Jump to content

Golf 2, Cutie Hidramata: Senzori Stricati, Sau?...


hazuki
 Share

Postare recomandată

Am un golf 2 cu cutie hidramata, iar problema mea e ca nimeni din toti cei la care am fost nu au vazut cutii automate in viata lor. Ori ca ma duc cu un OZN la ei ca sa-l repare, ori ca ma duc cu golful meu e tot aia. Ideea e urmatoarea: intra doar primele trei viteze. 4 si 5 (daca o avea) sunt moarte. Cred ca ori e dus senzorul de prag de viteza de la treapta a 4-a (si eventual a 5-a), ori trebuie pus vreun ulei special in cutie. Daca aveti idei sau stiti cum as putea sa rezolv problema asta, va rog sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hazuki

    18

  • XANu

    8

  • xxnelu

    6

  • OVIDEOS Alba

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

prietene tare m-as mira ca golful 2 sa aiba 4 sau cinci viteze in cutia automata, doar cutiile de viteze mai noi au atatea . Am avut daewoo cielo hidramat si doar 3 viteze avea de toate, tata a avut Espero si parca avea 4. Ca sa-ti dai seama uita-te langa maneta schimbatorului si vezi cate pozitii are acolo si mai adauga una si asa afli nr. de pinioane.De exemplu daca aapare ceva de genul P N D 2 1 atunci are 3 viteze , daca e scris P N D 3 2 1 atunci are 4 , dar 5 viteze nu poate avea in nici un caz :offtopic: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ea scrie P N D 2 1, dar daca esti sigur pe ce spui, intrebarea mea e urmatoarea: eu nu pot merge cu masina aia cu mai mult de 60 km/h, hai sa zic 80 asa mai turat... nu? Banuiesc ca glumesti. Cel putin asa sper. Tu ce viteza ai atins cu cielo ala de care spui? si mai ales, la cate turatii ai ajuns? ca daca are doar 3 trepte dupa spui tu, pe la 110-120 la ora, ar trebui sa-ti sara motorul de sub capota. Oricum mersi pentru indicatii. Cu ocazia asta mai invat si eu cate ceva despre cutiile automate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e asa cum zici... ai auzit cum s-ar seta cutiile automate ptr a schimba vitezele la un interval mai mare? Ptr ca eu ajung la 80 la ora, turatii peste 4000, iar trepte de viteza nu mai sunt. Daca as merge asa constant ar consuma de ar rupe, iar daca as mai baga in ea, probabil as rupe motorul in doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca tie nu iti merge treapt-a a 3-a!

ai schimbat uleiul la ea? sau are ulei in ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca nu schimba in a treia. Am pus un fisier cu probleme la cutii automate.

post-698-1174926690_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Golf 1 (1.6 diesel) cu cutie hidramata si are 3 trepte. Merg cu el cu 100 doar in depasirile mai dificile :) si da, creste destul de tare consumul :)

Nu stiu cum e la 2-uri, dar un amic al meu are un 2 cu hidramata si are tot 3 trepte. Deci...

Eu in a mea bag ulei de cutie ATF rosu. Asa mi-a zis ala de la care am luat-o.

Dar daca tot vorbim de cutii hidramate... inainte sa schimbe treapta de viteza, cand creste turatia, se aude un zgomot ciudat, ceva ca o vibratie, nu stiu cum sa zic si dispare imediat cum schimba treapta si scade turatia. I-am verificat uleiul in cutie si e ok. E un zgomot care persista de vreo luna. Stie cineva de la ce ar putea fi? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e clar daca are doar D 2 1 atunci are doar 3 viteze. Pinionul cel mai mic respectiv viteza 3 la Cielo era ca si raport undeva intre viteza 3 si 4 a unei cutii manuale cu 5 rapoarte de Cielo ,de aici va inchipuiti ce turatie avea si ce consum la exterior(m-a intrigat si pe mine la vremea respectiva si am cautat documentatie). Se simte daca schimba in a 3 a daca o calci finut si numeri hopurile care le face cand schimba treapta respectiv 1,2,3. M-as mira foarte tare sa nu intre in a 3 in conditiile in care in celelalte viteze intra normal ,la cutiile astea de obicei se strica marsarierul.Am avut Cielo 1.5 korean automatic taicami-u Espero 1.8 si la Firma masina de serviciu Legantza toate automatice asa ca am oarecare experienta cu automaticele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. Cu cielo mergeam linistit 130-140 poate si mai mult dar n-am incercat , in general la modelele cu cutie automata viteza maxima constructiva e cu doar 10-15 Km mai mica decat la o cutie normala, asa ca golful 2 ar trebui sa treaca de 100 km/h fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

