Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 16.08.2025 în toate secţiunile
-
11 points
-
8 points
-
7 points
-
Cu 2 zile inainte de pleca in concediu un senzor de presiune roti a murit subit, l-am inlocuit la auto-soft cu unul universal. A fost programat pentru VW si in 500 matri a fost recunoscut. Senzorul vechi l-am decapsat si am constatat ca a murit bateria. poate o sa incerc sa o inlocuiesc. Am terminat concediul de vreo 5500 km prin Europa. Europa Parc si Rulantica, apoi Garda Lake si GardaLand si la intoarcere am zis sa trec si prin Stelvio Pass. CA si anul trecut, la intoarcere, pe valea Oltului am mai primit o piatra in parbriz , asa ca de data asta trebuie schimbat. O sa o fac pe CASCO Consumul de combustibil a mai scazut, daca anul trecut a fost peste 9.3 , acum am scos 8.2 in aceleasi conditii de mers, si masina nu a mancat gram de ulei. Tot dupa ce am revenit in RO, pe portiunea dintre Margina si Holdea , in zona unde nu e autostrada mi-a intrat o pietricica la una din roti si la franare facea foarte urat, am oprit in primul spatiu de servicii si dupa 2-3 manevre de mers inapoi si franat a iesit pietricica. Altfel, trebuia sa dau roata jos si pentru asta trebuia sa scot cricul din portbagaj. Si acesta era plin ochi de bagaje.....7 points
-
5 points
-
Ce nu prea înțeleg este pt ce anume este adusa si cadita in discutie. Cineva a scris la un moment dat pe aici pe forum o treaba foarte desteapta: cantitatea de bagaje este determinata de mintea nevestii.5 points
-
5 points
-
Salutare! Dețin varianta PHEV 272 cp, de aproximativ 5 luni. Echiparea R Line Alb (oryxwhite pearleffect) Pachetele : Faruri IQ.Light HD Matrix Infotainment Discover Pro Max Jante Leeds 20" Black Style Family Iarna Plus IQ Drive R exclusive Servodirectie progresiva Sistem TPMS Rulare pur electrica, are autonomie de 100km +, am reușit sa fac 110 dar greu. Pt rulajul de zi cu zi, as spune un 100km. În modul hybrid, apare consumul de benzina, care nu mi a depășit 3-4% în situația în care mai ai ceva curent în baterie, după ce s a dus curentul din baterie, consumul creste undeva la 6-6.5% Spațiul atât la șofer cat și la pasageri este foarte bun, poziția la volan mie mi se pare f bună, ce nu mi place, sunt scaunele R Line, care nu ți dau voie sa te miști mai deloc pe scaun, au aripioarele acelea la șezut, care te țin în scaun cam fix, poate este și o varianta buna în caz de impact. Sistemul infotaiment este foarte ușor, răspunde foarte bine la comenzi, iar legat de ce spuneau colegii de mai sus : zvacul într-adevăr nu este fenomenal, dar doar dacă mașină folosește motorul termic, fiind unul de cilindree mica, în momentul când ai curent în baterie, se simte ca te ajuta foarte mult. Nu este o mașină pt pasionații de turații, tind sa cred ca este o mașină mai mult pt familii, nu exceleaza dar nici nu dezamăgește, spațiul în portbagaj este suficient pentru cam orice, plus ca are ceva compartimente în laterale și sub podea, geamurile sunt duble, laminate, dar într-adevăr, antifonarea mi se pare foarte slaba (dacă claxonezi, ai impresia ca au montat claxonul sub bord, se aude foarte tare și prost), zgomotul motorului este prezent în mașină, în rest senzori, sisteme de asistenta etc sunt destule pentru orice nevoie. DCC Pro a fost interesant la început, acum am setat o pe comfort și asa a rămas.4 points
-
