Jump to content

Schimb ulei servodirectie


barbut
 Share

Postare recomandată

Vreau sa schimb uleiul de la pompa servo directie modelul din semnatura.

Problema mare este faptul ca nu stiu ce tip de ulei sa pun?

Unii zic ca uleiul verde este special pentru VW - AUDI, altii spun ca uleiul rosu este special, iar altii mi-au recomandat sa pun acelasi tip de ulei care il am acum (adica alb galbui).

Am sa va spun si ce preturi se vehiculeaza: 200/L, 450/L, 650/L, 850/L.

Daca cineva stie ce tip de ulei se pune, va rog sa-mi ziceti.

Multumesc!

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    31

  • Executron

    12

  • Mad Cow

    8

  • misu tdi

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

S-a mai discutat despre asta.

Trebuie sa pui lichid de servo care respecta norma G002000. De obicei ambalajul e de culoare verde, el e alb-galbui la culoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci trebuie sa respecte norma G002000.

Nu conteaza ce marca este???

Si cam cat imi trebuie pt un schimb complet 1L sau 2L?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt aprox in aceeasi situatie. Azi am facut schimbul de ulei + filtre si am verificat celelalte lichide (antigel, servo, frane). La mine este sub minim lichidul in vasul de servo. Culoarea este ceva gen coca cola, poate un pic mai deschisa (vasul de servo este negru si poate de asta imi pare asa inchis). Am pus cateva picaturi de pe joja pe mana, da tot ceva galbui este. Mecanicul mi-a spus ca este OK consistenta, trebuie doar completat. Mi-a spus ca este ulei special (nu mi-a spus exact norma) si ca este in jur de 800 mii litrul. Intra cam 1.5 l in total. Asa cum antigelul si uleiul de motor sunt pe aceleasi norme la toate masinile grupului , cred ca si lichidul de servo este acelasi la Audi si Passat. Luni primesc uleiul si pretul. O sa va spun concluziile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul de servo intra cam 700-800 ml si costa cam 400-500 un litru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ulei pentru servo am luat si eu ca nu mai atingea deloc jojea in ulei si am completat da pe o parte l-as schimba am dat pe un litru 100 Ron si mi s-a parut enorm de mult 100Ron 1L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am mers azi la reprezentanta in bistrita si am cerut ulei de servo. Cu certificatul bineinteles si baiatul mi-a dat ulei de servo norma G 004 000 M2. Nu vreau sa-l schimb ci doar sa completez ce ziceti pun sau nu?

Eu i-am zis ca imi trebuie g 002 000, dar mi-a arata in calculator si a zis ca asta este. CE FAC?

Am un passat din 2001 b5.5 variant avf 134 cp 6 viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dupa ce sa completezi :(

ai nivelu scazut ?

huruie/scartie servo ?

si la mine huruia odata cand miscam pe loc de volan in draci dar si-a revenit singura !

ce chestie domle' !

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe unde se goleste lichidul de servodirectie la Passat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tehnic vorbind orice ulei este supus uzurii,adica dupa o anumita perioada de timp el isi pierde din proprietati,de aceea trebuie schimbat.Recomandarea mea este sa folositi un ulei cu norma prescrisa de producator,-daca folositi altceva riscati deteriorarea pompei servo.

Se gaseste la orice reprezentanta VW s-au la mag.piese auto straine,eu am cumparat un bidon de la magazin(am gasit original VW)pret aprox.50RON nu mai stiu exact,si este de culoare verde.

Normal nivelul uleiului servo in bazin nu trebuie sa scada-(este un circuit inchis)iar daca scade verificati instalatia cu atentie,undeva exista o fisura(teava-furtun).

Nivelul se verifica cu motorul oprit.

Eu l-am schimbat la 120mii km cand am schimbat si distributia ca tot era desfacuta fata masinii.

Am desfacut o conducta am lasat circa 1ora sa se scurga,montat conducta la loc,pus ulei in bazin,am suspendat masina de partea fata,am pornit motorul si am facut cateva viraje stg.-dr.(in bazin se vedeau iesind bule de aer semn ca instalatia se aerisea).Dupa aerisire se verifica nivelul din nou si se mai completeaza daca mai e cazul.

Eu asa am procedat,directia este ok-merge bine.

Va doresc mult succes,daca mai doriti si alte detalii va stau la dispozitie.

Bafta all :icon_thumright:

post-5881-1217397448_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bidonul meu e tot asa ca al tau numai ca e gri.

