Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Pana la urma nu m-a lamurit si pe mine nimeni daca la 1.4 TDI din 2005 turbina e cu geometrie varabila sau fixa. Si daca e cu geometrie fixa...se mai curata?

deci cand actuatorul este pus pe orizontala nu are cum sa fie geometrie variabila.... nu ai ce sa cureti...doar actuatoru sa fie bun

post-4720-1227013539_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, deci e cu geometrie fixa? Scuze dar nu am habar de turbine. In schimb sunt dispus sa invat daca imi explica cineva mai pe larg un pic.

Actuator are fie ca re fie ca nu are geom variabila? El ace diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal ! noobsound nu te mai lua dupa toti mecanicii ! cauta un baiat serios sa-ti faca un log cu Vag-ul si sa-ti verifice tot cap coada ! poti posta valorile indicate si erorile (pt diverse pareri) ale colegilor de pe forum !

eu am avut o problema ! dar nu la masina din semnatura ! cineva mi-a inversat furtunele de alimentare ! am fost la 4 mecanici ( asa zisi buni ai orasului) vrajeala ! unu chiar mi-a zis sa schimb volalnta :) bineinteles ca am ras !

percizez ca masina avea simptome asemanatoare ca la a ta ! dupa ce intra turbo imi plafona 2-3 secunde (cam la 2400 de

ture) , dar a mea nu se tura nici pe loc mai mult de 3.500 r/min ! bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul la care mi-am facut distributia si schimbul de consumabile a lucrat timp de cativa ani ca si mecanic la reprezentantza vw. acum aduce masini de dincolo dar are si un atelier propriu. Masina mea chiar merge bine am facut in 4 luni 13k km nici o problema consum mediu de 7.4l in afara consuma undeva la 5.5l ,pt un motor de 150 cao eu zic ca e super. Ce am observat este ca dupa un drum in afara orasului masina este simtitor mai vioaie.

ma tem doar sa nu am o problema care sa duca la o defectiune ulterioara..

offtopic. se mai organizeaza ceva intalniri in cluj? poate intalnesc o persoana mai calificata sa isi dea cu parerea despre problema mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai merge mult in afara ca o faci iepuras la cat de vioaie va fi. oare nu e normal sa fie asa? te invidiez cu consumul asa mic depinde acum daca depasesti des 100 km/h in afara ca sa scoti 5,5l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am observat este ca dupa un drum in afara orasului masina este simtitor mai vioaie.

Asta e normal, cand mergi in afara ii mai dai ceva mai multa talpa, merge la turatii mai ridicate si se mai curata cat de cat injectoarele. Ca experiment, cand iesi in afara dai talpa (bineinteles la peste 2000 de turatii), dar talpa pana la fund (WOT) si vezi in retrovizoare cat fum o sa scoti. Si o sa observi ca dupa ce repeti de cateva ori experienta cantitatea de fum scade, asta pentru ca ai mai eliminat din depuneri cu prilejul acelor talpi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai dreptate in legatura cu fumul. in special in oras noaptea in bataia farurilor celui din spate cand o calc se vede ca scoate fum cateodata.

uite aici o poza cu consumul la 100km/h ideea e ca dubitza nu e aerodinamica delok si cand treci de 80/90 la ora deja incepe sa condume.. pe autostrada la 140 la ora deja imi arata 10l pe bord.

intrebare ce fel de motor am? e cu pompe diuse sau nu?

14iefb4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor!

Am o Bora 1,9 ALH din 1999

Are 214k la bord (cati are in realitate nu stiu)

Eu o am de aprox 2 ani si am facut cam50k km, numai in Romania.

Cred ca turbina este cea originala, oricum eu nu am schimbat-o

Zilele trecute am incercat sa-i dau talpa la peste 2000 rpm in viteza a 4 a. Am simtit o crestere de putere pe la 2400-2600 rpm si am putut accelera pana pe la 3400 rpm (din cauza traficului). Nu am simtit vreo pierdere de putere dar nici nu stiu cum ar trebui sa reactioneze masina.

Oricum as vrea sa o pun pe tester. Daca stiti pe cineva in zona Cluj Napoca va rog sa-mi spuneti, eu nu cunosc pe nimeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare: stiti pe cineva in Craiova care ar putea sa imi bage si mie masina pe un VAGCOM si eventual sa imi curete turbina si/sau EGR? Am ceva probleme cu ea si vad ca majoritatea celor priceputi sunt din Bucuresti :)

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat ca presiunea la relantiu la mine este de 910 si la alt motor 998!!!oare n75 imi da presiunea turbo mai mica?

ace preiune este furnizata functie de preiunea atmosferica. la relanti oricum turbina nu are forta necesara sa faca presiune, nu are fum suficient pentru a invarti axul la o turatie mare care sa si produca presiune, cat despre tija poate sa fie dereglata daca a intart apa in actuator si a ruginit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avaria ta se numeste limp mod , trebuie schimbata turbina sau curata , in primul rand trebuie sa vezi cum stai cu caonsumul de ulei, am avut si eu problema asta si din cauza turbinei care a scapat ulei am idoit biele, ma costat o groaza.bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0km/h ideea e ca dubitza nu e aerodinamica delok si cand treci de 80/90 la ora deja incepe sa condume.. pe autostrada la 140 la ora deja imi arata 10l pe bord.

intrebare ce fel de motor am? e cu pompe diuse sau nu?

