Jump to content

Bataie pe spate la trecerea prin gropi


coupyro
 Share

Postare recomandată

nu stiu cum sa iti spun....chestia e ca te da ''cu c..u''rau de tot de pamant.....si chiar nu stiu ce paote sa fie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cand sa ma linistesc, a mai aparut o problema: cauciucurile de pe spate se tocesc cam rau la interior si treaba asta ma ingrijoreaza. Ce sa fac? Ce cale sa apuc? Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi.......Multumesc anticipat.

Ai grija la cum ti-a schimbat bucsele pe spate! E posibil sa iti fi demontat suportul in care se prinde bucsa pe caroserie. Eu am fost sa-mi fac unghiul de fuga si aveam dezaxament la rotile spate, in mod normal nu exista reglaj pe spate la golful 4 insa cel care mi-a facut unghiul, mi-a slabit cele 4 suruburi care sustin acea piesa si din apropae in aproape a reusit sa-mi aduca puntea spate pe pozitia perfecta! Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am si eu...numai ca la mine se aude doar pe partea dreapta spate...o bataie ''fier pe fier'' de se transmite in toata caroseria....si tot cand dau prin gropi sau denivelari..:((....am impresia ca se aude in plafoniera...:P.

am vb cu mecanicul si mi-a spus ca poate sa fie de la o placuta frana, de la flansa amortizor sau o bucsa de la punte!!!

abia astept sa ma duc maine la service sa rezolv problema....ca m-am saturat de galagia care o face...:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sesizat si eu problema asta doar atunci cand e masina e goala...cand e incarcata nu se mai aude nimic ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la service..:D..si am descoperit un arc rupt..:D....o spira rupta sarea in sus la fiecare denivelare si de acolo se auzea!!!

aveti idee daca este obligatoriu sa le schimb pe amandoua?....si un pret estimativ?..merci!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca am rezolvat-o..:P

200 ron pt fiecare arc..:)....sper sa ma tina ceva vreme..:lol:...si mai sper ca am facut bine ca le-am schimbat pe amandoua..:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 8 luni de teroare cu troncanitul spate dreapta, astazi am scapat de problema! Am eliminat de la amortizorul spate dreapta burduful de protectie si sunetul a disparut. Concluzia: datorita faptului ca partea dreapta e mai solicitata ca cea stanga, arcul s-a inmuiat iar amortizorul se oprea in burduful de protecite rezultand acel tronc-tronc.

Pentru toti cei care nu au scapat de aceasta dilema, incercati si chestia asta. La mine a mers! :)

la mine a aparut acest efect de curand...burduful a cedat, e crapat

mam uitat sub aripa, am vazut burduful rupt mi`am zis clar: a inghetat in pozitia "lipita" si acum bate in amortizor.

da, e enervatnt!

Razvan,un pret pt toata operatiunea?(le`am schimbat odata,dar vad ca nu sunt de calitate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brabus .........ieri mi-am schimbat arcurile pe spate...si totodata am schimbat si burdufurile de la telescoape....si am dat pe set 90 ron!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema si la mine masina se tzine gantz in gropi cu fata dar spatele e belea am fost la service am urcat-o pe platforma aia in sus verificat baieti tot pe la roti nu gasesc nimic farmat , se uita la toba , toba si desprinsa si crapata :vaidecapulmeu: aia e 1 care troncane si 2 am gasit langa roata de rezerva o sufa si un triunghi care tot pocneste :wub: dar park partea dreapta tot facea oleak de galagie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema cu bucsele de pe spate si acum cred ca am pe fatza dreapta...dc cine a patit-o poate sa ma ajute cu pretul pt busce si manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul mi s-a spus in Timisoara la Ciclop intre 60-150/buc in functie de producator.....manopera????? :icon_cool: 250 ron mi s-a cerut,dar 50 ron in Beius(Bh)

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament !

Foloseste "add reply" sau "fast reply" .

Multumesc !

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Trebuie sa schimb si eu bucsele pe spate...si surpriza...sper sa nu va suparati daca dau paste la preturile de la Augsburg.

