Jump to content

Ceasuri, indicatoare (Boost Gauge, Oil Temp. Gauge, Oil Pressure Gauge)


RoSonic
 Share

Postare recomandată

Ma gandeam sa-mi pun niste indicatoare si sunt in faza de informare/documentare.

In primul rand m-am gandit la temperatura ulei si boost gauge. Cum vreau sa le montez in locul sertarasului dintre cdplayer si climatronic, as mai pune si un al 3-lea ca am vazut ca asa "se poarta" (asa sunt suportii cu 3 gauri) doar ca nu stiu ce sa fie.. (presiune ulei sau altceva?)

Acum lista de intrebari :banghead:

Cat de greu/usor se monteaza la tdi.

Ce mai trebuie adaugat pe lista de cumparaturi pentru a fi instalate? Sau vin ele cu tot ce trebuie? (senzori,cabluri,furtune etc.)

Cum vin cu diverse gradatii, la ce limite pentru fiecare in parte ar trebui sa ma orientez tinand cont ca le vreau pentru Tdi? (boost/temp ulei/presiune ulei).

Am vazut pe diverse site-uri ca sunt si electronice si mecanice. Care este diferenta intre ele si catre care sa ma orientez? (ambele au display analogic ca sa nu se faca confuzie)

Eventual ce marci se gasesc pe la noi si ce preturi daca stiti careva sa-mi spuneti.

Astept deci raspunsuri, pareri, sfaturi si eventual impresii ale celor care au facut acest pas. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • xht20

    10

  • Bogdan_wrc

    9

  • Jacku

    7

  • cri-cri

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma gandeam sa-mi pun niste indicatoare si sunt in faza de informare/documentare.

In primul rand m-am gandit la temperatura ulei si boost gauge. Cum vreau sa le montez in locul sertarasului dintre cdplayer si climatronic, as mai pune si un al 3-lea ca am vazut ca asa "se poarta" (asa sunt suportii cu 3 gauri) doar ca nu stiu ce sa fie.. (presiune ulei sau altceva?)

Acum lista de intrebari  :banghead:

Cat de greu/usor se monteaza la tdi.

Ce mai trebuie adaugat pe lista de cumparaturi pentru a fi instalate? Sau vin ele cu tot ce trebuie? (senzori,cabluri,furtune etc.)

Cum vin cu diverse gradatii, la ce limite pentru fiecare in parte ar trebui sa ma orientez tinand cont ca le vreau pentru Tdi? (boost/temp ulei/presiune ulei).

Am vazut pe diverse site-uri ca sunt si electronice si mecanice. Care este diferenta intre ele si catre care sa ma orientez? (ambele au display analogic ca sa nu se faca confuzie)

Eventual ce marci se gasesc pe la noi si ce preturi daca stiti careva sa-mi spuneti.

Astept deci raspunsuri, pareri, sfaturi si eventual impresii ale celor care au facut acest pas. :P

<{POST_SNAPBACK}>

Du-te si vb cu baietii de la Pit Stop Tuning

Tel./fax: +40 - 21.230.22.42

+40 - 21.230.33.32

Mobil: +40 - 727.TUNING

+ 40 - 743.TUNING

+ 40 - 788.TUNING

E-mail: office@pitstoptuning.ro

www.pitstoptuning.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De PitStop si de Ceky stiam si eu ca importa produse AutoGauge.

Dar cum am zis, deocamdata sunt in faza de documentare :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De PitStop si de Ceky stiam si eu ca importa produse AutoGauge.

Dar cum am zis, deocamdata sunt in faza de documentare :)

<{POST_SNAPBACK}>

eu am oil temp si boost pressure...cumparate de la ceky....ceasurile includ senzori si cabluri si se monteaza cam greu(la mine a durat vreo 3 ore) la metrotehnica!A costat cam 1.2 mil daca tin bine minte.Apropo sa nu pui senzorul de oil temp in baia de ulei ca nu se pune acolo ci langa senzorul de temp al masinii (din cate am inteles).Oricum in baia de ulei temp pe care ti-o arata nu este ceea din motor!Si eu il am in baie si vreau sa il pun unde trebuie dar pana akum nu prea am avut timp.Anyway inca o chestie... furtul de la boost nu il pune pe masina ca e cam subtire si nu iti arata corect boostu...pune in schimb un "furtun injector" ca e mai rezistent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pe cineva in State, iti recomand 42draftdesigns.com. Indicatoarele lor sunt net superioare calitativ, fiind VDO Vision. Au solutii speciale pentru spatiile DIN sau stalpul A; pentru iluminare (backlight) se pot comanda LED-uri "perfect match", care au exact lungimea de unda a albastrului de pe VW. Ofera kit-uri complete, ce includ cabluri, furtune, senzori, instructiuni de montaj etc. Preturile sunt ok avand in vedere calitatea produselor.

In ceea ce priveste montarea, cauta tutoriale pe vwvortex.com, in forum-ul MkIV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si eu o sa-mi pun indicatoare pe masina si de data asta ( am avut de VDO pe fostul golf) am sa merg pe Stewart Warner care se pare sunt mult mai bune.

Am sa merg pe Boost si Oil temp. montate pe stalpul A.

Daca mai e cineva interesat putem deschide un anunt la Grup Buys si sa comandam mai multe.

Eu oricum le voi avea pana de sarbatori.

Mai multe detalii despre Stewart Warner : http://42draftdesigns.com/sw.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@chris si cam la ce pret se ridica cu totul cele 2 indicatoare de pus pe stalpul A?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Chris: SW mi se par scumpe (Autogauge sunt la vreo 45E bucata) si nici nu au pe fundal alb pt. noi, numai argintiu ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Chris: SW mi se par scumpe (Autogauge sunt la vreo 45E bucata) si nici nu au pe fundal alb pt. noi, numai argintiu :D

<{POST_SNAPBACK}>

Toni SW sunt 52 $ buc deci tot pe acolo si calitatea e net superioara.

