Jump to content

Golf 6 - Anvelope


M. Golf
 Share

Postare recomandată

Salut,

Deschid acest topic deoarece eu am un Golf 6 CL, care a venit cu cauciucuri Bridgestone.

Nu stiu cat de bune sunt, insa cele pe fata tocmai le-am schimbat cu Dayton GW 510, cauciucuri de iarna.

Iarna, bat-o vina, ca m-am saturat sa dansez pe strada, sa vad beculetul de la ASR clipind si sa am emotii...

Golfurile voastre cu ce anvelope au venit? Si care credeti ca sunt mai potrivite pentru iarna?

Daca moderatorii considera acest topic ca fiind neavenit, atunci ii rog sa-l stearga! Si i-mi cer scuze pentru postare!

Once VW, forever VW!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice masina pe care o cumperi, indiferent de perioada anului, vine echipata cu cauciucuri de vara. Optional poti pune anvelope all season, care nu sunt bune nici vara nici iarna.

Iar ca un sfat (sa nu o iei in nume de rau), pune-ti si pe rotile din spate cauciucuri de iarna, pt ca ai 4 roti motrice. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Offtopic: 4x Iarna vs 2 x Iarna

Referitor la acest topic, nu am nimic impotriva lui atat timp inteleg care ar fi scopul final, care e valoarea adaugata a acestuia pt comunitatea posesorilor de G6, altceva decat o insiruire de branduri de cauciucuri. Deocamdata nu vad acest scop, topicul similar din aria de Golf5 m-a convins de acest fapt. Sunt insa sunt dispus la negociere - a se citi accept argumente

Mersi de intelegere

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Acesta este si motivul pentru care am deschis topicul...ca cei mai putin informati (eu, de exemplu) sa poata beneficia de sfaturile si experientele celor care sunt cat de cat mai in tema.

Daca topicul se va dovedi o insiruire de branduri si opinii strict subiective, atunci este clar ca utilitatea lui este nula. Si, locul lui va fi la gunoi.

Dar, daca un coleg de forum va beneficia de experientele celorlalti, atunci da, topicul si-a indeplinit scopul.

Spre exemplu, eu am cumparat aceste Dayton GW 510 fara sa am prea multe informatii despre ele si fara ca macar sa fi auzit de acest brand. Dar, erau singurele din Carrefour Ploiesti care aveau aceste dimensiuni (205/55/16). So, no choice! :icon_thumright:

@Andrei2000 Multumesc de sfat, stiu ca era de preferat sa le schimb si pe spate. Insa, chiar si dupa aceea as fi avut tot 2 roti motrice :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(..) sa stii ca bridgestone sunt anvelope f bune.si daytona la fel.sunt facute sub licenta

Modificat de dudu
Offtopic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot sti cu ce model sunt cauciucurile cu care vine incaltat GTIul comandat in saptaman 49?

parca citisem pe undeva ca sunt Dunlop-uri insa ca nu e o regula sa fie mereu aceeasi marca, e in functie de ce stocuri au.

Modificat de dudu
Mutat post
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea a venit cu Bridgestone Potenza 225/45/17 cu protectie de janta. Am optat pt.17' datorita "drumurilor bune" din Romania.

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply si FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati asa, ca eu nu am inteles un lucru.... Am vazut scris mai sus ca sunt 4 roti motrice? Imi scapa mie ceva? Stiam ca la golf 6 tractiunea este pe fata. Numai la 4Motion sunt 4 roti motrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

KimDiesel, exprimarea este un pic ambigua...

Golful 6 are 4M doar optional, singurul unde vine standard fiind R-ul (ca de altfel si singurul care are combinatia 4M + DSG)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf-ul meu 6 HL a venit cu Michelin Energy Saver 205/55/R16 de care sunt foarte multumit pentru ca ofera masinii un consum putin mai mic si ca orice Michelin au o durata de viata mai mare iar stabilitatea masinii este foarte buna cat si un zgomot de rulare mic.

Ieri le-am schimbat cu o pereche de Dunlop SP Winter Sport 3D aceiasi dimensiune diferenta este ENORMA(cauciucurile de vara sunt noi au 7000km)! este prima oara cand imi pun cauciucuri de iarna si nu credeam ca pot avea un impact asa mare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pentru ultimul post putem spune ca acest topic si-a meritat 'toti banutii'.

P.S. A mea a venit cu Continental.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Initial eu am montat cauciucuri de iarna doar pe fata; ca urmare...masina fugea de spate, asa ca le-am schimbat si pe spate! Am avut situatie in care am vazut inclusiv ESP-ul intrand in functiune. Nu va spun ce masina conducea cel care a provocat situatia :Driver:

Dupa ce am vazut cum este sa ai toate cauciucurile de iarna, recomand tuturor sa faca acest lucru. Este diferenta foarte mare in comportamentul masinii inainte si dupa :icon_thumright: Si ale mele, cele de vara, ca si cele ale colegului ''Antihazul'' au doar vreo 7000km.

Oricum, am inceput deja sa ma uit catre un Tiguan!

