Jump to content

Dona Service


Toma Aurelian
 Share

Postare recomandată

Sal all vreau sa zic ceva... tot timpul se spun lucruri negative ale unui service... eu vreau sa spun pozitive ... am avut o problema minora la masina rezolvata foarte rapid de baietii de la dona(cheder prins la geam) si montajul de pahar si un mic serviciu adus de ei de care sunt foarte multumit... vreau sa le multumesc tuturor inclusiv lui Catalin(baiatul care se ocupa de vanzari) super serviabil...amabil si calm cu toate prostiile oamenilor...
Masina este excelenta la fel si oamenii de la Dona Constanta.
Din experienta Renault cei de la Dona sunt mult peste felicitarile mele.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • luci-ct

    5

  • Cristian

    4

  • demirel

    4

  • Durpaneus

    3

Acum 4 luni am achizitionat un golf 4.Masina mergea perfect singura problema era ca nu avea nici o stampila nimik in cartea service ca sa stiu si eu cind schimb ulei curea distributie etc.

Intrucit nu doaream sa risc,am facut comanda la VOLKSMAN aici pe forum de piese si am hotarit sa merg la DONA SERVICE ,reprezentanta SEAT din Constanta,intrucit nu aveau preturile de la Cardinal si nici service de garanj NU PAREAU...

Am fost acolo,am schimbat tot ce trebuie,plec acasa cu masina si a doua zi surpiza: se apride ESP si CHECK ENGINE.

Panicat sun la Dona Service si ii intreb ce se intimpla.Imi spun sa ma prezint cu masin ala ei ptr testare.

Ma duc acolo si da eroarea CAMSHAFT POSITION SENZOR.

Mecanicul se consulta cu "seful" si dau decizia:este defect senzorul respectiv,imi recomanda sa il schimb.In acelasi timp imi arata si un Touran care avea aceeasi problema k a mea,i-au schimbat senzorul si surpriza....ACEEASI EROARE IN CONTINUARE....ii recomandau respectivului sa schimbe cablajul pe la motor.... Omul ala saracul se vedea pe fata lui k era disperat.

Plec de acolo si merg in mangalia la un service autorizat.mecanicul se uita si da verdictul:distributie montata prosta,axa cu came calca cu un dinte in urma sau ceva de genul asta,nu ma pricep la asa ceva.

Se apuca omul demonteaza distributia,o monteaza la loc si totul merge perfect ,masina nu mai are nici o problema de atunci....

Asadar cei de la SEAT au facut montarea proasta si si atunci cind te duci sa vezi ce este,te pune sa comanzi senzori si alte timpenii care nu au nici o legatura cu defectul propriu zic.Va dati seama k putea sa schimb 100 senzori si tot degeaba....

Am sunat la Porsche Romania,lea-m povestit patania dar mi-au zis k chiar daca ma duc la ei sa fac scandal nu o sa rezolv nimik intrucit service-ul care mi-a facut reparatia distributiei nu este autorizat VW.

Asadar aveti grija unde va duceti si ce faceti...si daca il stie careva sa-l anunte pe ala cu TOURANUL k degeaba schimba senzorii,problema e in alta parte si anume la profesionalismul celor de acolo... :)

Modificat de kye04
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, trist ce ti s-a intamplat. Sa speram ca cei din zona Constanta or sa ia aminte.

Pe de alta parte spui ca sa-l anunte cineva si pe nenea cu Touran-ul. Dar de unde sa-l ia?! Ca noi suntem baieti destepti pe forumul acesta, dar nici chiar asa. Ca sa-l descoperi ar trebui mers la service si intrebat despre datele omului, in cazul in care cei de acolo ar vrea sa ti le comunice. Si corecteaza-ti profilul (modelul masinii).

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. Tipul de la geometrie directie saracul ar vrea sa faca treaba dar nu are cu ce .
Asta fiind vina clientului, bineinteles.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Asta fiind vina clientului, bineinteles.

:) :o INTOTDEAUNA !

Kye04 Wellcome in the club ! Al celor tepuiti de dealeri cu pretentii ... ;) Ce credeai ca-i vorba de alt club ? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu tin partea nimanui ! Nu intelegeti gresit ! Cand am zis ca nu are cu ce , inseamna ca nu are cei trebuie . Asta este vina patronului de acolo si nu a celui care lucreaza efectiv. In fond nu te obliga nimeni sa apelezi la serviciile lor . Alegerea si banii sunt ai tai , la drept vorbind . :offtopic: Degeaba folosesti un aparat ultra performant daca cel ce lucreaza la el nu are o pregatire teoretica de baza ( cunosc o gramada de ''urechisti'' care fac asta si pe deasupra mai fac si bani) si in primul rand EXPERIENTA , care experienta se castiga MUNCIND cu placere nu '' prostituandu-se '' ! Hai ca am lungit-o , bafta la mecanicosi ! :pale:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e alta... eu sunt clientul... mi-e total indiferent daca mecanicul e incompetent sau doar sculele sunt de pe vremea lu' bunica... de vina e service-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vina este cel care il autorizeaza , implicit stabilind si nivelul tarifelor .