Si in sfârșit am reușit să atingem un obiectiv major: E U R O T R I P! După mai bine de 4 luni de planificare concedii, planificare drumuri, căutare și rezervare cazări, cumpărare vignete, verificare mașină, etc am reușit să plecăm. Traseul propus este Galați - Timișoara - Budapesta - Bratislava - Viena - Brno - Praga - Auschwitz - Cracovia - Oradea - Galați. Au venit copiii de la București vineri seara, așa că având reintregită echipa "fantastic five" 😁, sâmbătă dis dimineață am pornit la drum, plini de entuziasm, cu rezervorul plin și cu bancheta spate dată în față pentru a face loc tuturor bagajelor. Am plecat pe ruta Focșani - Târgu Secuiesc - Brașov - Sibiu - A1 până la Timișoara si ca de obicei când ajung în părțile astea, am oprit la Ozun și am răpit 2 kürtőskalács, unul cu nucă și unul cu scorțișoară! 😁 Aici erau la răcorit puțin! După 8 ore si 24 de minute, având 647km parcurși, cu o medie orară de 77km/h și un consum de 6.5l/100km (la pompă a ieșit 6.63l/100km) am ajuns într-o parcare de lângă Piața Victoriei. Am plecat într-o scurtă vizită prin Timișoara si după ce am vizitat ce ne propusesem am plecat spre cazarea din Budapesta. La plecarea din Timișoara, nu am fost atent ce scria pe Waze, am văzut un Add pass și exit și am apăsat pe exit. La un moment dat am observat că nu mergeam pe autostradă ci numai pe drumuri naționale. Intrigat oarecum, am repus destinația pe Waze și de data asta și cu ochelari am văzut că dacă nu selectezi Add pass și adaugi vigneta, te duce DOAR pe drumuri naționale... așa că după ce i-am adăugat vigneta de Ungaria, am urcat pe autostradă și ne-am continuat drumul către Budapesta. Foarte aglomerat, pe ambele benzi de circulație, mai ales în apropierea Budapestei. Se întunecase destul de bine afară, când am ajuns la destinație și am parcat alături de astea două exemplare. Total 12 ore si 41 de minute, 929 de km parcurși, cu o medie orară de 73km/h și un consum de 6.3l/100km. Asta si din cauza greșelii mele, că am mers cu 90km/h o bucată bună din timp! Somn și de la capăt! 😁4 points
-
Bun.. legat de probleme dupa inlocuitul bordului (ce este taiat am rezolvat): - Am rupt grila de ventilatie parbriz (cea neagra de pe bord ) - am comandat alta împreună cu senzorul de soare - Am reusit sa zgârii puțin folia de pe gurile de ventilatie laterale - comandat alte grile - Am uitat sa scot microfonul de la bluetooth cand am montat bordul, tre sa dau iar jos partea de sub picioare - Am rupt 2 mufe, cea de la senzorul de pe bord si cea de la lumina picioare sofer - Camera marșarier nu mai merge probabil ceva mufa prin spatele playerului - Playerul nu mai intra pana in spate sa fie la nivel cu bordul si sta putin iesit, nu îmi dau seama daca de la plansa noua sau doar trebuie vazut daca din cauza firelor din spate Nu Camera marsarier aparent e problema.. am observat ca masina nu mai intra in marsarier decat mecanic. Adica merge in marsarier doar ca nu se mai aprind becurile de marsarieri si nici camera. Acum aici este de investigat de ce... as tinde sa zic ca este sonda de marsarier de pe cutie.. sa fi cedat? desi concidenta pare mare dar nu vad ce altceva poate sa fie. Am verificat siguranta, all good. Nu am verificat becurile dar sa cedeze amandoua deodata? prea prea... erau si LED. Totusi..... ce am observat azi, este ca atunci cand bag in marsarier, oglinda pasager coboara, deci masina stie ca intra in marsarier. Dar nu merg becurile si camera.. Any hints? Nu stiu cine comanda oglinda aia sa cobare, dar ma