Jump to content

DSG sau manuala?


IF 86 TDR
 Share

Postare recomandată

Imi cer scuze daca s-a mai discutat vis-a-vis de acest subiect. Urmeaza sa-mi comand un Golf V, in principiu imi stiu configuratie, a mai ramas sa ma decid asupra cutiei de viteze:). Am reusit sa fac un test-drive cu un Golf V GTI DSG si am ramas placut surprins de ce poate sa faca si masina si cutia (am exemple de masini in familie cu cutii de viteze automate), asa ca mi-a ramas un zambet larg. Oricum daca ati putea sa ma ajutati cu aceasta grea decizie ;) . Plus vreau sa stiu daca merita sa-mi pun farurile bi-xenon.

Multumesc si imi cer scuze din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti un tip sportiv care merge seara si duminica atunci eu iti recomand manuala. Daca umbli ziua prin oras de colo colo prin ambuteiaje mai bine DSG. Subiectiv eu prefer cutia manuala dar in ultima vreme traficul infernal din oras ma cam aduce in pragul disperarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG si neaparat comenzi tiptronic pe volan, fac toti banii !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti un tip care conduce mai mult prin oras, alege DSG.

Daca esti un tip sportiv alege DSG.

In toate celelalte cazuri alege DSG. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor ! Si pe mine m-a convins Istef :P , deci, DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG nu am condus , asa ca nu ma pronunt. Dar farurile bi-xenon fac toti banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG nu am condus , asa ca nu ma pronunt. Dar farurile bi-xenon fac toti banii.

@offtopic :P :P replica cu xeoanele e de-a dreptul peste stangu :P

E mult mai comod DSG, asa cum spuneau si predexesorii, in aglomeratie e mult mai utila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu dilema asta, dar foarte putin... :P

In primavara voi da si eu o comanda si deja stiu ca va fi DSG. Imi place sa merg si sportiv, insa cand am de stat (adica aproape stat si mai putin mers...) fie si "doar" cateva ore in traficul din Bucuresti, tare imi doresc o cutie automata... Plus ca am de facut 14 km zilnic de acasa la serviciu, din Sud in Nord... si inapoi seara... :P

Din ce am citit pe forum, DSG-ul nu inseamna ca renunti la sportivitate, mai ales daca ai si comenzile pe volan (pentru confortul schimbarii treptelor).

A, si vreau si faruri bi-xenon... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ieri mi-am luat masina cu cutie DSG. Ce pot sa-ti spun decit ca merita toti banii.

Bafta in alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsg+bi xenon

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG clar, iti ofera si sportivitate, dai pe "S" si s-a rezolvat si crede-ma schimba mai bine ca majoritatea dintre noi, daca esti un sportiv pur atunci iti iei manuala, eu daca as avea o masina puternica, ma refer la cel putin 200cp as lua manuala, daca vrei confort, atunci mergi pe DSG, asta nu inseamna ca nu ai si sportivitate in caz ca vrei asta de la masina ta.

Da un search cu DSG pe forum si ai sa citesti sa iti ajunga sa te lamuresti foarte clar, unii dintre noi avem un an cu, cutia asta si s-a comportat IMPECABIL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de ce au zis altii..

DSG daca nu ai de gand sa "umblii" mult la motorul masinii :D

daca vrei sa treci cu mult -adica nu doar cip- de puterea stock motorului, atunci trebuie manuala.

eu: manuala + 4motion :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia DSG, nu o sa iti para rau. Toti care au condus o masina cu DSG s-au indragostit de cutie. Parerea mea ca deja nu se mai pune problema: de ce sa iau cu dsg? ci acum e: de ce sa iau cutie manuala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie neaparat sa treci pe S ca sa mearga sportiv. DSG-ul simte agresivitatea soferului si in D. Cat despre putere...chiar nu conteaza. De ce oare masinile puternice de peste 200 de cai vin in standard cu cutie automata? Sport ar insemna Ferari, Porsche si alte marci de genul asta. La alea nu merita cutie automata, dar acum vorbim despre alta categorie de masini.

Bafta in alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, toate lumea voteaza pentru dsg, ok, acum vine intrebarea urmatoare: la revizii(ma refer cea a cutiei de viteze) nu sare calul la buzunar? Nu vreau sa ma pronunt ca nu sunt in materie, poate voi ati auzit mai multe. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai bani de revizie de GTI, si sa intretii un GTI in general, nu cred ca problema e cutia automata. Nu stiu ce costuri ar fi.. da banuiesc ca nu pot fi exagerat de mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GRooVe- "S-ul" are alte mape. :) Fiecare treapta o schimba mai sus decat decat in mod normal (mai exact...decat mapele din modul normal D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GRooVe- "S-ul" are alte mape. :) Fiecare treapta o schimba mai sus decat decat in mod normal (mai exact...decat mapele din modul normal D)

Da, dar daca fortezi si D-ul trage sportiv. Nu la fel de sportiv ca S-ul, dar...

Ce nu-mi place mie la DSG e ca nu poti trece de pe D pe S in mers.

Stiu ca e o chestie normala sa fie asa, dar...asta mi-ar fi placut maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, toate lumea voteaza pentru dsg, ok, acum vine intrebarea urmatoare: la revizii(ma refer cea a cutiei de viteze) nu sare calul la buzunar? Nu vreau sa ma pronunt ca nu sunt in materie, poate voi ati auzit mai multe. Multumesc.

Un schim de ulei si filtru pe la 60k km...daca asa recomanda producatorul.

Da, dar daca fortezi si D-ul trage sportiv. Nu la fel de sportiv ca S-ul, dar...

Ce nu-mi place mie la DSG e ca nu poti trece de pe D pe S in mers.

Stiu ca e o chestie normala sa fie asa, dar...asta mi-ar fi placut maxim.

Pai...trage, ca si asa are 3 sau 4 mape; in functie de "plumbul" din pantof :)

Pt. schimbare in "S" in timpul mersului, cred ca poti incerca cu trecere prin "N" dar, ar fi si o pierdere de timp; asa ca, solutia ramane tot kick-down -ul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!