Jump to content

Caluti Mai Multi


Claudiu_2
 Share

Postare recomandată

Exista un asemenea chip si pentru motoarele AFT? (1.6 74kW)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    24

  • adyre

    21

  • szrobik

    18

  • adrianviperdodge2012

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

@bzsa

ce intelegi prin set complet? ca la 1.8 alezaju ii de 81mm iar la 2.0 82.5mm...

si vrei sa zici ca 2.0 e mono???

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi se pare ca 2.0 8v ii mono iar 2.0 16v ii multipunct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 8v fabricat pana in 1994 este multipunct cu injectie Digifant (cod motor 2E) cele cu injectie Simos sunt monopunct.

Diferenta dintre 1.8 si 2.0 este data si de cursa pistonului 86.4 mm pt motor de 1.8 si 92,8 mm pt 2.0

Modificat de robertciprian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai vazut golf 2.0 8v simos monopuct??? :D :)

pe ady, agg si akr este Simos...dar 2.0 8v mono eu nu am vazut

La consum,ma refeream in conditii de exploatare normala sau uneori mers lejer.

Inlocuirea epromului ce implica?trebuie lipit/dezlipit ceva(contacte de pe placa) sau are vreo clema si se poate scoate mai usor?

da..trebuie lipit/dezlipit

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greseala mea. Raman dator :beerchug:

Nici 1 problema...mai gresim :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are rost sa pun chip la un golf 1,8 benzina ? cam cati cai cashtig?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Eu , personal , pentru 5 cai nici macar nu m-as obosi sa ridic capota . Mi se par foarte neinsemnati . Mai repede as readuce motorul la parametri originali de functionare ( compresie , etc ) . El oricum are vreo 10 cai morti la vechimea Golfului 3 . Parerea mea :icon_bounce: Nu dati cu pietre ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cip-ul, in conditii de exploatare normala a motorului scade consumul?

Daca pastrezi stilul de mers, consumul o sa fie o idee mai mic: mai multa putere, aceeasi greutate. <- in teorie :offtopic:

La cei 5cp castigati 'dupa cip' nu se cunoaste...

Daca pui 'cip' + admisie directa + evacuare libera, poate castigi un 10-12cp. Si aici e investita mare deja. Nu merita doar ca sa depasesti cu putin specificatiile de cuplu/putere din fabrica.

Numai bine!

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pastrezi stilul de mers, consumul o sa fie o idee mai mic: mai multa putere, aceeasi greutate. <- in teorie :)

La cei 5cp castigati 'dupa cip' nu se cunoaste...

Daca pui 'cip' + admisie directa + evacuare libera, poate castigi un 10-12cp. Si aici e investita mare deja. Nu merita doar ca sa depasesti cu putin specificatiile de cuplu/putere din fabrica.

Numai bine!

La motoarele pe benzina se castiga putin prin chiptuning, dar la diesel poti lua si 25 Cp.

Totusi, la benzinare, daca le pui turbina, te-ai scos. Stiu pe cineva de are, si e diferenta ca de la cer la pamant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul v@sy are 1.8, benzinar normal aspirat. :) Cel putin asa scrie la porfil. Si la acel motor ma refeream mai sus. :)

Totusi, la benzinare, daca le pui turbina, te-ai scos.

Te'ai scos la buzunar. :cool: E putin mai complicat sa pui turbo pe benzinar. Daca vrei sa faci si treaba, motorul trebuie decomprimat, trebuie turbo, galerie, IC, tubulatura, soft, iar daca vrei sa mergi si mai sus - alte injectoare, pompa, regulator, interne, etc, etc... Costisitor. Mai bine cumperi alt motor mai mare sau cu turbo din fabrica.

Numai bine!

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Predatore stai ... nu sari, ce turbina?

Am vazut turbina pe admisia aer...

Minu da-ne detalii, man...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce turbina pe admisia de aer?...eu nu am auzit de asa ceva...ink :D :(

ce a zis predator...este f. f. corect!

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se numeste "turbo charger" (turbina admisie aer) cu sau fara filtru. Cica ar forta admisia de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbocharger inseamna turbosuflanta

turbocharger electric, turbosuflanta electrica...GRESIT...este doare o suflanta electrica (care nu stiu cat este de fiabila+cat timp va baga 1.3-1.9 bari...care oricum ii putin+++nu stiu de unde o sa aveti un surplus de benzina :lol: )

turbocharger electric isi cumapara aia, care viseaza la o masina supraalintata, nu isi schimba consumabilele, dar vor....tuning. La noi ciuningu ii baza...din pacate :) :lol:

REPET...predator a vb. f corect!

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciuningu :)))...... la cele adaugate de Predator mai adugati si elemente de siguranta, franare etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GBI,fi rezonabil :( . la noi (Romănica) tre sa pleci primu de la semafor. cum oprești nu mai conteaza :icon_cheesygrin:

Modificat de Dacro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mrs ....da masina este g3 gti si de la 114 cai cat a avut am ridicato la 140 de cai cu unele modificari...ce este asa greu ??? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gti de 115 cai.Cam sus ai ridicat calutii aia,dar daca e bine, e ok:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!