Jump to content

Telecomanda pentru inchidere centralizata Fabia


cj.silviu
 Share

Postare recomandată

am cumparat o telecomanda sa montez la fabia mea .

masina are inchidere centralizata din fabrica .

am si eu nevoie de un pic de ajutor .daca stie cineva cum se monteaza ?

si daca cineva are niste schite ar fi bine venite :P :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m am exprimat gresit , inchiderea din fabrica este fara telecomanda.

eu vreau sa ii pun telecomanda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra aici poate te ajuta !!!

eu am o fabia acolo dadea pentru un vw

si nu stiu daca se potriveste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat azi sa montez cheia cu telecomanda

ce sa va zic . as avea nevoie de un pic de ajutor daca este cineva care se pricepe

cum ziceam am montat tot numai ca masina se inchide din telecomanda dar nu se mai deschide decat din cheie .

celelalte optinui merg cum trebuie adica geamurile se inchid daca sunt deschise . luminile merg

problema este ca nu se descuie din telecomanda

cine ma poate ajuta cu un sfat bun va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ceea ce tin eu minte in momentul in care am vrut sa-mi instalez alarma pe masina si sa am si inchidere din telecomanda alarmei am intampinat probleme. Este un singur fir de comanda atat pentru inchiderea cat si pentru deschiderea usilor. Am aflat acest lucru dupa ce am cautat inebunit care e firul de deschidere, pe cel de inchidere il gasesti usor. Lucrurile stau astfel: cand pui masa pe acel fir se inchid usile, ca sa le deschizi se pune o rezistenta (a carei valoare nu mi-o mai amintesc fiindca am instalat alarma acum 2 ani) intre acel fir si masa si masina se deschide. La mine functioneaza de 2 ani fara probleme si face tot ce trebuie sa faca. Singurul mod de a afla valoarea rezistentei e de la cineva care instaleaza alarme si e dispus sa spuna sau daca o sa am timp voi desface bordul unde am pus adaptarea si voi masura rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....

daca afli valoarea rezistentei te rog sa imi spui

o sa intreb si eu incolo si in coace sa vad poate sflu

Modificat de BLiTZ
Silviu, te rog sa citesti regulamentul forumlui. NU se accepta QUOTE inutil al mesajului anterior. Ai buton separat de REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

rezistenta e de 11o ohmi eu personal am pus una de 22o ohmi si e ok..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu faloarea de 110 Ohmi , daca mai tin mite bine eu am pus 2 rezistente de 220 ohmi in paralel sa dea valoarea exacta. Nu cred ca e critic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Mi-am montat si eu aseara telecomanda pt inchiderea centralizata, toate bune, am gasit firul (ala galben-albastru din cate am vazut sunt 2 da numai unu e pt inchidere si deschidere) care face inchiderea si deschiderea (merci de ajutor in legatura cu rezistorul ala, nu m-am gandit la asa ceva) mere totul ok

Dar nu stiu sa leg luminile de avarie sa imi semnalizeze cand se inchide si se deschide masina?

Puteti sa-mi spune-ti si mie unde sa leg firele de la cutia receptoare pt becurile de avarie

Multzam mult!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal la alarma ai un fir (in cazul fericit 2 fire) care se leaga la semnalizare. Daca sunt 2 e ok, daca doar unul trebuie sa pui 2 diode pentru a obtine 2 fire pt stanga si dreapta. Eu le-am legat undeva in stanga soferului jos unde e maneta de capota. Acolo ai un manunchi de fire care merge in spate. Acolo vei gasi si 2 fire pt semnalizare, mers inapoi si altele. Cu un creon de control pe 12v te legi la masa si intepi firele cu avaria pornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mha vreau si io telecomanda la inchidere. de unde ati luat ? trebuie una anume ? cum se leaga ? cam cat costa ? am inchidere centralizata din fabrica dar e din cheie. ce trebuie sa leg la ea ? dati-mi niste detalii pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in primul rand ai nevoie de o alarma cu inchidere centralizata incorporata sau de o central de inchidere dar din ceea ce stiu eu diferenta e mica si nu merita sa-ti doar inchidere. Alarma are nevoie de +12V, masa, +12v dupa contact, 2 fire la inchidere, 2 fire la semnalizare, un fir la sirena, fir sau fire la contactele de usi. Asta asha la prima numarare. Toate aceste fire se leaga la instalatia existenta pe masina.

