Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. mihaitzar

    Passat GTE - Discutii generale

    Salut, Overall e ok, nu e chiar asa "considerabil mai grea", avand in vedere ca este si mai puternica, dar sincer sa fiu este putin cam tare, se simt toate denivelarile, sinele de tramvai, etc, desi am totul nou. Intrebasem pe un alt topic de ce este asa, pentru ca un B5.5 este mult mai comfortabil, si raspunsul a fost urmatorul: B8-ul are suspensie Mc Pherson, pe cand B5.5-ul are multibrat. Cel mai bine sa faci un test drive pentru ca eu unul sunt super multumit de masinuta.
  3. sandumbogdan

    Probleme Electrice - Passat B9

    Pana acum, in 2 saptamani si ceva de cand o am, o singura data a facut si i-a trecut singura si repede. Sper sa nu mai faca sau macar sa faca foarte rar si sa-si treaca repede si fara deconectat bateria.
  4. mad_kat

    Golf 4 VR6 4motion

    Gratar de 1 mai - apoi pe 2 o tura prin Ciucas - ocazie cu care am prins DN1a mai liber decat am prins vreodata. De pasit doua tiruri apoi asfalt uscat pana la Muntele Rosu. Frumos Apoi, ceva ce trebuia de mult sa fac - nu schimbasem bujiile de cand am masina - adica vreo 65k km - ceea ce e oricum mult fata de 40k recomandat. Mersul neregulat la rece imi tot atragea atentia, impreuna cu unele ezitari in acceleratie uneori. 3 din ele aveau electrozii mancat, se vede dupa culoare ca nu era arderea chiar ok. Se simte o diferenta insa nu monumentala. Si cum, cu varsta mai apar chestii - una din garniturile rotunde la capacul de culbutori este obosita, a trebuit sa curat uleiul scurs inainte de a demonta bujia. Schimbarea e o operatiune simpla in sine, doar ca trebuie admisia jos - sper sa reusesc fara sa dau radiatoarele jos... Macar nu e asa urgent, scurgerea nu e asa grava.
  5. AlikaRAN

    Portbagaj B6

    Va salut , de ce nu se deschide haionul nici din cheie nici din buton ,vw passat b6 break 2007 eu haionul nu îl deschid din sigla îl deschid din switch care vine deasupra la număr, nu se aude nimic dacă dau de buton sau din cheie ce ar trebui sa verific?
  6. spido

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Da. Si ceva probleme cu NFC ul din consola centrala.
  7. Michael

    Probleme Electrice - Passat B9

    Din ce am citit eu pe forumuri, recomandarea era să o lași un pic mai mult deconectată: 20-30 minute.
  8. EEXCALADE

    Porsche Macan 2.0

    Se pot face foarte multe ,dar numai cu Piwis Am mers cu toate Q5 si SQ5 ,e alta masina. Cum tiguanul nu este Q5 nici Q5 nu este macan
  9. DB86CLP

    Porsche Macan 2.0

    Salut @dragos32, multumesc frumos! Impresii dupa aproximativ 5 mii de km rulati cu masina si un drum mai lung pana la Balaton. Imi place cum se conduce, iti da siguranta de care ai nevoie. Cutia PDK - schimba foarte lin dar as zice totusi ca in modul confort tine motorul subturat, la 60km/h treapa a 7a. Suspensia - este foarte confortabila chiar si cu rotile pe 20 desi de la cele de iarna la cele de vara se simte diferenta destul de bine. In modul confort masina pluteste, se simte ca o masina "grea" desi nu are kg unei masini grele. Reglajul duritatii amortizorelor si trecerea pe modul sport, chiar se simte. Motorul - face fata cu brio acestei caroserii, nu este cea mai rapida masina dar nici nu te lasa atunci cand ai nevoie. Plecarea de pe loc este chiar neasteptat de buna. Interiorul - se simte premium, nu sunt greieri in masina de nici un fel (chiar daca masina are 200k), trapa panoramica nu scoate nici un sunet, nu exista uzura in nici o zona, ceea ce arata calitatea materialelor care au fost utilizate. Exista totusi o mica problema care este comuna la Macanul cu bordul imbracat in piele (si in general la masinile care au bordul imbracat in piele - zona din fata a inceput sa se dezlipesca (vedem cand imi fac timp sa o trimit la reconditionat). Aaaa si inca o chestie care este ciudata din punctul meu de vedere - sunetul la inchiderea usilor...suna mult mai rau ca la un VW (cel putin cele din spate)..iti dau un feeling ciudat. Sistemul de infotainment - am reusit sa ii fac upgrade, am adaugat si apple car play...din pacate la Porsche se pot face destul de putine codari (in comparatie cu vw).. nu pot incuia masina daca este pornita, nu poti seta ca pozitiile de pe spate sa ramane aprinse in permanenta...etc. Sistemul audio de la Bose - se aude bine spre foarte bine - nu zornaie nimic prin fetele de usi atunci cand asculti muzica la un volum ridicat dar din pacate nu se pot face reglaje fine (nu inteleg de ce nu au pus aceata optiune). Nu pot face o comparatie corecta cu un Q5, am mers destul de putin cu modelul vechi de Q5. Per total, feeling-ul pe care il da masina este unul placut, "interactiunea" cu volanul te bucura de fiecare data.
  10. F l o r i n