Fundalul argintiu mie mi se pare Ok.

Am primit raspuns si ma costa totul 280$ cu absolut tot ce imi trebuie si suportul de montant, din pacate nu trimit in afara US nici cu plata anticipat :D

Mai astept pana se gaseste cineva de acolo sa mi le aduca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@toni

Nu se compara Autogauge cu Stewart Warner.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar la o scara mai mica ca la mine la putere maxima nici nu vezi cand se ridica acul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de EGT gauge de ce nu spune nimeni nimic?!? Mai ales la un TDI modificat un astfel de instrument e vital.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus Boostmeter si EGTmeter,care consider sint strict necesare:

gauges7ab.th.jpg

marca aleasa e Omori,deoarece se poate regla iluminarea lor in culorile Passatului rosu si albastru.Dupa parerea mea nu e nevoie de Oil Temp daca nu alergi pe piste.In viitor planuiesc sa pun si A/F wideband analyser.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea nu e nevoie de Oil Temp daca nu alergi pe piste.

<{POST_SNAPBACK}>

E am constatat urmatorul lucru:

Cu cit uleiul este mai vechi cu atit temperatura de lucru a acestuia este mai mica. Capacitatea calorica scade odata cu degradarea acestuia. Eu zic ca merita indicatorul de temperatura ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de EGT gauge de ce nu spune nimeni nimic?!? Mai ales la un TDI modificat un astfel de instrument e vital.

<{POST_SNAPBACK}>

EGT-ul merita supraveghiat atunci cind mergi foarte mult la munte sau atunci cind tractezi o remorca. Oricum, nu e bine sa mergi mult timp cu pedala la fund.

Turbina este conceputa pentru regimuri tranzitorii iar nu pentru boost maxim sustinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E am constatat urmatorul lucru:

Cu cit uleiul este mai vechi cu atit temperatura de lucru a acestuia este mai mica. Capacitatea calorica scade odata cu degradarea acestuia. Eu zic ca merita indicatorul de temperatura ulei.

<{POST_SNAPBACK}>

IMHO ,nu cred ca reusesti sa ridici temperatura uleiului peste 120 deg,oricit te-ai stradui.Prin urmare indicatorul de temp ulei nu e strict necesar.Boost/vacuum meter e util ca sa iti dai seama repede daca ceva e in neregula cu sistemul de admisie iar EGTmeter pt ca sa vezi imediat daca e prea sarac sau prea bogat amestecul (depinde si de software dar si de defectiuni mecanice la alimentare}

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGT-ul merita supraveghiat atunci cind mergi foarte mult la munte sau atunci cind tractezi o remorca. Oricum, nu e bine sa mergi mult timp cu pedala la fund.

Turbina este conceputa pentru regimuri tranzitorii iar nu pentru boost maxim sustinut.

<{POST_SNAPBACK}>

Ma uitam ca Kerma (de pe TDICLUB.COM - importatorul de duze) recomanda sa ai EGT neaparat daca pui PP520 sau mai mare. Cum eu planuiesc PP764 (raman incapatanat in prostia mea :D ) ma taie un gand sa imi pun. Si apoi daca merg cu o masina stock sau modificat cu pedala la maxim (sa zicem ultima treapta (5 sau 6 depinde..)) din ce stiu nu vei avea boost maxim

Modificare ulterioara: Am gresit. Din post-ul tau nu reiese automat ca la pedala la fund lung tinuta ar rezulta turbina la max boost.

Oricum eu stiu ca o masina (mai ales cele vestice, moderne) sunt facute sa atinga si sa sustina (fara penalizarea fiabilitatii) viteza maxima constructiva. Si aia o obtii de obicei cu pedala la fund.

Modificat de andREI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

EGTmeter pt ca sa vezi imediat daca e prea sarac sau prea bogat amestecul (depinde si de software dar si de defectiuni mecanice la alimentare}

Mentioneaza ca este valabil doar la benzinare dependenta bogatiei amestecului de EGT pentru ca la TDI (si alte diesel-uri in general) variaza raportul de "amestec" (am pus ghilimele intentionat) de la 1:10 (parca) pana la 1:200 (ralanti). Valorile nicidecum nu le garantez insa plaja e lunga. La benzinar este doar 1:16 +/- ceva

Zi-mi insa altceva. De unde ai obtinut EGT gauge-ul??! Ca nasoii de tuneri romani nu importa nici amenintati cu arma (:P :D) asa ceva. Trebuie sa vorbesc cu oameni de afara sa pot sa imi aduc asa ceva aici.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Chris ai reusit sa iti comanzi de la steward warner?Spune-mi si mie cum pot sa imi cumpar un set complect de boost pt masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

steward warner nu se trimit in Ro, singura varianta e sa le cumpere cineva de acolo si sa le trimita.

In cazul meu din motive financiare mai am de asteptat :) ......sper nu foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Cei de la Metrotehnica nu mai monteaza ceasuri suplimentare...m-au dezamagit. Chiar daca am insistat si le-am zis ca numai piesa de adaptare pentru senzori dintre filtru si bloc vreau sa o monteze pe raspunderea mea, aveam tot ce-mi trebuie - tot nu au vrut! O operatiune simpla care nu lua mai mult de 30-40 min maxim cu tot cu verificari. Asa e cand ai clienti multi si poti castiga mai mult si mai usor dintr-o revizie le dai cu flit la restu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!