Cine este nemultumit poate face reclamatie la R A R ( www.rarom.ro ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am depus un dosar de cesiune la ei . Sa vedem cat de operativi si persuasivi sunt .

Va tin la curent .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Momentan si cu mine s-au comportat bine. Mai ales Catalin de la vanzari. Ii place ceea ce face si o face cu simt de raspundere. Ca service nu stiu inca pentru ca mai am pana la prima revizie si sper sa nu am probleme sa ajung pana atunci. Pentru cei ce au fost, te lasa langa masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am unit eu cele 2 topic-uri. Multumesc pentru atentionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De nesimtirea celor dela Dona Constanta, m-am lovit si eu. Am achizitionat de la ei pana acum 2 masini, iar drept rasplata, ultima oara cand am fost acolo, am dat cheia unui mare nesimtit de mecanic (numele lui este Cetin) ca sa bage masina inauntru in service. As vrea sa va spun ca abia peste 3 ore a venit pt ca a aut treaba. O alta mare problema ar fi si faptul ca in momentul in care m-am hotarat sa achizitionez cate ceva de prin show-room. Intreb si eu ca omul cat costa niste praguri, la care raspunsul a fost nu stiu. (mentionez ca raspunsul a venit din partea celui care se ocupa de asa ceva). Am mai dorit sa achizitonez o cotiera, la care raspunsul lor la intrebarea mea de a o vedea, a fost ca nu se deranjeaza pana nu am banii sa o cumpar. Nu am nimic cu cei care vand masinile, sunt oameni de treaba, dar in spate treaba sta altfel. Pacat!Am uitat sa mai precizez ceva. In momentul cand am avut un mic accident si am dus masina la repreyentanta pentru reparatii, greseala mea a fost ca nu m-am uitat peste tot sa verific daca mai era la locul sau. Abia dupa cateva zile, am observat ca oglinzile din interior erau sparte. Mai sunt multe probleme de spus...nu imi aduc aminte acum. Ar mai fi vorba de o comanda data de "meseriasii" de acolo ca sa imi inlocuiasca un airbag. De 3 ori s-a adus airbag-ul gresit, ei motivand ca cei din spania gresesc comenzile. Oare asa sa fie????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu prea as baga mina in foc pentru profesionalismul celor de la dona; eu imi fac acolo reviziile, fiindca vreau sa am pe cartea service stampilele unui service al grupului vag (desi am auzit ca nu ar fi autorizat, e doar un service al dealer-ului). in rest, operatiuni mai pretentioase prefer sa le efectuez in alta parte;

citeva dintre minunatele lucruri de care am beneficiat la dona:

revizia de 60.000: am dat de un baiat care facea treaba frumos, s-a mai uitat pe sub ea, parea destul de atent (oare ca sa fiu si eu "atent" cu el pe urma?!), ce mai... mi-a placut.

doar ca zicea ca nu-s destui 4 litri de ulei, ca ar mai trebui sa completez ulterior, dar dupa schimb joja arata max.

mai apoi am aflat ca la modelul meu de motor incap 3.800 ml.

dupa ce a terminat el treaba, ce ma maninca-n c*r: sa-i zic de motor ca vibreaza, ca n-are mersul rotund la relanti. el porneste masina, pune mina pe volan, spune ca nu i se pare, eu insist, si atunci se gindeste el sa deschida busonu' de la ulei; se auzea mai tare motorul (evident), dar nu mi se parea ca as auzi vreun zgomot ciudat; el insa zice "si citi km. zici ca are masina?" - "60.000", zic eu; "din ce an e?" - "2004"; "nu cred sa aiba doar atitia; mai si aud un zgomot pe aici";

moment in care, ca sa vezi, am inceput sa-l "aud" si eu; cred ca as fi auzit si zborul bufnitei, daca imi zicea ala;

"in plus, zice el, mai si iese fum cind ii scot busonul de ulei"; nu stiu exact ce ar insemna asta, daca o fi din cauza unei zgirieturi pe cilindri, daca o fi vreun segment paradit...

nici eu nu mai stiu exact la ce-mi mergea mintea atunci!

