Jump to content

VW Golf 6 R


Marius
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

Noul VW Golf R20 va avea 270 CP!

Cei 250 de cai putere ai versiunii Golf 5 R32 vor fi inlocuiti cu 270 CP, puterea maxima a noului Golf 6 R20. Cea mai puternica versiune a lui Golf 5, celebrul R32 de 250 de cai, va deveni o simpla amintire atunci cand Volkswagen va scoate pe piata varianta de top pe plaja sportivitatii in familia Golf 6: R20. Desi denumirea nu inspira putere si performante de top, noua versiune va beneficia de aportul propulsorului VW de 2.0 litri TSI, a carui putere va urca insa inspre maximul de potential al acestuia: 270 de cai.

Performantele lui Golf R20 vor bate inspre 5.5 secunde pentru 0-100 km/h, singura cunoscuta ramanand viteza maxima a modelului: 250 de kilometri pe ora, cu limitare electronica.

ukhlja1q8t10nii6rip9.jpg0t30m7vzw9za0w8l6mhs.jpg

Conform imaginilor, noul Golf R20 va beneficia de aportul estetic al unor spoilere agresive in partea frontala si in cea posterioara, tevile duble de evacuare montate central completand imaginea sport a modelului.

Initial, Golf R20 va dispune exclusiv de versiune cu trei portiere, urmand ca, in functie de cereri, VW sa decida daca lansarea unei variante cu cinci usi este sau nu viabila.

Noul model va fi prezentat oficial la un eveniment motorsport, la Nurburgring. Este vorba de cursa ADAC de 24 de ore, care va avea loc in 21 mai 2009.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • B.o.g.d.a.n

    22

  • rex

    17

  • Bogdan_wrc

    15

  • GtSport

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

Pai si S3-ul?!?! :offtopic:

Preluand mostenirea eRului as banui ca va avea integrala

Masina arata binisor, fata f bine insa difuzorul spate nu i se potriveste...

My 2 cents!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata frumos.

S3 va trece de 300 de cai. probabil tot 2.5T, ca si viitorul R GTI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozele astea trebuie sa fie niste randari ce au ca si baza GTI-ul 6... deci nu-i nimic cert in privinta lookului. Spun asta poate sa ma si consolez putin ca nici mie nu-mi place spatele :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exteriorul mi se pare mai nereusit ca la G6 GTI(cel putin bara spate este urata cu spume mai ales ca au pus stopul de frana deasupra evacuari care nu mai are nici o functionabilitate :vwrullz: ) dar sper sa fie doar de prezentare si cand o sa iasa pe piata sa il mai redeseneze putin.Jantele respective nu prea merg in cu kit-ul acesta!Parerea mea asa ca nu aruncati cu pietre.Singurul lucru bun mi se pare motorul de pe TT-S dar daca nu o sa aibe 4x4 o sa fie o dezamagire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curios cine il va cumpara pe criza asta economica... :huh:

si mai curios este de ce VW sare direct sa lanseze un model nou de Golf R, cand actualul R32 in Romania a fost vandut in sub 20 unitati (citisem pe undeva ca ar fi in toata tara numai 15 modele) ;)

ca design arata ok, se putea si mai bine la bara/spoilerul din fata, prin eliminarea clasicelor proiectoare, dar cel mai nasol e cu strategia asta "motoare mici, putere mare"... cam dispare fiabilitate :unsure:

sa-l citez pe dudu

(...) My 2 cents!
Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce criza?

Este superb, mie unul imi place mult cum arata. Motorul de asemenea este fenomenal. Asta ar fi o masina buna sa imi duc fata la gradinita ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curios cine il va cumpara pe criza asta economica... :blink:

si mai curios este de ce VW sare direct sa lanseze un model nou de Golf R, cand actualul R32 in Romania a fost vandut in sub 20 unitati (citisem pe undeva ca ar fi in toata tara numai 15 modele) ;)

nu toti trec prin criza, si mai ales acum, masinile au preturi imbatabile! si criza se va termina....

cum doar 20 din R32? in toata tara?? cand numai la noi pe forum sunt vreo 6-7? numai credeti tot in jur...

pe de alta parte VW produce doar pentru Romania? ia vezi in restul EU sau in SUA cate sunt vandute!

din moment ce G6 a fost lansat deja...nu e normal sa apara si un model de varf? pentru cine vrea..pentru cine poate?

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Volkswagen va mai lansa si un model diesel foarte puternic, numit GTD. Acest model va fi lansat pe piata in aprilie 2009. Acest model va fi dotat cu un motor diesel common-rail care va produce 170 cp. Varful de lancie al modelului fiind modelul R. Acest model va avea un motor de 270 cp, tractiune integrala si un pachet de tuning exterior. Modelul R va fi disponibil din noiembrie 2009"

asta am citit pe undeva...numai stiu sigur unde...o sa mai caut si o sa pun link

Modificat de gdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan_wrc: stiu ca nu pt toti e criza, dar pt majoritatea e :) ( bine ca la noi e CRIZA de vreo 20 de ani, dar asta e alta treaba :lol: )

si da stiu ca Golf 5 R32 nu s-a vandut numai in RO, dar eu m-am referit strict piata noastra, am zis ca in Romania au fost vandute sub 20 unitati (nu mai stiu ce link gasisem sau unde citisem, ma tot chinui sa-mi amintesc)

