot schimba pozitia farurilor automat din setari. In acelasi timp daca traversezi Canalul Manecii cu o masina de UK vei fi nevoit sa pui acele stickere pe faruri sau sa le modifici sensul din meniu. UK/EU Ion Tiriac si Bill Gates detin un asemenea model! Au gusturi, ce sa zic...Modelul asta a ajuns sa se vanda la licitatie cu pana la 3 000 000 $! 3 "MI-LE-OA-NE" de parai!🤪 Nu credeam ca o sa imi dea lacrimile vreodata 😢, doar pentru ca voi intra in contact cu o masina, m-am gandit sa fac o postare cu "Sfanta Treime" a masinilor din punctul meu de vedere, enjoy: Va urma!7 points
-
6 points
-
6 points
-
Am reluat " activitatea " la masina, tarziu prin Mai. Greu cu vremea si " cheful de munca". Cateva saptamani pentru "tras" fire: Senzori de parcare oem, oglinda interior heliomata cu senzor, reverificat instalatia de spalator de faruri, lumina suplimentara portbagaj, mufa suplimentara bricheta fata - pe contact, modul lumini ambientale.6 points
-
Salutare. Nu am mai scris de ceva timp pe aici. Nu am neglijat masina, din contra. Astazi am facut ITP-ul. Masina a ajuns la 65.000km, adica o medie de 5000 km pe an. Vara trecuta am schimbat cauciucurile din fabrica cu unele noi Continental Premium Contact. Am fost multumit de cele Continental cu care a venit masina asa ca am continuat la fel. Am comandat pe Aliexpress un set de amortizoare de capota pe care le-am montat impreuna cu un prieten. Am inlocuit senzorul de vacuum insa pana la urma s-a dovedit ca de vina era un fir intrerupt pe care am reusit ieri sa il lipesc la loc. Am schimbat pe CASCO bara fata si vopsit bara fata, capota, plafon si bara spate, o experienta mai putin placuta cu PBN, nu pe partea de vopsire ci pe partea de customer care, demontare si montare elemente. Masina nu mai are CASCO, cei de la Alianz unde am avut CASCO an de an din 2012 pana in 2023 au dublat valoarea politei motivand conditiile de piata. Plus ca aveam franciza 200 de euro. Planuri de viitor: - Discovery Media (deja cumparat)+trebuie schimbate si camera de marsarier(deja achizitionata)+unitatea de PLA (deja achizitionata); cu ocazia asta trec la Park Assist PLA 3.0 E necesar si update de soft la ceasuri, am rezolvat in Polonia. In Romania nu am gasit pe nimeni: ori nu pot, ori nu raspund la mesaje. - Blind Spot/Side Assist. Am schimbat deja pompa ABS cu una cu CC in coada cu suport pentru Rear Trafic Alert. Am cumparat radare, suporti, cablaj, capace noi de oglinda si cu ocazia asta o sa schimb si semnalizatoarele cu unele dinamice de pe Aliexpress. - Retapitat volan - Inlocuit interior cu unul de piele de Passat CC cu scaune fata ventilate. Va las mai jos cateva poze cu masina. Drumuri bune!5 points
-
5 points
-
De ce nu ii recomanzi colegului un logan, alb, chel, fara radio, fara ac? E si mai ieftin parbrizul, nu ai ac, nu te intereseaza daca se strica... Pe bune acum, daca se pune problema ca nu mai luam senzori de parcare ca sunt scumpi de inlocuit, atunci AUTOBUZ. Si la fel la multe chestii, ne intoarcem la nokia 3310 ca alea nu se stricau. Un moderator sa faca niste curatenie prin ineptiile astea?5 points
-
Salutare prieteni! Buun, a trecut ceva timp. Cel mai bine fac o lista (insotita de cateva poze). 1. Instalat MIB3 (unitate RW cu GPS incorporat) si OCU complet functional. 2. Instalat TPMS (modul, senzori de presiune) 3. Instalat Subwoofer Canton (cu amplificator ''special'') 4. Dataset MIB3 (5F) custom 5. Instalat parbriz facelift (incalzire fara linii vizibile), camera 2Q0980653H (2025), cu patch si dataset custom (mentinere 10 min si LA 40km/h) 6. WEBASTO 7. Jante 19'' --> URMEAZA Frane GOLF7R5 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