Sau mai simplu cauti in zona ta o firma care instaleaza alarme si afli pret si daca-ti convine e lucru de 2-3 ore pt cine cunoaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in primul rand ai nevoie de o alarma cu inchidere centralizata incorporata sau de o central de inchidere dar din ceea ce stiu eu diferenta e mica si nu merita sa-ti doar inchidere. Alarma are nevoie de +12V, masa, +12v dupa contact, 2 fire la inchidere, 2 fire la semnalizare, un fir la sirena, fir sau fire la contactele de usi. Asta asha la prima numarare. Toate aceste fire se leaga la instalatia existenta pe masina.

Sau mai simplu cauti in zona ta o firma care instaleaza alarme si afli pret si daca-ti convine e lucru de 2-3 ore pt cine cunoaste.

din ce spui tu reiese ca practic trebuie sa cumperi o alarma cu tot cu inchidere. eu in principiu am inteles ca e necesara doar o cheie cu telecomanda (dar mai era nevoie si de receptor...). cam cat ar costa o alarma pt masina noastra si daca exista recomandari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am instalat pe masina un Alcar model mai vechio e de circa 2 ani si merge impecabil. Eu am platit 150 lei atunci. Acuma nu stiu cat costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus o rezistenta de 180 Ohmi. Pana sa am timp sa iau rezistenta am pus un microfon de la un handsfree si tot mergea. Eu cred ca nu e chiar importanta rezistenta de marime fixa, ci sa fie o rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am cumparat si eu acel kit de inchidere cu cheie briceag.

l-am montat azi si acu vin cu concluziile.

Am gasit usor un plus de care sa ma leg la acele suruburi cu cabluri rosii groase. Am legat minusul (negru+galben+galbe/negru) la surubul de masa din cutia de sigurante. Am legat cele 2 fire maro la pinii 14 si 16 din cupla XS6 pentru luminile de avarii.

pana aici totul ok, receptorul raspunde la comenzile cheii.

si acu vin problemele intalnite:

- N-am gasit acel fir care face inchiderea. In tutorialul care-l am eu pentru fabia (in atasament) spune ca se leaga la pinul 5 din mufa alba de jos din stalpul usii si este albastru/galben. La mine firul albastru/galben este la pinul 4, insa daca ma leg la el nu reactioneaza deloc inchiderea. La pinul 5 am galben/negru dar nu reactioneaza nici la el. Am incercat la toate firele din acea mufa si singurul la care reactioneaza este unul galben/maro care este pe la pinul 2. Dar nu este ok. Daca leg la el normal ca in tutorial firul alb direct pentru inchidere si firul alb/negru inseriat cu rezistorul pentru deschidere inchiderea se comporta invers. Asa ca am legat firul alb/negru direct si cel alb inseriat cu rezistorul. Asa se comporta normal. La butonul de inchidere se inchide, la butonul de deschidere se deschide. Functioneaza si luminile de avarie. Problema este urmatoarea, daca inchid masina din telecomanda se incuie toata dar plafoniera se stinge dupa 1 minut iar ledul rosu din usa soferului care arata ca masina este incuiata nu se aprinde, nu clipeste. Daca incui usa cu cheia se incuie toata, se stinge plafoniera, incepe sa clipeasca ledul rosu din usa soferului, dar daca incerc sa descui din telecomanda receptorul primeste comanda, luminile de avarie clipesc, insa usile nu reactioneaza deloc nici la inchis nici la deschis. Deci nu m-am legat la firul care trebuie.

Fata de la usa n-am reusit sa o dau jos. Nu pot desface partea din manerul interior care are butoanele. Tine undeva in spate si nu pot sub nicio forma sa o scot de acolo, deci nu pot scoate mufele butoanelor, si nu pot indeparta fata de usa.

Ce sa fac ?

KE60_Fabia_1999_Guide.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ain tutorial scrie:

"Make sure you wire into PIN 5 in the existing central locking. Yellow and Blue not Blue and

Yellow where Blue is predominant."

Adica la firul de la pinul 5 galben cu albastru si nu albastru cu galben unde albastru e predominat

La PINUL 5 TREBUIE SA AI UN FIR CARE PARE A FI GALBEN ca are foarte putin albastru in el. Ai gresit firul.

Deci conecteaza cu incredere la pinul 5 si va trebui sa mearga.

Eu am dat pe modul 80 RON +transport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde gasesc cupla aia XS6 nu ai o imagine cu ea?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neputand deschide PDF-ul atasat de BMA atasez si eu pdf-ul respectiv.

Cupla XS6 este pe modulul confort (daca imi amintesc bine) deasupra pedalei de ambreiaj aproximativ, deci trebuie desfacut partea de deasupra pedalierului.

In pdf apare ca trebuie conectat la pinurile 10 si 12 pe XS6 pentru semnalizari, dar la mine la fel ca la BMA trebuia la 14 si 16. Culorile firelor sunt aceeasi doar ca la pinurile 14 si 16 firele sunt mai groase.