Motorul tau este cu pompa rotativa. E cumva de 150cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. Referitor la turbina si intercooler. E posibil ca intercoolerul sa fie spart daca se vede cum curge ulei pe sub el. Nu e mult, e mai mult prelins in partea de jos. Eu cred ca nu e, altfel nu mai aveam eu asa presiune in turbina. Nici fasait nu aud in dreptul lui. Atasez logul de turbina.

LOG_turbina.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Golf IV variant 1.9tdi, AXR, 2004. Sa va zic ce am patit azi....poate imi dati o sugestie sa stiu la ce sa ma astept. Sotia a mers in ultimile 2 zile cu becul de la motorina(ala care..zice ca tre sa alimentezi) aprins..normal...dupa 2 zile a observat! (dar asta e o alta discutie:D). Bun..iau masina pornesc dau 1 ,2...incep sa pierd putere si observ ca motorul se aude ca si cum ar avea toba sparta sau toba sport....dau 3 cind sa turez ..la fel..."da in nas" cum era la dacii pe vremuri....cand ma uit in spate...un fum negru de il tai cu cutitul. Ajung la peco...pun motorina f buna in speranta ca am aer pe instalatie...etc. Plec...fac 10km in aceleasi conditii (cu motorul subturat...1000-1600 rmp masina se comporta normal dar se aude toba tare...cind sa turez nu vrea...cum am explicat mai sus). Un amic imi zice sa o calc un pic ca poate am aer pooate am un gunoi etc..incerc sa o calc..motorul se aude jalnic...se tureaza dar fara vlaga si cu fff mult fum. am mai facut 5 km cu chiu cu vai...am ajuns acasa si va scriu voua dupa ce recunosc ca am cautat pe forum doar 15 min:)..dar nu mai am rabdare. Oricine imi poate zice in mare ce ar fi si cat m-ar costa e binevenit.

PS..m-am uitat la motor...cit am vazut ca e noapte..ulei ok, pare in regula tot pe acolo..la locul lui:). Masina are 125k km...ulei schimbat acum 1 mie mobil ptr axr si filtru mann si distributia facuta la 110k la service autorizat cu garantie etc. (125 scrie in carte).

Modificat de lucianapetrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mai multe posibile cauze pentru simptomele descrise. Ar trebui inspectat vizual daca nu e sarit/rupt ceva si sa-i faci o scanare cu Vag-Com.

Nu e indicat sa mergi cu masina asa.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Golf IV variant 1.9tdi, AXR, 2004. Sa va zic ce am patit azi....poate imi dati o sugestie sa stiu la ce sa ma astept. Sotia a mers in ultimile 2 zile cu becul de la motorina(ala care..zice ca tre sa alimentezi) aprins..normal...dupa 2 zile a observat! (dar asta e o alta discutie:D). Bun..iau masina pornesc dau 1 ,2...incep sa pierd putere si observ ca motorul se aude ca si cum ar avea toba sparta sau toba sport....dau 3 cind sa turez ..la fel..."da in nas" cum era la dacii pe vremuri....cand ma uit in spate...un fum negru de il tai cu cutitul. Ajung la peco...pun motorina f buna in speranta ca am aer pe instalatie...etc. Plec...fac 10km in aceleasi conditii (cu motorul subturat...1000-1600 rmp masina se comporta normal dar se aude toba tare...cind sa turez nu vrea...cum am explicat mai sus). Un amic imi zice sa o calc un pic ca poate am aer pooate am un gunoi etc..incerc sa o calc..motorul se aude jalnic...se tureaza dar fara vlaga si cu fff mult fum. am mai facut 5 km cu chiu cu vai...am ajuns acasa si va scriu voua dupa ce recunosc ca am cautat pe forum doar 15 min:)..dar nu mai am rabdare. Oricine imi poate zice in mare ce ar fi si cat m-ar costa e binevenit.

