Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

de pornit o pornesc tot timpul cu ambreiajul calcat , chiar si scoasa din viteza , si vara

dar cu pus contactul prima data nu e pentru bujii ... e pentru sarma aia de pe bord (portocalie , langa ulei) :frigbaitata: (sorry dar is incepator chiar daca am masina de 3 luni)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Catairi, am si eu un golf exact ca al tau. Tu ai schimbat bujiile la masina? Nu e normal sa porneasca asa greu. Eu pornesc la primul sfert de chieie :frigbaitata: (am schimbat bujiile anul trecut cand am cumparat masina - ca sa stiu cu ce plec la drum). Nu are rost sa chinui masina, vezi care e problema de porneste greu. Masoara bateria, vezi daca alternatorul incarca constant , cand dai la automat incearca sa ti consumatorii electrici (casetofon, aer, lumini) opriti. Mult succes. :rolleyes:

Modificat de eleet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- am dat si eu vina pe bujii

am cumparat-o de afara si nu stiu cand s-au schimbat ultima data bujiile (stiu ca se schimba si alea la 60.000 km)

merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sarma aia portocalie de langa ulei eu stiam ca sunt bujiile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Sarma" portocalie reprezinta bujiile. Poti sa verifici fiecare bujie foarte simplu. Le desfaci pe fiecare si cu un fir de pe borna plus pe tijea bujiei , trebuie sa se aprinda instantaneu , asa mi-a verificat un mecanic. (aveam moarte 2)si le-am schimbat pe toate 4, nu sunt chiar asa de scumpe. poate ai bune bujiile si e de vina bateria. Cum a zis si amedeo inainte sa cumperi verifica de 2 ori . Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Akum 4 zile am avut o prbl cu golful meu 3 motor 1.4 benzina. Din mers a inceput sa trepideze, s- a oprit de 2 ori iar a treia oara nu a mai pornit deloc. :angry: A verif un electrician delco, mufe, jet benzina, bujii. Erau umede asa k am cump bujii Bosch- 70 RON. A pornit din prima. :rolleyes: Fericit am scos-o la plimb . Dar dupa cativa km iar trepidatii si a culminat cu opritul motorulkui. nu a vrut sa mai pornesca. Alt mecanic, aceleasi operatiuni dar a verificat mai atent BOBINa. era arsa. am cump una second cu 100 RON. A pornit si merge f bin. Sper sa nu mai am prbl. Deci poate fi BOBINA. :) SUCCES !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine verifici bujiile cu un voltmetru, trebuie sa aiba aprox 0.4 ohmi.

Sau o alta verificare:

- iei contanctul

- deconectezi senzorul de temperatura (ECT)

- conectezi un voltmetru intre electrodul bujiei si masa

- pui contactul

- cronometrezi cata vreme voltmetrul indica tensiunea bateriei, trebuie sa fie cam 20 sec

Ca sa verifici bateria (aici nu stiu exact valorile, dar iti spun cum este la mine in conditiile in care nu cunosc varsta bateriei, este posibil sa fie cea originala ca are un cod pe ea, si motorul porneste la ger dimineata dupa ce invarte cam de 3-4 ori, iarna trecuta pornea la sfert, s-ar putea sa am si eu ceva bujii duse):

- in gol a mea are 12.6V

- cand pornesc (mi-am tras voltmetrul langa mine sa vad) scade pe la 9,5V in timp de dau la automat.

Deci poate fi BOBINA.

Amicul Eleet are diesel asa ca pica faza cu bobina.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv era vorba de masina lui Catairi care e tot diesel :blink: .

deci "sarma" portocalie is bujiile

am vazut o data cum se testeaza bujiile am sa incerc

are vreo influenta daca le schimb pe timp de iarna .. nu cred ..nu ? :)

(acu sunt putin offtopic - cine stie ce bujii merg pe 1Z? am vazut pe forum pentru benzinari)

merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are absolut nimic daca schimbi bujiile iarna...doar buzunarul...nu sunt scumpe dar oricum.

:offtopic: Am gasit pe elitecat...niste bujii de 1Z,ALE,AHU,de la NGK,la 45lei.

y732u.jpg

Modificat de Amedeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru diesel am gasit bujii BOSCH la 45 ron/buc si inca ceva , cred ca alko(sau ceva de gen) care au fost 13ron/buc

magazin Ciclop ; iar ca sa vezi ce ti se potriveste mergi cu talonul la magazin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult baieti

am citit la sectiunea TDI ca poate fi de vina si relantiul

la mine e la 900

faza e ca dimineata porneste greu , dupa pornire nu mai am probleme

si daca tin putin pedala de acceleratie ruleaza frumos motorul , fara trepidatii

Modificat de Catairi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

900 iti apare digital...?daca e asa nu ai 900ai mai putin cu 30-50rpm...stiu de la mine.Ceasul nu arata exact...cel putin la mine.