Bafta.

Fabia_1999.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

man! la mine la pinul 5 este o alta culoare. este parca ceva maro. nu am galben/albastru si nici albastru/galben la pinul 5 ! si l-am dezizolat si am legat firul de la kit pe el, insa nu face nimic. voi incerca din nou astazi sa vad daca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine conectorul cu pinul 5 in pricina e la fel ca in pdf. A ta masina fiind mai noua s-ar putea sa aiba un pic modificat cablajul. Vezi pe conector exact care este pinul 1 (ar trebui sa fie inscriptionat in relief) si de acolo sa incepi numararea. Ca altfel nu bate sigur cablajul.

Si neaparat pinul 5 de pe mufa alba.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine conectorul cu pinul 5 in pricina e la fel ca in pdf. A ta masina fiind mai noua s-ar putea sa aiba un pic modificat cablajul. Vezi pe conector exact care este pinul 1 (ar trebui sa fie inscriptionat in relief) si de acolo sa incepi numararea. Ca altfel nu bate sigur cablajul.

Si neaparat pinul 5 de pe mufa alba.

CEL MAI SIGUR ESTE SA DE DEMONTEZI FATA DE USA ! ESTE FOARTE SIMPLU. PARTEA CU BUTOANE TINE IN SPATE PENTRU CA ARE O CLEMA SI TREBUIE TRASA SAU BAGI O SURUBELNITA INTRE FATA DE USA SI PLASTICUL CU BUTOANE SI IMPINSA CA SA O POTI TRAGE IN SUS... SE VEDE MAI BINE IN POZA ATASATA DE MINE CLEMA CU PRICINA. FIRUL DE INCHIDERE IL LEGI DIN MANUNCHIUL DE CABLURI CARE IES DIN USA DE LA INCUIETOARE/BROASCA CU UN KATER LEGAT LA MASA (-) CRESTEZI USOR FIECARE FIR PANA DAI DE CEL CARE COMANDA INCHIDREREA/DESCHIDEREA USILOR. ACELA COMANDA SI INCHIDEREA GEAMURILOR DACA AI MODULUL DE INCHIDERE AL GEAMURILOR PE MASINA [ CUM AFLI DACA AI MODUL DE INCHIDERE A GEAMURILOR? INCHIZI SAU DESCHIZI MASINA CU CHEIA SI TII CHEIA IN POZITIA DESCHIS/INCHIS MAI MULT TIMP CCA 3 SEC. DACA AI MODUL GEAMURILE SE VOR DESCHIDE/INCHIDE]. BAFTA!

http://img8.imageshack.us/my.php?image=img0958u.jpg

http://img24.imageshack.us/img24/9899/img0959r.jpg

http://img8.imageshack.us/img8/2081/img0958u.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat.

1. La pinul 5 la mine este un fir negru subtire. Nu este nevoie sa numeri pinii pentru ca sunt numerotati.

2. Am rezolvat pana la urma ducand firul prin burduf direct in usa, am dat fata jos si am conectat firul la firul galben/albastru din manunchiul de fire care merge in usa la inchidere, asa cum mi-a zis Bogdan. Mare mi-a fost surpriza cand am legat acolo si tot nu mergea. Apoi mi-a picat fisa sa incerc cu usa inchisa. Si asa a mers. Deci m-am gandit ca sigur ar fi mers si la unul din firele din mufa aia alba din stalp, insa incercarile au fost tot cu usa deschisa, deci ....

Acum merge din telecomanda. inchide/deschide, inchide geamurile, insa nu imi clipeste ledul rosu din usa soferului, iar daca am incuiat din telecomanda cand descui mecanic cu cheia se descuie doar usa soferului.

3. Lamelele brute care mi-au venit cu kitul, nu erau bune. Aveau marginile prea late, si am incercat 4 bucati sa fac si nu functionau nici in usa, nici in contact. Asa ca am facut o cheie normala marca JMA, apoi i-am taiat plasticul si am pilit capatul care era in plastic. Am facut forma de prindere exact ca la lamelele brute care au venit cu kitul si le-am prins cu cele 2 suruburi. Deci am si cheie functionala. Azi o fac si pe a doua. Dureaza maxim 15-20 de minute operatia.

Multumesc colegilor de pe forum pentru ajutor, in special lui Bogdan si gokey.

Are cineva idee ce sa fac pentru ca ledul sa clipeasca si cand incui din telecomanda, nu doar mecanic din cheie ? ca ala chiar l-as vrea. E bun ca induce hotul in eroare. Crede ca are masina alarma.

Modificat de BMA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Telecomanda pentru inchidere centralizata Fabia

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!