Jump to content

Impresii Dupa Montaj Suspensie Sport


andREI
 Share

Postare recomandată

Ma gandeam ca asa cum avem (azi destul de poluat e adevarat) un topic de impresii dupa chipuire, putem crea si unul pentru impresii dupa montaj suspensie sport.

Sa incep. Am luat un Weitec Ultra GT (-40mm / -40mm). Desi au fost niste mici neintelegeri cu importatorul si mi-a venit kitul de Sedan am inteles de la ei din Germania ca e compatibil daca reglez spatele un pic mai sus. Am reglat spatele dar nu mi-a venit inca cum trebuie si am fundul cam pe jos (o sa il reglez curand).

Chestia este ca sta cu TOTUL altfel pe viraje si cu totul altfel franeaza.

Se simt un pic denivelarile dar nu ceva de speriat. Plus ca face o cursa destul de lina la capat asa ca nu ma supara.

Recomand calduros. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cat te-a costat distractia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat :)

1450 RON set complet suspensie

200 RON montaj (la mecanicul meu)

60 RON geometrie

__________

~1700 RON

si mai o veni probabil 50-100 RON reglaj din nou amortizoare spate (sunt prea pe jos).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat :)

te rog muuult, nu ma injura !! :) scuzele mele!!mii de scuze andREI! complet..complet am uitat!

revenind la Ontopic. pe langa senzatiile de siguranta pe drum si de durere cand treci prin gropi, sta altfel masina la viteze mai mari sau la franari de la viteze mai mari. daca nu luam in considerare drumurile din RO, merita pe deplin o suspensie. de cand am suspensia ocolesc drumurile proaste, fie ca fac pana la 5-10km mai mult.

citeam in alte locui de oameni care nu vor sa monteze asa ceva ca nu mai pot urca borduri...si credeti-ma ca nu vb de HUMMER. mie mi-e mila oricum sa urc borduri..dar de cand am suspensia o protezes enorm, pt ca imi da o mare senzatie pe curbe si merita fiecare km de drum bun ! plus ca la looks are un mare +.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce masina este vorba? ce motorizare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog muuult, nu ma injura !! :) scuzele mele!!mii de scuze andREI! complet..complet am uitat!

Care scuze? Ca ziceai in alt topic ca Weitec sucks? NU e nici o problema omule! :)

@Alex102: Masina este un Passat Variant 1.9 TDI din 1994.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu imi doresc f mult suspensie sport, mai ales pentru ca masina mea nu sta deloc pe strada. Oricum felicitari pentru achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai fa niste poze sa vad si eu . tot nu inteleg cum se regleaza suspensia in pozitia de echilibru din telescoape ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai fa niste poze sa vad si eu . tot nu inteleg cum se regleaza suspensia in pozitia de echilibru din telescoape ...

Sergiu nu am poze inca dar o sa incerc sa fac cand o sa reglez inaltimea la puntea spate. Reglajul nu se face (din ce stiu eu) ca la Bogdan pentru ca astea nu sunt "reglabile" ca cele ale lui. Astea au doar la amortizoarele spate niste santuri din 1 cm in 1cm (vreo 5 parca) pe care se prinde o siguranta care arata ca un segment de piston. Peste siguranta vine talerul arcului si setand siguranta mai sus sau mai jos stabileste unde vine capatul arcului dictand astfel garda la sol. O sa pozez cand le reglez din nou, sper cu tot cu rotile de vara montate.

Am tinut sa fac geometria cu rotile de iarna ca stiu ca sunt maltratate cand pun chestiile alea de masura pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai asteptam si alte pareri de la colegii de pe forum .. sunt sigur ca sunt multi care si-au montat suspensie mai sport .. si poate ne da si noua sfaturi ca sa stim si noi ce sa alegem sa nu aruncam bani pe prosti ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine andREI e mai simplu de reglat si poate mai safe pt dimensiuni. stii exact cat ai lasat-o. la mine nu am masurat inainte si nu pot decat aproxima

sa vezi ce stateam in vara cu fusco cu ruleta sa masuram:)) ... dupa reglaj... sa fie aceeasi inaltime la toate...sa fie bine... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

am pus si eu Weitec pe masina acum cativa ani. Inainte de Weitec aveam suspensia standard de GTi. Diferenta a fost de la cer la pamant.

Avantaje la tinuta de drum au fost. Inconvenientele vazute de mine dupa montarea suspensiei sport: masina paraia mai tare la interior (fetele de usa, plasticul bordului). Tot dezavantaj il reprezenta usurinta cu care loveam obiecte mici (precum un PET sau o pisica moarta pe asfalt) cu traversa de mijloc a masinii. Am vandut Weitecul cu ceva ani in urma si acum masina are amortizoare de GTI si arcuri H&R. Sunt foarte multumit de cum arata masina asa coborata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai vandut Weitec-ul? Vorbim de Bolf nu?

In total cu amortizoare de GTI si arcuri H&R e mai mica sau mai mare garda la sol? Cum s-a modificat comportamentul fata de Weitec?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

da despre GOLFUL iv vorbim. Am vandut WEITEC pentru ca era prea dura pentru dorinele mele in acel moment (junior abia nascut). Acum BOLFul (ca nu mai e GOLF) este masina de hobby si de asta m-am indreptat spre H&R.

