Jump to content

Bataie pe spate la trecerea prin gropi


coupyro
 Share

Postare recomandată

Am o bataie ( parca nu ar lucra telescopul ) cand dau in " gropile " ce depasesc o anumita adancime ! :screwy:

Cine ma poate ajuta cu o explicatie ! Sa fie dus telescopul ? Unii ziceau sa schimb bucsele de pe spate !

Astept cu interes parerile voastre !

Succese !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se simte ca si cum se dezmembreaza masina e bucsa sigur, oricum ar trebui sa vada un mecanic, caci imediat si-ar da seama. La mine a facut un mic control si a trebuit sa schimb si bucsele si telescoapele dar pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Shimano iti multumec pentru rapunsul prompt.

Referitor la bucsa, parerea unui mecanic a fost ca schimbarea ei nu duce la nici un rezultat !

Explicatia: golfurile sunt rigide pe spate !

Ce zici ar trebuie schimbate toate ? Am inteles ca sunt 4.

Scuze pentru insistenta sunt nou si cred ca mai multe am de invatat din experienta voastra.

Pot sa spun ca s-a facut test la telescoape.

Am sa va fac cunoscute valorile rezultate.

Inca o data multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita-te la bara din spate sa nu fie desprinsa si mie imi facea la fel, aproape la orice groapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi batea pe spate cand luam gropi sau damburi chiar si mai mici de innebuneam. Era pe spate, acolo pot fi ori bucsele, ori amortizoarele sau mai sunt si bucsele de la bara stabilizatoare pentru 4motion. Daca ar fi amortizoarele trebuie sa vezi ca ori au scurgeri si mai verifici prin apasare sa vezi daca are oscilatii caroseria.

La mine erau bucsele, le-am schimbat imediat cand am putut si e perfect acum, nicio bataie.

Bafta la diagnosticare si reparatie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceleasi simptome si la mine , dar din pacate eu am schimbat prima data amortizoarele si surprize :) tot batea, dupa care am schimbat bucsa care batea si de atunci nici un sunet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am inteles sunt 2 bucse ( 2 tipuri: cu camasa din metal si din teflon ).

Un pret aproximativ 70-80 ron bucata.

Ajutati-ma cu un pret aproximativ: piese - manopera si desigur, ma gandesc cea mai buna solutie ar fi sa le schimb pe amandoua!

Cred ca ar fi bine in general sa oferim preturi la piese si manopera pentru fiecare problema, asa putem sa ne facem idee ce inseamna reparatie respectiva.

Astept Opinii ?! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cost per bucsa ai nimerit pana in max 100 ron, si da , sunt doua tipuri, prima data sa mergi la un mecanic sa iti zica de care sa iei. Manopera eu zic ca pana in max 80 ron.(asta daca da toata puntea jos , si scoate bucsele cu scula hidraulica, daca nu are, o sa se chinuie un pic............mai mult ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am inteles sunt 2 bucse ( 2 tipuri: cu camasa din metal si din teflon ).

Un pret aproximativ 70-80 ron bucata.

Ajutati-ma cu un pret aproximativ: piese - manopera si desigur, ma gandesc cea mai buna solutie ar fi sa le schimb pe amandoua!

Cred ca ar fi bine in general sa oferim preturi la piese si manopera pentru fiecare problema, asa putem sa ne facem idee ce inseamna reparatie respectiva.

Astept Opinii ?! :D

La Elite (e un distribuitor din Bv) sunt 57 Ron bucata cele de metal. Mai sunt si unele de teflon ceva mai scumpe, depinde ce tip ai. Manopera m-a costat 70 Ron (depinde si unde o faci). De scos s-au scos prin loviri serioase cu dalta si ciocan, bineinteles trebuie sa stii cum si cat sa dai. Puntea spate a fost data jos. Si clar le schimbi pe amandoua, ca doar nu vrei sa repeti operatia asta nu dupa mult timp dupa ce ai schimbat una dintre bucse. Apoi au fost introduse cele noi cu presa, aerisite franele pe spate si gata. Drum bun :vaidecapulmeu:

Na ca am descris si toata procedura intre timp :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat pe site-ul celor de la elit.

Pentru cei care sunt curiosi elit.ro

Vizualizand programul in functie de tipul de masina am vazut ce bucse sunt necesare.

Intrebarea mea este: care din marcile respective ?

Mapco, Swag sau Boge ?

Astept parerile voastre.

Cineva mi-a recomandat Swag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat bucsele puntii spate, parca se rupea masina in doua cand dadeam in ceva gropi. Nu a dat puntea jos, ci doar le-a taiat pe alea vechi metalice cu cutitul interiorul si apoi cu bomfaieru si am pus d-alea de ebonita (60RON buc) si este OK. Nu mai stiu ce marca erau, am acum vreo 15000 km si e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In final le-am schimbat:

Am folosit 2 bucse "SWAG" pret 74 ron / bucata. ( CELE CU CAMASA METALICA COD: 30790022 )

Manopera: 60 RON

Deocamdata sunt foarte multumit, sa vedem in timp.

S-a folosit pentru inlocuire, ultima metoda de pe forum.

