Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. F l o r i n

    Eroare selector DSG 6

    Recomand Kit de reparatie
  3. andrei0241

    Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw

    Confirmat din programul de piese al celor de la Autokarma - codul corect este 5Q0615601B. Am confirmat si eu masurand pe masina, doar inaltimea hub'ului (plecand de la fata exterioara a discului de frana) e aproape 50mm, deci mai sunt si discrepante fata de unele cataloage online
  4. ili2k2

    Ce parbriz alegeti pentru B8?

    sal.. Din ce stiu si la B8 exista optiunea de parbriz incalzit infrarosu, asa ca nu ai ce firicele sa vezi. Vezi daca pe codul actual la parbriz ai marcajul IR. Si binenteles, cu ti-a zis si Adrian, verifica si pe clima.
  5. EEXCALADE

    Revizii (Tiguan AD1)

    Poate fi o aberatie daca te raportezi doar la manual ,dar in viata reala ,in RO ,este asa cum au scris colegii . Exact ca tine au gandit si ei : https://vwforum.ro/topic/28134-schimbare-distributie-cand-cum-de-ce/page/117/#comment-3146538 https://vwforum.ro/topic/28134-schimbare-distributie-cand-cum-de-ce/page/112/
  6. Cristi S.

    Revizii (Tiguan AD1)

    Nu am cu ce sa ma informez...Eu doar am scris ce recomanda service-ul VW. Sa zici ca "distributia la 100.000 daca e curea, 180.000-200.000 km lant" e o mare aberatie, dar nu intram in polemica...Aici ar trebui sa te informezi tu. Evident ca o servisare mai deasa e mai benefica pt masina dar nu si pt buzunarul proprietarului. Numai bine.
  7. adrian_mm89

    Ce parbriz alegeti pentru B8?

    Nu te lua dupa firicele, apesi pe meniu la climatronic, daca ai semnul de parbriz incalzit in partea de jos inseamna ca ai optiunea. Asa arata icoana in meniul acela, e langa Sync, Lock, Aircare si ce d-zeu mai ii pe acolo:
  8. Nenciu Victor

    Revizii (Tiguan AD1)

    Cristi S. mai informeaza-te ... LL nu e pentru Romania, unde nu avem autostrazi, calitatea uleiului vandut in Ro nu e la fel cu cea din afara ... Datele oferite de VAG si alti producatori sunt date pe niste teste facute, in conditii normale de uz, pe drumuri bune, cu autostrazi, cu lichide de calitate ... Nu toate porcariile ce se vand la noi in tara ... Plus ca acum a intervenit marea folosire a materilalelor reciclabile si multi folosesc aliaje in componenta si fac rabat la anumite cote. Dar o servisare mai deasa fata de ce zice producatorul, nu va avea niciodata cum sa cauzeze, motor kaput Financiar mai mult de 1000 de lei nu ai cum sa dai, pe filte si ulei plus manopera. Macar care sunt mai importante.
  9. ford sierra tdi

    Impresii chiptuning...

    ai 2 variante: --il gasesti cu un tool bunicel de diagnoza --sau desprinzi ECU de pe clemele alea de plastic(fara sa deconectezi mufele, doar il scoti de pe suportul de plastic, de pe sine) si citesti ce scrie pe eticheta ceva de genul...
  10. Mitrovici1

    Ce parbriz alegeti pentru B8?

    Observă daca ai "firicele" in parbriz. Daca exista, atunci ai încălzire in parbriz. Și mie mi se pare "ciudat" 😀 sa nu știi ce dotări are mașina.
  11. acidone77

    Ce parbriz alegeti pentru B8?

    Pai tu nu stii ce optiuni are masina ta? Daca ai sau nu parbriz incalzit?
  12. zidanne

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    @andrei2186 e normal, patineaza ambreiajele.
  13. ct_act

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Orice mașină bine întreținută mai explorează și service-ul... @Doomy La cum le explici mai ca îmi vine sa fac mecanică în timpul liber! Mașină ținută la zi costă, dar și merge când o soliciți! Nu exista mentenanță prea multă, doar prea puțină. Hai cu plimbările... la cât mustăcești după mecanică îmi pare că ți-a plăcut cam mult. Chapeau!
  14. Cristi S.

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Tind sa cred ca ti se pare doar...Masina oricum nu e asa fasneata cu motorizarea asta (si in nici un caz pe modul drive). DSG-urile, desi schimba foarte repede vitezele, au "dezavantajul" ca din soft sunt programate sa tina masina subturata la mers lejer si poate de aici si senzatia ca ar patina ambreiajul. Incearca pe modul sport sau pe manual si ai sa vezi diferenta.
  15. R_a_z_v_y

    Ce parbriz alegeti pentru B8?