gandesc ca un input ar fi ca viteza sa fie R. Iar despre clima.. solved but not solved. Am rezolvat problema radiatorului din interior, insa conducta ce intra in radiatorul de clima din fata scapa. Trebuie aici facut ceva custom. O sa ma ocup si de ea dar nu acum, nu mai am nervi. Plus ca vremea deja e ok, nu mai cere clima. Recunosc ca buguri de genu, ma scot din sarite si imi vine sa imi bag ceva.. am pretentii prea mari de la masina asta. Si depind cateodata de oameni care nu au timp s.a.m.d. Si mie imi stau pe creier problemele ce apar. Plus timpul foarte limitat de a ma ocupa de ea. Ceea ce face ca unele fixuri sa dureze luni in loc de zile. Intre timp am mai imbracat si toate manerele din interior in alcantara. For more premium feel. Am mai sabotat si o intalnire de golfisti 4 de pe forum Ah, si apropo, m-am inscris si la Dropddown 5, in Bucuresti, 25-26 octombrie. Daca treceti pe acolo, ne vedem la o vorba4 points
-
Salutare dragi cititori, cu aceasta ocazie tin sa va multumesc pentru interesul acordat lui "Baloo" 🐻, ursul supraponderal, numarul de vizualizari a depasit 100 000! WOW ❤️! Nu am mari updateturi despre "Bentley-ul de saraki", masinoiul asta de peste 2 tone a fost folosit DAILY, fara sa fie menajat, inclusiv in weekenduri, ne-a dus oriunde am avut treaba, atat in trafic aglomerat, in oras, cat si pe autostrazi plutind la fel ca si in prima zi. In afara de servisarea anuala, inlocuire fluide, un bec xenon, frane spate si anvelope fata, masina nu a necesitat interventii. Am mentionat tot ce i-am facut in postarile anterioare in caz ca sunt useri curiosi. Dupa inca un an de munca, a venit si vremea de relaxare, asa ca dupa cateva dezbateri cu sotia legate de unde vom petrece 2 saptamani de concediu in aceasta vara, am ajuns din nou la un numitor comun si ne-am hotarat sa mergem din nou in Sudul Frantei cu BALOO. Stiam deja "cu ce se mananca", de anul trecut (desi eu am fost de mai multe ori si la volanul Cayenne-ului, cand eram mai "tanar") si ne-a placut atat de mult incat am hotarat sa ne facem vacanta in acelasi loc, insa am hotarat sa exploram zona, imprejurimile, sa incercam noi restaurante si sa ne bucuram de ce ne poate oferi mai bun Coasta de Azur. N-am regretat nici de data asta si am fost surprinsi zilnic de multe locuri si experiente noi. Vremea este superba la final de august, pana in 30 de grade, Mediterana se mentine la 26-27 grade (ciorba) iar puhoiul de lume pleaca, mai ales cei care au copii, avand in vedere ca incepe scoala: fix ce imi doream! ❤️ Desi masina a avut inspectia tehnica si reviza facuta cu 2 luni inainte de plecare, am hotarat sa o mai verific o data, inainte sa parcurg 4000 km estimati si am programato la service, cu ocazia asta s-au verificat inca o data franele, anvelopele, suspensia, directia, fluidele, aerul conditionat, roata de rezerva etc. Better be safe than sorry! 🙄 Am verificat din nou actele masinii, asigurarea este valabila in toata Europa+RECOVERY, cu repatriere in caz de "Doamne fereste", accident, am facut asigurari de sanatate, taxa de poluare pentru Franta era platita de anul trecut, abtibildul lipit in parbriz, abtibild de UK pe bara spate aveam deja, am facut bagajele, am scos de la "naftalina" umbrelele, scaunelele de plaja si am plecat la drum de dimineata spre Sudul Insulei Britanice sperand sa prindem feribotul care urma sa traverseze Canalul Manecii la ora 10:30. Altii care plecau in