PS..m-am uitat la motor...cit am vazut ca e noapte..ulei ok, pare in regula tot pe acolo..la locul lui:). Masina are 125k km...ulei schimbat acum 1 mie mobil ptr axr si filtru mann si distributia facuta la 110k la service autorizat cu garantie etc. (125 scrie in carte).

verifica furtunele post turbo sigur a sarit unul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceleasisimptome le-am avut cand mi-a fost sarita mufa de la senzorul de temperatura a lichidului de racire de pe blocul motor (senzorul G2/G62 - parca asa ii zice). am bagat mufa la loc si s-a remediat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o mare problema . motorul nu mai tragea de nici o culoare . la o scanare am avut urmatoarele coduri de eroare :

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl

Part No SW: 03G 906 016 BF HW: 028 101 185 0

Component: R4 2,0L EDC G000SG 9553

Revision: 12345678 Serial number:

Coding: 0000072

Shop #: WSC 78646 150 53336

3 Faults Found:

16787 - EGR Valve (N18): Malfunction

P0403 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Torque: 20.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Duty Cycle: 84.4 %

Voltage: 13.53 V

Mass Air / Rev.: 420.0 mg/str

Duty Cycle: 19.7 %

Bin. Bits: 00000000

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2562 /min

Torque: 118.0 Nm

Speed: 103.0 km/h

Load: 34.5 %

Voltage: 13.22 V

Bin. Bits: 00101000

Absolute Pres.: 1581.0 mbar

Absolute Pres.: 2060.4 mbar

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1680 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 70.0 km/h

Temperature: 18.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificat acutoar si geometria de pe turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am etansat tubulatura de la admisie, strans colier la EGR si furtun actuator turbina am facut urmatorul Log. Imi puteti da ceva sfaturi, cum se prezinta. MAF-ul e bine sau trebuie schimbat. Am avut si AC pornit, a ajuns repede la 3500rpm asa ca e cam scurt logul. Nici nu am avut unde sa merg pana la 4000rpm. Sper sa fie de ajuns ce e in el.

LOG_turbina_20.12.2008_h17.xls

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ambele log-uri se vede cum pierzi aer, posibil intercooler fisurat, si asta se intimpla numai atunci cand presiunea e mare in tubulatura post turbo, adica la turatii mari, la relanti se vede ca maf cerut este egal cu cel masurat, presiunea fiind mai mica nu mai pierzi aer, de aici trag concluzia ca debitmetrul este bun si ar trebui sa mai verifici tubulatura si intercoolerul, turbina e in regula. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti maf specifica = cu maf actual din cauza egr...deci nu conteaza.....daca masina nu fasaie si nu are ulei pe intercooler sau la imbinari e debitmetru de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult. Si eu ma gandeam la debitmetru. Tocmai ce imi bagasem nasul pe sub masina si nu e pic de ulei. Intercoolerul avea ulei in partea de jos pe plasticul de jos unde se imbina intrarea de aer in el de la turbina, dar am sters bec si acum nu e nimic. Dar in rest pe intercooler(ma refer la partea metalica ) e curat curat si pe spate si pe fata dinainte sa etansez, deci daca e sa fie spart e spart jos la plastice cu toate ca nu fasaie nimic. Se infige masina super, chiar cu clima pornita. Am avut pe cineva in spate si spunea ca nu scoate fum absolut deloc, doar aer si ce mai ridica praful de pe sosea. Si i-am dat si 4000rpm. Nu scoate fum deloc.

1.Daca era sa fie spart ceva dupa turbina, nu ar fi trebuit sa fumeze totusi cat de putin?. Deocamdata tubulatura e stearsa si nu prezinta ulei deloc la nici o imbinare sau pe lungimea furtunelor nici la egr macar(in afara de gaurille egr-ului unde are toata lumea :D). Am de facut 1000km in cateva zile si la intoarcere o sa vad unde curge intre turbina si MAP,asta...daca curge. Asa ca exclus fisuri.

2. Daca scot mufa la debitmetru si fac log ce valoare indica standard maful. Am citit nu ma certati dar am uitat. si daca fac un log cu el scos se poate vedea daca mai sunt pierderi ?

3. Pot incerca sa schimb maful meu cu al unui coleg care are avf(eu awx), banuiesc ca nu e diferenta.??

4. De ce la grupul 10 la MAF specified valorile sunt intre 900-1250, pentru ca daca e asa, la mine s-ar incadra ca e maxim 1234 valoarea la MAF pe coloana H in excel??. :D acelasi lucru l-am vazut la Logul lui 10nut postul #996, pe coloana H-MAF specified (900-1250) si la el indica 1249 actual. Motorul meu e la fel ca al lui, deci eu cred ca valorile maf sunt normale la mine. Daca gresesc corectati-ma

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu un golf 4 2001 motor AHF. Trage bine, nu are probleme, dar din cand in cand, cand accelerez, pierde putere( consumul nu mai trece de 6%, nu se mai aude fluieratul de la turbo si nu mai trage deloc. Am dus-o la un tester si nu apare nici o eroare...

Stiti vre-un service in Ploiesti sau Brasov unde sa se descopere ce are? sau pot eu sa verific ceva?

De preferat nu la reprezentanta k ma rupe la portofel si nu sunt exact intr-o perioada exceclenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!