Jump to content

Jurnalul de bord al Fabiei mele


horgarban
 Share

Postare recomandată

Avand in vedere cei 15.000 km parcursi de cand am luat masina, anul trecut in iulie, m-am hotarat sa pun aici tot ce am intalnit la masinuta mea.

Incep asa:

20.iul.2004 - cumpararea - 8500 Eur

28.aug.2004 - reusit inscriere in circulatie (Vama+RAR+Inscriere) - 2100 Eur.

25.11.2004 - Prima revizie la mine (consumabilele mele si uleiul meu Aral 5W40): cost estimativ cu tot cu manopera - aprox 5.000.000 lei.

Decembrie 2004 - Contact rotitor airbag sofer - 80 eur (cu tot cu manopera)

06.06.2005 - eroare airbag - rezolvat cu o curatare de contacte - 200.000

13.06.2005 - Revizie 43.600 km - cost total 11.700.000

Schimbat:

ulei - Castrol TXT Softec - 5W40 - 5l - 2.200.000

filtru ulei (250.000), motorina(1.050.000), polen(550.000), aer(600.000) - toate MANN

placute frana - 3.100.000

lichid de frana - 200.000(aprox 0.9-1litru).

alte materiale (antigel, apa dist, 1 bec faza lunga, etc...)- 300.000

manopera - 3.600.000

Timp efectiv de lucru 08.00 - 12.30. (normat 5.9h )Service: Brady Trade

Satisfactie: multumit. Era loc si de mai bine, dar fata de alte service-uri cred ca a fost OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, am uitat sa spun. Au desfacut inclusiv bieletele antiruliu, care mai fac probleme la Fabia. Deocamdata sunt in stare buna. Voi vedea daca la urmatoarea revizie sunt la fel sau mai rau si poate le schimb atunci.

Ca problema, mai am un cheder (cel lipit de caroserie) pe care se inchide usa (cele din spate), si care a inceput sa se dezlipeasca. Incercarea mea de a-l lipi cu banda dublu adeziva a dat roade numai 3 zile, dupa care s-a dezlipit.

Astept si o solutie de la voi, poate stiti cu ce sa-l lipesc acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca problema, mai am un cheder (cel lipit de caroserie) pe care se inchide usa (cele din spate), si care a inceput sa se dezlipeasca. Incercarea mea de a-l lipi cu banda dublu adeziva a dat roade numai 3 zile, dupa care s-a dezlipit.

Astept si o solutie de la voi, poate stiti cu ce sa-l lipesc acolo.

<{POST_SNAPBACK}>

Si la mine se desfacuse acel cheder vreo 10cm si l-am lipit cu banda dublu adeziva la fel ca cea cu care era lipit si inainte (eu am folosit Bison, ceva pentru auto). O sa verific sa vad daca s-a desfacut (e pe dreapta, rar deschid personal acea usa :rolleyes: ), desi ma indoiesc, am lipit un bandou lateral cu acelasi tip de banda si sta perfect (are aproape un an).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu 2 tipuri de banda dublu adeziva: Wurth, negra, care a tinut 4 zile si 3M, alba, care a tinut fix 2 zile. Faza e ca usa aceea se deschide de cel putin 4-5 ori pe zi (usa pe care intra fetita mea in masina pe scaunelul ei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am coborat pana la masina si se pare ca am aceeasi problema :rolleyes: . La mine s-a desfacut decat vreo 2-3cm dar oricum tot e o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off, ce ti-e si cu adezivii astia. Poate aveti vreo idee de un adeziv mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prenandez. Sau ma rog mai nou nu scrie prenandez ci ceva Bison sau Moment pe tub. Lipit cheder la a mea pe o bucata de 30 cm si tine f bine de cateva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este daca rezista la apa. Ca din cate stiu aceste solutii nu prea au rezistenta in timp la actiunea apei. Oricum o sa incerc, poate chiar se nimereste. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adezivii de tip prenandez sunt elastici si rezista la apa. Un prieten chiar a dat cu prenandez cu pensula pe cusaturile de la cort tocmai pentru a nu intra apa in cort la ploaie torentiala cand picaturi fine mai trec pe langa atele de la cusaturi.