"e cam uzat motoru' asta!" (mie mi-au amortit picioarele) - "pai si cam citi km. zici tu ca ar avea el peste ce arata acolo?"

el sta, se cam codeste sa-mi dea verdicte, dar intr-un tirziu: "cam cu vreo suta cel putin peste!" (mi s-a taiat respiratia);

in fine, povestea merge mai departe, mai vine inca un mecanic, mai orientat parea decit primul, care are aceeasi parere, tot cu fumul care iese cind deschizi busonul, tot cu sunetul suspect, si care mai vine cu o solutie: sa vedem daca e uzata cureaua de distributie, si eventual sa vedem daca e cea originala!

zis si facut, desfac ei capacul, si ce sa vezi: era o crapatura de toata frumusetea, transversal pe curea, fix in dreptul nostru, si destul de profunda. buuuun... deci, zice el, e intr-adevar cu mai multi km.

una peste alta, ma duc la intilnirea celor de pe forum dupa citeva zile, le spun cam care e povestea mea, unul din baieti vine cu un lap-top, si sa vedem citi km. are (desi nu eram foarte sigur ca vreau sa aflu).

se pare ca masina avea intr-adevar mai multi km., mai exact cu 12.000 km. mai mult (a se citi doisprezece, nu o suta doua zeci) - sa nu-i omori pe aia de la service, ca m-au imbatrinit cu vreo 2 primaveri?!

in rest ceilalti parametri erau in limite normale, iar baietii ziceau ca motorul toarce bine, si, din nou, sa nu-mi fac probleme cu acea vibratie (da' ce, ma las eu?!)

i-am schimbat ulterior si distributia, care inafara de acea crapatura arata ochiometric ok, si era cureaua originala;

alte povestiri cu tilc o sa va mai impartasesc peste putina vreme, ca tre sa-i fac din nou revizia, si sa vedem ce-i mai "gasesc" baietii de data asta.

a, si ar mai fi si atitudinea unei fufe de la o tejghea de-acolo, pe dreapta cum intri, cu care am avut niste discutii mai incinse, ca de cind are birou in fata si e obligata sa vina cu acelasi costum zilnic la servici a prins aere de managera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi la Nicoleta? :P si pana la urma...unde e mai bine de facut un service? Ca eu la ei nu mai vreau sa merg si cu masina asta noua!!!!! (desi am auzit ca nu ar fi autorizat, e doar un service al dealer-ului)...cu asta chiar ca m-ai surprins...sa fie adevarat?????? la intalnirea celor de pe forum din constanta, am auzit ca ar fi cineva cu un VAG. Poate vorbesc aiurea acum...dar acel cineva stie sa si citeasca ce spune calculatorul ala? :lol:

Modificat de luci-ct
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu stau in dubii in legatura cu service-ul... sper sa ma hotarasc cit de curind unde s-o apuc;

cit despre scanarea cu vag com-ul te asigur ca o sa gasesti pe cineva care se si pricepe; posteaza la Intalnire Constanta, si roaga-i sa aduca si lap top-ul cu ei; care s-or invrednici sa ajunga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt ala care a spus pe forum ca nu e service autorizat!

Cand am schimbat distributia la ei, am intrebat daca ei au acces in sistemul de service VW si daca schimbul de distributie o sa fie inregistrat impreuna cu numarul de KM si atunci mi-a spus, un inginer de acolo, ca ei nu au acces pentru ca nu sunt autorizati VW.

"...daca eram autorizati VW crezi ca mai faceam noi programari de pe o zi pe alta si mai aveam preturile astea? fara programare de cel putin 2 saptamani nici nu mai discutam...asa cum se intampla la Autogrup sau Cardinal"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...dar atunci e poate face revizia la Seat si in alta parte? Aici ma refer la service audi sau volswagen...Si in legatura cu preturile, acel inginer s-a referit ca sunt mai mici decat la un service autorizat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la motorul meu, cel din semnatura, la Dona ma costa o revizie cu toate cele 4 filtre si ulei Aral 5.5 - 6 mil, iar la cardinal ma costa in aceleasi conditii 7 - 8 mil.