-
Acum 5-7 ani am probat si eu “licoarea” 2T ,cum am mai spus nu ajuta cu nimic. Si da ,regenerarile au fost mai dese. Masina personala de la vremea aceea ,E4 cu DPF .5 points
-
4 points
-
Cam dupa aproape un an a venit si randul nostru sa ne prezentam. Suntem un cuplu nedespartit: Volkwagen Passat Motor de 1.9 TDI (131CP AVF 96 kv) / cutie manuala in 6 trepte Culoare Gri metalizat Dotari: - climatronic - scaune cu incalzire fata - scaune reglabile pe inaltime si cu suport lombar - scaune din piele - 4 airbag-uri (2 frontale + 2 laterale) - cotiera fata/spate originala - geamuri electrice fata/spate - instalatie audio originala (radio casetofon + 8 difuzoare) - oglinzi laterale electrice si incalzite - duze pentru spalarea parbrizului incalzite - pachet piele (volan + schimbator + frana de mana+ scaune) - jante de aliaj 15'4 points
-
4 points
-
4 points
-
Pot sa zic ca undeva la 10K euro + . Nu mai tin socoteala ca nu are rost. Doar in linii mari : 1. masina + 2 donatoare undeva la 2000-3000 euro. 2. Refacut motorul 3000 euro 3.Vopsit complet 13.500 lei 4. Piese nenumarate, retrofit, seturi xenon (vreo 4 doar aici undeva la 4000-5000 lei)...etc4 points
-
4 points
-
Pune suspensiile in sport, daca ai aceasta optiune, Touareg are suspensii moi, iar copiilor nu le place treaba asta. De altfel nici adultilor pasageri, mai ales cand sunt viraje, schimbari de directie, franari samd. PS Treaba asta e accentuata de eventualele telefoane/tablete folosite.4 points
-
4 points
-
No , stiam eu ca aici se va ajunge , ne intoarcem la origini Drumuri bune si zile faine tuturor3 points
-
Revin pe subiectul consum pana in Grecia: 8.55 consum la pompa. Rulota de 1400 kg, si golful incarcat. si clima, evident. Reversul medaliei: pe urcari, ajung la temperaturi cam mari. Imi trebuie ceva racitoare in plus (radiator de ulei, sau upgrade termoflot, etc). in urcare, antigelul ajunge la 100.5 grade. uleiul la 145. Bine, daca fac abstractie de informatiile din hypefis (care sunt preluate din grupurile de masura) ceasurile de bord arata ca totul e ok 90 Fix la antigel, fara alte erori. Pun si poze cand reusesc sa am o lingura mai mare de net.3 points
-
si eu am bagat 4L de ulei OE in primii 8.500 KM Acum am cca 11.000 KM...si parca a mai scazut consumul de ulei...dar nu foarte mult! cei de la reprezentanta VW Oradea au spus asa ... scrie in cartea masini ca pana la 1L/1000Km e normal. cei de la VW din Debrecen au spus ca e mult ... si au spus asa: merg la ei sa faca o constatare ca nu am pierderi de ulei...daca nu sunt pierderi de ulei atunci se face schimbul de ulei ... si sa merg dupa cca 1200 KM la ei inapoi...daca se constata ca e asa de mare consumul de ulei atunci NU PLATESC SCHIMBUL DE ULEI ...si se deschide dosar pt fabrica saptamana viitoare ajung din concediu si o sa merg la ei! Recomand pt toti cei din vestul tarii sa mearga la Debrecen - Ungaria ... e altceva fata de cum se comporta cei de la reprezentanta din Oradea! Ai programare la ora 8:00 ...la ora 8:00 vine si iti ia masina si o baga in service...nu ca ...stati sa bem cafeluta...sa vedem ce mai e...si se face ora 9 -9:30.....NUUU...LA DEBRECEN , la ce ora ai programare iti ia masina si o baga inauntru! De prima data cand am mers la ei...fara sa ma cunoasca...te serveste cu cafea...apa...suc Preturi la fel ca si la noi...chiar mai mici uneori ...dar te trateaza cum ar trebui sa te trateze orice reprezentanta...nu isi bate joc de clienti! Am aproape 1 an de cand merg la ei cu mai multe masini...sunt foarte multumit de serviciile lor!3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
