Jump to content

Moare La Relanti


leos
 Share

Postare recomandată

am scos masina dupa o saptamana de stat in garaj si constat ca nu mai porneste decat pe gpl.am crezut ca nu mai are benzina, am pus si am comutat pe benzina insa imediat moare.daca accelerez merge motorul dar cum ajunge la relanti, se opreste.daca incerc sa o pornesc pe benzina merge putin, se ineaca si moare imediat.ce poate fi?motorasul de la relanti? Filtrul benzina? Injectorul? Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • leos

    9

  • mac23

    9

  • paizisc

    8

  • bazooka

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

O intrebare bine formulata contine jumatate din raspuns :D porneste-o pe gaz si las-o sa se incalzeasca , probabil ca a facut un dop de gheatza pe undeva si nu are benzina destula , filtrul de benzina ar fi primul pe lista . Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate furtunul de tur,pune-i contactu si vezi daca ii vine benzina,daca ii vine este din cauza motorasului de relanti(incearca sa-i scoti mufa si s-o cureti cu niste spary de contacte),daca nu-i vine poate sa fie filtrul de benzina infundat,sau dop de gheata,iar injectorul daca este ars nu mai porneste deloc pe benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati: am fost azi la un service bun din braila insa dupa 85 minute din nou mi-a fost dat sa vad acea mimica neputincioasa si clasicul ridicat din umeri.mi-au spus ca diagnoza nu pot face decat KTS, parca; si ca nu isi pot da seama care este cauza. mi-a spus ca este posibil sa fie senzorul de la clapeta de acceleratie, l-am intrebat daca e posibil sa fie motorasul de relanti si a spus ca lucreaza motorasul aparent bine dar pot incerca sa il inlocuiesc dar cel mai sigur ar fi sa ii schimb corpul inferior injectie, sper sa fi retinut bine, mai verific si daca e cazul revin. Mai descriu odata problema: porneste f greu pe benzina.cand pornesc motorul se balbaie si trebuie accelerat f repede ca sa o ia, altfel moare.odata pornit trebuie accelerat permanent ca sa nu se opreasca dar si cand accelerez nu mai are turatia normala, acea reactie fireasca la apasarea pedalei (nu am turometru) are un mers neregulat la o apasare mai puternica se infunda, iar la relanti se opreste imediat. pe gpl, repet merge perfect, am venit 70 km azi si a fost ok. Ma gandesc in primul rand sa caut un vag-com insa e cam greu pt ca in zona nu am gasit si e greu si ca am inceput munca.Cum e putin probabil sa gasesc Vag-com ma gandesc sa schimb, daca se poate, senzorul clapetei de acceleratie (mecanicul nu stia daca se poate schimba separat),motorasul si filtrul benzina. astept sfaturile voastre inainte de a arunca cu bani. cat ma costa cele de mai sus, daca sa le iau din dezmembrari sau noi sau trebuie schimbat corpul injector cum spunea mecanicul ca sa fie sigur ca se repara. astept cu interes sfaturile voastre.

Modificat de leos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la tine cred ca se trage de la stabilizatorul de relanti. cand pui contacult se misca tija acestuia? Daca nu atunci aia e problema. Nou e cam 3,5 mil. Vezi ca s-a mai discutat in aria de Golf 3. CAUTA !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe gaz nu sunt probleme, inseamna ca totul vine de la o piesa din circuitul de alimentare cu benzina. Nu pare a fi de la regulatorul de relanti. Acesta nu functioneaza si pe gaz? Pun o intrebare celor care au sistem de alimentare dual pentru a intelege fenomenul functionarii pe gaz. Spun asta deoarece am avut un diesel timp de 10 ani si pe Geta de 3 ani, dar slava domnului nu am avut probleme. Banuiesc a fi injectorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreb eu in numele lui leonard : cat tb sa fie viteza la relanti pt 1.8 benzina? Pe gaz avem turatie la relanti de 800 , cand trecem pe benzina cu motorul mai rece turatia cade la 725. In schimb la cald , turatia ramane la ambele pe la 800. Eu zic ca ar fi prea mica,dar nu sunt sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa ii fac o scanare cu vag com-ul, si pentru asta ii sunt recunoscator si totodata ii multumesc mult d-lui Marian C. Am identificat urmatoarele probleme (erori): 00515/camshaft position sensor (G40)/no signal; 00281/vehicle speed sensor(G68)/no signal si 00525/oxygen sensor (G 399)/intermitent. Am sters erorile si masina si-a revenit. A mers perfect. Pana azi dimineata cand nu a mai pornit deloc. Am zis din nou ca am ramas fara benzina, am pus 10 L dar a revenit la comportmentul initial, descris in post-urile de mai sus. Nu merge pe benzina decat turata si atunci f greu-tremura, se ineaca si se opreste. Poate are cineva idee despre ce se intampla de fapt pentru ca mai am putin si ii dau foc; tot i-am pus benzina degeaba. Ma exaspereaza pur si simplu.

