Jump to content

Mk4 R32 Vs Mk5 Gti Vs S3 Modelul Anterior


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

M-ar bate gandul peste 1 an, poate chiar mai mult, sa schimb masina. deja am inceput sa caut ceva deocamdata informativ, si oricum vreau sh, pt ca nu ma incanta una noua. si am vazut ca la acelasi pret -17-18-19.000 euro- pot gasi in Germania fie un V GTI fie un IV R32.

daca pana acum, GTI ma atragea mai tare, avand in vedere ca daca il modifici usor ajungi la ~250-280 de cai, acum nu stiu...chiar parca R32 imi place mai mult. si daca ma gandesc si la kitul turbo... mai scump..dar ajunge la ~450-500 de cai.

astept idei ... ca am detsul timp sa ma documentez.

stiu, consumul si taxele sunt in favoarea GTIului. dar parca R32 este "altceva".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    29

  • homeboy

    6

  • DOOM

    4

  • Shtrumf2k

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

mare dilema.

MK4

+ design mult mai reusit

+ 4x4

+ feeling exclusivist

- performante initiale destul de modeste (raportate al nivelul actual al masinilor existente)

- modificari scumpe si complicate raportate la nivelul de performante dorit

- taxe mai scumpe

MK5

+ motor usor si reltiv ieftin de upgradat

+ tehnologie mai recenta per ansamblu

+ mai putin uzat moral (ca generatie, nu ca model)

+ taxe mai mici

+ probabil consum mai mic

- e pe toate drumurile

- 2WD

- design

mai adaugati si voi

pana acum MK5 are mai multe plusuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...dar uite aici ca nu e mare dif intre ele...ambele cu usoare modificari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe R32 - are mai mult din acel "ceva" decat GTI-ul :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact cat de mari sunt taxele pt R32... daca n-ar fi asta CLAR as alege R32-ul, e mult mai exclusivist... de GTI-uri s-au cam impanzit strazile ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ca sunt pline strazile nu prea conteaza. daca imi place mie, e de ajuns.

si poate fi si un avantaj asta, ca inseamnca ca sunt masini bune, nu?

as vrea sa va motivati si raspunsurile.

de ce e asa "evident mk V"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi de adaugat ca GTI-ul il vei putea vinde mai usor.

Eu votez cu R32-ul, dar trebuie sa scoti ceva banuti pentru taxe si nu numai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai fi o varianta:

sa iau un mk4 GTI aniversar de 180 de cai 1.8T si de restul banilor sa ii montez un kit turbo. dar asta e mai putin interesanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce nu un S3 , modelul anterior ;) Si asa imbini mai multe : quattro si 1.8T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mk5 pentru ca e model mai nou, tehnologie mai noua, mai fiabila, mai confortabil, isi pastreaza mai bine valoarea la revanzare , arata mai bine fiind cu 5 ani mai nou,si multe multe altele

pai de asta nu prea sunt de acord cu tine.

1. un V6 aspirat e mai fiabil se pare decat un turbo.

2. mai confortabil? nu cred ca asta caut eu la o masina...

3. nici ca arata mai bine nu pot fi de acord. iar faptul ca e mai nou si de asta arata mai bine, nici atat nu pot fi de acord.

plus ca personal imi place mai mult mk4.

Da, si S3 ar fi o varianta.

deja sunt in ceata:d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R32 la orice ora.Clar si fara dubii.Initial spre asta as fi vrut sa ma indrept,DACA as fi avut banii cash si nu mi-ar fi facut oferta ai mei.Motor mare.Aspirat.Fiabil.4x4.Atit de exclusiva pe cit poate fi un VW.The One.Scurt.

@sandumbogdan-Mk1 Pirelli e mai exclusiv decit ORICE Mk5.Daca e sa ne luam doar dupa DESIGN,atunci Corrado bate orice VW.Asta ;) ,desigur.