vacanta: 95% din drumul parcurs a fost pe autostrada, distanta pana in port fiind de aprox 500 km: Centura Londrei M25 are vreo 200 de km, traversata rapid, fara dureri de cap: Portul DOVER: "BOSSu" slovac cu 5-aru' alb s-a bagat in fata mea, n-a avut chef sa stea la coada spre feribot, l-am lasat, doar nu urma sa imi fac nervi in vacanta, intre timp s-a dat drumul la o banda noua de procesare imbarcare in stanga si fiind vigilent, am reusit sa "ma infig" primu', "bossu" a ramas la coada pe cealalta banda, Doamne-ajuta! ❤️ Am reusit sa "prind" feribotul Irlandez care urma sa traverseze Canalul Manecii la 10:30: All aboard! L-am parcat pe "urs" cu frana de mana trasa, sa nu balanseze pe valuri si sa uzeze cutia de viteze, am setat farurile in modul "TRAVEL", sa isi schimbe sensul de iluminare si m-am dus direct sa comand o cafea! ☕ Urma inca un drum de vreo 600 km pe autostrazile FRANCEZE pana la prima oprire la hotel. Ma gandesc sa o luam incet cu aventura, sunt multe de povestit, nu va faceti griji, Bentleyul a "plutit" in maxim confort si siguranta si de data asta fara efort, despicand si Marea Britanie si Franta de la Nord la Sud cu 140 km/h pe pilot automat, ca un adevarat "IAHT de uscat" 😄. Asa cum v-am obisnuit: Va urma! 😋4 points
-
Normal că prețul e mic, atunci când statul subvenționează costurile, munca e mai mult sclavie și nu ai costuri cu cercetarea, că poți bine mersi să copiezi de la alții. O mașină chinezească am să cumpăr doar atunci când o să fie ultima țară care mai produce mașini în lume. La fel și cu alte produse, prefer să le evit pe cele fabricate in china. Din fericire, apar tot mai multe alternative cu fabricație în Europa. Chiar dacă mașinile actuale au mai mai multe dotări și tehnologie mai avansată, sunt mult mai ieftine decât acum 30 de ani.4 points
-
Asta e rasfat. Am suv de aproape 300 de cai si sac (sport activity coupe) de 1.33 si 140 de cai, ambele benzina. Diferenta dintre ele la mers normal sta doar in tipul de depasiri pe care le poti face. In rest, una consuma la jumatate decat cealalta. Pt un utilizator normal, care nu trebuie sa urce saptamanal la munte pe macadam si care nu are stres ca ajunge al 2lea, 1.5 ul este mai mult decat suficient. Sa mergi cu consum de diesel fara problemele dieselului este win in orice "carte". Si da, de la o varsta sau statul familial, conteaza mai mult dotarile si spatiul decat nr de copite pt multi dintre noi.4 points
-
Fix cand intrebam daca se mai fac masini V8. Sa o folosesti sanatos(intre semafoarele din București ) . cam cat consuma? stiu ca e ca si cum ai intreba p doamnă cati ani are, but still.3 points
-
3 points
-
S-a dus vara si nu am mai scris nimic pe topic. In luna iulie am facut un drum de Grecia. Nimic deosebit de raportat, poate doar ca nu a mai fost atat de cald ca anul trecut. Masina a functionat ireprosabil, am condus zilnic vizitand obiective (plaje, sate, orase). O singura poza am facut acolo. La inceput de august am facut o interventie la caseta de directie: reconditionare. Motivul: uneori la viraj spre dreapta auzeam un ‘clanc’, iar pe denivelari exista o oarece troncaneala. Dupa reparatie, ambele simptome au disparut, directia fiind mult mai precisa/legata. Au fost inlocuite practic toate internele din caseta. Bineinteles ca am inlocuit toate suruburile de la puntea fata si caseta, o bucsa metalica la caseta (are una metalica si una de cauciuc), burdufuri noi la bieletele de directie, bucsele antibalans de la cutie si cam atat. Luasem si bielete antiruliu, dar nu a fost nevoie de ele inca. Pe urma am mai facut o revizie, de data asta am pus LM Top Tec 4200 5W-30. Prima data cu acest brand, nu as spune ca sesizez vreo diferenta fata de Castrol, cel putin temperatura e tot cam la fel. In rest luna august a fost dedicata plimbarilor prin tara, am mai pus km la rulaj, ajungand la 231k km.3 points