discurile se strica cel mai repede la cutia automata!

daca vrei cutie automata, te pot ajuta

0721.529.256

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand golful 2 are cutie automata cu 3 trepte. Eu am o asemenea cutie. Tr 1 merge pana la 80 km/h, tr 2 merge pana la 130km/h si tr 3 pana la cat poate masina, undeva la 180 poate.

Apropo de turatii de ex in tr 3 la 100 km/h are 3000 rpm, la 120 are 3500 rpm, la 140 are 4000 rpm, deci chiar nu prea turata si pana in 140 km/h urca destul de repede.

< hazuki> tu cand zici ca la 80 este turata cate ture ai? Chiar daca nu schimba a treia tot ar trebui sa urce peste 80. De ce face ceea ce face nu stiu, dar m-am gandit ca poate o sa te ajute datele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golfurile 1 si 2 au fost dotate doar cu cutii automate in 3 trepte.Verifica daca mai ai ulei in cutie, in modul urmator: motorul cald, masina pe o suprafata dreapta(iei reper nivelul din vasul de lichid de frana sa fie paralel cu linia ce demarca jumatatea vasului), levierul de schimbare a vitezelor in pozitia ''N'' scoti joja de la cutia de viteze , o stergi, o bagi la loc si o scoti din nou.Trebuie sa fie lichid pana la semnul de maxim.Daca nu este cumperi ulei ATF DEXTRON 220 si cu ajutorul unui furtun torni prin teava prin care intra joja pana ajunge la nivelul maxim.Ca idee intre demarcatiile de min si max intra cam un litru de ulei.ATENTIE! Uleiul il completezi cu motorul oprit.Ai mare grija sa nu depasesti nivelul maxim.Daca uleiul este la nivelul este ok sau daca dupa completare merge la fel atunci iti trebuie alta cutie si alt convertizor deoarece reparatia unei cutii automate este foarte costisitoare si cu rezultate indoielnice!

Ca idee golf 1 cu cutie automata Vmax 195 kmh la 5600 rpm si Golf 2 cutie automata Vmax 180 la 5200 rpm.Ambele masini dotate cu motor de 1,6l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hazuki, cred ca tie iti merge doar prima treapta...

incearca atunci cand pleci sa bagi manual in 1 si apoi sa treci in a doua cand l-ai turat putin in 1.

asa vezi daca merge a doua... xanu stiee... :scratch:

la a treia am ramas fara idei... daca tu zici ca nu sari de 60km/h... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vitezele mi le schimba foarte finut, si functioneaza toate 3. Problema e ca le schimba f repede. Adica eu cand ajung la 50 km la ora ele s-au schimbat deja toate. Cand ajung la 80 deja e f turata. Nu mai zic sa trec de 100. Acest lucru nu cred sa aiba vreo legatura cu vreo problema de ordin tehnic al cutiei. Cred ca e vorba doar de vreo setare a ei. Daca ar fi ceva in neregula, banuiesc ca nu ar mai functiona deloc.

hazuki, cred ca tie iti merge doar prima treapta...

incearca atunci cand pleci sa bagi manual in 1 si apoi sa treci in a doua cand l-ai turat putin in 1.

asa vezi daca merge a doua... xanu stiee...

la a treia am ramas fara idei... daca tu zici ca nu sari de 60km/h...

mastabac, dupa cum am spus, functioneaza toate treptele. Si cele 2 manuale si "D". Nu am zis ca nu sar de 60. Nici pe departe. Ajung si la 110 sau chiar si 120 daca am prea mare incredere ca nu-mi sare motorul in aer. Ideea e ca de ajuns ajung, dar avand in vedere ca treapta a 3-a se schimba pe la 45-50 km/h va inchipuiti cam ce turatie am la 110 km/h.

