Jump to content

Polo 2008 1.2 70 Cp - Primele Impresii


raekwon1
 Share

Postare recomandată

In acest new topic am sa incerc sa descriu masina mea Polo 1.2 70CP din primii km pana probabil o voi preda sotiei mele sau o voi vinde. Pe parcurs sper ca gasesc cat mai putine probleme la ea si cat mai multe bucurii...adik sa nu se strice...!

Deci:

Dealer

- masina a venit la 9 saptamani si nu 6 de cand am comandat-o, platit-o...etc. Explicatie: dealer-ul stie de masina cat timp este in fabrica si in momentul cand se ajunge cu ea in tara. Din momentul in care se pleaca din fabrica de la nemti si pana ajunge in tara, dealer-ul nu prea stie nimik sigur...de aia apar intarzieri....sau cel putin asa mi s-a zis, insa am vazut ca este cam o regula la VW, Audi cu aceste intarzieri...inclin sa cred ca au si ei dreptatea lor (acum imi pun cenusa in cap)

- s-au purtat super ok cu mine...mi-au dat o plasa cu sepci...breloc VW....carti...brosuri si cand a fost ziua mea acum in decembrie, mi-au trimis o felicitare....pana la urma sunt si ei ok...insa putin mai mult profesionalism n-ar strica!

Masina:

- masina este ok. Singur-ul lucru pe care nu l-am observat si nici cred ca dealer-ul, este un maner din stanga spate...cel de care te tii cu mana cand esti pe scaun...nu este bine strans.(clementa...ca doar nu este audi A8)

- merge impecabil...motor, suspensie...etc...nu am menajat-o deloc in privinta kilometrajului...in 2 sapt am 2000 km cu ea and counting....

- sta bine in curbe, motorasu` are viata in el!

- in primii 1000 km nu am trecut de 3000 ture si dupa aceeea cresc turatia progresiv...O sa fac acest lucru pana pe la 3000 km....asa am vazut ca scrie prin cartea aia a masinii!

- consumul este putin mai mare acum...insa sper sa mai scada odata cu inaintarea in kilometraj... :rolleyes:

- de pe la 1000 km, am un mic greieras in usa spate dreapta si cred ca este ceva nestrans pentru ca in momentul in care las putin geamul jos, nu se mai aude. Cred ca este ceva legat de macaraua de la geam....! Cert este ca acest zgomot se aude cand merg cu ea pe drum cu griblura DN65 Slatina - Craiova. Cand trec peste denivelari nu se aude nimik! Dupa sarbatori, am sa programez o vizita la dealer sa vad de unde draku vine zgomtul asta!

Daca ati avut si voi astfel de mici probleme, un sfat ar fi de folos, daca nu...va spun eu ce a fost...binenteles daca isi dau aia seama!

Per ansmablu, eu cred ca asa cum te porti cu masina...asa o vei si avea! Daca "dai" in ea ca inecatu`...se duce si ea ca doar nu e tank!

O sa va tin la curent cu noutati!

C ya!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • raekwon1

    29

  • wormostar

    16

  • dorneanucostel

    6

  • Mystykal

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

waw, esti tare 2000km in 2 spatamani, sper sa nu am probleme la receptie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

frumoasa descrierea si bun venit!

cu consumul o sa vezi ca este mai bine dupa 5-6000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica precizare: masina nu este facuta in Germania, ci in Spania sau Slovacia. (poti verifica cu VIN Identifier de pe net)

In rest, masina este foarte fiabila si comfortabila si la cat mai multi km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voinea, iti multumesc pentru apreciere! Sper sa fiu cat mai activ pe site si sa pot sa ajut in vreun fel cu sfaturi.....etc...in masura posibilitatilor! Oricum sunt mai mult decat recunoscator...cu ajutorul acestui site l-am scapat pe tatal meu de schimbarea turbinei (care de altfel nu avea nimik...insa asa ziceau neste blanari de pe meleagurile noastre.....l-am gasit pe Laurentiu pe forum si ne-a rezolvat super ieftin) la un Passat b5 break....era doar un senzor post turbo....250 RON a costat totul...fata de 5000 RON cat cereau astia de pe aci!!!!!!