Se vede clar diferenta, nu se mai simte nici o bataie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Astazi am fost la mecanic cu aceeasi enervanta problema - troncanit spate dreapta. Tipul mi-a spus ca e necesara schimbarea bucsilor spate si ca ar fi bine sa cumpar bucsele din teflon ca sunt mai "bune" (adica ii e mai usor sa le schimbe ptr ca intra mult mai usor)

Rugamintea mea e sa-mi dati un sfat referitor la achizitia bucsilor si eventual firma producatoare, ptr ca cele originale (metalice) costa 100RON iar cele din teflon (Boge) au acelasi pret si sincer nu as vrea sa imi menajez mecanicul daca cele metalice sunt mai bune.

Astept sfaturi B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sunt 2 tipuri diferite de bucse, in functie de modelul montat pe masina ta trebuie sa alegi. Eu am luat de la magazin ambele tipuri si mecanicul mi-a zis care se potrivesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu initial am avut pe masina modelul metalic care a fost inlocuit de cel din teflon. Din nefericire cel care a montat bucsele nu a stiu cum trebuie puse motiv pentru care dupa 3 luni trebuie sa le schimb iar.... Intrebarea mea e daca merita sa iau bucsele tot din teflon sau sa revin la modelul metalic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut doua posibilitati: sa pun din teflon sau cele cu camasa metalica.

A trebuit sa le cumpar pe ambele deoarece nu stiam care se potrivesc ?

La modelul meu (an 2000 ) s-au potrivit cele cu camasa metalica, deci nici nu puteam sa le pun pe cele din teflon, pe care le-am returnat !

Cele cu camasa metalica au fost de tipul SWAG si au costat 74 ron. Deocamdata sunt multumit !

Cele din teflon costau 45 ron !

In concluzie depinde de modelul care il ai si de meserias ( modalitatea in care ti le monteaza, daca da sau nu da puntea jos si daca are presa ! )

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa schimb un amortizor pe spate, rog cunoscator sa-mi spuna daca trebuie sa le schimb pe amandoua s-au numai pe cel dus. Am tot auzit ambele variante ba amandoua, ba numai cel defect.

Masina din semnatura, am 44000 km reali. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se schimba amortizoarele se schimba amandoua (de pe aceeasi punte). Nu se schimba numai unul.

Despre bucsele de pe puntea spate recomand sa se citeasca topicul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit in final sa schimb bucsele spate insa nu a fost sa fie... Bucsele le-am cumparat de la volksparts si le-am ales pe cele din teflon (73mm diam), cele metalice avand diam de 69mm. Ambele se potrivesc deoarece cele de teflon sunt "modelabile" iar daca mecanicul are presa pot fi puse ambele modele fara probleme.

Problema pentru mine e din ce in ce mai agravanta pentru ca nu reusesc sa scap de acel sunet enervant...am schimbat doua randuri de bucse spate, am golit tot portbagajul pana la tabla, am inversat amortizoarele, am dat toate protectiile de sub masina jos insa sunetul persista pe aceeasi parte (dreapta). Se aude inclusiv la 15-20Km/h la mici denivelari si se amplifica in functie de viteza si denivelari.

Orice idee e bine venita cu toate ca am cam ajuns la capatul rabdarilor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate nu sunt 2 randuri de bucse ? Asa mi-a zis cineva de la un service. Daca sunt 2 le-ai schinbat pe ambele ? Eu initial stiam doar de bucsa punte si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca nu am un 4Motion, pe spate sunt bucsele mari de la punte (una stanga, una drepta) si bucsele mici de la amortizoare care sunt cu tot cu amortizor. In momentul in care am inversat amortizoarele sunetul a persistata pe aceeasi parte. Ce pot sa mai spun e ca am mers 200m si fara amortizor pe partea afectata si sunetul a disparut definitiv, insa cum am montat amortizorul a reaparut. Am incercat si cu alte amoritoare de la un prieten si se comporta la fel adica troncane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
voinea razvan

Dupa 8 luni de teroare cu troncanitul spate dreapta, astazi am scapat de problema! Am eliminat de la amortizorul spate dreapta burduful de protectie si sunetul a disparut. Concluzia: datorita faptului ca partea dreapta e mai solicitata ca cea stanga, arcul s-a inmuiat iar amortizorul se oprea in burduful de protecite rezultand acel tronc-tronc.

Pentru toti cei care nu au scapat de aceasta dilema, incercati si chestia asta. La mine a mers! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am de furca si eu cam cu aceeasi problema...........masina mea troncanea in partea din spate pe drum cu denivelari. Zis si facut........am cumparat frumusel 2 amortizoare spate (marca Boge) + o pereche de bucse pentru puntea spate (recomandate de mecanic, care mi-a inspectat mai inainte masina) si le-am montat pe toate odata.

Totul a fost bine pentru putin timp (aprox 20000km), insa galagia s-a intors. Am vizitat din nou mecanicul (cu gandul ca poate mai trebuie schimbat ceva), i-am spus problema, a luat masina la puricat si in final a zis ca totul e super OK, sa stau linistit si sa nu mai toc banii de pomana.

Dar cand sa ma linistesc, a mai aparut o problema: cauciucurile de pe spate se tocesc cam rau la interior si treaba asta ma ingrijoreaza. Ce sa fac? Ce cale sa apuc? Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi.......Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salutare tuturor.......am si eu o problema la un golf IV,imi bate ceva foarte rau pe dreapta spate cand dau in gropi...acu nu stiu daca e telescopu sau bucsele....sau daca pot sa schimb bucsele la telescop si cum se numesc ca sa stiu ce cer la magazin........sau trebuie sa schimb telescopul cu tot....

Modificat de napster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori bucsele de la puntea spate ori flansele amortizoarelor, depinde unde se aude, mai sus, mai jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!