Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

MasinaPoporului

Senzor acceleratie laterala G200 cumva?

Pai vezi c tot cu Vag Comul poti vedea functionarea exacta senzorilor la fiecare roata.Trebuie sa creasac si sa scada viteza la toti 4 o data.Nu mai stiu pe ce canal se verifica.Eventual poti sa incerci curatarea mufei si sa vezi sa nu fie puscat firul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rica42 curata prima data contactele.Pina la urma eroarea este intermitenta.Asta inseamna ca nu e persistenta.Sterge-o cu vag-com-ul.Aceeasi problema o am si eu la senzorul din dreapta si trebuie sa-mi fac timp sa curat acele contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla senzoru abs din stinga mai exact si cum arata el?poate sa puna o poza cineva ...nu sint prea sigur unde se afla ,am curatat niste contacte dar nu stiu daca sint de la senzor,,mentionez ca mi se aprinde o perioada apoi se stinge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

rica42 e chiar asa de greu sa citesti cateva posturi mai sus? Vezi postul asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit pina la urma acel senzor,am scos mufa dar nu am putut sa desfac surubu cu care este prins...nu vad ce contaacte ar trebui sa curat ptr. ca sint ca noi...am dat cu spray degripant si ...tot nu am scapat de martori la bord sint aprinsi in continuare ,,,sint f ingrijorat nu stiu care ar putea fi cauza...ma gindesc sa schimb senzoru dar parca as mai face niste verificari inainte de asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Ai facut verificare cu vag-comul la Blocul de ABS si sa intri pe canalul 2 parca unde iti arata viteza la fiecare senzor ABS vitez ace trebuie s acreasac la tori 4 o data si sa vezi daca e acolo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,azi cind ma intorceam de la serviciu am vazut la bord in afara de martoru abs si esp care nu se mai sting de 3 zile si martoru chek engine,care se afla linga ei...de parca nu ar fi fost indeajuns supararea mea....nu am putut sa desfac surubu cu care este prins senzoru abs partea stinga. intrebarea mea este urmatoare...senzoru abs este totuna cu senzoru turatie?adica este unu si acelasi lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce turatie? Ai vrut sa spui viteza, poate.

Nu e acelasi senzor. Senzorul de viteza se afla pe cutie, langa planetara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la scanare mia iesit....senzor abs roata stinga,defect in circuitu electric intermitent..si de aceea intrebam daca acel senzor este acelasi cu cel de turatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e acelasi cu senzorul de turatie al motorului. Dupa defectul precizat se recomanda schimbarea senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate,ma grbesc eu sa anunt ..dar azi am curatat pe acolo contactele la senzorii abs atit pe stinga cit si pe dreapta si am avut surpriza sa constat ca sau stins martorii care mau stresat 4 zile...abs si esp acum imi era frica sa calc frina mai tare sa nu se aprindadin nou...sa vedem saptamina asta.....sa fiti iubiti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,asa cum vam spus mam cam grabit sa zic ca mi sau stins martorii abs si esp dupa o zi sau aprins iar si dupa alta zi sau stins...am cumparat senzor 67 ron,dar nu pot sal scot pe ala vechi ....cum lati demontat ,cei care vi lati schimbat datimi un sfat ....va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toata lumea . Am si eu o problema care din pacate nu mi-am dat seama cand a aparut , si dupa ce azi mi s-a parut ciudat ca nu am mai prea vazut abs-ul si esp-ul sa intre si sa se aprinda beculetul in bord am facut o scanare . Aici sunt urmatoarele 3 erori care mi le-a dat:

00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44)

003 - Mechanical Failure - Intermittent

00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45)

003 - Mechanical Failure - Intermittent

00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47)

003 - Mechanical Failure - Intermittent

ca si rezolvare am gasit urmatoarele:

00283 Open circuit/Short circuit

to positive

– Read the measured value block ⇒Chapter 45-10, display

group 001.

– Check wiring and plug connections according to the current

flow diagram ⇒Current Flow Diagrams, Electrical

Fault Finding and Fitting Locations.

