Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. tavitara

    2023 Cayenne Hybrid

    Corect , reprezentantele au angajati din ce a ramas dupa ce service-urile normale bune au sortat Valabil si la televizoare , firmele care tin garantii nu au depanatori care stiu cum functioneaza un tv , ci schimbatori de module Am avut o colaborare cu cei de la Altex Service anul trecut cand au lichidat modulele tv de pe stoc , firma separata de Altex vanzari , si am ajuns la concluzia ca cei de acolo nu cunosc decat ce li se trimite pe mail ca softuri , buletine si schimbari de ecrane / module Cand ii pui sa gandeasca ceva se blocheaza Asa sunt in general toti din reprezentante , stiu doar ce au facut automat zi de zi , nu altceva De astia e la Porsche nici nu am ce comenta , probabil se duc acasa mandri ca sunt mecanici si electricieni sau ce or mai fi pe acolo Dar cati din ei deschid un computer sa mai invete ceva dupa servici ? De fapt cati oameni din lumea asta dupa servici mai vor sa invete ceva ptr ca ii pasioneaza cu adevarat ? Lipsa pasiunii pentru meseria practicata duce la plafonare low low ..
  3. haro

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Airmatic adica perne de aer ca la modelele mentionate de voi, S-ul nu are arcuri Poate doar modelele mai vechi
  4. Vlad-Mihai

    Probleme motoare 2.0 TDI (Tiguan 5N & 5N2)

    Multumesc de raspuns, din experienta ta cam care ar putea fi problemele care se pot intalni la acest tip de electromotor?
  5. adrian_mm89

    2023 Cayenne Hybrid

    Ce as face eu: mail la toate adresele de mail de contact de la Porsche GMBH gasite pe net cu povestea de mai sus. Daca ai si dovada palpabila ca nu au miscat masina deloc si mai bine.
  6. EmilianPop

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    @haro, 8 bar maxim e recomandarea lor in mers. In video, am ridicat-o pana la 8 bar. Merge 9 bar aprox maxim dar nu am ridicat-o niciodată peste recomandarea lor. Cred ca nici managementul nu permite mai mult. Si sincer, nici nu am circulat cu ea asa înaltă. La modul principal de mers, am 4 bar pe fata si 3 pe spate. La 6 bar, masina deja e mai înaltă decat cu suspensia de fabrica. Cam ala e maximul cu care am mers si la viteze mai mari, si e super ok. Nu mi se pare rigida. @marius1982.11, daaa ma bat cu Touaregul
  7. Cristian Bojica

    Temperatura motor [Passat CC]

    Și eu am schimbat termostatele si tot lafel face ,daca stau pe loc cu climatronicul oprit,apa ajunge la 90 dar greu , odată pe pornesc climatronicul și apa este la 90 ,scade destul de repede până la 60-70 . Cred ca o sa fac faza cu cartonul in fata la radiator pana trece vremea rece 🤣 Câteodată mai sta și turata la 1000rpm,după iar scade la normal și când scade acul de la apă iar se ridică acul de turometru . 2013 2.0 DSG
  8. Astăzi
  9. Catalinu88

    Probleme uzuale 2.0 TSI/TFSI

    Salutare, am o problema cu presiunea de ulei la cald, cand am motorul cald la relanti mi se aprinde becul de ulei cu rosu, la ultimele schimburi de ulei faceam schimbul de ulei si dupa 2-3000 km mi se reaprinde becul de ulei, am schimbat senzori de ulei, cuzineti, regulatorul de presiune, pompa de inalte pt ca am vazut ca mi-a bagat benzina in ulei, am schimbat axele balansiere, pe manometru la cald presiunea este de 1 bar si la 2000 de turati 1.9 bar, mentionez ca motorul mi-a fost refacut in urma cu aproximativ 10000 km. Am vb cu un alt mecanic si mi-a zis ca obligatoriu sa schimb pompa de ulei cu una pe original. Ce parere aveti, care ar putea fii problema? Am uitat sa specific, motor 2.0 tsi 211 cai cod motor cczb.
  10. Jorjel

    My White Beast

    Dupa un an impreuna am adunat cam 10.000km. Urmeaza cat de curand revizia cutiei DSG si schimbul de bujii. Momentan fara probleme majore doar ceva senzori naravasi care la frig mai dau ceva erori (Travel Assist, Emergency Assist, etc). Cand o sa merg la revizie o sa-i rog pe baieti sa verifice. Ieri a primit si un update de soft. Eram pe fuga asa ca nu am bagat prea tare in seama ce modificari aduce.
  11. Ieri
  12. marius1982.11