Modificat de litza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am si eu o intrebare,pentru skoda mea 1.9 SDI care are in acest moment 62.000km din cati in cati km se fac reviziile?Cei de la Procar Timisoara mi-au spus ca din 15.000km in 15.000km trebuie facuta revizia,adica schimb ulei si filtre.E ok asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tzucul: vezi ca s-a mai discutat pe forum despre intervalele de revizie. Unele service-uri recomanda intervale de 10.000 km, unele de 15.000 km. Mie la brady mi-au spus sa merg din 10 in 10 mii de km. La fel mi-au trecut si in cartea de service: 10.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Km bord 142000.

Revizii initial la 7500 de km vreo 4,

apoi la 10000 sau 15000 de km.in total 13/14.

Defectiuni: Cazut ambreiaj-spart membrana la placa de presiune-la90000de km-schimbat set -vreo 12 milioane

Spart siguranta in cutia de viteze-zornaia ingrozitor-demontat si montat cutie +inlocuit o siguranta de 180.000 lei.

Schimbat senzor de clima-dat jos bord+ toata povestea

Schimbat bielete dr. si stanga, bara stabilizare,discuri frana fata(ovalizare si vibratii in volan la frana)

Placute de frana prima oara schimbate la 75000 a doua oara la 125000.

Saboti frana schimbati la 125000.

Distributie schimbata la 90000

Role de la distributie schimbate la 140000-scartaiau si fasaiau.

Bloc comanda geamuri electrice schimbat la 125000- nu mai comandau in trepte geamul soferului

Schimbat catalizator la 120000 dupa ce a zornait ceramica in el 1 an-nu descopereau cauza zornaitului - cost 37.000.000 lei !!!!! cu manopera.

bucse schimbate pe la directie-culmea ca de 40000 nimic, toate pana la 100000.

Schimbat amortizoare fata la 140000- cost cu manopera aproximativ 13milioane.

Schimbat baterie dupa 3 ani si jumatate.

Demontat si reparat de 3 ori ventilator de aer care zornaie rau pe pozitia 3 si4. Rezolvata problema pt. o scurta perioada de timp de fiecare data. Ultima data mi s-a propus definitiv inlocuirea lui-cost 6 milioane.

Schimbat rulment roata dreapta fata la 75000.

In rest: becuri far-vreo5 , pozitie fata 2,stopuri spate3, stergatoare 5seturi, lichid frana la 2 ani,filtre motorina 6/7 etc. etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat catalizator la 120000 dupa ce a zornait ceramica in el 1 an-nu descopereau cauza zornaitului - cost 37.000.000 lei !!!!! cu manopera.

Daca este vorba de SDI-ul din profil:

De ce oare ai facut asta??! Mergea si "reconditionat" catalizatorul (scos tot continutul) si costa mai putin. Nu e benzinar ca sa ii fie afectata functionarea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca masina e de firma si trebuie sa treaca teste de poluare la ITP fara ciubuc.Garantat ca fara catalizator nu trece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

M-am intors azi de la Revizie. 13.400.000 lei sau 1.340 RON.

Constatari:

1. Schimbat bielete antiruliu - 2 buc.

2. Schimbat tampoane si protectie amortizoare spate - 2 seturi

3. Reglat frana mana

4. Curatat tambure/saboti spate

5. Ulei castrol 5w40 txt softec

6. Filtre (ulei, aer, polen)

7. Antigel si apa distilata

Am primit in cutie in spate toate piesele, aproape 1 l antigel, si o sticla goala de apa distilata (s-a pus in baterie putin si restul in bidonul spalator parbriz)

Altceva .... Masina ai ... bani ... tzutzu.

Ah, am uitat ... 55.000 km. Revin la 65.000 km.