    Relanti ->1100 (aleator)

    Verifica in blocurile de masura cu VCDS ul, daca este de la Load Management sau nu, în 09 centrala electrica. Constantin- despre ce masina vb, ce cod motor, ce an?
  11. F l o r i n

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Bateria emergency o sa trebuiască inlocuita
  12. dragos32

    Porsche Macan 2.0

    Bună ziua Cam așa arată mașina mea favorit îți doresc să o stăpânești sănătos și să nu ai evenimente cu ea.
  13. Ieri
  14. akon

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Ofertele vor deveni tot mai atractive, la noi criza este certa iar o gramada de bunuri vor veni la oferta, bineinteles pt cine va avea bani de cumparaturi. Electricele vor coexista cu celelalte, va fi doar o alta motorizare. Depinde, daca te referi la Ro e cu da si nu, nu ne prea creste populatia iar multe familii stabile au in proprietate peste 2-3 imobile. Daca nu e cerere cum lucrii cu oferta ? Sa nu uitam anii pre UE cand in multe zone din tara pretul imobilelor nu facea nici macar cat pretul materialelor. Tot timpul poate fi mai rau!
  15. lbusuioc

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Salutare, Bine am revenit in lumea VAG dupa 7 ani de japoneza, m-a convins, nu mai vreau... De o saptamana am achizitionat masina din profil, cod motor DTSB. Am scotocit internet-ul cat m-am priceput, nu prea am gasit ceva concret, drept urmare am zis sa cer ajutorul. La o prima scanare mi-au aparut anumite erori, le-am sters si am mers aproximativ 200 km, erorile care mi-au reaparut sunt urmatoarele (am sa postez doar erorile sa nu consum jumatate de pagina cu tot log-ul): ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments (J285) Labels:| 5G0-920-XXX-17.clb-SRI3 Part No SW: 3G0 920 320 B HW: 3G0 920 320 B Component: KOMBI 502 5176 Coding: 04A438186F8C00080180620B1001000880700103 Shop #: WSC 00015 115 08193 ASAM Dataset: EV_DashBoardVDDMQBA0 001045 ROD: EV_DashBoardVDDMQBA0_001_VW37.rod VCID: 1C61D46DB628393A732-8048 2 Faults Found: 16777018 - Function Restricted due to Interrupted Communications U1110 00 [00001000] - - [BAP_Audio_0x31 keine Kommunikation] Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 137 Mileage: 134284 km Date: 2025.05.11 Time: 19:10:11 16777056 - Function Restricted due to Interrupted Communications U1110 00 [00001000] - - [BAP_SDS_0x46 keine Kommunikation] Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 137 Mileage: 134284 km Date: 2025.05.11 Time: 19:10:09 ------------------------------------------------------------------------------- Address 4B: Multifunc. Module (J745) Labels:* None Part No SW: 3Q0 907 338 F HW: 3Q0 907 338 F Component: FCM MQB High 004 0370 Serial number: 30102011600049 Dataset Number: V03935337Y 0001 Coding: 000000070B0004CA01106F04020300000000000000000000000000000000 Shop #: WSC 05311 115 00085 ASAM Dataset: EV_MultiModulContiVW48X 003003 ROD: EV_MultiModulContiVW48X_003_VW27.rod VCID: 382928FD22D0751A77A-806C Antenna for short-range communication: Subsystem 1 - Part No SW: 3V0 959 121 A HW: 3V0 959 121 A Component: R350 NFCTGS 401 0109 Serial number: 0000000000B54F300081 Antenna 2 for short-range communication: Subsystem 2 - Part No SW: 3G0 980 611 HW: 3G0 980 611 Component: J524 NFCMIKO H09 0060 Serial number: 32000000000002549935 1 Fault Found: 65851 - Control Module for Near-Field Communication in Center Console B16E6 04 [00001000] - Internal System Fault Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 136 Mileage: 134264 km Date: 2025.05.11 Time: 17:00:28 ------------------------------------------------------------------------------- Address 75: Telematics (J949) Labels:* None Part No SW: 5WA 035 284 E HW: 5WA 035 284 B Component: OCUGen3High H20 0141 Serial number: 0000000009VIJH7 Dataset Number: V03935447RE 0001 Coding: 024830001968AC209005460161102607 ASAM Dataset: EV_OCUGen3High 003007 ROD: EV_OCUGen3High_003_VW27.rod VCID: 48C9583D5230059A07A-801C 1 Fault Found: 1644017 - Online Services B1915 F1 [00001001] - Temporary Function Restriction due to Battery Budget [Functional restriction due to insufficient power budget] Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 6 Fault Frequency: 10 Reset counter: 40 Mileage: 134285 km Date: 2025.05.11 Time: 19:20:56 Voltage terminal 30: 12.4 V Remaining long term energy budget: 3562 mAh Remaining short term energy budget: 1 mAh Wake up cycles counter: 7268 Multumesc mult pentru raspunsuri. Log-REERROR-WVWZZZ3HZME504083-134315km-83459mi.txt
  16. CristiALF