Angel Dust pe factura de la dealer este scris tara de provenienta Germania! Sa fie oare facuta in alta tara apoi transferata in Germania si apoi de acolo sa vina la dealer, in speta PBN?? Astia asa mi-au zis....ca cica in "Nemtia" s-a construit!

Poti sa imi specifici link-ul unde pot sa folosesc VIN Identifier....eu am tot cautat si am gasit neste tampenii de site-uri! VIN Identifier...este seria aia lunga de langa parbriz fata....nu!!?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal caludiu mi-a venit masina cu 3 saptamani mai repede decat se prevedea in contract si azi am mers 70 km cu ea si e super tare, un pic cam zgomotoasa si stabila si franele cam moi, dar masina e super ok si face cu varf si indesat cei 10650 de E cat am dat pe ea.

Am observat ca are niste lumini traznet si becurile lumineaza alb clar si am si eu o intrebare ce fel de becuri sunt alea? ca vreau sa-mi pun si pe skoda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Masinile comercializate in Romania nu sunt fabricate in Germania ci in BRATISLAVA (SLOVAKIA).Din pacate pe majoritatea siturilor cu vin decoder nu vei gasi date despre masina ta pt ca e prea noua.Eu gasisem candva un singur site dar vad ca nu mai e activ.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda....astia au scris pe factura de la Porsche Romania...tara de provenienta Germania...pentru ca astia de la Finante Olt cer si tara de provenienta (pentru taxa de prima inmatriculare)....akum nush ce dracu sa mai cred...! Mi se pare destul de inchegata...acum ca e facuta de nemti sau slovaci....e fabricata deja! Sper sa nu am probleme cu ea in timp....! Oricum am sa scriu fiecare detaliu despre masina...cum se comporta....etc! Multumesc oricum sebastian! :)

Wormostar....felicitari....si s-o stapanaesti sanatos si fara probleme! In ceea ce priveste becurile...am vazut ca au stema vw pe ele....chiar nu stiu mai multe despre ele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci, masina e faina si a venit cu cateva srprize:

- inchidera centralizata functioneaza si pe partea dreapta (pot deschide si incgide masina cu cheia din broasca dreapta)

- lumina temporizata in plafon

- piele sintetica in spatele saunelor din fata

- capacul la benzina care se blocheaza cand incui masina (beton)

- duze aer la picioare si pentru pasagerii din spate (beton)

- radioCdul se aude f f bine dar pacat ca nu-s boxe pe spate

- cauciucuri continental de vara de 165-70-J14

Dar are si ceva minusuri:

- in portbagaj nu este bec pt iluminat

- nu am observat in bord martorul de prezenta a usilor deschise ci doar al hayonului

- nu are capac la motor

- franele is cam moi si am fortat un pic sa vad daca scartaie

si cam atat... daca mai apare ceva va anunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea nu sunt "surprize"....sunt dotarile standard pt. Polo Happy 1.2.

Daca ai fi comandat un Polo Comfortline (de ex.) ai fi avut parte de mult mai multe surprize placute: scut motor, bancheta cu cotiera, climatronic, lumina in portbagaj,

busonul de la rezervor actionat din interior, suport incorporat in scaune, buzunare pe scaune in spate, faruri ceata, telecomanda, si multe altele.

In rest:

http://www.angelfire.com/ca/TORONTO/VIN/volkswagen.html

http://www.vw-club.ru/vw/vin/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wormostar..este normal ca franale sa fie putin moi...pana se rodeaza putin placutele este normal sa fie asa. Privitor la semnalizarea usilor deschise..mie imi apar atat usile cat si hayonul semnalizate in bord...cred...ma mai uit odata...dar parca asa era! Singurul lucru care nu este semnalizat este atunci cand nu mai ai lichid de parbriz! Nu se parinde nimik in bord....chiar asa de greu era sa puna un intrerupator pe vasul de expansiune sa faca un mic contact si sa indice ceva in bord????? :icon_cool: Sau trebuia sa platim si pentru asta 250 EURO sau mai mult.....!