    Salutare,detin un Passat B8.5 fabricatie 2020.12 si ieri am luat un bolovan in parbriz de toata frumusetea.Dupa multe telefoane am ajuns la concluzia ca se gaseste doar parbriz original.Am incercat si la reprezentanta unde am primit un pret de 5000 ron plus manopera pe original,parbrizul fiind cu senzori,camera si incalzire (cel putin asa zic cei de la reprezentanta).Intr-un final dupa 1000 de telefoane de la o firma de montat parbrize am primit un pret de 5 ori mai mic si mi s-a spus ca dupa seria de sasiu parbrizul nu ar avea incalzire asa le da lor.Acum sunt intr-o dilema totala daca am incalzire sau nu !!! Cum as putea sa imi dau seama ce fel de parbriz am,cu incalzire sau fara incalzire,la ce trebuie sa ma uit sau ce sa urmaresc?Las mai jos si seria de sasiu poate ma ajuta cineva:WVWZZZ3CZME048421. Multumesc anticipat !!!
  16. Alexvlad23

    B6 nu mai porneste

    nu pot citi modulul 46. In schimb am erorile astea, nu cred ca are vreuna din ele treaba cu ce problema am eu dar poate nu ma pricep eu destul. Releul terminal 30 l-am verificat este ok. Pe langa aceste erori mai erau ele mentionate mai sus, dar pe acestea le-am sters cand le-am descoperit. imobilizator ( unde am eroarea : 01330 -central control module for central conveninece j393 implausible signal intermitent) si pe can gateway (unde am eroarea : 00466 - control module for steering column electronics j527 no/signal comunnication intermitent). passat scan.pdf
  17. dumi_DC

    2021 Cupra ATECA 300

    Am facut aproape 10.000km pana acum. S-au adunat si kilometri facut in vacanta de Paste, pana in Luxemburg si inapoi. Am observat ca la drumuri intinse, consumul este intre 8,1 si 8,6 (cruise control 130km/h) ceea ce este absolut decent. Pe drumuri nationale unde se circula mai incet, sigur poti scadea sub 8. Trebuie sa fac iar un schimb de ulei Sistemul automat de cruise control mi se pare foarte bun si face calatoriile lungi mult mai odihnitoare. Nu am mai avut un sistem atat de complex la alte masini pana acum. Important este sa faci si drumuri lungi cu masina ca sa isi justifice pretul dar fiind inclus intr-un pachet de optionale este bine sa fie bifat. Dupa 3 luni bune am fost chemat la GTT pentru instalarea capacului motor si o resoftare de sistem multimedia. Sa vedem daca se vor rezolva micile bug-uri constatate de mine (nu se mai conecteaza telefonul la masina dupa opriri scurte - de fapt el apare conectat dar nu se aude sunetul; s-a mai intamplat sa nu se auda radioul - nu am observat o cauzalitate, pus si simplu cateodata nu merge; am vazut ca nu se mai bloceaza waze-ul prin carplay - ce descriam mai demult, sper sa nu isi "revina".
  18. dan_g

    1.4 TSI (TFSI)

    Curea.
  19. andrei0241

    Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw

    Pentru o Ateca cu VIN VSSZZZ5FZJ6545405, imi poate confirma cineva codul OEM pentru discurile frana spate? Eu am gasit ca ar fi vorba de 5Q0615601D, am plasat o comanda online cu verificare in baza VIN si mi s'a spus ca este incompatibil. La magazinele de piese am gasit si optiunea 5Q0615601B, singura diferenta e inaltimea "oalei", 48.2mm ptr D si 58.3mm ptr B. Evident ca varianta sigura e sa masor discul de pe masina, insa nu am acces la masina momentan si speram sa pot da comanda cat mai curand. In cataloagele de la ATE si TRW apar ambele variante, nu m'am putut lamuri.
  20. ph13xlv

    Schimb ulei DSG

    Înțeles, mulțumesc! Procedura este aceeasi ca la DSG-ul cu 6 trepte? Ueiul(tip si cantitate) este acelasi?
  21. andrei2186

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Masina o am de 6 luni. Asa face de la inceput. Trecand de la manuala la automata nu mi-am dat seama. O sa incerc sa fac o filmare. Exemplu: cand incetinesc aproape de oprirea rotilor si accelerez trecerea din D2 in D3 este cam lunga.De la D3 in sus pare sa schimbe ok.
  22. Andrei_72

    Revizii (Tiguan AD1)

