Toată activitatea
- Ultima oră
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Pare ca vor urma alte ieftiniri . Tesla to shut down production at German plant for 4 days - Handelsblatt https://www.reuters.com/business/autos-transportation/tesla-shut-down-production-german-plant-4-days-handelsblatt-2024-05-07/ -
Da, ai nevoie de un dispozitiv numit aawireless. Am pe acelasi infotainment acest dispozotov si totul merge wireless perfect de aproape 2 ani. Cauta la "masina mea" sa vezi exact.
-
La masinile mai vechi rapoartele cutiilor de viteze erau mai scurte, fata de modelele mai noi. Astea noi consuma mai putin, dar sunt mai lesinate Erau si exceptii, ca de pilda Octavia 2 1.6TDI, cu rapoarte foarte lungi si dinamica slaba.
-
Iulian201022 s-a abonat la Inlocuire aer contionat cu climatronic
-
Inlocuire aer contionat cu climatronic
Iulian201022 a postat în topic iniţiat de tamek din Passat B6
Salut Florin, senzori 1 și 2 numiți pin 1 și 2 se află pe aceiași mufa A sau se află pe mufa B sau C? Mulțumesc anticipat. -
Ce turat e passatul tau la 140, eu la b8 2.0 tdi de 150cp cu DSG6 DQ250 am la 140 2200 ture. Am si un focus 1.6 tdci in 5 trepte si ala statea la 2900 ture in a 5-a la 140. Nu te enerveaza la drum lung mai ales pe autostrada? Oare de ce au ales asa un raport mai ales la motorul de 177cp?
-
Octavia mea a fost fabricata in martie 2020 iar cutia are rapoartele de mai jos si Vmax = 230 km/h (din CoC). A ta e la fel? Cineva a scris pe aici ca la un moment dat s-a schimbat modelul.
-
Pana la urma asta conteaza , sa fii multumit Daca si masina se va dovedi ok va fi si mai bine , baietii aia faini raman acolo , masina ramane la tine
-
Salut, revin cu impresia lasat de baietii de la Welt Metrotehnica: PROFI! Recomand tuturor care au de gand sa apeleze la un Welt sa intrebe si la ei, s-ar putea sa ramana surprinsi de cat de faini sunt cei 3 baieti de acolo si ce atmosfera prieteneasca iti creeaza o data ce ai ajuns la ei. Eu unul sunt super multumit!
-
Passat Alltrack 2.0 TSI DSG7 GPF 4Motion
Xman_ghio a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
Cat a costat reparatia? - Astăzi
-
Ce bujii (cu scanteie) folositi?
florin berdila a postat în topic iniţiat de s_c din Motoare pe benzina
Pai asta am înțeles ''cea cu rezistenta mai mica e mai buna va da o scanteie mai puternica ''am înțeles ok? -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
acidone77 a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Cost? 🤣 -
Desfa si tu banda aia si vezi unde e intrerupt. Probabil a fost schimbat si legat cu mana sau cablajul ciupit si face scurt intre fire. Pune o banda de matisare buna nu din asta izoliera.
-
4967 - Senzor 1 temperatura carburant (G81) P0183 00 [039] - întrerupere/scurt la plus Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie împrejurari cod: Stare defect: 00000001 Prioritate defect: 2 Frecventa defect: 10 rulaj: 253809 km Data: 2002.14.18 timp: 16:25:30 Turaþie motor: 987.00 /min Valoare de sarcinã normatã: 30.6 % Viteza vehicul: 0 km/h Temperatura antigel: 58 °C Temperatura aer admisie: 21 °C Presiune aer ambiental: 970 mbar Tensiune terminal 30: 12.840 V Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40 Consum combustibil: 0.69 l/h Temperatura ulei motor: 83.3 °C Prag de avertizare nivel ulei: 32.212 mm Temperatura modul de comandã: 22.5 °C Nivel ulei: 56.600 mm Temperatura exterioarã: 21.5 °C Temperaturã combustibil: -40.0 °C
-
Mulțumesc frumos, mă gândeam că putea fi altceva pentru că au apărut aproape simultan erorile la bujii și egr, așa coincidență, iar niciuna dintre erori nu e confirmată de ECU. Mulțumesc din nou.
-
Salut, aveti idee daca pe modelul meu multimedia pot sa folosesc waze si fara cablu ? muzica pot sa ascult pe bluetooth, dar waze nu pot decat prin cablu. Atasez poze, si vroiam sa mai intreb, in caz ca nu se poate, exista vreun adaptor ceva, pot face ceva sa renunt la cablu ? multumesc
-
-
Electrovalva compresor defecta.
-
Egr nou OE si un set de bujii
-
Hristos a inviat! Tot incerc sa scriu pe un card original de Seat un update la harta de navigatie si nu reusesc. Cu linkurile de la VW nu functioneaza si am sters si harta de dinainte... baiat destept. 😅 Poate cineva sa ma ajute cu un link ptr "navigation maps" la Seat? Masina in cauza este un Seat Leon din 2019. Cu multumiri.
