Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.04.2024 în toate secţiunile

  1. Doamne fereste, un 2.0 diesel a ajuns sa coste peste 50000eur... o Skoda... ce vremuri interesante...
    4 points
  2. O sa iau si eu una ca am gasit pe la 11k euro Doar asa sa vad daca ne pacalesti sau nu
    3 points
  3. O poza de seara cu luminiile. Pacat ca e lumina pe fundal
    2 points
  4. Cu ajutorul lui @marius1982.11 am oglinzi electrice. Uuu. Codarea e necesara pe calculatoarele usii, nu in ccm cum credeam initial. Eu montasem tle pe alte calculatoare de rezerva.
    2 points
  5. Esti sigur ? Ma indoiesc ca au suspensie diferita pe spate. Apropo ... 1.5etsi-urile tot cu dq200 vin ?
    1 point
  6. Balena inghite KM de autostrada in continuare, fara efort. Sunt impresionat de confortul oferit, masina ofera o senzatie de plutire, acel confort MAXIM cu insonorizare dusa la extrem, pur si simplu nu se aude NIMIC din exterior, indiferent de viteza. Esti "mangaiat" acustic doar de sistemul audio. Am condus si S, Panamera, seria 7 si A8 din aceeasi generatie, la capitolul ANTIFONARE, Phaetonul este superior, doar S-ul ofera antifonare si confort similar! Celelalte sunt sub! Cred ca exista si alte detalii care contribuie la acest aspect inafara de geamurile duble. Materialele folosite pentru a crea aceasta masina sunt de top, ba chiar comparandu-le cu cele de pe PORSCHEle CAYENNE TURBO pe care l-am avut (din aceeasi generatie 2011) as putea spune ca sunt la acelasi nivel, daca nu, chiar o treapta peste. (am atasat o poza si cu interiorul Porsche-ului) Butoanele si plasticele Phaetonului sunt superioare Cayenneului, fiind mai moi, in schimb cel din urma avea si bordul imbracat in piele. (Phaeton are aceasta optiune disponibila doar pe modelul "Exclusive") Confortul este net superior in Phaeton, da stiu, sunt masini diferite, desi suspensia Cayenne-ului era similara. Scaunele SUV-ului erau profilate diferit, oferind sustinere laterala mai buna (e de inteles avand in vedere puterea oferita de motorul V8 si ADN-ul Porsche) aveau si ventilatie, desi nu pot spune ca am folosit aceasta optiune in exces. Cuvantul care imi trece prin minte cand ma aflu in interiorul Phaetonului este PREMIUM chiar daca are sigla VW pe volan, din punctul meu de vedere poate sa stea linistit langa orice brand PREMIUM consacrat, nivelul de detaliu la care s-a lucrat pentru producerea lui ma fascineaza iar o masina noua nu va mai putea oferi acest feeling de calitate al productiei similar cu al unui "ceas elvetian" sau daca il va oferi va fi doar la un pret EXORBITANT. M-am plimbat cu mai multe masini premium facute dupa 2020, cateva depasind 100 mii euro pret de achizitie si pot spune ca nu ofera nimic superior, nimic sa te faca sa pricepi de ce platesti banii astia. Majoritatea au renuntat la butoane, tabletele fiind prezente pe toate. De ce sa complici comenzile? De ce sa intri in meniuri si submeniuri ca sa pornesti aerul conditionat? Lasa frate rotita aia sa invarti de ea si sa schimbi setarea instant! Ma rog, poate tine de gust, poate eu am imbatranit, nu stiu! Am coborat in garaj sa ma mai joc un pic cu "ursu", sa ii verific fluidele, am constatat ca nivelul antigelului era apropiat de minim, (n-are nici un martor aprins sau vreo atentionare in bord dar imi place sa stiu ca este "perfect") asa ca am completat vreo 300 gr sa fie nivelul la MAX. M-am jucat si cu suspensia, am verificat nivelul sa functioneze optim, NORMAL/HIGH, desi nu ma bag pe drumuri acoperite cu apa/zapada in exces sau accidentate pentru a folosi acest "feature", dar e bine sa stii ca e capabila in caz de nevoie. Am verificat frecvent duritatea suspensiei in modurile SPORT-NORMAL-COMFORT-COMFORT+ se simt diferente sesizabile, in sport masina sta lipita pe sosea, mai ales in curbe, desi n-a fost conceputa sa mergi agresiv, e capabila sa fie "fashneatza" cand e nevoie. Cuplul motorului ofera reprize mai mult decat decente, mai ales daca setezi si cutia in modul SPORT, reuseste sa mentinta acul turometrului exact in zona de cuplu, astfel incat sa iti ofere acceleratii potente atunci cand ai nevoie, fara lagul turbinei. V6-le ofera o dinamica excelenta, cuplu peste medie si un consum mai mult decat decent. Nu stiu cand si daca am mai facut 1200 km cu vreo masina cu un singur plin de combustibil. Am avut acest motor disponibil si pe Cayenne-ul diesel si a fost foarte fiabil (a trecut cu brio de 300 000 km, ce-i drept, ingrijit si servisat la timp) dar n-am reusit sa trec de 800-900 km cu un plin niciodata. Mie imi place setarea suspensiei pe modul COMFORT standard. In COMFORT+ mi se pare ca e prea "BARCA" si dispare aproape de tot feedbackul cu soseaua. E adevarat ca inca nu a parcurs 100 000 km, dar totusi, dupa 13 ani, e de apreciat ca masina asta merge perfect, functioneaza fiecare butonas si dotare si arata cam asa:
    1 point
  7. Un mare multumesc pentru rabdare si indrumare. Marius a facut un tutorial de retrofit pe care il gasiti pe youtube.
    1 point
  8. De ieri am dat comanda la un Kodiaq Style 193 cp Diesel.....imbunatatiri destule,piele....52552 euro.
    1 point
  9. Incerc sa schimb si furtunurile de combustibil. Am incercat sa dau o forma furtunului la metru.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!