Modificat de homeboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as fi tentat de r32, nu conteaza ca ar fi 4 sau 5, desi as prefera 5 pt dsg si directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

netflow, ce vrei sa spui "pt directie"?

vezi ca DSG e si pe r32 mk4...

ideea e ca motorul turbo poate fi upgradat mai usor...dar si daca upgradezi V6 de 3.2 cu turbo.....wow

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mah Bogdanel, nu mai visa si ia-ti ce poti sa intretii si sa modifici. Fiind la valori initiale apropiate, avantajul este clar de partea GTI-ului din punct de vedere al costului modificarilor si al consumului. Designul este o chestie subiectiva. Poti pune turbo pe R32 dar stii bine ca nu gasesti nimic sub 6-7000E. Un GTI il rezolvi cu 2500E. Singurul lucru pe care mi l-as dori de la R32 ar fi tractiunea ! Cantareste bine ca tu iti stii posibilitatile !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar si pe R32 mk4 s-a pus DSG, este unul chiar aici pe forum.

LE: Vad ca sa raspuns intre timp :(

Eu daca as fi in dilema ta as alege R32. Parca "transmite" altceva fata de un mk5 GTI si are si un potential mai mare de tuning. Masina arata foarte bine din toate punctele de vedere, doar interiorul nu ma incanta. Intereseaza-te cat ajunge taxele pentru amandoua si dupa alegi.

Cu GTI din cate am inteles parca te-ai plimbat, poate gasesti si pe cineva cu un R32 sa o vezi cum se misca, macar din locul din dreapta.

Daca nu tii neaparat ca sa fie hatchback poti sa te uiti si dupa un Passat W8 manual. Intradevar, are motor de 4.0l si consuma pe masura dar masina este un vis.

Iti urez succes in alegerea masinii si sper sa o faci pe cea care iti place cel mai mult :( :(

Modificat de oozz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HGP....e drept ca la 13.800 iepuroi...dar magnific!

post-916-1181161718_thumb.jpg

Modificat de homeboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit unu dinasta la woerthersee :( un passat rgt :( criminal :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( ...s-a cam ridicat parul pe tine,este? :(

post-916-1181162034_thumb.png

Modificat de homeboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da..si vine din spate cu mari sanse modelul vechi de S3

in De e cam 13 000 unul in stare f buna, si full.

de restul banilor, ar veni

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant...gory_Code=VVWTK

si hop maxim 350 de cai.

are si 1.8T si 4 motion si ieftin.

homeboy, stiu si eu asta. dar ma uit si in buzunar.... :(

post-2758-1181162277_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei,ce am postat eu e un vis....dar daca te uiti si in portmoneu,devine repede un cosmar... :(

daca ne intelegem,in un an juma poate preiei tu leasing-ul la al meu! :(

Modificat de homeboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo Bogdane!!!

Pentru performante as alege .:R32 (motorV6, 4x4) dar cand ma gandesc cat costa sa intreti un .:R32...E un topic pe forum, al lui StefanGolfR32....

Impozit catre stat : 19.4 mil.

RCA la BCR Asigurari (cel mai ieftin am comparat cu toate societatile ) : 9,8 mil pe an.

Casco la o masina fara daune anterioare si carnet cu vechime de 8 ani : 3600 Euro.

Personal iti doresc sa-ti iei RS4 :(

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

homeboy, bun asa, daaaar mai am vreo 2 prieteni care au GTI si sunt interesati sa predea leasing :(

dar sincer, pt pret, tractiune si posibilitatea de modificare mai degraba as lua S3 vechi si kitul de turbo. :(

aries, nu stiu, dar preturile mi se par mult prea mari.

si eu as visa la primul RS4,....dar inca nu am nevoie de Avant si totusi e cam scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca mai bine iti iei un audi A3 2.0 TFSI quattro ca sa ai si taxe mici si tractiune calumea si posibilitati de tuning....doar ca nu e prea exclusivist.

La R32 e taxa mare si impozitul mare...iar modificarile ulterioare nu-s tocmai pe gratis...depinde cat vrei sa bagi in masina

Modificat de DOOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici s-a pus punctul pe I...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca eu un vreau doar sa fuga. vreau sa arate si bine. si sincer, mie imi place mai mult GTI decat un A3 stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!