Jump to content

Indicator temperatura motor G62 cu probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Salut... stiu ca mai exista niste topic-uri pe tema asta dar eu nu am gasit acolo raspunsul la ce ma intereseaza pe mine... deci problema este: eroare la citirea cu VAG-COM "G62 Coolant temperature open or short to plus"... eroarea nu este o eroare ramasa demult pentru ca am sters-o si a reaparut... deci senzorul G62 este dus... din ce-am inteles informatia furnizata de senzorul asta e folosita doar de ECU, pe bord aparand temperatura de la alt senzor (G2?)... pe bord temperatura este indicata corect (ochiometric vorbind)... intrebarile mele sunt: faptul ca acest senzor este defect afecteaza in vreun fel performantele/consumul? Am inteles ca in acest caz ECU foloseste o valoare default de 80 de grade celsius... in ce fel ma afecteaza asta? Cat costa un senzor nou? Unde este situat, il pot schimba singur?

Mersi anticipat.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe baza informatiilor de la senzorii G62 (coolant temp) si G81 (fuel temp), ECU calculeaza cantitatea de combustibil ce trebuie injectata. Astfel, daca unul dintre cei doi senzori furnizeaza informatii gresite, cantitatea de motorina va fi prea mare sau prea mica.

In cazul tau, cand ECU a sesizat problema senzorului G62, va substitui orice valoare primita de la acesta cu o valoare implicita.

Pe bord vezi temperatura corecta pentru ca aceasta este furnizata de un alt senzor. Atat G62 cat si acest senzor sunt inglobati in sonda de temperatura (o singura piesa); deci ii poti schimba doar impreuna. Pretul la PBN este in jur de 1 milion (1.200.000 parca, mai demult).

O sa iti arat maine unde este localizata sonda. Atentie insa cand o schimbi! Lichidul de racire trebuie sa nu fie cald. In caz contrar, ne vei scrie pe Forum de pe WAP, de la Urgenta :D, iar motorul va fi.... foarte curat ;).

Observatie:

Nu intotdeauna o eroare de tipul "Short to ground/positive" denota o piesa defecta. Inainte de a o schimba, verifica mufele. Este posibil ca acestea sa se fi oxidat sau sa aiba un contact imperfect. Ar fi bine sa dai cu spray pentru contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....

il pot schimba singur?

Mersi anticipat.

Da, il poti schimba singur. Trebuie niste carpe, indemanare si poate putin antigel de completat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut ... la mine indicatorul de temperatura apei de pe bord comporta ciudat , la motor cald multe ori cade la 0 si apoi dupa un timp revine la 90 ...presupun tot senzorul g62 este de vina , de unde pot sa stiu daca senzorul celalt functioneaza bine ? sau daca trebuie sa schimb senzorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul G62 trimite informatia la ECU. Celalalt (cred ca G2 ii zice) trimite la instrumentele de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@krdoki, se numeste senzor temperatura motor mai pe romaneste si costa cam 1,2 mil. La mine a rezolvat problema, la fel pateam. Mai sunt topic-uri pe tema asta @krdoki. Noroc

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am schimbat senzorul (sonda) tot din cauza erorii aparute la scanarea vag-com

motorul mergea perfect dar nu am vrut sa risc sa merg cu un senzor de temperatura defect la iarna...

Pretul a fost de 600000 lei (made in germany) si acum totul e ok

Se schimba super usor, trebuie sa scoti siguranta , il inlocuiesti si completezi cu antigel pt ca o sa curga cam 1,5 l (la motorul meu)

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca suntem mai multi cu problema asta.Si mie i-mi joaca acul de la bord,cand il vad la 90 grade cand dintr-o data scade la 0 grade!!! Vine cineva maine cu un VAG-Com ??????? Pleaseee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am schimbat senzorul (sonda) tot din cauza erorii aparute la scanarea vag-com

motorul mergea perfect dar nu am vrut sa risc sa merg cu un senzor de temperatura defect la iarna...

Pretul a fost de 600000 lei (made in germany) si acum totul e ok

Se schimba super usor, trebuie sa scoti siguranta , il inlocuiesti si completezi cu antigel pt ca o sa curga cam 1,5 l (la motorul meu)

<{POST_SNAPBACK}>

Si la mine la fel, motorul nu pare a avea nici o problema, dar nu vreau sa intru in iarna cu el asa. Doar 60 RON a costat? De unde l-ai luat? De montat nu stiu cat de usor e, poate la Passat e mai spatios locul, dar la Golf e f ingust...