    2023 Cayenne Hybrid

    Daca crezi ca la toyota de exemplu e mai bine, te inseli. Acolo mi-au turnat(mi-au bagat pe gat mai exact) juma de L de lichid de frana, desi era la maxim si cand am intrat la prima revizie, deci dupa 1 an de "ownershit" al ei, clar ca masina nu consumase deloc pt ca si acum e la maxim de atunci. Deci dupa 5 ani. Dar facand abstracție de micile țepe, ma uit la masina mai in detaliu cand mi-o predau, just in case. Cand ma uit sub ea, picura ceva din ea...evident ca stiam ce, dar am facut pe prostu' si l-am chemat pe prost sa se uite la ea pt ca scapa ceva lichid pe jos(ulei?) l-am luat la rost puțin ca nu verifica masina cand o da la client? Daca plecam asa cu ea? Cu ulei curgând din ea(faceam pe prostu' in continuare). Aaa, e lichid de frana, a curs "putin" cand am adaugat. Bine ba, boule, si o lasi asa? Adica trecuseră minute bune pana sa mi-o predea si inca picura, deci va dati seama cam cat lichid era pe toata caroseria, fire, furtune si ce mai era între borcanul ala si asfalt. A zis cu juma' de gura ca ok, mi-o baga in servis si o spala. Bine, dar nu pe timpul meu! I-am spus ca daca era dot4 (are dot5) ii lasam plangere in scris si am plecat într-un sictir. Astea sunt "julituri" subtile, recunosc, dar care sincer nu imi convin. Dar asta e realitatea, pt o garanție stam si o sugem la borfasii astia care se cred buricu' pamantului dar defapt o ard acolo pt ca pur si simplu sunt mecanici prosti. Aia adevărați nu merg pe cateva mii de lei sa dea la cheie la o reprezentanta.
  13. Dolfin

    2023 Cayenne Hybrid

    @tudy_cnu, pentru ca lucrurile sa nu fie acoperite de manager consilieri trebuie sa faci reclamatie scrisa direct catre directorul concesiunii si una la CEO PIA. Eu zic sa nu te lasi. Retine, SCRIS!
  14. marius1982.11

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Nu cred ca sunt aceleasi lucruri. Toata suspensia lui e pe perne de aer, cum e la A8, seria 7, panamera. Pe cand ce zici tu cred ca e o perna de aer mica sub talerul arcurilor clasice, care se umfla doar la cerere si doar pe fata, cum e lift system la 911, nu stiu exact cum e la merc. Se ridica doar de bot si schimba geometria, aerodinamica si dinamica masinii, de aceea nu se recomanda sa circuli asa cu ea si te avertizează asta in bord. Cred ca si coboara automat la o viteza anume. Nu sunt sigur de asta tho'. Dar nici A8 nu cred ca o poti face offroad in halul asta
  15. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Nici atunci. In martie am facut revizia la ei si am decartat 5200 de lei si am ajuns acasa cu antigelul 2 degete sub minim. Efectiv probabil totul merge de la sine si nu le mai pasa deloc. Lumea scoate banii pentru mirajul marcii Porsche.
  16. EEXCALADE

    2023 Cayenne Hybrid

    Asta se intampla cand e vorba de garantie . Te iau in brate daca le dai 5300 lei pe o revizie (3 filtre ,o saiba si 8 litri ulei = aprox 1200 lei + 1 ora de manopera )
  17. haro

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Curios de ceva. Am avut pana de curand un w221 cu airmatic si contrar la ce se stie prin popor, airmaticul il ridici doar daca esti nevoit sa intri pe o panta mai abrupta etc, nicidecum sa mergi cu masina asa ridicata constant. Asta o zice Mercedesul. La suspensia asta pe aer pe care o ai tu, nu sunt astfel de contraindicatii?
  18. corad0