XANu, asta e prima masina pe care am cumparat-o, si nu prea ma pricep. Mai grav e ca din toti mecanicii de prin orasul asta nici unul nu stie cu ce se mananca o cutie automata, dar banuiesc ca se vor descurca sa verifice uleiul din cutie (cu toate ca repet... nu cred ca asta ar fi problema), si asta numai dupa ce le dau indicatiile date de tine aici.

Ca idee golf 1 cu cutie automata Vmax 195 kmh la 5600 rpm si Golf 2 cutie automata Vmax 180 la 5200 rpm.Ambele masini dotate cu motor de 1,6l.

P.S.: Un Golf1 automat are Vmax mai mare ca un Golf2 automat?

In primul rand golful 2 are cutie automata cu 3 trepte. Eu am o asemenea cutie. Tr 1 merge pana la 80 km/h, tr 2 merge pana la 130km/h si tr 3 pana la cat poate masina, undeva la 180 poate.

Apropo de turatii de ex in tr 3 la 100 km/h are 3000 rpm, la 120 are 3500 rpm, la 140 are 4000 rpm, deci chiar nu prea turata si pana in 140 km/h urca destul de repede.

< hazuki> tu cand zici ca la 80 este turata cate ture ai? Chiar daca nu schimba a treia tot ar trebui sa urce peste 80. De ce face ceea ce face nu stiu, dar m-am gandit ca poate o sa te ajute datele astea.

ksi_id, ar fi super sa mi se schimbe viteze dupa graficul pe care l-ai facut tu, dar la mine nu e deloc asa. Am spus cum se schimba la mine vitezele(pana la 50/h s-au schimbat toate). Cat despre turatii nu pot sa-ti spun cate am, ptr ca nu am turometru, dar imi dau seama dupa ureche ca sa zic asa.

salut, discurile se strica cel mai repede la cutia automata!

daca vrei cutie automata, te pot ajuta

Mai intai trebuie sa verific daca intr-adevar trebuie schimbata. Si daca da, cu siguranta o sa te caut.

Multumiri ptr toti care ati incercat sa ma lamuriti pana acum, m-ati facut sa inteleg altfel cutiile hidramate, ca de altfel eram in copac rau de tot la capitolul asta. Lui OVIDEOS Alba ii datorez f multe scuze ca l-am contrat la inceput neavand incredere in ceea ce spunea el, si vreau sa spun ca tot ce a spus el am simtit pe pielea mea.

Astept sa mai veniti cu alte sugestii, si sa vedem cum o scoatem la capat. Zilele astea ma duc sa verific si uleiul, cu toate ca repet: nu cred sa fie asta problema, intru-cat vitezele le schimba f fin (pe toate 3), doar ca le schimba f repede. Binenteles ca si demarajul e pe masura, dar as renunta la o parte din demaraj, ca sa-i dau mai multa viteza maxima. Parerea mea, cu toate ca nu ma pricep deloc, e ca totul tine de setari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa-ti ceri scuze ca nu-s suparacios :lol: Si citind ultimul tau post daca spui ca simti toate trei "hopurile" de intrare in viteza ,deci intra in viteza 3 ma gandesc ca, cutia ta s-ar putea sa nu aiba nici o problema. :offtopic:. Gandeste-te ca ultimul pinion (al vitezei 3) este ca marime undeva intre viteza 3 si 4 a unei cutii de viteze normale ,cel putin asa era la cielo care avea o cutie similara si de aceeasi generatie cu a ta si la care am studiat atent documentatia.Din moment ce intra in viteza 3 nu conteaza ca intra prea devreme sau prea tarziu important e ca intra si aia e ultima [/b]viteza!!!!!!!Imagineaza-ti ca mergi cu un golf cu cutie manuala si 5 viteze in viteza 3!!!!! cam asta e ultima viteza la tine. Daca nu ai turometru nu prea poti aprecia exact turatia ,daca motorul urla poate fi si din cauza ca sufla galeria de evacuare de exemplu.Cutia hidramata e gandita pr oras si nici cu Cielo nu mergeam mai mult de 130. mergea mai multdar n-am incercat ca nu era facuta pt. asa ceva. Oricum inainte sa faci orice reparatie la ea roaga pe cineva care a avut masina cu astfel de cutie sa faca un test drive si sa-ti spuna ce crede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 1 viteza maxima este de 145 km/h.