-
3 points
-
Cand am comandat masina nu am ales geamurile privacy desi exista un pachet la numai 100 euro (geamuri si luneta privacy, alarma, suspensie sport). De ceva timp tot m-am uitat prin dezmembrari de geamuri si luneta privacy pe care le-am gasit in dezmembrari aproape de Targoviste. M-am urcat in masina, am ajuns la parcul de dezmembrari si le-am cumparat. Geamurile le-am montat in regim propriu cu ajutorul unui prieten. La primul a mers mai greu dupa care, vazand exact ce este de facut la al doilea a mers usor treaba. Luneta a fost montata la Worldglass Parbrize Alexandria pe care ii recomand pentru cei din Teleorman. Lucreaza curat, rapid si chiar se pricep la ce fac. Mi-am facut timp sa montez si eleronul pentru portbagaj. L-am montat cu banda dublu adeziva de calitate. Mai jos va las cateva poze cu masina. Drumuri bune!3 points
-
Supozitii nefondate sunt si acelea ca o benzina/ motorina superioara nu face nimic bun la motor, ca vezi, stim noi, merge la fel si simtim in interiorul nostru ca s doar bani aruncati Naibii, stiintific e mai bine, nu?3 points
-
daca citesti ce spun producatorii de benzina, diferenta nu ar fi doar in portofel Problema e ca e posibil un 95 sa fie 93 si un 99 sa fie 97, ca asa i in tenis La benzina de 95 din vest nu am gasit diferente de comportament fata de 98, dar la cea din Romania, da3 points
-
Sa iti traiasca copiii, frumoasa varsta de 10 zile, dar grea. Practic nu prea mai dormi noptile. 😒Da, ai nevoie de landou pana implineste fetita 6 luni, apoi poti renunta la el. Nu mi-as pune portbagaj pe acoperis pentru 6 luni, mai bine te organizezi mai atent.3 points
-
Eu am avut Golf 7.5 cu 1.5 TSI ACT 150cp, fara filtru de particule. Am adus masina din Olanda la 221.000 km si pe la 222.000 am schimbat pompa de apa pt ca a inceput sa prelinga, din ce am inteles doar atunci se schimba, preventiv doar daca vrei. La 223.000 am schimbat distributia pt ca am vrut eu, desi nu gaseam pe nimeni cu "cale", nu stiam exact ce scula trebuia atunci, acum vreo 2 a fost asta. Am gasit un mecanic care a spus ca o rezolva, a dat jos si cureaua arata foarte bine, avea scrisul pe ea inca si fara crapaturi. La pus la loc a fost mai greu, nu a pus chair la punct, adica uneori la viteze mici se aprindea EPC-ul si se stingea apoi, dar alte simptome nu avea masna. Pana la urma am gasit pe altcineva care a comandat scula si a rezolvat problema. Am umblat la 3 reprezentate si cu tot cu "pile" nu s-au bagat sa o puna la loc sau sa inchirieze scula, am aflat dupa aceea ca nu stiuau sa o foloseasca, era tot in cutie cum o primise. De atunci am mai dus la mecanicul care si-a luat sculele la facut si un Passat din 2019 tot cu 1.5 pe la 203.000 km si la fel cureaua arata foarte bine. Acum am o Octavia 4 de 1.0 cu 185.000 km, dar pe asta nu o mai duc preventiv la facut, cel putin pana la 210.000 km o las asa, dupa ma mai gadesc.3 points
-
3 points
-
2 points
-