Cert este ca masina este perfect functionala si fiabila in timp! Cat timp?...Vom vedea!

C ya!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si sa nu uitam ca specificatia din standard AMPLIFICATOR FORTA FRANARE nu este confirmata, adik daca ma gandesc mai bine daca ar fi avut amplificator forta franare nu ar mai fi franele moi...

La OCTAVIA ELEGANCE nu este senzor la stropitoare si tu vrei sa fie la polo chel? mai mare rusinea pentru ditai mai firma VW, caci la cielo aveam o gramada de senzori. Sa stii ca nu are senzor la cuplarea centurei de singuranta.

Pe zapada asta masina are o tendinta de supraviarare si ii fuge spatele un pic cam tare, lucru care la skoda nu se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am depistat primele doua probleme la VW polo nou de doua saptamani!

1. a inceput sa zornaoie diful de bass din portiera stanga fata si apoi nu sa mai auzit nimic in el

2. se aude o vajaieala in spate suspecta care ma face sa cred ca ori este un rulment defect la rotile din spate, sau vreo roata descentrata sau nu se etanseaza corect vreo portiera sau hayonul sau masina este prost insonorizata si trenul de rulare nu are nimic.

vreau sa vad in ce masura se rezolva pe plan local fara sa bat aiurea drumul Piatra Neamt - Bacau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu compara VW Polo cu Skoda Octavia. Prima are aproape 1000Kg in timp ce a doua are mult mai mult, deci aderenta este mult mai buna.

In al doilea rand, la VW, exista 5 tipuri de echipari, iar fiecare tip de echipare are adaugirile sale. La dotarile de top (Comfortline, Trendline)

exista o mie de lucruri rezolvate fata de dotarea standard (cheala).

De ex. la VW exista senzoer de ploaie, de temp, de nivel, pt. centuri de sig, s.a.m.d

Problema este una singura: cat platesti pentru toate dotarile astea si la ce iti folosesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Pe zapada asta masina are o tendinta de supraviarare si ii fuge spatele un pic cam tare, lucru care la skoda nu se intampla.Daca ai pune cauciucuri de iarna n-ar mai fugi de spate. Eu la polo am si nu reusesc s-o intorc cu frana de mana,la masina de servici am cauciucuri de iarna doar pe fata si face piruiete cum vreau eu(uneori si cum vrea ea) :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele pe care le-ai identificat Wormostar sa stii ca nu sunt chiar grave:

- Diff-ul de bass zornaie putin si la mine - nu te astepta sa fie Audi Concert 5.1....lasa bass-ul la 0 sau la 1 cand vezi ca face asa ceva....mie mi se pare ca se aude fff bine...depinde foarte mult cum este inregistrata si melodia...!

- Senzorul de centuri de siguranta....sincer...nu ma deranjeaza si mie mi se pare o prostie...tata are passat B5 variant 1.9 TDI - 131 CP cu tot felul de nebunii pe el: incalzire in scaune, tempomat...etc si de asta nu are. De aia nu este masina buna....sa fim seriosi...atentionare ca sa iti pui centura..."pai stii ca o mierlesti daca faci ceva frontal"

- Intradevar, senzorul de lichid de spalare a gemului - lipsa lui este deranjanta...insa nu afecteaza vreo performanta a masinii!

- Vajaiala aia suspecta.....gandeste-te ca masina nu este izolata fonic ca la clasele celelalte...daca mai puneau izolare fonica, crestea in greutate si nu mai tragea asa bine. In masura in care acest zgomot se acutizeaza atunci sa stii ca ai ceva la ea.....insa poate fi si simplul zgomot al ruliului datorita neizolarii fonice!