Modificat de BogdanS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la fel, motorul nu pare a avea nici o problema, dar nu vreau sa intru in iarna cu el asa. Doar 60 RON a costat? De unde l-ai luat? De montat nu stiu cat de usor e, poate la Passat e mai spatios locul, dar la Golf e f ingust...

<{POST_SNAPBACK}>

L-am luat de la un magazin cu preturi bune de langa spit. Budimex, daca vrei iti dau un nr de tel ,acum sunt la servici si nu-l am la mine

A fost intradevar in jur de 60 ron(poate 62-64) nu ma stiu ca am luat si antigel

antigel G12 tot made in germany 24 ron 1,5 l

Iti recomand sa-l scoti intai de pe masina si sa citesti codul de pe el inainte de a te duce la magazin, e cel mai sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MIGUEL : am vazut ca ai nr de tlf in profil. O sa revin eu cu un tlf cand ma hotarasc sa execut operatiunea, sper sa nu deranjez :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MIGUEL : am vazut ca ai nr de tlf in profil. O sa revin eu cu un tlf cand ma hotarasc sa execut operatiunea, sper sa nu deranjez :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

oricand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am gasit cartea de vizita:

Magazinul de langa Budimex se numeste Auto Shop :4608020 / 0724205967- Silviu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

sorry ice...

poate sa-mi zica careva cum identific G62 pls?

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa-i dai un pm sau un tel lui MIGUEL, vad ca el l-a schimbat cu succes... eu am umblat doar la mufa lui, banuiesc ca si el e tot acolo dar nu vreau sa vorbesc prostii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zi-mi de mufa te rog unde este, ca oricum asta trebuie s-o verific inainte de a-l schimba.

de fapt toata procedura daca este una.. ma refer la ce ai facut tu cand ai umblat la mufa.

multam

Modificat de postman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema care presupun ca e legata tot de acest senzor. La temperaturi foarte scazute (sub -5) de noapte, dimineata cand pornesc motorul mi se aprinde becul rosu de la Lichid de racire motor si pe computer imi scrie mare STOP verificati lichidul de racire, cititi manualul. In manual scrie ca daca se aprinde acel bec si lumineaza intermitent (insotit de 3 beep-uri la inceput) trebuie sa opresc motorul deorece sau temperatura lichidului de racire e prea mare (nu e cazul) sau nivelul lichidului este sub minim. Am verificat si e nivelul normal. Am inteles de la un prieten (mecanic) ca e stricat senzorul din vasul de expansiune (cred ca despre ala se vorbeste si aici). El zicea ca nu e o problema grava si ar costa in jur de 150 RON un senzor nou.

As vrea sa stiu daca e vorba de acelasi senzor si ce implica asta. Ar putea crea probleme de consum? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles de la un prieten (mecanic) ca e stricat senzorul din vasul de expansiune (cred ca despre ala se vorbeste si aici). ...

As vrea sa stiu daca e vorba de acelasi senzor si ce implica asta. Ar putea crea probleme de consum? :)

NU, nu e acelasi senzor... G62 este senzorul temp lichidului de racire si se afla pe blocul motor, are 4 pini. Senzorul de nivel din vasul de expansiune este altul... Eu am schimbt la PoRo G62-ul, 120 RON parca, adica senzor+manopera+testare. Senzorul a fost vreo 800k si ceva... (nu am factura sa ma uit acum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am aceeasi problema dar nu prea stiu de ea. Motorul se comporta perfect nici o problema . Am scanat cu vag-com si am vazut ca senzorul de temperatura arata 29- 31 grade. Pe panoul de bord acul indica intotdeauna bine urca la fiecare pornire in 10-15min la 90grade. NU stiam de asta pana nu am facut o scanare . E vreo problema daca e busit ? Trebuie schimbat musai ? Cum se schimba ? Am inteles ca soanda contine ambii senzori si cel care transmite info la computer si cel care transmite in bord . Mentionez ca imi persista si o eroare N146 pentru cunoscatori ... 17970 P1562 035 Quantity adjuster N146 upper limit stop value sporadic !!!! care se traduce am inteles - supapa dozaj pompa injectie .

E posibil sa fie acest senzor care transmite la ECU o temp continua f mica de 29-39grade ?

TKS daca mai e cineva priceput pe forumul asta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit topicul si totusi nu scrie nicaieri cum se ajunge la acest senzor...

Asta ca sa verific daca nu e doar o problema de contacte si care ar putea disparea la curatare...

Deci, ne spune cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, nu e acelasi senzor... G62 este senzorul temp lichidului de racire si se afla pe blocul motor, are 4 pini.

4 pini are dar in functie de motor este situat in diverse locuri, am intalnit de ex un Audi A6 cu senzorul pe un furtun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!