@haro@pronetPlacerea este de partea mea! Atunci cand postarile imi sunt apreciate, inseamna ca timpul si efortul de a impartasi cu voi din experientele mele nu sunt in zadar. Urmeaza si poze cu masini din camping si de la plaja...stay tuned, o sa le iau in ordine. Imi pare rau ca nu am surprins in fotografii masinile pe care le-am intalnit in trafic, de la Ferrari F40 si Mercedes Gullwing la Porsche 550 Spyder, dar multe le-am prezentat indeaproape pe paginile precedente. Tot am zis ca o sa instalez o camera de bord dar m-am luat cu altele...2 points
-
asta zic. Am avut si inca am un x3m (l6) pe care l-am condus cateva saptamani si l-am pasat in familie, eu revenind tot la Tiguan. Am renuntat la tiguan abia pt XM Am avut citroen c4 coupe model 2006 -> mereu mi-au placut lucurirle atipice, unii zic urate. XM-ul mi se pare o chestie hidos de frumoasa. Imi place fata masiva si dreapta iar combinatia de cuplu instant si V8 te surprinde. Si zic asta conducand o multime de alte masini cu cp extrem de seriosi.2 points
-
2 points
-
@haroAsa e! ❤️ M-ai "racorit"! "Rusii sunt de vina!" N-o sa ne facem bine prea curand...din pacate...🙄2 points
-
2 points
-
2 points
-
Hai ca ar trebui sa schimb numele topicului in "ghici pe cine am mai vazut in trafic"? 🙄 @halamadrid"In lipsa de stiri de pe Costa de Azur" Ai un pic de rabdare, abia am ajuns in seara asta, mi-au ajuns 2 saptamani de vacanta pe "Cote D'Azur"! 😄 Sper sa am chef in weekendul asta sa descarc din poze...sa editez etc...vad ca sunt doritori! 😄 "Cere si ti se va da!"2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Daca ai aspirator karcher care suporta si aspirat lichide deja prin casa, poti sa cumperi duza de extractie. Ea este pt modele care evident au injectie extractie, dar fizic potriveste si pe un aspirator normal cum am eu, modelul WD3. Eu folosesc pe acela si am un foamer manual si solutie de la koch chemie(pol Star sau MZR) care face treaba grozava, aplic spuma, am perie circulara care o bag in bormasina, spray cu apa si apoi extractie. Dau de mai multe ori cu apa si extrag sa ramana cat mai putina solutie de curatat impregnata in tapiterie.2 points
-
Când prinzi deja experiență, încerci și pe lucrul tău... De mult timp vream să iau un aspirator injectie-extracție, să fac la mașină curățenie corectă. Zis și făcut, luat acu 2 săptămâni ceva de la Lehman, cu 2 trepte, 800 wați. Testat pe o canapea pe care se plimbă, în voie, 2 pisici. Rezultate foarte bune. Sâmbătă încercat pe Octavia, rezultatul e nemaipomenit. De la 2 scaune și o cotiera cu tentă spre alb (vorbesc de cele față) la textilul original, de fabrică...din cotieră a iesit cea mai multă negreală, de acu încolo va fi un prosop pe ea. Apa a ieșit neagră, 83k km și 6,5 ani de folosință și-au spus cuvântul. Poza 1 - extracție de pe scaun șofer Poza 2 - scaunul meu era făcut, cel al pasagerului urma. Poza 3 - cotiera, extracția murdăriei Poza 4 - scaunul pasagerului, după curățare Pozele 5 și 6 - curățare plastice cu Pol Star și apă dedurizată. Apoi am aplicat soluție de la Mafra, Gloss Formula Pozele 7 și 8 - nu reflectă munca de jumătate de zi, soarele e de vină și, probabil, și eu, dar eram deja istovit. Cert e că eu sunt super mulțumit și simt că am redat culoarea interioară a mașinii. Într-o notă umoristică, a mai crescut valoarea cu 500 euro. Drumuri bune!2 points
-
2 points
-
Si mie mi se pare ca, pe cele trei 1.5TSI ce le-am condus, benzina premium le face mai silentioase si reduce vibratiile, mai ales pe DPBA. Dar am simtit o imbunatatire si cand am condus cu 95 E5 in Germania si Polonia de exemplu.2 points
