Jump to content

garda la sol - fata


no name
 Share

Postare recomandată

daca stiti ce si cum se face! vreu neaparat sa cobor garda la sol pe fata

am impresia ca urc tot timpul de parca-as conduce o tatra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stiti ce si cum se face! vreu neaparat sa cobor garda la sol pe fata

am impresia ca urc tot timpul de parca-as conduce o tatra

eu o iubesc tocmai pentru ca urca bordurile fara probleme; sa vezi ce distractiv va fi cand vei racai la hopuri cu puntea fata :D dar ma rog, fiecare cu ale lui

ai doua optiuni - punte fata ajustabila; fuzete decalate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu o iubesc tocmai pentru ca urca bordurile fara probleme; sa vezi ce distractiv va fi cand vei racai la hopuri cu puntea fata :D dar ma rog, fiecare cu ale lui

ai doua optiuni - punte fata ajustabila; fuzete decalate

are cineva punte fata ajustabila sau fuzete decalate?

cumpar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva punte fata ajustabila sau fuzete decalate?

cumpar!

http://www.csp-shop.com

http://www.hoffmann-speedster.com

lexxus - user pe aici - vezi oferte extinse

karcsi - user pe aici - vezi oferte extinse

etc.

nu te astepta sa gasesti asa ceva la "scrap"/"schrott" - nu au echipat din fabrica broastele - sunt tuning aftermarket

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau nu se pt face ceva modificari la cea existenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mai incercat cineva faza asta?

kastillio are de gand sa o "darame" asa pe a lui - vorbeste cu el daca are vreo idee in directia asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut la 2 buburuze si functioneaza foarte bine,nu numai ca poti sa o culci la pamant,dar poti sa o faci suspensia mai rigida,mai moale ,depinde cum vrei tu.

sa nu crezi ca ai sa o tot reglezi,o reglezi odata si asa ramane pe veci,citez din experienta proprie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut la 2 buburuze si functioneaza foarte bine,nu numai ca poti sa o culci la pamant,dar poti sa o faci suspensia mai rigida,mai moale ,depinde cum vrei tu.

sa nu crezi ca ai sa o tot reglezi,o reglezi odata si asa ramane pe veci,citez din experienta proprie.

te referi la puntea clasica sau la modificarea unei suspensii de 1302/1303?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie si alte telescoape(mai scurte) dupa ce lasi masina jos?

Modificat de tibimakai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie si alte telescoape(mai scurte) dupa ce lasi masina jos?

ba da, daca depasesti o anumita limita de ajustare - glenn ring a pus de Opel GT

http://www.glenn-ring.com/Beetle.html

Suspension Specs: IRS - Ball Joint / 4 Wheel Independent

Front Beam - VW (German), Gene Berg AVIS adjusters, Ghia spindles (adjustable, lowered 3")

Rear Trailing Arms - Sway-A-Way Adjustable Spring Plates

Antiroll Bars - Sway-A-Way 19mm front and 25mm rear, urethane mounts

Shocks Front - KYB GR2, low pressure gas, Opel GT (shorter for lowered beam)

Shocks Rear - KYB GR2, low pressure gas, stock length

Brakes Front - Volkswagen, Type 3 calipers (ATE) and Brembo rotors, Mintex pads, Aeroquip steel braid hose

Brakes Rear - Volkswagen, Type 3 drums, Mintex shoes

Wheels - Porsche/Pedrini, 914 Aluminum alloys 5.5x15

Tires - Pirelli P6000 Summer 195/60VR-15

Misc. - Tracy Grimm Fabrication, Rear Chassis Brace,

Misc. - M&H Racemaster 26x6x15 slicks mounted on Porsche/Fuchs 914 forged alloys 5.5x15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie schimbat nici un telescop poti sa il lasi pe ala original ca merge si asa sau poti face cum am facut eu am umblat ceva vreme fara un telescop ca era rupt si nici macar nu iti dai seama ca nu ai telescop,am kitul ala de cativa ani buni pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge si asa

:D

dar se schimba geometria puntii asa ca merge ce merge dar pe urma... eu zic ca se solicita diferit amortizoarele, in functie de lungimea lor si de unghiurile pe care il fac cu capetele de prindere in punte si in fuzeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))

dar se schimba geometria puntii asa ca merge ce merge dar pe urma... eu zic ca se solicita diferit amortizoarele, in functie de lungimea lor si de unghiurile pe care il fac cu capetele de prindere in punte si in fuzeta

am aceleas cauciucuri de foarte mult timp si inca mai merg cu ele o vreme

pot sa scot amortizoarele afara si sa umblu cu ea asa ca habar nu ai ca nu ai amortizoare pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici macar nu iti dai seama ca nu ai telescop

asa ziceam si eu pana sa mi le schimb, dupa ce le-am schimbat, am realizat ca simt in sfarsit ca am amortizoare pe masina :vinemosul:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu m-am referit aici la puntea clasica nu la 1302.La 1302-ul meu este alta poveste,am telescoape koni mai scurte si arcuri sport mai scurte.La masina lui Gabi Manta am intercalat sistemul de reglare la punte si din acel sistem am facut suspensia atat de rigida incat nu simti diferenta daca ai telescoape sau nu ai.Nu s-a modificat nici un unghi al directiei in afara de faptul ca are de la pamant aproximativ 15 cm pana la fusta fata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu pricep nici sa mor de ce tot vrea lumea sa coboare broasca, gogosharul etc. Datzi-mi un motiv solid si promit ca primul meu proiect pe 2007 la serviciu va fi sa cobor KRAZ-urile alea care trag la noi autobuzele defecte! :vinemosul:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MishuLe crede-ma ca daca vezi broasca mea, primul lucru pe care ai sa mi-l recomanzi o sa fie coborarea garzi pe fata!

sa nu uit: ma dispera cand iau si cea mai mica groapa parca se crapa ceva pe fata; pocneste si scartaie de zici ca se rupe! ce sa-i fac ca de rupt nu e rupt nimica, cel putin asa pare, din ochiometru!

ati patit asaceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...promit ca primul meu proiect pe 2007 la serviciu va fi sa cobor KRAZ-urile alea care trag la noi autobuzele defecte! :blink:

KRAZ Low Rider :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MishuLe crede-ma ca daca vezi broasca mea, primul lucru pe care ai sa mi-l recomanzi o sa fie coborarea garzi pe fata!

sa nu uit: ma dispera cand iau si cea mai mica groapa parca se crapa ceva pe fata; pocneste si scartaie de zici ca se rupe! ce sa-i fac ca de rupt nu e rupt nimica, cel putin asa pare, din ochiometru!

ati patit asaceva?

Te-ai gandit sa schimbi amortizoarele sau sa gresezi puntea? Daca reduci garda la sol crezi ca va fi mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai...io am vazut broasca asta....sa stii ca mi se pare oleaca ridicata de bot. O fi de la greutatea mare pe spate? ca are niste oale de boxe pe spate de poti face mamaliga in ele :D :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!