- tendinta aia de supravirare....este simplu...pune-i cauciucuri de iarna si nu o sa mai aiba nimik. I-am pus cauciucuri de iarna si nu mai am probleme...bine....in masura in care nu apesi prea tare pe acceleratie. Uite ...iti dau un exemplu cu cauciucurile de iarna: cu passat-ul lui tata am mers cu cauciucuri de vara si cu tot esp, abs....etc m-am rasucit cu ea pe zapada...noroc ca nu venea nimik din fata; apoi i-am pus cauciucuri de iarna si am venit cu ea bine mersi de la munte, de la Paltinis si merge excelent pe drumurile astea inzapezite din SUD....vezi si tu ce e la televizor! Greutatea masinii conteaza mai putin aci...intradevar se aseaza mai bine pe strada insa daca ai scapata-o din mana..la revedere...o mai opresti din rasucit cand se opreste ea.

Haideti sa nu fim chiar rai cu POLO...este o masina, in opinia mea, f.buna. Altenative....cea mai apropiata de adevar...FORD Fiesta...insa este de toata jena, interiorul si palsticul de la bord se deterioreaza in timp...probleme cu cureaua de la accesorii...si as mai putea continua...insa nu vreau sa critic pe nimeni! POLO este o masinuta care este destinata mersului normal, nu sportiv; finisajele de vw sunt foart bune fata de celelate contracandidate; consuma putin...etc. Nu va asteptati sa fie vreao clasa de lux sau ceva apropiat cu Golf sau Passat...ca nu este. Este POLO VW...si atat. Vreti mai mult.....dati bani in plus! Eu cred ca pentru banii pe care i-am platit asteptarile mele nu sunt inselate!

Voi continua sa va tin la curent cu eventuale probleme, insa pana acum, in afara de micul greieras din dreapta spate, nu am nimik sa ii reprosez! Ba mai mult....pe tot gerul asta nu am nici cea mai mica problemna cu pornirea. Masina porneste excelent...de la prima cheie....Benzina este de Rompetrol si anume - Efix!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, na nu-s chiar rau cu polo dar sa stii ca ford fiesta este o masina calumea am condus un 1,4 dcci si se msica bine, este mai stabila decat polo pe sosea, dar inghesuita pe interior te "strange' in bord de picioare.

De zornait nu mai zornaie diful de bass, probabil a fost din cauza gerului aprig de sambata, dar un precedent este creeat inseama ca acolo se va defecta ceva in timp.

Dar pe spate se aude vajaieala de la trenul de rulare, ce-i drept nu s-a intensificat dar mai astept...

Vreau sa va intreb puteti deschide masina din broasca hayonului? ca dau si stanga si dreapta si nu face nimic.

E defecta? sau sa o mai las sa se dezghete si sa vina primavara :lol:

Cred ca acest forum este cosmarul vanzatorilor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, na nu-s chiar rau cu polo dar sa stii ca ford fiesta este o masina calumea am condus un 1,4 dcci si se msica bine, este mai stabila decat polo pe sosea, dar inghesuita pe interior te "strange' in bord de picioare.

De zornait nu mai zornaie diful de bass, probabil a fost din cauza gerului aprig de sambata, dar un precedent este creeat inseama ca acolo se va defecta ceva in timp.

Dar pe spate se aude vajaieala de la trenul de rulare, ce-i drept nu s-a intensificat dar mai astept...

Vreau sa va intreb puteti deschide masina din broasca hayonului? ca dau si stanga si dreapta si nu face nimic.

E defecta? sau sa o mai las sa se dezghete si sa vina primavara :Driver:

Cred ca acest forum este cosmarul vanzatorilor :D

nici la mine nu se intampla nimic cand bag cheia in broasca hayonului, cred ca asa e la toate. si eu am aceasi problema cu sunetul din dreapta spate, cand dau in gropi se aude un sunet, inca nu mi-am dat seama de la ce ii, la o prima impresie as zice ca roata nu este perfect dreapta, parca e putin inclinata, sau poate e doar imaginatia mea bolnava.... daca are cineva aceasi problema ar fi frumos din parte lui\ei sa ne=o impartaseasca si noua.