    In cazul Tiguan-ului AD1 Diesel, intervalul recomandat de producător pentru schimbul Kitului de distribuție, este la 210.000. Cat despre schimbul de ulei, răspunsul nu e așa simplu. Vorbind strict din punct de vedere financiar / economic, ar trebui făcut in funcție de planurile pe care proprietarul le are cu mașina, cați ani intenționează sa o păstreze, la cați kilometri intenționează sa ajungă, si ce vrea sa facă cu ea la final. Din punt de vedere tehnic, pentru a fi păstrata intr-o stare buna, ar trebui făcute reviziile in funcție condițiile in care mașina este exploata. Sa luam de exemplu o mașina care merge 30000 km preponderent intr-un trafic urban aglomerat, cu porniri dese, multe opriri si plecări de pe loc, eventual cu Stop-start, in mediu cu mult praf, si in tot acest timp adunând foarte multe ore de funcționare. Nu este același lucru cu una care merge mai mult pe drumuri nationale, la un regim de viteza relaxat, la fel cum si asta diferă de situația in care o mașina merge mai mult pe autostrada, la vieze mai mari. Eu unul, nu găsesc argumentele pentru crede ca un interval de service fie el cel nou extins, fie cel clasic, fix, este acoperitor pentru cele 3 situații ipotetice. Este adevărat ca la fel ca toți marii producători, VW implementează o politica economica si ecologica in privința intervalelor de revizii, recomandând sa se efectueze la 30.000. 15.000, nu cred ca mai este o cifra de actualitate pentru noile modele (referindu-ne strict la recomandările de interval de service date de VW). Cat despre interesul marilor producători ca mașinile lor sa ajungă la varste avansate cu multe sute de mii de km, fără sa necesite reparații majore, si daca intervalele pe care le recomanda au in vedere acest obiectiv, asta rămâne pentru fiecare proprietar sa gândească cu propria minte, si sa ajungă la o concluzie. Informații mai mult sau mai puțin avizate sunt multe in acest domeniu si oricine le poate găsi. Spre exemplu: In cazul meu, am ajuns la concluzia ca in condițiile unui rulaj echilibrat ca raport intre regim urban si extra-urban e bine de schimbat uleiul mai devreme de 10000 km. Bineînțeles fiecare este liber sa analizeze informațiile si in consecința sa își utilizeze resursele de care dispune si sa își întrețină mașina personala așa cum crede ca e bine.
  23. ovidius

    Eroare selector DSG 6

    Buna dimineata, Mi -a aparut si mie de cateva ori aceeasi eroare la un Audi A3, 2016 1.4 TSI 150CP, 75K km... Ar putea cineva sa ma ajute cu schimbarea micro-switch-ului, preferabil Timisoara/Craiova ?
  24. vizitator

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    @Gabriel*77: daca esti interesat de sfatul meu cu Audi A4, poti sa imi scrii pe PM. Daca nu, succes in continuare!
  25. Al Bundy

    The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS

    De vreo cateza zile, la trecerea peste denivelari, la viraje, la balans stanga dreapta se auzeau zgomote din partea stanga fata a masinii, cel mai clar se auzeau la plecarea de pe loc si viraj stanga. Programare la Avia, si s-a constatat ca zgomotul provine de la bieletele de la bara stabilizatoare, nu ca au jos ci de la faptul ca sunt gripate, articulatia nu se invarte lin ci sacadat si acele trosnituri se propagau si se amplificau prin bara stabilizatoare. Se schimba in garantie ambele.
  26. Doomy

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    @Doc Morelli si inca nu am ajuns cu posturile la zi , sa vezi dragostea asta cum e ....cateodata iti vine sa o dai in pom ia alte dati nu iti vine sa te mai dai jos din ea...... @tavitara am stabilit in alte posturi ca nu e facut pentru asa ceva Tiguanul , aici e vorba de pasiune . Nu contest,e vorba si de utilizare care nu este in parametrii producatorului .....dar ce mai vrei mai mult de la cauciuc care are peste 12 ani vechime? Dupa spusele mecanicului " Mai mergeau cel putin 50k" , daca era dupa el , schimba punctual o bucsa , un tampon si un cap de bara. Amortizoarele daca nu erau curse de tot ....erau inca bune dupa el. Bineinteles ca am primit discursul moral " Altii vin cu ele fier pe fier....." Nu e ca si cum schimbi toate bucsele an de an , faptul ca le-am facut pe toate am salvat multe drumuri la mecanic pentru diagnosticare diferite zgomote viitoare care urmau sa vina rand pe rand. Asa am rezolvat totul intr-o singura vizita fara alte batai de cap. Nu e cazul aici , toate pasiunile costa bani altele costa si sanatatea. Tot e mai bine asa decat pariuri, fumat , alcool, nopti pierdute ......etc. Macar pasiunea mea este sa o tin dpdv tehnic impecabil. Am vazut diferite masini la un show auto din Politehnica , diferite masini tunate, frumoase ....eye candy cum se zice..... dar cand a fost vorba sa o porneasca pe una din ele, nu a vrut din prima.....e vorba doar de prioritati si de pasiuni. @grp Daca ai idee cat de simplu e raspunsul aici...... Pentru fiecare hobby al meu,ii finantez si ei un hobby si uite asa e fericita si ea. Daca privesti situatia ca si cum ai avea gemeni .....totul este bine. Gandeste la dublu si nu ai cum sa dai gres
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!