...poate in alte tari s-o fii vandut mai bine, oricum raman la parerea ca R32-ul nu-i accesibil in Romania asa de usor precum in Germania/Franta/Spania spre exemplu ;)

astept sa vad mai multe poze cu el, poate se vor razgandi in privinta "fetei" :D

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tinand cont ca

- Audi si VW-ul mai impart motoarele intre S3/Rxx/TT (2.0T, 3.2)

- TT-RS apare la Geneva (adica in 1 luna si un pic) cu motorul de 2.5T si zic ei 340CP minim

sunt curios cand or sa puna si pe un Golf asa ceva. R20-ul poate e urmat si de un R25 cine stie :wub:.

Un lucru e cert insa, V6-urile aspirate pe segmentul asta or sa cam dispara. Nema tuning, greutate mai mare, consum mai mare, etc. Ramane doar sunetul ala pe care astept inca sa-l puna pe un turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

absolut senzatie. mai ales jantele m-au dat pe spate. pur si simplu superba, si culoarea e..... :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tinand cont ca

- Audi si VW-ul mai impart motoarele intre S3/Rxx/TT (2.0T, 3.2)

- TT-RS apare la Geneva (adica in 1 luna si un pic) cu motorul de 2.5T si zic ei 340CP minim

sunt curios cand or sa puna si pe un Golf asa ceva. R20-ul poate e urmat si de un R25 cine stie :wub:.

Un lucru e cert insa, V6-urile aspirate pe segmentul asta or sa cam dispara. Nema tuning, greutate mai mare, consum mai mare, etc. Ramane doar sunetul ala pe care astept inca sa-l puna pe un turbo.

da, corect, dar un r32 modificat (turbo) face senzatie,...trecand de 400-500 de cai, lejer, lucru pe care pe un 2.0T sau 2.5T nu va fi la fel de simplu.

Riddler, nu stiu exact cifra, si nu vreau sa facem OT, dar ma indoiesc sincer ca IN RO, s-au vandut doar sub 20 de R32....

oricum, arata f bine R20ul, mai ales cu grila gen R8 si farurile led...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa da...

Vreun pret intuieste cineva...ca doar asa ma pot linisti :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mai merge.Arata altfel si sa speram ca o sa mearga la fel de bine precum arata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul vechiului R32 a fost pe undeva la 29.000CIP.

Pretul de baza al unui S3 care are 265CP este 31.800CIP. Daca R20 o sa aibe 270CP estimez ca pretul lui o sa fie cam 30.000CIP

spb cred ca o sa te linistesti !! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R43 a fost 27.000CIp si eu pariez ca R20 o sa fie tot cam 27k CIP. Trebuie sa fie cateva mii intre el si S3 care e 32k CIP !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi plac ambele variante prezentate si sper ca macar una sa devina realitate. Performantele cu siguranta vor fi la nivelul design-ului, adica foarte bune. Eu sunt fan GTI, dar nu m-ar deranja nici un r20 :D

@fuscobal cred ca vroiai sa zici R32 nu R43 :icon_thumleft:

Modificat de slowdriver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

el scrie ce si-ar dori el..V8 de 4.2 de pe RS4 pus pe golf :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua poze cu R20 care par sa fie destul de reale.

(...)

asa da, DRL-uri in locul clasicelor proiectoare, fusta spate specifica cu evacuarile pe mijloc (inspirate de la actualul R32 :P)

deci asa mai merge :)

sa de-a Domnul sa arate asa :salut:

@Bogdan_wrc: daca mai am bafta sa mai gasesc link-ul o sa ti-l dau, pana atunci nu mai zic nimic :D

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cred ca motivul ptr care au pus 2.0 T in loc de 3.2 este reducerea costurilor (de productie, intretinere, consum).

Eu sunt totusi dezamagit ca pe Golf 6 nu vom mai avea motoare in 6 cilindri, un lucru care devenise o traditie incepand cu Golf 3 cu al sau VR6 si terminand cu R32. Parca aceasta optiune inobila modelul respectiv mai ales ca, competitia nu oferea asa ceva (Reault, Opel, Ford etc)

O masina in 6 cilindri este mult mai rafinata, fiabila si are rezerve de putere mai mari.

Eu inca mai intorc capul pe strada cand vad un Golf3 VR6 full options vechi de 12 ani. Pacat ca nu vom vedea si Golf 6 cu 6 cil...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa da, DRL-uri in locul clasicelor proiectoare, fusta spate specifica cu evacuarile pe mijloc (inspirate de la actualul R32 :P)

deci asa mai merge :icon_thumright:

sa de-a Domnul sa arate asa :rolleyes:

@Bogdan_wrc: daca mai am bafta sa mai gasesc link-ul o sa ti-l dau, pana atunci nu mai zic nimic :cool:

Cu tot respectul baieti, acele poze sunt desene, sau mai bine zis niste poze retusate.

Atasez niste poze spion scoase de pe automarket:

Adaugati voi xenon si eliminati inscriptiile din spate ;)

post-14790-1238692223_thumb.jpg

post-14790-1238692264_thumb.jpg

post-14790-1238692307_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!