Cum spuneam, la 1-ul meu cu motor de 1.6 diesel la 100 la ora se aude de zici ca-i sare motoru. Nici eu nu am turometru, dar dupa ureche pare aproape de punctul maxim :lol:

Credeti ca as putea sa-i dau si mai tare? Lasand la o parte consumul, as vrea sa stiu daca ma pot baza pe o viteza superioara in caz de graba maxima :offtopic: Mi-e frica sa nu se intample ceva pe la ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce ziceti voi ca la 100 Km/h sare motorul. Am calculat cu datele din tabelul pus de mine mai sus si iese in tr3 la 100 Km/h 3000 rot/min.

Exact atat am eu cu a mea in tr5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ziceam ca "sare motoru" pentru ca asa mi se pare mie dupa zgomot. Nu am turometru si nu stiu exact, dar zgomotul ma descurajeaza cand vreau s-o calc mai tare. Este foarte posibil sa ma insel si de fapt sa fie totul bine, nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact OVIDEOS, cutia se comporta ca una manuala in ceea ce priveste momentul schimbarii in treptele superioare, doar ca dupa a 3-a nu mai urmeaza nici una... dar ceea ce ma face sa nu fiu prea sigur de asta, e ceea ce spun si ceilalti de pe aici:

Tr 1 merge pana la 80 km/h, tr 2 merge pana la 130km/h si tr 3 pana la cat poate masina, undeva la 180 poate.

Si eu sunt cam in aceeasi situatie cu tine mihai01.

Codres_ali, la 100/h am clar peste 3000 de rot.

Totusi incerc sa ma "agat" de ceva:

1. Ar avea vreo influenta uleiul? Daca nu e destul sau nu a fost schimbat demult poate fi un motiv decisiv in a schimba treptele atat de repede? Altfel spus daca as schimba filtrul si uleiul de la cutie, le-ar schimba mai tarziu?

2. As putea sa o setez cumva asa incat sa maresc distantele dintre schimbarea vitezelor? Asta i-ar lua considerabil din demaraj si i-ar departa punctul de viteza maxima. Cu alte cuvinte as merge cu motorul mult mai putin turat la 100-110/h.

Apropo de demaraj: la semafor nu prea apuca sa ma vada cineva cand plec ;)... nu ca m-ar deranja, dar la un drum lung nu prea vreau sa merg cu 70, maxim 80, doar ca sa mentin o turatie normala a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapoartele in cutia de viteze sunt fixe. Nu poti face absolut nimic pt ca turatia sa scada la o anumita viteza pt ca fizic nu se poate. Turatia la care schimba cutia treptele nu afecteaza rapoartele din cutie. Daca schimba treapta mai tarziu nu inseamna ca scade turatia, ea ramane exact la fel.

Si sa stii ca daca schimba treptele mai repede ai demaraj mai prost nu il ai mai bun cum zici tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil m-am exprimat eu gresit, dar am vrut sa zic cam ce a spus ksi_id:

Tr 1 merge pana la 80 km/h, tr 2 merge pana la 130km/h si tr 3 pana la cat poate masina, undeva la 180 poate.

