Jump to content

Octavia II, 1.6 MPI, 102 CP


silviu66
 Share

Postare recomandată

Multumesc!

Si-a schimbat cineva ventilatorul/ventilatoarele? ... adica cu mana proprie? -D

Modificat de maistru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Unde este acest al doilea ventilator ?

Eu parca am vazut doar unul mare in spatele radiatorului.

Multzam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1? :)

cel mare este in spatele radiatorului pe partea stanga a masinii (in directia de mers), iar cel mic imediat langa el in partea dreapta, in zona compresorului de la climatizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modelele mai vechi de o2 au un singur ventilator, generatiile mai noi au 2 ventilatoare!

nu mai stiu in ce an s-a facut "upgrade-ul" :P

grig

Modificat de grig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am ridicat si eu "masinuta" xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca ai o sectiune special creata pentru prezentarea masinilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput , salutare la toata lumea . am revenit din concediu si am revenit si pe forum su niste pareri despre a mea skoda 1.6 mpi ( cu toate dotarile ei cu tot...). am facut in 2 saptamini 2700 km(eu fac in medie cam 1000km/luna) , printre care si tranfagarasanul si vreau sa va spun ca trage motoru asta(daca stii ce sa faci cu el) de nu e adevarat. iar asta o spun direct din proprie experienta si , daca tinem cont ca este "doar" un motor 1.6mpi , cred ca se comporta foarte biiiiine. si eu ca si poate multi altii visez la un 1.8 turbo fsi cu cutie in 6 trepte , dar deocamdata ramin la asta. pina acum , de cind am luat-o , am facut 9000 km in bucuresti(cei care sint de aici inteleg ei de ce scriu cu litera mica numele orasului...) si s-a comportat foarte bine. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx si cu tot cu pdg-ul ei , nu se misca de pe drum , sta lipita acolo si isi vede de treaba ei.in nici un caz nu este instabila asa cum am mai vazut alte pareri pe forum. sint foarte foarte foarte foarte multumit de cum s-a comportat si nu m-a lasat nici in depasiri si niciodata nu am avut un sentiment de siguranta la volan asa cum am la masina asta. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Te rog sa citesti regulamentul. Am lasat o parte din post-ul tau care se incadreaza oarecum in discutiile din acest topic dar, pentru discutii legate de detectoare, consumuri si gradul de satisfactie incearca sa folosesti SEARCH-ul.

10. ............Fiecare problema va fi tratata separat intr-un topic nou sau daca s-a mai discutat deja, in topicul dedicat respectivei probleme. Nerespectarea acestui paragraf duce automat la sanctionarea cu warning.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello!

Astazi mi s-a aprins la bord becul galben care indica probleme cu sisteul de gaze esapament - conform manualului. S-a mai intamplat cuiva? daca da care a fost rezolvarea? ( just curios - oricum ma duc si la service)

Thx!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:unsure: Un coleg a avut problema asemanatoare, dar cu un golf. Sursa: benzina slab calitativa. Se poate sa ramana si o eroare, deci vagcom.

Ontopic: azi fac revizia la masina. pana acum comportamentul masinii e f bun! Insa drumurile patriei incep sa-si faca simtita prezenta, masina nu mai e la fel de inchegata ca atunci cand am luat-o! In rest, toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

make sense!

tocmai am sunat la service si am fost intrebat daca am alimentat recent si cat? ..daca am facut plinul " cu simt de raspundere" adica si dupa ce a "sarit" pompa exista posibilitatea ca "rezervorul fiind plin, sa nu mai aiba loc pentru gazele recirculate"- citat aproximativ - asta pe langa calitatea benzinei, pe care a mentionat-o deja nervoss. Oricum ramane in observare si daca motorul da semne de slabiciune, tremurat, mers neregulat atunci revin la programare.