parerea mea e ca merita banii masina asta, deaia si-a pastrat pretul cand toate celelalte masini au pierdut din el, de ex golf 5 il iei aproape de pretul unui polo + vreo 2000 de euro....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haionul se poate descuia prin rotirea cheii in broasca, spre stanga, urmata de tragerea manetei de deschidere. Prin rasucirea cheii inspre dreapta, haionul se va incuia definitiv si se va deschide numai cu cheia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca la mine nu se intampla treaba asta dau degeaba si in stanga si in dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manualul de utilizare te-ai uitat? Sa nu mai fie prezenta aceasta functie pe masinile mai noi? Vad ca ai scris mai sus ca nu ai nici capac peste motor si ca nu-ti apare nici un martor in bord care sa anunte usi deschise. Masina mea este din 2006 si le are pe amandoua iar incuietoarea de la haion functioneaza cum am descris anterior. Iluminare in portbagaj nu am avut dar este usor de montat.

Hai sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai hazin masina mea are doua spatamani adik e fabricata in dec 2007, mai noua de atat nu se poate. :icon_thumleft:

Ideea e ca am incercat ce scrie in manual si nu prea bate cu ce e pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca vrea sa zica ca deschiderea portbagajului nu deschide si celelalte usi. Asa este, deschide DOAR portbagajul. Daca are gaura de cheie, obligatoriu trebuie sa fie incuietoare. Dar functioneaza doar pt porbagaj.

Polo meu e din dec 2005. Varianta cu 64cp happy. Am capac la motor. La polo mai noi am vazut ca sunt cateva schimbari pe langa lipsa capac motor. Volan in 3 spite fata de 4 cum am eu si alte maruntisuri. Am inteles ca s-a renuntat pe multe masini la capacul motor, chiar pe limuzine scumpe si cica nu din ratiuni de cost. Informatie neverificata.

Treaba cu stabilitatea e foarte relativa. Tine foarte mult de anvelope. Eu am trecut la colectia de iarna de la cele de vara 165/70/14 la noile 185/60/14. Pe langa faptul ca nu mai sunt probleme de aderenta se tine si mai bine pe asfalt din cauza latimii. Folosesc dunlop winter response. Sunt excelente. Oricum s-a schimbat comportamentul masinii. Am 8 cm de cauciuc in plus pe asfalt totusi. Daca vei folosi jante de 15 cu 195 si balonul micsorat o sa fie mai rigida si mai stabila. Revin, e relativa stabilitatea, depinde de incaltaminte.

Despre martor deschidere usi. Intr-adevar anunta in bord doar deschiderea portbagajului. Eu am ledul alarmei aftermarket care palpaie intermintent daca usile nu sunt inchise complet. Deci mecanica si firele sunt puse .. dar nu au pus beculet. E o tehnica de market asta totusi. La un model de baza fac niste optiuni ieftine, total indisponibile tocmai ca sa te tenteze sa iei o versiune mai ghiftuita (ex. lumina torpedou si porbagaj, bandouri vopsite, boxe spate, iluminare bord reglabila, iluminare in parasolar, etc). Astea se pot cumpara si monta de catre tine, dar trebuie sa ai chef si ceva pricepere.

Insonorizarea e destul de slaba la polo (cel de baza). Nu e galagioasa deranjant, dar zgomotele exterioare nu sunt foarte bine atenuate. Si nici cel de la cele 3 pistoane. Daca pe asfalt sunt pietrecele, noroi, apa, se aud foarte bine cum sunt aruncate in aparatori. Si in general comparativ cu ibiza e mai galagioasa.

In rest e ok masina, am studiat-o destul de mult in astia 2 ani si 38.000 km. Mai am o ibiza tot cu acelasi motor din aceeasi generatie si daca esti interesat de diferente iti pot spune ce am mai remarcat. Sau alte detalii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut gre...eu unul as fi interesat de detalii...daca poti sa le descrii....mi-a putea spune si eu parerea!.

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la portbagaj...daca dai in stanga cheia...sau in dreapta nu mia stiu exact...il blochezi.....

cand descui masina...portbagajul ramane blocat....

@Angel_dust ... polo are 1200kg :blink: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!