Nimic notabil in ultimul timp cu Superbul in cauza. Folie pe faruri, stopuri si cam atat. Haleste kilometri cu nemiluita. 14.800 din Ianuarie pana acum, iar pun de-o revizie. 🙄 Incerc sa gasesc timp pentru a face chrome delete si ce mai trebuie, dar tot mai greu acum, cu perioada concediilor. 😕 Ma bucur de un consum foarte bun pentru stilul meu de mers.3 points
-
3 points
-
3 points
-
In aceeasi nota eu zic sa taie 30% din salarii si pensii, ce zici ? Nu sunt de acord cu ce spui tu si o lasam asa.3 points
-
Bun asa dar as fi in mare pericol ;@marius1982.11 m-ar astepta la colt ... Eleronul si pragurile au fost cea mai buna investitie : 200 lei eleronul si 100 lei pragurile, de pe un taxi.3 points
-
3 points
-
3 points
-
Daaaa, bine ca n-am luat 2.0 tsi de 190 CP, ca lipeam lunar eleronul.😁3 points
-
@marius1982.11Poti vizita turul "panoramic" al fabricii cu un mini bus, te plimba prin exterior si iti arata diverse obiective. Exista multi pereti de sticla si poti vedea in interior+masinile care ies din fabrica, "proaspete", duse in niste parcari de unde sunt preluate si pregatite pentru livrare sau export. E adevarat ca nu ai voie sa intri langa linia de productie, nu este deschisa publicului insa soferul de BUS care ducea grupurile in tur pe vremea aia era roman, din vorba in vorba ne-am "imprietenit". Grupul era mic, vreo 6 persoane si l-am rugat daca ne poate arata macar de la "intrare" putin. Ne-a lasat sa ne dam jos din bus si ne-a urcat pe niste scari metalice in interiorul fabricii de unde se vedea toata linia de productie, motoarele, linia de asamblare, etc. Am stat 5 minute ne-am "holbat" bine si am plecat. Ne-a rugat totusi sa nu facem poze, oricum, a fost"baiat"! 😄 Am ramas cu o amintire frumoasa. Asa este, "astea de la Stuttgart nu se pun"! 😄 Trebuie sa fii client Ferrari sau sponsor F1 pentru a avea acces. Am fost intr-un tur al Italiei pe vremea aia cu "Porcu" timp de 2 saptamani, Roma, Venetia, Lacul Como etc la intoarcere Elvetia, lacuri, statiuni, orase si niste "Pass-uri" in Alpii Elvetieni inca o saptamana, tin minte ca am condus vreo 6000 km, atasez niste poze de la muzeu:3 points
-
Exact asa fac atunci cand nu e drumul muci, se si coboara masina si reduce din ruliu/tangaj. Dar le era rau dupa 4-5 ore de mers in RO si in Passat si ala e ferm tare la suspensii. Cel mai rau e pe Dn-uri aglomerate. Dar m-am obisnuit sa merg pe noapte, e mult mai liber, parcursul mai alert, consumul mai bun, fetele dorm liniștite, cand se trezesc mai au maxim o ora si ajungem . Fac tot ce pot ca stiu cum e, am avut un rau de masina infiorator cand eram mic, vomitam de vreo 12 ori de la Suceava la Neptun/Olimp, mi se spargeau vasele la fata /ochi, ajunsesem de am vomitat o data langa masina înainte sa plec de stres . Bine, era si Dacia cum era, dar si cand si-a luat prin 2000 tata un Mondeo de prima generatie pe benzina cu aer conditionat, chit ca eram mare deja, stateam in fata, tot nu s-a imbunatatit situatia pana nu am ajuns sa conduc efectiv ( nu ajuta nici ca tata era foarte incantat si-l conducea ca Senna).3 points