Pe GOLFul PLUS am suspensia sport VW ce coboara cu 20mm masina dar nu este asa dura ca o suspensie sport de tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am. Am si poze cu masina lasata. KW sport 40/40mm. Maine pun si jantele pe 18. Impresii: i love my car. In afara de zonele cu denivelari pronuntate (vezi portiunea intre arcul de triumf si televiziune) unde e cam obositoare, in rest e super. Masina sta extraordinar. E chiar distractiv cand de exemplu in rond la protopopescu (inj drum spre pro tv de la mosilor), ii prinzi pe toti in curba. Eu unul sunt foarte incantat de ea. Si in plus masina arata extraordinar lasata. Eu mai am 11 cm pana la baia de ulei. Si de cand am pus-o am mers pe orice fel de strada. Nu sunt probleme, doar ca trebuie avut grija la gropi adanci si hopuri. Oricum si inainte aveam grija. :blush:

Preturi:

600 de euro suspensia cu reducere :)

250 Ron parca montajul

Cel mai fun e cand o lasa prima oara de pe elevator la mecanici. AI impresia ca nu se mai opreste...

Modificat de vladpo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In afara de partile bune ale suspensiei sport vreau sa intreb pe cei care mai au asa ceva daca au avut problema asta si cum au scapat de ea. Eu am cauciucuri 205/65 R15 deci cu talon cam maricel si cand virez la maxim aud ca se atinge ceva la aripa cred. Ma gandesc sa iau 205/60 R15 dar nu stiu daca o sa scap de problema asta. Astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 15" eu zic sa incerci un 195/60. sau pune pe 16" ca arata mai bine 205/55.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica o sa atinga cu 205/60 r15 dar cu 205/55 r16 nu o sa atinga, ca asta ma intereseaza sa nu mai atinga la viraj maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis ca nu o sa atinga cu 195/60, dar mai exact tre sa vezi pe roata unde iti atinge. e balonul prea mare si atinge pentru ca ai 60, sau prea lata guma si atinge pentr ca ai 205.

dar cred ca primul Golf Iv la care am auzit ca are 205/60/15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare bine ca am gasit topicul asta, pt ca am nevoie de ceva ajutor.

Mi-a adus acum ceva vreme din state un set de arcuri pt golful meu, ce coboara masina cu 35 mm. Arcurile se numesc G&M Autotechinks. Am tinut cont si de faptul ca masina mea era deja echipata cu o suspensie sport din fabrica, coborata cu 15mm, fiind un sportline, si am schimabat doar arcurile.

Problema e urmatoarea: dupa montarea noilor arcuri, masina se comporta cam ciudat in momentul in care lanseaza amortizorul, si anume, se aude un zgomot foarte ciudat, ca si cum ar lovi amortizorul in ceva.

Am mai intrebat prin stanga si dreapta, si mi s-a spus ca ar fi trebuit sa schimb si amortizoarele. Asa e? Trebuiau schimbate?

Eu m-am gandit ca ar putea fi din cauza ca nu am schimbat si "bucsele" de cauciuc care vin in capul arcului; ar putea fi asta?

Astept cu nerabdare ajutorul vostru.

In rest, la viteza mare masina e excelenta, se lipeste de sosea, iar in curbe sta excelent!!!!

A, si ar mai fi faptul ca s-a coborat mai mult de spate decat de fata.

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu ca sa nu apara probleme se schimba si arc si amortizor. Si ideal e sa iei de la aceeasi firma. Adica un kit. La tine probabil ca amortizorul original nu mai face toata cursa. E posibil ca masina sa stea mai prost pe sosea si ceva ce iti poate garanta oricine: amortizoarele originale se vor duce mult mai repede decat ar fi fost cu arcurile originale ale masinii. Si nu e normal sa fie mai lasata pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum circa 2 sabtamani am montat arcuri sport pe a mea masina.Sunt arcuri Weitec ce coboara garda la sol 30/30 mm.Imediat dupa montaj am facut un drum pe autostrada A2 pana la Lehliu.Masina se comporta extraordinar de bine la curbe si la viteze mari,parca ar fi total alta masina.Arcurile au fost montate pe amortizoarele stock ale masinii si am observat spre surprinderea mea ca masina nu este deosebit de rigida cum ma asteptam

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca foarte multi si-au schimbat doar arcurile, si au mers pe amortizoare stock, nnu ar fi trebuit sa mearga si la mine? mai ales ca masina a venit din fabrica cu suspensie sport, si ma gandesc ca totusi, amortizoarele de pe sportline sunt diferite fata de cele de pe un TL, sau CL, nu ?

De la ce sa provina zgomotele acelea ciudate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
Am uitat :)

1450 RON set complet suspensie

200 RON montaj (la mecanicul meu)

60 RON geometrie

__________

~1700 RON

si mai o veni probabil 50-100 RON reglaj din nou amortizoare spate (sunt prea pe jos).

salut,

spune-mi si mie te rog de unde ti-ai cumparat amortizoarele si unde zici ca le-ai montat?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!