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce sens ti-a reglat frana de mana? Avem autoreglare in tambure. Sunt atat de uzati incat au necesitat tensionarea cablului de frana de mana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleo ..asa mult?? Presupun ca primele doua lucruri au costat asa mult ca la celelalte dealerul mi-a zis ca nu sar de 400 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca masina e de firma si trebuie sa treaca teste de poluare la ITP fara ciubuc.Garantat ca fara catalizator nu trece.

Punem pariu? Ma refer fara shpaga, legal 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Akebono Nu sunt uzati excesiv la cei 55.000 km, dar masina mea a avut frana de mana mai "moale" daca pot sa spun asa, de cand am luat-o. Oricum tinea foarte bine, dar acum a fost reglata de tine de la al doile-a dinte, iar la al 4-lea deja nu o mai poti misca din loc. Rotile se invart liber si fara frecari la pozitia normala.

Nu am avut card de fidelitate AVIA si probvabuil din aceasta cauza preturile au fost cam marisoare. IN rest ce sa zic, bieletele antiruliu - poate mai mergeau 10.000 km, dar sa stiti ca se simte diferenta - mai ferma, nu mai face nici un zgomot la denivelari. Iar pe spate s-a facut liniste (tot la denivelari), pt ca avea un fel de "scartait" cand era goala masina. Daca era plina, nu mai facea nici un zgomot.

Si referitor la postul meu de mai sus (http://vwforum.ro/index.php?s=&showtopic=5853&view=findpost&p=188550), am uitat sa mai pun un spray de curatat frane.

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revizie 15 000 km la Avia Pantelimon (cu materialele de la ei):

Ulei Aral Tronic 431 5w40 4 litri = 223.70 RON (fara TVA)

Ulei Aral Tronic 431 5w40 1 litru = 56.51 RON

Filtru ulei Fabia 1.9/Octavia II 1.9 = 28.94 RON

Materiale consumabile = 8.00 RON

Manopera = 133.00 RON

Total cu TVA si cu reducere (card Platinum) = 500.98 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Revizie 66.000 km.

Ulei Castrol 5w40 TXT Softec, Filtru ulei, aer, polen, motorina - toate MANN - 400 RON - cumparate de mine

Antifurturi roti - 100 RON

Un clips la ornamentul de plastic de la stergatoare - 1.3 RON

Vesta reflectorizanta - 14 RON

Manopera - 190 RON

Toate la Avia Motors Pantelimon

Multumesc pe aceasta cale mecanicului , d-lui Bogdan Marinescu si in special d-lui ARDEI_IUTE, pentru bunavointa si modul de tratare a "clientului".

Sa aveti parte de tot ce e mai bun.

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Astazi, dimineata, am facut si eu prima revizie la Fabia din semnatura, cod motor BNV (pe romaneste 1,4 Tdi 80 cp). Revizia au fost facuta la grupul de firme Avia - Alto.

Tin sa multumesc si pe aceasta cale d-lui Mihail Barbato.

Factura:

1. Efectuat revizie ..... 152

2. Mat mici ..... 11,4

3. Aral Tronic 431 5W40 (5L) ..... 285

4. Filtru ulei ..... 28,07

Total ..... 476.47 Ron, care in urma aplicarii TVA devine ...... 567 Ron.

Singura usoara nemultumire, nu are legatura cu revizia propriu zisa, se datoreaza faptului ca intr-o discutie telefonica avuta cu un consilier de service mi s-a indicat un cost al revizie de aproximativ 460 Ron, iar cand am efectuat revizia costul a fost altul.

Altfel, recomand, desi nu cred ca mai era cazul sa o mai spun si eu. :))

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o adunare ad-hoc a moderatorilor de pe aria Fabia s-a hotarat impartirea topicului "jurnal de bord" in doua: motoare diesel si benzina.

enjoy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai chiar ala a fost pretul reviziei - 460 ron - din punctul de vedere al Avia. Numai ca s-a mai aplicat si TVA, la pretul respectiv .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!