– Check the front left speed sensor -G47- and sensor ring

for damage.

– Replace the speed sensor -G47- or the sensor ring as required

⇒Chapter 45-19.

If the fault occurs again:

– Replacing control unit ABS with EDL control unit -J104-

⇒Chapter 45-17.

Speed sensor vl-G47

Implausible signal

00285 Open circuit/Short circuit to positive - aceasi rezolvare ca si la prima eroare

00287 Open circuit/Short circuit to positive - aceasi rezolvare ca si la prima eroare

In plus martorul ABS sau cel de ESP nu stau aprinsi pe bord . Eroarea se vede doar cu o scanare .

As vrea sa stiu daca are rost sa ma apuc sa curat senzori sau nu . Din cate am citit pe acest topic multi au incercat dar nu rpea scrie nimeni daca a rezolvat sau nu problema . Ce sugerati sa fac incerc sa curat prima data si sa verific cablurile ( avand in vedere ca pana sa vina caldura si era zapada si asa mai departe abs-ul si esp-ul lucrau farte des, si de cand am pus rotile pe 17 nu le-am mai prea simptit prezenta ), cum sugerati ca ar fi cel mai bine sa ii curat ?

Multumesc anticipat

Modificat de bufu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un prieten cu ceva belele la un mk4 1.4 16v din 2001.

Masina are in jur de 115.ooo km si INCA se prezinta impecabil dar..are cateva probleme si anume.Acum cateva zile i s-a aprins in bord martorul EPC, iar in momentul cand apasa frana se stingea si aparea martorul ABS care sta aprins pana in ziua de astazi..

..alta problema ivita asta seara, se refera la stopul pe frana care lipseste cu desavarsire.Are pozitie, dar nu are STOP pe nici o parte..a zis ca a schimbat o siguranta (asta in regim de urgenta :() dar tot degeaba.Aveti ceva idei legate de aceste probleme?Eventual cu o diagnoza

10x

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Am intalnit problema stopurilor de frana la un crosspolo-era swichiul de la frana stricat. s_a rezolvat prin inlocuire. La ea dadea eroare pe vag de swich stricat. ai incercat scanare?

LE:am observat tarziu ca nu ai facut scanarea. ptr frana mai mult ca sigur e swichul

Modificat de GL-81-NYK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipul nu a incercat absolut nimic, poate ca in cele din urma va face si acest lucru..spre binele lui :D.

mai astept alte cateva pareri despre cele intamplate si eventual un user care poate face o diagnoza..Plateste :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e clara: switchul de la pedala de frana e dus, de aici se trag toate erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aprox 50 ron chiar si mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata. Nu era switchul, era siguranta arsa din cauza firelor de la lampa suplimentara care erau rupte si faceau scurt in mansonul de la portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva cum sunt prinse firele in mufa de la senzorul ABS? Mi-au schimbat bucsele 2 mecanici si mi-a scos un fir, iar celalalt era cam in aer in mufa, nu era sertizat cumva.?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire!La mine,mai tot timpu cand pornesc masina mi se aprind martorii de ABS si ESP si dupa ce masina a pornit imediat se stang.E o problema sau nu?Multumesc

Modificat de Ovidiu007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pui contactul, masina isi face un autotest al sistemelor si martorii raman aprinsi cat timp se face acest lucru. Daca sistemul e ok, martorul corespunzator se stinge. Eu stiam ca doar cel de la airbag se stinge dupa celelalte, insa inainte ca masina sa porneasca. Tu cum o pornesti? ii dai direct la automat sau o lasi sa se stinga martorii si apoi o pornesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata nu ii dau direct la automat :D Deci pun contactul,las si se sting toti martorii din bord(mai ramane aprins doar EPC si "Check engine") si in momentul cand invart cheia si pornesc masina martorii de ABS si ESP se aprind si se sting instantaneu.Asta e dilema mea...daca e de bine sau de rau sa se intample asa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!