-
Posteaza freeze frame-ul impreuna cu eroarea si valorile dpf din blocurile de masura, daca din ce spui tu ca senzorii sunt noi sper ca ca ai montat OE nu gunoaie si ai verificat furtunele care intra in senzori sa nu fie infundate sau crapate iar informatia raportata de senzorul pentru presiune diferentiala este ok, egr nou cu racitor, injector adblue curatat , clapetele din esapament functioneaza etc. raman doua variante pentru P2002, respectiv presiune prea mica sau prea mare in filtru. Daca este prea mica probabil filtru este crapat sau spart , daca e prea mare filtrul este colmatat sau nu a fost curatat corect. Daca presiunea diferentiala este ok,reset eroare, reset ash / dpf nou apoi urmaresti soot mass sa scada cand va incepe sa regenereze daca nu incepe singur dupa resetare incerci cu emergency regen.
-
Passat Alltrack 2.0 TSI DSG7 GPF 4Motion
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
-
gushpi s-a abonat la Baterie (Tiguan 5N & 5N2)
-
io am schimbat 2 alternatoare, unul mai ieftin - care încărca la 13,5, apoi am pus unul cu vreo 25% mai scump, care încarcă la 13,7 apoi am măsurat la un alt passat curentul de-ncărcare și tot 13,7 avea așa că acum am fo 4 ani de când merg cu ăla de 13,7V în schimb, de când s-a stricat alternatorul original, nu mai îmi funcționează funcția „start&stop” dar nu mă doare nimic, mașina fiind diesel, era chiar deranjant să mi se oprească - iarna - mereu motorul...
-
alt.d4c s-a abonat la Scanarea cu VCDS - erori aparute
-
Bună ziua, atașez și eu un log de audi A1, de câteva luni tot se aprinde martorul spirala iar motorul intră în modul de protecție. După o repornire totul dispare iar mașina merge ok. Ultimele 3 erori la modulul motor sunt de la egr. E un semn că ar cam trebui schimbat sau poate fi și altceva. Mulțumesc anticipat. O zi frumoasă tuturor. Log.audi.a1.txt
-
alt.d4c şi-a înregistrat cont de membru
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Doomy a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Ca sa nu o lungesc si de data asta , impart in doua informatia despre piesele schimbate. Prima data las o lista de piese impreuna cu motivele si apoi va urma detalierea procesului de schimbare al acestora. Pai sa incepem.... Odata cu operatia de mai sus ( cea cu franele ) am facut o verificare vizuala si la levier la toate bratele/bucsele posibile si am fost destul de socat ce am gasit. Multe din ele aveau joc mare, mult mai mare decat era cu un an in urma . Situatia generala era cam asa : pe stanga avea joc , omologul de pe dreapta nu avea joc , sau invers. Confirmarea finala am avuto cand am facut geometria imediat dupa schimbul de anvelope , moment in care pe spate am intrat pe rosu 0.02% la partea de camber care nu mai putea fi ajustat deoarece era la maxim reglajul de la bucse. Am facut lista cu coduri de piese care le vroiam schimbate si am trimis-o la mecanic : A fost onorata intreaga lista. Am mers pe premisa urmatoare -> masina oricum are un numar de KM ...~185.000 si o varsta de 12 ani+ asa ca nimic din ce era original nu mai era considerat ca fiind fara uzura. Nu avea rost sa schimb doar bucsele sau bratele cu problema, mai ales daca erau doar pe o parte , doar amanam alta vizita la mecanic si alta manopera, chiar se puteau strica mai rapid piesele noi montate pentru ca erau suprasolicitate datorita uzurii celor care ramaneau pe masina. Probabil ca daca schimbam doar ce era la prima vedere nu erau nici macar jumatate din piesele de mai sus , dar pentru preventie am decis sa fac tot . Am mers pe "Ghiveci" de piese dupa cum se vede . Doar doua lucruri am pastrat din ce a fost pe masina in materie de brate si bucse : 1) Bieletele de la barele stabilizatoare fata/spate - Cele montate de mine ac um 2 ani , care au rvewo 40K km si inca nu au deloc joc . 2) Arcurile Eibach.....la care nu trebuie explicat de ce le-am refolosit. Amortizoare pentru ca era si timpul.....dpdv al meu erau destul de uzate, oriocum nu aveam de gand sa pun brate si bucse noi pe amortizoare vechi.....ultimul test de amortizoare facut in Martie arata ca pe fata sunt undeva la 75% iar pe spate 83% eficienta......acesta fiind ultimul test de amortizoare care il voi mai face in viata mea :))) realitatea a fost alta. Si apoi piesa de rezistenta : Ambreiajul -> De ce? -> Pentru ca la ultimul drum de piatra neamt am avut doua simptome care prevesteau inceputul de sfarsit : se intarea tare de tot pedala la apasare si avea un tremurat/vibratie la ridicare dupa drumul mai lung de ~2 ore . Nu am observat simptome dupa racire . Am zis daca tot vizitez mecanicul sa il fac si pe acesta pentru ca anul asta exploratorul va avea ceva de umblat si vreau totusi sa ma pot baza pe el. In pozele de mai sus se vad doua ambreiaje complete Motivul ? ..... o sa las putin suspans pentru urmatorul post... -
Egr-ul a colmatat dpf-ul. Daca nu mai sunt alte erori inseamna ca dpf-ul nu a fost curatat sau mai sunt defectiuni (cum ar fi consumul de ulei )