    Mașini electrice - merita sau nu?

    @Doc MorelliMisto alegere ! @EEXCALADEPai am scris ca nu iau nimic anul asta, am alte lucruri de facut. Oricum, Alltrack-ul nu doresc sa il vand si asa cum spui si tu, nu e un moment oportun. Dar Insterul, avand un pret micut, ar fi putut fi o exceptie, in teorie.
  17. andrei_221

    unde este valva n75?

    poti doar sa identifici firele care vin in mufa de la blocul de valve si sa pui electrovalva separata pe ele... apoti furtunele ti le confectionezi singur pentru ce motor?
  18. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    @CristiALF As mai astepta putin ,macar pana in toamna/iarna. Se suprapun prea multe evenimente .
  19. vizitator

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Între timp m-am deplasat la dealer și am întrebat dacă scaunele ergoseat au ceva in plus fata de cele clasice (in afara de faptul că sunt electrice). Dealerul spune că da, sunt mai confortabile ptr că sunt altceva și, in plus, sunt certificate AGR ( un fel de asociație a ortopezilor din Germania).
  20. Doc Morelli

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Eu am ales Ioniq 5 ca si a doua masina.
  21. CristiALF

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Redevenind seriosi, ieri am fost la un test drive maraton: Hyundai Inster, Hyundai Kona, Ford Puma Gen-E. Pareri: Puma Gen-E - Masina sta bine pe sosea, suspensia lucreaza bine si nu e rigida, puterea e suficienta, consum bun (am avut 15 kWh media pe aproape 40 minute de condus), materiale ok la interior, portbagaj mare in gama ei. Insonorizarea este foarte buna pana pe la 120 Km/h, dupa care anvelopele incep sa fie cam galagioase (roti 18"). Din pacate insa, masina are cateva aspecte negative pentru care nu ar fi optiunea aleasa de mine: faptul ca nu are un sasiu electric dedicat, duce la cea mai mare problema: confortul pe locurile din spate. Desi exista spatiu ok la genunchi, bancheta care este oricum scurta (si la variantele pe benzina) are de suferit din cauza inaltimii podelei, fapt ce duce la un real disconfort - nu ai sustinere pentru coapse, stai cu genunchii sus si este foarte neplacut. Comenzile climatizarii integrate in tableta sunt o problema cumuna a multor modele/producatori, faptul ca ai maneta pentru stergatoare pe partea stanga este iarasi un aspect neplacut (sa zicem ca te poti obisnui probabil). Consola centrala te face sa te simti putin claustrofob la volan si nici scaunele nu ajuta prea mult, fiind profilate si inguste - eu am stat ok, dar cineva o idee mai maricel va avea probleme. In plus, nu exista pompa de caldura, nici macar ca si optiune.. Hyundai Kona - suspensie ok (dar surprinzator, mai galagioasa putin si mai putin confortabila ca cea a Inster-ului), zvac/putere suficienta, spatioasa (evident, cea mai spatioasa dintre cele 3, un atu pentru o familie), ergonomie/confort bun in ea. Nu am fost atent la consum, nu m-am concentrat sa il resetez / urmaresc, nu am mers prea mult. Cred ca este o optiune foarte buna, dar este undeva la +10k fata de Inster daca comparam echiparile superioare. O sa