    2023 Cayenne Hybrid

    @haro "Din pacate cam asta incepe sa fie standardul la servicii la noi pe “cocioc” aici cum zicea cineva." Eu! Fan Badea, recunosc! Si 2 Cayenne-uri in istoric! Servisarea in Pipera era praf de prin 2008, am ajuns sa repar masina in tari vestice, ma asteptam sa mai evolueze romanasii nostri intre timp, mi s-a spus pe vremea aia ca proprietarul de Porsche care cumpara de nou in Ro schimba masina la 4 ani, "gen" sa nu mai am pretentii de servisare, cumva cica... #numaifitzsaraki...eu "prost" sa tin masini 10 ani... 😄 Eh, noi sa fim sanatosi, isi bat joc guvernantii de oamenii care le platesc salariile, ce pretentii sa mai ai de la o reprezentanta? 🫡
  19. haro

    2023 Cayenne Hybrid

    Din pacate cam asta incepe sa fie standardul la servicii la noi pe “cocioc” aici cum zicea cineva. Iti spun sincer ca-mi venea mie sa sparg tastatura de nervi cand citeam ce ai scris mai sus dar cam asta e realitatea. Ma chinui de mai bine de 3 sapt sa dau la garantie un birou de 5000 lei care efectiv s-a smuls din suruburi dupa 11-12 luni. Le-am cerut azi un proces verbal si le-am dat activitatea peste cap. Trist.
  20. EEXCALADE

    Probleme motoare 2.0 TDI (Tiguan 5N & 5N2)

    Da,merita .
  21. EEXCALADE

    Filtru diesel de particule - DPF

    Ai gasit cauza . Prima data trebuie sa rezolvi problema consumului de ulei . Gasesti acel ulei consumat in dpf .
  22. miky2003adr

    Filtru diesel de particule - DPF

    Salut.am cumpărat un passat b8 cod motor Crlb an 2015/06. Mașina avea 222000km. Reviziile și reperați au fost făcute până în 2023 la vw am istoric scos de la vw. Reviziile au fost doar cu ulei Castrol 5w30 dar schimbat la 30.000 km . Probleme este că papa ulei 1 litru la 1000 km. Regenerările sunt foarte dese și soot mass measured creste foarte repede. Soot mass calc când ajunge la 13-15 Gr sare direct la 24 și începe regenerarea. Bănuiesc ca este din cauză că mănâncă ulei și se aduna multa cenușă. Vechiul proprietar a dat jos filtru și la curat dar nu a făcut nimic.eu mă gândesc că mai întâi este nevoie sa rezolvi cauza și după sa se curețe filtru. A schimbat și cei doi senzori dar nu știu dacă ia făcut adaptarea. Așa că am schimbat și eu încă odată senzori sa fiu sigur și să făcut adaptarea dar degeaba.ma gândesc să mă apuc de motor sa schimb simeringuri supapa și dacă văd că nu este de la simeringuri supape sa segmentez motorul. Prima data am schimbat cu ulei original 0w30 și după 1000 am schimbat cu LIQUI MOLY 5w30 507 Mașină este automata automata .Aștept un sfat daca se poate. Multumesc.inainte am avut tot passat b8 cumparat de mine din germania la 212000km ajunsesem cu acest passat la 327.000 si facea regenerarile pe acelasi drum de munca la 250-260 km folosesc centura din bucuresti.problema cu acest passat a fost ca ma lovit unul si a fost dauna totala.
  23. EEXCALADE

    2023 Cayenne Hybrid

    Face stanga-imprejur ,ca mine Am pierdut doua zile ,650km ,cazare in pipera…. Am avut programare la 09.00 pentru o constatare pe garantie ,am ajuns la 08.30 …la 12-13 masina era in parcare . Printre multe alte chestii de samsari (aaa dar nu esti primul propietar …nu ai revoziile la noi…) mi-au spus ca poate pe la 17.00 reuseste sa o bage la o constatare . Am plecat instant si mi-am promis ca nu mai calc pe acolo nici daca se rupe caroseria in doua . La Coupe-ul e-hybrid pe care-l am in intretinere propietara a renuntat la garantie din prima zi ,pana in 30.000 k 😀
  24. EEXCALADE