Modificat de maistru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De vreo cateva zile am un zgomot la rulare, se aude ca un zgomot de fond tare, il aud si cu radioul pornit, cred ca vine din fata, cum imi dau seama daca e rulmentul ? (am intrebat la service si mi-au zis ca un rulment ar costa 700 RON :D , daca fac doar constatarea 150 RON, mi se par niste preturi exagerate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai o piatra la etrier...mergi la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am ajuns inca la service dar am pus un mecanic sa mearga cu ea si mi-a zis ca nici vorba de rulment (ala face urat la viteze mici si zgomotul descreste cu viteza), ca el percepe zgomotul (care creste cu viteza), ca si cum ar intra aer pe undeva(chestia e ca parca simt trepidatii la picioare daca stau in partea din spate), se aude exact ca si gand ai avea o teava goala prin care trece aerul, creste in intesitate cand accelerezi, nu stiu ce ar putea fi, am EPC aprins de 1 luna si nu s-a mai stins dar nu cred ca asta e cauza, si scutul (care este de plastic) este rupt in cateva locuri (ar putea intra aer pe acolo) dar este asa de 2 ani.

Modificat de snaemih
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am ajuns in sfarsit la service si am rulmentul spate bulit.De acolo venea zgomotul.Si am doar 40 000.Nu au avut pe stoc (asta si pt. ca nu au mai schimbat pana acum vre-un rulment, deci sunt foarte ghinionist) costa 700 lei.

Au resetat memoria si au facut un update pt, celalta problema, martorul de evacure gaze care nu se mai stingea deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat rulmentul cu unul FAG (280 RON, de la Volkspart), manopera 60 RON, zgomotul a disparut, de ce este asa scump la service nu-mi explic (cred ca m-ar fi dus la 800 RON).

Modificat de snaemih
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. M-am intors acum de la munte.

Pe 30 decembrie am plecat cu chef de condus si am mers relativ tare o mare parte din drum. Dupa vreo 300 km mi s-a aprins martorul de ulei. Mai aveam in portbagaj de la revizia din vara vreo 250 ml de ulei asa ca am completat si am mers mai departe putin deranjat de faptul ca masina are acum 78 000 km si eu n-am vazut pana acum acel martor aprins.

Astazi la intoarcere, verific uleiul si vad ca e in limita normala asa ca plec la drum. Dupa vreo jumatate de ora se aprinde marorul EPC despre care habar n-am ce inseamna nici dupa ce am citit in manualul masinii. Oare are legatura cu faptul ca mi s-a aprins la drumul de dinainte martorul de ulei insuficient? Sau cauza poate fi alta? Martorul de EPC ramane aprins pana opresc motorul. Repornesc si dupa ceva vreme se apinde iar si tot asa ...

Ce ar trebui sa fac? Sun la service sa ma programez la o verificare la ei? Sau incerc sa vorbesc cu cineva pentru o scanare?

Pe langa asta mai am un martor de gaze (sau de sonda lambda) care se aprinde si se stinge cand are el chef, indiferent daca bag benzina de 95 sau de 98, daca merg turat sau subturat, daca bag benzina pana sare pompa sau daca indes 60 de litrii in rezervor ... cei de la service mi-au zis ca e benzina de vina dar totusi ... orice as face nu reusesc sa merg o luna fara martorul asta aprins ...

Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi. Cu toate cele de mai sus intamplate tin sa precizez ca masina merge impecabil, nu am sesizat absolut nici o diferenta daca martorii de EPC sau sonda lambda sunt stinsi sa aprinsi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca e un topic in aria Octavia 2..."martor EPC aprins" parca! Si eu am patit asa ceva dar invers...plec spre Germania,pun benzina de la OMV ,realimentez in Arad,mai pun odata dupa Viena si ...pe autostrada se aprinde martorul...vin inapoi,si inspre Deva mi se aprinde si martorul senzorului de ulei...completez cu ulei si se stinge becul de la ulei...mai merg 500 m si se stinge si EPC-ul! Si de atunci nu s-a mai aprins...sunt 3 luni si am mai mers vreo 5000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns. am cautat si inainte sa postez dar am vazut ca martorul EPC se poate aprinde din diverse motive, incercam sa aflu daca o exista o legatura intre nivel scazut ulei si martor EPC ... oricum am sa fac zilele astea o scanare si poate aflu atunci care este buba ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa postezi aici erorile ( daca sunt)...ca sa le comparam cu ale mele :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare cu vag com (multumesc xxnelu pentru ajutor ;) si daca imi aduc bine aminte eroarea era System too Lean.

Oricum concluzia a fost ca switch-ul de frana este cam defect. Am sa-l schimb si sper sa rezolv problema. Revin cu detalii daca o sa mai am :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!