1 Buc. Set placute frana spate 106,55

2 Buc. Bucsa punte spate 72mm 2*56,74 113,48

1 Buc. Montaj placute de frana (pereche) 70,05

1 Buc. Inlocuit bucse punte spate 401,98

cu demontare de punte ------------------

Total cu TVA RON 692,06

Mi se pare incredibil de mult sa fie 4 milioane manopera! Lumea pe aici spunea 60, 70 RON... e o mare diferenta totusi.

Puteti sa imi recomandati un service in Bucuresti unde sa mai fie valabile preturile "bune" ? Si daca lucreaza si sambata...ar fi si mai bine.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voinea razvan

Pentru inlocuirea bucselor spate nu este necesara demontarea puntii, se pot schimba doar prin desfacerea tirantilor si deplasarea puntii putin in jos! Manopera e f mare asa ca te safatuiesc sa cauti in alta parte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, daca sint rupte tampoanele alea de pe telescoape la puntea spate, apare o bataie infundata asemanatoare cu cea de bucse???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit manopera mai ieftin. Sper sa fie ok. Am cumparat piesele de la Augsburg pana la urma (mi se par ieftine fata de restul) iar pentru montat, am sunat la Servimpex Caprita si mi-au spus 160 Ron manopera bucse (nu 400!) si 30 RON placute de frana spate (fata de 70...); pare ok. Am intrebat si de ce e asa mare pretul, si au raspuns: dureaza cam 8 ore! Va spun joi daca a decurs ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma confrunt si eu cu niste batai pe spate (parca se rupe masina), cand dau in gropi care au marginile abrupte si roata practic cade de la inaltime. Am fost in service sa fac o constatare si mi s-a spus ca bucsele de la puntea spate sunt bune. De la ce anume poate sa mai provina aceste batai? Poate sa fie de la amortizoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capat de bara, bucse si in cele din urma pica amortizorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma plang de aceeasi problema: cu masina incarcata, prin gropi se aud niste bufnituri care se resimt in toata caroseria ca si cum ar da capat de amortizor. Mi-au fost verificate bucsele puntii spate si sunt ok, amortizoarele la fel, sunt ok. Ce mai e de facut pentru ca in we un drum pana la sinaia cota1400 a fost un chin...

Modificat de samolapraga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica flansele din capul amortizoarelor. Si odata cu ele schimbi si protectiile acelea din plastic si burete care imbraca tija amortizorului. :D

post-9546-1208791177_thumb.jpg

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles, respectivele piese nu vin separat, ci impreuna cu amortizorul, adica trebuie schimbat tot amortizorul. Sau ma insel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te inseli....vin si separat...iar schimabarea lor nu dureaza mult (intr-un service )

@samolapraga- cum au fost verificate bucsele? Numai asa ca s-a uitat la ele, nu mi se pare prea concludent. ( din pacate eu am schimbat o pereche de amortizoare inainte sa schimb o bucsa....) din cauza ca am primit verdictul "bucsa buna" si tot aceleasi simptome descrise de tine.

Modificat de horean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost verificate vizual + metoda clasica cu levier. Mi-a mai spus mecanicul ca daca ar fi fost probleme cu ele oricum nu treceam de inspectia de la RAR pe care tocmai ce am facut-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca ai trecut de inspectia tehnica, nu trebuie sa fie un argument pt tine. Chiar si acolo sunt admise anumite jocuri ale articulatiilor la roti, intradevar mai mici dar care pot genera zgomote destul de suparatoare.

La ITP se verifica mult mai atent jocurile la articulatiile rotilor fata, datorita sistemului de directie, pe spate se verifica starea amortizoarelor si eficienta sistemului de franare. Cel putin asa a fost in cazul meu.

Numai bine.

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.Am si eu o bataie la masina si nu stiu sigur daca e in spate sau in fata e caun troncanit.Mai mult se aude pe fata dar am zis ca ar putea fi si de la bucsele di spate.stiti cumva la cati km se schimba aceste bucse.Masina are 120 mii km.

Modificat de stevee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!