Daca arata pe turometru...e cam mic...in 5 min daca nu te pricepi te rezolva mecanicul.E de la avans.

I-am explicat si coleguluiPMGcare sper sa isi rezolve problema.Succes ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catairi daca pe turometru iti sta ala putin sub 900(penultimul punct de dinainte de 1000rpm)...cred ca e exact ca la mine...mie imi statea ininte sa il reglez undeva intre penultima linie dinainte de 1000rpm si linia de 1000rpm.

Si cand nu era reglat,era fix pe,penultimul punct dinainte de 1000rpm.

Modificat de Amedeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , pe turometru , putin sub 900

si cat ar trebui sa fie ?

Eu zic sa stai linistit in privinta asta pt. ca la masina ta trebuie sa fie intre 860-940rpm (sursa: ElsaWin). Cu mici variatii de plus-minus 10rpm cam asa trebuie sa fie la toate masinile diesel. Daca porneste greu nu este de aici.

Si a mea a pornit cam greu azi-dimineata: temperatura a fost in jur de minus 15 grade si a pornit dupa ce s-a invartit motorul de vreo 5 ori, dar totusi la prima cheie, s-a balbait putin fara sa se opreasca si mai departe nu a avut probleme, cald porneste la cheie.

Maine verific bujiile incandescente pt. ca asta iarna a pornit la sfert de cheie si cand au fost minus 20 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bujiile sa zicem au un nr de 60.000km de ce ar trebui inlocuite?Acum 2 luni am desfacut si eu bujiile mele de la golful din semnatura si am vazut pe ele ceva Made In France...le-am sters frumos de calamina care s-a depus pe ele cu o laveta curata si le-am bagat inapoi frumos.Ieri dimineatza cand au fost -18 grade am lasat bujiile sa se incalzeasca am dat cheie si a taiat uleiul un pic fara sa mai insist cu toate ca daca as fi insistat pornea, am luat contact am pus din nou contact am lasat bujiile sa se incalzeasca si a luat-o la sfert de cheie parca ar fi fost afara +18 nu -18.Ca intrebare ...in afara faptului ca se ard si se bulesc cu totul chiar ar trebui schimbate la o anumita perioada chiar de sunt functionabile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, se schimba doar cand se ard, problema este ca atunci cand se arde una trebuie sa te astepti ca in timp scurt sa pice si celelalte, asa ca daca tot umbli pt. una....................

Durata lor de viata nu are legatura cu nr. de km ci cu nr. de porniri, mai ales la rece.

De curiozitate maine incerc si eu metoda ta, sunt curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am putut aplica metoda pentru ca a pornit dupa ce a invartit de 2 ori, numai ca afara erau ceva grade peste 0 deoarece ploua. Gandindu-ma cum a pornit zilele trecute azi am verificat bujiile si 3 erau busite de tot (aveau rezistenta infinita) si una avea vreo 16 ohmi adica tot cam degeaba. Acum stau si ma gandesc cum au pornit, inseamna ca motorul este super OK :vinemosul: . Asa ca azi mi-am luat un set de bujii Beru GN 064 cu 65RON bucata, s-ar putea sa fie cam scumpe, dar la 2 magazine era acelasi pret. Maine le montez, dar probabil ca o sa observ diferenta cand o scadea temperatura iar sub 5 grade ca am inteles ca asta este limita la care intra in functiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie pentru cine schimba bujiile mai bine sa scoata una si sa se uite ce scrie pe ea, pentru ca eu am luat unele cu 5 mm mai lungi (trebuia GN 885 nu GN 064). Mi-a sugerat cineva sa le mai pilesc :icon_thumright: , noroc ca baietii de la magazin au fost de treaba si mi le-au luat inapoi sa le schimbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine tot nu porneste....

pompa nu mai bazaie....

am masurat mufa de alimentare.... are curent..dar nu mai face nik....

e posibil ca inca sa nu se fi dezghetat ?.... daca a a inghetat..............

ma gandeam sa o desfac... dar am vazut ca nu e chiar asa de simplu....

astept sugestii..... :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut poze

p.s deja am schimbat un delcou complet asta vara cu tot cu hall senzor

din cate stiu stiu eu in prima poza se vede bobina dar in spate la bobina (unde intra mufa ) ar fi si element de aprindere electronica !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat toate mufele, am pus delcou original la loc, deocamdata problema a disparut:) dar nu-s sigur ca s-a rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pompa de benzina e inghetata, pentru ca aveam putina benzina, mai face zgomot ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Am si eu o intrebare: la diesel...daca bujiile sunt de marci diferite e posibil sa se incalzeasca in timpi diferiti si de aici sa rezulte o pornire mai grea chiar daca bujiile sunt ok? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!