Modificat de leos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca, dupa stergerea erorilor, spui ca totul a fost OK, incearca sa verifici contactele(mufe) la G40 - in cazul in care nu este "dus" chiar el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe gaz merge foarte bine, mentine turatia, inseamna ca problema vine de la sitemul de injectie. Iti pun poza cu releul pompei de benzina: este numarul 167

post-6155-1200078863_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modelul asta de masina are cumva pompa electrica in rezervor? Ca la punerea contactului se aude ceva ca un motoras care porneste in zona rezervorului.Dar se aude destul de tare.Eu zic ca este tot de la turatia prea mica.Pacat ca n-am documentatie despre tipul asta de motor.Pe bord nu are turometru ca sa vada Leonard la ce turatie sta motorul,iar la cati meseriasi de service au lucrat la ea....Eu am pentru skoda mea manualul luat tot de aici,dar skoda fabia nu are motorizare pe benzina la 1,8litri.Din ce m-am uitat eu pe motorizarile pe benzina de la fabia,turatia la relanti creste cu capacit.cilindrica a motorului.Eu eram de parere sa incerc sa-i ridic turatia la relanti macar cu 50-70 de ture,sa o stabilizez undeva pe la 850-900 , fata de 800 cat e acum.Motorul merge rotund pe gaz la 800-820 cand e rece,dar la trecerea pe benzina ,turatia cade la 720-750 , si creste la 800 doar cand e cald.Imi dau cu parerea ca poate turatia la relanti e prea mica pentru ca sa mearga rotund motorul pe benzina.Iar Leo probabil ii da sprituri si e posibil sa-l inece . Si interfata asta nu merge decat pe motor,ca nu-i place convertorul serial-usb.Dar daca i-am sters erorile alea,ma indoiesc ca ar aparea erori din nou la motor in cazul in care ramane fara benzina,mai ales ca la rescanare nu au mai aparut.Daca mecanicii astia de 2 bani or fi scos mufe de pe ici-colo cu contactul pus,binenteles ca calculatorul a retinut defectele.Sau e posibil ca masina fiind din 92 ,sa aibe o gramada de contacte imperfecte pe la mufe.

Modificat de marian_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur ca e pompa de benzina defecta la tine, dute la un service sa`ti masaore ce presiune baga, daca baga sub 1,5 bari poti sa o uiti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu amanunte la masina lui Leonard.Intradevar ,codurile de eroare au aparut din nou,probleme la senzorii g39,g40,g68 mentionate mai sus.Si de data asta am sters codurile si la rescanare nu au mai aparut daca merge pe gaz.

Daca trecem pe benzina,motorul se opreste cu totul,mai mult ca sigur ca sunt probleme la alimentare ,motorul tinde sa se opreasca,ilacceleram putin si moare si reapar codurile de eroare .

Mai sus am scris ca se aude zgomot la punerea contactului,probabil la pompa de alimentare. De fapt e invers,se aude zgomotul de motoras cand scoatem cheia din contact. Acum imi dau cu parerea : nu ar trebui sa se auda cand pune contactul ? O fi naiba ceva inversat pe acolo ?

Inca o problema,tensiunea la incarcare e mica de parca incarcarea nu ar merge,in schimb revine la normal daca turam putin motorul. Cauza, mai mult ca sigur : cureaua neintinsa bine, mai ales ca s-a umblat pe acolo de supermeseriasii miscatori de umeri din service care i-au pus si cureaua aiurea la pompa de apa de se invartea invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea la senzorul Hall apare la toate masinile la care diagnoza se face numai cu contactul pus ( motor nepornit). daca senzorul respectiv chiar e defect atunci masina nu mai porneste din lipsa de semnal pentru " aprindere" .

In legatura cu incarcarea : intinde cureaua , mergi cu masina si apoi fa o masuratoare si vezi cat incarca. ( normal intre 13,8 si 14,2 V ).

pentru sonda Lambda trebuie verificata ce tensiune furnizeaza cand accelerezi motorul.

