Jump to content

Ce norma euro are ?


17LIR
 Share

Postare recomandată

Am cumparat un Golf (5800Euro) din 99, 4Xgeam el, 2Xairbag, AC, 1,9 TDI cumparat din reprezentanta romania in martie 99 . In 2005 in ianuarie ia schimbat proprietarul (unik) la 129.000 la bord motorul ... ptr ca a iesit un piston prin capota ... zice el . A cumparat alt motor complet SH de pe la rm sarat, buzau , pe acolo la 900 euro dar nu mai e ca cel pe care la avut masina original, AHF cu 81Kw, ci este un AGR de 66Kw . A mai schimbat ambreiaju , disk, placa.... ca tot a dat motoru jos, distributie(are bonu de service la distributie pana la 200k, deci cam 70-80k de km e garantat) , etk are fakturile de la service..

Akum masina are la bord 170k da nu stie nimeni cat avea motoru ala SH km fakuti, cert este ca merge de aprox 35k bine nu consuma ulei delok, se infige bine, cam zgomotos de afara dar daca inchizi usa e ok nu se mai aude !

Intrebarea mea e : daca mai are cineva motor AGR .

- ce norma euro este ? 2, 3 ?

- ce ulei e indicat pe carte de vw ca ar trebui folosit ?

tks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rmg

    7

  • Ice_2k

    6

  • JackD

    6

  • r4ulik

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

@97LIR daca nu ma insel motorul de 66kw este ALH, nu AGR... si euro depinde de data fabricatiei, poate fi si 2 si 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH 2000 e euro 3 ?

Intreb pt ca ieri seara am gasit in masina o chestie pe care scria D3, actele sunt la o firma de imatriculari sa o imatriculeze. Ideea e ca a fost pe la RAR cu ea si a primit chestia aia de autentificare si gaze, deci ma gandesc ca e ok .... sper sa nu am suprize din astea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 2000 mi se pare ca s-a facut schimbarea... exista ALH din 2000 si euro 2 si euro 3 (cel putin asa tin minte din vremea cand imi cautam eu masina). de exemplu al meu e noiembrie 2000 si e euro 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci motorul vechi era AHF fab 1999 cu 81Kw/4150 cel original vit constructiva 193

si cel prezent akum pe masina e AGR fab 1999 cu 66 / 4000 rot viteza constructiva 180

aha deci inseamna ce rasp este simplu ... EURO 2

Modificat de 97LIR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@97LIR daca nu ma insel motorul de 66kw este ALH, nu AGR... si euro depinde de data fabricatiei, poate fi si 2 si 3.

:P Motorul AGR are tot 66 kW dar, fata de ALH, NU are turbina cu geometrie variabila. Nu stiu la ce norma EURO se incadreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu e ALH din 2000, in brief scrie D3 si totusi l-am imatriculat zilele astea. Ma gnadesc ca e euro3 daca a trecut la omologare de RAR chiar daca in acte scrie D3 in loc de euro 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul AGR are tot 66 kW dar, fata de ALH, NU are turbina cu geometrie variabila.

Si ALH si AGR au turbina cu geometrie fixa, amandoua fiind de 90 CP. Motoarele cu turbina cu geometrie variabila sunt ASV si AHF si au 110 CP (vorbind despre G4)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt destul de sigur ca motorul meu (ALH) are turbina cu geometrie variabila...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai citit pe tdiclub si sunt destul de sigur ca ALH are turbina cu geometrie variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul AAZ este TD (75 CP) de pe Golf 3 si este fara Intercooler. ALH-ul este TDI si are intercooler

Este destul de frecventa aceasta confuzie. Chiar si la americani :(

I believe another difference is that td motor has no intercooler.. zice 'tdigeek'

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat un Golf (5800Euro) din 99, 4Xgeam el, 2Xairbag, AC, 1,9 TDI cumparat din reprezentanta romania in martie 99 . In 2005 in ianuarie ia schimbat proprietarul (unik) la 129.000 la bord motorul ... ptr ca a iesit un piston prin capota ... zice el . A cumparat alt motor complet SH de pe la rm sarat, buzau , pe acolo la 900 euro dar nu mai e ca cel pe care la avut masina original, AHF cu 81Kw, ci este un AGR de 66Kw . A mai schimbat ambreiaju , disk, placa.... ca tot a dat motoru jos, distributie(are bonu de service la distributie pana la 200k, deci cam 70-80k de km e garantat) , etk are fakturile de la service..

Akum masina are la bord 170k da nu stie nimeni cat avea motoru ala SH km fakuti, cert este ca merge de aprox 35k bine nu consuma ulei delok, se infige bine, cam zgomotos de afara dar daca inchizi usa e ok nu se mai aude !

Intrebarea mea e : daca mai are cineva motor AGR .

- ce norma euro este ? 2, 3 ?

- ce ulei e indicat pe carte de vw ca ar trebui folosit ?

tks

In privinta motorului AGR este euro2 la fel si AHF, in principiu cei de la RAR cer sa se puna un motor cu standarde de poluare identice sau mai bune. Exista pe site-ul RAR o lista cu motoare euro 3.

http://www.rarom.ro/ in sectiunea "cum fac sa ..." normele de poluare pt. auto ce doresc sa-l achizitionez

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AGR este sigur Euro2 si nu are turbina cu geometrie variabila.

ALH este Euro3 si are turbina cu geometrie variabila.

Cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal,am o problema,un prieten dea meu mi-a zis ca acum se pot inmatricula doar masinile cu minim 85kw(115cai)aduse de afara,este adevarata treaba asta?ptr ca eu am vazut pe situri romanesti golf4 1.9tdi 90cai (deci mai putin de 85kw)recent adus si inmatriculat.

10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOL, buna asta :) iti dai seama ca toate masinile din clasa mica, cu motoare mici si putin poluante nu ar mai putea fi inmatriculate. trebuie doar sa fie Euro3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu puterea conteaza la inmatriculare,ci norma de poluare.important e sa aiba euro3 sau euro4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu conteaza cati kw are...trebuie sa fie doar euro3 ptr inmatriculare,multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe langa euro 3, nu trebuie sa fie mai vechi de 7 ani. Acum au inceput sa se gaseasca masini din '99 cu euro 3 dar nu se pot inmatricula din cauza varstei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Rog pe domnul Andi sa mai posteze tabelul cu motoarele VAG Euro 3. Am gasit intr-o anumita sectiune aceasta, dar tabelul nu l-am vazut, nu stiu de ce. Ma intereseaza ca eu am AJM pe un Passat din 2000, care la nr. de omologare are.......CE3 la sfarsit. E sau nu Euro3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!