fie interesant de vazut cand si daca vine la noi si varianta AWD.. Nu mi-a placut un aspect, care a fost chiar ciudat: am simtit tot timpul in cabina un disconfort in ureche, ca atunci cand ai geamul deschis la masina, (desi nu era niciun geam deschis). Inster - mi s-a parut o masinuta electrica excelenta, peste Puma si Kona si ar fi optiunea mea principala dintre cele 3, daca maine mi-as lua o electrica. Evident, este doar pentru 4 persoane, este micuta (dar foarte spatioasa totusi la interior pentru gama ei, in spate zici ca esti in limuzina, e ciudat ). Mi-a placut ergonomia, materialele (pentru gama ei de pret) chiar ok, suspensia confortabila si foarte ok, puterea este suficienta chiar daca vorbim de doar 115 CP, sta bine pe sosea, consumul mediu afisat pe ultimii 100 Km era de vreo 15 kWh, ceea ce mi se pare foarte bine considerand ca este masina de drive test (cica angajatii au reusit sa mearga cu 9-10 la un drum catre/de la munte). Evident, are un portbagaj micut si mi-ar fi placut ca la usa fata sa aiba un material moale in zona in care vei tine negresit cotul (fiind o masinuta micuta) - e doar acel plastic tare. Are si pompa de caldura si un pret excelent, mie imi place foarte mult. Da, Renault 5 mi-a placut mai mult cum sta pe sosea, are o suspensie mai sofisticata, dar este mai scumpa si mai ales, in spate este dezastru! La 18.5k EUR cu Rabla (dar am inteles ca nu se mai poate anul asta, pentru ca s-a cam "dat" tot ce era pe stoc si faptul ca e produsa in Korea de Sud nu ajuta, nu te incadrezi in 3 luni de zile pentru a da o comanda - 2 luni cica face doar pe drum..) cu toate optiunile (ca altfel poti lua si la 14-15k EUR daca vrei..), cred ca este o optiune foarte buna si nu vad ce rival ar avea. Ma mai gandesc la anul, nu ma grabesc.. In Kia EV3 am avut iarasi o experienta foarte placuta, mi-a placut foarte mult masina, dar aici vorbim de alta gama de pret, zona in care voi mai dori sa testez si alte masini modele (viitoarea EV4, Model 3, modele AWD, etc, etc).
  22. cypytitu

    Sistem Infotainment - Discuții & Probleme (Touareg CR7)

    Am reusit sa imi arate pe ecran ca am facut sync cu usa de garaj, iar cand ii actionez butonul nu face nicio actiune -deci in concluzie nu functioneaza. Acelasi lucru am incercat sa fac si cu automatizarea de la poarta, insa acolo nici macar mesajul ca s-a facut sync nu am primit.
  23. danpetre77

    Sistem Infotainment - Discuții & Probleme (Touareg CR7)

    Salut! A reusit cineva sa programeze butoanele deschidere usa garaj din sistemul infotaiment? daca da, cum? Multumesc!
  24. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Eu prefer casele la 1 leu , o sa iau mai multe , m-am saturat sa stau la apartament
  25. realman_ro

    Probleme si rezolvari

    Salut. Ai scanat masina de erori? Ar fi util sa vedem ce erori prezinta.
  26. Mihai94TDI

    unde este valva n75?

    Va salut, se poate face conversie de la bloc de valve, sa se pună N75? Dacă da îmi puteți lasă o schema electrica și una pentru furtune? Mulțumesc.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!