Poti sa faci reviziile in service agreat VW la Autogrup (Skoda) sau Cardinal, daca nici unul din cele 2 service-uri nu te satisfac poti sa vii la Bucuresti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca se referea ca nu e Service autorizat pentru marca VW, ci pentru Seat. Exista sigur o diferenta de pret la manopera intre serviceurile autorizate VW si cele SEAT sau Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am mai citit pe aici cred ca o sa vin la Metrotehnica...vad mai multe laude decat aspecte negative...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

dupa cum am povestit mai devreme, primele impresii despre dona erau destul de duale: pe de o parte baietii de acolo erau destul de amabili, si comunicativi, insa pe de alta m-au cam pus pe ginduri vis-a-vis de ce mi-au spus atunci -la revizia de 60.000- referitor la uzura masinii, si dubiile avute in privinta corectitudinii kilometrajului.

ca sa fiu foarte sincer, nu stiam ce sa cred: daca sa dau vina pe o slaba pregatire, sau era un fel de "politica" ce urma a se continua cu invitatia la o vizita ulterioara la service, cu eventuale recomandari intru a schimba cite una-cite alta.

nu cred ca pot fi acuzat de rea vointa, dar mai ales dupa ce am descoperit kilometrajul real al masinii, parerea despre persoana respectiva -pe care nu o cunosteam, iar o idee conforma in totalitate cu realitatea nu prea poti sa ti-o faci dupa ce ai vazut-o de doar 2 ori- nu se dezvolta intr-una favorabila; fiind singura cu care am interactionat din intregul service, am avut tendinta naturala de a generaliza.

revenind in prezent, am tot incercat sa gasesc un alt service in care sa-mi fac revizia de 80.000. devenind intre timp mai pretentios -poate prea pretentios- mi-a devenit din ce in ce mai grea alegerea unuia.

in cele din urma, in urma recomandarilor unui amic, am ajuns din nou la dona. de data asta, insa la un alt mecanic. m-am gindit ca totusi, o revizie e doar o revizie, si ar merita sa mai incerc tot aici.

ca sa n-o mai lungesc, schimbul de ulei si filtre a decurs cit se poate de bine si civilizat, plecind cu o impresie buna de acolo.

si daca tot a mers bine atunci, dupa citeva saptamini am revenit, la acelasi mecanic, pentru ca imi aparuse un zgomot ciudat la ralanti si la capatul cursei volanului. dupa doar un scurt "consult", a fost pus diagnosticul: rola de la alternator trebuie schimbata.

dupa ce am achizitionat rola cu pricina, am revenit, impreuna cu un scut metalic cu care vroiam sa-l inllocuiesc pe cel de plastic, vitregit de trecerea timpului, gropilor si troienelor mioritice.

schimbarea rolei a decurs rapid, dupa care a venit urcarea golgotei: mizeria aia de scut metalic, pe care am dat 70 euro, zicind ca fac afacerea-afacerilor, si adus de pe la turci (cu ocazia asta am realizat cit de mult adevar are in ea expresia "turcism"), nu numai ca nu avea nici un fel de instructiune de prindere (si credeti-ma - in halul in care arata, chiar avea nevoie), dar nici nu era pentru modelul meu de a4 - era tot pentru b6, dar, din cite mi-a spus mecanicul, pentru cele din ani mai mici de fabricatie; una peste alta, nu se potrivea. iar ca sa se potriveasca (in cazul ideal in care s-ar fi putut) trebuia data bara fata jos, cu radiatoare cu tot - ce mai, balamuc.

vreo 5-6 ore s-a chinuit saracul om, cu gaurit de scut, cu sudura, cu ajustatul plasticelor care venisera cu minunatul scut asa incit sa se potriveasca in prinderile originale... ce sa mai... in final din ***** a iesit bici, si a mai si pocnit.

cam atit feed-back despre cei de la dona in episodul de azi.

morala 1: se pare ca am avut ghinion cu prima cunostinta pe care am facut-o la dona, sau poate ca am avut noroc cu cea de-a doua; nu stiu, insa oricum ar fi, ma bucur ca am gasit pe cineva care s-a ocupat de masina cum imi doresc eu.

morala 2: nu va mai cumparati turcisme, ca doar alora de-acolo le cam place sa si-o traga-n... "teapa", si sa nu va "intepati" si voi.

a, era sa uit: dupa ce s-a innoptat si s-a si terminat treaba la masina, tot tipul respectiv mi-a scos masina din service; daca mai tineti minte, ma tot plingeam eu de vibratiile mele de la ralanti; tipul sta putin, le simte, si-mi zice ca-i volant. intimplarea face ca acum vreo luna sa-mi fi facut o scanare cu vag-com un coleg forumist, si sa-mi fi atras si el atentia in legatura cu volant, care zguduia pe la vreo 2.000 rpm la accelerarea cu vag-com.

si gata, ca si-asa v-am plictisit cu ditai postul :)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!