Craciun fericit tuturor colegilor de forum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

masina mea a venit cu cauciucuri de vara Hankook Ventus Prime 205/55 R16.

Nu sunt adeptul jumatatilor de masura (a se citi 2 roti cu cauciucuri de iarna) asa ca i-am luat un set de jante de tabla incalatate cu Dunlop M3 Winter Sport 195/65 R15. De cand le-am pus nu mi-a mai intrat ESP-ul si se vede clar comportamentul schimbat al masinii atat la stabilitate cat si la distanta de franare.

Bineinteles, daca mergi tare si fara cap, nici un cauciuc nu te poate ajuta. Inclusiv daca ramai blocat intr-o zona unde e gheata dedesubt. Dar in mod sigur prezinta un avantaj demn de luat in seama ^_^

Eu unul m-am convins ca 4 cauciucuri de iarna merita toti banii.

Numai bine.

Modificat de madastar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Dupa parerea mea anvelopele de iarna ar trebui sa fie obligatorii prin lege.

Mai am inca o masina cu care circul mai rar si pe care am anvelope de vara, dar noi.

Pe golf am pus Dunlop Winter Sport 3D 195/65/15 91 T. Pot sa va spun ca diferenta de comportament pe gheata, zapada, fleashca e colosala

Treaba cu anvelope ok doar pe puntea cu tractiune e stupid. Puntea respectiva e stabila iar cealalta nu, ceea ce duce iminent la o pirueta in cazul tractiunii fata si subvirare in cazul tractiunii spate. Va recomand cu caldura anvelope de iarna pe toate rotile. Merita toti banii.

Drum bun si lipsit de evenimente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudu iti inteleg rabdarea si apreciez logo-ul. A venit cu Michelin energy saver, de vara bineinteles, si le-am dat in cap 7 mii k, nu am observat ceva minunat, dar au un comportament neutru. Cat despre economie de carburant, alta data. Daca as face cu agregatul respectiv peste 30 mii km anual, m-as ingriji de statistici, dar asa whatever, sa nu uitam ca la Romanica merge oricum.Cand o sa vina cu o Danubiana din inlocuitori, saptamana 1 din 89, atunci acest topic va fi pt. mine important si nelinistitor, simplul fapt ca exista ma incurajeaza si m-ar determina sa ma trezesc dintr-un vis nedorit. Apropo, cui prodest?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jante Porto de 17 cu cauciucuri Brigestone Potenza fabricate in Polonia. Pentru iarna, Pirelli Carving cu 205 R 16. Inutil sa spun ca pneurile de vara de 17 sunt curata sinucidere de mers pe zapada si polei. Masina nu are nici un fel de aderenta, derapeaza la prima manevra mai brusca si distantele de franare se dubleaza, cel putin. Ca sa pot iesi din parcare dupa cateva zile de ninsoare, dupa ce am zapada la lopata de mi s-a facut rau, am am pus sub roti niste haine vechi gasite sub scara. Pneurile de iarna sunt beton, dar au llimitele lor la manevre bruste pe suprafata fara aderenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

HANKOOK 205/55/16 - Ventus Prime - BESTIALE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am o problema care s-ar incadra la categoria Pneuri-Cauciucuri. Aseara s-a aprins in bord lampa de control care se refera la sistemul de presiune in roti. am oprit masina si am verificat "ochiometric" presiunea care parea ok dupa care am oprit la un o benzinarie si am verificat si cu compresorul. Presiunea era ok. Tin sa mentionez ca tocmai am schimbat rotile cu tot cu jante (am pus de iarna), masina venind cu cauciucuri de vara. Multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e posibil ca jantele sa aiba acel senzor ?

Schimbandu-le cu altele fara senzor explica problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e alta intrebare...Nu stiu daca senzorul este in janta, nu-mi dau seama cum masoara. Logic ar fi sa fie in ventil dar nu sunt inginer, presupun doar.

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la TPM - trebuie sa "resetezi" sitemul dupa ce faci presiunea in roti. Tii apasat butonul 5 sec. pana cand se stinge martorul din bord. Din cate am inteles eu sistemul are la baza senzorii de ABS care "citesc" turatia pe fiecare roata in parte, in momentul in care apare o diferenta fata de valorile setate initial, afiseaza in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jante vara Porto 17 cu Pirelli Zero si iarna Nokian 205 55 r16...diferenta de la cer la pamant....dar e mult mai zgomotaosa acum, tremura mai mult masina , mai ales dupa 120km/h :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

masina mea am ridicat-o recent si a venit "incaltata" cu Michelin Energy Saver 205/55 R16. acum ii caut o pereche de "incaltari" pt iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea a venit incaltata cu cauciucuri de vara Brigestone Potenza fabricate in Polonia r17. Am mai cumparat un set de roti de iarna 16/55/205 cu cauciucuri Michelin iar pe zapada se simte ca de la cer la pamant. Nu reuseam sa imi mai parchez masina in locul de parcare care trebuia sa urc o bordura iar pe jos era gheata cu zapada. Derapa cu cele de vara in draci. Dupa ce mi-am luat alte roti cu cauciucuri de iarna urc fara nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!