-
3 points
-
@halamadridFrumos, tare! Am vizitat Maranello, am vazut motoarele direct la fabrica+cele expuse publicului la muzeu, insa am ajuns sa ma lovesc de ele si la munca! Cine ar fi crezut? Eu sigur nu! Era sa lesin cand am vazut ce are un client in garaj, dupa care, in timp, am inceput sa ma obisnuiesc, in UK sunt multi "d-astia". Am aflat "din incinta" ca si Tiriac colaboreaza cu niste baieti de la Londra pentru reconditionare si mentenanta cand vine vorba de Ferrari de epoca: https://www.dkeng.co.uk/ Clientul asta la care am ajuns este situat in Nord Vest, aproape de mine. Nici macar nu au pagina de FB, media etc. Sunt cunoscuti local si n-au nevoie de reclama. Really? Mda, n-as fi crezut asa ceva, daca nu traiam "pe pielea mea". Cred ca eram foarte castigat daca ma apucam sa fac vloguri, tiktok etc, poate as fi castigat mai mult, mai ales ca intru in contact cu masini de vis foarte des, insa nu mai am rabdare si nici timpul nu imi prea permite. Fac in curand 40. M-am "ofilit". Pot sa spun ca am reusit sa ajung sa iubesc ceea ce fac si chiar o spun cu mana pe inima ❤️ Tot ce mai am "rabdare" sa fac sunt niste poze umile:3 points
-
2 points
-
Arata a Kodiaq complet! Cumva la modelul acesta au reusit sa arate a Urs doar in versiune Sport, celelalte versiuni mai ales cu jante sub 19 aduc mai mult a dromader.2 points
-
Salutare, am primit masina de cateva zile, inca nu am avut timp sa umblu prin toate setarile ei. O sa scriu cateva impresii de inceput. Este un "pachet" bine strans, inauntru este o plăcere sa stai, la drum se misca foarte bine.. intr-adevar cu rotile de 20 reduc viteza mai mult decat de obicei la denivelari. Am mai luat setul complet de presuri cauciuc sa fie la schimb cu cele din mocheta, am luat tava mare portbagaj, cea ca un lighean", care vine cu 2 elemente de compartimentare. Este f utila, asa cum spunea si razvan. Nu este flexibila, e rigidă. In cazul podelei variabile, tava poate fi folosita DOAR cand podeaua este in partea de sus. Nu am pus capacele aero de la roti, pt ca nu imi plac, iar in acest caz am luat separat setul de 20 capacele pentru suruburi si 4 capacele centrale ale jantelor, ca sa nu ramana gol pe acolo. Am luat un cos gunoi de ușă, dar nu il voi pune pt ca trebuie montat prin apasare forțată si cred ca zgarie din plasticul portierei.. Inca nu am reusit sa pornesc asistentul vocal Laura, tre sa mai caut. Vad ca nu are remote parking, cu toate ca parca citisem ca are.. Sunetul la boxele stoc mi se pare bun, are suficient bas la volum mic, ceea ce ma intereseaza pe mine.. Abia astept sa trec de rodaj si sa simt motorul pe la turatii superioare. Seara frumoasa!2 points
-
In cele trei parti și cel mai atehnic om înțelege ca uleiul 2T are minerale sau aditivi care se vor depune in CAT sau filtru!Am fost la zeci de cursuri ținute de Adrian Gidali pe motoare termice,electrice chiar cutii de viteze,omul este unul din cei mai buni traineri din RO,preda periodic in facultățile de profil din tara si afara!Pot garanta acuratetea informațiilor din "cursul" despre uleiul 2T! Ar trebui sa-i multumiti pentru aceste informatii gratis,unii le obțin pe bani!🤫2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00