Jump to content

Stopuri De Ceata - Se Poate Bilateral?


doctorul
 Share

Postare recomandată

...daca mai este on topic,la mine se aprind asa:

-la prima tragere de comutator,bilateralele de pe fata

-la a 2-a tragere se aprind farurile de ceata,ambele,pe spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am verificat ieri stopurile suplimentare de ceata. Se aprinde doar cel de pe partea soferului. Cred ca in weekend-ul asta voi face modificarea de care vorbeati sa se aprinda si celalalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mufa de la stopul de pe dreapta am bagat demult fir cu acel mic papuc. Urma sa-l leg la cel din stanga. Pe atunci multi spuneau ca nu e "reglementar". Dupan cum am vazut la altii si la ce e bun o sa-l leg acum. Urmeaza trrasul firelor si legarea la cel din stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am legat si eu azi la al meu...30 min

mai mult m-am chinuit sa desfac plasticele idn prtbagaj..

la stopul stang aveam un fir in plus fata de cel din dreapta si anume unul dintr-o margine care este alb sau gry/bleu.....am legat de el firul..l-am tras pe langa instalatia masiniii..am legat papucul la mufa stopului drapta si am pus si un bec fiindca nu exista

becurile pe golf sunt ca la dacie - mai putin cele din faruri

PS

acum lumineaza de-ti scoate ochii.. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine functioneaza amandoua lampile de ceata din spate ... cred ca datorita fostului propietar.

Daca ma poate lamuri cineva, nu stiu daca la golf cand ai doar luminile de pozitie poti porni si proiectoarele din far ?

Comutatorul pt lumini din bord iti da voie, sau trebuie facuta vreo modificare ?

Am observat mai multe golf-uri care circulau doar cu luminile de pozitie si proiectoarele fata, erau modificate sau permite din constructie comutatorul respectiv ?

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-as face si eu modificare dar am urmatoarele intrebari.

Cum legati firul suplimentar la cel din stanga? Legandu-l acolo (adica resertizand)?

Pe unde trageti firul din stanga in dreapta... (pe langa metalica a portbagajului la "intrare" sau pe langa scaune?)

Cum bagi firul in lacasul din dreapta astfel incat sa faca contact? Cum il sertizam?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu-mi merge ceata de loc...ce poa sa fie?becul e bun...are cumva siguranta separata pt ceta?ca nici nu m-am uitat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De azi ma numar printre cei care au stopuri de ceata bilateral. URA!

Pentru Executron:

1. Firul se leaga la cel din stanga dezizolandu-l pe cel din stanga pe o portiune de 2cm la 10cm de mufa care intra in lampa si legand firul care duce in stanga si apoi se izoleaza.

2. firul se trage din dreapta in stanga pe langa instalatia originala a masinii legandu-se in punctele de prindere la caroserie (de plastic), trebuie demontate ornamentele de plastic

3. la capatul firului se sertizeaza un papuc sau se leaga un fir scurt care are daja papucul pe el si se introduce in mufa de plastic.

GATA, merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se aprinde doar pe partea axului drumului (asha cum prevede din fabrica). nu ma gandesc sa modific ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

stie cineva care din fire este cel de la stopul de cea

post-17496-1205847431_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai intr-un colt al mufei 2 fire unul langa altul. Unul e alb cu linie galbena - ala e pentru proiectoarele de ceata, si celalalt gri cu linie alba - ala e pentru stopurile de ceata. La tine in poza e chiar in partea de jos, inspre exteriorul bordului.

post-8441-1205849527_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine functioneaza ambele faruri de ceata pe spate,iar la marsarier tot asa.

Nu se vede sa se fi facut modificari,deci avenit asa din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

La mine inauntru sunt toate becurile cu filament dublu. In afara de cel de ceata din stanga si frana care folosesc si celelalte filamente, restul sunt practic inutile... O sa incerc si eu faza cu ceata bilaterala si ma gandeam ca poate va foloseste asta...

p.s. si stopurile care se aprind, si nu isi maresc intensitatea e o idee ...

post-24957-1234371666_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!