Vad ca si la tine scrie pe el G 004 000 M2. Sa inteleg ca asta este cel bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform specificatiilor scrise pe bidon acesta este bun-este pe original recomandat de VW

Poti sa folosesti linistit si altceva(castrol,mobil,etc)dar sa aiba acea norma respectiv G004

Referitor la ce ai zis tu nu conteaza culoarea ambalajului ci continutul.

:lol: :lol: :lol:

A si inca o chestie referitoare la culoare,aducetiva aminte de acel ulei de motor care era facut de BP pe vremuri, ca in momentul in care il puneai in motor era de culoare verde(era odata) iar cand il scoteai era negru,probabil ca aceeasi chestie este si cu acesta de servo.

Modificat de DRA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

va rog sa ma ajutati cu o informatie: ce fel de ulei se foloseste pentru servodirectie? Am fost la un mecanic si dupa ce s-a uitat la textura uleiului a spus ca i se pare suspect de subtire (arata ca apa murdara/tulbure). Mentionez ca mashina are 160000 km si din cate am vazut in alte topic-uri, la aceasta varsta ar cam fi cazul sa se schimbe respectivul ulei. M-am tot uitat prin topic-uri dar nicaieri nu am gasit trimiteri explicite la ce tip de ulei s-ar folosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu uleiul de servodirectie are codul G002000, daca nu ma insel este dat si in cartea masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la reprezentanta mi-au dat g 0004000. Le-am zis de g0002000 si au zis ca asta este pentru masina mea g 0004000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am de la reprezentanta din Germania acelasi g 004 000 M2. O fi bun si asta.

Eu l-am inlocuit azi. Treaba super usoara. Mi-a intrat 500ml. De scos l-am scos pe tot, cu aer la 1 bar.

Acuma e frumos verde. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari!

Sper sa nu fiu off-topic, dar care ar fi simptomele inainte sa schimbi uleiul de servo, in afara de nivelul scazut.

Eu sper ca nu m-am tampit la cap, dar mi se pare ca trag cam greu de volan, pe loc pun chiar ambele maini :icon_redface:

Nu imi dau seama exact de nivelul din borcan, dar se pare ca e ok...adica intre min si max.

Daca se "intareste servo" inseamna ca trebuie schimbat lichidul?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o intrebare: o data la cat timp trebuie schimbat uleiul de servo? sau nu exista o regula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, pe care furtun de la directie, ai bagat aer comprimat ? Intreb pt ca vreau sa schimb si eu lichidu` de la directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pe furtun. Am inlocuit capacul de la vas cu unul cu furtun. Am desfacut o conducta de pe pompa de servo si a curs incet tot pe-acolo. Apoi am inchis conducta cu degetul si mi-a scos lichidul si din pompa de servo.

Atentie sa nu bagi mai mult de 1-1,5 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care din conductele de pe caseta de directie ? Deci, prima data a curs uleiul prin corpul casetei si dupa ce ai astupat gaura din caseta , a iesit lichidu` pe furtun din pompa servo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. :P

Daca circuitul e deschis, uleiul va trebui sa iasa doar pe unde poate. In acest fel golesti de lichid pe rand si pompa, si caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care conducta ai desfacut-o de pe caseta de directie, cea mai de jos posibil ?

Mi se pare mie da parca am citit pe undeva ca asa se procedeaza si la circuitul de frinare, se baga aer sub presiune, prin capacul de la rez lichid frina si se destring aerisitoarele. Sa ma corectezi, daca nu e asa.

Daca vreau sa spal instalatia la directie, e gresit daca folosesc lichid de directie rosu CASTROL, ce il am de la un G3 ? Apoi o sa pun in instalatie lichidul care il zice fabricantul VW, G002000.

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. N-am acces la ea acum sa-ti fac o poza, dar la Passat e conducta din partea stanga-fata a pompei, cu surubul in partea de sus, conducta ce merge spre caseta de directie.

2. Metoda de inlocuire a lichidului de frana cu presiune de aer tot eu am aplicat-o, pare-se pentru prima data. Multora le e frica de ce s-ar putea intampla, dar daca respecti cerintele, nu se intampla nimic, in afara de faptul ca nu pierzi 3 ore la inlocuire, ci numai jumate de ora. :coolpics:

3. Eu n-as face asta. Daca tot vrei sa speli circuitul, fa-o cu acelasi ulei recomandat pt masina ta. La mine n-a fost cazul, oricum a iesit tot ce era in instalatie. Uleiul nou e foarte curat, deci semn ca n-au ramas impuritati pe-acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!