Verifica releul pentru pompa de alimentare deoarece la acesta se oxideaza contactele si mai face figuri. Sau daca nu foloseste alt releu. E un banal releu de protectie :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica releul pentru pompa de alimentare deoarece la acesta se oxideaza contactele si mai face figuri. Sau daca nu foloseste alt releu. E un banal releu de protectie :frigbaitata:

am verificat releul , l-am curatat dar la fel face. cineva imi spune ca este posibil sa am apa in benzina....poate fi si asta?

in cazul asta ce fac? am inteles ca exista o solutie speciala pt aceasta problema??

Azi ma duc sa verific si presiunea pompei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca aditivi pentru benzina , dar nu cred sa fie asta , la tine se opreste motorul imediat ca si cum nu ar avea benzina deloc , daca ai in rezervor si nu ajunge la motor problema este intre cele doua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pompa de benzina!!

Am patit ceva foarte asemanator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat pompa si da 1.1. Cine imi poate spune daca e buna valoarea asta?

dar exact pt modelul masinii mele, pt ca unii sunt de parere ca e valoare buna altii ca trebuie minim 1.5.am dat jos filtrul de benzina si din el a curs apa si ceva namolos:vaidecapulmeu: . Ma gandesc sa inlocuiesc doar filtrul, daca pompa are valori normale. Nu este motorasul de relanti daca pe gpl merge perfect, nu? ms

Modificat de leos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat filtrul benzina si acum am o presiune de 1.2 . Problema este ca in continuare nu merge pe benzina, doar gpl. Cand o pornesc pe benzina merge insa imediat o trec pe gaz, altfel se opreste motorul. Daca o trec pe benzina se ineaca, da rateuri, abia o tin din acceleratie, iar daca o las la relanti moare imediat. Avand in vedere ca pe gpl merge f bine, pompa benzina am exclus-o, filtrul l-am schimbat, cred ca este simplu pt un cunoscator, nu ptr mine, sa identificam piesa cu probleme sau problema. Mi s-a sugerat sa curat injectia dar la service-uri imi spun ca ei nu au ce le trebuie pt tipul mono find f. vechi. Astept sugestiile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut la gaz un electronic lambda control (bigaz). O duda in care intra firele de la injector, de la potentiometru si de la motorasul pas cu pas, dupa care merg catre computerul masinii. La mine duda aia era arsa si informatia de la ce am enumerat nu mai ajungea la calc masinii si de aia nu mergea pe benzina. Verifica si treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat filtrul benzina si acum am o presiune de 1.2 . Problema este ca in continuare nu merge pe benzina, doar gpl. Cand o pornesc pe benzina merge insa imediat o trec pe gaz, altfel se opreste motorul. Daca o trec pe benzina se ineaca, da rateuri, abia o tin din acceleratie, iar daca o las la relanti moare imediat. Avand in vedere ca pe gpl merge f bine, pompa benzina am exclus-o, filtrul l-am schimbat, cred ca este simplu pt un cunoscator, nu ptr mine, sa identificam piesa cu probleme sau problema. Mi s-a sugerat sa curat injectia dar la service-uri imi spun ca ei nu au ce le trebuie pt tipul mono find f. vechi. Astept sugestiile voastre.

Dar releul pompei l-ai verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin, dupa ce am schimbat filtrul benzina, face la fel. Porneste pe benzina, daca nu la prima, la a doua cheie. O trec imediat pe gpl, altfel moare. Daca o trec pe benzina incepe sa se inece, sa tremure si o pot tine doar din apasari continue si repetate pe acceleratie, timp in care se ineaca, da rateuri si se aude f urat. Am pus o solutie de curatat injector in rezervor si la 60 km/h am trecut-o in vit a 4-a pe benzina.nu s-a oprit motorul dar masina se infraneaza si desi fac pedala nu reactioneaza deloc, efectiv incetineste ca frana de motor. Am desfacut carb. am curatat injectorul dar fara efect. Benzina vine dar parca este oprita la injector pt ca la tur am presiune de 1.1-1.2, benzina intra in acea supapa de presiune sau ce o fi intre furtun si injector dar din injector parca nu ar mai iesi mai departe. Asta in conditiile in care pe gpl merge bine. Pare a fi simplu-injectorul dar ma gandesc oare poate fi altceva electronic de vina ? Am pus injectorul pe direct la baterie la rece si lucreaza in sensul ca el cupleaza, decupleaza.nu stiu ce sa ii mai fac. Help. Sunt disperat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce aseara am desfacut carburatorul, am scos mufa de la calculator, am pus injectorul pe direct la baterie, azi dimineata cand am pornit-o am auzit un bazait sub capota m-am uitat si bazaie continuu la corpul injectie acel mecanism de plastic in care intra o mufa, regulatorul sau potentiometrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!