-
Eu, de la jumatea lunii mai și până azi, în cei 5k km rulați, nu am simțit NICIODATĂ că merge-n 2 sau trecerea de la 2 la 4 și invers. Dacă nu ar fi acel afișaj din bord, habar nu aș avea de acest aspect. Același lucru (că nu se simte) mi-au zis toți cei care au mai testat mașina... *Am cutie manuală.2 points
-
Pentru a dezactiva oprirea in mers se conduce pe S in loc de D. Plus bonus pe S se dezactiveaza si start/stop la semafor, ramane activ numai daca pui pe P.2 points
-
Si-a spus cuvantul chiar si indirect Porsche in design, liniile caroseriei, aripile rotunjite care curg spre stopuri in spate sunt mostenite de la Cayenne si intr-adevar, foarte frumos implementate. Da, nu mai e atat de actuala ca design, dar e eleganta. Raman niste repere ca viitori clasici, un alt design care imi place enorm conturat putin inainte de Touaregul 7p e w211-le E Klasse facelift, nici un Mercedes nu a mai fost atat de elegant, am avut unul intr-o schema de culori similara cu Touaregul actual.2 points
-
2 points
-
Cred ca intrebarea era adresata celor cu motorizare asemanatoare. Asa, recomand si eu Mobil1 0w20, dar cu ce-l ajuta?2 points
-
@PELEANEu folosescValvoline XL-III C3 5w3 facut in Olanda la Golf 6 1.4 tsi 160 cp si dintre toate uleiurile mi se pare ca arata cel mai bine dupa 10kkm .Recomand!2 points
-
Un alt subiect la electrice e "misleading marketing". Nu aveti atatea revizii, sunt mai eco, nu sunt uleiuri de schimbat, etc. Bullshit! Fac copy-pasta, de la EV Clinic de pe Facebook ca poate nu toata lume are asa ceva: Tradus in Romana: Facem masini ECO? Facem. Dar daca ne scad veniturile? Eh, facem noi cumva sa producem mai multe masini eco, chiar daca poluam cand le producem. Punem si poze ca asa e frumos. 😐 Mno, internele de la motorul meu diesel 1.9 cu 400 000 km+ nu arata asa rau ca cutia asta de viteze. 😐2 points
-
Desigur, le doresc faliment linistit. Au mai incercat ei, nemtii, prin bmw, sa ofere optiuni "on demand", cu abonament. Si-au luat mare lamaie de la utilizatori. Aceasta obsesie a producatorilor legacy auto de a mima sau a copia piata de smartphone-uri este cea mai mare tampenie a secolului. Sunt convins insa ca se intampla datorita schimbarii focusului pe noile generatii, generatii a caror lume se invarse in jurul subscription based services (netflix, disney, tidal, trotinete, uber, etc). In 10 ani astia vor fi clientii principali iar producatorii vor fi nevoiti sa vanda pe Marte pt ca astia mici nu isi vor bate capul cu ideea de "proprietate".2 points
-
2 points
-
2 points
-
Iti spun din proprie experienta: cutia Thule e una din cele mai bune investitii! Arata urat, dar "gets the job done"! Vara caram haine extra, jucarii de plaja, etc. Iar iarna ski-uri, placa snowboard. Merita toti banii!2 points
-
Salutare prieteni! Buun, a trecut ceva timp. Cel mai bine fac o lista (insotita de cateva poze). 1. Instalat MIB3 (unitate RW cu GPS incorporat) si OCU complet functional. 2. Instalat TPMS (modul, senzori de presiune) 3. Instalat Subwoofer Canton (cu amplificator ''special'') 4. Dataset MIB3 (5F) custom 5. Instalat parbriz facelift (incalzire fara linii vizibile), camera 2Q0980653H (2025), cu patch si dataset custom (mentinere 10 min si LA 40km/h) 6. WEBASTO 7. Jante 19'' --> URMEAZA Frane GOLF7R2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00