Omul a zis ca are cutie automata, deci stie ce spune. Asa incat, daca asa ar trebui sa schimbe, atunci cum de la mine le schimba pe toate 3 pana ajun la 50/h. Iar daca e cum spui tu

Daca schimba treapta mai tarziu nu inseamna ca scade turatia, ea ramane exact la fel.

ar insemna ca intr-a 1-a, aproape de 80/h cand ar trebui sa schimbe intr-a 2-a, motorul ar trebui sa aiba vreo 20.000 de rot pe putin. Deci... care s-o iau de buna? Cum e de fapt?

Cat despre demaraj, nu prea inteleg de ce spui asta, oricum, cert e ca, cutia mea schimba destul de repede si are un demaraj f bun. Am testat-o cu altete masini superioare dpdv tehnic si concluzia e una imbucuratoare ptr mine.

In fine... nu demarajul ma intereseaza acum. Vreau sa stiu pe care s-o iau de buna, ca sa vad daca mai are rost sa ma agit sau nu: varianta ta sau a lui ksi_id.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce ziceti voi ca la 100 Km/h sare motorul. Am calculat cu datele din tabelul pus de mine mai sus si iese in tr3 la 100 Km/h 3000 rot/min.

Exact atat am eu cu a mea in tr5.

huh tr 5 cu 3000 rpm la 100km/h ??

la mine cu tr5 am 100km/h la 2500 rpm :) la 3000 deja am peste 100 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene Hazuki eu tind sa cred citind posturile tale ca ,cutia ta de viteze nu are nici o problema ;) Si in treapta 1 nu ai cum sa prinzi 80 km/h decat daca pui maneta schimbatorului pe pozitia 1 ,atunci masina va merge doar in treapta 1 si tot nu prinde 80 , daca pui schimbatorul in pozitia 2 atunci foloseste doar treapta 1 si 2 si in D le foloseste pe toate 3. Chestia asta iti foloseste la urcare ca sa nu pierzi demarajul si la coborare ca sa ai putina frana de motor. Exista si cablul despre care pomeneai tu pe alt topic, ar trebui sa-l vezi ca duce de la acceleratie la cutia de viteze si are un intinzator reglabil pe el ,dar nu umbla la el ca daca-l dereglezi n-o sa ti-l mai faca nici mama mecanicilor la loc ;) Asa ca idee din moment ce simti si tu ca intra in treapta 3 (ca sa-ti dai seama mai bine daca intra sau nu, fa o comparatie intre cum merge maxim cu maneta in pozitia 2 si in pozitia D)gandestete ca indiferent daca intra mai devreme sau mai tarziu viteza maxima pe treapta 3 va fi aceeasi ca doar e un pinion cu marime fixa . O cutie automata e facuta pt.oras si in afara merge mult mai turata si de aici consumul marit .De unde esti ? daca ai drum prin Alba Iulia ti-o conduc eu si-ti spun daca merge bine sau nu, sau poate gasesti la tine in oras pe cineva care a avut exact cutie din asta si care nu da cu presupusul si vb. din auzite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt din Vaslui OVIDEOS, si drum in Alba nu am. In tot orasul asta nu cunosc pe nimeni care sa aiba cutie automata la masina, (ca sa nu mai zic ca de-a lungul timpului am vazut pe aici doar vreo 3 masini cu cutie hidramata, si alea nu erau din localitate) deci trebuie sa ma descurc cum pot. Cablul de care pomenesti are o toleranta de reglare chiar atat de mica? Ma gandesc ca e posibil sa-l misc 1 mm si deja sa nu se poata reveni la pozitia initiala? Daca e asa sensibil acel reglaj nu am de gand sa ma bag, dar daca se poate umba f putin la el si asta fara sa implice riscuri mari, incerc sa vad ce pot face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai01- Golf 1 motor 1,6l 85 cp merge peste 180 km/h lejer.Este bezinar, deci nu o compara cu dieselul.

@hazuki- o sa iti trimit un filmulet cum schimba a mea.Altfel nu am cum sa te lamuresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!