    2023 Cayenne Hybrid

    Sa nu zici ca nu ai fost avertizat
  25. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Ce am patit azi la service-ul Porsche din Pipera a fost pur si simplu antologic! Asa cum se poate citi mai sus, am facut programare pentru azi inca din 19 noiembrie, pentru problema cu camerele 360 care s-a acutizat intre timp. Ajung la ora 9:18 in parcare, intru si las masina si iau o masina la schimb (pe cheltuiala mea). La ora 2:41 primesc urmatorul mesaj Deja imi suna cam dubios. Ma uit in aplicatie si observ cu stupoare ca masina era nemiscata de la ora 9. M-am urcat repede in masina de schimb si am plecat spre Porsche Pipera unde am ajuns la ora 16, iar masina mea tot astepta linistita in parcare. Am cerut si am vorbit cu managera consilierilor de service care a verificat veridicitatea spuselor mele apoi si-a cerut scuze si a ramas ca maine dimineata imi vor rescrie software-ul unitatii care controleaza camerele video, iar daca nu functioneaza nici asta, imi va face un dosar sa il trimita la fabrica. De asemenea, a ramas ca masina la schimb (250 de lei / zi) e din partea lor de data asta. Totusi, e peste puterea mea de intelegere de ce chemi un om la service, ii faci programare cu 2 saptamani inainte si in ziua respectiva nu bagi deloc masina in service. Putea sa ma sune ieri sa imi spuna ca azi e prea ocupat atelierul si sa reprogramam, va jur ca nu ma suparam, macar nu ma punea pe drumuri. Eu macar stau in Otopeni, ajung in 30-40 de minute. Dar unul care sta in Constanta, Bacau, Iasi etc. ce face? Numele consilierului este Stelian Mina. Poate unii pe aici il cunoasteti, poate chiar e omul pe forum. Nu am nimic personal cu el, dar sfatul meu e sa il evitati. Asa lipsa de profesionalism eu nu am vazut in niciun domeniu de activitate. Pana si Doreii pe care ii mai chemi cu ziua, sa iti sape in curte, sa stranga buruieni sau mai stiu eu ce, pana si aia sunt mai seriosi. E deja a 3a experienta neplacuta la acest consilier, dupa faptul ca a zis ca revine cu raspunsul fabricii si nu a revenit, si nivelul de antigel cu 2 degete sub minim dupa ce chipurile la revizie mi-au facut si "inspectie service" de 1500 de lei + tva. I-am explicat si doamnei manager ca cele 2 experiente din martie si aprilie au contat decisiv in decizia mea de a nu prelungi garantia la aceasta masina. Dar probabil afacerea merge din inertie, fiind doar ei si PBV2 acreditati sa se ocupe de masini Porsche pe o raza de multi km patrati, asa ca ii doare pe ei undeva de garantia mea. No offense, imi place masina, nu imi pare rau ca mi-am facut damblaua, o viata am, dar e primul si ultimul Porsche. Al 2lea doar daca mi-l da cineva pe gratis. Si chiar si atunci, m-as gandi foarte bine End of rant
  26. nsalexandru

    Alternator - Consum baterie

    Mă poate ajuta cineva cu un cod de alternator pentru CC 2009 2.0 TDI CBBB 170CP Eu am găsit că ar fi 03L903023E Îmi poate confirma cineva?
  27. cristi511

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Am inteles, e nose lift 😀. Got it!
  28. NicNic

    Toro - 7P din 2011

    Gata, am luat masina inapoi. Nu s-a schimbat nimic la partea de vibratii motor. Mecanicul mi-a zis ca nu este asa evident o problema d ela tampoanele d emotor. Si ca nu imi recomanda sa le schimb acum, fiindca e posibil sa nu rezolv nimic. Dar daca ar avea ceva tampoanele, atunci vibratiile se vor accentua destul de curand, asa ca sa mai am rabdare pana ma lamuresc ... Partea de carlig s-a rezolvat. Am inteles ca s-a cam chinuit sa remonteze actuatorul pe pozitie, avand tot sistemul carligului montat pe masina (lipsa acces usor la pozitia de montaj). Dar acum am un carlig functional 100%. Am fost si surprins de faptul ca are carlig semi-automat, nu e full (doar se elibereaza din pozitia fixa, apoi trebuie tras cu mana pe pozitia dorita: de lucru/strans). La cat de des va fi folosit, chiar nu o sa fie o problema acest lucru. Urmeaza sa fac primul drum mai lung, saptamana viitoare. Abia astept sa il vad pe Toro cum se comporta. Daca am timp, la intoarcere, o sa ii caut si ceva traseu de plimbare pe coclauri mai lejere ... 😉 Ma gandesc la ceva de genul urmator:
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!